Eesti uudised

Surmasõit ATVga: kas teepiire võinuks kahe mehe elu päästa?

Karoliina Vasli, 11. detsember 2014, 07:00

17 KOMMENTAARI

e
Enn/ 11. detsember 2014, 22:28
Enamus ATV-sid on ühekohalised, kas ka käesoleval juhul, sellest pole keegi kirjutanud.
k
kohalik/ 11. detsember 2014, 18:48
Sõit oli alguse saanud öösel Valgest Tiigrist ja sealt siis Piirsalu poole. Mööda Keedika teed saab Keila maanteele, eks seal seadusesilma vähem kui Ääsmäe teel või mis põhjusel iganes selline marsruut.
Ja sellisel aastaajal lahtise sõidukiga sõita...nagu külmavõitu. Kas ka külmarohi mängus oli, eks aeg näitab.
S
.../ 11. detsember 2014, 12:45
Selles kohas ehk küll, aga siis juhtunuks sama asi a la 50 meetrit eemal ehk järgmises ilma piireteta kohas - kõikjale ei saa ka piirdeid panna. Ühesõnaga õnnetust ei juhtunud seal, kus piirded olid vaid esimeses kohas, kus polnud - kõige piiramise asemel peab juhil siiski omal ka mõistus kodus olema. Juht ongi "juht" - peab sõidukit ohutult juhtima. Kui sõiduki üle kontroll kaob, siis ei olda enam ka juht vaid lihtsalt reisija.
k
K/ 11. detsember 2014, 12:44
Mis teil inimesed viga on ? Peate oma mürgiseid kommenaate laduma ? Kas te üldse mõtlete pere peale,kes neist maha jäi? Õnnetus on õnnetus ja sinna ei saa midagi parata ! Midagi tarka öelda pole,hoidke suud kinni kui asjast midagi ei tea !
p
..../ 11. detsember 2014, 11:41
pole teada, kas mehed (22 aastane ja 33 aastane) olid kained. Pole avalikustatud, miks nad olid reede öösel-laupäeva varahommikul pimedas seal teel rallimas. Teada on vaid, et järgmisel ennelõunal mööduja leidis nad veest surnult, uudislugudest lugeda, et mingit ATVga sõitmisel tavaliselt kasutatavat turvavarustust neil ei olnud. Kogu selle olematu informatsiooni alusel arvata, et teepiire oleks neid päästnud, on sama hea, kui kohvipaksult järgmise aasta kartulisaaki ennustada. Kraav ei tule kellelegi kallele, et tappa ja teepiire ei ole elupäästja. Oleks mehed kodus teki all maganud nagu seda tol ööl tegi suurem osa meie rahvast, oleks kindlam võimalus, et nad elus oleksid. Samas enamus inimesi sureb ikka justnimelt oma voodis, seega.....
n
no/ 11. detsember 2014, 11:20
POLE VAJA mingeid piirdeid meie tasasel maal! PIIRID PEAVAD OLEMA MÕTLEMISES ja KÄITUMISES! Mujal maailmas rännates olen ikka imestanud, kuidas kaljustel/kuristikulistel teedel osatakse sõita! Inimesed teavad, et kaalul on ELU. (Muidugi juhtub ka seal üht-teist, kuid kõik see ju omal riisikol.) Inimesed, vaja on suureks kasvada ja võtta vastutus OMA ELU EEST, muidugi ja teiste elusid mitte kaalule panna!
t
tmre/ 11. detsember 2014, 10:08
Kohutav ja jube lugu, sügav kaastunne làhedastele!
Ega nEnde piirete panek enam nEndE kahE inimEsE Elu tagasi ei too nii kurb kui see ka pole. Me keegi ei tea mis tàpselt seda ònnetust pòhjustas, seal vòis olla tontteab mis . Selle juurdlemine ja oletamine kas olid kained vòi kurat teab msis veel,ei anna neid enam tagasi siia ilma. Kuidas peavad tundma nende làhedased endid kui valus ja jube eil vòib hinges olla ja nad peavad leppima sellega...
r
rrr/ 11. detsember 2014, 09:35
Antud õnnetuse puhul ei oleks paigaldatud piire mehi päästnud. Sel lihtsal põhjusel, et ca 100m. enne oja ja truupi oli ATV juba oma kõigi nelja rattaga teelt väljas. Väljasõit algas truubi kohale eelnenud kurvist, ammu enne võimalik piirdekoha algust. Väljasõit toimus madalast teetammist, ATV jäi ratastele ja kihutas tee kõrval metsas veel ligi 100 m, kuni oja vastaskallas selle peatas. Mingeid jälgi väljasõidust kõrgest teetammist ei ole.

m
11. detsember 2014, 09:21
Mõni aasta tagasi likvideeriti kusagil isegi keset põldu olnud kivihunnik, kuna leiti, et see oli mitme teelt väljasõidu põhjuseks, kus lõpuks ka hukkunud olid (või oli, täpselt ei mäleta). Roolija ise polegi süüdi.
m
Mati/ 11. detsember 2014, 09:01
Aju kasutamine kaitseb rohkem kui kõik teepiirded kokku.
k
küaimus/vastus/ 11. detsember 2014, 08:27
Kas piire oleks õnnetuse tagajärgi leevendanud: vastan, jah oleks. Kas piirde peaks paigaldama, jah peaks. Mees kes oli selle kitse roolis lihtsalt eksis ja hindas oma võimeid üle kuigi oli kohalik ja tundis seda teed.
o
Overkill/ 11. detsember 2014, 12:39
Oleks-poleks... No aga äkki keelame siis juba autod ja ATV-d üldse ära - siis ei saa juhid eksida ja õnnetused oleks olemata? Kuna õnnetusi/väljasõite võib juhtuda igal pool, siis sinu arvates tuleks kõik eesti teed 100% piiretega palistada? Aga kas tead mis juhtub ATV või mootorratta juhiga, kui ta lendab vastu piiret hoidvat metallposti, milliseid on umbes iga mõne meetri tagant?
m
Milles vahe?/ 11. detsember 2014, 08:06
Nüüd siis äkki õnnetuse puhul on teeäärne sügav "kuristik" hirmus... Aga kui teedemehed uusi euroteid ehitavad, millel reeglina sügavad kraavid vahetult kõrval, siis ei ole? Nii võtta, siis ju peaks seegi teelõik olema igati europärane...
m
mann/ 11. detsember 2014, 07:57
Norras sõites olid teed väga kurvilised, tihti ühel pool fjord, teisel pool kalju, teepiirdeid väga minimaalselt. Minu jaoks oli see küll üllatus, et nii vähe piirdeid ja õnnetusi pole.
Ei oli ju võimalik igat teelõiku turvata, pigem peaks alustama liikluskuktuurist. Ei ole süüdi teetruup, vaid õnnetuse põhjus ikka rooli ja istme vahel.
j
juku/ 11. detsember 2014, 12:05
Jutt jumala õige.Minu ettepanek ARK-le,tehke sõidueksam Trollstigen-il("trollide tee" Norra-s).
j
juhan/ 11. detsember 2014, 07:44
tea kas mehed olid ka kained.
m
mari/ 11. detsember 2014, 07:41
Loomulikult on teepiirdeid vähe. Ja praegune teeehituse stiil, kus äärt praktiliselt pole ja kohe on sügav kraav- imestan, et õnnetusi nii vähe on. Alles hiljuti kogesin ise seda, et pimedas sõites lihtsalt ei näe äärt, vastutulija pimestab ning võimalus üle ääre kuristikku sõita on ikka väga olemas.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee