Krimi

Pisitüdruku surma äärele peksmises kahtlustatav: Emily kukkus peaga vastu kahhelseina

Eesti Ekspress/Õhtuleht.ee, 14. jaanuar 2015, 07:41

113 KOMMENTAARI

s
saadi õigel ajal jaole . / 18. jaanuar 2015, 07:14
naised alati tuleb hoolikalt jälgida neid võõrasisasid, pooled neist on perverdid või ei salli teie exmehe lapsi. vähesed lepivad võõraste lastega.
p
17. jaanuar 2015, 08:47
Pisi armsale Emilyle soovin ikka head paranemist,issile vastupidavust.See töö ei ole sugugi kerge isale ega pisi Tütrele.Küll tahaks tibu praegu joosta ja palju,palju öelda.See aeg kindlasti tuleb,võtab aega.Olete väga,väga tublid.Edusammud on fantastilised. Need jõhkardid tuleks kiiremas korras kasti lüüa nii et silm ka ei pilgu.kes tekitasid pisikesele sellist piina ja valu.
õ
17. jaanuar 2015, 07:48
õiglane kohus oleks need jõhkardid rahva ette tuua ja rahvas oleks ise saanud karistada nii,kuidas keegi õigeks peab.Mingit muud kohut polegi tarvis,sest seadused on mõrtsukatele väga leebed.Kirsti Timmer on sama meelt,et mõrtsukatele ainult omakohus on õiglane.
l
lugedes Talis Armuandi/ 16. jaanuar 2015, 14:28
Aga äkki ema tõesti ei teadnud. mis toimub kodus tema äraolekul. Usaldas liigselt uut elukaaslast.
p
ph / 16. jaanuar 2015, 13:11
Noo kuulge nii haiglane ka olla ei saa.. minul eelnevast kooselust kaks last. Hetkeline elukaaslane toetab mind samuti pisikeste hoidmisel,ka siis kui mina tööl..
Ja kui olen palunud,on ta lapsed ka õhtuti vannitanud..
Mina selles küll probleemi ei näe..
Pisi Emilyst kahju.. On jäänud ilma õigest emaarmastusest :(
Kuid vähemalt on tal suure südame ja hingega tubli issi :)
Libastumist ja muud cräppi ei usu, füüsikaliselt võimatu.
Südamest loodan,et mõlemad asjaosalised saavad max karistuse.. ja võiks ju olla seadus mis käsitleb selliste inimeste viljatusoperatsiooni,et sellised inimesed ei saaks enam ühtki last!
Emilyle ja issile aga palju jõudu taastumiseks :)
m
Mis kurat toimub!/ 16. jaanuar 2015, 09:23
Ma ei kujuta ettegi, et mingi võõras mees hakkaks minu tütart pesema. Ilmselt toimus asitõendite maha pesemine. Muud seletust siin küll olla ei saa. Mis huvi peaks veel olema võõral mehel pesta väikseid tüdrukuid.
t
Tundub/ 15. jaanuar 2015, 19:02
Tundub, et sellel nn emal oli korduvalt kombeks oma last magama peksta, sinikad ju varasemast ajast juba. Párast valetas, et laps "kukkus" ja tulid kergesti sinikad, tegelt ise pigistas, kui laps närvidele hakkas käima.

s
sõnatu!/ 15. jaanuar 2015, 17:01
pisikesele igatepidi parimat ! sõnu polegi mida kõige mustem pilv peakohal ütleb.eidel ja tollel elukaaslasel torkaks silmad ja kõrvad läbi ja paneks eluaegse kuhugi 1x1 istuma
t
Talis Armuand/ 15. jaanuar 2015, 16:01
Lisan yhe vestluse.mis.oli keiti voogrega järgmine päev...
hommikust
Hommikust
miks siis nii vara 2rkvel ?
Pole magama läinudki
Eisuuda magada liiga palju muresid
tahad neid muresi 2kki jagada, hakkab kergem?
Pikk jutt mdea kas viitsid kuulata
no ikka, mul aega on veel ju
pikk bu ka veel eesssis6it
Ei saanud viimasest lausest aru
pikk bussis6it ka veel ees
Kus minek
y66le ikka
t66le
ma k2in maalt t66l
Aaa tubli
aga r22giksid siis w
Mhm asi selles et mu laps haige, tal oli närvivapustus ja verevalum aga mdea millest , ta oli hommikul pmts halvatud, eiliigutanud ühte pood jne, see oli niijube vaatepilt
Poolt*
Ja ma pean pmts teadmatuses olema, eisaanud isegi tema kõrval olla
Aga mida arstid räägivad ?
Hetkel eitea
Krt siis on kyll jama aga ma loodan et köik saab korda
Ma loodan ka seda
Sul on väga armas laps
Ma tänan
Aga kuna saaremaaale ?
Kuualgul oli plaan lapsega minna, loodan et ta selleks ajaks terve
Okei, ma arvan et ta ikka paraneb
Kõik saab korda
Muidugi saab
Mötleme ikka positiivselt
Mhm
Yks töókaaslane sebib mind aga ei jäta rahule ka
Aga ma yritan magada, pean emily juurde minema kell 12 ja tahan ss puhanud välja.
Ahsoo
Naine ikka v
Aga dvj tsauki
Önneks jah naine aga olgu puhka siis
v
vaatleja/ 15. jaanuar 2015, 13:34
nii armas tütruk ei saa aru mis toimub inimeste peas mina lööks sele eide vigaseks mehe ja mehel munad maha
u
uskumatu/ 15. jaanuar 2015, 12:07
Mida kõike välja ei mõelda, väikesele lapsele oli nii palju halba tehtud, luguege kasvõi blogisid, nüüd leitakse mingi labane vale. Loodan, et need kaks saavad korraliku karistuse, laps oli surmasuus ikkagi.
m
miina/ 15. jaanuar 2015, 10:05
miks pesi võõras mees väikest tüdrukut???
m
Mari-Liis/ 14. jaanuar 2015, 22:06
päris kõvasti lükkas seljuhul kui vägivalla tunnused olid pisikesel,
J
"väike duširuum, umbes 1 x 1,5 m, dušikabiin tegelikult . . . "/ 14. jaanuar 2015, 21:50
JA KUS SEE VANN SEAL OLI?VANNID TAVALISELT IKKA PIKEMAD KUI 1,5M JA KUI ON VANN,SIIS POLE SEE DUŠINURK . . . :(((
e
ema/ 14. jaanuar 2015, 21:00
Kui mina oleks tööl olnud ja koju tulnud..ja kui on öeldud et lapsega juhtus päeval õnnetus,siis oleksin küll kontrollimas käinud ,isegi siis kui laps magab..et kas temaga on ikka kõik korras ..vaatan üle...ise oleks küll sellises olukorras marus .
Ei tea mis ema see selline siis küll oli..et ei saand vaadata korra et kas lapsega kõik ok.
siin peab ikka mingi point olema..

1
123/ 14. jaanuar 2015, 20:53
Ehkki laps olevat löögi tagajärjel muutunud loiuks, pani Egert ta pärast väidetavat intsidenti magama ning koju jõudnud Keiti sel õhtul oma tütart vaatama ei läinud.
Laps kukub üliraskelt ja ema ei lähe teda isegi vaatama??? Nüüd hakkavad need monstrumid hämama.....eluaegsed sellistele värdjatele.
A
.../ 15. jaanuar 2015, 09:28
Aga kui Egert ei öelnudki Keitile midagi?
o
oeh/ 14. jaanuar 2015, 20:49
Jääb mulje, et see Egert mõtles välja enda arust leebe versiooni kogu asjast, mis pole sugugi leebe ja mõelda vaid mis reaalselt kõik veel juhtuda võis :o
h
härrasmees/ 14. jaanuar 2015, 21:15
Ma just kirjutasin, et Egert ilmselt võtab kogu süü enda peale, aga see kommentaar kustutati kiirelt. Niipalju siis sõnavabadusest.
n
Naadi/ 14. jaanuar 2015, 19:20
Sellised koletised tuleks steriliseerida ning inimühiskonnast eraldada.
l
leilis/ 14. jaanuar 2015, 18:47
parem jaagu vanglase,kuna igal oinal,oma mihkli paev .tuleb see niivoi naa
j
ja õigust jääb ülegi/ 14. jaanuar 2015, 18:14
lapse peksmiseks ei ole õigustusi. need vanemad peaksid vangi jääma ja kogema ise sama, mida oma lapsele tegid. see, et oma lihane ema peksab oma lapse läbi, ma ei suuda seda taluda. loodan, et meie armas eesti kohus ei anna neile tingimisi kaks kuud (nagu tavaliselt on). need vanemad peaksid ise kannatama sama valu ja elu lõpuni vanglas istuma. aga kahtlen selles, sest eesti kohus on ju ülimagus ja annab tingimisi ja hooldusõiguse samuti, ptüi
a
ads/ 14. jaanuar 2015, 17:30
Sellised inimesed väärivad surma ... oleks see vaid minu teha
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:15
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:15
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:15
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:15
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:15
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:16
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:16
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:16
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:16
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
m
mitte/ 14. jaanuar 2015, 22:16
surma vaid samasuguseid valusid nagu see väike inglike
a
ARVAN,ET SURM/ 15. jaanuar 2015, 07:42
OLEKS LIIGA KERGE KARISTUS - ESMALT IKKA KORDI PEAGA VASTU KAHHELKIVIDEST SEINA JA SIIS . . .
n
no mida?/ 14. jaanuar 2015, 17:28
Ajudetta ahvid! Selge sõnaga on öeldud, et ema oli tööl. Ja ei teadnud midagi enne kui hommikul. On normaalne, et kell kümme või üksteist õhtul sa ei lähe magavat last üles ajama. Või te tulete töölt õhtul ja ajate lapse üles juhul kui peaks ta magama sel ajal? Või olete kõik töötud?
h
hm/ 14. jaanuar 2015, 19:48
iga armastav ma viskab koju jõudes pilgu oma lapsele peale.
n
no/ 14. jaanuar 2015, 22:37
Mis pilgu viskamisest koju jõudes, isegi hommikul ei tehtud asjast välja. Alles lõunaks tundus emale , et peaks midagi tegema kuna laps ei ärka ega reageeri. Nautis ilmselt vaikset hommikut ilma lapseta.
h
hm/ 14. jaanuar 2015, 19:49
kuule, kirjaoskamatu, iga armastav ema viskab koju jõudes pilgu oma lapsele peale.
S
.../ 14. jaanuar 2015, 20:03
Sa ise pole natuke kirjaoskamatu?
n
No mida?/ 14. jaanuar 2015, 20:42
Mul on siiralt kahju sinust ja sellest inimeset kellega sa koos elad. Nii raske on elada kui sa ei usalda inimest kellega koos elad ja samuti on raske elada inimesel keda ei usaldata! :(
t
To no mida,/ 15. jaanuar 2015, 11:42
sa loll nagu leivaauto, selge see, et see polnud esimene kord nendel elukatel last piinata. Ja isegi kui joobar ei öelnud sellele nn. passi järgi emale, et laps kukkus, milline ema ei lähe last vaatama, vahet pole, et laps magab. Iga normaalne ema vaatab lapse vähemalt üle, kas kõik korras, see näitabki selle eide ükskõiksust lapse suhtes. Sa ikka täiega ajuinvaliid.
K
....molo/ 14. jaanuar 2015, 17:17
Kurat sa seal vanglas kõngeks ..oma valetamisest jahu emale ..värdjad olete ..et teid seal vanglas karistatakse !!!!

m
made/ 14. jaanuar 2015, 17:14
Mis point oli sellel, et ema ütles, et onju tal tulevad sinikad nii kergelt? Ega ikka ei ole küll nii, et laps käib ja jookseb koguaeg vastu ust, lauda või kukub trepist alla!! See ei ole vabandus, sest lapsevanem peaks just hoolt kandma selle eest, et selliseid asju EI JUHTUKS lapsega. Ja see mees pidi ta ikka täie jõuga vastu seina lükkama. Arvata on, et laps tahab tagasi vanni minna ja ei kuuletu kohe nagu koer kui keelatakse. Närvihaiged on mõlemad need inimesed, muud midagi!
Kui sa oled oma lapse jätnud oma uue mehe hoolde siis on normaalne vahepeal helistada ja küsida, et kuidas neil läheb ja koju jõudes ka ikka kontrollida mis laps teeb seal omaette. Ma võin kindel olla, et see mees ei öelnudki midagi selllele Keitile mida ta lapsele tegi ja lootis, et ei juhtu midagi. Laps sai närvivapustuse??? Selleks, et see võimalik oleks peab ikka olema mingi väga tugev shokk või äärmiselt julm käitumine lapsega, ega täiskasvaus inimesed saavad ka närvivapustuse siis kui probleemid juba löövad üle pea ja pinge kasvab mitte niisama, et ärkan ja näe sain vapustuse!!!
Kuidas saab oma laps olla takistuseks, et uue mehega lõbutseda ei saa. Mingi võõras inimene on tähtsam kui oma laps
ü
Üll/ 14. jaanuar 2015, 16:43
Hea meelega vaataks kuidas see TONT Egert pärast vanglast vabanemist hakkab ka käimist õppima.... sellele vastikule eidele Keitile tuleks ka korralikult vitsa anda... aeruga pikki v...u!
l
14. jaanuar 2015, 16:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
heh.../ 14. jaanuar 2015, 18:37
Ei tunne ühtegi asjaosalist aga tead, et lapse ema käis öösel teisi mehi lantimas. :D Endal ei ole häbi sellist juttu ajada?
p
pistauskas/ 14. jaanuar 2015, 16:19
m
maali/ 14. jaanuar 2015, 16:14
väike duširuum, umbes 1 x 1,5 m, dušikabiin tegelikult- kumb siis soperdis, valetab nagu nii
k
Käbi/ 14. jaanuar 2015, 15:28
Kas töesti pole neil julgust oksa ennast tömmata ,aga väikest last oli julgus oimetuks peksta????Nii valus on möelda,mis väike lapseke pidi välja kannatama.
m
Mirko/ 14. jaanuar 2015, 14:30
Sellised tuleks otsejoones elektritooli saata.
k
krt/ 14. jaanuar 2015, 14:14
iga normaalne lapsevanem tunneb hetkega lapse tervisliku seisundi,kui midagi viga...krt...väga haige väljamöeldud jutt

a
arvaja/ 14. jaanuar 2015, 13:58
Süüdistatav võiks vastata, mis andis väikesele = kergekaalulisele lapsele sisse sellise hoo, et ta sedavõrd tugevasti vastu kahhelahju kukkus et suure peaaejupõrutuse sai. Jalast keerutamine või "kunstlik = vanemate tekitatud alghkiirendus"???? Iga stoori võiks ikka elementaarsetele füüsika seadustele vastata. Kuidagi naeruväärne ja hale on muidu see vabandus....
e
14. jaanuar 2015, 13:26
EI NO MIDA.Nüüd tuleb välja,et see on õnnetusjuhtum.selline asi teeb küll viha.Aga vähemalt on lapsega kõik korras.
m
mis asja/ 14. jaanuar 2015, 14:22
kust otsast lapsega kõik korras on? peab käima taastusravil jne jne.
v
vanaema/ 14. jaanuar 2015, 12:34
Kes kaitseb tüdrukukest edaspidi vägivalla eest? Vastust teab vaid tuul...
õ
Õnnetus?/ 14. jaanuar 2015, 12:27
Tunnen kaasa nende lapsepiinajate advokaadile - ei kujta ette, et peaksin tegema sellistele inimestele kaitsekõne, piinatud ja vigastatud laps oleks kogu aeg silme ees... No pole ju tegu õnnetusega - laps kukkus vastu seina ja nii üsna mitmel päeval järjest , lüües ära erinevad piirkionnad oma kehal????
b
Birgit/ 14. jaanuar 2015, 12:26
Kuigi see väike tüdruk paraneb jõudsalt on siiski väga väga valus vaadata seda pilt, kus ta koos emaga ja elurõõmus...ma väga loodan, et ta on ka mõistuselt korras.
k
kust otsast ta jõudsalt paraneb/ 14. jaanuar 2015, 22:20
parem pool on halvatud, ei kontakteeru jne.
s
sss/ 14. jaanuar 2015, 12:24
nojhh laps kukub dussi ruumis ja ema ei l2he isegi vaatama . ja ommikul ka kohe arsti ei kutsu 2 tundi yritab 2ratada nagu nad mainisid>D ilus vale loodan et and l2hvad kauaks kinni
m
Maria/ 14. jaanuar 2015, 11:43
Uskumatu ja neid juhtumeid on ju väga palju. Iga päev keegi peksab oma last, lapsi, naist jne... Ei usu, et see õnnetus oli... Ning siinkohal kõik kurjad kooseluseaduse vastased mõelge, kas lapsel oleks turvalisem näiteks armastavate samasooliste või siis sadistidest heterovanemate juures elada.
t
to Maria/ 14. jaanuar 2015, 11:56
On vägagi meelevaldne arvata, et sadiste samasooliste paaride seas ei leidu. Või et armastavaid heteropaare pole olemas.
Võiks juba loobuda loosungist, et samasooliste armastajad on heterotega võrreldes üliinimesed.
e
Ega/ 14. jaanuar 2015, 12:11
Maria ei väidagi ju, et sadiste samasooliste vahel ei ole, vaid esitab mõtlemiseks küsimuse: kas lapsel oleks turvalisem näiteks armastavate samasooliste või siis sadistidest heterovanemate juures elada.
m
Maria/ 14. jaanuar 2015, 12:13
Said veidi valesti aru, sest ma pole sellist järeldust teinud. Mõte on selles, et kui sellistelt vanematelt laps ära võetakse ja ta näiteks samasoolisse armastavasse kasuperesse satub, siis oleks see kindlasti normaalsem lapsele. Kasvatan ise koos oma elukaaslasega näietks tema poega, sest eelmises suhtes peksis tema macho heteromees nii teda, kui ka last. Siin on väike moraalse mõtlemise koht, ei muud.
t
to Maria/ 14. jaanuar 2015, 12:17
Miks ta siis armastavasse heteropaari peresse siis sattuda ei võiks? Neid peresid sadu kordi rohkem järjekorras ootamas. Ja armastavast EMAST ja ISAST ei ole lapsele kedagi paremat.
Ei ole siin moraalse mõtlemise koht. Sa üritadki reaalselt maalida pilti, et lastel on samasooliste paaride peredes palju parem ja turvalisem kui omaenda peres. Miks mitte sadistist vanemad vs armastav heteropaar (neid nii nii palju ju) ? Ah jaa, see ei sobi ju praeguse homopropaganda juurde.
m
Maria/ 14. jaanuar 2015, 12:42
Loodetavasti satuvadki enamus armastavatesse samasoolistesse peredesse ja see on tore, aga samas ei saavuta me ka samasooliste inimeste vastu võitlemisega midagi... Vähetundlikud või väheintelligentsed inimesed kalduvad liiga tegema teistele, kas siis lastele, endast nõrgematele või vähemustele. Olen teadlik hirmust, häbist, teiste poolt kiusamisest ja vägivalla paljususest, mida sisaldab enamuses olev homofoobne inimloomus. Me oleme teadlikud selle tuhandepalgelisest olemasolust. Enamus ei tea sellest midagi. Samas me oleme ja võiksime olla nii paljut, meil on üksainus elu, Kahju, et nii paljud sunnivad meid olema see, kelleks teised meid peavad või, kes me tegelikult ei ole...
t
to Maria/ 14. jaanuar 2015, 12:51
Pole nagu aru saanud, et keegi Eestis nende olemasolu vastu võitleks.
Kõik, kes seaduse vastu olid, ei olnud homofoobid muideks.
m
Maria/ 14. jaanuar 2015, 13:12
Ok, see seadus seaduseks, aga ma mõtlesin siiski laiemalt sellest teemast ja probleemist...
e
Erik/ 14. jaanuar 2015, 15:58
Miks tegeleme sildistamisega? Erinevale seisukohale jääv inimene ei ole vähetundlik ega väheintelligentne.
m
Maria/ 14. jaanuar 2015, 16:21
Oma last või keda iganes elusolendit vääralt kohtlev inimene on minu jaoks vähetundlik, julm ja tihtipeale ebaintelligentne...
s
selliseid hulle leidub/ 14. jaanuar 2015, 11:39
Jah, tihti on nii, et uus elukaaslane ei võta iialgi teise mehe last omaks. Neil on selline pime viha, mis last nähes tuletab meelde naise eelmist meest. Sel juhul on ju emal võimalik teha õige otsus. Teada on ju, et selline mees ei muutu. Ei hakka iial võõrast last omaks võtma.
k
kahjuks/ 14. jaanuar 2015, 12:56
on paljudel naistel esikohal mees ja siis ükskõik milline ja lapsed on ainult segav faktor,kuid lasteraha kulub ju ikka ära.Minu arust tuleks naisel valida lapsed,need üles kasvatada ja siis elukaaslane võtta,aga ei.Kodutunde saates on ju väga palju peresid kellel on 3 ja enam last ja ka nii palju mehi,see ei ole normaalne
k
kas see laste raha eestis on ikka 19 euri kuu v ??/ 15. jaanuar 2015, 15:46
a
Annu/ 14. jaanuar 2015, 15:27
Ma pigem kasvataks siis last juba üksi, kui mingi psühhopaadiga!

k
kirjaoskamatud olete või? / 14. jaanuar 2015, 11:35
See lõik algab lausa taandreaga, kus öeldakse, et lööja pani peale intsidenti vannitoas lapse magama (pole ju kirjas, et vannituppa). Samal õhtul koju tulnud ema enam last vaatama ei läinud. Mõni loeb välja, et ema tuli lausa järgmisel päeval koju. Nii need latatara-moorid tekivad. Teil endil pool aju puudu.
k
K/ 14. jaanuar 2015, 11:20
Aaaa et kukkus duširuumis oma jalgevahe ka siniseks? Varsti saavad need vâlja ka veel ja emale jääb hooldusôigus ka alles...raudselt!
e
Edgar/ 14. jaanuar 2015, 11:18
Juba mätsitakse kinni kaitseadvokaadi poolt
m
Maamees/ 14. jaanuar 2015, 10:27
See on sama haige jutt mõrvar räägib, et ohver ise kukkus noa otsa ja nii neli- viis korda järjest. Sellised vanemad tuleks maamuna pealt ära hävitada.
m
milli/ 14. jaanuar 2015, 10:27
huvitav,kas sel advokaadil endal ka lapsi on?????
t
to milli/ 14. jaanuar 2015, 10:37
Advokaat teeb tööd, mitte ei anna isiklikke hinnanguid.
Keegi peab ka neid kaitsma, muidu saaks meie riik lõpuks neile kopsaka komensatsiooni maksta.
Ka arst ravib, mitte ei hinda seda, kas patsient ravi väärt oleks või mitte.
s
14. jaanuar 2015, 10:25
Saa terveks armas laps loodan et sa ei pea kunagi kohuma nende hullude vanematega kes sulle halba tegid karmaseadus on olemas ole laps rahulik kindlat naad saavad sama karistuse ja hullemini sukseid nn vanemaid ei tohi kaitsta naad ei tohi kunagi enam lapsi saada naine ja meees hullumajas kinnises on nende vardjate koht lintsida kes lastega vagivallatseb nje rovedusi teeb surma nuhtsus vardjatele edu paranemisel lapsuke
v
Vanematega???/ 14. jaanuar 2015, 10:43
Mu teada oli selles "emmel" uus joobar. Ja igast nn. kasuisast ei saa veel vanemat. Praegu on pisitüdruk igatahes oma isa kaitse all.
k
Käbi/ 14. jaanuar 2015, 10:14
Saa terveks,kallis Emely!!!!
Oleme sydames köik sinuga!!!!!
n
NIIIIIII ..../ 14. jaanuar 2015, 10:06
vihaseks ajab kogu see lugu,et ajab lausa nutma :((

s
SS/ 14. jaanuar 2015, 10:00
see tont kes nii tegi lyyakse maha varem vōi hiljem ja see oleks ka olukorda hinnates ōiglane. Kyll vanglas asi paika pannakse.
k
Kristina/ 14. jaanuar 2015, 09:59
olen alati lugenud kõiki Emiliga seitud artikleid. Kurjaks ajavad ta ebanormaalne ema ja psühhopaadist ema peigmees. Nad ei ole kaua suhtes olnud ja lähed ringitõmbama kui mingi võõras mees vannitab su last? Elab sinule mõeldud viha lapse peale välja? Milline jurist see neid aitab?! Ütlen käsi südamel, et oleks ma jurist olnud siis võtaks töö vastu ja teeks seda võimalikult kehvasti! Siin ei loeks võit, vaid tÂhtis et sellised parasiidid oleks meist eemal! Ma tahan näha kohtuotsust ja palun jumalat et otsus oleks õiglAne! Keitti ei ole ema ja Egert ei ole inimene!
t
Teadja/ 14. jaanuar 2015, 09:52
e
..../ 14. jaanuar 2015, 09:47
ema jõuab koju ja oma last vaatama ei lähe.... mis mõttes?
isegi kui juhtuks selline asi, et peaksin kuskilt tulema sel kellaajal koju,kui laps juba magab, läheks ma ikkagi teda vaatama..... eriti veel, kui on teada,et laps väidetavalt kukkus peaga vastu kahhelseina... uskumatu,mida ikka välja mõeldakse asjade ilustamiseks.... Eesti riigis peaks olema sellistele elukatele, inimesed nende kohta öelda ei saa, kes nii käituvad, nagu Emilyga käituti, üliranged karistused.
l
loll jutt suhu tagasi / 14. jaanuar 2015, 09:42
sama hea jutt, kui sellel - kes väitis et peksis oma naist unes.
minugi laps kukkus ujulas vastu kahhelkive - muidugi läksime kohe haiglasse kontrollima - aga selliseid vigastusi kukkumisest (1x ja lapse korvuselt) kindlasti ei teki. selle peaks ekspertiis ümber lükkama.
t
Tuulikki/ 14. jaanuar 2015, 10:28
Vägivaldsed inimesed kaitsevad end 100% ja tüüpiline lähenemine on eriti absurdsete asjade väljamõtlemine, nagu ka see, et unes tegin, ei mäleta...laps kukkus vastu kahhelkive...Tihti süüdistatakse hoopis ohvrit, a la hoopis tema alustas, tema peksis mind jne. Õnneks kogenud psühholoogid neid muinasjutte ei usu, kuna tegemist on vägivaldse inimese tüüphoiakuga! Väikese Emily puhul pannakse hinnang kokku siiski kõigest eelnevast ja siis saadakse ka tõde kätte. Kuidas üleüldiselt lapsesse suhtuti, tegeleti, kasvatati, kas on varem märgatud, et laps on kehaliselt väärkoheldud, üksi jäetud jne. Missugune on vanemate elustiil...uskuge, seda puzzlet ei ole raske kokku panna. Loodan, et need südametud elukad saavad maksimaalse karistuse ja lapse jääb oma pärisisa hoole alla.
s
Süda/ 14. jaanuar 2015, 09:40
... ema tuli õhtul koju ja isegi ei vaadanud last. Mis ema see on?! Ma ei kujutakse ette, et õhtul hiljem tulen koju ja ei vaata lapse poolegi. Ikka vaatad, kasvõi sellepärast, kas ta tekki ei ole maha ajanud. Issand, mis ema see on.... Mul on sellest pisikesest tüdrukust nii kahju. Tema elus ei ole enam kõik endine. Peatrauma on väga raske nö diagnoos. Ma soovin kogu südamest, et väike Emili saaks terveks ja saaks jätkata oma lapsepõlve rõõmsalt ja vägivallata. Ükskõik, palju aega paranemine võtab, saa palun terveks!
s
siil/ 14. jaanuar 2015, 09:36
22a "ema", täna üks mees, homme teine mees, täna ühe mehega laps, siis teise mehega, pappi tuleb ja elu lill..vahepeal ainult peksavd ka.
e
Eneli/ 14. jaanuar 2015, 09:21
Algselt öeldi, et elulootust peaaegu polegi. Nüüd juba nii tubli plikatirts. Ilmselgelt kõikide eestimaalaste head soovid on temani jõudnud. Ning elutahe on tirtsul suuuur ! Seda on lausa pisar silmis rõõm vaadata milliseid edusamme Emily teeb ! Edu ja jaksu pisikesele ja lähedastele :)

c
CMS/ 14. jaanuar 2015, 09:08
Teeme katse ja peksame seda meest peaga vastu sama vannitoa põrandat niikaua, kuni tekivad samasugused vigastused nagu ta lapsele tegi! Täielikud vrdjad, muud ei ole öelda selliste olevuste kohta! Loodan, et need lapsevanemad saavad mitukorda hullemalt tunda sama, mis nad oma väiksele lapsele põhjustasid! Kindlasti tuleks suurelt avalikustada nende pildid, et inimesed teaks, kes neile kunagi vastu peaks sattuma ja saavad vastavalt oma tunnetele käituda!
q
QQQQ/ 14. jaanuar 2015, 08:58
Need värdjad tuleks võlla tõmmata.
j
janky/ 14. jaanuar 2015, 08:57
Idioodid. Ei ole sõnu! Mis libastumine,kindel vägisi vanni tagasi lűkkamine! Mõelge natuke ise. Pisike pesemisruum kus nn vana sűsteemiga vann teravad ääred! Ja kui nati kõvemini libastudes keegi tõukab või lűkkab vihahoos ongi tulemus selline. Ai,et miks nagu vihahoos? No kui mõtleme et ka nn kasuisa kohustus võis olla tekke motiiv et ema tiirleb kuskil mujal hoopis selle asemel et oma lapsega tegeleda jne. Armukadedus,omavaheline riid jne millega mehed maksavad lapse kaudu ka kätte. Meeste närvisűsteem on paljudel tuksis ja nad ei talu isegi vingumist st laste virisrmist vöi mis iganes laste hääli. Ja see on nii! (Ei oska öelda kas depressioon,stress ja muud probleemid)võivad tekitada just sellist kalki kűlma käitumist! Emale laste saamis keelt!Ainu õigus jäägu isale kasvatada Emilyst iseseisev noor neiu! Respekt isale,raske võitlusega ja haiglates jooksmisega seonduvate muutustega!
h
hmm/ 14. jaanuar 2015, 11:52
Sa ikka lugesid ka? Tegi on duššiga, vannist pole haisugi.
m
Mehed ei nuta/ 14. jaanuar 2015, 08:49
Sellise kätte usaldada oma laps. Normaalne. Eks vanglas õpi uusi nippe kuidas keerutada!
t
Tartukas/ 14. jaanuar 2015, 08:45
Ema ja kasuisa lõpetagu see keerutamine ja valetamine.Sandistate lapse surnuks ja siis hakkate enda kaitseks lollusi välja mõtlema...
Isegi lükkamine nii väikse lapse puhul on alatu. Sellise peaks vangikongis veetma ja emaõigus ei kuulu sellisele tõprale,kes oma last lööb.Ema sa oled alatu oma lapse vastu,mida see laps sulle tegi,et sa nii käitusid...??? Vasta .
Kas sinuga käituti ka nii kui sina kahe aastane olid?
Väikesele Emilile palju edu!
j
just/ 14. jaanuar 2015, 09:40
just , sama meelt... ISEGI KUI toimus lükkamine, siis tekib küsimus seda artiklit lugedes, et mis mõttes, minuarust täiesti arusaamatu, õigustamatu! Kuidas sa saad väikest last lükata???Ma lugesin kohe kaks korda, et lükkas last, kui laps tahtis vanni tagasi minna. Selge see et tahab... mis seal valesti on? Selgitada tuleb. Eriti terve on et ema ei läinud last isegi vaatama... Ja muide PEALE TRAUMAT EI TOHI LAPSI ÛLDSE MAGAMA PANNA! Isegi, kui neil selline loidus tekib, tuleb püüda neid kuidagi ärkvel hoida ja ruttu abi järele minna. Muidugi autoga minnes kindlasti suigutab just seda enam magama, aga tuleb püüda. Kõigile tulevikuks jätke meelde,et peale traumat ei tohi last magam lasta jääda... On oht, et ta iial siis ei tõusegi :S Kasuisal pidi ikka peast midagi puudu olema... Isegi väikese kukkumise peale läheb normaalsel inimesel häirekell tööle ja hakkab mõtlema, kas kõik ikka on korras... kontrollib, jälgib lähima aja jooksul jne. Inimene paneb laisalt teise lihtsalt voodisse... kurb
k
kaa isa ja vanaisa/ 14. jaanuar 2015, 08:45
koristage sellised vanemad juba ükskord siit maa munalt ära nagu mingid luultajad valetavad koos oma ostetud advokaatidega ehitage jämejalga mingi suur 10 kordne ilma akendeta maja las olla niisugused kõik seal peidus ja kas see advokaat ise ka seda artikklit usub aga väikesele nukkukesele kiiret paranemist ja tulevikus väga häid vanemaid kes teavad mis põhjusel nad on lapse saanud ja annavad kõik selleks et eilist iludus ja terve laps kasvaks

j
jura/ 14. jaanuar 2015, 08:41
Mu laps oli küll 3a kui libises vannitoas ja kukkus ka peaga vastu põrandat, selliseid jälgi sellest küll ei jäänud. seda last on selgelt pekstud. Ja vaevalt see aint mees oli, ükski ema ei laseks ju oma lapsele seda teha, küll ema ka oli asjaosaline. Loodan et saavad karistada mõlemad.
h
Hmmmmm/ 14. jaanuar 2015, 08:29
Libastus märjal põrandal on pealkirjas öeldud, artiklis sees räägite, et mees ikkagi tõukas? Kumb siis õige? Lisaks ei saa laps pea vastu seina ära löömisest selliseid vigastusi, et peab uuesti käima õppima! Kui keegi sellist juttu üldse tõe pähe võtab, on ka tema vist pea ära löönud...
n
nüüd on/ 14. jaanuar 2015, 08:28
Aega välja mõelda igasuguseid versioone, et oma saatust kergendada. Miks panna uimane laps vannituppa magama, mitte ei viida voodi? Ta lihtsalt virutati vastu seina ja sinna ta uimasena jäeti hommikuni. Kuna laps oli teadvuseta, siis ta ei nutnud ka ja nii oligi rahu majas. Kuidas ikka nii saab elada see noor naine? Nii kahju väikesest lapsest!
i
Irw Blää/ 14. jaanuar 2015, 08:31
Amatöörajakirjanik on jah, jätnud mulje, et laps pandi vannitoas magama, aga kui mitu korda lugeda, siis saab aru, et kokkukuuluvad sõnad on "intsidenti vannitoas".
Natuke sõnajärtsu muuta, siis oleks lause arusaadavam, aga no tänapäeva ajakirjanduselt midagi niisugust oodata küll ei tasu.
n
nipitiri/ 14. jaanuar 2015, 08:20
Töö küll, aga kas kaitsja peab tuginema valedele?
v
vanaisa/ 14. jaanuar 2015, 08:08
Laste kallal vägivallatsejad ei vääri kandma inimese nime ! Loodan , et kohus lajatab neile täie rauaga . Väikesele Emilyle aga kiiret paranemist !
m
maria/ 14. jaanuar 2015, 08:06
enam lollimat juttu annab selgitusteks ajada...........ja selliseid kaitsta..vuih süda lääb pahaks
k
14. jaanuar 2015, 08:16
kaitsjale see on ainult töö!!!
ü
Üldjuhul panevad need kaitsjad inimesi valetama ja oma süüd eitama./ 14. jaanuar 2015, 08:26
See pole mitte töö, vaid õigluse väänamine ja kuritegu. Inimene, kes süüaluse valetamisele õhutab pole mitte kaitsja vaid samasugune kurjategija.
v
vanaema/ 14. jaanuar 2015, 07:54
küll raisk valetama õppis advokaadi abiga
a
appi/ 14. jaanuar 2015, 07:53
Jumal küll,mis ema see selline on,isegi tõugata ei suudaks nii väikest inimest.Hullumajja viia need vanemad

a
ann/ 14. jaanuar 2015, 07:49
emast yhtegi sõna,mis kuradi artikkel see selline on
n
NO ON JU EMAST/ 14. jaanuar 2015, 09:00
et järgmisel päeval oli koju tulnud....ja siis helistas isale soome, et noh on ju nii, et lapsele tulevad kergesti sinikad.....

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee