Eesti uudised

Riigilõiv jäi maksmata – nüüd kannata! Paari tunniga tõsteti pensionär tänavale vihma kätte

Juhan Haravee, 8. november 2014, 08:00

194 KOMMENTAARI

t
tüüpiline kiuslik vanamutt/ 9. november 2014, 21:54
ahne ja vanadusest lolliks läinud vanamoor. selliseid terve Eestimaa täis. uvitav kas see vanamutt üldse ise kunagi midagi teeninud on
s
see pole veel midagi/ 10. november 2014, 08:59
Minu sõnnist ämm on ikka tõeline lapsevihkaja ja inimhingedega manipuleerija.
G
..l/ 9. november 2014, 18:45
Googeldades selgub,et see kohtutäitur ei ole just kõige ausam inimene..
m
Mina/ 17. august 2015, 10:41
..olen Risto Sepp´aga isiklikult kokku puutunud (olin võlglane) ja mina ütleksin, et ainukene normaalne täitur kellega on võimalik ka kompromiss lahendeid saavutada.
Võibolla on aeg meest muutnud aga antud situatsioonis arvan, et temal (Risto Sepp) polnud muud lahendust.
k
Kahtlane kohtutäitur../ 9. november 2014, 18:41
Süüdistuse kohaselt arestis Tallinnas kohtutäiturina töötav Risto Sepp (35) 2010. aasta juunis ühes täiteasjas teadvalt ebaseaduslikult võlgnikule kuuluva korteriomandi, olles teadlik vara arestimise hetkel, et täitedokumendi aluseks olev võlgnetav rahasumma on võlgniku poolt võlausaldajale tasutud ja nõude tagamiseks seatud hüpoteek on tühistatud. Samuti lasub Sepal süüdistus selles, et Risto Sepp arestis vara suuremas ulatuses kui oli vajalik täitekulude katteks.
j
jak/ 9. november 2014, 18:33
Ei läinud see inimene tänavale elama. Võin kinnitada et keegi ei lähe kui ta ise ei taha. KOV juures saavad abi kui küsivad. Antud juhul mindi siiski oma igapäevasesse elukohta. See mis seal toimus oli kena show. Ja ajakirjanik neelas konksu alla....
p
Poig/ 9. november 2014, 18:30
on jah see tuntud Eugen Antoni,tuleb tuttav ette küll.
m
Mida kuradit ?!?!/ 9. november 2014, 16:03
Kas tänapäeva Eestis võivad isehakanud kõiketeadjad vanureid kodudest välja tõsta ? Las nad, siis elavad kuuskede all kümnekesi koos. Hiljem kõi kvinguvad, et Eestis kodutuid nii palju. Kurat te vingute kui stabiilsust hoida ei suuda ?!?!
Debiilne Eesti.
M
?/ 9. november 2014, 16:24
Mida kuuskedst ja kuusealusest sa siin sogad? Mutil on (või vähemasti oli) endal 2-toaline korter Lasnamäel. Ja täiskasanud poeg kah, kes võib abistada. Küllap sinna sii kolibki. Kui ta seda kesklinnakorterit kah omastada soovis, tulnuks tal vanamees käekõrvale võtta ning notari juurde sõidutada - testamenti koostama. Notarit võib voodihaigele ka koju kutsuda, kuid see on kallim lõbu. Ise oli rumal, kui oma võimaluse maha magas.
ä
Ärimiizu/ 9. november 2014, 15:29
Eelpoolviidatud venekeelne artikkel seletas kõik ilusti ära - vanaproua kasutas isa-poja vahelisi keerulisi suhteid, suutis kinkelepinguga endale saada kõik abikaasa varad, välja arvatud Gonsiori tänava korter, millest 50 % kuulus mehe pojale esimesest abielust. Selle kallale vanaproua läkski, püüdes tühistada tolleaegset pärimistõendit (mehe esimese naise korteri osalus erastamisel) ja veenda kohut, et tegelt kuulus tema mehele hoopis 75 % korterist (väitega, et mees tasus suurema osa korteri erastamishinnast)..puändiks on asjaolu, et vanaproua taotles kohtult nö. riigiabi, ehk tasuta advokaati ja riigilõivuvabastust (% korteri turuhinnast, tol korral ca 45 tuh EEK), kohus ka taotlused rahuldas ning asja arutati, kuid vanaproua hakkas ise soperdama, ei usaldanud talle määratud juristi ning konsulteeris veel teiste juristidega, kasutas saadud infot oma seletustes ja hagimuudatustes (mida kogunes lõpuks nii palju, et kohus palus tungivalt proual selgusele jõuda, mida ta siis lõpuks kohtult tahab), kõige selle jama peale taandas riigi poolt määratud advokaat end asja menetlemiselt, siis tegi vanaproua veel ühe juriidilise apsaka, sõnastades valesti oma taotluse ja tupnes see sellega, et esialgselt määratud riigiabi tühistati ja lõiv tuli tasuda täie rauaga, ja selle maksmisega jäädigi hätta ja tekkiski võlgnevus., mille eest ta tänavale tõsteti....
V
!!!/ 9. november 2014, 16:27
Vga asjaik ülevaade neile, kes siin emotsioonide pinnal vahutavad,
h
hallo/ 9. november 2014, 11:12
pole teemaga kursis, kas tädi oli õige või mite, ablas kullakaevur või õiglane ja armastav abikaasa oma abikaasale aga ikkagi mis riik see on, kus maksmata riigilõivu eest saab pensionäri elamisest välja kupatada
t
to hallo/ 9. november 2014, 16:30
Vanarahvatarkus: võlg on võõra oma! Kuigi kaasajal püüavad paljud seda tarkust eirata, kuid nagu näha, igaühel ei tule see kuigi hästi välja..
k
9. november 2014, 17:27
Kui pole teemaga kursis, siis ei maksa heietada.
x
x/ 9. november 2014, 17:48
kui jääd riigile võlgu , pannakse sind terroristidega ühte nimekirja
t
Teeline/ 9. november 2014, 21:16
hallo / 11:12, 9. nov 2014 : pole teemaga kursis, kas tädi oli õige või mite, ablas kullakaevur või õiglane ja armastav abikaasa oma abikaasale aga ikkagi mis riik see on, kus maksmata riigilõivu eest saab pensionäri elamisest välja kupatada
Teda ei kupatatud välja mitte maksmata riigilõivu pärast, vaid tema korteriosa läks sundmüüki ja täieõiguslik korteriomanik soovis oma vara ise kasutada.

e
elu/ 9. november 2014, 10:29
Eestis on kõik üles ehitatud teiste petmisele , alandamisele, valetamisele ja varastamisele.
Reeglina on nn. teised ja kolmandad abielud üks nahaalide võimalus ja EESMÄRK saada küüned võõrale varale külge. Eriti hull on lugu, kui inimesed on üle 60-sed. Neid saab "armastuse" sildi all kõige rohkem lüpsta. Vanad mehed ei oska üksi elada, siis ilmuvadki "armsad kiisud" külje alla.
Eestis on sadu "lahkeid ja hoolivaid " naisi, kel ainus siht vara(korter, suvila , maa ) omavalt inimselt abielu sildi all endale kantida. Allakäinud autud naised nagu seesamune "ohver" Ludmillagi on oma lapsed samasugusteks saamainimesteks kasvatanud ja õpetanud teisi petma.
Ka nooremas eas otsivad naised, kes pole meeste seas hinnatud, toslemite lahuttaud meeste külje alla. Algul pakuvad esimese naise poolt väljavisatule oma tuba, siis hakkavad koostama skeem, kuidas mehe suguvõsa maju, suvilaid, autosid endale saada.
Paraku on suurem osa korterite ja majadega abiellujaid häbematud naised. Nad mõnitavad mehe lapsi ja sugulasi täiega. Mehi muidugi ka taolisi, veidi vähem.
m
meenutaja/ 9. november 2014, 09:54
Kus olid siis aktiivsed pollarid kui üks sibulperekond Lasnagorskis eestlasele üüri ei maksnud? Võsa käis kohal ja sai tappa isegi.
m
Meenutajale/ 9. november 2014, 16:42
Ei jagu lihtsalt, liialt sageli ning palju on koosseisusid koondatud.
e
ert/ 9. november 2014, 17:40
Tegelt lihtsalt vanamutiga ohutum jurada. Ment on ju ment...
t
tütar / 9. november 2014, 09:19
paras selle vanamutile,mingu oma korterisse tagasi,mäletan näiteks ise väga hästi kuidas naised hakkasid piirama ja vaatama pärast ema surma kuidas isale külje alla pugeda,see selleks ,aga põhiline oli ikka see et mis vanal mehel varandust ikka on ja kuidas sinna küüned taha ajada,kohutavalt halb mälestus on jäänud sellistest eitedest,aga kui isa hooldada oli vaja siis olid kõik kadunud koos asjadega mis parajasti arvati et võiks neile kuuluda,aga kui mõne sellisega veel abielus oleks olnud,siis oleks alles lahinguks läinud
t
Tundub, / 9. november 2014, 18:16
et sa ise muretsed kõige rohkem varanduse kaotamise pärast. Aga seda, et isa üksindust peab tundma tütre ahnuse pärast - ei tule mõttessegi!
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 9. november 2014, 08:24
no kurja küll, kas nüüd pole võimalik kindlaks teha kus see täi-tur elab. piisab vaid teatud härrastele tellimus teha ja keegi ei tea kuhu see täi-tur koos oma perekonnaga kadus. pole .... pole ka probleemi. :)
h
Haige oled?/ 9. november 2014, 08:35
Või vene filmide fänn? Mis puutub siis täitur, kui uued omanikud ütlevad"Nüüd sai mis tahits!". Täitureid lööme maha, aga uued omanikud ju palkavad uue. Täitur on sõnumitooja, et uued omanikud tahavad oma vara kätte saada!
m
Miks mind saadad?/ 9. november 2014, 08:52
Kas ma olen neid kaitsnud? Sa nagu artikklit lugesid(oskad lugeda?). Ime et veel Unzip süüdi pole või nato?
e
Ei ole kunagi pahatahtlik,/ 9. november 2014, 01:32
aga seekord tuli mõte, et küll vanainiese kiusamise ja piinamise eest see nn. ooperilaulja oma hääle kaotab - mida külvad, seda lõikad! Siis parastavad kõik head inimesed, sellisest jurakast ei ole kahju kui tal halvasti läheb...
ä
ärge manage, kui asjaolusid/ 9. november 2014, 03:17
m
Mis/ 9. november 2014, 18:19
seal teada? Fakt jääb faktiks - vanake visati tänavale! Ükskõik, mis pidi vaadata, sellele ei ole õigustust!
i
irw/ 10. november 2014, 13:16
targuta vähem. on juba ammu teada, et vanamutt oma lolluse ja ahnusega siin hiilgas. varandust on tal küll ja rohkemgi veel, aga tema püüdis ikka lisa krahmata.
h
Heiki Herman Soome/ 9. november 2014, 00:28
siin on tüüpnäide kui kaugele on siis jõudnud tänane eesti oma seaduste
ja arusaamadega tsiviliseeritud elust...
/ Heiki Herman Soome /
agressiivse röövkapitalimi kopeerimisel ei näi olevat enam mingeid piire...
uue eesti seadused on ajas tagasi liikunud oma 100 aastat...
hoolimata mistahes otsustest, on eksitud rängalt inimõguste
konvensiooni § de vastu ja menetlus tuleks edasi kaevata euroopa kohtusse... lausa uskumatu tundub, et peaminister Rõivas vaatab
taolist seadusetust pealt, olles ise olnud sotsiaalminister...
kui ka inimene on võlglane jne, siis antakse talle kaunis pikk
aeg oma elu korraldada ning isegi võimalus võla kustutamiseks...
päevapealt kedagi korteist välja tõsta, kui tegu pole otseselt seotud kuritööga on seadusevastane... selles juhuses eriti jõhker, sest tegu vanema naisega, kelle elu taolise tegutsemisega ohtu seati...
eesti seadusandlus peab end sätestama ikkagi euroopa nõetele, kui eesti soovib endiselt olla euroopa liidu liige...
eelmine aasta maksis rootsi kuningriik kümneid miljoneid kahjutasusid, sest juhtus samuti, kui vanem abielupaar tõsteti välja oma villast seaduse mitte tundmise ja agressiivsete ametnike poolt...
tõsi küll paar sai samaväärse elamispinna vastu, kuid see ei andnud põhjust väljatõstmiseks...
rootsi riik on mitme probleemiga euroopa kohtus ja pea kõik menetlused kaotanud... nii, et pöördugem rohkem abi saamiseks euroopa kohtusse, hoolimata, et eesti kriminaalsed ametnikud levitavad teadlikult müüti, justkui euroopast abi ei saaks, et juba enne inimesi ära hirmutada...
suuresti on viinud vanad primitiivsed seadused ja inimvaenuliku
menetluse eestisse, endised vanad röövkapitalistikud väliseestlased,
kes eestis 90 ndatel tegutsesid ja tegutsevad tänaseni...
nood tegelased nägid võimalust oma taskud rahaga täita ja piiramatult spekulatsioonidega tegelda... nii on eestist saanud suur kõdunev, ajast mahajäänud agresiivne röövkapitalistlik eraomand, mitte kaasaegne tsiviliseeritud inimeste riik...
i
9. november 2014, 08:34
Ilmselgelt oled magamaminekuga hiljaks jäänud...
a
Ats/ 8. november 2014, 23:42
Vaadake telekat,Soohai või Hiidämblikud vol.1
k
kus kanalilt soohai tuleb?/ 9. november 2014, 00:03
a
Ats jälle/ 8. november 2014, 23:27
Suur soovitus.Minge magama või võtke veel üks suur plastikõlu!Ja tarku kommentaare jätkub hommikuni.

t
teadja/ 8. november 2014, 23:24
See liiga teatud ja tuntud "noormees" on kunagine "Vanemuise" ooperilaulja EUGEN ANTONI ja
tema kunagine"Vanemuise" baleriinist abikaasa, kes on juba palju aastaid tagasi tolmu siinsetelt radadelt pühkinud ja Soome oma elujärge parandama, karjääri tegema ja õnne otsima läinud. ...
Pole nagu kuulnud, et Soomes see tuntus leitud on ..... !?
a
9. november 2014, 08:35
Ah sa mait, said hakkama, endal kohe hea olla,eks?
s
swer/ 8. november 2014, 23:14
Ajakirjanik ajab sellist möga, et lausa valus. Kas on nii raske natukenegi tausta selgitada?
r
Roman/ 8. november 2014, 23:12
Kasupoeg tuli kohale, et kättemaksta, parastama inimest, kes oli ta kunagi oma perre võtnud. Kasupoeg oli ise auahne, mitte memm; memm suvilasse ja neile magus suutäis Gonsiori tänava korter, see ju hulga raha. Inetud ja inetu on meie riik. Aitan minagi võidelda, et kohe sünnitavat naist TLN üürikorterist välja ei tõstetaks esimese eksimuse puhul.
k
kai/ 9. november 2014, 09:53
Roman, sa oled küll millestki valesti aru saanud.
e
eit/ 9. november 2014, 22:47
pool korterit kuulus algselt pojale ja pärandina poolest veel pool . neljandik oleks olnud mutil pärida , aga keeras asja vussi . asi mida arvustada . kohtuga välja tõstetud inimene saab vaielda kohtus , mitte tänaval . surnud mehe poeg pole võõras , mammi vihaku edasi .
i
Irw/ 10. november 2014, 13:40
Et siis.. see "oma perre" võtmine tähendas, et mutt leidis rikka vanamehe, puges sellele külje alla ja hakkas 40-aastast kasupoega kottima. Nii või?
n
nojah/ 8. november 2014, 22:03
vabandage, aga kas keegi siin õhtulehes artiklit ka oskab kirjutada???? wtf no nii segast asja ikka ei kirjutaks...miks ta siis võlgu oli tahaks ma ka teada, et siis tänavale tõsteti..okei riigilõiv hmm ja edasi. See ikka on kahepoolne asi..arvatakse et pensionör on süütu aga cmoon kirjutage ikka korralik artikel, ma ei saanud mitte si**agi aru mis siin toimub peale selle et ta tõsteti välja kuna kasupoeg tegi midagi...
t
to nojah/ 8. november 2014, 22:55
Pea oma pudrumulk siin ükskord kinni, vastik Sinu lõputut alle-aad lõputult lugeda!
i
irw/ 10. november 2014, 13:41
rohud ununesid võtmata?
k
Kohus/ 8. november 2014, 21:54
Küll KARMA KA RISTONI JÕUAB, JÕUDIS Priit Lantini. Kohtutäiturid on ülbus ruudus.
r
Realist/ 8. november 2014, 21:22
On ääretult kahju, et ajalehe toimetus ei suuda, täpsemalt öeldes ei taha, teemat käsitleda arusaadavas võtmes. Mis tähtsus oli riigilõivul?
r
Reede/ 8. november 2014, 21:06
Tore, et ametnikud resoluutselt tegutsevad ja seadusi järgivad.
k
ketser/ 8. november 2014, 21:54
resoluutselt tegeletakse vaid pensionäride; vorstivaraste ja kiiruse ületajatega. Ülejäänute puhul hakkab mämmutamine pihta ...
s
Sven/ 8. november 2014, 21:02
Mida need tüübid mõtlesid kui memme tänavale saatsid...väga haige ikka..
Keda kotib see seadus..poiss elab nagunii Soomes..ootand veel u10 aastat..oleks memm arvatavasti taadile järele läinud..ja sis oleks poiss oma pärandi nagunii saanud ilma jamadeta..seda enam kui endal on veel suvila olemas..
Uskumatu ikka..loodan et memmel ikka on koht kuhu minna..
l
lemme/ 9. november 2014, 08:56
too memm on ju ise ahne ja tahtis poisi pärandist ilma jätta.nii,et paras talle.
t
To Sven/ 9. november 2014, 09:47
Sellel memmel on ju endal korter Lasnamäel, miks arvad, et ta lageda taeva alla jääb?

a
Ats/ 8. november 2014, 20:51
Seadus on seadus. 100% olen kindel,et vastava hariduse saanud ja tuntud ametnik ei rahmi huupi.
v
8. november 2014, 20:01
Väints möllab kastidega :))
l
loen ja imestan/ 8. november 2014, 20:40
üheski koht ei võeta vastu üldse ilma eelneva riigilõivu tasumiseta dokumentelseega on selles loos on ikka väga valesti ja ebatäpselt kirjutatud. Pole mõtet mängida ajakirjankku kui teemast aru ei saada ning mingi ebatäüne soperdis ära trükitakse. Sedasi on see pigem vaenu õhutamine kui abistamine.
s
9. november 2014, 08:42
Seda ju soovitaksegi, et hakkaks soppa lendama kui asi oleks lahti seletatud, siis oleks ehk mõni kiruv kommentaar, kuidas vanainimesele liiga tehakse, kirjutamata jäetud.
i
irw/ 10. november 2014, 13:44
Paistab, et sa oled siin üks neist kes lugeda ei oska ja ilmselt ka loetust aru ei saaks :)
Vanamutt taotles riigi õigusabi, seega ta ei pidanudki kohe lõivu maksma, küll aga hakkas lõpuks nii hulle nõudmisi esitama, et kohus tühistas algse riigi õigusabi määruse ja mutilt nõuti see lõiv sisse. Ahnus, mis muud.
v
Vaene../ 8. november 2014, 19:33
hei kas tõesti teil seal soomes nii vilets elu et siin korterit kohe vaja ja vana inimene tänavale tõsta...Paistate kull haritud aga samas hullemad kui pussipeatuse parmud nii et edu teile noored..see on austus vanemate vastu.......
k
9. november 2014, 08:44
Kas sa oled "pussipeatuse"parm?
e
eit/ 9. november 2014, 22:56
kolm neljandikku korterit kuulus mehe pojale , mutt tahtis rohkem, tehti seaduse järgi, poeg maksis kulud kinni ja memm läks oma jahimaadele . pole mõtet teiste vara himustada .
w
Www/ 8. november 2014, 18:33
Need kes ihkavad veneaegu tagasi vöivad minna venemaale ega seal midagi vahebeal muutunud ei ole ! Head teed kommunistid!
n
no no/ 8. november 2014, 20:48
no küll ükskord ka sinu vikat õige kivi leiab,kannatust
u
Urmas/ 8. november 2014, 17:57
Kertid jne... unistavad, et keegi hakkab seda p.sariiki kaitsma?
j
just,just/ 8. november 2014, 20:52
anonüümsed kommikangelised on esimesed,kel saba jalge vahel.Oleme varemgi selliseid näinud.
l
Lauri/ 8. november 2014, 23:29
Aga sina ei ole ju anonüümne?
k
koristus-ekspert/ 8. november 2014, 16:12
korter / esik paistab sodi-saasta ladu. jube.
a
8. november 2014, 16:53
Aga raamatud on nii reas seal riiulil,eks igas peres,kus elatakse ei saagi kõik piinlikult korras olla.Ju tal mure,ei olegi tahtmist lapi ja harjaga ringi käia.Sina,ekspert,vaata oma elamist!
k
KIVIMEES/ 8. november 2014, 15:47
OLEN NÄINUD JA VÕRRELNUD NEID VALITSEVAT KLASSI ,NÜÜDNE KAPITALISTLIK DEMOKRAATIA ON TEERULL!
j
JEEP/ 8. november 2014, 14:39
Mäletan nooruses, ENSV aegadest igasuguseid õigusenõudjaid kes endale igasuguseid eesõigusi nõudsid, end teistest kõrgemaks lugesid. Kõndisid sellised tegelased täitevkomiteede ja parteikomiteede vahet ning vehkisid oma parteipileti ja veteranitunnistustga. Selliste kohta oli rahvalik ütlus:Ikiliseb, kõliseb, lonkab ning möl...b!
Üigusriigis on kprd kõigi jaoks ühesugune. Olgu mees siis helilooja või tänavamoosekat. Ise aga arst või koristaja. Ise sdi kui ilma jäi. Kui ei osanud asju ajada.

k
Kirevad asjad, aga tühi sisu/ 8. november 2014, 12:55
Heal vanal sotsialismi ajal sellist vaatepilti ei näinud - alati anti vastu mingigi elamispind! Mida aeg edasi, seda vastuvõetamatuks on mulle seeröövelik kapitalism muutunud! Eestis on küllalt palju neid inimesi, kes oskavad näha ka neid asju, mis olid sotsialismi ajal head!
h
..../ 8. november 2014, 13:03
heal vanal sotsialismiajal pandi selliste skeemitamiste pärast vangi või saadeti BAMi ehitama.... The owls are not what they seem!
k
Kõik tuli riigilt/ 8. november 2014, 13:17
Vanal heal vene ajal jagati kortereid järjekorra alusel! Siis ei olnud väga sellist eraomandit, kui sa just ise maja ei ehitanud!
k
Kõik tuli riigilt/ 8. november 2014, 13:17
Vanal heal vene ajal jagati kortereid järjekorra alusel! Siis ei olnud väga sellist eraomandit, kui sa just ise maja ei ehitanud!
l
Liz/ 8. november 2014, 19:40
Ei jaganud sulle keegi kortereid. Pidid aastakümneid korterijärjekorras olemas, siis ehk läks õnneks. Elati kolm põlvkonda koos kahe toalises korteris. Ja väga paljud elasid üldse ühiskorteris s.t. mitu peret ühe köögi peal. No küll oli ilus elu! Kes ei tea, kuidas nõuka ajal oli, sellel ei ole vaja ka vigiseda.
m
8. november 2014, 19:51
mina mäletan seda aega kui suurvargad seina äärde pandi. Ja õieti tehti
k
kai/ 8. november 2014, 20:37
Ma mäletan küll, ja teadagi, kes olid järjekorras esimesed.
o
Oskustööline banaaniriigis/ 8. november 2014, 20:46
Just nimelt ! Maja kus elan on ehitatud sellel "pahal ajal" ! Praegu midagi sellist endale lubada oleks ULME !
a
aga kes keelas sul ehitusele tööle minemas?/ 8. november 2014, 20:56
5 aastat ja korter olemas.Aga kui looder,siis muidugi.
p
pead Krossi mängima,/ 8. november 2014, 20:58
või künkale ronima,ausal teel küll midagi ei koida.
n
8. november 2014, 22:13
nüüd tuleb ennast aastakümneteks pangale orjaks müüa,enne kui omale korteri päriseks saad,isegi nõuka ajal sai neid lihtsamalt kui praegu.
l
Linnavurlede hala/ 8. november 2014, 22:53
Keegi ei oleks keelanud sul maale elama minna, kus kolhoosi poolt võisid saada väga kena korteri või majagi osta. See polnud ju mingi saladus, et linnainimesed vaatasid maaelu peale viltu.
l
9. november 2014, 08:49
Liz, seda ju oligi öeldud eelnevas kommentaaris, et vene ajal jagati kortereid järjekorra alusel. Või arvad, et sinu sõnastus "pidid korterijärjekorras olema" on parem?
t
Teeline/ 9. november 2014, 15:04
Liz / 19:40, 8. nov 2014 ...No küll oli ilus elu! Kes ei tea, kuidas nõuka ajal oli, sellel ei ole vaja ka vigiseda. ...
Ilmselt ei tea sina nõuka-ajast midagi. Tulin 76 sõjaväest, 78 sügisel tegin avalduse, et hakkan naist võtma, palun korterit. Kaks nädalat hiljem sisustasime prutaga oma pesakest - tuttuus kolmetoaline uues majas. Kes tollel ajal elanud ei ole, sel pole tõesti mõtet vigiseda. Kui vähegi asjalik inimene olid ja korralikult töötasid polnud elul viga midagi. Loodreid jah pilpa peal ei hoitud.
t
Teeline/ 9. november 2014, 15:08
Siis nimetati varast vargaks ja vargust varguseks, mitte nagu tänapäeval - omastamine ärandamine ärastamine , ebaseaduslik kasutamine jne. Pätti ei tühi ka pätiks nimetada.
h
..../ 8. november 2014, 13:03
heal vanal sotsialismiajal pandi selliste skeemitamiste pärast vangi või saadeti BAMi ehitama.... The owls are not what they seem!
o
Olid alles ajad/ 8. november 2014, 22:48
Vanal heal vene ajal oli kõigil alati tööd. Kui korjasid raha, siis sai nii mõndagi osta. Elu oli igas mõttes stabiilsem. Mitte nagu nüüd, kus homset päeva sa ette ei tea. Täna oled tööl, homme jjuba töötu.
o
Olid alles ajad/ 8. november 2014, 22:48
Vanal heal vene ajal oli kõigil alati tööd. Kui korjasid raha, siis sai nii mõndagi osta. Elu oli igas mõttes stabiilsem. Mitte nagu nüüd, kus homset päeva sa ette ei tea. Täna oled tööl, homme jjuba töötu.
p
psühholoog jah/ 8. november 2014, 13:53
Aga seda sa ei tea,et proual on oma isiklik korter,aga kui mehele sai,kinkis selle omaenda pojale. Samas krabas ära Uno Antoni suvila ja nüüd tahtis veel kolmveerandit korterit,kamandades,et esimese naise surma järel ei pidavat poeg oma ema osa saama! Kõik tema oma,vsjoo naša!?!!
p
psühholoogiga täiesti nõus/ 8. november 2014, 15:51
Suur tükk ajab suu lõhki! Omal on nii korter kui ka poeg olemas, kuid ikka veel vähe. Ja kui ei osanud eluajal vanameest notari juurde viia ning temalt testamenti kätte saada, siis on ise süüdi. Ega siis varandusi sinise äärega taldrikul ei serveerita, nagu omal ajal Ostap Bender unistas.
e
eit/ 9. november 2014, 22:58
k
Kirevad asjad, aga tühi sisu/ 8. november 2014, 12:55
Heal vanal sotsialismi ajal sellist vaatepilti ei näinud - alati anti vastu mingigi elamispind! Mida aeg edasi, seda vastuvõetamatuks on mulle seeröövelik kapitalism muutunud! Eestis on küllalt palju neid inimesi, kes oskavad näha ka neid asju, mis olid sotsialismi ajal head!
l
Lugege/ 8. november 2014, 12:53
see artikkel http://rus.delfi.ee/press/mk_estonia/besplatnaya-yuridicheskaya-pomosch-ostavila-zhenschinu-bez-kvar ja saate kõigest aru. See lesk on ehtne valetaja ja täitsa õige otsus oli tehtu kohuniku poolt. Tal polegi mingeid õigusi, kuna esimene naine suri ja oma osa pärandas poeg. Siis vahepeal oli teine naine ja nüüd kolmas ning sellel pole üldse õigusi korterile,kuna korter oli enne abiellumist mehe ja poja oma. Ja peale isa surma jääbki ja beabgi jääma pojale. Sellel näisel olnud oma korter ning oma laps.
t
to lugege/ 8. november 2014, 14:44
Õigust mõistab kohus, aga mitte meedia või kommentaatorite kisakoor. Eks teinud mehega siis oma varanduse asjad aegsasti korda. Näiteks testamendi, sest mees oli ju temast märksa vanem,. Ja kui olid ette nähtud riigilõivud, tuleb needki ettenähtud ajal tasuda nagu seatud. Siis olnuks kõik korras, poleks enam tarvis meedia ees pisaraid valada. Omad vitsad peksavad.
n
Naine/ 8. november 2014, 23:20
soovisin artiklit lugeda,et kõigest aru saada,aga näitas Page Not Found :(.
t
..../ 9. november 2014, 10:59
n
nimi/ 9. november 2014, 01:35
Kui korter kuulus enne abiellumist võrdselt mehele ja pojale ning testamenti tehtud pole, kuulub peale mehe surma mehe korteriosa 50% lesele.
k
kiiresti/ 8. november 2014, 12:52
on vaja alustada liimi- ja seebivabriku ehitusega. No kaua võib.
ü
üks eit/ 8. november 2014, 12:28
ei tea ega tahagi täpseid asjaolusid teada, kuid nagu artikli pealkirigi ütleb, "riigilõiv" jäi maksmata. Tähendab, eelnevat lugulaulu lugedes, jäi maksmata kohtukulud, ning kohtuuksi to Ludmilla kulutas...
E
?/ 8. november 2014, 12:46
Ei tea ega tahagi teada? Nii et eitedel on siis mingid eriõigused või, seadustest kõrgemad?
t
teadja./ 8. november 2014, 12:07
See korter ei olnudki muti nimele kirjutatud.Mutt elas küll selles korteris,kuid poeg oli registeerinud ta soome enda üüriliseks.
t
teadja./ 8. november 2014, 12:07
See korter ei olnudki muti nimele kirjutatud.Mutt elas küll selles korteris,kuid poeg oli registeerinud ta soome enda üüriliseks.
u
uudishimulik küsimus/ 8. november 2014, 12:04
Mul oleks toimetajale üks küsimus. Kas teie lehe ajakirjanikud ei taha või ei suuda kirjutada artiklit, mille abil lugejad saaksid toimunust adekvaatse pildi?
Aga äkki ajakirjanik võtaks end kokku ja kirjutaks artikli, millest me saaksime teada:
1. Kellele see korter varem kuulus?
2. Milline oli surnud mehe pärandus?
3. Millest tekkis riigilõivu võlg? Ja kui suur see oli?
4. Kas väljatõstmine oli seaduspärane?
P.S. Ajakirjanik võib ju alati endale kellegi appi paluda!
s
8. november 2014, 13:54
Sellise pooliku artikli kohta ei oska mingit arvamust isegi avaldada. Mingi riigilõiv, mingi korter, keegi vanamammi, siis poeg. Kust asi alguse sai ja miks ta alguse sai, pole ära mainitudki.

s
santa barbara/ 8. november 2014, 11:51
mutt on lihtsameelset lapsajakirjanikku ära kasutanud. see siis vorpis pisarakiskuja lehte ja lambad kommenteerivad ja klikivad..
v
Vassili/ 8. november 2014, 11:18
Loe Haravee juttu nagu Putini hädaldamist USA tagakiusamise teemal.
K
./ 8. november 2014, 11:13
Kõik! Tsensuur tuli "pissilt tagasi". Enam minu(Alar1) kommid läbi ei lähe!
a
Alar1 veel/ 8. november 2014, 11:06
Haravee on poliititiline manipulaator, mitte tõe rääkija!
a
Alar1 Haraveele/ 8. november 2014, 11:02
Räägi sellest ka uuesti, kuidas kõikkolm Balti riiki ümber Rail Baltiku segast olevat pannud, sest Sinu väitel poleva mingei rahasid rahasid olemas olnudki?????
a
alar,va mulginägu,saa ükskord kaineks.../ 8. november 2014, 21:09
ja miks su näpukesed nõnda värisevad?
a
Alar1/ 8. november 2014, 10:58
Õigesti tehti! Paras aferistile!
n
Nagu/ 8. november 2014, 10:56
ma aru saan,on selle loo peategelasel nüüd võimalik hakata oma ajaloolisele kodumaale minema,sest siin ei tohiks teda ju miski kinni hoida!Kui ta just enne 1940 aastat siin elanute järeltulija ei ole,ei tohiks teda meie riigiga enam miski siduda!
a
Alar1/ 8. november 2014, 10:55
Haravee ei lase mul sõnagi sekka öelda!

k
Kahju prouast/ 8. november 2014, 10:53
aga kui oma korteri andis pojale siis...Muidugi opetuseks abielulohkujatele et lastega perekondadelt ei maksa isa ära votta voib niimoodi loppeda. Tahaksin teada kas proua on sinna sisse kirjutatud. Kui jaa siis tal oleks pidanud lubatama kuni surmani sees elada. Ja kui midagi jääb inimesel maksmata siis tehakse maksegraafik.
t
to 1o.55/ 8. november 2014, 11:38
Ise ta selle supi on kokku keetnud. Kui elukaaslane oli temast märksa vanem,tulnuks ammugi testament teha. Ja ka riigilõivud õigel ajal ära maksta. Siis oleks kõik korras. Aga pragusiin õienab, et kõik teised on süüdi ja tema see süütu kannataja.
t
Teeline/ 9. november 2014, 15:25
Isegi testament poleks tal aidanud kogu korterit kätte saada, sest osa kuulus ema pärandina mehe pojale. Mees oleks saanud pärandada ainult endale kuuluvat osa.
t
Teeline/ 9. november 2014, 15:22
Oma porteri andis oma pojale, mehe suvila kinkis oma sugulastele ja siis tahtis mehe pojale kuuluvat korteriosa ka endale saada. Täielik" kullakaevur".
M
?/ 8. november 2014, 10:40
Mille eest riigilõiv, mis maksmata jäi ?
T
..../ 8. november 2014, 10:29
Tollest tädist on artikleid ennegi kirjutatud, kuid kommentaaridest saanud selgeks, et tegu on osava meedia ärakasutajaga ja manipuleerijaga. Ta suudab jätta mulje, et temale on räigelt liiga tehtud, kuid tegelikkus on täpselt risti vastupidine! Ärge minge õnge! Ilma on ta jäänud ainult sellest, mis polegi kunagi tema oma olnud!
K
.....le/ 8. november 2014, 10:49
Kommentaarium pole küll koht mille najal kellegi üle otsuseid teha :) Aga seaduse järgi peab tal ju oma lahkunud mehe varandusele/ühisvarale siiski mingi õigus olema, osaline aga siiski. Mina pigem arvan, et nii pojal kui kasuemal olid võrdsed õigused aga tugevam võitis :)
K
..../ 8. november 2014, 11:40
t
to .....le / 10:49, 8. nov 2014/ 8. november 2014, 21:19
sinuga võib nõustuda,õigemini peab.Kuid just hiljuti,mingi laiav ministrike teles,viitas Õhtulehe kommentaariumile,kui oma tegemisi õigustas,mul vajus karp lahti...
Eesti,pole sõnu...
s
see oli vist Pihkur/ 8. november 2014, 21:52
e
eks üürib toa/ 8. november 2014, 10:24
nagu teised pensionärid, kel vara puuduab, aga pension väike nagu köigil... sots.korterid, ehk lapsed aitavad jne..
t
..../ 8. november 2014, 13:21
too tädi vist ei peagi üürima, lihtsalt kolima OMA korterisse tagasi... Lahkuma pidi ta korterist, mis ei kuulunud talle.
t
..../ 8. november 2014, 13:21
too tädi vist ei peagi üürima, lihtsalt kolima OMA korterisse tagasi... Lahkuma pidi ta korterist, mis ei kuulunud talle.
j
JUSS/ 8. november 2014, 10:12
Omandi vaidlused lahendatakse kohtus, mitte meediakäras. Kõik võlgnevused, nende sissenõudmised, sundmüügid. Samuti küsimused, kelle oma see korter üleüldse on. Kas poja või lese oma. Milleks selline lärm, fotograafid ja kõik muu? Seadused on kõigile täitmiseks. Olgu see lahkunu kes tahes, esimese või mingi seitsmenda järgu helilooja. Või et mis ametit proua on pidanud. Ja proual on ju ometigi õigus ise kohtusse pöörduda, kui leiab, et tema õigusi kuidagi rikutakse.
Aga praegu? Meediakära! Keegi süüdistab juba konkreetseid parteisid! Ootan veel ainult puänti, kirssi tordil, täppi i-peal. Et keegi kommentaator jõuaks lõpuks ka veel selleni, et hakkaks omandivaidlust rahvusliku küsimuse ning diskrimineerimisega seostama ning teatavaid rohelisi mehikesi ja tanke appi hüüaks.
m
8. november 2014, 21:42
Mis siin keerulist - süüdi on Edgar (nagu tavaliselt) ... IRW!
t
Teeline/ 9. november 2014, 15:31
Prouake ju pöörduski kohtusse. Sellest ka riigilõivuvõlg, Aga et kohtuotsus talle ei meeldinud, siis laiutas korteris ebaseaduslikult edasi.
h
Hm/ 8. november 2014, 10:08
Niikaua, kuni on reformistid võimul, kannatab just vaesem osa elanikest. Antud juhtum ei ole ainus, vaid neid on tuhandeid. Milleks on tehtud seadused, millest võlgniku puhul millestki kinni ei peeta? Neist ei ole kasu. Maksumaksja rahaga on tehtud seadused, millest rikkam osa vaikidest kasu lõikab. Kel raha, sel vägi!
r
Reformistidega/ 8. november 2014, 10:43
pole siin üldse pistmist ja ei ütleks,et see naine vaene on!
õ
õige,õige/ 8. november 2014, 21:22
püütakse vaestelt viimanegi kätte saada.
m
muidugi/ 8. november 2014, 10:08
nahhui, muidugi välja, kui ei suuda tasuda siis ei ole midagi teha, elu on selline ! kukkuvõttes kes on süüdi ?
f
fr/ 8. november 2014, 10:03
Vaadake, milline kari kaabakaid Eestis alati kommenteerimas on. Eriti, kui on omandi asi. Kaabakas seadusi ei tunne, aga lärmab.
n
8. november 2014, 10:47
t
to fr/ 8. november 2014, 21:26
kas sa pole mitte siin esimeste seas?Lärmad ja sõimled,sellest ka järeldus.
Peaaegu nagu Alar1 kohe.

j
jah/ 8. november 2014, 10:01
annavad juba Siberisse küüditajatele silmad ette või siis on järsku nende lapsed
p
8. november 2014, 10:47
m
mida siis penskariraiskadega / 8. november 2014, 10:00
veel ette võtta, põõsa alla,las kärvavad. EV ikkagi hoolib oma elanikest,vanadest ja noortest. ega EV koosne kesikutest ja sigadest.
Seal ikka targad nooremad inimesed otsustamas.
Krematooriume on vähe, lihtsalt ei jõua piisavalt kiiresti
a
ahnii/ 8. november 2014, 20:50
hoolib, hoolib ........ jobu, vaata ringi siis näed mis tegelikult toimub ...... :(
j
JUURAKS/ 8. november 2014, 10:00
Taas bluffimine, aia asemel aiaaugust rääkimine. Viitamine seadustele, mis just nagu tema asjasse puutuksid. Kuigi jutt on hoopis millestki muust.
Omand on puutumatu? Ongi. Aga vaid senikaua, kui see tõesti konkkreetse isiku omand on. Kuni see pole seaduslikult tema omandusest välja läinud. Kui see näiteks võlgade katteks sundkorras müüki läheb, siis on see juba midagi muud. Või kui omand kohtu poolt mingil põhjusel hoopiski kellegi teise omaks tunnistatakse. Kellel sellele suuremad õigused olid. Ja palun väga, miks ta siis kohtusse pole pöördunud kui ta leiab, et tema suhtes seadusevastaselt on käitutud? Sest just seda see paragrahv 32 ju garanteeribki. Eks kasutagu siis seda õigust, kui leiab, et tema suhtes valesti on toimitud. Aga selle asemel mingi meediašõu!
a
8. november 2014, 10:54
alati võib ju helistada Allasele
t
TK/ 8. november 2014, 09:59
See on nüüd see reformikommunistlik ansipitstlik-lan-ligilik liberaalne riik. Rahvas- pidage seda meeles. Mitte ühtegi häält reformierakonnale.
s
8. november 2014, 10:32
t
8. november 2014, 10:53
m
ma pole kindlasti kesik/ 8. november 2014, 21:29
kuid,seekord saab savikas ka minu hääle.Siiani olen oma hääletamisega eksinud.
l
lavastaja/ 8. november 2014, 09:49
Väga huvitav käsikiri.Võtame repertuaari!
j
JUSS/ 8. november 2014, 09:43
Nii et mingid maksmata riigilõivud olid kurja juureks`? Aga miks ta neid siis õigeaegselt ära ei maksnud.? Seadused on ju kõigile täitmiseks. Miks peaks just temale erandeid tehtama?
m
maamiis/ 8. november 2014, 09:39
saan aru ,et võlgu tuleb sisse nõuda ja seadused on täitmiseks ,aga siis peaks samasuguste vahenditega neid ka sisse nõudma Avo Violilt ,Pentustelt jt .Miks seal nii printsipnaalsed ei olda.?See teeb tigedaks
t
to maamiis/ 8. november 2014, 09:46
Väga lihtne! Need kavalpead on osanud oma asjad sedaviisi sättida, et ametlikult neil lihtsalt polegi mitte midagi. Ka miitte kinnivara, mida saaks ära võtta ja millelt neid saaks välja tõsta. Pragrahv on ju kõverik!
m
maamiis/ 8. november 2014, 10:21
Viiol teatavasti teeb riigile teenuseid ja saab selle eest raha .Kuni võlg riigi ees pole tasutud ,ei tohiks ta ju mingeid väljamakseid saada!
r
Ruts/ 8. november 2014, 10:52
seaduse järgi saab ära võtta ainult selle, mis jääb kohustuslikust elatisest üle
m
maamiis võiks ikka seadusilugeda kah/ 8. november 2014, 10:53
Minu mäletamist mööda töötas Viiol hiljuti ikkagi mingis erafirmas, mitte riigiametikuna.
Kedagi ei saa lausa nälga jätta. Mis puutub palkadesse ning pensionitesse, siis neilt kinnipidamisi teha vaid juhul, kui see ületab miinimumpalka. Aga kui Viiol oskab sättida palga otse miinimumi peale, ei saagi temalt midagi kinni pidada. Vahest oskab tema kui jurist saada töö eest lisaks ka mingeid erisoodustusi, kes seda teab.
t
to maamiis / 8. november 2014, 21:31
aga kuidas sa selles riigis,ilma pättusteta ministriks saad.No pole võimalik lihtsalt.
M
`???/ 8. november 2014, 09:39
Mis kuusest ning kuusealusest siin juttu saab olla? Dramaatiline ja efektne fraas? Mulle meenub, et sellest juhtumist on mõne aja eest juba kirjutatud ning sealt on meelde jäänud, et prouaal endal pidi ju kusagil Lasnamäel kah korter olema. Eks sinna ta siis lähebki.

A
?/ 8. november 2014, 09:36
Aga korter jäi ju ometigi perekonda? Selle sai ju kadunukese poeg! Pealegi, kas otsese järglase,veresugulase ja poja eesõigus pole siis suurem kui mingil hiljem välja ilmunud abikaasal või elukaslasel
k
kai/ 8. november 2014, 09:34
Oot-oot, puuküürnikke ei saa välja tõsta, aga pensionäridega on kõik väga lihtne.
õ
õige/ 8. november 2014, 10:30
Täpselt,seadused või asjad.
K
.../ 8. november 2014, 09:32
Kurb, aga ma pole kuulnud midagi ei sellise nimega heliloojast ega ka ooperilauljast...
G
./ 8. november 2014, 09:44
Googeldasin , aga mingit Uno Antoni nimelist HELILOOJAT küll ette ei löönud .
s
sa ei saagi kuulda,/ 8. november 2014, 10:07
kui ta kusagil põõsa all omaette joru ajab. Ennem võid Balti jaama ümbruses heliloojaid-ooperilauljaid näha-kuulda.
s
sa ei saagi kuulda,/ 8. november 2014, 10:07
kui ta kusagil põõsa all omaette joru ajab. Ennem võid Balti jaama ümbruses heliloojaid-ooperilauljaid näha-kuulda.
g
googeldades/ 8. november 2014, 10:15
Ka mina otsisin ja ei leidnud. Kirjas pole, kuulnud pole aga hoopiski. Lõpuks leidsin selle nime siiski eesti heliloojate googeldmisel. Seal on ta isegi kirjas. Vaata, missugune vähekuulsus mõnel kuulsusel on!
t
..../ 8. november 2014, 11:46
tuleb guugeldada nime: Uno Antoni, mitte Anton. Ja siis leiab näiteks selle: https://sites.google.com/site/vivamuusika/vivamusica/artiklid Mees suri 2009.aasta alguses.
e
entsüklopeedia/ 8. november 2014, 21:49
Uno-Rudolf Antoni (snd 8. III 1928 Tartu), pianist ja helilooja. Lõpetas 1964 klaverierialal TRK, töötanud kontsertmeistri ja klaveriõpetajana Moskva Estraaditeatris, Buhhaara ja Semipalatinski muusikakk-s, Kislovodski Filharmoonias, TPedI-s jm. Tegelnud heliloominguga, andnud välja 3 lastelaulu- (1997, 1998, 2003) ja 4 klaverikogumikku (2000–03).
("Eesti muusika biograafiline leksikon", 1. kd, Tln 2007, lk 40)
Leksikonis on ka tema pojast artikkel, kuid kuna noormees palus anonüümsust, siis seda ma siia ümber ei kirjuta.
h
hm/ 8. november 2014, 09:31
Selles loos tundub küll, et eit on see kurja juur.
Millised õigused tal korterile olid?
Kelle korter see siiski on?
s
8. november 2014, 10:45
See oli vanaproua korter.
t
tegelikult/ 9. november 2014, 16:57
n
närused penskarid/ 8. november 2014, 09:30
lapsel on alati rohkem õigust kui mingitel elukaaslastel ja seega võiks penskar suu kinni hoida.
f
fr/ 8. november 2014, 10:00
Ei ole. Abikaasa, laped jaema-isa on võrdsed esimese ringi pärijad.
õ
8. november 2014, 10:46
õige, aga tegu oli võõrasemaga!!!
v
vale/ 8. november 2014, 19:35
Esimese ringi pärijad on lapsed, abikaasal on õigus VÄHEMALT 1/4 varast..aga ainult seaduslikul abikaasal. Teise ringi pärijad on vanemad, aga sel juhul on seadusliku abikaasa osaks pool kogu varast. Kui on tegu lihtsalt elukaaslasega, siis paraku peab see inimene pühkima praegu suu puhtaks. Uue kooseluseaduse alusel aga hakkavad kehtima seaduslike abikaasadega võrdsed õigused.
s
SA/ 8. november 2014, 11:10
OLED ISE KA NÄRUNE PENSKAR VARSTI :)
n
närune penskar to närused penskarid/ 8. november 2014, 21:41
vale,mitte alati see nii ei ole.
m
mukkel/ 8. november 2014, 09:30
K
?/ 8. november 2014, 09:24
Kuidagi väga inetu lõpplahendus . Mis on selle KANGELASE nimi ? MINU NIMI ON LIIGA TEATUD JA TUNTUD ! Kui sa nii tuntud oled , MIKS SA SIIS NII KÄITUD NAGU OLEKSID TUNDMATU PÄTT ? ELAB JA TÖÖTAB SOOMES , selline lause tekitab alati isu oksendada .
s
8. november 2014, 10:38
Sa vali oma sõnu, kas sellepärast on inimene "tundmatu pätt", nagu sa ütled, et ta ei taha, et tema nimi ajalehes avaldatakse? sinu kohta võiks siis ju samuti öelda, sest vaevalt su nimeks küsimärk.
S
?/ 8. november 2014, 11:27
Sinul pole isegi küsimärki .
a
8. november 2014, 15:19
aga ma pole ka kedagi , vastupidiselt sinule, sõimanud
m
Millest siin rääkida/ 8. november 2014, 09:23
No pojal ikka eesõigus isa pärandile, millest siin rääkida.
Ja kui vanaprouale ei sobinud pakutud variandid, siis omal vabal valikul võib nüüd kuuse all pikutada.
o
onu Ott/ 8. november 2014, 10:23
Sel tegusal pensionäriproual on ju veel teinegi korter, mille ta oma pojale andis ja kadunud Unolt jäänud suvila, mille tegelikult Soomes elav poeg oma käte ja rahaga ehitas, aga "kasuema" käpa peale pani. Nii et tühi lärm ja muti järjekordne show! Muti elas oma Unoga Gonsiori t korteris koos suht lühikest aega, nii et see rohkem ikka kadunud Uno ja tema poja kodu, mitte Ludmilla Luukase oma. Aga kui arvab, et kuuse all on tervislikum elada, on see loomulikult tema vaba valik. Kaitsku jumal eakaid härrasid selliste muttide eest!
o
Ott olen sinuga nõus,tean mutti / 8. november 2014, 21:47
kes on nii päris mitme eluaseme omanikuks saanud.Kuid need leidlikud mutid otsivad siiski üksikuid härrasmeestest pensionäre.

a
Ann/ 8. november 2014, 09:22
Ise elavad Soomes ja ei saanud siis lasta vanaproual seal korteris elada kuni surmani. Rahanälg on nii suur.Ma küll ei kujuta ette, et pärast oma isa surma kihutan tema naise elamisest välja, olgugi, et ta on viimane mõrd.
a
8. november 2014, 09:26
Aga Soome minejad JUST ONGI SELLISED !
t
8. november 2014, 10:13
tola, mis sa kommenteerid kui sa ei tea kõiki aspekte. Kui on pärandi jagamine, siis see tuleb ka ära jagada, kui on pakutud kompromisse, aga üks osapool neid ei aktsepteeri, siis kahju küll, aga lahenduse saad ainult kohtu kaudu. Olen ise selle jama läbi teinud.
e
elab ta jah!/ 8. november 2014, 10:18
Surmani elada lasta ju võiks, aga ta tahtis seda korteriosa oma nimele. See tähendab, et ka edaspidi oleks selle korteriga probleeme, kuna pärijaiks oleksid nppd jub Ludmilla lapsed.
J
???/ 8. november 2014, 09:18
Ja siis kui puuküürnikud korteris on ei lähe ükski kohtutäitur neid sealt välja tõstma. Või alimente mitte maksvalt isalt autot arestima. Vanainimene on ju teada tuntud kaitsetu ja siin saavad kohtutäiturid lõpuks oma tööd teha.
n
8. november 2014, 10:11
nad ju ei teeni sealt midagi, kapitalistlikus ühiskonnas mängib raha suurt rolli. Kellel paks rahakott see ka kõvem võll.
t
to ???/ 8. november 2014, 12:25
Väljatõstmiseks peab olemas olema konkreetne dokument; s.t. kohtuotsus.
Puuküürnikke saab ju samamoodi välja tõsta vaid siis, kui kohus seda lubab. Kui mingit alust välja tõstmiseks ei ole, siis ei saa ega tohi täitur midagi teha.
Antud juhul tundub, et välja tõstmiseks oli alus olemas.
Senikaua kuni kõik pooldavad, et inimene elab kohas, millele tal puudub igasugune õigus, et vabane me kunagi puuküürnikest.
Ja pole kõik vanainimesed inglid midagi.
j
jaaa/ 8. november 2014, 09:05
aga miks suur võlgnikelt ei arestita ega võeta midagi küll oleks hea sellest lugeda näiteks kuidas mõnelt ärimehelt võetakse ära tema ego...EESTI TÄITURID ON MADALA LAUBALISED TUULT SAANUD ....
a
8. november 2014, 10:09
asi on lihtsalt advokaadis, tahad elada tõllas, siis võta endale ka vastav advokaat
t
teadja/ 8. november 2014, 09:01
Liiga ahneks läks vanaproua ja hea, et paraja palga sai.
v
Viimset kohust mõistab siin .../ 8. november 2014, 08:59
... karma seadus. Eks edaspidi näe, kellel lõplik õigus oli.
K
.../ 8. november 2014, 08:41
Külmavärinad tulevad peale, seda pilti vaadates. Nagu halb uni..........
m
8. november 2014, 10:43
Mis sa siin väristad, kas sa tead selle loo tegelikke tagamaid.Pilt on üks asi, tegelikkus midagi muud.
t
to ???/ 8. november 2014, 12:54
Pildil võib poseerida mida tahes. Pane soojemalt riide ja tee kuuma vaarikateed, kui külmavärinad vaevavad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee