Maailm

Lennunduseksperdid oletavad: AirAsia lennuk sooritas eduka hädamaandumise, kuid uppus kiiresti

Õhtuleht.ee, 2. jaanuar 2015 00:14

24 KOMMENTAARI

m
mina olen LOLL/ 3. jaanuar 2015 17:51
Mida jälle kukkus merre alles kukkis malaysia lennuk merre
e
ei ole Lol/ 4. jaanuar 2015 15:30
jahh juba 3 lennukit alla kukkkunud kas ei ole imelik et sama firmaga juhtuvad?
'
t
Tiit/ 3. jaanuar 2015 10:45
merre hädamaandumine pidavat olema palju suurem õnnemäng, kui maale. Nt. Finnair lendab Mehhikosse mööda rannajoont. Gröönimaa, Kanada, USA ja ongi Cancun.
l
Lennupaadi kiiluvees/ 2. jaanuar 2015 18:02
Näib, et lennunduses on veel arenguruumi: vaja muuta lennukikere uppumatuks, seda ka "veendumisel" tiibade jms. purunemise või kaotamise puhul. Omaaegsed lennupaadid (vesilennukite edasiarendused) võivad siin kerelahenduste juures konstruktoritele inspiratsiooni pakkuda.
t
Teeline/ 2. jaanuar 2015 17:30
Postimees: 30. detsember 2014 11:49
Üleeile kadunuks jäänud lennufirma AirAsia reisilennuki otsingutel leiti lennuki kadumispaiga lähedal veest mitukümmend surnukeha, praegu on neid veest välja tõmmatud 40.
m
2. jaanuar 2015 14:38
Muud allikad räägivad, et veest on välja toodud juba 40 urnukeha (eilse seisuga... nüüdseks kindlasti enam)
K
?/ 2. jaanuar 2015 13:59
Kui lennuk oli veepeal miks siis inimesed välja ei tulnud kui neil oli ka mõndadel pääste-
vestid seljas?:(
m
Miks / 2. jaanuar 2015 14:39
sa arvad, et lennukist välja saamine on nii kerge? Sellises olukorras võis lennukist välja saamine olla võimatu ning võimalik, et paljud inimesed olid paanikaseisundis. Arvatakse, et lennuk uppus kiiresti, sel juhul on väljapääsemine veelgi keerulisem.
N
?/ 2. jaanuar 2015 18:05
M
?/ 2. jaanuar 2015 18:06
Mõni üksik võis äkki pääseda :D ?:(
s
selliseid/ 2. jaanuar 2015 13:03
õnnelikke maandumisi tuleb jaanuaris vähemalt kümme.

i
ints/ 2. jaanuar 2015 12:10
Üks insener kahtlustas ammu juba! Autopiloodil sõitva lennukit mida tabab välk, ei ole võimalik käsijuhtimise peale üle minna. Kui välk kahjustab teatuid elektri seadmeid.
v
2. jaanuar 2015 11:44
m
mis kosmeetikat/ 2. jaanuar 2015 11:43
tampoonidel on praegu turgu....
v
2. jaanuar 2015 10:02
Venemaa saatis oma ,, päästjad appi,, äkki saab veel võõrastes kohvrites sorida ja kosmeetikat.
e
edukas maandumine/ 2. jaanuar 2015 09:24
samas võiks näiteks enesetappu edukaks nimetada. läks ju korda. eksperdiks olemine on vist puue.
a
Ameeriklaste/ 2. jaanuar 2015 07:20
j
JT/ 2. jaanuar 2015 02:04
Kivina kukkuv lennuk laguneb väikesteks juppideks. Väidetavalt olla praegu merepõhjas kolmeks murdunud lennuk. Aga eks aeg näitab.
ä
äike/ 2. jaanuar 2015 02:03
Enne eetrikatkestust oldi mingi 9000 meetri kõrgusel ja ees oli äikesetorm. Selliselt kõrguselt alla tulla nii, et liueldes vette maanduda võtab ikka kõvasti aega ja kilomeetreid. Pealegi kui oli torm, siis ju ka lainetus merel kõva. Mis valemiga sa paarsada kilti tunnis sinna õnnelikult maandud, eriti kui lennuk omadega pekkis (muidu ju poleks allakukkunud või mis?)
i
Indrek2/ 2. jaanuar 2015 09:58
Pealegi kui see lennuk oleks tervena merre maandunud siis mis häda oli seda ust lahti teha ja lennuk põhja lasta?
i
ints/ 4. jaanuar 2015 01:53
Kas on uuritud, kui kaua selline suur tervena merre maandunud lennuk üldse vee peal suudaks püsida (eeldusel, et keegi uksi lahti ei tee)?

e
eelmuth/ 2. jaanuar 2015 01:51
See väide ei vasta tõele.Hädamaandumine on lennunduses suhteliselt pikk protsess.Selle aja jooksul oleks saanud hädakutsungi välja saata.Paraku seda ei tehtud.Järelikult lennuk tuli kivina alla.
j
Ja-jaa/ 3. jaanuar 2015 13:34
Hädamaandumise ajal, kui lenduritel mure olukorrast tervena pääseda, on neil aega veel hädakutsugi saatmise peale mõelda.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee