Tarbija

Jabur olukord: pooltühjad bussid uhavad peatumata mööda

Maaleht, 13. november 2014, 16:38

17 KOMMENTAARI

f
Firmajuhtidel/ 7. detsember 2014, 17:55
pole m6tet oma busse mingite tüütute reisijatega koormata. Palju parem äriidee on bussiliiklusele riiklikku dotatsiooni taotleda
n
no/ 23. november 2014, 19:29
kui uhavad mööda, ju siis pole vaja
a
Anu/ 20. november 2014, 01:49
Isegi väikeste lastega ei taheta teha peatust.Bussijuht,Sebe firmast ütles et sõitke oma autoga.Ütlesin talle,et ma ei tulekski bussi peale kui mul auto oleks.Siis käratas,et minge oma liinibussiga.No õhtul hilja ei sõida ükski liinibuss maa piirkonda.Ja ei võtnudki peale,kuigi rahvast oli vähe.Tal oli kahju teha nõudepeatus,ei olnud ekspress vaid tavaline kaugliin.hea,et üks mees tahtis sõita meie kanti ja võttis takso siis saime meie ka peale.muidugi läks meile see sõit kallimaks aga peaasi,et koju saime.Mine lapsega või põõsa alla ei ole bussijuhi asi.
m
Monika/ 22. detsember 2014, 12:14
Aeg-ajalt sõidan ühte teatud vahemaad, mida teenindab SEBE buss. Külas on 2 bussipeatust. Pilet müüakse peatuseni, mis minu sihtkohast 1 km eemal. Ehk et mul tuleb bussile piki maanteed 1 km järele kõndida. Nii olengi ostnud (ühe SEBE bussijuhi soovitusel) pileti järgmise peatuseni. Ja palunud peatust nn ametlikust peatusest järgmises. Igakord (mõni sõidukord aastas tuleb ette) astun põksuva südamega bussi, et mis tuju bussijuhil seekord on. Vahel ollakse sõbralik, vahel näägutatakse. Aga nii, nagu eelmisel laupäeval (20.12.2014), ei ole mind keegi kõnetanud. Palusin pileti "oma" peatusest järgmiseni ja väljumisvõimalust mitte selle küla ametlikus, aga vahepealses bussipeatus. Bussijuht käratas seepeale, et tema "kohe ei taha selliseid kombeid harjutada, et iga võsa juures peatuda" [jutt on Tallinn-Narva maantee äärsest ametlikust bussipeatusest]. Et miks tema seal üldse peatuma peaks jns. Vastasin, et maksan sõidule ju peale, sest ostan pileti kaugemale, ja et on pime, ja maantee servas ohtlik kõndida, ja et kasvõi puhtinimlikult mulle vastu tulla. seda enam, et on ametlik peatus. "Aga kus on Teie arvates ametlik peatus?!", käratas see bussijuht Tiit (piletilt vaatasin nime). Ütlesin. Ja seepeale vastas, et teeme siis selle kohani!. Ja nii oligi. Tänasin teda, ja ütloesin, et mina kaotan oma kehakaalu, aga talle tuletasin meelde, et põhimõttekindlus võib maksta elu. Kusjuures selles SEBE ametlikus peatuses ühtegi väljujat peale minu polnud. Niiet poleks vahet olnud, kummas peatuse teeb.
Kes küll tuletaks neile bussijuhtidele meelde, et nemad on kliendi jaoks, mitte klient nende jaoks. Sestap teen selle juhtumi kohta kirjaliku pöördumise SEBE poole. Viisaka. Nii nagu olin paluv ja viisakas ka laupäeval piletit ostes. Ja bussist väljudes.
j
ja nii/ 17. november 2014, 14:11
hakkabki olema, ega siis inimene pole mitte keegi, tähtsamad ninad sõidavad ikka lennukiga.
k
kohustus/ 16. november 2014, 20:58
Selline asi saab olla ainult eestis, mujal maailmas võtavad bussid kõik reisijad peale, kes peatustes seisavad ja ükski ei kihuta mööda, eesti ärijuhid on väga kitsa silmaringiga ega suuda kaugemale oma jalgeesisest mõelda, riigijuhid ei vasta tasemele ja kuidas on lubatud sellist marsruuti maanteele liikluse takistamiseks, kui rahvast peale ei võeta.
d
16. november 2014, 08:49
Diana.
Sama lugu on ekspresside ja muude liinidega tallinna tartu maanteel. Põltsamaale keeravad vaid üksikud, mõni heldem teeb pestuse puhu ristis, sealt linna 1'5 km.
j
Juhan./ 15. november 2014, 10:30
Selles pole süüdi kõik bussijuhid vaid kõrgem juhtkond kes on teinud antud liinile peatuskohad. Mõni kaasreisija võib kaevata et bussijuht peatas seal ja seal ning jäi hiljaks paar minutit. Tallinn Põlva Võru bussis reisija oleks võinud juba Tartus rääkida bussijuhiga ja küsida kas juht suvatseb teha peatuse kohas kus tal peatust ettenähtud pole.
y
yks reisija/ 14. november 2014, 21:21
tallin-põlva -võru viimase öise sõiduga oli lugu et keegi tahtis peatust , tartu ja põlva vahel ja pidi sõitma põlvasse kuna bussijuht keeldus peatamast. kuidas inimene keskööl pölvast 20 km tagasi saab,pole kellegi mure, samahästi oleks võinud tartust takso võtta, kui oleks teadnud et ka bussijuht on inimene ja tahaks õigel ajal koju pääseda...

õ
õige küll, aga../ 14. november 2014, 09:18
Teoreetiliselt võiks buss Pärnus viis inimest peale võtta ja nendega peatumata Tallinnasse välja sõita. Ikkagi ekspress. Alati olnud ja õige. Aga kas ka õiglane ja inimlik? Kas tõesti pikendavad paar vahepeatust sihtpunkti jõudmise aega nii oluliselt? Või, hoidku jumal, ajavad bussifirma pankrotti?
s
16. november 2014, 20:59
Siis pangu juba takso käima, kui mõne inimese peale võtab ja keskkonna reostust ka vähem.
m
Meister/ 13. november 2014, 22:32
Ekspress tuhisebki mööda - ta on ekspress ja nii on alati olnud.
e
Elbil/ 14. november 2014, 18:47
....ei. see pole EXPRESS vaid SEXPRESS......, sind , ,,maakat", kepitakse eest ja tagant, et viimanegi ,,maakas" linna elama tuleks....!
p
pärnakas/ 13. november 2014, 21:05
no eksperssbuss on otseühendus puntide A ja B vahel..... ta ei peagi peatuma ja artiklist võib välja lugeda, et ei peatugi mingites vahepealsetes peatustes........... kõik on ju õige...
t
tokipeatus/ 13. november 2014, 21:01
t
Täispikka lugu loe Maalehest?/ 13. november 2014, 19:58
"Täismahus lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta päevapilet"
Mida oligi arvata, et ei saa lugeda.
s
sama / 13. november 2014, 19:03
Ka Parnu Jaagupisse ei peaks iga buss, sisse soitma, kuid Parnu-Tallinn mnt. aares on teeots kust saab jala asulasse. Kui seal voi Libatse teeotsas seisab klient, kes naiteks tostab katt, siis on ta ju tuluallikas ja voiks peale votta.Libatses on hooldekodu, kus on Parnust kliente ja oleks tore, kui sealt saaks soovi valja naidates kulastanud omaksed bussile.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee