Krimi

Muudetud kell 12.45!

Narva maanteel oli 13 sõidukiga ahelavarii: "Käis plaks! Autod lendasid ees ja mina lendasin kraavi."

Teet Teder, 14. jaanuar 2015, 08:40

156 KOMMENTAARI

s
saatusekäsi/ 15. jaanuar 2015, 18:58
Mis teha,kui sahamehed ei viitsi persed liigutada!Passivad viimase minutini ja siis kergelt kuskil teevad.Pole need sahamehed kuskil tegijad.
k
kutsar/ 15. jaanuar 2015, 13:28
Õiendamine ei taha lõppeda. Avariide otsene põhjus on sõiduoludele mittevastav sõidukiirus. Põhjus on enamikel juhtudel kartus jääda kaasliiklejate silmis äpuks ja tööandja mittemõistev suhtumine hilinemise korral. Ükski seadus ei sunni ei isikliku autoga ega tööülesannete täitmiseks liiklema kiilasjääga kaetud teedel.Kui paaril korral ei välju liinidele halbade teeolude tõttu ükski liinibuss ega esmatähtsaid kaupu vedavad veoautod, leitakse kiiresti moodus kuidas teehooldus toimiks tasemel, mis tagab ohutu liiklemise meie riigi teedel.
t
Teen ettepaneku/ 15. jaanuar 2015, 12:54
Kiirkorras üle vaadata KÕIK teede hoolduslepingud, ( kes mis kus ) , vajadusel lepingud ja hooldusmeistrid ringi teha ja välja vahetada. Kõik süüdlased vastutusele võtta ja ülirangelt karistada. Krt , kaua võib ??? Aitab mullipuhumisest ja maksumaksja raha tuulde loopimisest. AITAB rsk!!!
j
jama/ 14. jaanuar 2015, 23:33
kraavid tee ares!! suur oht on tehtud, meil eestis jama ja lollus.
i
Iru./ 14. jaanuar 2015, 19:58
Irus oli aastal 2010 suurem suurem ahelavarii. Või eksin ?
j
Jüri/ 14. jaanuar 2015, 23:20
2006 aasta veebruaris oli Tallinn-Tartu maanteel Jüri ringist tiba Tallinna poole ainuüksi üks avarii u 40 autot, kui lugeda üheks avariiks kilomeetrine lõik, nagu siin tehti, oli osalenud sõidukeid veelgi rohkem. Sai ise selles ahelavariis osaletud.
n
14. jaanuar 2015, 18:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
14. jaanuar 2015, 19:15
Kuule Mari, lähme `paugutame`.
t
teemeister/ 14. jaanuar 2015, 17:42
istub soojas kantooras perset ainult laiaks ja liigutab ainult arvuti hiirt ja muliseb et jäime ainult 15 min hiljaks.KULLA TEEMEISTER, ENNETUSTÖÖD PEAKS TEGEMA JUBA+2 KRAADI JUURES, MITTE SIIS KUI TEE JUBA JÄÄTANUD ON.Ma arvan et ehk vötsid sellest õnnetusest õppust.
m
mis... jama .../ 15. jaanuar 2015, 10:44
mille jaoks on liikluseeskirjad .tuleb arvestada ,et on talv ja suviseid tingimusi ei ole võimalik talvel saavutada. kui ikka ei arvestata tee ja ilma oludega siis on õnnetus kähku tulema....mõtlemis ainet kõigile. 10 aastat tagasi küll selliseid lollusi tee peal ei tehtud ,nagu nüüd...
m
Mitte et ei tehtud,/ 15. jaanuar 2015, 20:18
vaid sul on *itt mälu ja sellepärast sa ei mäleta mis oli kümme aastat tagasi.

v
vana rekkamees/ 14. jaanuar 2015, 17:30
eesti teeolud muutuvad kindlasti paremaks. Aga kahjuks pärast seda, kui mingi kõvem pauk käib, puutumatus on ju maanteeametis ka, vaid rahvusvaheline sekkumine klaarib seisu.
m
14. jaanuar 2015, 17:20
Mis siin mämmutada, oli libe, on ennegi olnud ja on ka kindlasti edaspidi. Nende paukude põhjuseks oli täna risti seisev metsaveok, sõitjate ebaõige sõidukiirus ja muidugi libe tee. Sõitsin ühel hommikul kiirusega 80-85 ja seesama 565 mis piltidel rattad taeva poole on vestis minust mööda nagu postist.
p
pikk jutt ja kirumine../ 14. jaanuar 2015, 17:19
Juht valib ohutu sõidukiiruse vastavalt teeoludele ja koorma..... aga tõsi on see, et kraavi võib ka 0km/h ehk seistes vajuda.
ü
üks kogemus/ 14. jaanuar 2015, 16:49
20 aastat tagasi sõitsin Riiga.talv,libe, tugev tuul.Adaži juures veokas põiki teel,liiklus seisab.jope selga ja õue asja uurima.tagasi bussi juurde jõudsin oli buss juba kraavis.külgtuul ja libedus tegid oma töö.nii,et ka 0 km.h võib kraavi sattuda
m
Maanteede Kuningas (mitte kalvi)/ 15. jaanuar 2015, 20:23
Tuttav tema, oli minulgi korra, et auto hakas 0 km/h juures külg ees kraavi libisema. Jäi lôpuks teepervele seisma, muidu oleks ilmselt vale sôidukiiruse valimise eest trahvi kah veel tehtud. :)
s
sööja/ 14. jaanuar 2015, 16:47
Seal saaks päris palju süüa!
n
Need/ 14. jaanuar 2015, 16:41
teemeistrid tuleks kohe lahti lasta
l
Lugeja/ 14. jaanuar 2015, 16:27
Ärge nüüd valesti aru saage, aga vaatasin just pilte ja naersin nii et kõht valus...Escort on Mondeoks sõidetud....
l
lol/ 14. jaanuar 2015, 22:10
mondeo on ikka escortiks sõidetud :D
l
Lugeja/ 17. jaanuar 2015, 19:41
Escortist on juttu aga Mondeo on pildil...aga ega väga vahet pole. Naljakas on ikkagi...
m
Mini.../ 14. jaanuar 2015, 15:59
Ägeee! Meil on nüüd oma ahelavariiiii

r
rekkajuht/ 14. jaanuar 2015, 15:18
Heaküll, antud intsident juhtus suht heal kaherealisel. Autujuhtide hooletus. Mis järeldus sellest teha? Tallinna ringtee 4-, Tartu 8-realiseks? Aga ahelavariisid juhtub ka Saksa autobahnidel.
j
Jah,/ 14. jaanuar 2015, 15:04
teehooldajad on pika suve ja sügise maganud ning hakkavad liigutama alles siis, kui midagi tõsist juhtub. Teehooldusfirmad peaksid kõik selliste õnnetuste kahjud kinni taguma ja välkkiirelt! Vähemalt põhiteed peavad tööpäeva alguseks sõidetavad olema! Aamen!
o
olen rännanud ja tööl käinud,kuid/ 14. jaanuar 2015, 19:47
soomes ,norras ja rootsis sellist labast ükskõiksust teehooldajad üles ei näita igatahes.
a
ahoi/ 15. jaanuar 2015, 10:54
Teie oma tarkusega ja targutamisega ajate mingit jama. kui ollakse teel sõidus siis tuleks ikka valida ka pikkivahe selline ,et saad auto ohutult pidama ,aga mitte sõitma üksteisel p..s kinni. oleks pikivahet hoitud oleks nii mõnigi õnnetus olematta. vot nii. sõidan ise ka nii suurte kui väikeste autotega ja ei ole veel ühtegi avariid teinud. ilmad on meil muutlikud igal minutil. tuleb ikka arvestada ilma ja teeoludega......
k
kindlalt edasi/ 14. jaanuar 2015, 14:53
või laadige alla liivapuisturi äpp.....
r
rekkajuht/ 14. jaanuar 2015, 14:29
Oletame, et näen 400 m pealt mingit intsidenti? Loomulikult ma kässarit ei kasuta, vaid võtan käigu alla ja hakkan piduriga tippima. Mul on ju taga 20 tonni. Aga kui hetk enne seiskumist suskab mu ette mingi sõiduautojopski, siis nagu öeldakse - eks me kõik saame ükskord omad vitsad :)
k
kindlustus firmad/ 14. jaanuar 2015, 14:21
peaks selle jama nüüd küll teedemeistritelt välja nõudma.
h
hoopis/ 14. jaanuar 2015, 14:37
nii kindlustusfirma kui ka teemeister kirjutatakse kokku.
e
EKSS aitab alati/ 14. jaanuar 2015, 14:39
tee|meister
teede korrashoiu eest vastutaja. Ta isa oli raudteel teemeister. Mägiteede hoolikad teemeistrid
m
mina jopskina arvan/ 14. jaanuar 2015, 14:52
et kindlustus firmad mitte et peaksid, vaid "peaks" selle jama eest vastutama :)
t
14. jaanuar 2015, 17:40
teede meistritelt muidugi lahku ja teemeister kokku .
t
14. jaanuar 2015, 14:21
tuleb hakkata varem sõitma
j
justnimelt/ 14. jaanuar 2015, 14:35
mitte hakata, vaid hakkata
k
14. jaanuar 2015, 14:40
kui hakkata, siis ei juhtu midagi, kui hakata - juhtub igasugused asjad
l
lollikari / 14. jaanuar 2015, 16:49
k
14. jaanuar 2015, 17:41
m
Maija meikäläinen/ 14. jaanuar 2015, 20:02
Kas teil millestki muust rääkida ei ole kui ainult õgekirjutamisest?
e
ei tea/ 14. jaanuar 2015, 14:15
kas teehooldaja on omale juba nööri ostnud või tuleb ise viia.
o
oma eesti keeles ei käänata, selle asemel öeldakse "endale"/ 14. jaanuar 2015, 14:42
k
ka "omale"/ 15. jaanuar 2015, 10:53
on korrektne, võibolla küll mitte filoloogi vaatevinklist aga kõnekeelena laialt kasutusel.
r
rekkajuht/ 14. jaanuar 2015, 14:14
"Kui v e o a u t o pidurid lähevad blokki, siis neid enam maha ei saa" (sõiduautojuht Margus.) Vale väide. Nii seisu- kui sõidupiduri saab "maha võtta" ükskõik mis sõidukil.
k
14. jaanuar 2015, 17:44
kui need lahevad blokki jarsu pidurdamise parast , siis jala pedaalilt vottes on need jalle vabad ja void uuesti blokki vajutada .

r
Reformierakond./ 14. jaanuar 2015, 14:08
Meie oleme vaid suverefid. Meid talv ei koti. Süüdistage Savisaart. Tema kannatab kõik pasa välja.
m
Mis see/ 15. jaanuar 2015, 20:32
talina sultanaadi liiklus parem on, iga aasta saabub talv ootamatuilt. Ainult erinevalt talina lollist kes korraldab suvel Kadakateel lumetörje öppusi reffid ei korralda sellist populistliku klounaadi.
P
???/ 14. jaanuar 2015, 14:05
Päeval sulatab, pannakse soola-liiva. Õhtu külmetab ja sajab lund-lörtsi ja tuiskab kasu sellest ei midagi, et soolatati -liivatati ja järgmine päev jälle sama lugu. Ja nüüd uurige välja palju teede kilomeetreid meil eestis on ja võtke sinna juurde kaua läheb teede lahti lükkamine soolatamine-liivatamine. MIDA TE KIUNUTE SIIN KUI ASJAST MIDAGI EI TEA JA LOOGILISELT MÕELDA EI OSKA. OMA MÄTTA OTSAS ON KÕIK JUBE TARGAD. Ega teemeistrid ilma tee.
ä
Ära aja lolli juttu/ 14. jaanuar 2015, 14:18
Tahad öelda, et sellel ja teistel teelõikudel oli eelmisel päeval tehtud libedusetõrjet!
Mida te sinna puistate, et see koheselt külmub!? Olen sõitnud aastaid ja miljoneid km-d läbinud ning tean mis ja kuidas! Ehk ongi nii, et kuna üle päeva sula, siis loodate et teel lumi ja jää sulab! Mis mõttes-kasu pole? Teid tuleb hooldada ikka vajadusel ja piltidelt on näha, et vajadus selleks oli!!!
c
C./ 14. jaanuar 2015, 17:14
Kusjuures kui sa nüüd otsiksid üles Postimehe artikli, siis võib-olla suudad sealt välja lugeda, et oli küll tehtud eelmisel päeval umbes poole 10 paiku sellele teelõigule libedusetõrjet.. Ja seal on ka pikk seletuskiri, mis kell kes ja kus seda ka samal päeval tegema hakati. Ega siis soola- ja liivapuisturid sekunditega ei reageeri.
n
Nii, et sinu arust kui eelmine päev/ 15. jaanuar 2015, 20:36
oled libedustôrjrt teinud, siis järgmise nädalajooksul on kôik pohhuj ja teehooldaja vôib rahuklikult teleri ees istudes ôltsi näost sisse kaanida?
e
Ôige, ilma nad ei tee,/ 15. jaanuar 2015, 20:34
eriti lumelükkamise suhtes.;)
j
john/ 14. jaanuar 2015, 14:02
libedus libeduseks. kahtlemata tänu sellele avarii toimus, kuid sellelt lõigult tuleks kiiremas korras likvideerida vasak- ja tagasipöördekohad üle vastutulevate sõiduradada ning teha asemele viaduktid-sillad-tunnelid. sõidan peterburi maanteel igapäevaselt ning ei möödu nädalataki, kui raasiku-jõelähtme-kemba teeotsade juures poleks vajadust äkkpidurdusi teha.
r
rekkajuht/ 14. jaanuar 2015, 17:56
Oot-oot. Et tuleks likvideerida kõik tagasipöördekohad maailmas? Misasi sind, otsesõitjat, äkkpidurdama sunnib? Su eest tagasipöörderajale keeranud auto või?
m
Maanteede Kuningas(mitte kalvi)/ 15. jaanuar 2015, 20:40
Sina oled küll roolis olnud ainult arvutisimulaatoris, seepärast jääb sulle tundmatuks selline moment kui môni jopski sinu ees lööb ootamatult pidurid blokki, siis hakab vasakule keerama, pärast sedaplôksib korra suunda, kui plôksib. Vôi teine variand vastassuunast ringikeeramis kohast sôidav sulle süüdimatult, aegluubus ette.
i
igapäevane kulgeja/ 14. jaanuar 2015, 13:54
Ma ei usu, ets elleks raha ei ole, et teepuisturid teedele saata juba kella 4-st hommikul, et nad teed korars hoiaksid, lihsalt selleks eadlatud raha on ametnikud enda jaoks ära virutanud. Muudkui ilusaid sõnu ja lollekaid lubadusi enne valimisi aga kuhu te raha panite, mis on teede korarshoiuks igal aastal olemas. Mu arust peaksid kohalt lendama kohe piirkondade vastutavad indiviidid, kelle kohustus on rahastada firmasid, kes suuri teid ja magistaraale peavad korars hoidma ja ei oleks paha ka need indiviidid sendada töökamatega, kelle hoole all perroonid Eesti riigis, need on libedad ja rahvale ohtilikud. kaua võib kannatada ametnike ülbust, inimesed sõidavad end sodiks ja seebiks nemad aga istuvad pehmetel toolidel ja kasvatavad pekki. Nii kui teleka lahti keeran ja näen igasugu ametnikke ,kellel püksitagumikul pintsakulõhik nagu pääsuke tivasirutusi teeb, muutun tigedaks, kaua võib.Kuhu te teede korrashoiuks pandud raha olete sokutanud, teedel seda näha ei ole liiva ja soola näol.
e
ei saa saata/ 14. jaanuar 2015, 14:24
teepuistureid, sest tee liiga libe :).
a
aga siis/ 15. jaanuar 2015, 10:55
tuleks ju meestele maksta lisatasu öötundide eest, seda aga ei saa kohe mitte lubada...!
k
kati / 14. jaanuar 2015, 13:49
mis nendest libeda tee fotodest kasu on ,ega selle fotoga tee libedus ju ära ei kao ,parem pildistage neid kes selle töö jätsid tegemata teehooldus jne
k
katikene/ 14. jaanuar 2015, 13:59
kõige suurem viga selliste asjade juures on ikka see,et inimene ,kes istub istme seljatoe ja rooli vahel istmel,hindab oma võimeid üle ja nii lihtne see ongi.pole olemas libedaid teesid,on olemas rumalad autojuhid,kes oma võimeid hinnata ei oska.teedemehed ei jõua ka alati liivaämbriga kõikjale,ise pead ikka õigesti valima sõidukiiruse,vastavalt teeoludele.toonitan veelkord,kõige suurem süüdlane on ennekõige ikka autojuht,muud asjad on juba kõrvalised,mis õnnetusele kaasa aitavad.ja kui sa sellest aru ei saa,mine uuesti autokooli.nii lihtne see ongi.
b
blondiinile/ 14. jaanuar 2015, 14:25
Aga kui kiirus on 0 ja kallak libe? Mis kiiruse siis valida?
b
14. jaanuar 2015, 14:42
blondiid ei tea, selleprast ka miinus
b
14. jaanuar 2015, 14:42
v
vihk/ 14. jaanuar 2015, 15:12
oleneb kus poolt on tuul, kõva tuul lükkab ule mäenuki
h
hämming/ 15. jaanuar 2015, 10:58
keda nüüd siis süüdistada, tulin autost välja, et teeolusid lähemalt hinnata ja siis lihtsalt vaatasin pealt kuidas tuul auto külgepidi kraavi lükkas. Vist ikka mina süüdi, oleks pidanud auto rataste alla.. pigem ikka külje peale, tõkiskingad panema.
k
kle/ 14. jaanuar 2015, 13:47
Aga eestis on ju alati nii olnud, et enne teehooldusmasinaid ei näe kui pauk ja laibad on ära olnud, siis ilmub neid lausa mitu nagu maa alt välja.
s
sina kle/ 14. jaanuar 2015, 17:36
Kle mine sõida üks päev kaasas teehooldus masinaga ja tule siis väitma ,et nad niisama kuskil passivad ja ootavad avariid, et siis välja sõita. Idioodi mõistus on ikka piiritu...
r
Reformierakonna kätetöö/ 14. jaanuar 2015, 13:31
Riik on nii vaene et ei jõuta enam isegi teidki hooldada
I
../ 14. jaanuar 2015, 13:24
Igal pool on niiiii libe. Ma ei taha teadagi, mis praegu toimub traumapunktides, sest kõnniteed olid vähemalt eilse seisuga täiesti hooldamata ja kõik pm uisutasid ringi. Kõrvalisematest sõiduteedest ma ei hakka üldse rääkimagi.
t
Tarkpead väidaks selle kohta,/ 15. jaanuar 2015, 20:44
et olematu pikivahe ja valesti valitud kôndimiskiirus.;-)

a
ametnik/ 14. jaanuar 2015, 13:14
kas teil on raske aru saada, et mida vähem ressursse ma välja saadan, seda suurem on preemia. teie elud ja autod mind ei koti.
v
valimistel/ 14. jaanuar 2015, 14:24
korrigeerime natuke ja siis sinusugused ametnikeks ei jää...lähed lehmalauta tagasi sõnnikut loopima!!
p
Paraku sellised ametnikud/ 15. jaanuar 2015, 20:46
pole elus sônnikud näinud, ja elusat lehma nägid, heal juhul aabitsa pildi peal. ;-)
k
14. jaanuar 2015, 12:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Reformierakonna/ 14. jaanuar 2015, 13:32
h
Helikopteri/ 14. jaanuar 2015, 14:03
x
xzs/ 14. jaanuar 2015, 12:42
Algul tundus, et Michigani 170 auto pauk meie uudistesse jõudnud
https://www.youtube.com/watch?v=xdRqm40wyLo
r
rahu/ 14. jaanuar 2015, 12:42
rahu,kevadel loete lehtedest kui suured on olnud kulud teede hooldamiseks,ikka miljonid jälle läinud.Suured maanteed juba puhtaks sõidetud,aga kõrvalteed on küll nii,et ära peale mine ei jala ega autoga.Loota jääb et ehk hakkab päris vihma sadama ,sulataks kiirem. Autojuhtide ja bussijuhtide elu on päris kõõga,töö tuleb teha ja rahvas tahab sõita.Ainult jääb soovida kannatust ja rahulikku sõiti,ei peaks kiirustama,jäägu või midagi tegemata.Kurb vaadata kui palju autosid mõlgitud,mida teevad juhid ,kuidas edasi.
r
reede/ 14. jaanuar 2015, 12:34
Tallinn Narva maanteel on kõige ohtlikumad just Harjumaal asuvad osad Miskipärast aga just siin on teehooldajad kõige hooletumad Uni ju magus ja liiv defitsiit Maavanem ka ikka õiges erakonnas Riigi kõis las lohiseb
m
Maanteede Kuningas (mitte kalvi)/ 15. jaanuar 2015, 20:49
Köige ohtlikumad on Jagala viadukti kandis, seejärel Haljalas nii umbes 83-87 kilomeeter, seejärel on 108 kilomeeter, Sämi teerist, järgmisena on Ontika kant. Seda Tallinnast Narva liikudes.
h
hampstrinägu/ 14. jaanuar 2015, 12:24
Siin riigis on ikka asi nii p...s kui veel olla saab.Kuhu kaovad teede hoolduseks eraldatud rahad...?Siia oleks ka vaja kahte poissi ,et ametnikud end liigutama hakkaks enne siin asjad muutuma vist ei hakka.
n
Need rahad/ 14. jaanuar 2015, 14:28
läksid parteide toetuseks, et saaksid praegu pilte üles riputada.
p
punakuub/ 14. jaanuar 2015, 12:19
jääb mulje et rooli ja istme vahel on mingi suvekumm. võiks selle nagu ära vahetada ja talvekummi panna. vanasti öeldi et tee on libe siis kui oled kraavis.
m
maanteamet/ 14. jaanuar 2015, 12:17
Suur lust & rõõm on elada Eestimaal!
e
ela seal/ 14. jaanuar 2015, 12:33
" Saksamaa hukkus kiirteel kolm ja sai vigastada 35 inimest, kui udusel maanteel toimus hiiglaslik ahelkokkupõrge."
m
miinused ei valeta/ 14. jaanuar 2015, 13:47
noh näe, Eestis siiski parem
a
alar/ 14. jaanuar 2015, 14:01
jälle teedemehed süüdi,kes udu laiali ajada ei suutnud
e
ets kae/ 15. jaanuar 2015, 11:05
isegi sakslased pole õppinud veel udu ära puhuma!

o
oehh/ 14. jaanuar 2015, 12:17
unustasin lisamatta.et kellel Teiega aega jännata,las inimesed hukuvad,vähem pensione maksa. Teiseks praegu valimiskampaaniad tähtsamad,kuhu suuremad summad rahatähed lendavad,Kõik kohad neid suuri nõmedaid plakateid täis,ju selleks et Te paremini näete.Kolmandaks saabki nii mõnelgi uisusammud ka selgeks,tulebki meist mõni maailmameister.
n
Nojahh/ 14. jaanuar 2015, 12:16
Mida juttu ??? Kui liivatatakse ja kui jää ära sulab siis on liiva plögane - jälle halb. Pannakse soola - autod hakkavad roostetama, teedele tuleb rohkem auke, teekate seis halveneb - jälle paha. Mida te vingute, valige vastav sõidukiirus ja ärge tõmmelge libedaga. See ,et sa nüüd 5 - 10 minutit pead kauem sõitma võtab küll tüki küljest ära. Peaasi on ju see ,et ühes tükis punktist A punkti B jõuad.
k
14. jaanuar 2015, 13:44
kui ikka tee on ülilibe sõida või seistes, kraavi lähed ikka ,ei loe siin oskused ega kiirus ,teetöödest on Eestis täielik suur null,!!!!!
s
14. jaanuar 2015, 14:02
n
nojahh/ 15. jaanuar 2015, 11:07
minu puhul käib jutt praegu 50 minutist mitte 5 minutist. On ikka vahe küll. Bensukulust ei tasu rääkidagi.
a
ahoi/ 15. jaanuar 2015, 11:07
tuleb hoida õiget pikivahet ja saadki auto pidama. õige jutt, mis räägid.
m
Miks/ 14. jaanuar 2015, 12:03
ei karistata maanteeametit tegemata töö eest,see pask mida nad igapäev suust välja ajavad et teed on libedad on juba palju aastaid.tööle tuleks hakata mitte paska ainult ajada,valed klounid on seal tööl.
f
fotodelt vaadatuna/ 14. jaanuar 2015, 11:58
maantee ju lausa liuväli! Bussi peale minnes hommikul lasksin ise ka liugu kui maanteed ületasin. Ka buss lohises pidurdades hulga maad edasi.
t
to N no on ikka / 11:38, 14. jaan 2015 / 14. jaanuar 2015, 11:55
Harju maanteede eest ei vastuta Tallinn. Tee see endale selgeks. Ülle Rajasalu poole RE-st võid ja pead pöörduma. Aga autojuhte on kõiges raske süüdistada, sest 30km/h oli sama libisemine. Teed on jääs. Maal liiva küllalt, Harjumaa tegemata töö.
n
noooo,vaidelen vastu suure häälega. Mitte E-häälega ,aga heledaga./ 14. jaanuar 2015, 14:05
Kesse siis veel vastutab Harjumaa ja Võrumaa ,Tarumaa ja Narva kandi teede eest kui mitte keskerakondlased ???????
Ülled ja rajasalud ja taavid ja riided teevad TÖÖÖÖÖD , mis neid peaks torkima puhas ja sile jää.
r
RE haldusalal!/ 14. jaanuar 2015, 11:52
Teed korrast ära, pr. Ülle Rajasalu! Kus on liiv?Missugune raiskamine!
l
liiva eest ostis RE seda Talllinna TV ülekandeid ,nad proovisid/ 14. jaanuar 2015, 14:06
libedust uut moodi tõrjuda
o
oi kas tõesti/ 14. jaanuar 2015, 11:50
Kas jälle valesti valitud sõidukiirus (nagu meile kõigile sisendatakse)? Või seekord olid tõesti teed hooldamata?
l
lehelugeja/ 14. jaanuar 2015, 11:46
Võtan hommikukohvi kõrvale lehe ja mida ma näen: 13 autot lausa sodiks sõidetud, aga mitte ühtegi laipa. Päev algas kohe rõõmsalt!

o
oehh/ 14. jaanuar 2015, 11:43
Meil ikke siin päris põrgu,maanteeamet peaks vastutusele võtma ,mitte süüdistama autojuhte,Iga aastaga aina läheb hullemaks,maanteedest ja kõnniteedest ei keegi enam hooli.Vastus ei pole raha,kuhu lähvad rahad,kelle tasku.Vene aegu olid maanteed ,isegi kõnniteed äärest ääreni liivatatud,nüüd keset teed visatud miski õrn kirme.Ma ei tea ,mis masinad .eile vaatasin aknast miski väike puistur mitu korda käis üht ja sama rada puistamas.Aga ju ette nähtud.et las minna autojuhid surmale määratud.Aga oodake pisut enne valimisi kuu vai mõni nädal ,kuda siis teid nühitakse ning kivikotikesi oravad vilkalt öösi riputavad postkasti külge.Ühed valimised oli mulle pandud nende poolt kivikotike kell kolm öösi.
k
kummipea/ 14. jaanuar 2015, 11:40
Keelame aga naelkummid ära, need lõhuvad teid. Palju odavam on lõhkuda autosid.
n
/ 14. jaanuar 2015, 11:54
nagu naha, autosi ei ole kahju
n
/ 14. jaanuar 2015, 13:48
numbreid ei tunne või: +5 -8
n
no on ikka Tallinna linnapea laisk.mitte ei raatsi end kabinetist välja ajada teid liivatama/ 14. jaanuar 2015, 11:38
tuisku ja sadu keelama.
kes muu sel vihmasaju ja lumesodi kallamises süüdi on kui m itte Savisaar. Valdu oleks ilusasti kuuski istutanud ja Kross toonud palmipuud,miskit libedust poleks olemaski.
õ
õpetaja/ 14. jaanuar 2015, 11:36
Maanteeamet pole süüdi, süüdi on hoopis autokoolid. Seal taotakse juhtidele pähe, et sõltumata ilmast tuleb alati sõita lubatud maksimaalse kiirusega. Muidu jääd teistele jalgu ja saad trahvi.
k
Kas ka nendel?/ 14. jaanuar 2015, 12:13
Järvamaal viis libedus teelt neli liinibussi
l
loomulikult/ 14. jaanuar 2015, 12:21
Nendel veel eriti. Buss peab ju graafikus püsima, pole aega 30 km/h sõita.
"
14. jaanuar 2015, 13:48
"Libeduse tõttu on täna juhtunud juba õige mitu avariid. Hullult libedad on Järvamaa kõrvalteed, kus teekatteks vaid klaasjalt hiilgav jää. Hoolimata väikesest kiirusest vajus seal täna ennelõunal mitu sõidukit kraavi"
a
ahoi/ 15. jaanuar 2015, 11:13
vaadake ikka milliste rehvidega sõidetakse. rehvid sellised, et mustrit pole ollagi. siit ka siis ära vajumine kraavi.
w
WW/ 14. jaanuar 2015, 11:36
Mis libeduse tõrje?!Kõik rahad lähevad ju valimiste fondi!!!
õ
14. jaanuar 2015, 13:46
õige ....valimistele raha jagub kampaaniaid ,lubadusi tuleb kui seeni ennem vihma ,mis sellest korrastamata teedest riigikogul on
i
Iriat/ 14. jaanuar 2015, 11:29
Oh noes, nii palju jogurtiiiiit
k
Kui soovid/ 14. jaanuar 2015, 22:34
Saad ka minu kraanist värsket juurde!
s
Suur Juht/ 14. jaanuar 2015, 11:28
Kohe näha, et juhtidel libedasõidu koolitus tegemata. Tuleks load ära võtta.
5
50 a.roolis/ 14. jaanuar 2015, 12:07
sa ,suur juht,hoia oma möla endale!
s
Sinusugused/ 14. jaanuar 2015, 12:26
ongi need kõige ohtlikumad. Sellel ajal veel libedasõidu koolitust ei nõutud, nii et sinul on kindlalt tegemata. Ega need vanad juhid uusi eeskirju ka ei viitsi lugeda. Sellised tuleks kohe korduseksamile saata.
k
kesknoor/ 14. jaanuar 2015, 12:33
Juba on ettevalmistamisel seaduseelnõu üle 70. aastastelt üldse load ära võtta. Hakkate sõitma taksoga või käite jala. Ongi tervis parem Aga liikluses on sellised juba ohtlikud.
h
ha/ 14. jaanuar 2015, 12:36
50 a. roolis, aga täna pani kraavi. Eks seeepärast on nii tige.
p
praegu 70 -> kesknoorele/ 14. jaanuar 2015, 13:51
see on hea, järelikult sina 70-a teel enam ei ilmu
j
14. jaanuar 2015, 12:13
Järvamaal viis libedus teelt neli liinibussi
t
Tähelepanek/ 14. jaanuar 2015, 11:12
Paistab et meie liikluskultuuri juures ei aita ka need 4 realised teed. Aitavad ainult suurendada avariis osalevate autode arvu muud ei midagi.
k
Kasutad/ 14. jaanuar 2015, 13:55
ühes suunas kõiki nelja? Narr.

j
Jaanus/ 14. jaanuar 2015, 11:05
Jalle ehitusnoudeid eiratud . Forgoonide seinad peavad olema kahekordsest kipsplaadist , aga fotolt on
k
14. jaanuar 2015, 11:17
kui fotol so siis ju kõik korras;D
e
eedik/ 14. jaanuar 2015, 11:04
ma ei saa oma kodukandi libedatest teedest ühtegi pilti saata, sest enne käntsatasin külili ning fotokas läks pilbasteks.
s
sorgitakse/ 14. jaanuar 2015, 10:56
nii kaua, kuni maanteeametisse mõni endast välja läinud inimene pistoliga täpsust ei lähe laskma, nii kaua ollakse puutumatud.
s
sorgitakse/ 14. jaanuar 2015, 10:56
nii kaua, kuni maanteeametisse mõni endast välja läinud inimene pistoliga täpsust ei lähe laskma, nii kaua ollakse puutumatud.
a
ab/ 14. jaanuar 2015, 10:55
no kas tõesti oravate ajal on ka liiv juba deftisiidiks muutunud....peale mõistuse?
k
konkreetselt/ 14. jaanuar 2015, 10:50
näiteks Võru vallas ei ole suurem osa rahvast sel hooajal lumesahka näinudki. Mina nägin, kui sahalaadset libistit kasutati siin sõidujälgede tasandamiseks. Traktorist ütles, et nii kulub kütet vähem. Naljaarmastajad seal vallamajas, seegi hea.
a
14. jaanuar 2015, 11:20
ah soo, järelikult mina nägin Fata Moganat
14. jaanuar 2015, 13:52
+0 -2
ära muretse, näed ju, teised teavad, et oli reaalne lumesahk
k
Kirves/ 14. jaanuar 2015, 10:49
No siin peab küll keegi maanteeametist vastutuse võtma! See on juba kuritahtlik tegemata töö! Hooldamata on ka kõnniteed, siin pole võimalik jalakäijatele kiiruseületamist kaela määrida. Ja veel - kivikeste pildumine kõnniteele ei ole teehooldus vaid saabaste lõhkumine! Kas tõesti on LIIV Eestist otsa saanud? Vene ajal suurtel maanteedel sõtis traktor roomikuga tee krobeliseks, ka see aitas. Nüüd kühveldavad vastutavad tegelased vaid suuri summasid enda taskusse ja õigustatakse oma tegemata tööd liiklejaid süüdistades. Mitut laipa on vaja, et maanteeamet tööle hakkaks?
m
Maanteeamet/ 14. jaanuar 2015, 11:23
Vaiki õnnetu, me paigaldame sinna varsti kiirusemõõtekaamera.
p
pluss/ 15. jaanuar 2015, 11:10
piirkiiruse märk 30 km/h.
e
14. jaanuar 2015, 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
14. jaanuar 2015, 11:21
tubli, kiire poiss, sul on juba teada, kes oli roolis

h
hehh.../ 14. jaanuar 2015, 10:39
Mis libedusest siin juttu tehakse? Mitu päeva on temperatuurid plussis olnud ja tee on paljas igasugusest jääst ja lumest.Sõidan ise igapäev Narva suunal edasi-tagasi.Tänagi tulin hommikul Narva suunast.Libedusest ei olnud jälgegi.
m
maga kaineks/ 14. jaanuar 2015, 10:50
jah, just - PÄEVAL on plussis ja öösel miinuses. Tulemuseks ongi libedus, kus asfalt näib küll paljas, aga väga libe. See, et sinul seekord vedas, ei tähenda, et kui päike paistab, siis suvi ongi üleöö kätte jõudnud.
s
14. jaanuar 2015, 11:56
sõitsin kell 3 Tartust Tallinnasse. Tee oli suht ok. Tagasi hakkasin sõitma kell 5 ja tee oli libedamast libedam. Enamus sõitis 60..70 km/h.
n
nõus sinuga/ 14. jaanuar 2015, 22:47
Ja kõige hullem, et kihutajad survestasid mõistliku kiirusega sõitjaid.
v
venemaal/ 14. jaanuar 2015, 10:39
õidavad veoautod sageli kruusakoormaga, labidatega mehed või naise kastis. Ja probleem lahendatud. Sõitku meil ka need sahkadega kaubikud nii, ajage mehed kõrvalistujate kohalt välja, las loobivad kruusa laiali. Aga nemad vaid selleks, et kinni jäänud kaubikut tagant tõugata.
k
katsusin/ 14. jaanuar 2015, 10:32
mitmel korral kivi visata maanteeameti kpsaaeda aga põrkas sealt puutumatuse kaitsest tagasi, ei last tõde kuulutada.
n
no meil/ 14. jaanuar 2015, 10:26
ei ole enam Moskva liikluskultuur kaugel- selged ilmingud ju ammu näha.
t
teadja/ 14. jaanuar 2015, 10:17
Teeoludega mitte arvestamine, väike pikivahe ja kiiruse vale arvestus.. mis muud. Maanteed on täis hulljulgeid rekkamehi. Paar korda on tahetud ka minust üle sõita.
m
Maanteeamet/ 14. jaanuar 2015, 10:09
ju hoiatas, et tee võim libe olla. Tegelikult hoiatamise asemel oleks võinud liivapuisturi hommikul teele välja saata
e
elutarkus/ 14. jaanuar 2015, 10:05
Parem üheksaks kohal, kui kaheksaks kabelis!
s
söltumatu vaatleja/ 14. jaanuar 2015, 09:54
Olen märganud, et alati leidub keegi, kellele meeldib eessõitjale tagant sisse põrutada. Tõepoolest, lasteaias ollakse ka targemad teinekord.

a
ATS/ 14. jaanuar 2015, 09:53
ära kunagi kiirusta kui on kiire !!! välju 10 min varem !!
k
Kets/ 14. jaanuar 2015, 09:44
Tõepoolest on huvitav, et teema rubriigis "Krimi", aga eilne võmmide kraavisõit oli rubriigis "loodus, ilm" :))))))
j
14. jaanuar 2015, 09:35
Jah see pikivahe on hirmus.Sellise libedusega istuvad nad su sabas,et hirmus!
j
14. jaanuar 2015, 11:56
ja need 4 liinibussid samuti, eks ju
i
— le/ 14. jaanuar 2015, 12:15
imelik või, muud ju ei saa olla kui ainult pikivahe eiramine
k
Kokku/ 14. jaanuar 2015, 09:24
Kui need 13 sõidukit kokku keevitada saaks reisirongi.
p
14. jaanuar 2015, 09:06
Pidage ometi pikkivahet!!!! Kõik tallinnlased uuesti autosõidu eksamile!!! Pooled on jalamehed peale seda
o
Ole rahulik / 14. jaanuar 2015, 09:40
Perverte parandab ikka ja ainult isiklik kogemus. Ei kuula nad kedagi ja autokool ei saa kedagi ingliks moondada, lihtsalt riik teeniks küll korraliku pappi lõivude ja tasuda näol. Eksamil kepib neid eksaminaator, kes mõtleb peaaegu samuti nagu nemad, mistõttu üks õnnetus sünnitab teise õnnetuse (kui viimane siiski seda vajaliku õppetunnina ei võta), sest kust see Maanteeamet siis neid inglitest ja mittepsühhopaatidest eksaminaatoreid leida võib? Tallinn paistab liiklusperverssustega silma lihtsalt sellepärast, et on suurem linn kui teised kohalikud linnad ja autode tihedust suurem lihtsalt. Pikkivahet ei taheta lihtsalt sellepärast hoida, et siis jöõäü keegi teine trügib vahele ja mõtle kui jama ikka kui 5 minutit hiljem kohale jõuad eksole, kohvik on äkki juba suletud.
"
14. jaanuar 2015, 11:23
" Saksamaa hukkus kiirteel kolm ja sai vigastada 35 inimest, kui udusel maanteel toimus hiiglaslik ahelkokkupõrge."

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee