Eesti uudised

"Tulla abikaasaga erootilist massaaži nautima on nagu kord kuus teatris käia."

Teet Teder, 29. detsember 2014 07:00

313 KOMMENTAARI

t
31. detsember 2014 09:45
Teadja on oma põhikooli haridusega ära õppinud ka soome keeles pudistamise. Pole ka ime, sest kui alkoholilõhnalised soomlased tulevad sadamast otse teenust nõudma, peab ju nendega suhtlema: " Haluatko muuta?"
t
teadja./ 31. detsember 2014 11:29
Kõik võivad kommida, isegi tederid :-\
t
teadja./ 31. detsember 2014 11:29
Kõik võivad kommida, isegi tederid :-\
k
31. detsember 2014 13:46
Kõik võivad küll kommenteerida, kuid sinu palli tagumine ühte väravasse on väga silmapaistev. Kas soomlasi pole sulle täna veel kohale jõudnud?
t
31. detsember 2014 09:45
Teadja on oma põhikooli haridusega ära õppinud ka soome keeles pudistamise. Pole ka ime, sest kui alkoholilõhnalised soomlased tulevad sadamast otse teenust nõudma, peab ju nendega suhtlema: " Haluatko muuta?"
p
pühavaim/ 31. detsember 2014 08:56
teadjale - proovi mingi rahustavat taimeteed. Ehk õnnestub uinuda peale kommenteerimismaratoni, mille kohta kasutaksin sõna "õõvastav" (vist ainus kord ÕL ajaloos, mil selle sõna kasutamine on ka absoluutselt põhjendatud) :)
t
Tere/ 31. detsember 2014 00:23
Kas teil mõni meesmassöör on, kes ka mehele erootikat teeks?
t
teadja./ 30. detsember 2014 23:43
Helsingis teevad thai naised erootilist massaazi. tund aega maksab 100 eurot. Kun menet thai hierontaan ja otad tunnin aikaa, siis maksat 50€, myöhämmin kysytaan,haluatko muuta ja jos haluat, pidät vielä maksaa 50 €
t
Tallinnas teevad ka/ 31. detsember 2014 00:11
Ega see ometi ei tähenda, et sellise tegevuse vahendamine kuritegu ei oleks. Omal käel, omas kodus, ilma "teadja" suguste leiladeta, soovin ainult jõudu. Nagu siin juba keegi mainis, kupeldaja on ka Aafrikas kupeldaja. Ja kupeldajad istuvad normaalses riigis vangimajas.
i
Irw./ 30. detsember 2014 21:08
"Ma arvan, et siis tuligi selline mõte, et kuna see on suhteliselt kallis teenus ja kui on nõudlus, siis miks me ei võiks proovida."
.
Eesti madalapalgalised ja töötud jooksevad kohe sellise kalli teenuse järgi. Peaasi, et erootikat saaks. Mõni viib pudelitki poodi, et summa kokku saaks.
.
"Kui alguses oli vähem kliente, siis praeguseks on nii, et 80% on turiste, kes ei tule mitte ühe korra, vaid juba kümnendat korda. Palju käib Austraaliast."
.
Eks soomlased jooksevad sadamast tormi. Austraalia aborigeenid tellivad eraldi lennuki.
.
""On inimesi, kes tahavad midagi veel juurde, aga sellest tuleb ilusti ja diskreetselt keelduda. "
.
No eks noorik haltuura korras ikka lubab, saab krabiseva kohe oma taskusse, ei pea pomole andma. Või on teil seal salakaamerad üleval, et äkki jäävad tööandjale vahele.
.
"Pidevalt on lisaraha ka pakutud, aga tüdrukud ei võta seda vastu, nad hoiavad oma kohta ja oma mainet."
.
Kust sa tead, et pole võtnud. Olid ise juures või?
.
"Hea, kui me saame maksud ära makstud."
.
Aga töötajate palk? Käib mustalt või?
.
"Leila ütleb, et nõuab oma töötajatelt regulaarset meditsiinilist kontrolli ja kui kunde soovib, saab ta massööri tervisetõendit ka näha."
.
Vaesed arstid, kes neid läbi peavad vaatama ning nii sellega järjekordi suurendavad.
.
"Kas erootikasalongis käiakse tõsimeeli avameelselt ja paaridena ning ei piiluta üle õla, et ega keegi ei näe, kuhu ma praegu sisse astun?"
.
Küll Kroonika põõsas passima hakkab, kui mõni kuulus ja kummaline sealt uksest sisse hiilib.Kõu jälle kui kauaks.:D
p
pm/ 30. detsember 2014 19:31
ma ei saa sellest aru:
/kahjuks ma näen, et meie inimesed, eestlased, ei tee mingit vahet, mis asi on erootika, mis asi on p.o.r.n.o.g.r.a.a.f.i.a./
Et tavapärane lastetegemine on siis P.O.R.N.O.G.R.A.A.F.I.A., aga salongis on kaunis erootika???
t
teadja/ 30. detsember 2014 20:00
no tõesti, kui ikka asjadest nii valesti aru saadakse, siis pole midagi teha, olete vales keskkonnas
m
mees/ 30. detsember 2014 17:02
Sooviksin G-punkti mazaasi.Kas sellist teenust ka pakute....Mazõõr võiks ka paljas olla.
t
30. detsember 2014 20:21
torka omale näpp p.rsse,siis saadki g-punkti massaaži.
t
teadja/ 30. detsember 2014 20:23
tee jah ise. las näpud lähevad villi ja karvaseks.
k
30. detsember 2014 21:14
Kas teadja on täna 24 tundi tööl, et ehk mõni lubjakas tuleb kohale? Sellise suuvärgiga oleksid sa sobiv paar talle. Kommentaare pole vaja massiliselt kustutada, niivõi teisiti jookseb Kroonika põõsasse passima, kes seal käima hakkavad.. irw.

p
pihv/ 30. detsember 2014 14:52
s
suur soov on.../ 30. detsember 2014 11:40
peale kõike seda räppa ja soga, mida meie inimesed on valmis igavusest või tegevuse puudusest siin kirjutada ja teada anda endi kogemustest. Oleme abielus juba 20 aastat sabaga. Selles salongis olime vist üks esimesi paare, kes aastaid tagasi er massaazis käis. Ütleme nii, et meil on olemas võrdlusmoment. Vanalinna Hedone, kus olime enne juba paar korda käinud. Kui peale massaazi, mis peaks erutama meeli ja andma hulgaliselt positiivset laengut avastad istudes kallis mullivannis, et arutad oma naisega , et mis see siis oli. No ei tea.. massaazi tehti tavalisel massaazilaual, massöörid kurguauguni kinni nööbitud kampsikus või pulloveris. No pole see ju. Meile pole tähtis kallis interjöör, eksklusiivne vahuvein või marmorpõrand.
Sellest salongist saime koduse-hubase vastuvõtu, soojad ja rõõmsad näod, suurepärane erutav massaaz, mis lõppes kulminatsiooniga meil naisega omavahel. Mis peamine...täielik diskreetsus ja taktitunne, mida enamus anda ei oska. Oleme jäänud selle salongi juurde pidama, sest mitte ainult erootika pole seal tasemel, vaid ka tavaline massaaz. Meie tütar, kes õnnetuseks halvatud, on saanud sealse massööri abil oma jalad taas tööle, mitte küll veel käima, kuid fakt, et taastunus on tundlikkus, on juba omaette rõõm meile.
Oleme väga tänulikud, et selline koht on olemas ja Teile, kallis LEILA, meie pere ja sõprade poolt suur tänu siiruse, avameelsuse, julguse eest. Mitte igaüks ei saaks teha seda, mida teete Teie. Palun ärge pöörake tähelepanu nendele tühistele kirjutistele. MEIE ju teame, kuidas asjad tegelikult on ja oleme kindlad, et rohkem tuleb positiivset tagasisidet, kui negatiivset!
n
no tahaks tõest teada/ 30. detsember 2014 12:35
palju sulle selle reklaami eest maksti. või on armas teadja omale uue nime saanud.
j
järjest paremaks läheb/ 30. detsember 2014 13:13
järgmisena saama juba näiteid Piiblist endast..
(meeldetuletus: usin kiitus teenib skepsist)
m
mhmh/ 30. detsember 2014 14:21
sa tahaks ka veel neid aegu onju.. saaks ikka rahuliku südamega "oma asja" ajada..
e
30. detsember 2014 14:49
Eks neid aegu igatsevad tagasi ikka need "teadjad", kes väsimatult reklaamivad oma teenuseid.
Ta jäi nüüd vait, ei tea, kas sai kliendi omale või. irw.
m
30. detsember 2014 11:11
Mis sa "teadja" tahad öelda, et välismaal on kõik oma pereelus lausa suurimad virtuoosid, ainult meie oleme need aborigeenid, kes midagi krõpsutamisest ei tea? Välismaal vahetatakse partnereid nagu sokke ja elu jooksul abiellutakse rekordarv kordi. Nüüd siis tulevad meil välja 30+ seksigurud, kes arvavad, et nad ulatavad oma abistava käe elanikkonna harimisel. Saage enne täiskasvanuks, siis hakake õpetama. Pitssukkadega beibid ning tätokaid täis noored mehevolaskid pole mingid inimhinge õpetajad-asjatundjad. Inimmeel on neil endil madalal tasemel ja seda nad ka "teavad", kuidas teistel seda suunata madalatele kiredele, selle asemel et tõsta ta kõrgemale.
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:46
on tõestatud, et inimesed reageerivad negatiivselt, kui nende endi nina oma sita sisse torgata ja näidata, et see on sitt.Kuid nemad väidavad ikka, et see pole nende oma.
j
30. detsember 2014 12:05
Ja sina situd kulda et oled seal ninapidi sees? Lubage naerda. Sinu eesmärk on oma ärile reklaami teha ning sellega sa siin praegu mitu päeva tegeledki.
Juba sinu sõnavara on selline, et seal nüüd küll mingit erootikat ei leidu.
t
teadja/ 30. detsember 2014 12:33
nii kuidas küsida oskad, ka saad
m
30. detsember 2014 12:37
Minu pole vaja sinult midagi küsida ega ka saada.
Sa sarnaned rohkem Lotilaga, kellel oli ka väga palju tegemist teiste inimeste alumise otsaga. Seekord siis sinu näol bravuurika "kõiketeadjaga", kelle on õhtuleht palganud klikitamiseks. .
t
tõestame tõestame/ 30. detsember 2014 12:42
see ei ole muud kui sinu oma s..., kuhu sa ise end ninapidi torkasid. sa rapsid ja võimled siin vist juba mitmendat päeva nagu mingi haige inimene varahommikust hilja õhtuni. ausalt, mis sul viga on? lased aina püsilkiendina toredas salongis end sättida, peaksid olema päris rahulik ja roosa. ära käitu nii napakalt, rahune maha.
t
tõestad ju../ 30. detsember 2014 14:18
kas kadedus hakkas lämmatama juba? selline sõnavõtt tuleb küll endaga rahuloematult naiselt.. lohakas ja riiakas..sealt jamad hakkavadki..
k
kas paberit tahad?/ 30. detsember 2014 14:19
haritud eestlane. pinnu peale läheb nii elevile oma palgi tagant..
m
miks/ 30. detsember 2014 14:29
sa nüüd enam teadja nime ei kasuta?
t
to kas paberit tahad? / 14:19, 30. dets 2014 / 30. detsember 2014 15:06
Kas pakud Putini pildiga WC-paberit või käterätti?
Haritud noorikud sellist tööd ei lähegi tegema, mida sina teed. irw.
t
to kas paberit tahad? / 14:19, 30. dets 2014 / 30. detsember 2014 15:06
Kas pakud Putini pildiga WC-paberit või käterätti?
Haritud noorikud sellist tööd ei lähegi tegema, mida sina teed. irw.
k
kas paberit tahad?/ 30. detsember 2014 22:01
kuidas sa tead mis tööd ma teen? ma olengi haritud ja tööl pole ka viga..ära räuska kui tegelikult lihtsalt huupi karjud.. su suuvärk on nii räpane, et selle solgi pühkimiseks sobibki vetsupaber..
n
no ju/ 30. detsember 2014 22:18
mis sul viga on? ajalehed selleks ongi, et reklaami teha ju?! keegi pole sind sundinud oma kopikaid sinna viima ega ka pole sind sinna tööle kutsutud ju? või ei kõlvanud sa sinna lihtsalt? uups..siis on nõme lugu küll..sel juhul on jah põhjust ülbitseda..
m
mari/ 30. detsember 2014 09:23
Mis mind endiselt üllatab on see, et lugedes hommikukohvi kõrvale näiteks õhtulehe kommentaare on selge, et seksi teema lööb alati laineid. Inimesed on ülimalt kirglikud, vaidlevad, arutlevad... Kas siis eestlase seksuaalne potensiaal on tõesti nii ürgselt suur? Et see niivõrd piinab, et kust saaks ja kuidas ja võimalikult palju. Ümberringi näen nagu tavalisi inimesi aga seks paneb kired lõõmama. Kentsakas ta on aga ju siis nii...
k
30. detsember 2014 10:45
Küsimus ei ole seksis, vaid selles, et üle Eestimaa levivad juba aastaid väga huvitavad tuuled ja nende "tuulte" taga on teatud jõudude soov kaotada olematuks meie väikese riigi kogu eetika, moraal, pöörata ta tähelepanu mitte mõistusse, vaid oma alumise otsa, tükeldada elanike ühtsus mitmeks killuks, kaotada ära kodud ja muuta nad rändavate tirtsude üürikateks, paisata rahvas laia ilma laiali, tuua sisse jaburaid võõraid uskusid, et kaotada meie oma kultuuriline taust jne. Ning need, kes sellega usinalt kaasa lähevad, on tegelikult väiksed mutrikesed nende jõudude käes, tasuks saavad nutsu..
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:44
seda eetikat kaotate te ise, otsides ja valetades
s
30. detsember 2014 12:07
Sinu suumulk ei väljenda mingit eetikat ja seda ei asenda ka sinu suured tissid või puusahööritus.
t
teadja/ 30. detsember 2014 12:35
opile pole veel kirja end pannud ja vaevalt seda ka tegema hakkan. rääkides eetikast....näita mulle siin sellist inimest, kellele tasuks midagi tõeliselt võetavat ja viisakat vastata
m
30. detsember 2014 13:02
Mida sa siis siin hööritad oma puusi?
Mine tegele oma erootikaga. Või pole sul kliente enam?
e
ega polegi,/ 30. detsember 2014 13:22
sest seal Eesti suurimad hinnad.
t
teadja/ 30. detsember 2014 19:04
ega enamusel suurt midagi teha polegi raha puudusel, kui lõbustada siin rahvast oma "hiilgavate teadmistega erootika valdkonnast" he he :)
salongis õnneks käib tõsine ja inteligentne rahvas
t
to -teadja/ 29. detsember 2014 20:57
näed nüüd. seleta sa sellistele perekonnaõpetuse tunnist, avalda ja kirjeldusi pilte seksist, et mis, kus ja milleks.. ning nad ei saa ikka aru. Selle asemel, et vähe mõelda on vaja hakata irisema, solvama ja näitama õhinaga kui lolliks on nad vaatamata kõigile vähegi huvitavamatele intiimsemat laadi materjalidele jäänud. Mida rumalam inimene seda innukam trükkima. sellepärast ongi enamuses magamistubades vilets intiimelu. Ühed ei suvatse rääkida ja teised ei taha kuulata. Tulemuseks tühjad ootused ja pettumused. Tulemuseks vaheltvõtmised ja muud pahandused..
t
teadja/ 29. detsember 2014 22:10
tänan , et vaevusite ka midagi positiivset kirjutama.
Selle artikli eesmärk polnud tirida vägisi inimesi salongi, rääkimata sundida tegema, mida ei taheta. Eesmärk oli anda teada elementaarsetest põhitõdedest, mis hoiavad koos pered, mis annavad meie lastele võimaluse kasvada ja areneda koos armastavate ja üksteisest lugupidavatest vanematest.
v
väsimatule nn "teadjale"/ 30. detsember 2014 09:26
Kollase Õhtulehe ampluaa on kõmu mitte pereväärtused, mistõttu lugeja ei peagi uskuma selle väljaande kasvatuslikku siirusesse.
Kui autori selgrootus lubab kirjutist avaldada lausega, mis intrigeerib ajakirjandusest vaimselt kõrgemat eluala, siis vigade parandus kommeteerimise teel enam ei päästa...
Ajakirjandus on hale kui lugejat alahindab!
p
pohh/ 30. detsember 2014 10:58
siinkohal peaks mainima, et erinevate kirjutiste-tegude tõlgendus näitab antud lugejate-kritseldajate enda rikutuse astet
p
pohh/ 30. detsember 2014 11:14
sulle väsimatuke!!!!
kes teeb meil kollast ajakirjandust? need, kes siin allpool oma lolli arunatukest demovad. kui sul endal pole julgust miskit erilist teha, teeb seda keegi teine, ja mida f..on see sinu asi? kui poleks neid suleseppe, kes agaralt siin sõna võtavad, siis oleksid ka meie ajalehed nats tõsiselt võetavamad
t
to teadja/ 30. detsember 2014 11:12
Mis sa "teadja" tahad öelda, et välismaal on kõik oma pereelus lausa suurimad virtuoosid, ainult meie oleme need aborigeenid, kes midagi krõpsutamisest ei tea? Välismaal vahetatakse partnereid nagu sokke ja elu jooksul abiellutakse rekordarv kordi. Nüüd siis tulevad meil välja 30+ seksigurud, kes arvavad, et nad ulatavad oma abistava käe elanikkonna harimisel. Saage enne täiskasvanuks, siis hakake õpetama. Pitssukkadega beibid ning tätokaid täis noored mehevolaskid pole mingid inimhinge õpetajad-asjatundjad. Inimmeel on neil endil madalal tasemel ja seda nad ka "teavad", kuidas teistel seda suunata madalatele kiredele, selle asemel et tõsta ta kõrgemale.
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:50
kõik , mida omanik tahtis öelda, sai juba artiklis kirja pandud. Need, kes kõike teavad, ei reageeri kuidagi. teile , kallid tarkpead, kes närvi läksite,,,paras teile, olete tõestanud oma rumaluse astet
t
targad saavad aru,/ 30. detsember 2014 13:26
et sa oledki omanik :), kes klientide puuduses või väljamaalaste vähesuses siin reklaami teeb :).
i
ise/ 30. detsember 2014 13:50
veel nii närvis ja meeleheitel. isegi meie auväärt poliitiku ei ole nii lollid. nemad oskavad kasutada võimalust vaikida, olgu mistahes s. sisse astutud.
"
30. detsember 2014 15:37
"kõik , mida omanik tahtis öelda, sai juba artiklis kirja pandud. "
Selle lausega sa paljastasid ennast. Oledki sealtsamast tibudefarmist.
Kas töö puudusel käid mujal teenimas mahajataha...com ?
e
edu/ 29. detsember 2014 20:17
Ma olen väsinud ja ei viitsi seda lugu lugeda,aga arvan,et sellist kohta külastavad mingid perverdid.Umbes mingid vuntsidega vanamehe nässakad ja mingid puudega eided.
t
teadja/ 29. detsember 2014 22:23
eks igal inimesel on õigus isiklikule arvamusele, mis kindlasti seotud saadud kogemustega.
Kukuksite pikali, kui teaksite, kes meie eesti lugupeetud inimestest on käinud selles salongis. Nii mõnelgi jääks keel kaugele kurku kinni.
p
pm/ 30. detsember 2014 10:53
Oled siis ikkagi omanik, võõrale ju omanikud ometi ei avaldaks klientide nimesid??? IRF!
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:04
nagu juba tuhandeid kordi kirjutanud olen, pole ma omanik, küll aga püsiklient, kes sinna hulgaliselt oma sõpru-tuttavaid soovitanud olen.
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:52
nooh, mis nüüd, lõite põnnama kohe, et äkki ilmub ka teie nimi kuskile siia. Pole vaja siis alustada sõda, kui ise selleks valmis pole.
p
pm/ 30. detsember 2014 19:25
mina olen väikelinnas elav keskealine naine ja pole teie salongi külastanud - seega pole ka midagi põnnata ... ahet nii PÜSIV klient, et jätkub aega ka teiste külastajate nimede ülesmärkimiseks?
s
siis läheb vist/ 30. detsember 2014 20:29
suuremaks väljapressimiseks. omal ju ka raha vaja. mille eest seda kallist teenust siis ostetakse. vaesed kliendid. nii paljukest siis diskreetsusest.
l
Leilake/ 30. detsember 2014 20:46
Sõda alustasid ikka sina :-)
n
no/ 29. detsember 2014 19:41
mingi onamise eest kül ei kavatse raha maksta
t
teadja/ 30. detsember 2014 00:02
jah, odavam tuleb geel osta ja käed rakku hõõruda, jõudu ja jaksu edaspidiseks ja tervitused Käbla-Liisule :)
M
ei tea sa midagi/ 30. detsember 2014 13:29
Mis geel, mis käed rakku, räägi veel, et karvad hakkavad kasvama :)?
s
Sander/ 29. detsember 2014 18:52
Sellise ilusa perenaise puhul ja "tulla abikaasaga", võrdub samaga, nagu "oma samovariga Tuulasse".
s
sa/ 29. detsember 2014 20:03
Sander ei saanud ju asjale üldse pihta.Enda ja partneri vahelist pinget saab maha võtta ikka ainult omavahel,mitte teise naise või mehega.
s
siis saabki seda kodus teha,/ 30. detsember 2014 13:30
milleks see salong siis, erutumiseks võib ju netist midagi lisaks vaadata.

t
Teadjale/ 29. detsember 2014 18:34
Mis on üldse sinu jaoks p r o s t i t u t s i o o n ? Mis asi on e r o o t i l i n e m a s s a a ž ? Kas sa tead riiki, kus sellist massaažiliiki ametlikult tunnustatakse? Ja mis neid kahte ühendab?
Kas sa tead, mis asi on kupeldamine?
Kui neile küsimustele vastuse saan, siis usun tõesti, et sa midagi sellest valdkonnast üldse tead.
v
Vastust ei ole, järelikult .../ 30. detsember 2014 00:10
... järelikult on see nn teadja lihtsalt rumal salongiomanik. Nii lihtne ongi.
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:56
...kui pole vastust koheselt, siis mis??? lihtsalt teha järeldus vastavalt oma tahtmisele ja arusaamisele. Aga ehk on asi siiski selles, et kommentaare tuleb palju ja võib juhtuda, et kuskil midagi kahe silma vahele jääb, või et ka pressiesindaja natuke puhkust vajab. Loomulikult sellist tarkust ja arusaamist teil oodata ei maksa.
h
hehh/ 30. detsember 2014 14:05
t
teadja/ 30. detsember 2014 19:11
kadedus ajab sita keema, mis :)
o
oi mis sõnad,/ 30. detsember 2014 19:36
seal pidid ju intelligentsed inimesed käima, pidid ju püsiklient olema ja nüüd niisugused ropud sõnad, mida intelligentsed küll ei tarbi avalikult.
t
teadja/ 30. detsember 2014 20:15
"inteligentselt "küsijatele saab vastata VAID inteligentselt
t
teadja/ 30. detsember 2014 12:01
sellistele küsimustele saab vastata pidades dialoogi aruka inimesega, siin on natuke seda raske teha,
Olen oma élu jooksul sõpradele pidevalt esitanud taolist küsimust ja vastu tuleb vaid debiilsed,ühekülgsed ja arulagedad vastused. Ma ei jõua füüsiliselt eesti rahvast harida, seda mida riik pole suutnud teha aastakümmnete vältel, ei suuda ma siin ammugi paari päevaga.
v
vanasõna/ 30. detsember 2014 19:38
ütle, kes on su sõbrad ja mina ütlen, kes oled sina :).
t
To teadja/ 30. detsember 2014 20:42
Nagu näha, siis ei olegi nii väga teadja. Kahe päeva jooksul ei suuda vastata max 6 lausega???
Noh jah, kohe näha, et tõeline "teadja" :-)
a
aga mis tähtsust/ 30. detsember 2014 13:33
sellel on, niisugune lollus (kupeldamine) on ju lollide poliitikute või ametnike poolt välja mõeldud. Mõnes riigis on see täiesti ametlik tegevus.
l
Loll olla on loll!/ 30. detsember 2014 14:04
Seadus ei ole midagi enamat, kui poliitilisel tasandil kinnitatud ühiskondlik kokkulepe. See, et sinule midagi ei meeldi, ei tähenda, et see ei võiks ülejäänud ühiskonnale meelepärane olla. Kui inimese maailmapilt on kitsas (või pigem ehk isegi koonuses), on ikka endiselt inimese enda probleem. Ei oska muud soovitada - õppida, õppida, õppida! (kahju et, see tsitaat pärineb ühelt inimeselaadselt, kuid mõte on igavesti õige)
m
minu käest pole küll/ 30. detsember 2014 19:41
poliitikud kunagi midagi küsinud, arvavad, et ise targad, mis aga silmaringi puutub, siis tean, et isegi Saksamaal on ametlikud bordellid ja töötu naine võidakse sinna tööle suunata, sinu silmaring aga seda ei tea.
õ
Õpi/ 30. detsember 2014 20:35
Loe vähem kollaseid uudiseid. Sinu käest ei ole poliitikud kunagi midagi küsinud? Ise süüdi, kui valimas ei käi.
j
29. detsember 2014 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:05
...räägib olend, kes oma lõusta ei julge näidata
<
29. detsember 2014 17:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:26
kuula ja imesta, millest kõigest meie inimesed ka ei unista :)
m
mees/ 29. detsember 2014 17:29
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:31
voodi.ee vali, millist soovid
u
Uuno/ 29. detsember 2014 16:54
Milleks erootika kui on seks?
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:28
milleks kalamari, kui on olemas baklazaan-zamorskaja
r
raha / 29. detsember 2014 16:25
tahetaxe saada aga reaalset tööd teha mitte!!!
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:29
veel üks reaalne tehasetööline, kellel oidu ega oskusi oma teadmisi muud moodi rakendada pole
a
A kes neile maseeriatele/ 29. detsember 2014 15:27
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:32
j
ja jah/ 30. detsember 2014 19:43
sealsel kodulehel paistab nii nooruke teenindaja, et vaevalt tal meest on või mees laseks nii paljude võõraste meestega seda teha :).
t
tahaks isegi/ 29. detsember 2014 15:04
aga naine pole nõus tulema, seal töötavad tüdrukud, aga tema pole lesbiline.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:02
ei ole ainult tüdrukud, on ka mehed
v
võid ju/ 29. detsember 2014 17:05
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:33
eks seda enamus ju teebki, tulevad kas üksi või südamesõbra -võitluskaaslasega
k
Kati/ 29. detsember 2014 15:03
Me mehega jagame teineteisele silitusi ja massaazhe kodus, see on hea. Selline tegevus niikuinii lähendab kahte inimest. Magamistoas tuleb üldse mingid jamad ja probleemid kahe kõrva vahelt minema visata ning nautida teineteist.
Tuleb rääkida omavahel, mis meeldib ja mis on hea ning saabki hea sekselu kodus olema. Peab olema avatud proovima ka midagi teistmoodi teha, mitte, et kohe oo mai gaad, mingi perversus, aga ei ole ju, sest ei pea ju nii äärmustesse laskuma. Sekselus annab samuti kõike läbirääkida, nagu tavaelus. :)
Ma küll ei kujutaks ette, et mu mees kuskil salongis, teise naise silituste saatel ja pärast veel pauk käega lahti lüüakse nn erootilise massaazhi saatel, meid eriti lähendaks. Sel juhul võiks ju kohe mehele öelda, et mine teise naise juurde ja lase tal ennast katsuda, aga no ärge seksige, tehke ainult käega, nii armas. :D :D :D Kuidas sellest tegevusest antud mehe naisel silmad särama lähevad, ma küll ei oska ettekujutada. :)
Hoidke teineteist!
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:04
Kati, väga õige jutt.
Kui kõik nii mõtleksid ja teeksid, siis selliseid kohti jääks vähemaks.
i
ilus jutt jah,/ 29. detsember 2014 17:07
aga alguses, pärast tüütab ju sama asi samalt inimeselt ära. Keegi ei taha ju sama raamatut terve elu lugeda jne.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:35
aga kes on öelnud, et suhet hoida on kerge, see on igapäevane töö, mida enamus ei viitsi, kergem on minna teist teed
v
vasta ausalt/ 29. detsember 2014 17:57
kas sina loed terve elu ühte sama raamatut, naudid sama laulu, sööd sama toitu? Paistab selgelt, et oled naine, kui mees sulle vaid vibraatori eest, siis muidugi võib ju piirduda sama vibraatoriga, aga lõpuks tüütaks ka see.
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:12
üht ja sama raamatut võib lugeda terve elu, kuid elu ja vanuse eri etappides mõistame raamatu sisu erinevalt. Mis alguses tundub arusaamatu 18 aastaselt, saab mõistetavaks 32 aastaselt. Üht ja sama laulu võib nautida kas või terve elu, muutes selle tempot, kuulamiskohta jne. Süüa võib üht ja sama toitu terve elu, kasutades lisandina erinevaid vürtse ja maitseaineid.
Armastada, austada saab terve elu ühte ja sama inimest, lisades kõigest natuke särtsu suhtele.
loodan, et jõudis kohale
p
pohh/ 30. detsember 2014 12:05
hästi paned, teadja
RESPEKT!
s
see on vaid / 30. detsember 2014 13:38
naistele nii, aga mitte meestele, peaksid teadma, kui tahad kõigile ikka tasemel teenust osutada. Sellepärast ongi imelik, miks veel naisi sinna tahad, kui neile piisab vaid ühest ja samast mehest kodus? Muidugi ei viitsi ja ei oska kõik mehed seda teha, aga koos pole ka mõtet sinna tulla.
t
teadja/ 30. detsember 2014 19:40
kui te teaksite, mida naised tahaksid tegelikult, siis saan aru, nagu näen, te seda ei tea.
Mina viisin ise oma naise salongi pulmaastapäevaks ja pole kordagi kahetsenud, et seda tegin.
i
ilus muinasjutt/ 30. detsember 2014 19:47
Kust tulevad siis need kolmandikud naised peredest, kes peksa saavad ja mehed, kes saavad nuga, kui naise pilli järgi ei tantsi?
t
tore nali/ 30. detsember 2014 19:50
siin mängid teadjat, aga miks siis ise oma väidetavale naisele seda ei teinud? Õnnelikus kooselus ju seda polevat vaja?
t
teadja/ 30. detsember 2014 20:19
päris kõiki ühte patta pole nagu ilus ega õiglane
t
teadja/ 30. detsember 2014 20:21
taas üks rumal ja pime inimolen, kes selle asemel, et jutt läbi lugeda, siin hoopis tobedate kommentaaride taustal kaasa haukuda
m
mina olen lugenud/ 30. detsember 2014 22:46
sinu kirjutisi põhjalikult. ning pean ütlema, et raske on sealt midagi asjalikku leida ja järge pidada. su vastused on vilavad, täis iseendale vasturääkivusi ning demagoogiat. lisaks on need vastused agressiivsed. väga ebameeldiv lugemine. tegelikult ongi nii, et iga inimene räägibki ainult endast.

p
penskar 86 ja emane/ 29. detsember 2014 14:44
Kus see asub? tahaks kah veel õnnelikku lõppu... kas tumedanahalisi on sääl
e
Ei ma ei uusu/ 29. detsember 2014 15:18
p
pane aadress, / 29. detsember 2014 17:08
p
pohh/ 29. detsember 2014 14:08
to you...teadja, oled kes oled, tegelt õiget asja ajad
p
pohh../ 29. detsember 2014 14:06
teate mis, kui te naised oleksite pooltki nii arusaajad ja jagaksite matsu, siis me mitte ei unustaks oma lemmikseriaalid vaid ka taolised salongid
s
see, et / 29. detsember 2014 14:49
naistele kodus tuleb HEAD seksi pakkuda, küll nad siis 'matsu jagaksid'.
a
ah et hea sex/ 29. detsember 2014 17:09
teeb kohe lollist targa? Milleks siis õppida?
p
pohh/ 29. detsember 2014 17:37
kui iga päev memm jookseb retuusides ja maikas, peas suur krunn, siis ega ikka ei taha head sexi pakkuda. tahax naiselikku veetlust aeg ajalt, kas või pühade puhul
n
N36 (väga õnnelikus abielus)/ 29. detsember 2014 14:06
Oma kogemusest võin kinnitada, et erootiline massaaž on väga hea viis, kuidas oma intiimellu vaheldust tuua ja vürtsi lisada. Kuid selleks ei pea külastama kallist salongi. Isiklikult minul oleks raske luua oma mehega lähedust vaadates, kuidas teda võõras naine erutab. Kui on julgust ja pealehakkamist, saab sellega väga kenasti kodustes tingimustes ise hakkama. Säilib usaldus ja turvatunne, mis on hea naudingu vajalik eeldus. Internetist võib suurema vaevata leida head videomaterjali, millest õppida massaaživõtteid. Mõtlen eelkõige selliseid videosid, mis on korraliku massaažiseansi pikkused ja kus põhitähelepanu ei ole kulminatsioonil. Tähelepanu tuleb pöörata kõigele: kuidas alguses keha pingest vabastada, kuidas erutust tekitada ja siis seda vahepeal maandada, nn piiri peal hoida, et orgasm liiga kiiresti ei tuleks. Kodustes tingimustes saab lihtsate vahenditega sobiva õhustiku luua (lõhnaküünlad, muusika jne). Pealegi on suur vahe, kas naudingut pakub armastatud kaasa või võhivõõras. Massaažiks tuleb kindlasti valida nn baasõli, kus ei ole sees eeterlikke õlisid. Viimased ärritavad limasesti. Need, kes suudavad olla üle valehäbist, võivad massaaži käigus erutada ka mehe G-punkti, mis pakub mehele väga võimast naudingut.
Võtke julgus kokku ja üllatage oma kaasat. Võite kindel olla, et taoline kogemus paneb teil mõlemal silmad pikaks ajaks särama ning isegi selle meenutamine tekitab mõnujudinaid.
t
teadja/ 29. detsember 2014 14:14
väga õige, just seda oligi vaja tõestada, et hoidke oma hellus ja õrnus üksteisele.
tore, kui seda osatakse ja suudetakse. salongi minnakse siis, kui kodus seda pole, siis kui tahetakse vaheldust.
j
jaa/ 29. detsember 2014 14:36
võõrastele müüvad ja võõrastelt ostavad need, kel omal ei ole. noh, selline madalam arengutase. ise veel ühked ja õnnelikud. ainus mis maksab on tõeline lähedus ja seda juba raha eest ei osta.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:07
to jaa....seda ei oska mitte iga naine anda ja siis mees lähebki seda ostma, sest killukest õnne, olgugi, et varastatud teeb natukese päeva helgemaks
e
ei ei/ 29. detsember 2014 17:55
mina olen naine ja tahan seda, mida mees ei oska anda. tahan seda tükikest õnne osta.
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:14
siis sea sammud lootsi tänavale
k
küsimus/ 29. detsember 2014 14:15
Kuhu ma ajan välja selleks ajaks lapsed ja ämm? Koer ka.
k
Kuhu kuhu/ 29. detsember 2014 15:20
n
no kutsuti ju PEREGA!/ 29. detsember 2014 17:05
Koera suhtes polnud küll midagi öeldud aga kui juba kord h.. ramiseks läks, koer ka kaasa!
l
las vaatavad/ 29. detsember 2014 19:23
teadja õtles ka, et kole on kui emme-issi rõvedustega salaja tegelevad. tegelgu avalikult.
k
29. detsember 2014 14:35
Kus on meestel G-punkt? P-pea juures?
e
ei/ 29. detsember 2014 15:09
t
29. detsember 2014 23:31
tundub et minu aus mõtteavaldus mehe g-punkti kohta jäi kellelegi ette.aitähh
t
teadja/ 30. detsember 2014 12:10
to N36... inimestele käib närvidele, kui keegi, kes kas või natuke midagi teab julgeb seda ka välja öelda. Võta rahulikult, siin on lihtsalt lambakari, kes kaotanud juhi.
m
31. detsember 2014 02:21
Ma lihtsalt küsisin, et oma mehele mõnu pakkuda. Pole vaja kohe kõrri karata.
h
häälestus maksab.../ 29. detsember 2014 12:31
nojah, aga oma kodus ilmselt puhtam ja hügieenilisem siiski. Ja vanaemad saaksid vibraatori osta.
n
naine / 29. detsember 2014 12:11
Miks ainult abikaasaga ?! Olen üksik naine ,salong võiks mulle partneri leida ,et koos erootilist massaasi nautida.
a
Aatch/ 29. detsember 2014 12:22
Täiesti nõus, minagi üksik meesterahvas! ;)
a
ah kõik see/ 29. detsember 2014 14:45
et abikaasaga ja õilis kunst ja muu plaaplaaplaa, see ongi tglt suur bullshit. põhiklientuur on ja jääb neil ikka need teatudtüüpi mehed teatudtüüpi soovidega.
m
milleks salong/ 29. detsember 2014 17:14
Internet mehi täis, kes Sulle seda teeks, ole ainult tahtja.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:42
milleks pidada siis siin seda bla-bla-blaad, aidaa netti
a
aga naised ju/ 29. detsember 2014 18:01
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:16
vot, ükskord hakkab kohale jõudma
parem saatke naised salongi seda õppima, siis on võimalik seda kodus iga päev saada
n
naisterahvale/ 30. detsember 2014 13:46
ei tee ikkagi selgeks, et ühe ja sama inimese poolt tüütab see ju lõpuks ära, nii ka tüütab lõpuks eneserahuldamine. Pealegi kui saadaks naise sinna, kas talle siis seal õpetatakse teiste meeste peal, kuidas mehele teha? Sain aru, et talle tehakse seal, seega heal juhul õpib ennast rahuldama, mitte meest.
k
29. detsember 2014 11:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teadja/ 29. detsember 2014 12:04
ju sa siis vaid sellistes käidki, tegelt võiksid oma naisele selle raha kinkida
t
to teadja/ 29. detsember 2014 13:25
Pigem käin polikliinikus massaazhi võtmas, kui et satun mingisse pordumajja.
a
aga miks siis/ 29. detsember 2014 18:02
ei lase seal polikliinikus õdedel teha, kui raviks vaja, kõrget palka tahavad küll?
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:18
meil on veel arenemisruumi, arvestades eestlase pikki juhtmeid...

M
.../ 29. detsember 2014 11:37
Mis selle koha aadres on ?prooviks ära :-)
j
Ja-jah/ 29. detsember 2014 11:10
Erootika on sama mis teater - seda nauditakse kord kuus...irw!
On see ka autori seisukoht?
a
AA/ 29. detsember 2014 11:15
Lugesid ikka artikli ka läbi?..seal lahti seletatud, mida selle lause all täpsemalt silmas peetakse!
k
Kah soovitus/ 29. detsember 2014 15:34
Sageli saab just esimesest lausest kirjutise väärtus...
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:10
paraku käib tekst enne avaldamist läbi mitme töötaja, kunagi ei tea, mis täpselt välja tuleb
t
teadja/ 29. detsember 2014 12:05
see kommentaar tõestab, et lisaks harimatusele puudub meil ka lugemisoskus
t
tean ka/ 29. detsember 2014 13:02
Aga lausemoodustamis-oskus. Puudub harimatus?
k
kle teadja/ 29. detsember 2014 13:15
haritud inimene küll selliste äridega ei tegele. inimesel on muud tööd ja hobid ka.
t
teadja/ 29. detsember 2014 14:17
jah, muud hobid...istuda flirdis või mujal keskkonnas, pommida naisi, et nad vastu võtaksid 30 euro eest. jah, häbi teie pärast
n
Nõus/ 29. detsember 2014 15:30
Küll "teadja" juba teab...itc
s
Scotch/ 29. detsember 2014 15:54
Ehh te naised ei õpi ka iilagi!
Millal taandub seliine arusaam,et kui ma oma mehele pipardan -s
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:12
to ...tean ka, vabandan, näpud jooksid valesti...mõeldud oli siiski et puudub haritus ja lugemisoskus
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:14
loomulikult tean ja näen, millega tuttavad tegelevad, väga rõve on pärast kohtuda mõlemaga ja vaadata, kuidas mees teeb naise ees nägusi....olin koosolekul, poes, autoga remondis....mis iganes
h
häbi 30 euro eest?/ 29. detsember 2014 18:06
Tavaline inimene peab selle 30 euro eest tegema terve päeva rasket tööd, min. palgaline isegi 2 päeva, aga mingi poole tunni või vähema aja masserimise eest on see väike summa?
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:20
odavam tuleb , kui leiad endale sellise naise, kes teeb seda kõigest lillede eest, mida saab naistepäevaks, kommide eest, mida saab emadepäevaks.
w
wtf/ 29. detsember 2014 18:31
õige naine ei taha naistepäevaks lilligi, jõuludeks ammugi ei tohi kingitust oodata... lihtsalt peab ja kõik.
t
tgt kaa/ 29. detsember 2014 18:33
õige naine on palju lihtsam ja odavam kui salongi pr... massüür.
t
teadja/ 29. detsember 2014 22:54
probleemid algavadki just siis, kui mees nii mõtleb...naine ei pea mitte midagi...keegi ei ole kohustatud tegema midagi, mida ei taha. Kohustused on meil vaid iseenda ees. Õige ja ainus suhe-armastus on ohverdus, see on andmine midagi vastutasuks ootamata. Kui meie inimesed ükskord sellest aru saama hakkavad, siis ka asjad hakkavad muutuma paremuse suunas.
t
teadja/ 29. detsember 2014 22:55
selleks, et see õige naine sinu juurde võimalikult kauemaks jääks, tuleb vaeva näha
t
täpselt/ 29. detsember 2014 23:44
mitte kohe jooksma salongi ennast tühjendama...
v
vale jutt/ 30. detsember 2014 13:51
armastus on just puhtegoistlik tunne, teise jaoks ollakse hea vaid niikaua, kuni ta su armutunnet toidab, kui enam mitte, siis tuleb kättemaks, armastuse pärast ka tapetakse. See on hoopis headus, mille puhul midagi vastu ei oodata, aga niisugust naist pole pika elu jooksul kohanud.
o
oleks sama hinnaga,/ 29. detsember 2014 17:18
kui teatripilet, siis ehk prooviks, aga eks see välismaalastele taskukohane, Eesti inimene lakkugu panni. Ja mis tantsuoskust seal vaja, olgu lahke hoiakuga. Tegelikult see ju kergem, kui tavaline massaz, miks siis kallim?
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:47
kui sa teaksid, millist füüsilist pingutust nõuab üks korraliku erootilise massaazi tegemine, siis vaevalt sa seda oleksid siin kirjutanud.
e
ei tea, kuidas see tavalisest massaazist/ 29. detsember 2014 18:09
raskem on? Olen ise seda tavalist saanud ja erootilist ka naistele teinud ja neid korduvate orgasmiseni viinud, aga mehele see ju veel lihtsam?
m
mis siis koolis lastel ema töökohaks märgitud on?/ 29. detsember 2014 10:47
Õnneliku lõpuga massaaźisalongi omanik?
Kui juba PEREGA tulema kutsutakse, siis meie homme tuleme!
Lapsed tahavad ka näha oma vanemaid ÕNNELIKENA!
k
:)/ 29. detsember 2014 10:51
ka vanemad tahavad et nende lapsed oleksid õnnelikud
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:04
ükski salong ei saa teha inimest õnnelikuk, kui inimene ise seda ei soovi
l
lapsed ikka soovivad/ 29. detsember 2014 19:39
õnnelikud olla. ja uhked oma vanemate üle. aga minu emme on erootilise massaashi salongi maadam...
t
teadja/ 29. detsember 2014 23:01
sellised lapsed on juba varakult kursis, kuidas peab elama, kuidas hoiduda soovimatutest haigustest, varajasest suguelust, mis võib lõppeda kurbade tagajärgedega, nendest lastest kasvavad armastavad ja hoolivad pereinimesed, kuna eeskujuks on omad vanemad oma pika ja õnneliku elu vältel
j
jaajaa/ 30. detsember 2014 14:17
nii nad räägivad kõik...
h
hmm.../ 29. detsember 2014 10:38
Et siis peaksin maksma selle eest , et minna mehega salongi, saada õnneliku lõpuga massaaž ja see siis peaks meie suhet parandama? See et mõtlen nädal aega või kauemgi sellele, kuidas mingi võõra neiu käed minu mehe õnnelikuks tegid? Võõra neiu ilusas pesus tantsimine??? Mul on hea meel, et me saame mehega teineteise rahuldamisega hakkama ja ei pea selliseid minujaoks vastuvõetamatuid lisasid kaaluma...Samahästi võiks ju mees ja naine teineteist petta ja seeläbi õnnelikumana koos edasi elada?
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:12
kui ei taha, ei pea minema kuhugi. See on väga tore, kui inimesed suudavad hoida oma suhte värske ja leekivana. Kuid kahjuks on rohkem selliseid, kes seda ei oska. Küsigem endilt, kas saame õnnelikuks pettes oma paarilist nurga taga salaja??
Mis puutub õnnelikku lõppu, siis sealses paketis on moment, kus paar köetakse üles ja peale seda nad jäävad omavahele.Paljudel pole aega , momenti võimalust vaadata kodus üksteisele silma ja meenutada, miks nad armusid. Väike korter, lapsed iga hetk sisse tormamas, boss, kes nõuab telefonile kohest vastust....
Mõelge palun ükskord ka ajudega, mitte selle alumise poolega. Jääb mulje, et meil eestis on vaid käputäis normaalselt arutlevaid inimesi.
t
Teadjale/ 29. detsember 2014 12:38
Ma pigem küsiks sinult, et mis probleem sul on, et nii palju kommentaare pead sa jagama? Nimetades ennast samal ajal siis harituks ja teadjaks ja kõik ümberringi on siis harimatud matsid. Ennast kiitmast ei väsi, eks ole.
Arvad, et potensiaalse klientuuri solvamine on siis parim viis palju raha teenida või?
Ise väidad, et elage oma elu aga oled siia tulnud teiste elu elama, sest tundub, et sina paistad enda arvates teadvat, kui halvasti teiste elu on ja kuidas see salong siis asju parandada aitab.
Jääb mulje, et sul on liiga palju vaba aega, et siin veidrusi kirjutad ja sina ei kuulu kindlasti nende käputäie normaalsete inimeste hulka, kellest siin rääib. Juba su kommenteerimise aktiivsus välistab selle, et tegemist on normaalselt mõtleva inimesega.
t
teadja/ 29. detsember 2014 13:59
neid kommentaare ei peaks kirjutama ja aega raiskama, kui see "potensiaalne klient" juba ette selliseid koht ei solvaks.
sa vaata enne enda nina ette
n
nimetad harituks ja teadjaks/ 29. detsember 2014 14:59
ja teed potensiaalsele konkurendile meeleheitlikult reklaami.
j
Jah jah muidugi/ 29. detsember 2014 10:33
ja perffe nuffida on täiesti normaalne, täiiiiesti normaaalne!
h
heh/ 29. detsember 2014 10:02
Proua omanik, ehk "teadja" kommenteerib siin ja taob endale plusse!
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:08
kahjuks ma omanik pole, kuid potensiaalse sellise salongi omanikuks kavatsen saada küll
v
vanaema/ 29. detsember 2014 10:10
Käsitöö on meil hinnas. Jõudu tööle!
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:30
praeguses ühiskonnas on on võimalik vangi minna ka juba selle eest, et oled kellegi nimele ja reputatsioonile kahju teinud....mõelge enne, kui suu lahti teete
m
Millisele reputatsioonile???/ 29. detsember 2014 10:46
Kupeldaja on ka Aafrikas kupeldaja. Soovitan mõne asjaokhase RKK lahendiga tutvuda ja siis edasi kiunuda. Kas järgmise artikli ainese annad peale tsoonist väljasaamist?
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:15
kui poleks teiesuguseid urgitsejaid, kellel muud teha pole, kui kõiki järjest maha, siis oleks tõesti tunduvalt igavam.
elage oma elu, mitte teiste oma.
u
Urgitsejaid?/ 29. detsember 2014 12:37
Karistusseadustikus on selline tore paragrahv - kupeldamine nazyvajetsa. Mis on sellel pistmist urgitsemisega? Selleks ellukutsutud uurijad urgitsevad? Ei kallike, nad uurivad :-)
a
Artiklis ju öeldud/ 29. detsember 2014 10:18
Artiklis ju öeldud, et mees lapsega kodus, ehk see neid komme siia peksabki. Naisel ilmselt käed "tööd täis" :-)
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:18
"käed on tööd täis" enamustel meestel, kes istuvad nendel sadadel tutvussaitidel,
kes põhjendusel, et peab kohtuma kliendiga läheb tegelikult nurga taha saama peale
n
nagu/ 29. detsember 2014 14:56
j
ja mis vahet sel on,/ 29. detsember 2014 18:13
kas käid nurga taga või teie salongis?
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:24
kui sa seda küsid, siis järelikult minu mõtted pole sulle ikka veel kohale jõudnud, või siis selle asemel, et artiklit lugeda, võtad võõrad kirjutised oma arvamusteks.
a
asi pole ainult mingis õnnelikus lõpus,/ 30. detsember 2014 14:01
vaid pingete maandamises ja seda teeb võõras naine, võõras naine on nii salongis, kui ka nurga taga. Koos sinna tulemine on mõttetu, kui peab niikuinii salaja tegema, sest siis ei ole ka naine nõus sinna tulema.
p
Pealkiri/ 29. detsember 2014 10:00
Säärase pealkirja alge võib pärineda küll pereemalt, kuid mitte maailma näitekunsti ja teatrit tundvalt haritlaselt.
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:09
siin ilmas on kõik võrreldav
t
teadjale/ 29. detsember 2014 15:36
siis on ju "teadja" ja "jobu" samuti võrreldav ;-)
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:18

v
vanaema/ 29. detsember 2014 09:53
Kahjuks mina ei saa sinna minna, sest see ühekordne hind õnneliku lõpuga ületab minu terve kuu pensionit. Ei tea, kas tantra oli odavam?
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:32
ka vanaemadele on tehtud soodustusi
v
vanaema/ 29. detsember 2014 11:02
Kas pensioni tunnistus peab kaasas olema, või vaadatakse näo järgi? Ja veel, kas teed on liivatatud, et ei murraks enne õnne jalad?
v
29. detsember 2014 12:03
v
vanaema/ 29. detsember 2014 12:18
Tänan! Kui saaks veel nende punktidega allahindlust õnne eest!
k
29. detsember 2014 12:38
Kui ma ükskord peaksin isikliku "N.U.Š.Š.E.R.F.I.R.M.A" tegema, saad tasuta ...
õ
29. detsember 2014 12:38
v
vanaema/ 29. detsember 2014 12:59
Paluks kiiremini, arvesta minu vanust. Tahaks ka teada, milline see õnn on.
e
expert/ 29. detsember 2014 14:37
õnn ei ole m...nn ,mis kättevõttes suuremaks läheb
t
teadja/ 29. detsember 2014 16:15
vanaemadelt nõutakse tervisetõendit, et süda ikka vastu peaks seansil :)))
t
Tean üht 50-ndates / 29. detsember 2014 17:27
naisterahvast, kes ka teeb seda ja pidi ka ise nautima, kui küsisin, kas penskar saab soodsamalt, sõimas näo täis :).
a
ah peab siis minema / 29. detsember 2014 17:28
perearsti juurde ja rääkima ära, et tahan minna sinna õnnelikku lõppu saama ja arst annab siis tõendi, mitte ei saada hullumajasse :)?
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:51
eks siin ka ju praegu erinevat sorti rahvas kirjutab.
m
muidugi/ 29. detsember 2014 18:43
kui inimene on õnnetu, deprekas täiega kallal, sabaalune sügeleb ning üksildus tapab. loomulikult annab perearst saatekirja õnneliku lõpuga massashi. haigekassa hüvitab kõik. ega need tabletid ka tervislikud ei ole. ajad lihtsalt seda va keemiat omale sisse. kõigel omad kõrvalmõjud. inimene ei pea taluma tarbetuid kannatusi. tuleb elada igati tervislikult, eriti kui vanust ka juba omajagu.
t
teadja/ 30. detsember 2014 12:18
tead kallis "vanaema", sinult pudeneb juba niigi liiva, me ei pea enam sellega vaeva nägema :)
k
kas/ 30. detsember 2014 14:19
vanaema raha ei olegi raha.
t
tead vanaema/ 29. detsember 2014 14:55
nagu minagi. meie võtame sellest raviasutusest tsheki ja läheme sotsametisse. et saime väga vajalikku ravi jne. küll nad siis midagi ikka sellest hüvitavad, kus nad pääsevad.
n
Noeitea/ 29. detsember 2014 09:39
Puudub haridus ja haritus! Riigiisad rõõmustavad - nad on oma töö teinud.
d
debiilsus/ 29. detsember 2014 09:28
Taandareng on vallutamas maailma! Ja me peame end veel ahvidest paremaks..
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:33
taandareng algas siis, kui inimene seadis ennast loodusest kõrgemale
l
loodusest/ 29. detsember 2014 14:05
i
inimene/ 29. detsember 2014 17:30
on ju ka üks loomaliik.
e
29. detsember 2014 09:28
erootiline massaaž ja samas vaja, et arstitõendid oleks korras? mis seal siis ikkagi toimub?
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:45
kas arsti juures või pagaritöökojas esitad sama küsimuse?????
p
poes küll keegi ostjalt/ 29. detsember 2014 18:16
tervisetõendit ei nõua, kas suhkruhaige ikka magusat osta võib?
p
pohh/ 29. detsember 2014 23:39
pole veel kuulnud, et keegi sushibaaris tõendit küsiks, seal ju väga tõenäoline mingi parasiit sisse saada., kuid minuteada toiduvaldkonnas peaksid kõik töötajad omama sellist tõendit. ja vot ei tule pähe variant, et mis krt pärglit siin toimub, et vaja omada sellist tõendit, pellerist tulles pühitakse vetika sisse näppe või..
no antakse ikka mõnel mõistust teelusikaga
n
naine/ 29. detsember 2014 09:24
minul on uuel aastal mehega see käik ees,kingiti önnelku löpuga erootiline massaas .Sellest sain aru,et oleme mehega yhes ruumis,teda masseerib tydruk,mind poiss-aga kas mina ka önnelku löpu saan.Ootused on suured
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:46
n
naine 2/ 29. detsember 2014 11:05
Palun vastust, kas ka mina saan õnneliku lõpu.
Teist demagoogilist pöördumist - te kindlasti ei pettu - pole vaja.
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:26
ma arvan, et kuna neil on erinevad võimalused, siis alati tasub enne massaazi infot küsida. Jah, see on võimalik, kuid kas mehega omavahel või massööride poolt, see tuleks enne läbi rääkida.
Meie oma naisega oleme käinud nii ühel, kui teisel variandil, mõlemad on head, kuid eelistan siiski naisega intiimset hetke omahahel jagada.
i
irvadiirv/ 29. detsember 2014 17:16
see oleks ikka hea. paar läheb kahekesi erootilisse massashi. härrale tehakse tibi poolt megamassash megalõpuga, prouakene tolkneb niisama kaasa, kõik härra heaks, nüditakse seal tedagi nii nn erootiliselt mingi tibi poolt kuidagimoodi, veetakse tissidega üle. loomulikult tema ei saa midagi. aga õnne taevani ja abielu õitseb veel pikki aastaid. katsu sa midagi muud väita.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:20
irvadiirv...teie fantaasiatel pole piire, eks igaüks unistab sellest, mida tahaks :)
s
siis ju amet teil selge/ 29. detsember 2014 17:33
miks te ise kodus siis teineteisele ei tee, vaid lähete sinna raha loopima?
o
oma naisega?/ 30. detsember 2014 14:07
Oled siis lesbi, sul kõik ainult naiselikud tõed siin kirjas?
t
teadja/ 30. detsember 2014 19:51
abielu ja suhe kestab-eksisteerib vaid siis, kui naine oskab panna end mehe olukorda ja mees naise olukorda.
r
räägitakse/ 29. detsember 2014 09:16
üks ettevõtlik pereema ravitses mehi kodus,mees ja lapsed käisid ukse taga küsimas tekkinud küsimusi.
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:47
just...meil on väga palju rumalaid, arglikke teadjaid, kes tegelikult ei tea mitte midagi
m
maksuamet/ 29. detsember 2014 09:06
Kas paugu eest tšekid ka olemas?
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:48
kas naine kodus ka tseki väljastab????
e
erisoodustusmaks/ 29. detsember 2014 10:08
Tead küll palju, aga mitte seda, et on olemas vastastikune austus ja väärikus. Nii, et õppida veel on, kui aga tahtmist...
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:16
kui see austus, ausus ja väärikus oleks siin keskkonnas esindatud, siis kindlasti oleksid ka vastused samaväärsed
k
kle teadja/ 29. detsember 2014 14:08
mis naine kodus. sina pakud teenust, võtad raha. loomulikult oled kohustatud väljastama tsheki ja pead ka maksuametile makse maksma. sa kõigepealt vii end kurssi ettevõtlusereeglitega. või tema teab siin kedagi harimatuks sõimata. peab ka väga kohaseks siin potensiaalsete klientidega ülbitseda.
t
teadja/ 29. detsember 2014 16:53
tead mis, enne kui hakkad kedagi süüdistama, siis veendu, et on selleks alus. Arvestades neid kommentaare ja kirjaviise, siis tunnen ära nii mõnegi tuttava enda ringkonnast, kes just selles salongis käinud....äkki peaks nende nimed siia välja kirjutama, ei tea mida nende naised ja pered sellest arvavad?????
e
ei tea/ 29. detsember 2014 17:19
miks su kliendid sind nii vihkama peaksid?
t
teadja/ 29. detsember 2014 23:43
see pole vihkamine, vaid inimlik hirm sattuda põlu alla, kui julged taunida teatud ühiskonna reegleid.
Parim kaitse on teadagi rünnak ja otsustades nende negatiivsete kommentaaride rohkuse üle on selliseid jänespükse suhteliselt palju.
-
29. detsember 2014 10:53
--teadja / 10:16, 29. dets 2014
kui see austus, ausus ja väärikus oleks siin keskkonnas esindatud, siis kindlasti oleksid ka vastused samaväärsed.---
.
Aastaid tagasi soovisin saada ühes ilusalongis tavalist klassikalist massaazhi, et leevendada turjapingeid. Tibi oskused olid erootilise massaazhi omad. Peale selle ma ei käi enam üheski massaazhisalongis sest tundub et sealsed tibid teevad lisatööd erootikamassaazhisalongides.
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:30
aastal 2003 olime perega ühes luksuslikus vanalinna restoranis ja saime sellise menüü "kvaliteedi", mis ületas igasuguse fantaasia. Vabanduseks oli see, et külmaroa kokk oli praktikant. Kuid see ei ole põhjuseks, et kahtlustada teisi häid restorane ja võtta positsioon mitte kunagi minna enam välja sööma, et äkki satun taas praktikandi toidu peale.
k
29. detsember 2014 12:03
Kui neid ilusalonge massiliselt suletakse, siis seega neil tavamassööridel polegi tööd ja nad uhavad teil seal erootikat teha. Ebameeldiv oli juba see, et massöör rääkis oma töö ajal pidevalt enda ja oma mehe voodielus, kuidas nad teineteist masseerivad. Jälk!
i
ilmselt / 29. detsember 2014 12:42
ei ole vaja minna mingisse odavasse nurgatagusesse salongi, kus pole kindel, mis teenuse peale satud.
s
29. detsember 2014 12:59
Sellest on piisavalt aega möödas, kuid tegemist oli kesklinna ühe kallima ilusalongiga. Kuid tundus, et sealsed massööritibid ei istu mitte päev läbi kohal, vaid nad kutsutakse kohale klient ennast registreerib ja seda lausa mitmeks seansiks. Ju siis on neil ka mitmeid tibisid tagavaraks, kui üks ei saa tulla, tuleb teine ja see teine ei pruugi olla õige massöör. See tibi, kes alustas, tegi vaid paar seanssi, ülejäänud tegi teine tibi.
s
29. detsember 2014 12:59
Sellest on piisavalt aega möödas, kuid tegemist oli kesklinna ühe kallima ilusalongiga. Kuid tundus, et sealsed massööritibid ei istu mitte päev läbi kohal, vaid nad kutsutakse kohale klient ennast registreerib ja seda lausa mitmeks seansiks. Ju siis on neil ka mitmeid tibisid tagavaraks, kui üks ei saa tulla, tuleb teine ja see teine ei pruugi olla õige massöör. See tibi, kes alustas, tegi vaid paar seanssi, ülejäänud tegi teine tibi.
t
teadja/ 29. detsember 2014 16:55
loe ülalolevat juttu ja tee vastavad järeldused
l
29. detsember 2014 09:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:49
....räägib inimene, kes on lihtsalt kade ja rumal...jumal, anna andeks neile
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:18
hullem on nendel lastel, kelle emme või issi tegeleb rõvedustega nurga taga ja salaja
m
mis rõvedustega?/ 29. detsember 2014 14:50
salaja armatsevad ja teevad lapsi?
t
teadja/ 29. detsember 2014 16:56
ei, mitte lapsi, vaid üksteise petmisi
o
on ok kui salaja/ 29. detsember 2014 18:08
ongi hea kui salaja. salaja tegeldakse tasutagi tavaliselt. miks sulle peaks oma raha viima. päris loll oleks peast. et rõvedik ja loll ka veel pealekauba.
t
teadja/ 29. detsember 2014 23:46
kellelegi pole vaja sinu raha, istu oma 20 euro otsas ja vilista, ehk keegi tuleb ja laseb enda juurde kähkukale
s
sa kae/ 30. detsember 2014 00:34
t
teadja/ 30. detsember 2014 12:26
to...sa kae kas alles nüüd jõudis kohale, et mõni raha haiseb ka nii, et kaob selle väärtus???
s
sa tead küll/ 30. detsember 2014 14:22

m
MEHEPOEG/ 29. detsember 2014 08:59
et siis... enne ajan ennast teisest naisest kiima ja pilt temast silme ees, põrutan oma naist??? naine kindlasti rahul, et olen hoopis mõtetes teisega... vastupidi sama lugu. siin aga veel parem... naisel on silme ees hoopis teine naine... kui vajaks kõrvalist abi, et oma naisega seksida, siis ta poleks mu naine enam.
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:50
seda oligi vaja tõestada
t
to küll ikka kiitleb / 29. detsember 2014 08:46
tüüpiline eestlane oled.ei saa kohe elada teiste rahakotti vaatamata.
<
29. detsember 2014 08:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vaeseke/ 29. detsember 2014 09:28
Isegi nii ilmselget teksti ei suuda mõista.
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:52
siin on täiesti mõttetud indiviidid kokku kogunenud, parem üks kord proovida ja siis lõugu lõksutada
e
esimene kord/ 29. detsember 2014 17:42
võiks siis tasuta olla või poole hinnaga, kui väärt asi, siis tuleks veelgi ja maksaks õiget hinda. Aga praegu olen pigem umbusklik ja proovima ei hakka.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:56
kui oled tõsiselt võetav inimene , kes oskab asju reaalselt hinnata, siis alati on võimalik kaubelda.
a
aga ikkagi/ 29. detsember 2014 18:13
mitte ei mõista miks sina õnnetu inimene siin terve pika päeva võõra konkureeriva salongi eest võitled? ja lausa kaupled kliendiga kokkuleppehinna suhtes. kas see on mingi kohtu poolt määratud ühiskondlikult kasulik töö või mis?
t
teadja/ 29. detsember 2014 23:50
ütleme nii, et olen pressiesindaja. Kuna omanikul on targematki teha, kui siin mölakastis osaleda. Kuna minu vaated antud juhul kattuvad selle salongi konseptsiooniga, siis pean enda kohuseks aidata ema theresana meie maailmal terveneda.
k
küll ikka kiitleb/ 29. detsember 2014 08:40
Palju paremaid kohti on olemas. Mina ja maailm. Vastik lugeda, nagu kupeldaja, jutust selgub et türukud on tema omand ja tema nagu mingi emand, kes raha kühveldab. See võrdub ikka bordellidega, kus on pomod ja need naised seal on nagu mingid mängukannid. Erootiline massaaž iseenesest on mõnus aga kui mõelda selle peale et keegi lihtsalt mitte millegi tegemise pealt suurema osa tulust oma tasku ajab, siis hakkab vastik, vastik, vastik.
t
teadja/ 29. detsember 2014 09:54
oleme juba harjunud, et meie kohalikud ennem teevad avalikkuse eest kõik maha ja siis salaja lähevad salongi,,,,te ei kujuta ette , kui paljud mehed seda teevad
samuti naised
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:20
kui suure kontserni omanik räägib "oma töötajatest", kas siis on ka automaatselt kupeldaja????
e
ei ole/ 29. detsember 2014 14:48
või siis et nagu on ja ei ole ka. ühesõnaga JOKK!
t
teadja/ 29. detsember 2014 16:57
sa ei tea mitte 10%-gi sellest ärist, vaid suuga oskad jahvatada
e
ei tea/ 29. detsember 2014 17:21
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:57
just, see on meie kõigi õnneks, selliseid põrandaaluseid kohti on juba niigi liiga palju
m
mis vahet,/ 29. detsember 2014 18:22
kui ka seal põranda all saab õnneliku lõpu?
t
teadja/ 29. detsember 2014 23:56
vahe on selles, et lisaks saad hulgi tagantselja kommentaare, milline kiilakas, haisev, paksmagu, rõve ja imepisikese "Johniga" klient just käis, kõike seda arutatakse ja näidatakse ka linnapeal sõbrannale, et vot see käis eile minu pool. Kingituseks veel erinevat sorti nahaviiruseid ning huvitavate nimedega suguhaiguseid.
Kas minu vastus oli ammendava sisuga?
e
ei ole/ 30. detsember 2014 00:36
su vastus nagu need teisedki on puhas demagoogia.
t
teadja/ 30. detsember 2014 11:09
siis mine ja proovi omal nahal järgi
s
see, kes latrab,/ 30. detsember 2014 14:17
latrab ka siis, kui töötab teie salongis, te ei saa seda kuidagi kontrollida.
m
muh/ 29. detsember 2014 08:35
Ma ei saa mitte midagi aru. Kogu aeg jutt, et ei-ei, meie tüdrukud midagi sellist ei tee, nad on korralikud 18. sajandi preilid, aga siis lõpuks tuli see õnneliku lõpu teema ikka ära.
n
No ja/ 29. detsember 2014 09:30
siin terve hulk oma taipamatust näitamas. Kas tõesti nii raske mõista, et lihtlabast seksi ei saa, aga õnnelik lõpp ikkagi ?
j
just jah/ 29. detsember 2014 11:18
õnnelik lõpp saavutatakse vist masaaziga. kuidas see täpselt käib, ega ma tea, sest peenise stimuleerimine käega on ikka nagu juba rohkem rahuldamise ja ühepoolse seksi moodi. ja kuidas veel naistega hakkama saadakse, hmm
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:32
täpselt, siin ei tea enamus asjadest midagi, kuid siiski võetakse endale vabadus arvamust väljendada.
k
korralikud tüdrukud/ 29. detsember 2014 14:47
teevadki käega ja suuga...
m
meestele ju seda teha/ 29. detsember 2014 17:45
palju lihtsam, naised pikaldasemad, kas siis meestel ka odavam, või peavad naisi doteerima?
o
ongi/ 29. detsember 2014 18:53
see on tegelikult peenise massaash, vereringe parandamiseks. soovitav nelie, kel esimesed erektsioonihäired hakkavad end ilmutama. arstirohuks või nii.
29. detsember 2014 12:09
mis õnnelik lõpp - öelge otse, et seksi otseselt ei saa, aga ORGASM on tagatud - oleks tavakodanikule arusaadav
t
teadja/ 29. detsember 2014 14:04
uskuge või mitte, kuid on meil eestis inimesi, kes ei tea, mis on orgasm ja seda juba 26-29 aastaselt
t
29. detsember 2014 08:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:00
ju te omast kogemustest teate, sest vaid sellistes kohtades käinud oletegi
n
naine/ 29. detsember 2014 08:31
No 300€..+ eest teatri ei lähe?
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:02
mõni ei osta head juustu ka 40€ eest, põhjendades seda sellega, et keegi kuskil teeb ei millestki raha ja meie vaesed tarbijad peame laostuma
3
300 eurot? / 29. detsember 2014 17:48
Seda tehakse ju ka 50 euro eest ja igati tasemel. Kes see loll niisugust raha maksab?
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:00
taas käib rikkis telefoni mäng, kes ütles, et 300 euri???
u
uhju/ 29. detsember 2014 08:26
Kui lähen abikaasaga ja tema jaoks on seal ilus neiu ilusas pesus, siis mina tahaks ikkagi ilusat noormeest, mitte samasugust ilusat neidu end masseerima.
m
29. detsember 2014 08:44
Minu teada oli siin mitu kuud tagasi artikkel et saab valida nais või meesmassööri vahel.aga tore ettevõtmine igal juhul.Kui poleks nii kallis siis käiks ka ühe korra ära.
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:26
nii palju, kui seal käinud olen, pole kunagi näinud ...kuulnud, et kellelegi vasti ei tuldaks, tihti on tehtud aastapäevadeks soodustust, ...kui suhtuda austusega , siis saad sama vastu
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:03
aga seal just nii ongi, saab valida kas nais-või meesmassööri. Kuna mehed enamuses on egoistid ja suure omanditunnusega, siis kahjuks pahatihti teeb naine valiku just naismassööri kasuks, mis iseenesest on juba vale
ä
ära aja pada/ 29. detsember 2014 17:51
Mehed ja egoistid? Kui mõni naine kurdab, et tal pinged sees, siis pakuvad kohe sajad mehed neid maha võtma, kasvõi erootilise massaaziga. Kui aga mehel pinged sees, siis ei leia ühtegi naist, kui just ainult neid hirmkalleid tasulisi. Nii rumal inimene nimetab ennast teadjaks?
t
teadja/ 29. detsember 2014 18:02
sa jõudsid oma jutuga just siia, kuhu vaja.
vähe on naisi, kes teeks oma mehe jaoks seda, mida mees tuleb otsima salongist. Mees, kes kodus saab, mida tahab ja see mõlemale rahuldust pakub, ei pista iial oma nina ega rahakotti salongi.
m
mis oma naine?/ 30. detsember 2014 20:20
oma naine neid pingeid tekitabki, mõtlen üldiselt naisi, on ju üksikuid naisi ka hulgem.

t
29. detsember 2014 07:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
29. detsember 2014 08:42
Siis pole kepp ju, siis on käsi
k
kuulan maad/ 29. detsember 2014 09:00
aga kuidamoodi seal siis naisterahvastega on, kes tellivad õnneliku lõpu. kas neile pannakse lihtsalt käsi sinna auku v toimub midagi enamatki?
R
:(/ 29. detsember 2014 09:25
Rohkem küsides saad suuska
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:06
intriig missugune, eks;)
o
oehh/ 29. detsember 2014 11:24
sa ei tea ka ikka mitte midagi. paljude naistega on nii, et sinna auku, nagu sa väljendad, pannes nad ei saagi rahuldust. küll aga erootilise stimulatsiooni käigus saavad.
t
teadja/ 29. detsember 2014 11:35
aga seda teavad vaid mehed, kellele oma naine on tähtsam
s
selline mees/ 29. detsember 2014 13:08
ei kasutagi sinusuguse teenust.
t
teadja/ 29. detsember 2014 17:00
seda räägib enamus, kuid kui keegi ei näe, seatakse sammud kihku-kähku massaazi
a
aga miks siis/ 29. detsember 2014 18:29
nii palju naisi pikka riista igatsevad ja mehi kiruvad, kui saab niisama ka näppudega?
h
hah/ 29. detsember 2014 08:55
Looda sa, käega pekstakse lahti ja ongi kõik....
t
teadja/ 29. detsember 2014 10:05
parem ise järgi proovida, kui võtta midagi teadmata teatud positsioon

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee