Eesti uudised

Pevkuri väljaütlemine põhjustas sotsiaalmeedias tormi – mida arvad sina?

Martin Šmutov, 9. jaanuar 2015, 15:11

180 KOMMENTAARI

m
manfred/ 11. jaanuar 2015, 05:16
mulle ei meeldi pevkuri lips kas annan talle nüüd pasunasse
a
Aare Mae/ 10. jaanuar 2015, 13:59
Leian, et Pehvkuri seisukoht on väga õige - ajakirjanikud kutsusid ise esile sellise sündmuste käigu. Tegemist ei ole mingi sõnavabadusega, kui hakatakse ironiseerima või halvustama teise usundi/rahvuse pühaduse objekte vms. Sõnavabadus tähendab, et asjalikult kommenteeritakse teise osapoole halba käitumist, tegevust või ebaadekvaatseid mõtteid, mitte teda ennast (Näiteks: paha on Putini tegevus ja tema ideed, kuid mitte tema ise!). Hullem on aga see, kui minnakse kallale pühadele asjadele. Seda nimetatakse profaanluseks ja sellel pole midagi pistmist demokraatiaga. Loomulikult ei ole õige kedagi ka profaanluse eest tappa, aga kuna nad valisid selle meetodi enda kaitsmiseks, siis pole midagi ka teha. Loodan väga, et meie ajakirjandusel jätkub nii palju arukust, et neid muhameedlusega seotud pilte siin ei avaldata. Kui see peaks siiski juhtuma, siis ostukeskustesse minek ka Eestis võib saada saatuslikuks...
h
10. jaanuar 2015, 11:07
Hr.Pevkuril on täiesti õigus õelda oma arvamus, sest on sõnavabadus tallegi.Mitte ,et ei õigusta neid terroriste vaid mõelgem natuke.Niipalju kui on inimesi ,on ka uskusid.Meie eestlased ei ole sügavalt usklikud inimesed ega saagi sellest eriti aru.Sellepärast ei ole vaja pilada ja provotseerida teiste usku lõpmatuseni.Ja eks need terroristidele andis see põhjuse rünnata.Kui ükskord pilad neid, aga kogu aeg nagu midagi enam kirjutada ei ole , siis andke andeks kui see andi põhjuse.
a
Aare Mae/ 10. jaanuar 2015, 14:00
Ateism on ka sügav usk...
M
./ 10. jaanuar 2015, 11:03
Midagi ei arva pehvkurist.
a
Arne/ 10. jaanuar 2015, 09:01
Lääne demokraatia on islamimaailmas ainult kaost külvanud - see on nende vastus nn. demokraatiale.
r
raivo/ 10. jaanuar 2015, 06:48
miks ma pean ennast sisserännanud vähemuste järgi sättima.või peaks eestis hakkama siis vene keelt rääkima,või omasoo iharaks hakkama.euroopa tuleb saastast puhastada ja lõpetada endale tuha pähe raputamine.
p
Pevkur ütles õieti/ 10. jaanuar 2015, 06:23
ü
ütles küll õigesti/ 10. jaanuar 2015, 13:11
aga kuna oma juttu hiljem muutis, siis tähendab et puudub asjakohane seisukoht või ei saanud küsimusest aru.
s
sunniti/ 10. jaanuar 2015, 17:43
lihtsalt valetama, muidu kaotavad hääli. Tõde ei tohi rääkida lollidele.
p
Pevkur ütles õieti/ 10. jaanuar 2015, 06:23

i
imestan/ 10. jaanuar 2015, 00:35
.aga siin on ikkagi juba täilikke terroristide poolt toime pandud kuritegudega ,kui eri koolitus ka saadud Jeemenis,ning terroristid on ammu juba teatanud,et järgmiseks hakkavad ründama Euroopa riike.Kas töesti satiiriline huumor on äkki keelu alla pandud,ei ole küll kuulnud sellist,sest karikatuurilisi joonistusi,mida kasutatakse palju just satiirilises huumoris,on ju oma moodi kust,köik seda järgi teha ei oska.Enne kui sellist üld keeldu pole välja kuulutatud,ei ole ka selle tegijad süüdi mitte milleski. Ka nemad tegid oma iga päevast tööd,nagu paljud teised,et palkka saada,ning elada.Need inimesed,kes ei kesta kriitikat,ei sobi kahujks poliitikasse,ega juhtivatele kohtadele,kuna,kui inimene näeb asjus ainult negatiivsust,see hejastub tegelikult tema enda seest. Ning selle inimesele ei vöi loota, tema arvamused, väga kiiresti vahelduvad ja sellega tihi teeb valed otsused, kui ise on eba tasakaalus,möjutab see otsuste kindlust.
m
muidugi,/ 10. jaanuar 2015, 17:44
palgamõrvar pole ka tapmises süüdi, sest tegi lihtsalt oma tööd.
h
Hale!/ 9. jaanuar 2015, 23:10
Enne mõtle, siis ütle. Ise veel minister, ptüi!
m
Mutt/ 9. jaanuar 2015, 22:58
Minu 17.48 kommentaar kustutati. Miks? Kas ma kirjutasin midagi valesti? Avaldasin vaid omi mõtteid. Pole kunagi olnud rassist, muidugi viimased paar aastat ma selles kindel ei ole. Näen iga päev seda, mida kirjutab Soome meedia. Et Soome pensionärid peavad vaatama, mida süüa, aga terroristi-mustad mugivad luksus`sokolaadi ... Nad tulevad varsti ka Eestisse, sest EL-i direktiivid nõuavad seda. Makstakse suuri rahasid elamiseks, millest eestlased võivad ainult unistada. Ja suud me paotada ei tohi, kuigi oleme omas kodus. Sitta sellest Eesti poliitikast, nagunii on müüdud suured rahaallikad väismaalastele.
e
Ei ole charlie, olen Toomas/ 9. jaanuar 2015, 22:54
Täiesti nõus Pevkuriga. Nende pa*apiltide treimine ei ole küll mingi ajakirjandus. See toimetus ise oli samasugune äärmusrühmitus kui need moslemi terroristid. Terav kirves leiab ikka kivi, ütleb rahvatarkus.
Ja veel, nende pasapiltide treimine ei ole küll mingi ajakirjandus.
s
Smurf/ 9. jaanuar 2015, 22:18
Vaene lapsesuu enne ütleb ka siis hakkab mõtlema! Keegi ta ju sinna rumalusi eetrisse paiskama valis! Ärgem siis tulevikus seda viga tehkem!
j
jurakk/ 9. jaanuar 2015, 22:11
Toetan Hr.Pehvuri väljaöeldut, taani karikarusti saaga andis märku, et erinevate uskudes inimeste huumorimeer on erinev. Valad õli tulle, siis saad seda mida külvad, seda lõikad, nagu eelpool mainiti.
m
mamma/ 9. jaanuar 2015, 21:58
TULE TAEVAS APPI!
Meie poliitikutel ja ministritel ei ole tõesti haritust!
m
Mida/ 9. jaanuar 2015, 21:49
siis Pevkur valesti ütles? Loomulikult ei saa vägivalda heaks kiita kuid igal asjal on piir. Meie siin Eestis võime ju selliste karikatuuride peale õlgu kehitada (minu jaoks ei ole need naljakad), kuid moslemid teadupärast on sügavalt usklikud inimesed ning neid solvab selline asi südamepõhjani. Meenutagem Pussi Rioti märtsemist õigeusu kirikus, mis venelasi sügavalt solvas. Selle sõnavabadusega on nii nagu vabakasvatusega, hea, aga teatud piirini. See on minu subjektiivne arvamus.

e
EI PEVKUR!/ 9. jaanuar 2015, 21:17
Kas nii nagu"Sajandi armastuse" filmis,kes ei meeldi,nupp maha.Ikka islami kombe kohaselt leian alati põhjuse ja vajadus nendel selleks emapiimaga kaasa antud ju.Uskmatud tuleb hävitada,võtame aga omale ka neid siia ja anname õiguse meid nottida.Ei mõista inimesi,kes õigustavad mõrva.Kui palju on näiteid süütute tapmistest jakeegi leiab ikka sellele veel õigustust.Nad on ju hullud keda pilada.
m
muidugi leitakse õigustus/ 10. jaanuar 2015, 17:48
kui palju on moslemiriikides valgete poolt tapetud rahulikke elanikke - õigustus, viisime sinna demokraatiat, tegelikult tahtsime maavarasid, aga tuleb valetada.
m
Meie emotsionaalsed/ 9. jaanuar 2015, 21:00
kommendaatorid voime kirjutada oma arvamuse. Kui aga Eesti taha b Prantsusmaaga hästi läbi saada siis Pevkur ei saa oma sellise arvamusega välja tulla. See on kuritegu meie riigi vastu isegi kui see oleks tema isiklik arvamus.
õ
õigus/ 10. jaanuar 2015, 11:51
Ka Hr.Pevkuril on sõna vabadus, olgu minister või prantslane
k
kas sa tahaksid/ 10. jaanuar 2015, 17:50
ka Putiniga hästi läbi saada, see oleks ka riigile kasulik?
n
Normaalses riigis/ 9. jaanuar 2015, 20:56
astub siseminister sellise meedia süüdistamise eest kohe ametist tagasi.
Meil muidugi normaalne riik ei ole ja minister käitub nagu Vene partisan viimase suure sõja ajal, kes end sakslastele vangi ei andnud vaid lasi viimase granaadiga end õhku. Meil ka minister tavaliselt elusalt tagasi ei astu. Erandiks olid Signe Kivi ja Jürgen Ligi.
i
9. jaanuar 2015, 20:22
Ime,et ei öelnud Viljandi kooliõpetaja kohta-miks ta siis istus seal tunnis poisi ees.Ükski põhjus ei saa õigustada mõrva.Reformil on ikka kõik vastupidine,kõik halb on nendel uhkuseks.
a
Aga sa/ 10. jaanuar 2015, 17:51
mine torka käsi herilasepessa ja pärast süüdista herilasi, sul ju vabadus vabal maal, sina pole milleski süüdi.
l
Lehelugeja/ 9. jaanuar 2015, 20:22
Sellel asjal on väga pslju tahke, aga minister peaks ikkagi kontrollima kuidas ennast väljendada
s
soovitus/ 9. jaanuar 2015, 20:19
Lööge google aknasse Charlie Hebdo ja imetlege "naljapilte". Tavaliselt joonistavad selliseid pilte teismelised poisid avaliku peldiku seinale aga ajakirjanike arvates on sellise saastaga avaliku ruumi saastamine kõige püham inimõigus. Hoiatus - tegemist on tõeliste rõvedustega.
s
Seesuuret/ 9. jaanuar 2015, 20:10
s
soovitus/ 9. jaanuar 2015, 20:20
Raevukalt tsensuuriga võitlevas õhtulehes on karm tsensuur. :))))
n
no/ 9. jaanuar 2015, 20:05
mis sealt reformarilt ikka oodata on. Miks Tulevi meest siis mööda kohut veetakse, ehk on see lugu ka eelnevalt kellegi käitumisega seotud. Mitte oravad, aga matsikari see oravapunt.

t
tõega/ 9. jaanuar 2015, 19:45
Pevkur pole terrorismi õigustanud, küll aga toonud välja konkrteetse sündmuse põhjuse tausta Pariisis.Kui midagi taolist juhtuks meil, siis tuleks Pevkuri mõtteavaldus kasuks taolistele uljaspeadele , kuid siis on juba hilja. Pevkuri , kui täiskarsklasele omane loogiline mõtlemine on ilmselt viinalembelistele ette jäänud
p
provotsserimine ja pilkamine on halvad asjad/ 9. jaanuar 2015, 19:31
te ju ometi ei kaitse nt koolikiusajaid?
e
ei/ 9. jaanuar 2015, 20:08
ja ega sina ometi mõrtsukatest maniakke ei püüa kaitsta
v
vaata / 10. jaanuar 2015, 17:55
kui mina hoiatan sind libeda tee eest, aga sa seda ei kuula, sest sul õigus täiskiirusel sõita, kas ma olen siis süüdi, õigustasin libedust?
V
:)/ 9. jaanuar 2015, 19:22
Vaatan siis osade 6igustusi surma sai 12 inimest mitte ainult üks kes joonistas . Pevkurit ei saa randa lastagi tema arust v6iks k6ike seal teha .
o
Oma silmas palki ei näe/ 10. jaanuar 2015, 17:57
Aga kui palju süütuid sai surma Iraagis, Afganistanis?
d
dfd/ 9. jaanuar 2015, 19:17
Se poliitik esindab oma seisukohaga just seda eestlasele nii omast ja teistest rahvastest eristavat lömitamist kuritegeliku ees ja vaikset nurgas vegeteerimise hoiakut
j
juuli/ 9. jaanuar 2015, 19:13
kui kedagi solvatakse siis tuleb pöörduda ikka kohtu poole mitte lasta relvadel rääkida
a
aga kohtus/ 10. jaanuar 2015, 17:59
samasugused natsid kohtunikeks, kes arvavad, et kõik on lubatud. Isegi meie kohtutes üks instant lubab, teine mitte, kuidas siis õiglust saada?
k
9. jaanuar 2015, 19:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Ma arvan / 9. jaanuar 2015, 19:16
Et v6in su teise ilma saata ilma et, sa mu üle irvitaks kes tahab se leiab p6hjuse alati .
K
:)/ 9. jaanuar 2015, 18:57
Kaltsukad on paljudel harjad punaseks teinud kas nüüd v6ib neid vabalt tapma hakkata vee nii peab aru saama sellest .
o
oota kuni tuleb tasakaal,/ 10. jaanuar 2015, 18:00
kui Iraagis ja Afganistanis tapetud moslemite arv tasakaalustub, siis või uuesti alustada.
m
Mel/ 9. jaanuar 2015, 18:51
Kas sõnavabadus tähendab siis seda , et teisi võib alandada ja mõnitada karikatuuridega ja nii lõputult. Pevkuril õigus oma ütlustes.
a
9. jaanuar 2015, 19:45
t
Tom/ 10. jaanuar 2015, 18:44
Üks pool ei tohi solvata ja teine pool ei tohi tappa. Kas tõesti on raske neid kahte poolt korraga aktsepteerida?!

p
9. jaanuar 2015, 18:50
Pevkur pani pange nüüd. Karda mingeid usujunne nüüd, et mida ütlen. Ma ei laseks kaltsupäid siia üldse. Nahhuijaa
e
Emotsioonid, emotsioonid.../ 9. jaanuar 2015, 18:47
Kõigil on õigus. Ja mitte kellelgi ei ole seda. Fakt: ajakiri tegi oma piltidega murjanitel harja punaseks. Fakt: solvatud ''uskmatute'' ülbest käitumisest (meie mõistes siis sõnavabadusest) hakati toimetust hävitama. Fakt: islami dogmadel ei ole õigustust selliselt käituda. Fakt: valge inimene tahab murjaneid oma eluruumist eemal hoida ja kasutab selleks valimata vahendeid. Fakt: moslemid ihkavad enim ''uskmatuid'' kas pöörata või hävitada, tungides süstemaatiliselt meie kultuuridesse ja nõudes tingimusi. Fakt: enamus normaalseid inimesi saab aru, et islami äärmuslusel ei ole kohta demokraatlikus ühiskonnas.
Kellel on rohkem õigus?
h
Hanno Pevkur kui õigete eestlaste esindaja,kiitis islamiusuliste tapatöö heaks/ 9. jaanuar 2015, 18:37
tähendab ,eestlased peavad õigeks valgete relvitute inimeste mahalöömist.
See on Eesti poliitiku poolt avalikult välja öeldud.
k
kraamer/ 9. jaanuar 2015, 18:51
Mitte keegi siin pole heaks kiitnud tapmist. Oaluks viidet!
Küsimus on lõputus provotseerimises.
k
kraamer/ 9. jaanuar 2015, 18:28
Õigesti ütles! Miks me ei tohi asju õigete nimedega nimetada?
i
idealist/ 9. jaanuar 2015, 18:27
Pevkur langes lõksu nagu poisike või Kohver , on palju veel õppida, aga kui ei ole alust, millega võrrelda, Vot siis on räbalad. Lihtne ju.
o
oi/ 9. jaanuar 2015, 18:26
Selline inimene on meil siseminister .
Peab seadma mingi piirmäära , et lapsed ministriks ei saaks.
m
miks, kas teile siis ei meeldi,et ausad islamistid/ 9. jaanuar 2015, 18:40
tapavad prantslasi omaks lustiks ??? Breivikut sõimasite nii mis jaksu oli
Aga ,kallikesed, need armastuse usu jüngrid võivad teid ka koeratoiduks teha,olete nende jaoks t'pselt samasugused räpased sead kui iga teine valge .
p
paap/ 9. jaanuar 2015, 18:26
Arvan, et need ajakirjanikud teadlikult sepistasid oma saatust.Loomulikult ei õigusta terroriste,kuid kui öösel helkurita ja täispeaga maanteel kõnnin ja seda veel teadlikult,siis varem või hiljem juhtub see mida ma teadlikult esile kutsun .Pehvkur väljendas end kohmakalt,kuid nimetas asja õigete nimedega
l
lugeja/ 9. jaanuar 2015, 18:24
Mulle isiklikult meeldib minister Pevkur,aga sellest ei piisa,mees sõnast härga sarvest,astu kohe tagasi

l
lugeja/ 9. jaanuar 2015, 18:24
Mulle isiklikult meeldib minister Pevkur,aga sellest ei piisa,mees sõnast härga sarvest,astu kohe tagasi
l
lugeja/ 9. jaanuar 2015, 18:24
Mulle isiklikult meeldib minister Pevkur,aga sellest ei piisa,mees sõnast härga sarvest,astu kohe tagasi
l
lugeja/ 9. jaanuar 2015, 18:24
Mulle isiklikult meeldib minister Pevkur,aga sellest ei piisa,mees sõnast härga sarvest,astu kohe tagasi
t
tibu/ 9. jaanuar 2015, 18:22
nojah......normaalses riigis astuks minister sellise väljaütlemise peale tagasi...
m
mitte rahvas./ 9. jaanuar 2015, 18:05
Millegi pärast see saast ei ründa kuskil kunagi poliitikuid vaid ikka rahvast, kas on teine sala armee nende teenistuses, kallale tunge niinimetatud nende kodudele ju korraldavad poliitikud ja peksavad neid rändama.
o
on/ 9. jaanuar 2015, 18:01
Pevkuri mõttekäik on realistlik. Kui riik oma suure vabadusega on võtnud vastu selleise migrantide massi, molemeid on riigsi väga üalju, siis tuelb tal ka oma tegusid kriitiliselt vaadat.
Tapmine on jube, kuid see sopaajakiri ise tellis endale oma moslemite üle irvitamisega aadressiga
kuulid kohale ga lennanud kuulid k lenn
k
kristlane/ 9. jaanuar 2015, 17:56
Nigel vennike see Allah, kui tema au on vaja automaadiga kaitsta.
v
9. jaanuar 2015, 19:41
f
fgh/ 9. jaanuar 2015, 17:56
Väljendusvahendina pliiats versus kalashnikov. Tulemuseks ajakiri ja laibad. Ajakirjanikud peaksid valima midagi tõhusamat.

1
123/ 9. jaanuar 2015, 17:55
Selline inimene ei saa olla Eestis minister kes nii arvab! see on fakt ja see rikub eesti mainet laiemalt ka muideks.
e
ei riku,tema näitab/ 9. jaanuar 2015, 18:41
eestlase tegelikku,reaalset nägu
p
Pevkuril on õigus/ 9. jaanuar 2015, 17:46
12 laiba tekkimisel on põhjuslik seos, see on prantsuse ajalehe korduv irvitamine moslemitele püha asja üle. On väheseid asju, mille üle ei tohi mitte kuskil riigid irvitada, ja need on usk ja rahvus.
m
miks hoitakse seda Viljndi poissi vangis,tema/ 9. jaanuar 2015, 18:43
ju tegi nii õige töö - ainult tappis eestlaste suureks lustiks.
j
9. jaanuar 2015, 19:41
jep, usu tõttu nad tapavadki, nii kui vaatad nende suunas, nii kohe oled süüdi. asi ei ole usus vaid harituses. Kui ikka lugeda ja kirjutada ei oska, siis pole ka midagi teha, ajupesu tehakse sulle kiiresti ära.
a
Aaaa/ 9. jaanuar 2015, 17:42
Kus kohas meil see sõnavabadus ? Pevkur arvas, et võib vabalt oma arvamuse välja öelda aga näed ei või, kommentaatorid juba panevad sule sappa , mis võib ka tegelikkuses nii minna.
k
Komtur/ 9. jaanuar 2015, 18:01
Kodanik Pevkur võib öelda mida tahab - ise vastutab. Minister Pevkur peab kaaluma mida ta ütleb, sest tema esindab meie riiki ... ja meie vastutame ...
a
aamen/ 9. jaanuar 2015, 17:41
Kohtusid kaks erinevat kultuuri , ühel on huumor ,teisel on see välistatud
v
Võts/ 9. jaanuar 2015, 17:57
Ei poolda apsoluutselt islami,ega ka Pevkuri , kuid igal kultuuril on midagi püha ja Prantsalsed teotasid neile püha meest ja seda vaatamatta hoiatustele.Ei arvestanud ka sellega, et neid rätipäid on terve riik täis - ja tulemus käes.
Mis on meile püha??? Riigitasandil , usutasndil, isiklikus mõttes.
Mõelge enne sellele.
Aga loodan,. et nüüd saavad ka meie euroametnikud aru, et iga kultuur ja rahavus ei sobi kokku, elagu ja töötagu omal maal.Nagu islamistid nii ka kõik teised murjanid.
PS. Koraanis on lubatud teisest usust elementi tappa.Küsige tõsiuskselt moslemilt, Meie tõlge koraanist on nagu eurokärbetest läbikäinud punamütsike( kus hundil on küüned lakkid ja ... ).
h
huvitav/ 9. jaanuar 2015, 17:40
...sõnavabaduse kõige tormilisemad kaitsjad on valmis elusalt nülgima vaese ministri, kes oma igapäevast tööd teeb... ja kõige algelisemaid märke "mõtlemisest" ilmutab...
m
9. jaanuar 2015, 17:44
Mis tööd ta teeb? Siiamaani piir võsas. Trane "töötegija"...
K
хозяин/ 9. jaanuar 2015, 17:32
Kõik Reformierakonnaga seonduv on juba lihtsalt koomiline.
f
ffff/ 9. jaanuar 2015, 17:31
täiesti õigus tal.....kui kedagi mõnitad ja hiljem selleeest vastu hambaid antakse siis on selles süüdi see kes mõnitama hakkas...... nüüd ajakirjanikud näevad mis võib juhtuda kui kedagi pilavad.

p
Pevkuril on õigus/ 9. jaanuar 2015, 17:29
TERRORISTID ei oleks valinud konkreetset leheputkat, kui see ei oleks tegelenud sellise "kriitilise tegevusega". Seos põhjus-tagajärg ilmselge - eriti arvestades nende tulistajate Päritolumaa traditsioone, siis nad sooritasid, mitte kuriteo vaid nad on kangelased ja väärivad hoopis heakskiitu. See, millesse nemad usuvad ei vasta meie arusaamisele - Mul on küsimus: miks me tahame neid oma maale, kui me ei suuda neid selle keskkonnaga kohandada?
Võimekus ja teadmised meil on kuid puudub tahe, sest inimene on oma põhiolemuselt kõikjal samasugune, samade vajadustega. Usk, tavad ja tabud hakkavad teda piirama ja eristama teistest.
e
9. jaanuar 2015, 17:34
et siis Breivik valis õige koha? põhjuse leiab alati
k
Kes Breivikut/ 10. jaanuar 2015, 18:09
k
kodanik/ 9. jaanuar 2015, 17:28
No annab ikka lollim olla, häbiasi!
l
loll rahvas/ 9. jaanuar 2015, 17:28
Hakkaks tegema pilapilte kuidas juudid ahju lähevad, vaatame kaua neil huumorimeelt jätkub?
l
loll oled ise/ 9. jaanuar 2015, 17:34
Muidugi tee lolli nalja tõsise asjaga, kui islamistid tapavad ja vägistavad nii omi kui võõraid
terves maailmas, juutidel polnud mingit süüd ahju saatmiseks.
O
:)/ 9. jaanuar 2015, 17:27
Olge siin ettevaatlikud kui reffidele komm ei meeldi saate kõik tina :).
p
pugeja kuubis/ 9. jaanuar 2015, 17:26
Aafrikas ju islamistid peatasid bussi ja kõik kes koraani peast ei teadnud hukati kohapeal, see on vist see riik kus pehvkur tulevikus kriitikavabalt tahab õnnelik olla.Peaasi, et kedagi ei ärrita.
a
Aafrikas/ 10. jaanuar 2015, 18:11
alustasid tapatalguid kristlased, see, mis edasi juhtus, on kättemaks.
K
хозяин/ 9. jaanuar 2015, 17:23
Kõik Reformierakonnaga seonduv on juba lihtsalt koomiline.
k
kole lugu/ 9. jaanuar 2015, 17:18
Võib ka nii öelda , et kas seda oleks saanud vältida . Arvatavasti nad kordavad seda kui on vajadus
k
kordavad jah/ 10. jaanuar 2015, 18:11
kaevavad nad hauast välja, viivad toimetusse ja kordavad?
u
Urrr/ 9. jaanuar 2015, 17:17
Kui sa pullile punast rätikut näitad ja ta sulle kallale tuleb siis oled selles ikka ise süüdi mitte rätik ega pull..... Nii sain ma Pevkuri jutust aru....
s
9. jaanuar 2015, 17:32
sõnastus oleks siis võinud olnud ministrile kohasem
u
Urrr/ 9. jaanuar 2015, 18:07
Kui sa loll oled ja millestki aru ei saa siis leiadki selles väljaütlemises erinevaid tõlgendusi...
s
9. jaanuar 2015, 19:36
sinu järeldusel on enamik siinseid kommenteerijaid lollid, suur tänu sulle

a
arvan/ 9. jaanuar 2015, 17:16
...naljaviluks lõvipuuri hüppav inimene ei tohiks liialt imestada, kui lõvi huumorimeel osutub tema omast kardinaalselt erinevaks; lõvi ei saa naljast aru... Pevkuri märkused on asjakohased ja õiged. Terrorismi ei õigusta muidugi miski. Näilise rahu varjus hõõgub kultuuridevaheline konflikt: kes keda? Eks ju meilgi ole nii, kuigi praegu veel mitte nii teravas vormis... Solvangud, pilked ei vii välditamatut integratsioonioprotsessi edasi; kuigi päevast päeva külgkülje kõrval elamine nüristab ohutunnet. Respekt erineva ja võõra vastu võiks siiski säilida. Endagi tervisele parem...
a
Ajast aera/ 9. jaanuar 2015, 17:12
Oravad ei eksi kunagi. Ei ole eksinud varem, ega eksi ka tulevikus. Igavesest ajast igavesti! Aamen!
e
Eesti inimene/ 9. jaanuar 2015, 17:00
Valati õli tulle ja seda tule kohal, otse kanistrist. Kaanister plahvata ja siis visati maha.
Ministril olgu õigus keelata terroriaktid Eestis, ka tegevused, mis seda soodustavad. Tahan liikuda Tallinnas ja ka mujal, tundmata hirmu plahvatuste ees.
õ
9. jaanuar 2015, 17:27
õige, mina tahan ka kõndida linnas pimedal ajal kartmata, et mingisugune pätikamp mulle kallale tuleb. Aga kiidan sind kuna sa kardad plahvatust mille võimalikkus on 0,0001% aga pätiga kohtumine kümneid kordi suurem.
n
Niisugune argus tapabki/ 9. jaanuar 2015, 16:57
Just sellepärast et varem ei reageeritud ega hakatud moslemeid halastamatult Aafrikasse tagasi saatma, ongi asi nii kaugel. Paras!
a
9. jaanuar 2015, 17:25
asi ei ole ainult moslemites, sealt kandist tuleb ka kristlasi, juute ja muid usklikke, asi on rohkem elukommetes
p
9. jaanuar 2015, 16:50
Polegi midagi öelda. See ütlemine - ja hilisem õigustamine- maksab ministrihärrale ilmselt tema kõrge koha. Kui tema seltsimehed tahavad seda maha vaikida, siis rahvusvahelise surve tõttu, mis ilmselt tuleb, peab üks tainapea mõneks ajaks siiski kõrvale tõmbuma.
a
Anti/ 9. jaanuar 2015, 16:50
Nii nagu seisev kell näitab kaks korda päevas õiget aega, võib vahel harva ka reformierakondlase suust tõtt kuulda. Antud juhul siis Pevkuri suust. Braavo! Julge mees! Teile, kes te teda tänitate, soovitan ma manada silme ette mõni väljaanne mis pilab sedamoodi juute. Kas olete näinud? Mõelge mis selle väljaandega juhtub? See suletakse kiiresti! Ja nende Prantsuse tindisolkijate asemel poetage parem pisar mõrvatud Iraani tuumateadlaste pärast.
k
Kuritöö on ohvri tellimus? / 9. jaanuar 2015, 16:43
Pevkuri nõmedus võtab sõnatuks. Kuidas on võimalik, et siseminister ei tee vahet heal ja kurjal? Kui keegi eestlastest peaks nüüd veel mõne reformieraondlase poolt valimistel hääletama, siis on see ju sama, mis riigireetmine. Ma soovin, et reformierakond lõpetaks oma poliitilise tegevuse üldse, Eestis ei ole neile selleks kohta! . Alles siin üks "pärl" pudenes nende suust välja, nüüd siis teine kohe järgi. Ja mida need ajakirjanikud mõtlevad, kes sellisele kambale hääli koguma nõustusid? Häbi ka on? Reformierakonda valivad ainult riigireeturid.
k
käh/ 9. jaanuar 2015, 16:37
Ilmselgelt on meedia ise tema sõnad segamini pööranud ja see polnud kindlasti mitte see sõnum, mida ta öelda tahtis.

s
9. jaanuar 2015, 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kraamer/ 9. jaanuar 2015, 18:43
Äkki tohiks mõni teine inimene peale sinu ka arvamust avaldada, isegi kui see asi toimuks Sudaanis või Süürias?
a
Ats/ 9. jaanuar 2015, 16:33
No ütles ju mees sulatõtt-täpselt nii ongi!Musselman on loll loom,kes kummardab sind ja koogutab ette-taha,aga selja tagant lööb sulle noa selga.Iial ei tohi valvsust kaotada nendega suheldes.
Mõnel ajakirjanikul tekkis odava populaarsuse teenimiseks äriidee,aga ka kõige halvemas unenäos nad ei uskunud,et asi nii kaugele läheb.Sellest ka hoiatus meie ajakirjanikele-ära torgi s*tta,see
hakkab haisema...
v
9. jaanuar 2015, 17:22
võtsin suvalise pealkirja: http://www.ohtuleht.ee/657792/galerii-vaata-kuidas-88-iludust-valmistuvad-miss-universumi-valimistek... ,kas nüüd pean ütlema et see on minu põhimõtetega vastuolus ja pean hakkama mõtlema ajakirjaniku karistamise peale!!!Sa Ats oled ikkka päris loll.
v
vanaema/ 9. jaanuar 2015, 20:50
Mina küsiks Atsilt,kes neid omavahelises ususõjas torgib,et tapma peab?Küll siga pori leiab kui Allahh käsib.Mõelge nüüd mõistusega,palju neid terroriakte ilma igasuguse torkimiseta toimub.Kõik koolitulistamised-jälle kõik ise süüdi kes surid???Mõrval pole õigustust mitte ühelgi juhul,fakt.Uskumatu,et ka mõned meie hulgast on kohe valmis relva haarama,kui miski ei meeldi-õudne.Kas islam trügib eestlaste hinge juba?
a
aga miks meie/ 10. jaanuar 2015, 18:17
sõjavägi nendesse riikidesse tapma läks?
t
tk/ 9. jaanuar 2015, 16:32
Ja ja ,ma kujutan ka seda prantsuse toidupoodi tabanud rünnakut ette ..kindlasti provotseerisid,kalli salaamiga vaeseid ostjaid,...........õige ise provotseerisid.
s
see/ 9. jaanuar 2015, 16:28
lugu näitab selgesti demokraatia varjukülgi . Meie siin Euroopas peame olema sallivad,kohtlema kutsumata külalisi,kes meie maale tulevad omi seadusi ja nõudeid esitama,kui kalleid külalisi. Maaiiam eri paigus ja eri rahvaste vahel on liialt suured erinevused .Seega on õige,kui elatakse oma kallil kodumaal ja käitutakse oma traditsioonide kohaselt . Ei ole vaja vägisi oma käitumismalli teistele peale suruda ja võõrasse koju laamendama tulla. Valged elagu oma asupaikades,mustad omal mandril ja kollased omal Kui tahetakse kolida,peab austama uue kodu korda . Loomadki targemad Ei kipu lõvi kassiga sõbrustama ja rebane kana suudlema . Pevkur on ju täielik ettur,kuhu tõstetakse,seal l toolil kössutab,kuni uus alla lükatakse .
n
9. jaanuar 2015, 17:20
need olid ju kolmanda põlve prantslased, mis sest et juurtega Lähis-Idast ehk prantsusmaa oligi nende kodu
v
võõrasse riiki?/ 10. jaanuar 2015, 18:19
Miks meie sõdurid lähevad võõrasse riiki meie kombeid peale suruma, mille tõttu hukkub sadu tuhandeid, mitte 12 inimest? Enda silmis palki ei näe?
o
Olen pevkuriga ühel nõul/ 9. jaanuar 2015, 16:28
.Kui ikka provotseerid,siis nõrgema närviga mees tõenäoliselt ka plahvatab,kui tema õrnadel tunnetel trampida.
1
16.28/ 10. jaanuar 2015, 12:00
Islamil õrnad tunded-kas võib veel pimedam ja juhmim olla,et mitte näha mis maailmas toimub???Kas Eesti õrnatundelised nüüd üksteist materdama,ja millise õigusega ometi?ARVETE KLAARIMISEKS ON OLEMAS KOHTUD,MITTE RELVAD.Oma rahva pärast hakkab juba õudne,et selliseid leidub meilgi.
M
???/ 9. jaanuar 2015, 16:27
Milles asi? Ka temal on õigus sõnavabadusele. See on tema arvamus samamoodi nagu iga teine siin avaldab oma arvamust.
n
nii,nii/ 9. jaanuar 2015, 16:29
no siis on Breivikul ka õigus!
k
kraamer/ 9. jaanuar 2015, 18:41
Kuule, lapseaju! Breivik tappis lapsi, kes ei mõnitanud teda.
a
9. jaanuar 2015, 19:11
aga usk ja nahavärv olid teised, kas see on õigustus
a
aga/ 9. jaanuar 2015, 16:24
.........tegelikult on Pevkuril õigus.
j
Jaha/ 9. jaanuar 2015, 16:24
Pevkuril on tuline õigus. Solvamine, mõnitamine ei ole sõnavabadus.

o
olgem ausad/ 9. jaanuar 2015, 16:24
Nii too Jyllands Posteni vanamees kui prantslased tegutsesid täiesti teadlikult kuulsaks (ja rikkaks!) saamise nimel - teades suurepäraselt, et osa moslemeid on peast vähe uhh-uud, avaldasid nad järjepidevalt täiesti mõttetuid ja sisutühje pilte, ainsa lootusega, et keegi märatsema hakkaks.
Kas pooldate situatsiooni, et peate restoranis oma juubelit ja ma tulen laua kõrvale seisma suureformaadilise teie abikaasa pildiga, kuhu on kirjutatud midagi tema voodioskuste kohta. Sõnavabadus juu?!
o
ok/ 9. jaanuar 2015, 16:19
Olen päri Pevkur. Tark inimene ikka õli tulle ei kalla.Ja kui on niigi kriitiline see maailm, siis ei ole vaja torkida. Seda enam veel meedias, aga noh on kuuldusi ka meie meedia arutuse kohta
Mina olen eluaeg läbi saanud igasuguste rahvustega, vot mitte aru ei saa miks ei tohi sallida venelasi
Ja tegelikult ole sa kelle poolt tahes kannataja pool on ikka lihtrahvas. ???
k
9. jaanuar 2015, 17:12
kes siin räägib venelaste mittesallimisest? jutt käib sellest mida juhtpoliitik soovituslikult võiks mitte suust välja ajada
j
juhi ülessanne/ 10. jaanuar 2015, 18:22
ongi hoiatada, et katastroofi ei tuleks.
s
see väljaütlemine/ 9. jaanuar 2015, 16:18
maksab vaid ministrikoha mida kolme kuu pärast nagunii enam ei oleks.
p
pets./ 9. jaanuar 2015, 16:16
ma ei saa aru,kas seal üleval pool on tõesti kõik ajupeetusega inimesed kokku kogunenud,mis kuradi jama te ajate suust välja,eluvõõrad inimesed.
m
mis parata/ 9. jaanuar 2015, 16:35
eesti ministrid kes käivad kummikutega ongi sellised ajkääbikud.
a
A.K./ 9. jaanuar 2015, 16:15
Vist ainuke kord kus ütleb ka midagi asjalikku ja ei häma.
a
Aeo on tõsiselt järele mõtelda/ 9. jaanuar 2015, 16:11
Mina arvan, et kui meil suhtutakse vabadustesse sama moodi , seejuures igasugused immigrandid - tere tulemast - siis on ainult aja küsimus millal toimuvad analoogilised sündmused . Kurb et ei nähta et "vabadusi" tuleb kuidagi piiritleda ja piirata nii et sinu soovid ja minu soovid ei satuks nii teravasse konflikti. Kultuurilised erinevused ja arusaamad on need kõige suuremad ja nagu näeme liigutavad asju väga kurval viisil.
m
9. jaanuar 2015, 17:11
meie õnn, et me oleme vaene riik kuhu keegi ei trügi, vaid üritab esimesel võimalusel paremasse kohta kolida
s
siis oleks sinu õnn/ 10. jaanuar 2015, 18:24
ka see, kui sa ei elaks, siis ei saaks keegi ka sind tappa :).
v
vanasõna ütleb.../ 9. jaanuar 2015, 16:10
...mida külvad , seda lõikad.
N
.../ 9. jaanuar 2015, 16:53
Nüüd kasutasid küll vanasõna kurjasti. Sinu meelest siis tuleb sellega leppida, kui su maa ja rahvas lihtsalt väevõimu ja relvaga maha tambitakse? Nii nüüd see vanasõna küll ei käi.
O
.../ 9. jaanuar 2015, 17:17
Oled Sa ikka kursis sellega , kes keda püüab maha tampida?
e
ei saa nii olla../ 9. jaanuar 2015, 16:08
et võõras mees tuleb minu koju ja solvub minu nalja peale ja laseb mu lihtsalt maha, sest talle nii ei sobi... Ja oma kodus ei peaks sa istuma ja astuma ning sõnu valima, et külaline jumala eest millestki valesti aru ei saaks.
Terve inimene on see, kes oskab enda üle naerda ..
Äärmiselt kahetsusväärne lugu... Kogu see Prantsusmaa lugu :(

v
VALIJA/ 9. jaanuar 2015, 16:05
Hakkab tunduma, et osadel poliitikutel hakkab juhe kokkujooksma enne valimisi. Kohe sugugi ei suudeta mõtet ja juttu kokku sobitada ja siis hiljem muudkui vabandatakse ja selgitatakse. Kõige selle PLÄMA-ÄMBRITEGA sisustatakse valimiseelne aeg, sest riigiasjades midagi tarka öelda ei suudeta. Huvitav milliseid PLÄMAPÄRLEID veel tuleb ja kellelt, aga varsti on valimised käes ja kas peame otsustama selle järgi, kes jaburamat juttu ajas või mis edasi saab.......
t
9. jaanuar 2015, 16:18
Taavi ju ütles et loodab valimistel reformi võitu, aga kardab et kesikud võtavad võidu. Ju ta nägi seda ette, või on reformikatel mingi plaan.
õ
Õige muidugi./ 9. jaanuar 2015, 16:02
sest ilmaasjata ei karmistatud meilgi vihaõhutamise seadust. Väljaanne oli ka vaem tegelnud vihaõhutamisega, nii et riik pidi selle juba korra sulgema. Nüüd jõuti vihaõhutamisega ka traagilise tulemuseni.
p
Paavo/ 9. jaanuar 2015, 16:00
Pevkur peab tagasi astuma ! Minister ei tohi nii loll olla.
a
9. jaanuar 2015, 16:16
asi ei ole lolluses vaid lapsesuus
j
Jaak/ 9. jaanuar 2015, 16:00
Ei oska kellegi poolt olla. Saan aga aru, et kui ükskõik millise sõja osapooled sooviksid mitte sõda võita vaid rahu saavutada, siis kaoksid sõjad maa pealt.
e
erapoolik/ 9. jaanuar 2015, 15:58
Kui toimetuses avaldati karikatuur Sarkozy poja kohta, siis karikaturisti süüdistati antisemitismis ja vallandati.
n
9. jaanuar 2015, 16:15
no tema käes on ju võim
a
9. jaanuar 2015, 20:56
k
kas moslemid/ 10. jaanuar 2015, 18:26
oleks saanud toimetuse vallandada?
r
rp/ 9. jaanuar 2015, 15:58
Jutt õige. Provokatiivne labasus reožigiooni aadressil pole sõnavabaduse määratlus. Meil on religioonide pilamine lubatud, kuid nt immigratsiooni ja homoseaduse kriitika keelatud. Kas see on siis sõnavabadus?
h
homoseaduse kriitika keelatud?/ 10. jaanuar 2015, 18:28
Kus sa seda keeldu nägid, 99% sõimu ju avaldati, kui keegi soovis kaitsta, siis sõnum ei ilmunud.
P
;)/ 9. jaanuar 2015, 15:51
Põhimõteliselt ei tohiks reformieragonna juhtide ämma kappidest saadud raha ka kritiseerida.
Kas ka see võib põhjustada antud isikute vägivalla akte, mis on õigustatud Pevkuri arvates.
Kas peale selle pilamist PEAN MA ENDA TURVALISUSE PÄRAST KARTMA. ja ka ajakirjanikud, kes seda pilasid
k
karda ennast,/ 10. jaanuar 2015, 18:29
sest lolli parandab haud.
t
tiiu sarv/ 9. jaanuar 2015, 15:50

l
lugeja/ 9. jaanuar 2015, 15:50
Pevkuril on õigus. Kui on teada, et sellised pilapildid võivad põhjustada terrorismilaine, peaks riigil olema ennetavalt õigus keelata sellise jama avaldamine. Terroriaktid kõigutavad siiski riigi julgeolekut.
a
aga/ 9. jaanuar 2015, 15:58
Äkki võiks riikidel olla õigus keelata ka koraani ja piibli avaldamine, kun seal on ühte koma teist öeldud mitte-usklike kohta?
p
9. jaanuar 2015, 16:14
Pakun välja uue riigimoto: keelan, käsen, poon ja lasen. Welcome to Estonia on juba vana ja aegunud.
m
9. jaanuar 2015, 17:08
ma arvan samuti, järgmine kes maja või peldiku või millegi muu seinale midagi kritseldab maha laskmisele.
a
arvesta siis ka/ 10. jaanuar 2015, 18:31
sellega, et sind nagu neid terroriste lastakse maha.
I
???/ 9. jaanuar 2015, 15:49
Ise süüdi, et oma kodumaal nalja viskab? Et see võib solvata moslemeid! Aga kes on neid siia peremeest mängima ja reegleid tegema üldse kutsunud? Pealegi elab suur osa sisserändajaid kohalike maksudest saadava abiarha toel, prasiitidena prantslaste kukil.
Olgem alandlikud ja meeltmööda moslemi sisserändajatele ja islamimaailmale? Kas järgmine samas stiilis samm oleks näiteks siis meile, et ärgem ärritagem Putinit ja astugem parem ise oblasti staatuses suure Venemaa koosseisu?
Kodused nõuanded, kui stiilipuhtust järgida.
Ära solva naabermaja joodikut, kui ta sult baarikapist pudelit või pudeliraha nõuab - anna heaga ära! Samuti loovuta kõik korterivargale ja röövlile. Ära solva autovarast igasugu turvalukkude ja signalisatsioonidega. Loovuta pimedas kangialuses heaga oma rahakott ning jope ja kui saad obaduse vaskule põsele, siis pööra parem kah ette.
Ära ainult jumalapärast selliste tüüpide kõrget egot ja enesearmastust riiva, ole murust madalam.
l
Lähed pätikambaga/ 10. jaanuar 2015, 18:32
tüli norima, saad vastu tatti, kes selles süüdi on?
m
Maiu/ 9. jaanuar 2015, 15:46
Ohh jahh!:( Paraku hakkab ka Õhtuleht muutuma kollaseks ajakirjanduseks:( Kõik mandub, kõik...
t
Tõnu/ 9. jaanuar 2015, 15:44
Selles asjas on Pevkuril tõesti õigus. Nagu kõigel siin maailmas, on ka sõnavabadusel piirid - ikka sealmaal, kus see riivab teiste vabadust. Ja vabadus tähendab alati ka vastutust oma tegude ja oma sõnade eest. Mõistagi oleks hea, kui sedasama sõnavabaduse, sallivuse ja erinevuste austamise põhimõtet kõiges ka meie oma riigis järgitaks.
s
9. jaanuar 2015, 16:11
sa vist ületasid selle piiri, nüüd peaks sinu kommi ära laskma kustutada
K
.../ 9. jaanuar 2015, 16:57
Kelle vabadusest sa nüüd seal Prantsusmaal räägid? tahad sama siia? oled ohtlikult nõme, tõesti.
t
tädi maali/ 9. jaanuar 2015, 15:42
enne valimisi on ajakirjandus ja poliitikud kui süütud tütarlapsed-iga väljaütlemise peale punastavad.
ü
Ülle/ 9. jaanuar 2015, 15:39
Pole küll usklik, kuid igal rahvusel omad tavad-kombed-usud.Terroristid reageerivad igale sekkumisele- seekord siis nii jõuliselt. Pevkuriga nõus
j
jama,/ 9. jaanuar 2015, 15:55
oma tavasid-kombeid praktiseeri omal maal, kui elad teises riigis, siis järgi selle riigi tavasid!
i
Iga/ 9. jaanuar 2015, 16:57
rahvus toimetab oma tavade,kommete,usu järgimiseks KODUS!Tapmistega tõestad ainult oma võimetust olla kodus KEEGI.
k
kraamer/ 9. jaanuar 2015, 18:31
Kas et kui lähed võõrsile, siis peadki kuulama alandlikult mõnitamist, pilkamist ja solvanguid oma rahvuse, nahavärvi ja usu kohta? Ole nüüd!!
k
ka Ülle/ 9. jaanuar 2015, 21:03
Miks sa siis venelaste peale aprillimässu ajal pahandasid,neil ju ka omad kombed?Sina ju nende silmis uskmatu,nende kombe kohaselt tuleb sind hävitada,kutsu kohale siis.
m
mitu eestlast/ 10. jaanuar 2015, 18:35
siis seal tapeti, kui see nende komme? Tapeti küll 1 venelane, see siis hoopis eestlaste komme?
l
Lugeja/ 9. jaanuar 2015, 15:38
Kindlasti ütles Pevkur õigesti. Tore, et keegi julgeb oma arvamust väljendada ehk tegeliku põhjuse välja öelda. Kiitus Pevkurile!
n
no-nii/ 9. jaanuar 2015, 15:34
Prantsuse uudisteportaal Numerama teatas, et siseministeerium hoiab sotsiaalmeedial hoolega silma peal ning igaüks, kes ülistab sel nädalal Pariisis toimunud terroriakti, riskib seitsmeaastase vanglakaristusega

l
L/ 9. jaanuar 2015, 15:32
a
9. jaanuar 2015, 15:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
9. jaanuar 2015, 15:49
kutsume siia, anname poliitilist varjupaika, siis ahistame ja ootame kui siia ka mõne pommi või tapatöö tekitavad
a
Alma/ 9. jaanuar 2015, 15:29
Ministriga absoluutselt nõus, tubli
t
9. jaanuar 2015, 15:47
tädi Alma, tuginedes Hanno väljendusele, arvan et sina oled minu murede põhjustaja
a
Aga/ 9. jaanuar 2015, 15:27
õ
9. jaanuar 2015, 15:48
õige, kõik on süüdi väljaarvatud süüdlane ise
s
selver/ 9. jaanuar 2015, 15:25
sotsiaalmeedia peksab segast. tahab tühjast tüli tekitada. reformikate tahetakse kambakat teha. sellepärast aeti asi vahule.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee