Eesti uudised

Isa teadmata auto võtnud olümpiavõitja Andrus Veerpalu poeg rammis teepiiret ja sõitis kraavi

ANDRUS VEERPALU POJA AVARIIST: loodetavasti on see õnnetus talle õppetunniks terveks eluks!

Arvo Uustalu, 31. oktoober 2014, 07:00

176 KOMMENTAARI

m
Mul ununes,eile/ 5. november 2014, 06:06
,kaine peaga,liha panniga,tulele.Oli ka,paha lugu. Üks naaber arvas,et juua täis ja tulekahju.
e
Eesti elanik/ 3. november 2014, 16:36
Ja mis valu on inimestel õnnetuse teinud kodaniku isa sildistamisel? Kõik on lihastluust inimesed ja kõigil võib juhtuda. Iseasi kuidas ja mis asjaoludel, aga vabandage milleks selline artikkel? Kellele? Natuke mõtlemist enne kui kedagi sildistad või süüdistad.
Lugupidamisega Eesti elanik
a
arvamus/ 3. november 2014, 10:58
Paistab,et INTERNET ongi leiutatud inimeste hävitamiseks ,kõik on avalik ja viha õhutav.
Ärikast oleneb ,kas jahib raha tallates teisi mutta või aidata edasi elada.
Lihtsalt suur ärimudel.Ei tohi ennast lasta ilul ära petta ,sisu võib olla õõvastav.
A.Veerpalu selgroog on tugev aga kauaks,sa ärimees mõtle sellele .See jääb sinu südamele lõpuni.
s
S/ 2. november 2014, 20:25
MUL ON RAHATRAHVID EI VÕTA ON POLITSEI! KUTSUGE ADVOKAATI TEADA
s
S/ 2. november 2014, 20:25
MUL ON RAHATRAHVID EI VÕTA ON POLITSEI! KUTSUGE ADVOKAATI TEADA
l
lugeja/ 2. november 2014, 15:50
pOLE HÄDA MIDAGI ANTUDJUHUL,ÕNNELIK ÕNNETUS JA KYLL POISS ON EDASPIDI ETTEVAATLIKUM.kÕIK KADEDAD SIIN,KES SYYDISTAMAS JA EITEAMIDA TARGUTAMAS,IGAS PERES VÕIB ÕNNETUSI JUHTUDA.VEERPALUDELE SOOVIN ÕNNE EDASPIDISEKS,OLETE TUBLI PERE!
a
August Kork/ 2. november 2014, 15:12
Tähtsa papa poegadel ikka katus aegajalt sõidab, peavad end teistest paremaks.
v
Viiulimees/ 1. november 2014, 18:27
Mõni mure . noortel ikka juhtub , kõik ei ole kukupaid memmekad ja käivad viiulit õppimas.

j
ja sinisilmne ning heausklik Jevgeni Ossinovski/ 1. november 2014, 12:41
loeb teid , eeeeeestlasi , eurooplaste hulka kuuluvateks inimesteks !????
a
alko/ 1. november 2014, 09:31
Avarii kohalt lahkumine võrdub alkoholi tarvitamisega roolis?Või meil on ls muutunud?
m
1. november 2014, 07:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
eks tuulikesele ole raha vaja/ 1. november 2014, 12:39
eeeeestalksed juba oskavad ,nad peaaegu in imesed juba. Kui veel sest stalinismusest kuidagi vabamaks saab,siis sobivad ......
r
reaalne teadja/ 1. november 2014, 01:52
Tean ja olen näinud reaalseltAndruse sõidustiile niiet ta küll ei saa väita/loota, et hea õppetund pojale, sest tema peab liikluskultuurist minimaalselt lugu!! Ja kurat mis õiguse annab liiklusõnnetusi teha, kui oled sportlase poeg, okei on ise ka mingeid tulemusi teinud ei imesta kui midagi üleliigset veres, nagu näha issi hea eeskuju. Eestis kogemata saad suuremale võistlusele hoitakse kohe nagu si**a pilpa peal - TÄNAPÄEVAL.
s
S/ 31. oktoober 2014, 22:44
AVALDUS POLITSEI TEADA HILJEM ETTE KIRJUTAMA TULEB KOHUS VAIDLUSED TRAHVID!
j
juku/ 31. oktoober 2014, 22:27
Jah,see oli esimene tõsine õppetund ja hoiatus,järgmine kord ei pruugi asi nii hästi veel lõppeda.
j
31. oktoober 2014, 20:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
uudised/ 31. oktoober 2014, 21:28
Kuidas tulevad 100
% valed uudised!must valge
1.tal on juhiload
2ta oli kaine
o
1. november 2014, 13:12
olid load, oli kaine, ei võtnud salaja autot, auto ei lähe maha kandmisele.
l
Laske elada/ 31. oktoober 2014, 18:55
Sellised õnnetused juhtuvad absoluutselt iga päev/öö Eestis ja nüüd, kui on tegu Andruse pojaga, on vaja sellest teha kohe viis korda suurem draama. Laske inimesel elada! Tal endalgi raske, ega see lollus, mis siin all toimub, küll midagi paremaks ei tee..

t
tegelikkus/ 31. oktoober 2014, 18:19
Veerpalu kallal nokkides ei saa meedia isegi sellest aru,et "maha lastakse" ka noored sportlased ,kes ette nähes suure medali võitja saatust ,ei julge üldse alustada spordi karjääri.Vaid võivad sattuda poe nurga taga põõsasse pudelit tühjendama seda oma elu hinnaga.Targem hakkab vastu ja jõuab ikka sporditäheks.
n
nii see on Eestis/ 31. oktoober 2014, 18:33
k
ka rallimees/ 31. oktoober 2014, 18:15
Eks isa geenid hakkasid möllama. Vanamees läbis oma parematel päevadel ja paremate
autodega Tartu-Oteää distantsi 15 minutiga. Raske oli sabas püsida.
p.s. jube palju kommijaid selle uudise peale!
m
31. oktoober 2014, 19:08
Midagi teha, kui täna Evelinist artikli pole
v
vana toriseja/ 31. oktoober 2014, 18:02
Andrus oli hea suusataja aga aega lastele pole ilmselt piisavalt olnud.
Järeldused juhtunust peavad tegema nii isa kui poeg.
Kui Andrus traavib edasi võistluste, laagrite ja riikide vahel ei jää see juhtum viimaseks.
Andruse vanim poeg on sündinud 1994, kes oli see 1993 sündinud noormees kes avariikohale tagasi tuli?
Avariikohalt lahkumine võrdub juhi jaoks joobes sõitmisega. Sõber üritab nüüd Andreast puhtaks pesta. Huvitav, kes neile sellist käitumist õpetab?
Isa Andrus oli liikluses nii mõnigi kord raske jalaga.
Hea, et seekord ükski inimene kannatada ei saanud.
Muidu oleks veel üks liiklusmõrvar juures.
Tekib küsimus miks maailmameistri ja olümpiavõitja 20 aastane poeg ei oma juhilubasid ning oma autot. Raha taha ei tohiks asi olla jäänud.
Ikka seetõttu, et isal on silmi ainult suusatamisele ning tulemustele.
Andrus Veerpalu, tõmba vähe tagasi ning tegele rohkem oma 5 lapsega, eriti poistega.
Ainult raha ei tee sinu peret õnnelikuks.
Angela üksi ilmselt ei jõua. Ole meheks!
o
1. november 2014, 13:16
Omab juhilubasid ja sõitis enda autoga. Katsu sellest aru saada.
l
loll peast/ 31. oktoober 2014, 17:37
Andrus Veerpalu on abielus Angela Veerpaluga. Nende peres kasvab viis last: Andreas, Anette, Anders, Anlourdees ja Andorres. Tehke ise otsustes , kes võis olla tema poegades kui tütred välja jätta.
a
anna abi ikka/ 1. november 2014, 01:35
krt esimestele lastele pandi nimed ja siis lõi doping pähe :D jube piinlikud nimetused on neile lastele pandud, maamatside asi :D hääääääbi
n
31. oktoober 2014, 17:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
31. oktoober 2014, 19:09
Ja kus on sinu lapsed, teevad siin nalja koos sinuga või`?
n
naljamees/ 31. oktoober 2014, 20:35
Muidugi nad ikka minu lapsed ju.
w
WTF?/ 31. oktoober 2014, 17:08
Mis mõttes? See kui sa auto juures juba lahkud on automaatselt juba täislaks (joobes)!? Või enam mitte? Või ainult talle ei kehti see?
m
MINA/ 31. oktoober 2014, 17:00
Iga päev sõidab keegi vastu posti ja kraavi aga sellist kaagutamist küll pole.Mida on siin nii pikalt lõugu plõgistada juhtub ju igaühega jätke see pere ükskord rahule.
n
no/ 1. november 2014, 08:23
Looda Sa! Ei jäeta Veerpalu peret rhule, seda hirmugi ei ole. Neil on Veerpalu nagu Savisaar pidevalt hammaste vahel. Eestlased on kõige õelamad ja ............
a
Andrus peab avalikult vabandama/ 31. oktoober 2014, 15:46
1
123/ 31. oktoober 2014, 16:57
Lollakas oled w? Sina siis vabanda Eesti rahva ees, et sul lapsed on (kui on)! Arusaamatu.....
> +16 / 31. oktoober 2014, 19:12
Kas ma nüüd pean teie ees vabandada, et mul on olemas lapsed, ja nad vahepeal ei kuule sõna,? Kes teie sellised olete? Jumala teenrid või?

t
Teadjale/ 31. oktoober 2014, 15:37
Kohus ei tunnistanud teda suutuks , vaid ei suutnud tema suud toendada . Samuti juhtus kohtuprotsessis ka uhe Ida - Viru tapja , Siim kallase , Villu Reiljani jpt . teiste suhtes . Mida tegi Veerpalu , see on mulle teada juba 1990 aastast .
a
alien/ 31. oktoober 2014, 15:11
eestlased ei oska seal banaanias ju autoga sõita,ärge otsige vabandusi vaid õppige füüsikat
m
möh/ 31. oktoober 2014, 15:00
Loodetavasti Andrus peale asjakohast teadet ka usutavuse suurendamiseks pisut nuttis ... nagu tal kombeks!
p
.../ 31. oktoober 2014, 14:30
puhas noore nolgi süüdimatus! selle eest ei vastuta ei isa ega ema jms. ka kõige normaalsemate perede lapsed võivad vabalt "ära keerata" eriti teismelise eas
m
Maali/ 31. oktoober 2014, 14:13
ja taas on kole vaadata seda Eestlase sapi pritsimist ja õelust!!!
j
jaanus/ 31. oktoober 2014, 14:10
kui Veerpalu medaleid voitis olin ma igal korral infarkti eelses seisundis ja palusin , et annaks jumal , et teda dopinuga vahele ei voetaks , Mitmed korrad laks onneks , aga lopuks ikka .
t
teadja/ 31. oktoober 2014, 15:23
kuule jobu tõesta et ta tarvitas dopingut,kohus tunnistas ta ju süütuks ja kui sul tõestusi pole siis ole vait
2
223/ 1. november 2014, 12:40
kle tolvan-lõplik point kohtus oli siiski et see protseduur (Ei eiratud mingeid reegleid)tõesti mõõdab midagi ,aga see kui suur see miski olema peaks polnud teaduslikult tõestatud. Ja pole muuseas endiselt .
v
veel mölakatele/ 31. oktoober 2014, 14:03
Meedia ärimehed võiks omal nahal ka proovida ,kuidas neid mõnitatakseja nende peresid tahetakse hävitada,mis tunne neil oleks.Veerpalul ja tema lapsel on ühine perekond,mitte nad ei ole üks ja sama isik.Iga üks teeb oma valikuid ise.Veerpalu teeb õieti ,et vaikib ,sest meedia võib sama hästi ,kui maha lasta ja seda mitu korda ,peaasi ,et kasumit saaks.Aga meedia kuul,mis läbistab ei tapa,sest kuul võib ka tulistajale endale tagasi põrgates pihta saada.Suusarajad on aga ilusad ...
r
ristmik/ 31. oktoober 2014, 13:44
Sellel ristmikul pole viga miskit. Otepää poolt tulles on terve rida kiirust piiravaid märke, lisaks veel enne peateele jõudmist teekattel asjakohased jõnksud, mis iga uimase peaksid silmapilk üles äratama. Seega - oli sel korral roolis kes iganes, no ristmiku alamärgistus nüüd küll süüdi pole. Pigem ikka liiga raske jalg ja muu... teate isegi. Väidetavalt, mõistagi. Et oleks korrektne.
s
Stakan K.Butõlkin/ 2. november 2014, 12:29
No mina olen sääl toda kurvi võtnud 25 aasta jooksul ehk 1000 korda vähemalt Otepää poolt Tartu vasakulle käänanud. Suht ebamugav ristmik, tuleb alati tee jätkuna kuidagi äkki et mitte öelda ebaloogiliselt.
Üks kord 1990a.ka Moskvitshiga. Üheksakümnega,Tartu poole, kaks ratast õhus ja kraavist lahutamas 10 mm.Magasin maha, siis täristeid ka polnud.
Ega noid täristeid täna sinna ilmaasjata pole tõmmatud .
Juhtidel tekib nn. maanteehüpnoos: oled uduse ilmaga pikemalt sõitnud(t, muusika mängib,salong on soe kaassõitja lobiseb, rammestus tuleb peale ja järsku tuleb ristmik...
Magad sekundikese ja oledki kraavis. Palju pole vaja.Mul läks ülinapilt, et rehv pidas, tee oli kuiv ja ei sattunud kruusa peale. ja et tee oli vaba varahommikul.
Muuseas ega nood täristid täna ei tärise enam. Naastrehvid on need ammu sõidujälje kohalt ära kulutanud. See juhtub ühe hooajaga.Igal teisel aastal kindlasti peab uuendama. Nende asemel võiks olla paar 5cm lamedamat künnist. paarikümne meetri takka.
Kestavad kauem.
Sääl võiks olla ka n.ö. väljasõidurada nagu vormel 1.-s koos põhupallidega. Vormelid meie tänavaliikluses ei ole sugugi enam haruldus, igasugu Porschesid , Maseratisid ja McLaren Mercedeseid liigub Nuustakul täna päris arvukalt roolis kohalikud Prostid, Sennad või siis Suurelinna tavam..nnid.

a
anonüümne/ 31. oktoober 2014, 13:27
Palun näidake no natukenegi mõistvust hoolivust ja viisakust välja inimeste suhtes.
ä
31. oktoober 2014, 13:41
ära looda, paljude hea enesetunne sõltub sellest, kas nad päeva jooksul kedagi solvavad või mitte
x
xxxx/ 31. oktoober 2014, 19:25
Armastage pedofiile,mõrtsukaid ja roolimõrvareid,erinevus rikastab!
j
31. oktoober 2014, 20:22
ja xxx saitide armastajaid
n
nipi/ 31. oktoober 2014, 12:18
noored tatid roolis,pohhui,antakse tuld,niiet pidama ei saa,seal ju teemärgised,kiiruspiirangud ja stop märk.kasvata andrus oma poegadest ikka korralikud mehed!
a
Ajakirjandusel veab.../ 31. oktoober 2014, 12:16
Eestis on kombeks öelda,et pole vahetanud (juhtimise kohta),pole sõitnud,isal polegi autot!Ei mäleta,kas sõitsin!?
p
31. oktoober 2014, 11:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
juku/ 31. oktoober 2014, 12:33
Tänagu jumalat et seal mõni inimene ei kõndinud.
h
31. oktoober 2014, 13:42
hetkeks 14 arvavad, et nemad peaks sekkuma, ainult nemad oskavad kavatada
h
31. oktoober 2014, 19:15
hetkeks 14 arvavad, et nemad peaks sekkuma, ainult nemad oskavad kavatada
+5 -6
teil on õigus -6, Sekkuda ja Andruse lapsi kasvatada tahavad juba 32
m
m50/ 31. oktoober 2014, 11:28
Õpeta pojale , et selliseid asju ei tehta oma autoga vaid laenad korraks
n
nojah/ 31. oktoober 2014, 11:21
täna võtan püstoli,homme auto!!! Pill tuleb pika ilu peale, nutt suure naeru peale!(eesti vanasõna)
n
nojahile/ 31. oktoober 2014, 20:25
vale vanasõna sul, pill tähendabki nuttu, mis sa seal mitu korda nutad, hoopis nii on-Pill tuleb pika ilu peale, k..i (piss) suure naeru peale.
n
nojahile/ 31. oktoober 2014, 20:25
vale vanasõna sul, pill tähendabki nuttu, mis sa seal mitu korda nutad, hoopis nii on-Pill tuleb pika ilu peale, k..i (piss) suure naeru peale.
a
Advokaat/ 31. oktoober 2014, 11:08
k
Kuda selle alkoga/ 31. oktoober 2014, 10:43
nii lihtsalt läks: kas pole mitte nii, et sa ei tohi ka õnnetuse järel manustada...

j
Jossif/ 31. oktoober 2014, 10:41
No Veerpalu poeg võtab ilmselt süü lihtsalt enda peale. Sõber oli arvatavasti roolis ja joobes...
õ
õl/ 31. oktoober 2014, 10:41
Tee oli kitsas ja vanker lai,muud ei oska öelda.
i
31. oktoober 2014, 10:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
31. oktoober 2014, 10:48
n
N./ 31. oktoober 2014, 10:39
Miks ta peab tunnistama, kui pole dopingut kasutanud?
Ma ei tunnistaks ka asja, mida ma teinud pole.
k
küll tuuli koch saab nüüd südamest irvitada/ 31. oktoober 2014, 10:32
o
Oeh/ 31. oktoober 2014, 10:28
Lihtsalt vastik lugeda kommentaare, kus inimesed lihtsalt halbu sõnu loobivad.. Aga Veerpalud olge tublid! :)
a
aa/ 31. oktoober 2014, 10:36
vastik on lugeda ka kommentaari kus kuritegu õigustatakse
b
bb/ 31. oktoober 2014, 10:42
tra kõigil võib juhtuda, sellepärast ei pea kohe s*tta hakkama tootma. Oma poeg sõidab end sodiks, siis käitud ka samamoodi jah
c
Carlos/ 31. oktoober 2014, 10:24
Eelmise aasta Mai kuu õnnetuse pealtnägija olen!Tegin rattaga trenni maanteel ja veeresin Tartra orgu ning siis seal olid need autod,üks oli Citroeni kaubik uuem ning e34 Bmw.Mõlemad olid sodid täiega ning üks meesterahvas oli kiirabibussis verisenäoga,et väga jube pilt oli!!Aga mulle tundub,et see koht vajaks ümber reguleerimist,sest seal juhtub liigagi palju õnnetusi..
v
Vaat ja kuula!/ 31. oktoober 2014, 13:57
See jutt käib selle nähtuse alla: "Vaata kes su isa on ja vaata kes sa ise oled!" Kirjas oleks võinud olla, et noormees sõitis isa autoga teepiirdesse ja mees sõitis autoga vaateaknasse. Ah, tõe salgamine? Tõsi ta on, et juba vanad eestlased kutsusid taluperemehe ja talunime järgi nende poegi-tütreid. Näe, Ülesoo Tootsi poeg, Joosep, käis Venemaal talupidamist õppimas või Vargamäe Andrese noorem poeg õpib linnas hobusevargaks!
õ
õudne/ 31. oktoober 2014, 10:16
lugeda neid õelaid komme.Kuidas küll võõrad inimesed teiste üle kohut mõistavad.Ise olen otepää inimene ja tean kui tore perekond see on ja on väga valus seda lugeda.õnneks jäid poisid terveks ja see on kindlasti väga suur õpetus ja ehmatus.Ise sõidame väga tihti sealt läbi ja hiljuti just mees ütles et see uus tee on nii libe ja kalle on väga vale.Seal hakkab avariisid veel juhtuma.ja ongi käes.seal algajal juhil väga raske reageerida,eriti libedaga.Jätke inimste asjta solvamine ja elage oma elu edasi.Lootke et teie lapsega midagi sellist ei juhtuks.
m
31. oktoober 2014, 10:27
miinused ei taha, et nad oleks toredad, miinused tahavad, et nad oleks pätid ja kaabakad nagu nemad ise
m
— -e/ 31. oktoober 2014, 10:53
mis on, mõtlesite ümber või? Eriti ei usu, koer ajab karva, kuid kombeid ei muuda

ä
Ära anna teed!/ 31. oktoober 2014, 10:15
Hea, et kellegile peateele ette ei sõitnud. Küll vanamees uue auto ostab.
e
eestlased,palju õnne teilegi/ 31. oktoober 2014, 10:34
äkki saab Looja tasuda teie õiglased märkused täie väärikusega.
a
Andruse fänn/ 31. oktoober 2014, 10:05
Jama lugu. Kus seltsis auto kindlustatud oli? Kuna juhil polnud juhilube, hakkab kindlustusselts nüüd kogu väljamakstud raha mis läheb kahjude hüvitamiseks koos kuludega Andruselt tagasi nõudma. Vaevalt nad erandi teevad, nad ju kasumi peal väljas...kuigi saaksid teha.
s
.../ 31. oktoober 2014, 10:14
sina oled fänn... aga kui nad teeks erandi, siis oleks see teiste klientide arvelt.
mina näiteks ei ole fänn, eriti peale seda, kui kogu suusakoondis Andruse juhtumi peale suusatamise lõpetas. ei olnud dopingut?
kui sa oled tõeline fänn, mine ja maksa see auto talle kinni.
aga tõenäoliselt saab Andrus ise hakkama... inimene pikki aastaid käinud kodumaiseid võistlusi võitmas, auhinnarahasid vastu võtmas, küllap tal midagi ikka on kogunenud ka.
R
./ 31. oktoober 2014, 10:24
Rahvas räägib, et see Honda oli hoopistükkis kummardus pikaajalise eduka karjääri eest ning Suusaliidu maksta, ju siis ka selle paugu kulud. Mati aitab alati.
a
Andruse fänn/ 31. oktoober 2014, 10:30
Oled pisike inimene, väike, kibestunud ja mossis. Vahid kõiki sünge pilguga, maailm on sinu jaoks hall ja hämar.
pealegi oled piiratud mõistusega nagu kana. Kui kindlustusselts ei nõuaks Andruselt raha tagasi, siis oleks see seltsi kasumi arvelt, mitte teiste kindlustusvõtjate arvelt. Kui sa ei tea, palju seltsid kasumit teenivad ja omanikele dividende maksavad, mine uuri aruandeid. Kas töötad juhtumisi mõnes kindlustusseltsis?
Andruse võidud ei aegu ega tuhmu, laimaku väike kamp räpase hingega kadetsejaid teda nii palju kui suudavad, Meie usku te ei muuda ega pööra, Andrus jääb Eesti rahva kangelaseks. Võite oma raevu kätte kasvõi lämbuda
1
10:14/ 31. oktoober 2014, 10:33
vaat kus lugu, terve suusakoondis Andruse pärast lõoetas, irw. Oleksid tahud ise reguleerida nende elukäiku - nõudnud, et nad sinu meelehaks suusatavad kas või elu lõpuni, ja sinu näpunäidete järgi oma lapsi kasvatanud
m
mida/ 31. oktoober 2014, 10:56
sa võid finantsinspektsiooni kodukalt vaadata, et liikluskindlustus ei ole kasumlik üritus. see kindlustusliik on enamvähem nullis - mis tuleb sisse, läheb ka välja ja kuna see on kohustuslik kindlustus (kõik autoomanikud maksavad), siis mina ei ole nõus oma taskust isegi kaudselt mingi jobu lollusi kinni maksma.
t
to mida/ 31. oktoober 2014, 11:14
liikluskindlustus pole kasumlik üritus? Miks siis mitte ükski kindlustusselts sellest ei loobu? Võtke kindlustusseltsidelt ära liikluskindlustus ja ükskõik milline kindlustusselts kukub kolinal kokku. alles jääb vaid kamp liikluse kindlustamise fondikese kõrgepalgalisi tööl käijaid.
m
mida/ 31. oktoober 2014, 14:20
sest see on KOHUSTUSLIK kindlustus. nad on seega kohustatud seda pakkuma.
m
muig/ 31. oktoober 2014, 15:17
Kohustuslik on see autojuhtidele, mitte kindlustusseltsidele. Seda vahet võiks ju teha.
m
mida/ 31. oktoober 2014, 15:59
no aga võta nüüd loogiliselt - kus teha kohustuslikku kindlustust, kui ükski selts pole seda kohustatud pakkuma.
t
to andruse fänn/ 31. oktoober 2014, 16:16
Vau,kus tuli nüüd paska täiega.Ära ütle meie ,siin räägid sina ainult enda eest.Ja kõik see mis sa siin MEIE kohta välja ladusid,kirjeldabki sind ennast.Nii hästi ei oska inimest iseloomustada mitte keegi,kui tema ise,ainult harva julgeb ta seda nii avalikult esitada,nagu sina siin.
t
Teeline/ 31. oktoober 2014, 23:39
...siis oleks see seltsi kasumi arvelt, mitte teiste kindlustusvõtjate arvelt....
Ja kust see seltsi kasum tuleb? Ise trükivad raha või? Ikka kõigi kindlustusvõtjate rahakotist.
m
31. oktoober 2014, 10:28
Millise kindlustusselti esindaja sa ise oled?
m
mida/ 31. oktoober 2014, 10:51
miks nad peaksid seda tegema? oeld mees tegema, ole mees ka vastutama ja seda ka kindlustusseltsi ees. kui keegi ronib ilma lubadeta ja täis peaga rooli, siis sellele ei ole mitte mingit hinnaalandust, ükskõik kui teenekas papa ka ei oleks.
p
31. oktoober 2014, 09:58
Paljud teist kes te kirjutate on üldse juhiload ?? Mitu korda olete juhtinud mingit transporti ?!?!? Pole rattaga sõitnudki ma võin selles kindel olla rääkimata auto juhtimisest nii et parem oleks oma kommentaarid koomale hoida.
m
mida/ 31. oktoober 2014, 11:00
mul on. A ja B-kat 15 aastat. juhin iga päev. kooli ajal olid jalgratta load ka. mis see asjasse puutub?
a
arumaisaa/ 31. oktoober 2014, 09:54
mis häda oli mingil mehel õhtulehte teavitada? Selliste juhtumite eest pole ükski lapsevanem kaitstud. Õnnelikult lõppenud õnnetus. Usun südamest, et Andreasele õppetund kogu eluks. Siinne materdamine küll kellelegi head ei tee ja kasu ei too.
d
dolbajoob/ 31. oktoober 2014, 09:53
Üks võtab teadmata relva teine autovõtmed kolmas võtab kirve,juhtub ikka ja on õppetund terveks eluks.
k
ka ema/ 31. oktoober 2014, 09:47
Kama kakas kelle poeg, inimesel oli õnne, et end vigaseks või surnuks ei sõitnud. Üldiselt on ju teada et alagajtel juhtidel toimuvad avariid kahe esimese aasta jooksul peale lubade saamist. Ju siis sia autot ei lubanud aga noor tahtis ikka oma soovi järgi teha ja võttis masina. Pealegi oli sõber kaasas või lasi sõbral sõita, mis tähtsust sel enam on, küll uurivad välja aga see oli suur vedamine, et poisid terveks jäid. Aga kommnetaarid on ju palgatud kommijate tehtud ja mõnel ongi see ainukene teenistus päev läbi tellija poolt solki loopida, annaks ullikestele andeks.
5
55/ 31. oktoober 2014, 09:43
avariipaigalt lahkumine= joobes juhtimine, miks see dopingupoisi pojale ei kehti? palju maksis muidu?
õ
õelate inimeste kütt/ 31. oktoober 2014, 10:36
Ta ju jooksis sulle teatada, aga kus sina olid?
k
Käbid ja kännud/ 31. oktoober 2014, 09:42
See puhas pärilikusest viga. Las Andrus poiss parem räägib ise oma kuulsatest kihutamisest Tallinn - Nuutaku. Iga kord rõõmustas nagu laps, kui suutis mõne sekundigi kärpida!!!!

s
sportlane/ 31. oktoober 2014, 09:42
Kuulge inimesed igaühega võib seda juhtuda, et varem või hiljem paned võssi ja see dopingu ja Northugi lugu on nagu vapsee mööda. Northug kirjutatakse muide suure N tähega.
k
kah, sportlane/ 31. oktoober 2014, 10:15
i
31. oktoober 2014, 10:37
igaühega siin maailmas midagi juhtub, tahad sa seda või mitte, kui ei juhtuks, kiirabi poleks vajqa
m
mida/ 31. oktoober 2014, 11:02
jah, igaühega võib juhtuda, aga see, kes ei vali õiget kiirust ja on tõenäoliselt vindine, on selle jama endale ise kaela kutsunud ja tegu ei ole enam ootamatu õnnetusega (a la siga jooksis teele).
n
no/ 31. oktoober 2014, 11:38
kui iga metsavahel suuski liigutav inimhing end sportlaseks nimetab, see ka päris õige pole ;)
t
to mida/ 31. oktoober 2014, 13:58
... kes ei vali õiget kiirust, kes ei kanna kiivrit, kes lööb varvas vastu kivi, kel lendab puru silma, kes joob end töövõimetuks, kel sünnitad haiged lapsed, kelle lapsed on homod, kel si.ub linnuke pähe ... igal oma, pole minu asi Jumala tegusi reguleerida, seda saad lubada ainult SINA
m
mida/ 31. oktoober 2014, 14:41
jumal jootis täis ja sundis kiirust ületama? muide kiivri mittekandmine on minu probleem, aga täis peaga sõitmisest võib väga lihtsalt saada teiste probleem. mul on ses suhtes nulltolerants, sest üks, kelle sinu jutu järgi jumal täis jootis, sõitis surnuks minu sugulase lapse.
a
Aili./ 31. oktoober 2014, 14:54
Kas sa oled loll või teed ennast lolliks...kes siin metsavahel suuski liigutav hing on.Kui sa Veerpalu Andrust ei tunne,siis häbi sulle.
m
mida / 14:41/ 31. oktoober 2014, 19:18
Ah et juba oli täis kah? Lisa veel , et oli paljas ja lit.ide seltis, saab täiskomplekt, ära ole nii tagasihoidlik
m
maksumaksja/ 31. oktoober 2014, 19:22
"muide kiivri mittekandmine on minu probleem," - ah soo - sinu probleem. Siis on ka sinu probleem, mitte minu oma, kuidas sa OMA TAKUST lappid kokku oma purustatud pea
e
emale/ 31. oktoober 2014, 09:42
Ära põe.Paljud kommijad on harimatu saast.Nagu ka mõne ajakirjaniku töö.See on nõukogude"kultuuri"tagajärg.Juhtub ikka,hea et niigi läits.See on poisile"kooliraha",mis tal tuleb kinni maksta.
k
Kommenteerijale/ 31. oktoober 2014, 10:02
See on just ema tegemata töö, Harimatu saast oled sa aga ise.
p
parim kaitse on rünnak, eks ju, lp. Kommenteerijale / 31. oktoober 2014, 10:38
mida ka oli vaja tõstada
a
.../ 31. oktoober 2014, 10:23
antud juhul oled ise ka üks saast, kes kuritegu õigustab
m
mikk/ 31. oktoober 2014, 09:37
ISA EES POEG JÄREL, VEERPALU ISE SELLINE LIIKLUSHULIGAAN ET HOIA ALT! MITU KORDA SUUREL KIIRUSEL MÖÖDA KIMANUD NIIET KIVID LENDAVAD!
m
mäx/ 31. oktoober 2014, 09:21
...ma ei ole see, kes teab täpselt kus kus süüdi, kui midagi paha juhtub aga ma pole ka see, kes kohe süüdistab ..... ainult küsin - LAPSED, miks te teete oma vanematele seda, mida te teete - haiget?! VANEMAD - miks teie teete lapsele seda, mida te teete - haiget?!
e
ema/ 31. oktoober 2014, 09:20
Palun vabandust oma poja tegude eest, aga väga valus on lugeda Teie kommentaare, et Andreasel puudusid juhiload,see pole lihtsalt tõsi. Andreasel on olemas juhiload,aga ta on alles algaja noor juht. Ma ei soovi sellega midagi õigustada, aga lubamatu on siiski ajakirjanikul kirjutada valet infot!
h
Haige ema/ 31. oktoober 2014, 09:44
Kui juhiload ei kehti siis ei ole juhilubasid
o
Ohhoo/ 31. oktoober 2014, 10:14
i
Imelik/ 31. oktoober 2014, 17:22
Millest Sina aru ei saanud? Et tal on load?
m
miks siis/ 31. oktoober 2014, 10:17
valus oleks siis olnud, kui mõni inimene oleks pimedas surnuks sõidetud.
hetkel on "omad vitsad peksavad" ja loodetavasti tulevikus rohkem ei juhtu.
t
Teeline/ 31. oktoober 2014, 23:49
Algaja noor juht, kes eirab kiiruspiirangut , STOP märki. Keda isegi põristid ettevaatlikuks ei tee? See on liiklushuligaan, mitte algaja juht! Ristmiku ja selle kalde süüks pole küll midagi ajada. Läksin ise hommikul om 40 tonniga Pangodist Tartu peale, ei mingit probleemi.
u
Usun Veerpalu/ 31. oktoober 2014, 09:16
Usun, et tegelikult seda avariid ei juhtunud ning kadedad inimesed on lihtsalt selle Veerpalu süüdistamiseks ja laimamiseks välja mõelnud. Usun Andrusesse!
k
31. oktoober 2014, 09:11
kui sellised asjad juhtuvad, siis on selge, et kogu peres on sügavamad probleemid.
t
31. oktoober 2014, 09:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
31. oktoober 2014, 09:55
t
tööandja/ 31. oktoober 2014, 10:41
eks saast elab nii kuidas oskab, eliit tööpäeva kasutab õelate kommentaaride kirjutamiseks
o
olgu olgu, eksisin/ 31. oktoober 2014, 13:50
tohoh, vaieldake vastu, polegi eliit

m
mölakatele/ 31. oktoober 2014, 09:05
Mis see Veerpalusse puutub,mis te ilgute ta kallal.Hoidke Veerpalust käed eemale.Mis põhjusel Veerpalu pilt lehes on.Kui meedia ei tee vahet kes on süüdlane ja ,kes mitte siis on meedia lihtsalt suure kõmu ja raha ahne ärimats,kasutades ära meie spordikuulsust.Siis oli küll hea ,kui medalid rõõmu tegid ,nüüd aga seesama meedia tahab inimest tuhastada enneaegselt .
n
31. oktoober 2014, 09:09
no nad said kliki kirja ;)
o
ohhjaa/ 31. oktoober 2014, 08:57
Olen sama asja üle elanud...
Laps võttis salaja võtmed ja lasi poolel külal ringi rallida. Mõnel tuleb see mõistus lihtsalt jube suure kaarega. Edu kogu Teie perele!
m
31. oktoober 2014, 08:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
31. oktoober 2014, 09:01
sa oled ikka täitsa loll
h
31. oktoober 2014, 08:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
31. oktoober 2014, 10:46
Kes ütles, et tema eitab oma süü? Su ajud veel küpsemise staadiumis?
o
Ott/ 31. oktoober 2014, 08:49
Otepääl teavad kõik, et võttis isa teadmata auto, puudus juhiluba ja oli peale öist sõpradega pidutsemist täis.
a
31. oktoober 2014, 13:48
Ah et kohe kõik? Jõudsid juba korraldada küsitluse?
P
— -le/ 31. oktoober 2014, 19:24
Paistab, et te olete küsitletud, ja kuidas kõlas küsimus?
s
Stakan K.Butõlkin/ 2. november 2014, 12:44
Mina olen ka Otepäält, mina küll kindlaslt midagi ei tea aga olen tema endistelt klassikaaslastelt kuulnud, et juhiluba tal on(või on vahepeal ära võetud? ei tea)
Olen kuulnud ja usun ,et isa teda, täiskasvanud ja tubli meest usaldab.
Purjusoleku suhtes ei ole kusagilt usaldusväärsetest allikatest kuulnud, et oleks alkohoi täis olnud. Võibolla siis hetkeliselt ennasttäis? Pole võimatu.noorte puhul eriti
J
???/ 31. oktoober 2014, 08:48
Ju oli poiss trennis, kui vanajumal mõistust jagas
a
31. oktoober 2014, 09:57
Aga kus sina olid kui jagati?
k
Kus?/ 31. oktoober 2014, 13:47
kommentaariumis, loomulikult
t
To hmm/ 31. oktoober 2014, 08:46
Kas sa ikka maletad koike , olid sa ikka toesti veel 18 a neiu .
h
hmm/ 31. oktoober 2014, 08:50
No kui sul sellest parem hakkab,siis ehk naise-hakatis ;)
h
hmm.../ 31. oktoober 2014, 08:41
Mäletan seda siiani. Olin 18a. äsja load saanud neiu ja põrutasin 25a. tagasi öösel,kaks inimest veel autos, samas kohas teelt välja. Kusjuures täiesti kainena!! Auto tegi pirueti ja peatusime tagurpidi kraavis, auto vaid mõned millimeetrid enne märke.
h
.../ 31. oktoober 2014, 08:50
huvitav, miks suur osa inimesi suudab sellest ristist tervena üle sõita?
j
ja veel/ 31. oktoober 2014, 09:33
on huvitav see,et süüdi tundsin ja olin selles ikka MINA ning kellelgi ei tulnud pähegi meie perekonda sõimata!!!
k
31. oktoober 2014, 17:31
kas sa põgenesid samamoodi sündmustkohalt? see ometi taunimisväärne

h
Hullumaja/ 31. oktoober 2014, 08:36
Vedas, et jäid ette postid ning liiklusmärgid... ning mitte paar last. Mõelgu enne, kui rooli istub!
t
targamaja/ 31. oktoober 2014, 08:40
oled sa seda kohta ja olusid üldse näinud
h
Hullumaja/ 31. oktoober 2014, 08:46
Koht pole oluline, vaid tegu on oluline, see oleks võinud juhtuda ka mõne lasteaia ees. Seda enam mõelgu.
i
.../ 31. oktoober 2014, 08:52
ilma juhilubadeta sõitmine peaks seaduse järgi vale olema.
aga samamoodi peaks vale olema venelaste sõimamine või kodus naise peksmine.
Eesti mehele muidugi on kõik lubatud, doping, naisepeks, vastaste halvustamine, purjus peaga sõitmine, lubadeta sõitmine.
kaua võib õigustada kõike seda, mis teistele halba teeb?
o
31. oktoober 2014, 09:59
OLEKS oleks puu otsast alla kukkunud kui POLEKS poleks p....st kinni saanud.
a
andrus/ 31. oktoober 2014, 08:31
Nüüd pean paar medalit maha müüma, et see jama kinni maksta
j
juss/ 31. oktoober 2014, 08:23
Vanus juba selline,et oleks võinud juba load käes olla.Ja see ,et ei tea kes roolis oli,no ega me nii lollid ka ei ole,et aru ei saaks kes seal roolis tegelikult oli.Saada poiss autokooli, saab load kätte,siis ei pea salaja autot võtma ja oma sõidukirge sedasi rahuldama.Järgmine kord ei pruugi enam vedada.
n
Nunu/ 31. oktoober 2014, 08:14
Vanameistrilt siis ka raske jala pärinud. Ei ilgu, lihtsalt fakt. Oma laps võib ka mõne mu rumala kombe oma elustiili üle võtta.
p
31. oktoober 2014, 08:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 31. oktoober 2014, 09:05
dopingut ei ole ta ikka tunnistanud.
k
31. oktoober 2014, 11:18
kui ei ole kasutanud, siis miks peaks süü omaks võtma?
t
tuudor/ 31. oktoober 2014, 08:12
ongi oodatud laks oleks , vast saab sellest ristmikust ka kunagi korralik ristmik . Maanteeameti juhile on paras aeg sulg sappa panna .
s
see/ 31. oktoober 2014, 08:11
on juba northugi taoline lugu, eks need spordimehed naised pojad vennad õed keeravad ka ükskord peast segi
a
asd/ 31. oktoober 2014, 08:07
Kas avariipaigalt lahkumine ei ole mitte võrdne joobes juhtimisega?
M
:S/ 31. oktoober 2014, 09:23
Mina ka ei saanud aru, et miks artiklis anti mõista, et kui tuled auto juurde tagasi, väidad, et olid roolis, siis EI pea joovet mõõtma. Ja ei kuulutata ka kohe roolijoodikuks. Avariipaigalt lahkumine on võrdne joobes juhtimisega.

m
mia/ 31. oktoober 2014, 08:03
Sellise jama eest ei ole kaitstud ükski suure pere lapsevanem. Arvaku me mis tahes oma lastest. Tegelikult oli suur vedamine, et keegi avariis viga ei saanud . Olen kindel et poiss oma õppetunni omandas. Kõike head Veerpalude tublile perele.
p
plaplapla/ 31. oktoober 2014, 08:01
Kurat minge tööle mida te pritsite siin mūrki.nagu te ise inglikesed olete olnud jube elu kūll eestlastel ikka teiste elu nii huvitav!
o
Otse/ 31. oktoober 2014, 07:59
Siin põrutati juba nõukaajal otse.
p
,sa.,,sa.,</ 31. oktoober 2014, 07:52
pidurdusjälg-ABS?segane lugu
m
Me peame/ 31. oktoober 2014, 07:48
endid ja eneste tegusi alati teiste omadest paremaks-õiglasemaks ja hästi tehtuks.Ega me endid ei näe-ikka teisi!Ja kes meid kiidakski-kui mitte ise?!!!Ja kui "plekilised" meie pered on-oh issand!-vaata-nemad on ju palju "plekilisemad"-ja pada sõimab katelt edasi... Oleme lihtsalt ju inimesed...
j
31. oktoober 2014, 07:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
irw/ 31. oktoober 2014, 10:55
Sügiseti ongi maal igav :P
k
Kallis õppetund/ 31. oktoober 2014, 07:47
Aga vajalik.Tean mitut juhust,kus noore sõitjaga toimunud õnnetus,õpetab noore juhi ettevaatlikuks.Oma poeg on näide.Nüüd,10 aastat hiljem,on see jäänud tema ainsaks mõlkimiseks.
o
oodata/ 31. oktoober 2014, 07:45
oli millal seal matsud tulema hakkavad,see uus asfalt on jube libe.Mis siis veel saab kui esimesed mustad jääd hakkavad olema.

o
Olin aastaid tagasi auto tagaistmel,/ 31. oktoober 2014, 07:38
mille juht T kujulisel ristmikul kraavi sõitis.
Juht ei märganud, et edasi sõita saab aimult paremale või vasakule keerates! Sõitiski otse ja maandus lennukalt kraavis.
a
anklosa/ 31. oktoober 2014, 07:37
jube kui oleks tulnud teisltpoolt noor pere jube ja õlle pudel kah autos.....
o
31. oktoober 2014, 09:52
oleks on sama mis poleks
1
1932/ 31. oktoober 2014, 07:32
Ei tea miks pole poja eesnime ära mainitud? Oli vist selline Anlourdees? Selliseid nimesid on tore panna, aga sellisega elada on natuke nadi.
n
naisuke/ 31. oktoober 2014, 08:02
Kulla mees, sa ajad segi meie naiste ja meeste nimed!
31. oktoober 2014, 13:44
k
31. oktoober 2014, 13:46
kuule taat, sa oled ühe jalaga hauas aga veel sonid panemisest
l
Lukjanov Ossiperzenovski/ 31. oktoober 2014, 07:18
Hakkame nüüd kõik üheskoos vanameistrit mõnitama ja tema poega halvustama! Äkki oskame tema isa ja naise kohta ka inetusi öelda! Sellised me ju oleme!!!
m
mõtiskleb/ 31. oktoober 2014, 10:58
Nojah, selliseid inimesi on ju 101+++ ja nad kõik elavad veel meie (maksumaksja) kulul:)))
j
Jass/ 31. oktoober 2014, 07:17
Tõesti loodetavasti. Kooli! Õppima! Haridus tarvis omandada! Sellega kõrvuti leiab aega suusatamiseks küll. Jääbki lollusteks vähem ruumi.
n
31. oktoober 2014, 07:17
no jah. kahju, et suur laps ei oska vanematest lugu pidada. tõsiselt kahju. see on plekk kogu perele. vastik ju.
o
ongi plekk perele/ 31. oktoober 2014, 09:08
auga välja teenitud. laps on kodu peegel.
s
31. oktoober 2014, 13:44
sellepärast ma vaatan, jah, et inimesed reeglina on väga plekilised

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee