Tarbija

Klient nuriseb: miks eritariifse kõne minuti hinnast eelnevalt ei teavitata?

Toimetas Kristin Aasma, 11. detsember 2014, 12:42

7 KOMMENTAARI

m
Mart Palmas/ 14. detsember 2014, 20:02
"Ta lisas, et Elioni klienditeeninduse numbrile 165 helistamine on Elioni ja EMT klientidele tasuta"
Ei tea, äkki on nad nüüd tingimusi muutnud. Aga mõni aeg tagasi oli rikketelefonile üksnes lauatelefonilt helistamine tasuta. Lihtsalt irvitamine. Kuidas ma helistan lauatelefonilt ja teatan, et seesama lauatelefon täiesti tumm on? Muidugi helistasin (EMT) mobiiltelefonilt. Sain kaua-kaua muusikat kuulata ning järgmisel kuul soolase arve. Kuigi rike oli nende korralikult hooldamata (puuokstesse kasvanud) õhuliinis. Eks nime võib ju vahetada. Võtad uueks nimeks Elion või Meola :-). Aga kombed jäävad ikka endiseks.
j
Jopa Kolla/ 12. detsember 2014, 01:06
Olen juba u 20. a EMT-i klient ja arvan, et ühed jopskid on kõik: tellid tasko, kohe + 1 eur juurde jne. Tundub, et pole hullu, aga kui 20-30x kutsuda, siis on lisaks taksoarvele ootamatult 20-30 eur-i lisatasu, millega pole arvestanud. Ehk on siiski piraattaksod-kirvenäeod odavam, kui hinnas kokku leppida.
e
11. detsember 2014, 20:40
Et enne kõne tegemist pean oma teenusepakkuja kodulehelt vaatama, ega see number eritariifiga ei ole? On see siis normaalne? On keeruline kõne alguses teavitada, et Emt kliendile tasuta ja teistele kehtib ... hind?
S
!/ 11. detsember 2014, 20:12
See on suht alatu äri ja iga kuu tiksub päris korralik kopikas teenusnumbri omaniku taskusse. Närvi ajab ka see, et alati suunatakse kõnejärjekorda kus tariif kohe tiksuma hakkab. Kutsuva tooni eest ju pappi küsida ei saa. Peaks ka tasulise numbri tegema ja siis selle hinna kusagile kodulehe tagasoppi ära peitma. Siis teeniks korralikult igasugu telefonimüüjate pealt :)
n
Nagu ikka/ 11. detsember 2014, 18:38
d
demagoogias on nad meistrid/ 11. detsember 2014, 14:21
Milleks ajada hülge möla klientidele.Nad võiksid teavitada,et number on eritariifne ja aitab.Ja miks peab maksma ühendust saamata lihtsalt kutsumise eest?
k
kui/ 11. detsember 2014, 13:54
sa teaksid palju miski tegelikult maksakb, sa viskaks oma telefoni ju minema.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee