Eesti uudised

Argo Ader: saame ise hakkama, teen vajadusel toetajatele ülekande tagasi

Õhtuleht.ee, 16. november 2014 19:42

283 KOMMENTAARI

d
Dr Sunaj/ 5. veebruar 2019 13:14
Tere, otsime neeru doonoreid Asume India, Kanada, Suurbritannia, Türgi, USA, Malaisia, Lõuna-Aafrika, Jordaania jne juures. Väga kiiresti. B + ve, O + ve ja A + ve koos India passi / valijakaardiga või Pan-kaardiga ja vanus peaks olema rohkem kui 19 aastat. Huvitatud isiku peaks meiega ühendust võtma e-posti teel: sunajkidneyfundation@gmail.com Whataspp: +917204719376 Whataspp: +917204719376 Whataspp: +917204719376 sunajkidneyfundation@gmail.com Dr Sunaj
g
Global Financial Home/ 20. juuli 2017 00:14
Ma olen Jason Drew, ma olen era laenu laenuandja ja ma olen siin, et anda teile laenu, mida olete otsinud. Kas vajate rahalist abi? Kas vajate laenu oma ettevõtte laiendamiseks? Kas teil on vaja laenu, et alustada laiaulatuslikku või väikesemahulist äri? Kas vajate laenu, mis võiks teie elu ja oma praegust rahalist seisundit muuta? Kas teil on vaja kiiret või erakorralist laenu, et asju korrastada? Me oleme siin teie jaoks madala intressimääraga laenu, mis on nii madal kui 3%, ja võite saada laenu 1000 USD kuni 100 000 000 USD ja maksimaalse laenu tähtaega 50 aastat. Siis võtke meiega ühendust kohe viivitamatult
E-post: globalfinancialhome.000032@gmail.com
g
Global Financial Home/ 20. juuli 2017 00:12
GLOBAL FINANTSKOMPLEKT
Õigustatud laenu saamine on alati olnud tohutu probleem. Klientidele, kellel on finantsprobleeme ja on vaja lahendust. Krediidi ja tagatiste küsimus on see, et kliendid on alati õigustatud laenuandja laenu otsides mures. Kuid ... oleme teinud seda laenuandvas tööstuses erinevust. Võime korraldada laenu vahemikus 5000 USA dollarit. Kuni 5 000 000 USA dollarini nii vähe kui 3% intressi. Lugege viivitamatult sellele e-posti aadressile:
KREDIIDIDE KONTROLLIMINE EI
Must nimekiri on hea meel
KINDLUSTATUD JA KAUDSED LAENUD
EMAIL: globalfinancialhome.000032@gmail.com
Telefoninumber: +18644419069GLOBAL FINANTSKOMPLEKT
Õigustatud laenu saamine on alati olnud tohutu probleem. Klientidele, kellel on finantsprobleeme ja on vaja lahendust. Krediidi ja tagatiste küsimus on see, et kliendid on alati õigustatud laenuandja laenu otsides mures. Kuid ... oleme teinud seda laenuandvas tööstuses erinevust. Võime korraldada laenu vahemikus 5000 USA dollarit. Kuni 5 000 000 USA dollarini nii vähe kui 3% intressi. Lugege viivitamatult sellele e-posti aadressile:
KREDIIDIDE KONTROLLIMINE EI
Must nimekiri on hea meel
KINDLUSTATUD JA KAUDSED LAENUD
EMAIL: globalfinancialhome.000032@gmail.com
Telefoninumber: +18644419069
g
Garantii laenupakkumise kohaldatakse nüüd/ 24. november 2014 13:23
Goodday daamid ja härrad,
Oled sa väsinud otsib laene ja hüpoteeke, olete olnud lükkas pidevalt teie pankade ja teiste finantsasutuste või mikro rahastamiskava. See on teile teada 100% garantii, et pakume laenude alates 1000 € kuni 50000000 € 3% intressimäära kuus. Anname laenu arendamiseks äri konkurentsieelise / äritegevuse laiendamiseks. Ole ülejäänud Kinnitan, et Meil on sertifitseeritud, usaldusväärne, usaldusväärne, efektiivne, kiire ja dünaamiline. ja koostööd finantsist kinnisvara ja mis tahes liiki äri rahastamisel, anname välja pikaajaline laen 6 kuu kuni 30 aastat maksimaalne ja kõik intressi- ja arvutada ning võimaldavad tuleb maksta igal aastal.
Pakume järgmist liiki laenud ja palju muud; Pakume järgmisi laenu üksikisikud
* Isiklikud laenud
* Commercial laenud
* Investeeringud Laenud
* Development Laenud
* Consolidation Laenud
* Õppelaenu
* Auto Laenud
* Hüpoteeklaenude
* Soetamine Laenud
* Ehitus laenud
Business Laenud ja palju muud: Kui sa oled väga huvitatud meie laenu pakkuda, võtke meiega ühendust läbi meie e-posti id allpool. (Waheedibrahimfinance@gmail.com)
waheedibrahimfinance@gmail.com
Hr Waheed Ibrahim
i
IX/ 19. november 2014 09:37
Mina pole veel siiani aru saanud,et milles see ajukahjustus väljendub?Kas noormees ei saa aru või ei tunne omakseid ära või mismoodi see on?
j
ja/ 18. november 2014 15:10
eestis üks suuremaid lollakaid, mina tahan oma raha tagasi, kao ekraanilt----- ja kähku
j
juula/ 18. november 2014 14:56
sa oled lollakas, katsu enda laupa
j
ja/ 18. november 2014 14:49
must ei jäta muudu, jaan talts, võta see asi üles, kaua ta sportlastele näkku sülitb

a
18. november 2014 10:52
Ader mõisteti õigeks vaid seetõttu et mõistlik menetlusaeg möödus,tehke omad järeldused!Kes korra petnud seda ikka enam ei usalda!!
v
vajadusel?/ 18. november 2014 10:41
See peaks olema loomulik tegevus et tagastada raha ja mitte kulutada mitteotstarbeliselt!!Lubatakse fondi ja mul tuli küsimus et kes seda haldama hakkab ja kontrollib kuhu raha läheb,ei usu seda paraku varasemate tegevuste tõttu.Usaldamatus pole õelus nagu mõned näivad siin arvavat.
e
Eesti/ 18. november 2014 09:32
inimene ei ole kade, on ikka palju annetatud ja las veel jõulud tulevad...aga selle loo valguses on nüüd see sõna annetus ära lörtsitud, annetajad petetud ja lõpuks sõimatud.Küsimus pole tõesti alati rahas võibolla 5 või 10 euros, vaid inimese aususes, kas ta seda vajab ja kuidas kasutab.Ilmselt Ader arvas, et kaugel kodust ei tea keegi, mis toimub ja kuidas asi on, aga maailm on ju lahti kõigile ja i varjata ei saa midagi. Valel on lühikesed jalad!
k
18. november 2014 09:25
kui inimesel on onnetus ta teeb köik et tulla sellest välja, myyb mis on vöimalik (ja temal seda on) vötab laena ja löpuks kui sellest on vähe , läheb kerjama. Ader läks kerjama, auto ja maja on turvas
g
G/ 18. november 2014 08:47
Nüüd siis sai ka avalikkus teada kui pehmo võib olla üks eesti mees!!!
j
Juula/ 18. november 2014 08:30
Ma ei saa aru inimeste õelusest. Mis te siis annetate, kui pärast vingute. Kui teil endal midagi sellist juhtub siis olete ka šokis ja ei tea mida teha või kuidas. Hästi on ju kui kõik nii hästi läks.
g
G/ 18. november 2014 08:52
Arvan, et see ei tulegi õelusest. Mehe seisukohalt võin väita, et selline eluvõõras meesterahva halamine ajab lausa öökima! Kui omal oleks sedalaadi häda, oleks kasvõi laenu võtnud kaela, sest teiste haletsemist annab ikka taluda. Veel hullem kerjata kui oled avaliku elu tegelane!???
p
pm/ 18. november 2014 08:26
Lõppkokku võttes oli see puhas kerjamine ja petmine.Olen hullemaid asju üle elanud aga petma ja kerjama ma kunagi ei lähe.
e
18. november 2014 09:15
eestis on palju last kes vajavad ravi ja vanematel ei ole vöimalust neid ravida ja keegi ei aita. on myydyd köik mis on et abiatada oma last. nii soovitan ka selle perele, tehke ise ka midagi ja siis kui köik voimalik on tehtud siis kysige rahvalt
k
karma/ 18. november 2014 07:31
Väga õelad inimesed,kõik ikka mustades värvides.

j
Juku/ 18. november 2014 07:22
s
suht/ 18. november 2014 00:17
sitamekk manu sellel toetuskampaanial. Küsiti raha koju toomiseks. Haigla arve veidi alla 4000. Ok taastusravi veidi, et lennata saaks. Sisuliselt oleks kena liigutus sellejaoks juba mõni oma autodest maha müüa, sest hullem on ju möödas. Annetati aga kõvasti üle 20000-de. Argo aga kannaks boonusrahad tagasi vajadusel. Annetaja aga on tavaliselt selline inimene, kes ise oma raha tagasi küsima ei lähe, ehk oleks kena kui Ader ise nüüd selle liigutuse ära teeks.
j
ja/ 18. november 2014 00:22
lisaks sellele oli olemas ka ikkagi kindlustus, kes haiglaarved peaks korvama. Seega pappi kenasti üle
a
alf/ 17. november 2014 22:36
Miks vajadusel? Temal ju vajadust selle raha küsimiseks polnud. Lihtsalt ehku peale raha küsida see oli ikka veidi jabur ettevõtmine. Sedasi võiks kõik joodikud ja luuserid hakata annetuste saamiseks luiskelugusid avaldama ja lollikesi püüdma. Aumehena peaks Ader tagastama need annetused.
m
mkmk/ 17. november 2014 21:55
väga kummaline artikel!!!!! miks peavad jarmo sõbrad vastama kui seda võib jarmo edukalt ise teha või siis las issike ikka vastab oma tupsununnu eest kui jarmoke on alles nii väike ,et ei saa ise vastata
a
17. november 2014 21:19
aderile tugevalt molli jobu käkk
m
17. november 2014 21:09
mis vajadusel ! kanna köik tagasi krdi tont
s
Siit järeldus/ 17. november 2014 19:14
Ükskõik, mis juhtub, peab ise hakkama saama. Neid inimesi kes puhtast heast tahtest aitavad, on meil kahjuks vähe! Mina olen raha annetades alati mõelnud, et annan seda, et ise enda pärast ei peaks häbi olema. Tegelikult ei ole ju kunagi teada, kas annetusi kasutatakse otstarbekalt. Aga see jääb juba kasutajate südamele ja hingele - vaat, nii lihtne see ongi. Selle juhtumi tagajärjel tunnen, et juhtugu mis tahes - mina abi ei küsi! Ise olen alati nõus aitama...
k
kui.../ 17. november 2014 21:56
sul on endal raha milleks abi paluda
m
mina.../ 17. november 2014 18:46
ei annetanud selle nimel,olen annetanud Eestis lastele,vähiliidule ja Ukraina abivajajatele medikamentideks,ostnud toitu Toidupangale,need kellel raha endal ei vaja abi,eestlane on lihtsalt nii hea ja nii naiivne,aga me oleme Eestlased ja meid on vähe,olge tublid,tabage ära kas on abi vaja või mitte,olge tublid,hoiame kokku.

e
17. november 2014 18:44
Ega asi ei ole annetuste küsimuses ega ka mitte summas. Inimesi solvab selline keerutamine ning valed. Küll maksis juba 5000 eurot ära, küll on vääga-vääga rasje ajukahjustus (kuid ometi ei pea ta enam haiglas olema, künnib ise, sööb ise, räägib se), siis räägib mingist fondist, siis jälle et ei, poisil pole ka Eestis ravikindlustust, ravida tuleb ehk aaaaastaid jne. Ning siis veel, temalt tuleb lausa paluda neid annetusi tagasi, ise ei mõika saata. ON ju selge, et kes tegid väiksemaid summasid, nendel seega pole nii suuri võimalusi ja neil endil kuluks see raha ära. Kes tegi tuhandeid eurosid annetusi, ehk elab siis üle, vaevalt et oma suurtest säästudest andis viimase.
Nagu keegi märkis, sõna "annetus" on ära solgitud. Ei saa nii et ollakse näljarott, ning kui raha käes, muututakse naljarotiks. See on ebaeetiline käitumine ja tuleb käitujale hiljem endale mitmekordselt tagasi.
j
Jarmo/ 17. november 2014 18:40
lollidelt tulebki raha ära võtta.Tubli isa. Nüüd saan veel mõnes puurikakluses õnne proovida!
t
teadja/ 17. november 2014 22:00
puurikakluses see eit nimega jarmo on täiesti kasutu juhtum.
v
17. november 2014 17:38
vähe veel sellest,et enda heaoluks raha kerjas. Raha käes ,nüüd sõimab siin annetajaid,et jätke mind rahule. Uskumatult nahaalne tegelane.
k
KK/ 17. november 2014 17:23
Tavaliselt ma ei kirjuta kuskile kommentaare.Aga ma ei saa aru,see raha kogumine oli t6esti kummaline.Poiss kais ju ise ka t66l,sai palka jarelikult on ka temal ju raha .Ma lihtsalt m6tlen et m2letate seda v2ikest tudrukut keda ema ja ema elukaaslane peksid poolsurnuks,mida tema tegema peab? Ta t66l ei k2i ,et saaks oma lapsega koos haiglas olla.Kui raske v6ib temal olla,samas ta proovib k6igepealt ikka ise hakkama saada.Selle raha v6iks sellele lapse isale annetada,ta oleks t6eline abivaja.
k
Kahjuks / 17. november 2014 17:04
Õhtuleht nagu naudiks seda Aderite saagat ja ajuvaba värdjate parastavaid kommentaare !?
k
17. november 2014 19:11
Kas sa pead ennast silmas
e
Ei tunne kaasa.../ 17. november 2014 16:47
Paha inimene ei ole aga see mis Ader seenior korraldas on küll üle piiri läinud, 20 kilo puhaskasu, siin peaks sekkuma Maksuamet või ootaks perekond Ader annetust 20.000 EUR. ulatuses väetimatele. Usu mind Argo, sinu respekt tõuseks
k
17. november 2014 17:08
kas sa ise ka aru saad kui loll sa oled---- sulle tuleb tõesti kaas tunda !?
a
anu/ 17. november 2014 20:58
Adral pole mingit õigust teha annetatud rahadega "iseenda tarkusest" midagi - kõik peab tagasi saatma annetajatele! Need siis juba ise teavad, kellele see raha ära kulub ja annetavad ise. Ja see 20 kilo pole ju enam üldse usutav, seda annetust on kindlasti palju rohkem. Ja veel - vana adra respekt EI TÕUSE ENAM IIAL (((
m
Meil on ju teadaolevalt kaks eestit..../ 17. november 2014 16:33
..ja nii see ongi! Aga mitte rikkus ega vaesus pole mõõdupuuks, vaid mõistus ja analüüsivõime.
Ja see ei avaldu mitte ainult siinses annetus-küsimuses,vaid igas eluvaldkonnas.Siin ka, inimesed loevad üht sama teksti(või loeb mõni ainult pealkirju?),aga tekstist arusaamiseks on jällegi pisut
mõistust ja elukogemust vaja. Ajakirjanik pole mingi jumal,vaid üks neist,kes esindab eimest või teist Eestit.
n
no tsau/ 17. november 2014 16:28
meie lihtsa meelsed raha tagasi sögame uue prokti välja ju arderil ei ole see viimane------- ise olome lillakad
m
Maarja/ 17. november 2014 18:29
m
mis tõlget? Lihtlabane provokaator./ 17. november 2014 18:47

p
Peppe/ 17. november 2014 15:35
Kuulge see Aderite saaga muutub lausa nomedaks.Kaib mingi valetamine ja vassimine.
e
EESTI KODANIK/ 17. november 2014 15:10
KEEGI HEA INIMENE VÕIKS NEILE PAKKUMISE TEHA , ET KOGU SUMMA ANNETATAKSE KODUTUNDELE NÄITEKS, MA USUN ET PALJUD KES RAHA KANDSID OLEKS SELLE ÜLE RÕÕMSAD!!!!!!!
k
17. november 2014 17:30
kuule eesti kodanik, kuidas sa küll nii ,,tark,, oledja mida sa küll sööd kuid soovitan siiski millegi muuga tegeleda kui päevad läbi arvuti ees küürutada kommentaariumis !
S
// 18. november 2014 19:59
Sina õel inimene peaksid arvuti tagant lahkuma, tõesti kodutunde aitamine oleks õige lahendus!
n
no/ 17. november 2014 13:59
teate, aitab juba! Elage vahelduseks oma elu ja jätke Aderid rahule. Tõesti, kaua võib Õhtuleht?
m
17. november 2014 14:57
Miks sa enda elu ei ela?
e
ei/ 17. november 2014 18:12
et aderitel oli hea idee, papp taskus, jätke geeniused rahule - nii või? Kui Ader kommunikeeriks - kannan raha nt. vähifondile, kodutundele, lastefondile - kuhu iganes ja siis keegi asjakohane seda ka kinnitaks (mina küll aderit ei usu), et ongi raha üle kantud, lõpeks ka see artiklite kirjutamine ja kommenteerimine. Praegu on väga hea, et meedia selle üleval hoiab.
n
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn/ 17. november 2014 13:53
o
Olta/ 17. november 2014 12:57
Nii palju õelaid inimesi siin koos?!
m
m.../ 17. november 2014 13:10
Kas see siis ei olnud Argost õel, et valetada inimestele? Nii sellest 5000 eurost, mida ta juba maksnud oli esimesel päeval, kuigi arve oli haiglas 3400 eurot, või ka sellest et ajukahjustus on suur, miks ta seda ei maini, kuidas ta poeg viimased kolm päeva haiglas olles ise rääkis, sõi ja kõndis ? ilmselge miks ta midagi sellest ei maini, annetage veel noh.
n
no ei ole õelad/ 17. november 2014 18:50
lihtsalt on siiber petistest ja poliitikutest
s
Sõps/ 17. november 2014 12:30
Tubli Argo, sa oled alati rääkinud, et eestlased on loll rahvas.
c
conman/ 17. november 2014 12:30
o
oh/ 17. november 2014 12:28
Teen vajadusel järgmise nädala jooksul kõigile toetajatele tänuga ülekande tagasi, sest mulle on jäänud mulje, et inimesed annetasid ravi jaoks Tais, mitte Eestis.
Kummaline lause, mina maksan ka oma ravi eest ise
m
m../ 17. november 2014 12:43
See on liiga ilmselge, kuidas Argo psühholoogiliselt üritab annetajate südametunnistusele rõhuda,( et nad ei küsiks rahasid tagasi) ainult lihtsameelsed/ullikesed ei näe seda läbi. Argo tegi selle juttu pärast mitmepäevast vaikimist, kuna nägi et see asi ei vaibu ise ja kõik nagu kanakari undavad nüüd kaasa talle, nii siin kui ka facebookis.
h
haah/ 17. november 2014 13:05
lootis, et asi vaibub vaikselt, aga tutkit. takaks juba koju tagasi tulla, aga shaakalid ja hüäänid kõik vastas, hambad irevil. püüab seda karja siin jõudumööda sõimates ja hurjutades materdada, näis mis sest asjast saab. kindlasti tuleb veel mõndagi päevavalgele, ei see nii jää. bad karma.

i
Ilkumiste/ 17. november 2014 11:53
järgi võiks arvata, et teil, õelatel, oleks rõõmupidu, kui poiss oleks surnud. Pole midagi, küll teid ennastki tabab häda, kus abi vajate. Siis ehk jõuab tagumikust mõistus pähe. Häbi lausa eestlane olla.
h
hull jutt ikka/ 17. november 2014 12:14
n
17. november 2014 15:01
No ja sinu enda sajatusi ja ähvardusi täis kommentaar?Mille alla selle liigitad?
t
to: Ilkumiste/ 17. november 2014 16:53
n
no kui sul on häbi eestlane olla,/ 17. november 2014 18:53
hakka Ardot tegema ja häbitunne kaob kui võluväel.
r
Raha/ 17. november 2014 11:26
See paneb naerma. Kavatseb VAJADUSEL raha tagasi kanda. Mehike püüab näidata et hoopis tema on heategia umbes nii et kui väga palute aitan ma teid.
t
to Tead Raha/ 17. november 2014 18:55
su poeg ju sai,peaksid talle veel juurde taguma,et lollusi ei teeks.
k
Külla inimesed... / 17. november 2014 11:21
Miks sa kurat üldse annetasid, kui sa nüüd raha tagasi kerjad ... Iseendal häbi ei hakka? Annetus peaks tulema südamest mitte tagamõttega.
Eesti inimene on labane, loll ja tundetu.
m
m.../ 17. november 2014 11:35
Isegi kui see raha saada vassimise ja valetamise teel?
m
m.../ 17. november 2014 11:35
e
ei/ 17. november 2014 14:16
annetus ei pea küll tulema südamest. raha on raha, pole vahet, kust see tuleb. ütleb ju vanasõnagi, et raha ei haise. aga valetamine peab tulema südamest, muidu ei ole asi õige.
t
to Külla inimesed.../ 17. november 2014 15:05
Mis tagamõtted siis sinu meelest nendel annetustel on?
j
jah/ 17. november 2014 18:17
kahjuks/õnneks on inimesed kaastundlikud ja tahavad aidata. Keegi poleks panustanud, kui ader oleks hüüdnud, et - tahan pappi kokku ajada, kandke mulle raha! Ader ju sisuliselt valetas inimestele, kaasates meedia (kes kergeusklikult, üllatus-üllatus, ka riigitelevisioon) sellega kaasa läks. Nüüd ütleb, "vajadusel" kannan tagasi - kas pole mõistust või on ikka nahaalsuse tipp.
O
../ 17. november 2014 11:13
Oleks õige kui annetatud raha, mis ravist üle jääb, läheks teiste abistamiseks - näiteks taastusravi keskusele või reaalse inimese aitamiseks, kes abi vajab. Siin on Argo Aderil mõtteainet.
m
m.../ 17. november 2014 11:09
Need kes raha tagasi ei soovi, kas te tõesti eelistate annetada inimesele, kellele see raha läheb oma tasku ja tegemist ei ole teps mitte vaese inimesega, kui inimesele kellel on tõsiselt majanduslikult raske ja kallis ravi ees?
m
m.../ 17. november 2014 11:05
Esimesel päeval Argo väitis videos, et makstud on juba 5000 eurot, aga mille peale? Kui haiglaravi läks hoopis 3400 eur maksma, need kes Argot veel usuvad, palun selgitage seda.
d
dodge viper/ 17. november 2014 10:38
Mulle meeldis see lause osa, et ta lubab VAJADUSEL annetuse tagasi kanda... Ainus viis näidata, et ma olen oma minevikuvigadest õppinud ning antud loos olid vaid puhtad ja õiged kavatsused oleks KÕIGILE raha tagasi kanda, vastasel juhul jääb see kahtlus, häma, vääritimõistmine eluks ajaks talle taagana järgnema.
e
eakas/ 17. november 2014 10:34
KUULGE INIMESED, ELU ON NII LÜHIKE, OLGE OMETI MÕISTLIKUD JÄTKE SEE PEREKOND .USKUMATU, ET NII PALJU KURJUST JA KIBESTUST ON INIMESTEL. KEEGI EI TEA MIS TEDA EES OOTAB.NAGU JUBA ÖELDUD JUMAL ON AEGLANE AGA ÕIGLANE. EHK IGAL OINAL OMA MIHKLIPÄEV!

m
max/ 17. november 2014 10:29
jah kui keegi annetas 10 eurot,siis ta vb ei viitsigi seda hakata tagasi küsima,aga kui neid annetajaid oli näiteks juba 200,siis kokku on juba soliidne summa,mille eest saab hea puhkuse juba Tais-ehk siis see lugu algusest kuni lõpuni täiesti mäda!!
k
Kuule hüään/ 17. november 2014 10:56
õpi enne arvutama, kui sõna võtad !?
m
MIDA MÖLISED!/ 17. november 2014 18:16
KAS ADERID VÕI NENDE SUUVOODRID ENAM MUUD SÕNA EI OSKA KUI HÜÄÄN???
k
Kodanik/ 17. november 2014 10:05
Elementaarne oleks mõnel inimesel teiste asjad kõigepealt tagastada siis üldse aususest sõna võtta... Või kellegi aitamisest..
h
Halloooo/ 17. november 2014 09:58
tv3 uudistes ütles Argo,et esimese päeva haiglaarve oli 5000 ja nüüd järsku väidab peale artiklit,et haiglaarve oli 3400 :D
h
Halloo/ 17. november 2014 10:17
kurat, kas sul muud teha ei ole ,kui teiste taskus raha lugeda ?
k
kle hallooo/ 17. november 2014 11:07
mitte keegi ei sobranud, Argo ise rääkis.
n
Nipik/ 17. november 2014 12:11
Kas ikka rääkis? Võib-olla ta eeldas, et see ravi maksab umbes nii palju. Ei suuda uskuda, et Sa, Kommenteerija, kogu Sind mittepuudutavat asja nii tähelepanelikult jälgid. Vastasel korral on see haiglane. Ja kas Sa ise oled annetaja? Mina olen ja ei tee asjast probleemi!
õ
(=)/ 17. november 2014 12:23
õigel mehel on taskus OMA raha, mitte TEISTE raha.
t
tulekski sobrada/ 17. november 2014 13:08
ja üle lugeda, kui vaid saaks. sest see 20000 ei pruugi ka kaugeltki tõsi olla. kindel, et raha on rohkem. las maksuamet uurib seda asja.
k
17. november 2014 15:28
kui osa sellest on minu raha, siis on mul õigus teada, mis sellega tehakse jah.
s
segdrht/ 17. november 2014 09:45
IKKA VEEL ajab oma raske ajukahjustuse juttu?????? Mida???
a
ajukahjustust silmaga ei näegi/ 17. november 2014 09:56
h
ha-ha/ 17. november 2014 09:45
no on alles aferist kui tahad kannan tagasi , sinu kohustus on see raha tagasi kanda mitte kui tahad, kindlustus oli olemas ja maksab kõik kinni , nii et vut-vut panka vaesele eesti rahvale raha tagasi kandma
t
17. november 2014 09:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
17. november 2014 10:01
Tülgastav on hoopis sinu kommentaar.
t
To // 17. november 2014 10:50
Kas tülgastav on see, et ma ei mõista inimest kuulujuttude pinnal hukka? Või see, et eelistan fakte teooriatele? Aga ehk hoopis see, et mulle on vastuvõetamatu huntidega koos uluda? Või närida kellegi kõri kallal lihtsalt närimise pärast? Kui jah, siis olgu, olen tülgastav......ainult et olen sellega rohkem rahul kui suhtumise/käitumise/hammaste teritamisega siin kommentaariumis.
ä
17. november 2014 15:20
a
a mida/ 17. november 2014 10:17
mida on meedia levitanud. meedia on aderit/sind, kallikene, ennast tsiteerinud ainult. tülgastav on neid valesid lugeda ja inimesi, kes valesid ei usu marutõbisteks hüäänideks sõimata. hüään on alatu petis, nüüd näitame siis hambaid. lootsime, et keerutama kenasti end välja. nüüd käitume, nagu nurkaaetud loom. keeruta ja vingerda pealegi nüüd. paras.
a
a mida-le/ 17. november 2014 10:56
Just just. Mina olengi Ader, vähe sellest, olen alati see, kelleks sina tahad mind pidada. Kasvõi jumalaks või tööandjaks, kes võlgneb sulle miljoni. Pead end nähtavasti selgeltnägijaks, paraku pean aga sulle pettumuse valmistama. Sina tahad uskuda, just külajutu ja meedia kuulujuttude tasandil, et õnnetust ei juhtunud vaid noormees peksti poksiringis läbi, tahad uskuda ka, et ta ei olnudki haiglas, tahad uskuda, et kui midagi üldse juhtus siis oli noormees purjus, tahad uskuda, et Ader korraldas raha saamiseks petuaktsiooni jne jne jne. Sinu õigus, usu mida soovid. Mina aga ootan selgust ja fakte sina aga terita oma väikeseid pesemata hambaid niipalju kui soovid sest mingi sisu ja eesmärk peab ka sinu elul ju olema.
s
(¤)/ 17. november 2014 12:24
selgust ja fakte ootad sealt, kus pole seda kunagi tulnud.
aeg oleks minna kontrollima, kas kupli all ikka kõik korras.
ä
ära mängi lolli/ 17. november 2014 12:45
et valetamist ja vassimist läbi näha ei pea olema selgeltnägija.
n
17. november 2014 15:29
No oota rahus selgust ja fakte, ega sellepärast pea kommentaariumis teisi sõimamas käima, sa ju ise samasugune marutõbine hüään või arvad, et sina võid?
ü
Üks väheseid/ 17. november 2014 10:28
kommenteerija normaalne ja objektiivne tähelepanek aga Eesi rahvas näitab nüüd oma tõelist palet kui vastik ta võib olla !!!
e
Eestlane / 17. november 2014 10:35
ongi hullem kui marutõbine hüäänikari!
e
Et/ 17. november 2014 10:37
sellest "marutõbisest hüäänikarjast" lahti saada tuleb siinsetel arstidel see "raske ajukahjustus" ära hinnata ja jiis avalikkust teavitada.Praegu ei tea rahvas asjast midagi tõest!
n
no annetage siis selleks/ 17. november 2014 12:47
a
annetagu see raha/ 17. november 2014 09:25
edasi. kohti kuhu on vägagi palju.
m
mis vajadusel/ 17. november 2014 09:22
kelle vajadusel? kannad kõik rahad tagasi ja kõik. keda sa idioodiks pead. vajadusel pead. my ass.

l
loomulikult ju/ 17. november 2014 09:19
peab ta raha tagastama. Kui ta seda ei tee, siis näitabki mehe tegelikku nägu. Miks ülde oli vaja hakata enne raha kerjama kui ei teadnud kuidas asi tegelikult on. Isegi kindlustuse asja ta poleks ise välja rääkinud kui ajakirjandus poleks sellest haisu ninna saanud.
j
17. november 2014 08:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sass/ 17. november 2014 09:04
j
17. november 2014 08:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tola, ära valeta/ 17. november 2014 09:45
annetasid 1 sendi või? tahaks teada inimesi kes talle lõbustusteks raha annetasid. Need inimsed saavad selle raha annetada neile, kes tõesti vajavad seda raha. Mis siis üldse sellist mulli ajada- kui vaja annan tagasi. Mittetagastamine näitabki millise jobuga on tegemist.
q
Q/ 17. november 2014 10:06
no vähe andsid, saada veel, küll papa ader selle rõõmuga vastu võtab- ullikesi tulebki koorida...
f
ffff/ 17. november 2014 08:43
Kui raha jääb üle, siis Eestis on abivajajaid küll, saab kanda mingisse fondi - kas vähihaigete või kallit ravi vajavate laste heaks... Inimesed on kord juba annetanud, ja kui mitte Aderile, siis las läheb teisele, kelle ellujäämine on küsimuse all...
a
Arne/ 17. november 2014 08:28
Otse loomulikult raha tagasi!
Mis jutt see on, et "vajadusel"?
Asi ju selles, et küsijal ei ole antud raha tarvis, vähemalt selleks, milleks küsis.
n
No nii./ 17. november 2014 08:15
maksuamet peaks vaatama, kas kevadel tulumaks ka saab annetustelt makstud.Seda oligi arvata,et jutt hakkab nüüd kalli ravi ümber veerema ,ja et eestis sellist ei saa kohe kindlasti ja ega poiss siia ei tulegi. Jälle on raha vaja.Mis sai sellest saksa arstist ,kes kohe- kohe pidi kohale lendama ja keda oodati. Polnud seal 5 operatsiooni ega midagi.
ü
17. november 2014 08:17
Ütles ju, et maksab tagasi, mis tulumaksu seal enam vaja!?
s
sass/ 17. november 2014 09:05
Miks peab ütlema, et maksab tagasi, tehku teoks ja maksku tagasi!
m
mina/ 17. november 2014 09:28
Sellepärast,et kõik ei soovi raha tagasi! Mina näiteks Ei soovi
Raha korjati raviks ja vahet pole kus ravi toimub Tais või Eestis.
a
ahah/ 17. november 2014 17:53
MINA SOOVIN KÜLL TAGASI!!!
a
aaare/ 17. november 2014 08:04
sa oled ju pätt ennegi olnud ma tean
j
Just/ 17. november 2014 07:47
Inimest aita hädas,iga lapsevanem
tahab lapsele parimat,kerge on Argot maatasa teha,mõistlik on mõista,lausa häbi on lugeda,kuidas Argot tambitakse, keelepeksjad ,tulge mõistsele !
v
vale vale otsa/ 17. november 2014 19:09
sellised tulebki maatasa teha

n
nipitiri / 17. november 2014 07:09
ah et nyyd saab ise hakkama enne kyll kerjas seda annetust nii väga et hullem kui tava kerjus
s
17. november 2014 08:18
Sa ei lugenud vist läbi? Enne arvas, et tulevad suuremad kulud, kuna ON tüüpiline, et sellises riigis end ravides tulevadki kulud suured. Aga ei tulnud, mis on hea. Nüüd kannab rahad tagasi.
n
nipitiri / 17. november 2014 07:07
kuda saab olla nii suur ajukahjustus kui arst ise väitis ajakirjandusele et ei olnud nii suur ajukahjustust et polnud vaja aju opireerida ja ikka Argo väidab et nii suur ajukahjustus ehk ise tal
e
17. november 2014 08:19
Ega aju opereerimine ajukahjustuse vastu aitagi. Ju siis Argo mõtleb suure ajukahjustuse all lihtsalt ajukahjustust, mitte meditsiiniliselt rasket kahjustust. Oma poega on ju ikka raske sellises olukorras näha.
m
maamees/ 17. november 2014 06:52
olgem eestlased,aga jäägem ikka inimesteks,kes laenasid või annetasid ,ajavad ise oma asjad korda Argoga,ülejäänutel ei ole vaja pori loopda.Võik selle teema juba lõpetada ,kallid ajakirjanikud.
k
Kindlustusest/ 17. november 2014 06:00
Kuidas Ifis asjad käivad.Algul ütlevad kindlustust pole,siis aga äkki oli.Väga huvitav kannapööre.Kas seda kindlustust saab usaldada.Ehk ongi kasumi lootus rajatud sellele ,ehk ei tule välja.Kes oli see If esindaja ,kes väitis ,et Ardo pojal kindlustust pole,või oli see käsk kõrgemalt poolt.Kõik jamad oleks ära jäänud ,kui kohe oleks teada saadud ,et kindlustus on olemas.Kõik ,kes kindlustavad ,peavad teavitama sellest ka omakseid,et kindlustus ise ei saaks õnnetusse sattunut petta,eriti surmajuhtumi puhul.
m
Mitte ainult IF!/ 17. november 2014 08:15
Vaid ka kõik teised kindlustused ei korva kahju kui see on põhjustatud alkoholi joobes!
Aga mitu ajuoperatsiooni siis tehti?
Kolm päeva koomas--neljandal haiglast välja!
Jutt siin ei klapi!
100 dollari eest saab Tais ka 5000 dollarise arve muretseda-lõdva käega!
s
saagi aru/ 17. november 2014 04:15
kumb selle ajukahjustuse sai
o
oli/ 17. november 2014 08:59
ühel oli enne. nüüd sai teine ka.
m
17. november 2014 02:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
V
-/ 17. november 2014 07:22
Väga lihtne vastus-..esimese ravi maksis kohe 5000 ja lõppsummana 3400 juurde.
m
maxilla/ 17. november 2014 01:20
Ja veel. Kõiki abivajajaid tuleks mõõta ühe ja sama mõõdupuuga.Kui nuhime,siis ikka kõigi järgi.Miks ajakirjanikud Argo teema pidevalt üles võtavad ja igasugu jaburate oletustega odavaid artikleid toodavad? Teised abisaajad võtavad vaid siis ühendust,kui olukord lahe(nenud)ndatud.Nõnda ootame viisakalt kõhubeebi sündimist,ilma et iga päev uus oletuslik artikkel ilmuks.Või siis näiteks korjandus ihtüoosihaigele Kaidole.No juhtus ju ka kogemata nii,et raha koguti vanni jaoks,aga pärast selgus, et raha oli nii palju,et sai terve uue maja ehitada. (Võiks vaid ette kujutada seda kisa,kui Argo ütleks, et raha jäi üle ja sain ka maja....).Aga praegu on kõne all vaid see, et kui Tais kõik ära ei kulu, miks siis seda ülejäänut ei tohi eestis kasutada,nii või teisiti on see ju raha raviks korjatud, mis vahet seal on, kus see ravi toimub.Oluline oleks mõnele pedandile siis ju vaid see,et oleks ette näidata ravikulud.
Annetatakse ikka heast tahtest,mitte rusikas taskus.Ei maksa ju viimast leivaraha annetada, kui see pärast sellist paanikat tekitab.
v
Väga nördinud/ 17. november 2014 01:11
Elasin algusest peale kaasa isa hoolele ja murele oma poja pärast. Piinlik, et õhtuleht ja selle ajakirjanikud on niivõrd labased, et selliseid järelartikleid üldse trükki on lasknud ja kirjutanud. Veel madalamad on kommentaarid, st enamik neist! Piinlik on enda ees, et sellist solvavat jama - lapse elu eest võitlevat pere alandavaid kirjutiste pealkirju - üldse lugenud olen. Täna on viimane päev. kui trükkisin ohtuleht.ee arvutisse ning enam mitte kunagi ei võta seda sopakat ka pubis käte vahele! 1:0, kuid loodan et selliseid on teisigi. Edu Ader`ite perele!
s
sass/ 17. november 2014 09:07
Sa anneta neile veel. Iga päev.

m
maxilla/ 17. november 2014 00:54
Minu arvates on see omaette eesti tase,et mingi ajakirjanik hiilis haiglasse ja otsis kontakti palati õega ja peaarstiga,uurib diagnoosi ja arve suurust jne.
Kas äkki on mõni ajakirjanik ka Saksamaale juba komandeeritud,selgitamaks välja ,kuidas kõhubeebil läheb ja millised on diagnoosid ja ravimaksumus jne,või ühendust võtnud sealsete ajakirjanikega või mis iganes. Äkki kõik ei usu, et asi hii hull oli,kui noorpaar rääkis?
Ja mis kõige hullem,äkki ei kulugi kogu raha neil ära,mis siis küll saab??
a
17. november 2014 00:37
Argo jutt võib olla siiras, kuid paraku omad vitsad peksavad - oled üks kord kelmust teinud, oled inimeste silmis kelm igaveseks! Sind ei usuta ka siis, kui tõeliselt õnnetu ja hädas oled.
s
siiras???/ 17. november 2014 19:16
mitte midagi ju ei klapi...,siiras
a
17. november 2014 00:37
Argo jutt võib olla siiras, kuid paraku omad vitsad peksavad - oled üks kord kelmust teinud, oled inimeste silmis kelm igaveseks! Sind ei usuta ka siis, kui tõeliselt õnnetu ja hädas oled.
k
Kodanik/ 17. november 2014 00:33
Küsimus ei ole mitte rahas, vaid küsimus on selles et Ader rikkus annetamise USALDATAVUSE, mis on kordades kallim kui 20 tuhat...
k
17. november 2014 08:08
Kasvõi sellega et suurendas õnnetuse tagajärgi. RASKE ajukahjustusega haige lebab voodis, ta EI saa ise kõndida, EI saa ise rääkida, Ei saa ise süüa. Ader pole vist ise näinud, millises seisundis on RASKE ajukahjustusega haige.
a
17. november 2014 08:21
Argo ei tea meditsiinilisi termineid, tema mõtles selle raske ilmselt enda hinnangu järgi raske.
a
argo peaks teadma/ 17. november 2014 09:26
ikka selliseid termineid ja tundma inimese anatoomiat.
m
mina/ 17. november 2014 08:18
Kandsin 5€ ja seda raha ma tagasi ei soovi, samuti pole kahjustada saanud minu mõtlemis ega analüüsivõime. Usaldus on nö. sinu peakeses kinni!
m
17. november 2014 00:27
Mis tähendab vajadusel. Härrasmees kannab igal juhul raha tagasi.
k
Kodanik/ 17. november 2014 00:22
Küsimus pole isegi mitte rahas, mis on annetatud. Argo Ader rikkus annetamise USUTAVUSE ja sellega on ta teinud ühiskonnale kordades suurema kahju kui 20 tuhat...
e
ei mõista/ 17. november 2014 00:18
Eesti on ikka haige riik või ajab seda jama ajakirjandus. ma ei mõista? inimesel oli mure, teda aidati ja nüüd loobitakse kividega. küsige selle asemel raha tagasi riigimeestelt, kes meie taskud tühjaks on teinud oma maksudega.
k
Kui / 17. november 2014 00:13
midagi sellist oleks juhtunud , siis kõigepealt oleks läinud kohale ( kui sentigi endal pole , siis oleks sõpradelt oleks laenanud ) , seejärel vajadusel midagi pantinud , võtnud laenu , midagi maha müünud ja alles seejärel käsi pikkas paluma läinud . Asi pole ju annetustes vaid asja suureks puhumises ja selles et ISA ise pole tegelikult sentigi nõus maksma . Ikka ainult teiste taskust . Valeväide ja manipuleerimine oli ka väide , et puudus kindlustus . Sellises olukorras kõigepealt rahale mõtlemine näitab inimese tõelist olemust ja kaju kui annetajate raha ei jõua tänu sellisele käitumisele tõeliste abivajajateni .
m
mina/ 17. november 2014 01:31
kas sa artiklit ja selgitusi ka lugesid või ainult kommenteerid.Oli ju kirjas,et helistati suuremad kindlustused läbi
k
17. november 2014 08:10
Kas IFF võib tõestada, et ka neile helistati? Kes If'i töötajatest vastas kõnele ja ütles, et kindlustust ei ole?
n
nõus/ 17. november 2014 16:39
Täitsa nõus eelnevaga, Ader ei ole ilmselt kogu selle asja alla sentigi panustanud. 20 000 sellest jätkus tal küllaga, et terve pere Taisse sõidutada, seal majutada, süüa-juua. Poja kulud maksab ju kindlustus. Seega on annetajad ikka erilised lollid, kui aru ei saa, et maksid lihtsalt ühe petturi reisi toima näoga kinni. Tublid olete annetajad, mõtlen ka kohe mingi skeemi välja, sest nagu näha, on taolisi lolle terve eesti täis, kes on nõus ilma igasugust tagatausta teadmata rahakoti luugid valla laskma.

m
maxilla/ 17. november 2014 00:12
Ma pole küll raha annetanud,aga neid kommentaare loen küll õudustundega.Vot see on juba tase, kuhu me jõudnud oleme. See ikka näitab midagi terve eesti rahva kohta,või vähemalt teatud % kohta.
1/3 eestlastest??või vähemalt 1/3 õhtulehe lugejatest küll...
v
vot see on tase/ 17. november 2014 07:14
see argo imeline temp. see on tase. ja see sinu lõputu vehkimine ja õigustamine siin. sul nagu tõesti häbi ka ei ole.
k
k/ 17. november 2014 08:17
j
Jah,/ 17. november 2014 10:01
ka mina pole annetanud, aga saan absoluutselt aru rahva pahameelest. Mis siin õudusttekitavat on!!! Eesti rahvas annetab igal ajal kui asi on õige. Varsti on jõulutunneli annetused käes, aga niisugusele pettusele peabki vihane olema ja peab ka ajakirjandus sekkuma, et rahval oleks, selge, kellele annetada ja kellele mitte.
l
17. november 2014 00:04
loodame et argo oma naisega, jarmo emaga, ilusasti koos jälle ja see hobusenägu on hobuseunenägu tänaseks, siis midagigi head.
v
vot jah/ 17. november 2014 06:38
selle asja eest isegi maksaks....
e
ei ole midagi/ 17. november 2014 14:20
las ikka olla koos need, kes väärivad teineteist. naisel on parem, et lahti sai. puuk seljas ainult ja parasiit.
s
see papi hädine/ 17. november 2014 00:00
selgitus pole eriti veenev. Alul oli põhiprobleemiks raha kerjamine,pole vahet kas seda algatati ise või sõprade abil. Kui peret tabab suur õnnetus,pole aega rahakorjandust teha,inimese elu ja tervis on ikka esmased,millest hoolida. Nüüd kui kõik on teada,pole perel enam kiiret selgitustega,sest kogu perega ju hea soojal maal peesitada. Pigem antakse märku,et neid mitte segada. Ja veel-füüsiliselt hästi paranenud? Juttu olnud vaid korralikust ajukahjustusest. Füüsiline vigastus tähendanuks luumurde,halvatusi,liikumistakistusi,krampe jne Neist pole küll juttu olnud Mis tähendab "ajus mitu vigastust"? Saab olla põrutus,traumaatiline hematoom või ajukelmealune verevalandus. Mida seal peast 5korda lõigati? Hematoomi lõikus on ühekordne,teised operatisooni ei vaja.Milliste erinevate spetsialiste juurde on poisi vaja vedada? Neurokirurgid ja neuroloogid tegelevad selliste probleemidega .Pole olemas aju ülemise ja alumise korruse arste,aju veresoone arsti ja ajukoe arsti. Jah,eraldi on küll pea küljes olevad organid-nina,kõrvad, kuid ja neid ravib üks spetsialist.Jutt taas segane,vassivalt sogane.Kui kodanik on kodumaa hüljanud ja mujal elu leidnud,peab ta ka kohalikke olusid arvestama ja sealsete seaduste järgi elama . Siit riigist ei pea ta tasuta abi saama.Kui ta seob end ikka Eestiga, ta on Eesti kodanik,omades siin elukohta, on võimalik võtta end siinsesse haigekassasse arvele. Raskete pikaajaliste vigastuste puhul vormistatakse eest riigi kodanikele ka invaliidsusgrupp,mis garanteerib tasuta arstiabi. Perekond võiks siinse riigi kodanikena ikka seadusi teada. Aga kerjamisega on märk maha pandud-kõik on teiste mure,meile peab annetama! Ei arva sellisest tühikargajast midagi.
j
ja et siis millisel vajadusel/ 16. november 2014 23:38
et kui keegi tahab taisse reisima minna vä . . . :)
n
No jah./ 16. november 2014 23:37
Varsti peab kodumaale tagasi sõitma, sellepärast siis nii pikalt kirjutatud seletus, et kõri kallale ei hüpataks. Tuled siia ja siis palume Ringvaate saates veelkord seletust.
K
#/ 17. november 2014 07:57
Kärmas võiks uuring-saate teha, sealt tuleks õiglus või siis vale välja
t
to uskumatu / 16. november 2014 23:34
Tõenäoselt on auto ostetud liisinguga, nagu nad tavaliselt ostetakse.
i
16. november 2014 23:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kuidas sõbrad/ 17. november 2014 00:28
algselt tuli ikka Argo abipalve, mida ta ise palus jagada
a
appiii ?!/ 16. november 2014 23:28
Te olete ikka haiged.... Milles Ader süüdi on , sõbrad alustasid annetuste kogumisega. Krt teisel on hing katki oma poja pärast, aga meie eestlased peame ikka mõtlema, et mis sellest rahasta nüüd ikka saab. Häbi on :(
k
kes sa oled?/ 17. november 2014 19:23

u
uskumatu/ 16. november 2014 23:25
kuipalju on inimesi,kes usuvad ja toetavad tavalisi pätte?! Nad ei saa ikka aru kuivõrd ülbe ja häbitu on see argoader! Oi nutame koos, idioodid! Argo OSTIS hiljuti uue kalli auto aga tollega veel kindlustuspettust pole jõudnud teha, KASUTAB ÄRA POJA SEISUKORRA, mille põhjusi ei tea keegi. On ikka pikajuhtmelisi inimesi ja ilmselt ka vähearenenuid...tehke aga edasi ülekandeid sellele ...
t
Tundub, et/ 16. november 2014 23:30
sinu väga ilmekas sõnakasutus sobib kõige paremini sinu enda iseloomustamiseks.
u
uskumatu/ 17. november 2014 07:21
kuidas adrad vehivad siia komme vorpida. arvavad, et sõimamine midagi muudab. ei muuda, veel hullemaks teeb. kõik on selge, kuidas asjalood tegelikult on. näis näis, kes nüüd raha tagasi saavad.
a
Arusaamatu./ 16. november 2014 23:24
Keegi ju ei sundinud raha annetama! See oli iga annetaja isiklik soov ja otsus. Ravi ei ole ju veel lõppenud, kulutusi tuleb veel ja veel... Kui on soov head teha ja aidata, siis ei sobi pärast kaikaga vehkima hakata. Kui paanikas võib olla lapsevanem, kuuldes poja tõsisest õnnetusest? Loodan, et te ei pea seda kunagi teada saama! Mina olen sellise asja üle elanud ja mul on häbi lugeda seda hala annetatud raha ümber!
j
Jätsid/ 16. november 2014 23:18
ise oma perekonna maha ja siis polnud mure poja pärast. Nyyd tuleb välja et musterisa. Ja pojal oli ka oma raha pildipeal suure rahapatakaga.
t
Tegelikult/ 16. november 2014 23:27
jäävad lapsed ikka lasteks, olenemata kas abikaasaga mindi lahku või mismoodi saavad omavahel läbi lapsevanemad. Ei tasu tänitada...
t
tavline närakas/ 16. november 2014 23:14
koos pokaalitõstjate meikaritega , kes kellega magavad.... miski "koorekiht" "elukunstnikega" ikka jälle on see adre seal oma ......
t
tubli.Viis/ 17. november 2014 01:08
Sellist jama saab siia kommenteerida tõesti vaid üks tavaline närakas.Õige nime oled pannud endale.
s
seda nägugi/ 16. november 2014 23:09
on vastik vaadata , veelvähem tema valesid lugeda .
k
kae värki/ 17. november 2014 01:09
aga käid muudkui vaatamas ja vahutamas?
o
oh jah/ 16. november 2014 23:09
Need kõvad annetajad, kes siin hõiskavad, et ei taha oma raha tagasi: Mul on teile hea soovitus! Tallinnas ja Tartus on raudselt palju inimesi kes on koomas või vaaguvad elu ja surma vahel. Andke neile ka midagi!
Mulle on selle loo juures kõige vastikum see, et meie ümber on inimesi, kes on mitmeid kordi hullemas olukorras, aga neil pole mitte kelleltki abi loota... See Ader oleks ka kerjamata selle raha kokku saanud, vastupidiselt mõnedele teistele inimestele. Aga no kui raha on nii palju, et suva, kuhu loopida, siis tulistage edasi...ehk on näiteks riigikogus mõni haige, kes ravi vajaks ja meeleldi abi vastu võtaks!!!
a
16. november 2014 23:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jahh/ 17. november 2014 07:23
see ongi mõeldud, loodab, et keegi ei tihka nii paha olla, et tagasi küsib.
ä
ära valeta ega vassi/ 16. november 2014 23:03
oli motoroller, nüüd mingi motikas või mootorratas, oli keset väikest teed seisnud BETOONMÜÜR, hiljem betoonpost...keset teed ja selle otsa sõita MOTOROLLERIGA...????!!! niiet pea puruneb...Kiirus oli siis meeletu..... rollleriga ????? Esimene asi oli raha nillima hakata, siis kohale sõita mingi ema ja mingi titaga ..... Siin on märgitud meedia poolt avaldatu ja kui seda kommentaari JÄLLE ei avaldata..??? Häbi on. Mehike ei teagi mis juhtus aga raharaharaharaha nillib ja lolle oli.
t
tuutule/ 17. november 2014 01:12
Kas teised on õllekapa tagant juba lahkunud,et üksi edasi paned siin?

a
AA/ 16. november 2014 23:03
Eestis saab teha vabatahtliku kindlustuslepingu haigekassaga: http://www.haigekassa.ee/kindlustatule/taotlemine/vabatahtlik/ Hakkab kehtima 1 kuu möödudes lepingu sõlmimisest, et oleks mõistlik kohe ära teha!
a
16. november 2014 23:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vanaema/ 16. november 2014 23:05
Palun loe artiklit! Raha kantakse hädaldajatele tagasi.Ehk oleks nüüd mõttekas maha rahuneda?
k
kirjutas/ 16. november 2014 23:11
et VAJADUSEL ! Häbitu , kelle vajadusel.
h
huvitav/ 16. november 2014 23:02
Kui ta oleks surma saanud nagu enamus eestis toimunud liiklusõnnetustest..Kas? oleks siis matuse raha annetustelt koguma hakanud v? Kuradi nahhaalne käitumine tegelt kah. Kodutunde saade võiks Argol kodu väheke kõpitseda või kodust kasvatust. Pole vastu ,et asja eest annetatakse või siis tehakse korjandus millegi tõsise jaoks mis on paratamatu! Aga mehepoja enda kuramuse süü nagu ka roolijoodik kes süüdimatult roolis kedagi tapab tegi seda enda eluga istudes võimsama tabureti otsa ise tehes ise valikud ja nüüd olge mõistvad v ? Hallo karjuge kui mul on väär arusaam asjadest. Tegelt teeme fondi joodikutele kes tahtmatult teistele viga teevad ,et nad saavad ennast tunda inimväärselt edaspidigi. Vahet pole mul suht savi aga kuradi huvitav on jälgida vahet mida keegi ei näe :)
o
oot oot/ 17. november 2014 08:52
kohe tuleb vanaema ja sõimab sind. siis tead, kui halb sa oled ja sulikamp nii hea.
q
Q7/ 16. november 2014 23:02
Kui castab tôele, et poiss Q7 sôidab,siis ma ei saa aru,miks poiss ûldse raha anuma hamkas?5000 pole midagi ju
s
siimule/ 16. november 2014 22:59
Eesti rahvas on kuri varaste peale.
v
vanaema/ 16. november 2014 23:04
Oled Tais ja tead täpselt,mis juhtus? Või kaagutad kommenteerijatega kaasa? Nagu kanakari - üks alustas pori loopimisega ja ülejäänud järele. Kui oli nii valus oma viit eurot annetada,miks üldse annetasid? Inimesed,kas teil häbi pole?
m
mitte viit eurot/ 16. november 2014 23:18
vaid oma 500 eurot annetasin heauskselt . . . :((
s
sooh?/ 16. november 2014 23:26
Annetus oli vabatahtlik.Kui nii ihne oled,poleks pidanud annetama.Nüüd ilkuda on aga labane.
o
oot,oot,vanaemake/ 16. november 2014 23:30
mida Sa nüüd ise kaagutad(Sinult sõna laenatud).Oled asjas sees või? Esiteks , usun, et küllap oli suuremaid annetusigi kui 5 eurtot ,ehkki ka 5 eurot on täitsa arvestatav summa.Kuid ühes telesaates kinnitas Argo, et oli ka väga suuri annetusi. Rääkis näiteks ühest 4000 tuhandelisest koguni. Võimalik, et selline annetaja ei pea sellist summat suureks, kuid usun, et enamik peab ikka küll. Aga see selleks. Minu arvamus on, et pole lihtsalt kena inimeste vastu,kes on heast südamest annetusi teinud ja siis põlastada... "kui oli nii valus oma viit eurot annetada". Lootsite, et enamik tuleb selliseid hoopis suuremaid summasid? Või lootsite, et keegi ei hakka 5 eurosd tagasi nõudma? Aga vaat, neist 5 eurostest tuli ju kokku päris arvestatav summa, või kuidas?? Teiepoolne suhtumine on väga madalalaubaline.....teil peaks häbi olema!
o
Omakohus/ 16. november 2014 22:57
Noo? Kui argo väidab,et kulud olid väikesed ja saavad ise hakkama,siis miks ta nõnda narrilt küsib, "kes tahavad nendele annab raha tagasi"? Pealegi on tal kindlustus olemas. Argo, sul peaks küsimatagi selge olema,et keerasite suure käki kokku ja hakka kenasti ülekandeid tegema. See ju võõras peaaegu nagu varastatud raha.
e
Ei / 17. november 2014 00:02
ole varastatud raha . See on valeväidetega ja pooltõdedega kergeusklikelt välja lunitud raha.
i
irv/ 17. november 2014 13:44
ei ole varastatud, on väljapetetud.
i
INDREK/ 16. november 2014 22:50
Miks te loete teise rahakotti?Kui paljud teist on kasvõi 1 euro annetanud,et öelda ma tegin kellelegi head?Vaadake hetkeks oma hinge ja mõistke-õnnetuse eest ei ole keegi kaitstud.Kõik ei ole halvad nagu paistab.Kui inimene eksis siis teda karistatakse,kuid süütuid hukka mõista on kõige lihtsam,Kumb on lihtsam öelda-(jõhker küll) TÕUSE JA SÄRA VÕI SURE MAHA?Tavaliselt kadedad ütlevad viimast.Kahju,et elus on niipalju sallimatust,Sõbrad siin-ärge tehke ennatlikke järeldusi enne kui tulemus käes! Head paranemist Jarmo,Aderitele jõudu raskel teel!!!!
ä
ära mölise!!!/ 16. november 2014 23:16
mina annetasin suurest kaastundest 500€ . . .
j
jäta/ 16. november 2014 23:27
ä
äramölisele/ 17. november 2014 01:14
K u i labane võib üks m... olla! Sihuke ja annetas? Ha-ha-haaa!
i
INDREKULE/ 16. november 2014 23:36
Aga sellepärast, et "teise rahakotis" on paljude heade inimeste kaastundest annetatud raha ja on alust arvata, et seda ei kasutata õigesti.Sina kui "hea" inimene ära sõima neid inimesi kadedateks ja sallimatuteks.
h
hunt/ 16. november 2014 22:43
11.07.2014 - Tuntud kulturist Argo Ader pääses lõplikult kindlustukelmuse

a
appiiii/ 16. november 2014 22:42
kui haiged kommentaarid!!!
ärge siis vinguge, kui omal önnetus käes ja ..................... oioioi, inimesed.... ärge kraaksuge omale önnetust kaela!!! Saate just tagasi selle, mida siin kraaksute!!! uskuge mind!! :(
Pange see kommentaarium kinni, see on ikka töeline solgiauk :(
s
solgiaugule/ 16. november 2014 23:13
ja sina oled solk seal sees !
a
16. november 2014 23:38
Aga miks sina siis nii hullusti kraaksud?
h
hunt/ 16. november 2014 22:38
http://uudised.err.ee lukege sellelt linkild ta on petis tal on mitu kriminal asja mita veel
n
nj/ 16. november 2014 22:35
Anneta see 20 k palun lastekodule vms
kuhu iganes
see et sii raagid et ravi ca 4k lainud
selle maksab kindlustus tagasi
ja kui lubasid oma varad maha myya mis sellest aai siis ennem hakkasid rahvalt kerjama
Ei olnud ilmselt plaanis ka myya midagi
vaid jutt
h
HiHi/ 16. november 2014 22:27
Mul on ka ajukahjustus andke mulle raha ,et saaksin endale võimsa usa masina soetada ,et pärast tolle auto ajukahjustuse pärast kütuse lisagi sebida :) tore jutt ümmargune aga usutav...Kes Ta üldse on,et julgeb nii almustest ennast rahuldada? Nii kõva mees peaks krediiti saama ca´20 k rahulikult miks palved nagu rentslis elaval naisel kolme lapsega? Väga alatu tegu nüüd annetagu see kuradi raha kuskile heategevuseks kuna saab isegi hakkama!!1
n
nojah.../ 16. november 2014 23:09
Ma täitsa usun,et sul on ajukahjustus.Normaalne inimene sellist kommi ei kirjutaks...
a
Argo/ 16. november 2014 22:24
Otsin võlgade tasumiseks käendajat.
u
unn/ 16. november 2014 22:29
Palun aidake Argol võlga tasuda, konto nr peaks teil juba peas olema.
s
soolook/ 16. november 2014 22:23
Argo ees müts maha! Milline suurepärane improvisatsioon, milline kiire reageerimine! Vähesed suudavad niimoodi käigult lähedase õnnetuse rahasajuks spinnida. Argo on ju ägedam, kui Roosimannus, see mees tuleb Reformi kutsuda! Minu kummardus igaljuhul!
v
vaata jah/ 17. november 2014 08:45
endal õnnetus, aga pea töötab nagu koorelahutaja.
s
siil/ 16. november 2014 22:21
Aga mis saab ülejäänud 25 000 EUR kindlustusseltsi rahast? Sain aru, et pojal oli kindlustus 30 000 euri peale...Kuidas need asjad käivad nüüd?
l
lollile siilile../ 16. november 2014 22:31
ole vakka, kui ei tea, kuidas kindlustussummad jagunevad ja önnetuste puhul jagatakse/makstakse.... Tee öige homme tark nägu pähe ja mine IF-indlustusse ja palu selgitust......
P.s. ma jumala körvaline isik... aga no kyll ajab loll jutt ikka sita keema ... :@
Vabandust!!!
t
,,,,,/ 16. november 2014 22:31
tola....see on reisikindlustus ja kehtib vaid välismaal juhtunud õnnetuse puhul ja sealsete ravikulude tasumisks, mitte siin...
s
siil/ 16. november 2014 22:35
no aga ravigu teda siis seal niikaua!
y
ytr/ 17. november 2014 08:27
L
???/ 16. november 2014 23:10

e
Esiteks/ 16. november 2014 22:11
koik rahad annetjatele tagasi anda ja fond tehku oma rahade eest ja votku sonrad kes siin kommendeerivad kamppa. Ja annetajad voivad teha ise fondi aga eelnevalt peaks kontrollima kas häda ikka on..
j
???/ 16. november 2014 22:35
ja sina maksid, et siin öiendad???
Mina isiklikult kyll ei taha raha tagasi!!!
k
../ 16. november 2014 23:00
kuule ???: haige jutt suhu tagasi!
m
mismis/ 17. november 2014 14:16
s
samuti mina/ 16. november 2014 22:04
Mina raha ei kandnud lihtsal põhjusel, et mul pole üleliigset raha. Samas tajusin seda kui jõulukampaaniat, kus rahakest kogutakse nii laiahaardeliselt millegi üliolulise meditsiinilise aparatuuri tarbeks. Kaubanduskeskusesse me ei tõtta ostma esimese superpakkumise peale, samas siin nii raha hoobilt üle kandma, kahtlen ka annetajate adekvaatsuses. Seletuseks näen vaid üht põhjust- ju seda rahakest ikka on nii palju, et nii loopida. Miks nüüd selline hala?
t
TO mina/ 16. november 2014 22:02
kindlustusraha pole ka loppenud.
d
dziizoz/ 16. november 2014 21:58
Dziisos mis riigis me elame .lugege oma kommentaare mida te kirjutate!!! Piinlik. Julmus,viha ja pahatahtlikkus.
Perek. Aderile vastupidavust!!!!!
h
hunt/ 16. november 2014 23:16
minu teada oili tal 30000 kintlustus raha nüüd on tal anetadud raha üle. kuidas aru saada
t
teadmiseks/ 16. november 2014 23:30
Kindlustus ei kanna raha ette.Kindlustus hüvitab kindlustussumma piires laekuvaid raviarveid,kuniks kindlustussummast jätkub.
k
krt/ 16. november 2014 21:37
oleks aus mees, tsiks praegu üles pered, kus tõesti laps on haigusega hädas ja annetaks neile edasi, aga no ei, mitte selle aferisti puhul, pole lootustki. rõve, kui inimene on nii ahne, raha anti ikkagi selleks, et koomas ja üliraskes noor inimene eestisse tuua, nüüd, kus seda vaja pole teha, siis ei ole nii, et nüüd ise vaatan, kuhu kulutan. inimesel puudub südametunnitus, ajukahjustusega rullnokk kasvab isa jälgedes.
m
mh/ 16. november 2014 23:12
Ta on praegu veel Tais ja ravib poega.Vaevalt on tal võimalik sinu soovi hetkel täita.
a
Anni/ 16. november 2014 23:44
Panga ülekandeks pole oluline koht, kus oled. Oluline on ainult interneti olemasolu ja see tundub ka Tais täitsa olemas. Ja vaevalt nüüd Argo isiklikult poega ravib , hooldab (potitab ja söödab). Ju nad võtavad kõik rõõmsalt Tais veel veel viimast, enne kui siia halli ja niiskesse Eestisse tulevad. Muidugi, kirikusse võiks küünla küll viia, et nii hästi see õnnetus lõppes.....
n
Nojah/ 16. november 2014 21:36
Pole veel teada, kui suur ajukahjustus on, aga ajukahjustus on suur. Mõistlik jutt.
m
mutt/ 16. november 2014 21:31
Mida te ilgute! Ei tunne Argot isiklikult.
1
11 2 3.../ 16. november 2014 22:06
argot tunneb nüüdsest terve ilm!
s
seda enam : / 16. november 2014 22:11
KUI EI TUNNE,SIIS PEA ÜLDSE LÕUAD . . . :((
a
16. november 2014 23:24
Argo on tont ja vussvillem!
u
16. november 2014 21:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
JÄLLE SINA JARMO/ 16. november 2014 22:09

i
Inimestele/ 16. november 2014 21:28
Pidage palun paus ja laske inimestel selgineda olukorral. Olge õnnelikud, kui Teil peaks kellelgi midagi juhtuma, siis on hea näide, et on võimalik aidata. Püüdke ise olla olukorras, kui te ei tea, mis teie lapsega on juhtunud ja kuidas teda saab aidata... Igaljuhul loodame, et saab kõik korda...
s
Seglitusest/ 16. november 2014 21:33
Mul pole õrnaaimugi, mis seal toimub, pole kuidagi seotud inimestega, kuid eelmine postitus on see, andke inimestele aega... ja juba kolm negatiivset like-i. Mis TEIL EESTLASTEL VIGA????
ä
äkki küsiksid seda/ 16. november 2014 22:06
Argo Aderilt . . . milleks heasoovlikke ja petisele annetanud eestlasi tümitada . .
. ??? ah?!
p
petis/ 16. november 2014 21:28
Mitte vajadusel-vaid KINDLALT tagasi,ajuinvaliid!!!
u
16. november 2014 21:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
TOHOOHHH . . . :((((/ 16. november 2014 22:07
MIS KAMANDAJA SINA SIIN OLED . . . EHK OLED ARGO VÕI JARMO ?
o
OI JEERUM KÜLL !/ 16. november 2014 21:13
. . . "ET EI TULE MEELDE,KES 4000 ANNETASID . . . . AGA KONTOL ON JU ANDMED OLEMAS JA 4000 KANDNUD INIMESE KONTO NR. - NO MIS KÄGU SA ARGO ÜLDSE AJAD . . . ??? EHK SAAD SELLEST ÜLEARUSEST RAHAST LASTA VEITS ENNAST KORRIGEERIDA(MA MÕTLEN SEDA PEANUPUKEST JA ERITI SELLE SEESMUST . . . :(((((
k
kutt/ 16. november 2014 20:50
mina küll oma raha tagasi ei taha
h
Hähh/ 17. november 2014 14:13
t
Teadja/ 16. november 2014 20:44
Aga kuidas selle puurikaklusega ikka oli?. 20 eur ga on Tais võimalik inimesi rääkima panna midaiganes. Ei ole siin sõna ka sellest, mis tegelikult juhtus.
e
E/ 16. november 2014 20:47
Väga õige tähelepanek!
j
julla/ 17. november 2014 08:30
needkommijad tuleks ise puuri panna
a
Argole mõtlemiseks/ 16. november 2014 20:42
Kasvatan üksi kolme last, kuna mees sai surma. Mitte keegi ei anneta mulle midagi, töötan iga päev minestamise ääreni, üks laps on alles 2a. Lapsed tahavad süüa, riideid, kinno jpm...ah ma ei jaksa rääkidagi....Kirjutan need read lihtsalt selleks, et Argo mõistaks, et ainult tema valu ei ole ainus valu siin ilmas..... jõudu ja edu!
v
võta/ 16. november 2014 20:46
lapsed ja lahku siit, kasvõi Soome!
a
Aitäh!/ 16. november 2014 20:52
Aitäh soovituse eest, kuid ei julge minna.. Kardan, et minu raske olukord võib seal elades viia olukorrani, kus lapsed võetakse üldse käest nagu siin meedias lugeda olen saanud.... Siin vähemalt oleme koos, mis siis, et raskustes kuid koos ja see on põhiline! Kunagi vaatan tagasi ja usun, et olen rahul, et saime koos hakkama:)
s
sa ajuhiiglasest Nii-le / 16. november 2014 21:40
Et sul kunagi lapsi ilmale ei sünniks...........naine ju lesk ja üksi kasvatab ja peab raha teenima---sinusugune ei mõika seda,sina teed vist aborte
s
sa ajuhiiglasest Nii-le / 16. november 2014 21:40
Et sul kunagi lapsi ilmale ei sünniks...........naine ju lesk ja üksi kasvatab ja peab raha teenima---sinusugune ei mõika seda,sina teed vist aborte
m
mina/ 16. november 2014 21:47
mina tahan sind aidata, palun jäta oma kontaktid :)
t
Tänan!/ 16. november 2014 22:32
Tänan heade sõnade ja mõistmise eest! Olen õnneks hea haridusega ja töötunnid saavad normaalselt tasustatud. Vajan abiks vaid aega, millega ei saa meid keegi aidata. Aega, millal saaksin lastega mänguväljakul käia ja koolitöödes abiks olla. See valu südames on kõige raskem koorem, ülejäänuga saame hakkame, küll mitte hästi aga rahuldavalt. Üksi olles käib vahel emotsioon üle pea ja sellest sai ka need read siia kirja pandud. Tänan veelkord ja soovin kõigile Parimat!
s
sellised ei jäta kontakte,ega tee Ardot/ 17. november 2014 19:48
et teil kõik hästi läheks.
o
oeh/ 16. november 2014 23:16
Olen täitsa kindel.et ta mõistab.
Aga kui sul häda suur,ehk küsiksid abi,ehk antaksegi? Kuigi kardan,et eestlastele omaselt ehk ühe käega antaksegi,samas aga valatakse verbaalse solgiga üle...!
e
ei arva/ 17. november 2014 00:37
Argo ei arva et tema valu ainus on! Ta annab lihtsalt selgitust siinsetele ebanormaalsetele kommentaatoritele! Ilmselt korrektne inimene,tahab ausalt ära raakida, et need rumalad inimesed hakkaks mõistma. Ometigi saage aru, meediale lihtsalt meeldib, kui neil on keegi hammaste vahel järada ja see müüb ja sellega sisse toob. Küll siis aga kirjutaks
k
kahjuks/ 17. november 2014 08:39
see oli ebanormaalne selgitus. puhas ümmargune mull, mis ei maksa midagi.
K
20:42, 16. nov 2014-le/ 17. november 2014 01:21
Kas ta peab terve Eesti vaesuse peale mõtlema sel hetkel,kui ta laps on suures õnnetuses?Ma tulin operatsioonilt,aga polnud mahti kellegi vaesuse peale mõelda parajasti...
v
vana toriseja/ 16. november 2014 20:42
Huvitav, kes oli see kirjanik kes Aderile selle jutu kokku kirjutas ning kui palju annetajate raha läks talle ?
j
JA SELLE VÄLJAMÕTLEMISEKS NING KIRJUTAMISEKS/ 16. november 2014 21:00
KULUS JU TERVELT 5-6 PÄEVA !

a
Annetatud/ 16. november 2014 20:40
raha mittesihipärane kasutamine.
m
Mingeid fonde/ 16. november 2014 20:39
sina kyll tegema ei hakka- et rahad muudkui voolavad.
q
Q/ 16. november 2014 20:38
n
nuuuuuuuuuu/ 16. november 2014 20:38
Äkki lõpetame selle Aderi loo nüüd ära. Ajakirjandus on sellega üle võlli läinud.Mulle nii tundub.
Nii et las ta jääd nüüd .
a
aga mida sa ulud/ 16. november 2014 23:10
siis siin veel . . . ilma sinuta olekski see juba lõppenud !!!
õ
Õelad inimesed olete/ 16. november 2014 20:38
Mida te ise teeksite, kui teil oleks selline juhtum käsil? Õudsed inimesed olete te, kes sellise teema üle sõna võtavad ja arvavad, et teil peab õigus olema! Laske inimestel elada ja ärge käituge nagu loll eestlane- naerab teise õnnetuse üle ja viskab kaikaid kodaratesse. Olge normaalsed, inimesed!
Jarmole aga edu paranemisel!
o
on olnud/ 16. november 2014 20:43
Kohe kerjama kyll ei hakka. Eriti kui pole arvedki veel teada.
e
Ehh/ 16. november 2014 21:43
KIndlasti ma ei petaks, ei vassiks ega valetaks ja nutaks ringvaates...ja kindlasti ma ei kerjaks.Seltskonnakõrgkiht my ass.
m
muidugi/ 17. november 2014 01:23
Jah,ega keegi sind ringvaatesse ei kutsu küll...
j
jahh/ 17. november 2014 16:15
müüks vara ja annaks rahad kaa tagasi. jaa
k
küssa ?/ 16. november 2014 20:30
Argo Ader: saame ise hakkama, teen vajadusel toetajatele ülekande tagasi.
No ei saanud ju. Oleks ka ise saatnud kopka kui lugu poleks farsiks kujuneneud.
s
soovitus/ 16. november 2014 20:29
Argo, kui tahad veel inimese kombel ringi liikuda oleks tark sinust helistada või minna panka ja lasta kõik ülekanded tagasi saata, mis sellel ajal on tehtud. Võibolla tuleb pank sulle vastu ja ülekande tasusi ei võta. Aga sellist lolli juttu ajada, et teed mingi fondi nendele kellel pole kindlustust?! Mis sul mõttes oli, kui sellist jama suust välja ajasid??? Muud paremat ei oska soovitada. Sa oled nii või naa igasugu saastaga koos, katsu ka seekord kuidagi valgeks meheks jääda.
t
tule mõistus appi/ 16. november 2014 23:21
Kas kohe täna on vaja või? Ehk lasete tal mõnda aega poja kõrval ja abiks olla? Küllap ta teeb seda,andke ometi hingamisruumi!
e
Et Delfis/ 16. november 2014 20:27
oli vaja selle artikli kommendeerimiseks sisse logida . Samas härra teatas et ei tule meelde kes 4000 annetasid. Et siis polnud nagu oluline. Tean naist kelle pojal on ajukasvaja ja tema kyll ei hakanud kerjama. Sellepärast palun jäta see piibitamine. Ehk kunagi-igaks juhuks.
o
OI JEERUM . . . !!!/ 16. november 2014 20:55
. . . "ET EI TULE MEELDE,KES 4000 ANNETASID . . . . AGA KONTOL ON JU ANDMED OLEMAS JA KONTO NR. - NO MIS KÄGU SA ARGO ÜLDSE AJAD . . . ??? EHK SAAD SELLEST ÜLEARUSEST RAHAST LASTA VEITS ENNAST KORRIGEERIDA(MA MÕTLEN SEDA PEANUPUKEST JA SELLE SEESMUST . . . :(((((
t
to Et Delfis/ 17. november 2014 00:18
See naine oleks just pidanud kerjama ( nõme sõna, õigem öelda paluma abi )oma poja ( kõige kallima ! ) nimel.
t
to Et Delfis/ 17. november 2014 00:18
See naine oleks just pidanud kerjama ( nõme sõna, õigem öelda paluma abi )oma poja ( kõige kallima ! ) nimel.

n
16. november 2014 20:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
AH ET NEED HEASÜDAMLIKUD RAHA ANNETAJAD/ 16. november 2014 23:07
ON SIIS NÜÜD ÜMBER NIMETATUD SILMAKIRJALIKEKS VEREIMEJATEKS . . . LOODAN KÜLL SÜDAMEST,ET JUMAL OLEKS ÕIGLANE JA SEE ALATU RAHAVÄLJAPRESSIJA SAAKS ÕIGLASE KARISTUSE . . . AAMEN !
r
Riisikas/ 16. november 2014 20:21
Nii sile jutt, et hakka või uskuma!
o
16. november 2014 20:20
Ole tore tee tagasi kõik ma ei hakka eraldi kysima sest see ilmselge et kindlustus katab kõik ja sul pole sedA rulli vaja...tegid ilmaasjata kära
e
E/ 16. november 2014 20:19
Osav demagoogia. Üritatakse manipuleerida inimesi kaastundele ja mõistvusele. Ma ei usu ikka! Ja vajadusest on asi kaugel, kindlasti tuleb kõik tagasi kanda.
t
tuttav/ 16. november 2014 20:17
Sellelt vennikeselt ei saa enam midagi tagasi. Räägib, et poeg on peast soe, aga tegelikult on ta kogu aeg selline olnud.
n
no see komm/ 16. november 2014 20:47
on küll PARIMAST PARIM . . . !!!
j
16. november 2014 20:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kuku/ 16. november 2014 21:25
Kuule, see ei ole esimene kord kui vend raha "omistab" .... kuidas ikka selle kindlustuspettusega oli, mille eest ta kohtusse ei läinud kuna süüdistus esitati liiga hilja ja juhtum aegus....
Seda raha ei näe enam keegi ... varsti lendab aderi muska ka järgi ja nagu mees mainis, siis raha kulub neil eestis ka ... seetõttu juba mees räägib, et vajadusel kannab. Kuid vajadusel kannab - kuid kuidas see vajadus tekib tal?!
v
16. november 2014 22:49
vaata aga kus selgeltnägija.
s
16. november 2014 20:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
???/ 16. november 2014 23:04
kas petturitel lasta ruulida?
a
aru ma ei saa sõnast vajadusel/ 16. november 2014 20:16
Miks vajadusel?????????
Tee ära ilma kysimata ja probleem lahendatud...miks seda on sulle vaja eesti inimestelt????

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee