Eesti uudised

Juhan Parts: arutu võimu kummardamine levib kasvajana

Andres Põld, 8. detsember 2014, 07:00

73 KOMMENTAARI

a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!

a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:24
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:22
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:22
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
a
Ants Rannula/ 10. detsember 2014, 11:22
Sa ise olid ka väga vapper kui öösel ja kaitseväega monumente virutasid!
t
traktorist/ 10. detsember 2014, 02:08
Kas annan ülemusele molli või ,kui mõliseb!
m
Matti/ 9. detsember 2014, 12:10
Meie nn. eliidi jõupingutused ei vii kuhugi, sest terve EL on määratud hävingule:
http://rahvuslane.blogspot.com/2014/12/matti-ilves-euroopa-liit-on.html
a
Arvamus/ 9. detsember 2014, 09:43
Parts on eesti rahva õnnetus! Kes Partsi poolt hääletab, see soovib meie rahvale halba. Parts on üks suur nuhtlus, on jõudnud juba palju kurja teha, tema tõi rahvale kaela sellised ahned,ülimalt kahjulikud parasiidid nagu Taskila ja Liives

t
totu/ 9. detsember 2014, 04:49
Sm. Parts,rahune nüüd korrakski maha ja püüa kas-või nädalake rahulikult oleskleda,ära on tüüdanud su jahumine kolm korda igal ööpäeval,ühtejutti,igavalt ja jne.....
k
kraamer/ 9. detsember 2014, 11:52
Partsi ju intervjueeriti, mitte tema ei tõmmelnud!
j
Juta/ 8. detsember 2014, 23:49
Miks Parts siis mitte midagi rahva heaks üra ei teinud, oli ju võimalus. Miks meil on nii palju vaeseid inimesi.
g
Günter/ 8. detsember 2014, 23:03
Jah, seda üttleb võimust ilmajäänud p.sk.
c
Che/ 8. detsember 2014, 19:41
Selleks ,et aru saada, et miskit on valesti tuleb mingiks ajaks võimust eemalduda ja vaadata asju nii nagu nad on mitte populistlikust vaatenurgast .Ehe näide
e
ets/ 8. detsember 2014, 19:22
Partsi populism, kui räägib siis kukub pärleid ta suust.....teod räägivad kahjuks muud
i
igor/ 8. detsember 2014, 16:35
a
arvi/ 8. detsember 2014, 16:28
IRL JA REFORMI ERAKOND ON JULOLEKU RISK. NORIVAD NII KAUA VENEMAAAD KUNI SEE SAAB KURJAKS. Rumal on arvata et savisaar on oht Eestile ei ole suurim vaenlane on ülbus mõtetu kriiskamine, pidev tüli norimine. Hea, et naaber riigiks on Venemaa mitte mingi Gruusia, Aserbaidzaan Afganistaan või mõni kuumema vereline rahvas kes oleks juba ammu õpetunni andnud. Venelased on rahulik rahvas kes talub palju.
e
Ei/ 9. detsember 2014, 12:37
maksa peotäie pättidega rahvast samastada!
h
HÄBI/ 8. detsember 2014, 14:49
Vaata, Põld, Jõuluime raamatusse on sisse kirjutatud, kes annab välja ja kirjastab.
See, et mingisugused põllud korrutavad midagi päkapikkudest, on imbetsiilsus.
On ikka piinlik küll.

m
Mats./ 8. detsember 2014, 14:15
Miks ükski ei luba riigikogulaste palka siduda miinimumpalgaga et poleks vajadust enam Taskilat teha, lubavad ainult seda mida kindlasti ei täideta tulevikus. Riigikogulaste palgad tuleb siduda miinimumpalgaga, annetused parteidele võrdsustada altkäemaksuga ja parteide riiklik rahastamine lõpetada.
j
Jutt nagu Kopli trammi vile./ 8. detsember 2014, 14:05
Ainult pikemaks jutustatud. Praegu pole ühtegi erakonda, kes reaalselt midagi välja on pakkunud. Selliseid lubadusi oleme kuulnud juba enne 20. augustit 1991.a. Parts on viimane, keda usaldada tasub. Kui palju ta on oma maj.ministri ajast rahva raha tuulde loopinud? Kõige lähemal elule on siiski kesikud.
v
värskendagem mälu/ 8. detsember 2014, 14:01
ammuks see oli kui arutu partsimine (maksumaksja raha põletamine) levis kasvajana
v
VAIM/ 8. detsember 2014, 13:28
Ainus erakond on EKRE ja MART HELME ,kõik neli kartellierakonda kardavad neid nagu vanakurat välku.
m
mida/ 8. detsember 2014, 23:14
....sa VAIM siis nüüd ära ütlesid? Kas kõik jooksevad hirmust laiali ja Helme/asjalik mees tõesti/ hakkab oma 4..6% -i häältega riiki juhtima!? Selgub, et VAIM on vaimust vaene! Kahjuks on kogu kommentaarium selliseid turakaid täis! Valimised peaks võitma keskerakond...aga tema poolt loodud koalisatsioonis võiks küll EKRE olla! Kuna ka sellest jääb väheks peaks rahvas sundima sotse oma puudliseisusest reffidega lahti ütlema ja lõpuks ka omasid valimislubadusi ellu viima hakkama.....mida nad tegelikult saaksid teha AINULT koalisatsioonis keskerakonnaga/näit. astmeline tulumaks.../ Siiani näib, et sotsidel on mugavam olla reffide/IRL-i puudel.......siis hea põhjendada, miks programmis lubatut täita ei saa....koalisatsioon ei luba ju.....
m
Matti/ 8. detsember 2014, 13:27
t
Tõele au andes,/ 8. detsember 2014, 13:18
siis IRL on alati tulnud välja heade ja vaesemat rahvakihti aitavate ettepanekutega, aga REF pole neil neid algatusi lihtsalt lubanud teostada. No loogiline ka, sest enamus REF-i valijaid on ikka keskmiselt hästi hakkama saav rahvas ja vaene rahvakiht, kes sooviks 500 eurost maksuvaba miinimumi lihtsalt ei ole REF-i valija ja IRL ei saa neid hääli ka seetõttu, et vaene rahvakiht ei käi valimas. Neil on ükspuha, aga ise niipalju ei oska mõelda, et õigeid valides saaksid nad oma olukorda parandada.
t
tead/ 8. detsember 2014, 23:18
....IRL on pidevalt tegelenud vaid kõige eestimaise mahaparseldamisega väljamaalastele! Kui Savisaarel on õnnestunud käsi vahele saada, siis ainult seetõttu on midagi ka veel meil alles/elektrijaamad kasvõi/
t
Tõnu Anton/ 8. detsember 2014, 12:38
Huvitav on jälgida, kuidas võimuliidu vahetumisel muutuvad kardinaalselt parteiideoloogide ja nende hääletorude "maailmavaated".
Kes oli enne opositsioonis ja said võimule, neil on kohe suu riigi valupunktide koha peakt vett täis ja käib puha kõigi tegevuste õigustamine. Võimult opositsiooni sattunud "saavad aga äkki nägijateks" ja tahavad teha seda, mida oleks võimul olles teha, aga ei teinud.
Mõttetud on ka kõiksugused rahvakogud ja jääkeldrid ja koostöökogud, kes võtavad vastu deklaratsioone, mida oleks vaja riigi ja rahva heaks teha.
Kõik parteid ( mõiste erakond on samuti üks demagoogiline asi) teavad suurepäraselt, kuidas riiki paremaks ja rahvalähedasemaks teha, kuid seda ei tehta. Eesti riiki juhitakse sõpruskondade huvide realiseerimise suunas ja need ei kattu kunagi riigi ja rahva huvidega, vaid riik on siin see, kellel nahk üle kõrvade tõmmatakse.
Eesti valija on aga nii rumal ja kogenematu, et tema valimiskampaanias pestud ajuke ei jõua valimisnimekirjades 4-5 nimest kaugemale. Nii ongi parteidel lihtne taastoota riigikogu koosseisu ja kindlustada parteituusadel jätkuv võimulpüsimine ja ülejäänud kuuleka koosseisu tagasivalimine.
Eelmistel riigikogu valimistel said said sinna 90% need, kes olid esitatud ringkonna parteinimekirjades esimese kolme hulgas.. Ei maksa rääkida, et need, kes on nimekirja eesotsas, need saavad riigikokku niikuinii. Ringkonnamandaadiks on vaja saada hääli vähemalt 10% lihtkvoodist ehk 500 häält ja üleriigilise nimekirja kaudu vähemalt 5% ehk umbes 250 häält.
Kui ikka rahvas ei vali, siis riigikokku ei saa. Seekord võiks valija teha nii, et ta põhimõtteliselt ei vali kandidaatide nimekirjade esinumbreid, vaid otsib enesele sobiva kandidaadi sobiva nimekirja teisest poolest. See on meie rahvast võõürandunud parteidele paras demokraatia õppetund. Muidu on aga määäää... . Määgime edasi.
1
12.52/ 8. detsember 2014, 13:46
Kas reform hakkab Putinit kohale kutsuma või,ega ei imestaks enam millegiüle.Kolhoosi esimees läks Obama käest luba küsima oma ligemiskolhoosnikega.Lipp lasti ka poolde vardasse,küllap on asi tõsine.
s
9. detsember 2014, 10:02
Soontagana kolhoosis on sama lugu !
l
lord/ 8. detsember 2014, 11:51
kuigi üldjuhul pole partsuga nõus, siis seekord nõustun, ehk siis parts kirjutab veelkordselt asjadest, mis on arukamatale inimestele juba ammu teada,
olukord on hullem isegi kui nõuka ajal, sest siis oli kõik nagu nii selge, kuid nüüd on selline pugemine varustatud nn. näolise demokraatia elementidaga jms. butafooriaga

a
Alar1/ 8. detsember 2014, 11:21
Minu arvates on Parts ise olnud üks pahaloomuline kasvaja. Alates Lihulast ja lõpetades kodukuludega. Kõike "head" ei jõuaks ette lugedagi.
n
no kuule/ 8. detsember 2014, 11:04
mees, võta ennast nüüd kokku! Tule rohkem eetrisse, aga ära laia. Inimestele tuleb asju objektiivselt selgitada ja mitte lubada asju, mis reaalselt pole võimalik. Lase Raivo Aeg (kes on ülimega rahumeelne inimene, aga samas turvalisusetunnet pakkuv) rohkem esiplaanile. Saada Aunaste ukselt-uksele käima tagalas. Võrumaal Valgamaal või kus iganes ta kandideerib. See mõjub inimestele. Samuti Ladõnskaja venekeelese inimese ukse taha. Kui te reffe auti ei mängi, siis on selge, Eesti on omadega järgmise 4-5 aastaga totaalselt per.... ses!!!
a
alf/ 8. detsember 2014, 10:54
Juhan Parts ilmselt ei saa kahjuks aru ,et tema aeg poliitikas on läbi.
p
poliitika/ 8. detsember 2014, 10:53
Poliitika ongi "räpased mängud". Kõik nad teevad "tegusid",kes aga võimu juurde pääsevad.
j
Juku/ 8. detsember 2014, 10:53
Isamaaliidu nakatanud Respublica ongi just selline kasvaja, koodnimetusega IRL, kes oma kombitsaid taas maksumaksja rahakoti poole püüab sirutada. Äraostmatutes kodukulude allaviijad pilluvad taas lubadusi madalapalgalistele, neile kes tänu õnnestunud ärastamistele ja vildakatele juhtimisotsustele moodustavad tänaseks enamuse hääletajatest. Pisut russofoobiat peale ja tulemus peaks tulema.
s
see s.tt/ 8. detsember 2014, 10:49
j
jaa/ 8. detsember 2014, 10:46
juhan me ei vaja sind enam.Eesti riik ei ole nii rikas ,et teha jälle ajuvabasid otsuseid.
l
Las läheb/ 8. detsember 2014, 10:39
erialasele tööle... Aga kas tal seda ongi, või kas mäletab???

t
totu/ 8. detsember 2014, 10:25
s
seaduserikkuja , eestlaste represseerija parts/ 8. detsember 2014, 10:20
Seadusvastaselt erastanud 2 ametikorterit, tema vaesekene ei tednud et nii ei tohi ja ega abikaasagi kes kohtunik seda teadnud. MÖNED LIHTSALT TOHIVAD SEADUSI RIKKUDA!!!
Omandireformi ohvrite pered lastega saadaks parts koos lastega kuuse alla " öigluse taastamise nimel" PARTS OM MÖLAKAS!!
j
Jaan/ 8. detsember 2014, 10:10
Kui palju selle Partsi juhtimise all Taskila Eesti riigile kahju tõigi? 100 miljonit eurot? Kui suur oli selle Partsi toetus, kui ta oli kaks aastat saanud oma oskusi peaministrina näidata? 2%?
Tänan, ei soovi seda kõike korrata.
j
ja vaata/ 8. detsember 2014, 23:28
....selle 100 miljoni kaotust ei nimetanud meie "sõltumatu" ajakirjandus kusagil skandaaliks! Nüüd aga, kui Savisaar lasteraamatu välja andis....SKANDAAL....kõik lehed kirjutavad. Sellised on siis kaalud millega meil "tõde" kaalutakse ja "rahvavaenlasi" luuakse! Meie valija siiani paistab küll päris pime olevat, et sellist kaaluvahet ei näe ja seda, kuhupoole kaal kaldu!
i
iff/ 8. detsember 2014, 09:58
Jajah, mees ise võttis väevõimuga Lihula ausamba maha. Pani ebamugavad trammid rongiliididele. ...
m
mida???/ 8. detsember 2014, 09:58
On ikka haugi mälu,kuidas te endid ja reffe kaitsesite,häbi mõeldagi.Elamisload ja kodukulud,enda ülistused taevani,nüüd said teist tallekesed.Ei peta oma lubadustega enam-aitab,plats puhtaks.Seda kõike oli teilka varem võimalik teha,aga mida pole,seda pole-TULEMUST.
j
Juuli/ 8. detsember 2014, 09:46
Nii peabgi võimupartei arvates olema ja teisitimõtlejatele lastakse lahti "ketikoerad"!
j
Juuli/ 8. detsember 2014, 09:46
Nii peabgi võimupartei arvates olema ja teisitimõtlejatele lastakse lahti "ketikoerad"!
j
Juuli/ 8. detsember 2014, 09:46
Nii peabgi võimupartei arvates olema ja teisitimõtlejatele lastakse lahti "ketikoerad"!

t
Tallinna vanaemale/ 8. detsember 2014, 09:37
Teil ajud vist juba pehkinud
v
vanaema Tallinnast/ 8. detsember 2014, 09:21
Väga õige jutt!
Hääletan IRL poolt esimesel võimalusel,
Eesti ei saa tammuda kogu aeg paigal.
ühiskond peab arenema.Las nooremad
juhivad riiki.
u
uraaa/ 8. detsember 2014, 09:50
öige ,kodukuld said alla viidud,nyyd vaja riik öitsele aidata
k
Küsimus Partsile/ 8. detsember 2014, 09:21
Kui Savisaar lasi oma jõulumuinasjutu välja, tegite seakisa. Nüüd aga räägite oma jõulumuinasjuttu ja teete seda ausa näoga. Kes peaks teie järjekordset valet uskuma? Kas seesama rahvas keda te olete korduvalt petnud ja keda seetõttu rumalaks peate? Refid ja teie, häbi peaks teil olema. Kuigi ma ei usu, et teil selline omadus, nagu häbi tundmine, olemaski on.
n
Nii/ 8. detsember 2014, 09:16
Pigem on vähktõbi, et kõik tahavad ilgelt võimule saada ja ei lepi madalamapalgalise kohaga nagu Edgar, Juhan...
s
susi/ 8. detsember 2014, 09:03
,,,nüüd Tuha -Juhan ,mõni päev tagasi Rõivas ,siis sm Allik - kõik nad on nõus tegema koostööd kesikutega ,aga ilma Savisaareta .Andmiseks läheb ,näis kes saab olema siis "rikkam "kosilane kesikutele kohe peale valimisi ja mis tehakse Savikaga või st. mis teeb Savikas ise ???? (kui nüüd Raua jutt on õige ,et häälte saagi nimel tõrvatakse teineteist ja siis peale valimisi läheb ref ja IRL jälle kokku )
k
keda valimistel valida/ 8. detsember 2014, 08:34
tuleb minu jauks väg raskeks :D
t
tom/ 8. detsember 2014, 08:28
IRL tahab siis kõikidega arvestada, kuid samas lasevad ühele seltskonnale kõrge kaarega. Palun inimesel, kes muuga kui vigadega hakkama on saanud, see loba jätta!
s
8. detsember 2014, 08:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
c
Copy/ 8. detsember 2014, 09:59
Eks Eesti on seda idanaabri käest oskuslikult õppinud.

e
Enn Oja/ 8. detsember 2014, 08:26
kõjge naljakam on see kess seda räägib ! ja täjjästi s'üüdimatult !
n
No aga selle arutu/ 8. detsember 2014, 08:13
kummardamise peale te kõik seal künka pääl ju loodate. Selle nimel olete valmis suure suuga, täiesti arutuid lubadusi andma. Ma ei räägigi neist lollidest vabandustest mida aasta pärast kuulma hakkame ja arututest JOKK-idest võiks mitmeköitelise raamatu kirjutada. Arutus on riigikogus vohav nakkus. Kui teiesugused tahavad seal edasi õilmitseda siis peate lootma, et rahvas targaks ei saa......
e
eeti/ 8. detsember 2014, 08:10
500miljoni rahvastikuga eesti!kõva mass sinna juurde tulnud või lonkab partsil matemaatika ja tal pole aimugi,et eestis on ikka 1 miljon elanikku.
j
jopski/ 8. detsember 2014, 07:48
kus sa enne olid , kui laias kaares koos refikatega rahva peale lasid
.
8. detsember 2014, 08:19
...ja Elering-puukettevõtte lõid, mis elektrihinna kahekordseks tõstis!
m
maali maalt/ 8. detsember 2014, 07:46
See jutt kõlab tuttavalt-iga kord enne valimisi on kõik kõvad lubajad,siis ,kui pehme tool tagumiku all ja kopsakas palk jooksma hakkab leitakse kuhjaga vabandusi,miks lubadusi täita ei saa.
Juhanikene,kas mäletad veel oma eelmisi lubadusi????-paljukest sealt täidetud sai?
Rahvas ei usalda enam ühtegi parteid-kisa palju ,villa pole peotäitki!
i
IRL on ärganud/ 8. detsember 2014, 07:42
Oh Juhan, KUS TE VAREM OMATARKUSTEGA OLITE???? IRL on ärganud, mütsid, sallid. kindad, kodukulud....ja Peipsi äärsed venelased.
j
Jaan/ 8. detsember 2014, 07:38
Palun, ärge laske Jukut enam võimule, ta on ennast juba tõestanud....
p
poistebändi tegemisi / 8. detsember 2014, 07:32
vaadates tundubki neil olema suur võimuihalus ! Selles suhtes ollakse muude erakondade seas täpselt samasugused ! Võta ühte ja viska teist !

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee