Eesti uudised

Savisaar sõitis Münchenisse tasuta ühistransporti kiitma

Õhtuleht.ee, 5. november 2014 17:27

25 KOMMENTAARI

n
Naiivsed!/ 6. november 2014 16:56
Pekske Edkarit! Muidu pole enam reformi, keda kiita!
m
Mõtlik/ 6. november 2014 14:46
Edgar ei tea, et õllefestival on läbi!
n
Nii ajuvaba/ 6. november 2014 13:21
, kui üks isik käib tasuta reisimas, kuidas ta tasuta võõrast raha laiali jagab...
j
jah/ 6. november 2014 10:28
savikas läks tasuta bussisõitu kiitma,enne meie Tallinna oli tasuta transport juba paljudes riikides,mida ta muliseb
s
Sakslased ei vaja kohe kindlasti putinlaste nòuandeid ja vaevalt et ta neid sinna jagama sòitis. Pigem/ 6. november 2014 08:53
on ikka päevakorras kontaktid sealse kohaliku mòjuagendiga ning viimase toetuseks sellele maale loodud allorganisatsiooniga .
õ
Õllekas/ 6. november 2014 08:40
Kas sealne Oktoberfest on läbi? Saab vast kaks asja ühendada?
O
--/ 6. november 2014 09:20
Oktoberfesti ei ole , aga Hofbräuhaus (HB) on selle asemel Münchenis alati avatud. Küsimus on selles ,las Savisaar seda julgeb ka külastada ,kuna seal pidas Hitler agitatsioonikõnesid :)
p
Põhiteema on ikka/ 6. november 2014 06:55
Kohaliku GRU residendi käest juhiseid saada ja ettekanne edastada.
t
6. november 2014 01:20

r
RAHU!/ 5. november 2014 22:35
Mina sõidan ''tasuta'' linnas, tema sõidab ''tasuta'' Saksa..
TÖÖTAB!
l
Lugeja küsib/ 5. november 2014 21:30
m
5. november 2014 19:30
mida te kirut keegi ei keela teil ju piletit osta ja bussiga sõita see ei ole vaartegu kui raha on siis laske kaia
k
KIVIMEES/ 5. november 2014 19:04
PANGE JUUT LINNAPEAKS ,HAKKATE ÜLDSE JALA KÕNDIMA !!!
h
Hehe/ 5. november 2014 18:46
Ja seda teeb ta ajal kui Pärnu maantee on autodest umbes ning tasuta ühistransport pole Tallinna kuidagi rohelisemaks teinud. Kui siis keskerakonna värvi lollide loosungite võrra.
Igal hommikul autoga (sest ühistranspordiga võtab 2x rohkem aega) tööle sõites imestan fooride reguleeritust. Iga ülekäiguraja ees tuleb peatuda ja siis taas paigalt võtta punase tule tõttu. Sujuvus puudub ja iga paigaltvõtuga lisandub linnaõhku täiendav kogus heitgaase.
Palju õnne linlased!
t
to Hehe/ 5. november 2014 18:49
no sinusugused maakad ju tekitavadki ummikuid hommikuti.Eriti reedeti,kui maale emme juurde moosi järele vurate.
h
Hehe/ 5. november 2014 19:37
Ei tekita mina ummikuid. Elan kesklinnas ja töötan äärelinnas. Lisaks lähen ma tööle varem, kui keskmine linlane, et vältida tihedat liiklust. Pole vaja materdada ja sõimelda, kui reaalsust ei tea. Lihtsalt ma ei mõista seda fooride tegutsemist varahommikul.
See tasuta transport on poliitiline, mitte keskkonnaalane projekt.
õ
õige jah,/ 6. november 2014 12:12
aga veel totram on öösel iga jalakäijate foori taga seista, kui oled ainuke liikleja.
j
..../ 5. november 2014 18:15
ja mis keeles ta seal kiidab - ei oska ju ta keeli! Pigem jöriseb kuskil õllekeldris niisama. See, mille/kelle arvel see transport tegelikult kinni makstud on, sellest miskipärast rääkida ei taheta.... (linn ei suuda isegi puulehti kokku korjata, sest raha pole)
m
mis see sinu asi peaks olema./ 5. november 2014 18:51
Võta oma kummikud ja põllale.
n
no / 5. november 2014 17:52
....tulebki ju kiita...hea asi on! Isegi endine isamaalasest linnapea Jüri Mõis kiitis eile Vikerraadios! Ainult puupead ei saa aru, et polnud mõtet seda piletimüügi süsteemi üleval hoida, kuna 75% kuludest kaeti nagunii riigi poolt ...loomulikult maksumaksja rahadest...aga maksumaksjad on ka enamikus nn tasuta sõitjad! Maksad nii ehk naa....ainult see jama piletitega jääb ära!
m
Mulle eriti meeldib,/ 5. november 2014 18:56
kui matsid savikat kiruvad,olgugi,et viimasega pole teil mingit pistmist.Kes mainib puulehti,kes auku hoovis.Riik peaks bensiini hinda kahekordistama,küll siis ka savikas teile omasemaks muutub.
m
Mulle meeldivale/ 5. november 2014 22:56
Matsid teda just kiidavat, nagu sina oss näituseks.;)
a
A.H./ 5. november 2014 22:11
No mis moodi jama nüüd ära jääb? Vahi palju see lollakas valideerimis süsteem maksis. Lisaks vaja ülalpidada rohelisi parasiite kes käivad valideerimist kontrollimas. Nii et kui vanasti vähemalt see 25% ehk tuli pileti tulust, siis üüd ei tule sedagi, hoopis peab lisaks 25% vähemalt juurde plekkida.
n
NO/ 6. november 2014 01:43
....paneme siis piletitele ikka juba täishinna...ka ilma riigipoolse dotatsioonita! Siis pole kellelgi kobisemist! Ainult ilmselt siis jäävad Tallinnas pooled töökohad töölisteta, sest inimestel pole raha tööle sõiduks! 400 euri teeniv õmbleja/ poemüüja peab siis vähemalt 100 euri kuus ainult tööle sõiduks kulutama! Maal jääksid siis kohalikud bussiliinid hoopis kinni, sest maainimestel küll sellist raha poleks, et neid liine üleval pidada. Igasugune liikumine ja elu eestimaal seiskuks täielikult! Edu siis "isamaalised" parteijüngrid. Ilmselt seepärast Jüri Mõis IRList välja astus, et selliste tobudega ei saanud enam koos asju ajada! Ja kiitis alles hiljuti Vikerraadios Tallinna "tasuta" ühistransporti!
p
piletimüügisüsteemi ülevalhoidmisest?/ 6. november 2014 12:16
Praegu on ju ka igas bussis piletimüügi kassaaparaat, mida tuleb üleval hoida. Ja palju maksab nende validaatorite hooldus, mupo kontrollide kulu jne. ? Odavam oleks siis kõigil lasta tasuta sõita, siis oleks ka liikluses vähem autosid. Praegu tuleb autoga linna tulla, kuna odavam ja mugavam, kui pileteid osta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee