Tarbija

Klient nuriseb: miks eritariifse kõne minuti hinnast eelnevalt ei teavitata? (7)

Toimetas Kristin Aasma, 11. detsember 2014 12:42
Pilt on illustreeriv.Foto: PantherMedia / Scanpix
Toimetusse helistas Elisa klient, kes oli nördinud, et Elisa kasseerib teise operaatori eritariifsete kõnede eest n-ö hingehinda, kuid kõneminuti hinnast klienti eelnevalt ei teavitata.

Mees väitis, et Elisa küsib eritariifse kõne eest Elioni infotelefonile 165 kõrget hinda. Ta oli nördinud, et maksis välismaale helistamise eest vähem kui eritariifsete kõnede eest Elioni võrku, kuigi väliskõnesid oli olnud rohkem ning väliskõnede kestvus kokku pikem.

Mees arvab, et operaator peaks eritariifsete kõnede puhul klienti kõneminuti hinnast kindlasti eelnevalt teavitama. Samuti polnud ta rahul sellega, et kõneminuti hind tiksub ka ooteajal, mis sageli võib olla üsna pikk.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski kommenteeris, et kliendi teavitamine on puhtalt teenusepakkuja, antud juhul Elioni otsustada.

AS Eesti Telekomi meediasuhete juht Raigo Neudorf selgitas, et teiste operaatorite võrkudest, sh mobiiltelefonilt, ja välismaalt helistamisel kehtib Elioni infonumbrile 165 helistamisel vastava operaatori kõne hind ning ta soovitab hindadega tutvuda operaatorite kodulehtedel.

"Näiteks Elisa võrgust 165-le helistamisel kehtib minutihind 0,30 EUR, Tele2 võrgust helistades aga 0,23 EUR. Need on operaatorite poolt kehtestatud minutihinnad ning sellekohane info on leitav ka kõigi operaatorite interneti koduleheküljelt," rääkis Neudorf. "Kui heita pilk erinevate teenusnumbrite hinnakirjale, siis infonumber 165 ei ole teiste operaatorite klientidele kindlasti kallim kui paljud teised teenusnumbrid."

Ta lisas, et Elioni klienditeeninduse numbrile 165 helistamine on Elioni ja EMT klientidele tasuta ning see info edastatakse ka helistajatele kohe kõne alguses.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee