Maailm

TRAAGILINE LEID JAAVA MEREST: kolm lennuõnnetuses hukkunut hoidsid ikka veel käest kinni

Õhtuleht.ee, 31. detsember 2014, 13:12

25 KOMMENTAARI

a
ab/ 31. detsember 2014, 20:03
sellest saan ma aru, et kütuse magnaadid likvideerisid 20 saj. 20 aastail veejõul töötava mootori, aga vot sellest ei saa, kui juba eelmise saj. 60 ndail pakkusid lennuteadlased välja varustada reisilennukid ohuolukorraks mega langevarjudega, et seda pole siiani kasutusele võetud! Kas massoonid reguleerivad niimoodi elanikkonna arvukust ida-aasias? On ju seal elanike arve metsikult kasvanud!
f
free/ 31. detsember 2014, 18:23
Pole ei lennundusekspert ja pole ka lennuõnnetust kogenud aga olemasoleva info põhjal kujutan ette,et ...lennuk jäi kas suurtesse õhuvoogude meelevalda, sai välgutabamuse või külmus lennuki elektroonika, vms. Piloot ja meeskond sai aru,et tuleb kukkumine, oli aega anda info reisijatele,juba langemise ajal lõid hapnikumaskid välja, mõned kiiremad jõudsid krabada ka päästevestid ja selga panna. Kuna lennuk oli suhteliselt madalal olnud,siis ei olnud kukkumine vast nii "Kõrge", et lennuk täitsa sodiks vette kukkudes läks. Samas on kokkupõrge veega piisavalt tugev,et see vesi, mis salongi lendab, lööb kohe teadvusetuks või siis surnuks. Enamus inimesi on turvavöödega kinnitatud ja kui oled teadvusetu vee all,siis võib arvata,et ellu ei jä. Teisalt olid osad surnukehad leitud käest kinni, mis viitab,et ehk maandus lennuk leebemalt ja keegi saigi lennukist välja, kuid kolm päeva ookeani meelevallas ilma ühegi päästevahendiga on ilm võimatu ellu jääda. Aga spekulatsioon on spekulatsioon...tõesti väga kahju nendest lähedastest, kes seda praegu üle elavad. Loodan,et mitte keegi meist ei peak skunagi sellist asja üle elama või sellise õnnetuse järel elu kaotama. :/
f
free/ 31. detsember 2014, 18:35
...välissaiidilt lisainfo selline,et lennuk tõusis uskumatult suure kalde all kõrgustesse enne kui radarilt kadus ehk üritati tormipilvest välja lennata kõrgemale aga selllise lennuki puhul pole see võimelik teostada, kuna taoline lennuk ei tule sellega toime. Kapten olla olnud kunagi hävituslennukipiloot,seega võib järeldada ,et proovis veidi ekstreemsemat teed. Aga siiski full respect kõigile hukkunutele.
t
to free/ 31. detsember 2014, 20:54
Üsna suvalne jutt, fantaasiamaiguline. Kaasaja lennukil elektroonika naljalt kinni ei külmu, kuigi lennatakse keskkonnas, kus välistemperatuur võib langeda miinus 100 kraadi lähistele. Mis see suur õhuvoog on? Turbilents ja jugavoolud on kaasaja lennunuses üsna levinud nähtused, mida juhtub iga päev kümneid või sadu kordi, kuid ega lennukid sellest veel alla ei kuku. Mis mõte on langemise ajal hapnikumaske pähe toppida? Langetakse ju allapoole, tihedamatesse õhukihtidesse. Hapnikumaskil on mõte vaid suurs kõrguses juhul, kui kaob reisijatekabiini hermeetilisus. "Suhteliselt madalal"? Mulle näib, et 11600 meetrit on pigem suhteliselt kõrgelt, vähemasti reisilennukite jaoks. Kuna midagi juhtus 11600 meetri kõrgusel ( siis kadus ka side), kuid rusud olid 100-200 km eemal, siis on see märk, et lennuk ei lartsatanud otse alla vette, vaid langes kümmekonna kraadise või veelgi väiksema nurga all. Sellise vahemaa läbimiseks kulub siis kümmekond minutit, nii et päästevestide haaramiseks pidi nagu aega olema. Sellise nurga all maandub lennuk parimal juhul kõhuli vette. Kuid kuna kiirus on sadu kilomeetrid tunnis. paiskub see ilmselt taas lutsukivina vette, Ning kuna lennuki kere vette sattudes kaldub viltu, siis takerdub enamasti üks tiib lainetesse ja kogu kaadervärk paiskub kukerpalli, saltodesse. Lennuki kerge konstruuktsioon ning õhuke plekk selliseid veelööke lihtsalt aga ei talu ja puruneb. See mõne aasta tagune Hudsoni jõkke hädamaandumine, kus kõik terveks jäid oli pigem ime, mitte reegel.
i
inimkonnale/ 31. detsember 2014, 17:58
Pauluse esimene kiri Timoteosele 2:
Juhendeid palvetamiseks
1 Ma kutsun siis üles anuma, palvetama, tegema
eestpalveid ja tänupalveid kõigi inimeste eest,
2 kuningate ja kõigi ülemuste eest, et me võiksime elada vaikset
ja rahulikku elu kõiges jumalakartuses ja väärikuses.
3 See on hea ja meeldiv Jumala, meie Päästja silmis,
4 kes tahab, et kõik inimesed pääseksid ja tuleksid tõe tundmisele.
5 Sest üks on Jumal,
üks on ka vahemees Jumala ja inimeste vahel:
inimene Kristus Jeesus,
6 kes on iseenese loovutanud lunastushinnaks kõikide eest,
tunnistusena selleks määratud ajal. 7 Selle sõnumi kuulutajaks ja apostliks olen ma pandud - ma räägin tõtt,
ma ei valeta -, paganate õpetajaks usus ja tões.
8 Ma tahan siis, et mehed igal pool palvetaksid, tõstes üles pühad
käed ilma viha ja kahtlemiseta.
t
To pax/ 31. detsember 2014, 17:14
Mida sa kaagutad kui Iisraelis saab pommitabamuse tõttu 150 last lampi surma miks sa. Siis ei ulu mis siis teistmoodi on rsk???
p
Pax/ 31. detsember 2014, 18:18
Vaata, seal on selline teema tingitud poliitilisel ja lisaks veel usulisel tasandil. Antud õnnetusega ei saa siin paraleele vedada.
r
31. detsember 2014, 16:32
7
7- e lapse ema./ 31. detsember 2014, 15:55
Kogenud piloot oleks lennuväljani välja vedanud.
o
oranž kast/ 31. detsember 2014, 15:54
Kui leitakse mustad kastid, siis saab natuke rohkem selgust. Kuna lennuk ei kukkunud nina ees 11 km kõrguselt ookeanisse (vastasel juhul oleks kätest kinni hoidvate surnukehade asemel mitte kokku kogutav bioloogilise aine miniatuursed tükikesed) siis tähendab see seda, et üritati vette maandumist ja mingis tähenduses see ka osaliselt õnnestus. Seega on mustades kastides alles informatsioon, mida vähemalt piloodikabiinis räägiti ja mida näitasid lennuki mõõteriistad kuni veepinnani jõudmiseni.
p
Pelle Viljandist./ 31. detsember 2014, 15:47
Lennuki piloot oleks ikkagi pigem võinud lennata lähimale lennuväljale ja seal üritada sooritada hädamaandumist.

a
Alar1/ 31. detsember 2014, 15:45
Avaldan kogu Eesti rahva poolt sügavat kaastunnet hukkunute omastele.
h
HeH/ 31. detsember 2014, 15:39
midagi pidi juhtuma tõesti, sest detailid näitavad, et allakukkumine ei olnud ootamatu, pealegi olekspidanud allakukkudes olema radariekraanil näga kukkumis (laskumis) trajektoor, aga lennuk lihtsalt kadus radarilt.
j
Jorh / 31. detsember 2014, 15:27
Paraku sateliitmajakat lennukitel pole, kuigi tehnoloogia võimaldaks. Kahju, et abi kiiremini ei jõudnud, elad lennuõnnetuse üle ja upud või alajahtud...
o
orav/ 31. detsember 2014, 14:28
siin on Putini karvane käsi mängus.
p
Pax/ 31. detsember 2014, 15:02
See on kohutav õnnetus. Üle 160 inimese sai hukka ja sina ajad selle teema all mingit mõttetut möla. Kui sul antud teema kohta pole midagi kosta siis ole palun vait.
1
31. detsember 2014, 16:49
160 Inimest siia sinna, nagu maailmas vähe inimesi oleks.
d
djgdjgfj/ 31. detsember 2014, 14:25
Võib arvata, et lennuk sai tormis välgutabamuse, mille tulemusena lennuk ei olnud enam juhitav. Suudeti teha hädamaandumine, inimestele jagati lennukis päästeveste. Paanika, hirm, meeleheide. Kohutav õnnetus.
k
Kurb/ 31. detsember 2014, 14:06
r
Rumal inimene/ 31. detsember 2014, 13:35
Millesse nad surid? Allajahtumisse?
e
Ega me ei tea/ 31. detsember 2014, 13:39
Miks neile üldse päästevestid anti?
s
Seda ma mõtlengi/ 31. detsember 2014, 13:48
Et kui juba vestid selga said ja oli aega kätusid hoida, siis sodiks arvatavasti ei kukkunud.
J
../ 31. detsember 2014, 14:46
Jah. Kurb. Piloodid olid kogenud ja oskasid hädamaandada lennukit. Arvan, et nad tegid kõik, mis võimalik selles olukorras. Lennuk võis olla pinnal veel tükk aega. Lihtsalt kahjuks abi ei saabunud.
g
gfdgfg/ 31. detsember 2014, 15:06
huvitav muidugi, et juhul kui lennuk vähegi mingis tükis maandus, et siis ei saadetud mingit abisignaali välja. lennukil on igasugused targad süsteemid ja maa ümber tiirlevad spetsiaalsed hädaabisatelliidid, mis kõik hädaabisignaalid kinni püüavad. veider lugu
a
asfa/ 31. detsember 2014, 15:36
Ilmselt siis välgutabamusest langes kogu elektroonika rivist välja. Black out. Üritasid ehk liueldes hädamaandumist teha.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gimli_Glider

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee