Eesti uudised

Esimesed külmad jätsid sajad diislikütusega autod teele

Teet Teder, 25. oktoober 2014 08:00

90 KOMMENTAARI

a
Ats/ 1. aprill 2016 22:04
Hannes tee endale fyysika selgeks
j
juut/ 27. oktoober 2014 17:00
WELCOME TO ESTONIA
HAHAHHAHA
r
Raimo/ 26. oktoober 2014 20:07
vene russiga võib ka söita,aga Eestis solgitakse ka benssa se on jube asi küll,maksa kui palju kui vaja aga saad ikka solki.
vanasti kui oli sell siis ikka tuntsid,et said head küttet 95 oli nii nagu 98 präegu aga 98 oli nii nagu oleks 20aastat noorem.
k
Kütusest/ 26. oktoober 2014 17:04
Kõik, kes on reisinudautoga Vanas Euroopas, teavad, et sealse kütusega sõidavad autod kuidagi teistmoodi. Niikaua, kui on paagis meilt ostetud kütus ja ka kanistritega siit kaasavõetud kütust põletatakse on pikad mäkketõusud autol lõppudes rasked tirida ja kiiruski langeb. Kuid niipea, kui mootor saab kätte inimeste autodele mõeldud sealse kütuse, muutub hetkega kõik. Masin hakkab vedama, mootor töötan teise häälega jne. Kütusekulu väheneb ca 20%!
Meil ikkagi vist kaubeldakse solgiga?
k
kutt/ 26. oktoober 2014 14:57
Ilmselgelt ei olnud tanklates suvekütus vaid solgitud ollus ja siin saab ilmselt näidata kõigi kütuse müüjate peale näpuga ... "müüte solki" see kehtib nii suurte keti tanklste kui ka ühemehe tankla suhtes samuti hulgimüüjate suhtes. Külap on suutel omad keemikud kes on välja arvutanud kui mitu % võib solkida. Ainult naad unustasid vaadata pikemat ilmaprognosi. Endiselt lokkab eestis selline müügitaktika " kvaliteet ei oma tähtsuat peaasi ,et palju müün"
H
!!!/ 26. oktoober 2014 14:42
Hoiduge eesti asjadest ja probleeme on vähem, vene suvenaftaga pole probleem ka miinus viieteistkümne juures ja väidetavalt peakski suveküte olema normaalne kuni sellise külmani, siin aga miinus viiega sajad autod tee ääres, mis toimub? keegi peaks minu arvates taas tagasi astuma!
t
tallinn/ 26. oktoober 2014 14:25
nissan qashqai 2008 2.0 dci , tangin ainult nestes ja auto käivitus ilma probleemita.
r
riisirakett/ 26. oktoober 2014 18:48
3
3,2 bensukas/ 26. oktoober 2014 13:59
hehe ostke traktoreid jah :D
v
V8/ 26. oktoober 2014 18:49
Autod hakkavad alles V8-st, mis kuradi tõukerattaga sina liikled?

p
PETRONITRODIZELMAN/ 26. oktoober 2014 13:27
Kui klient tangib tanklas , siis peab ka auto sõitma ja ei pea arvutama mingi lisandi vahekorda . Miks ei müüda uusi mersu veokaid venemaale , sest kütus on ebakvaliteetne.
a
Arvaja/ 26. oktoober 2014 11:35
Sajad autod jäid seisma, aga tuhanded sõitsid rahulikult edasi- äkki tasuks süüdlast otsides esmalt peeglisse vaadata ja mõelda, kas ikka on kõik tehtud, et auto talveks valmis on. Tean ka mõnda, kes korralise autohoolduse peale ainult irviavad ja oh üllatust, just need olid oma diislitega hädas. Hiljuti hoolduse läbinud autod seevastu käivitusid-liikusid probleemideta.
j
jejee/ 26. oktoober 2014 12:49
Äkki peaks arvaja peeglisse vaatama. Uued autod on solgi suhtes tundlikumad ja kindlasti 10 aastat vanad diislid põletavad mida iganes, Enda auto oli nädal varem hoolduses käinud, filtrid ja õlid vahetatud, aga kui diislist saab kreem, siis see pole päris see.
k
Kalle/ 26. oktoober 2014 08:47
Krt mul jäi Joss seisma keset sõnnikuhoidlat , 3 tundi ootasin puksiiri ja kui tuli siis tal polnud kummikuid et saaks trossi ühendada.
o
ostke/ 26. oktoober 2014 07:48
diislit,aga mitte seda paska mida Eestis diisli pähe müüakse.Teiseks tehke oma autod korda enne talve tulekut,sest ta kuramus tuleb siiski igal aastal ja alati on hala,et näe auto ei käivitu.Pole diiselkütusega autodel häda midagi.
d
diselist/ 26. oktoober 2014 07:21
Mul ka pihustid ei pritsinud , ainult tilkusid
p
PETROLHEAD/ 26. oktoober 2014 03:51
Nahhui, mingi diisli mõtetud pannid jälle halavad!!!! EI OSKA MITTE ÜKSKI AASTA OSTA OMALE LISAKS SIIS DIISLILISANDIT? IGA AASTA SAMA HALA, 2. TALVINE DIISEL TULEB ÜLDISELT TANKLATASSE TAVALISELT NOV LÕPUS, aga et keegi ostaks diislilisandit oh jummel eiiiii....arenege või oste bensiin. mõtetud diisel junnid.
o
olen sinuga nõus/ 26. oktoober 2014 10:37
aga ole hea ja anna enda töökoha aadress, kus ma saan pärast tasuta vahetada tahmafiltri, mis rikneb peale lisandi kasutamist.
a
alexela/ 26. oktoober 2014 00:05
Tankisin viimasel korral Alexelas ning reedel vahetasin kütusefiltri ning lisasin diisli- külmalisandit.
Toredad ärimehed olete!!!
Kes kahjud kinni maksab???
Müüte inimestele - 10 C külmaga suvediislit!!!
Pätikari!
b
benabemm/ 25. oktoober 2014 21:54
põllutööd läbi ja mis seal enam diisliga ,möllata?!

t
25. oktoober 2014 21:43
Tervitus OLEREXile! Metsatehnika oli reede hommikul rivitult. Palju õnne teile.
p
Pets/ 25. oktoober 2014 21:42
Huvitav oleks teada, kust ja missugust kütust hädaldajad tangivad. Minu Škoda Octavia aastast 2000 käivitub pauguga ka -10 kraadi juures ja ma ei teagi, kas on tegemist suvise või talvise diislikütusega. Uuemad autod pidid kütuse suhtes küll kapriissemad olema, aga mina tangin Statoilis ja seni pole probleeme olnud. SEE EI OLE STATOILI PROMO!
d
Diisel/ 25. oktoober 2014 21:37
Autod söidavad diisliga, bensiiniga pestakse detaile. Nöus kell 15:52 Eestis, kahjuks räägib öigust.
t
To Diisel/ 26. oktoober 2014 02:44
Autod vastupidi sÕidavad bensiiniga, diisel on pask ja peale selle külmub ka. Tahaks näha millal viimati bensiin ära külmus :D Aga jah jäta meelde mitte söidavad ja öigust vaid ÕÕÕÕ on see õige täht.
p
Pesukotimüüja/ 25. oktoober 2014 20:15
peab oma saasta ikka reklaamima.
u
uku/ 25. oktoober 2014 19:05
seda kiselli võid naisele näidata
mitte
kritiseerida diiselkütust. ma sõitsin veoautoga ja oli suvinediisel sees.
m
matsa/ 25. oktoober 2014 18:45
ma ei te mis jama eestis aetakse. võtsin ise soomes tanklas vastu(kesädiesel) suvine kyte. vaatasin saatelehte, _5 - 15 kysisin juhilt et, kas see on õige ? tavastas et jaa see on ylemineku kyte, ning kui on soovi saad talvekytet kasvõi jaanipäeval!
k
kummaline/ 25. oktoober 2014 18:22
jutt selle suvediisliga.Ilmselt on tegemist solgiga või millegi sarnasega.Tangin Soomes praktiliselt iga teine päev kas Tebolis või ST1 ja kumba juhtub,kas suvist või talvist diislit ja nii juba aastaid.Midagi sellist pole kunagi juhtunud.Läbisõit 95000-100000km aastas

e
Endine tankist/ 25. oktoober 2014 17:51
Mina ei tea, on nüüd tänapäeva autod nii pirtsakad või on kütus solk. Vene tankiga Kaug-Idas sai sellesama suvise kütusega sõidetud ka siis, kui väljas oli -15 kraadi. -20 kraadiga läks alles jamaks.
a
Ants/ 25. oktoober 2014 17:23
92a Audi B-4 ei mingit probleemi,käivitub laksust. Alexela küte.
l
Laku berset/ 25. oktoober 2014 17:49
9
92a audi/ 26. oktoober 2014 18:54
ei ole high tech mootoriga ja sinna võid ka kuseda nafta asemel paaki, ei juhtu suurt midagi. Tegelt peaks 22 aastat vana auto ammu juba vanarauas olema!
d
DIISEL/ 25. oktoober 2014 16:55
10 AASTAT DIISLITEGA 0 PROBLEEMI -30 FORD MONDEO POOLEST PÖÖRDEST KÄIB KORRALIKU FIRMA FILTRID EI LÖDISTA TANKLAS 5-10 LIITRI KAUPA KÜTET OSTA
k
Kas.../ 25. oktoober 2014 16:30
..või kohtusse,las maksavad tanklad kahjustatud auto remondi kinni.Ikka veel müüakse suvist kütust,lihtsalt tahetakse suvisest kütusest lahti saada,et võta veel viimane kasum.Kasumit neil küll,nüüd võivad kahjud kinni maksta.
t
Tony/ 25. oktoober 2014 16:13
See ongi bizniz in jestoonia - klient on kõiges süüdi.
x
xx/ 25. oktoober 2014 16:10
eelmine nädal savolinna karjala hommikul miinus 14c soomes tangitud nestes diisel käima poolest pördest,see nädal eestis miinus 7c tangitud alexselas käima veel läks aga vägisi,ei tekki mingit kahtlust mille viga oli,
d
Diisel.../ 25. oktoober 2014 16:01
suvine variant peaks külmuma -25 C aga talvine -30 kraadist.Kas tõesti müüakse vett!?
d
DITC/ 25. oktoober 2014 16:58
Ära aja lamba juttu....
e
et siis/ 25. oktoober 2014 15:51
Et ostja vaadaku ja küsigu sertifikaati. Aga kelle käest automaatjaamas küsida? Müüme suvist ja segame talvist sisse ja ostja arvestagu mida ta saab. See tähendab seda, et ostes Eestis diislikütust ei tea keegi, mis sel momendil mahutitest tuleb. Müüjja peab teadma, mida ta müüb. Kütusetanklatele peab seadma kohustuse, et müüdav diislikütus peab vastama antud päeva ilmastikutingimustele. Too see talvine kasvõi augustis sisse aga 21.10.2014 kui väljas on -10C tahan sellele temperatuurile sobivat kütet saada.

j
johann von diislilisand/ 25. oktoober 2014 14:48
päris kaval reklaam Pesukottide poolt, Õhtuleht topib artikli sisse info mis ei oma mingit tähtsust.
Peugeot 508 sõidab 1800 km ? no ja siis ? mis see mind huvitab mis ta sõidab mu vana mosse suudab sõita 640 km ühe paagiga, ega see pole mingi näitaja. AUTOOMANIK ON MUIDUGI SÜÜDI !
mine osta krt poest lihtsalt diislilisandit ja asi ongi korras,aga loll ei oska ju seda teha, kõik mis paaki käib peab tulema ju püstolist, ei noh minugipoolest võib seal vesi ka sees olla, aga see tuli vähemalt püstolist, oh neid lolle, aga nüüd oleks vaja statistikat kuulda mis automargid need oldi,kus kütus ära külmus, siis tean mis margist eemale hoida.
m
Mark oli/ 25. oktoober 2014 15:37
diisli kütus ja mossele võid mida tahes paaki valada, aga uutel diislitel on paljudel lisandi kasutamine keelatud.See rikub tahmafiltri ja selle vahetus maksab pool auto hinnast. Seega vähem möla ja pikem samm kooli poole, ennast tänapäevaste autodega kurssi viima!
v
VOLVO/ 25. oktoober 2014 16:20
Minu 15 aastat vana VOLVO sõidab kahe paagitäiega Luxemburgi, 2500 km ümmarguselt, 2,5 turbodiisel. Täismass 2 tonni. Oleks üksi sees ja ei kimaks bahnil, saaks kahe paagitäiega maanteel sõita 2800 km.
e
endalgi/ 26. oktoober 2014 10:43
kunagi selline pann olnud.Ökonoomne ja hea minekuga, aga hea minek on ka rahal varuosade peale. Ei ühtegi maailma kiireimat traktorit (volvo), enam enda ellu ei osta. Meeletult lagunev masin.
t
Topski/ 25. oktoober 2014 19:42
Kõik automargid, ära osta kunagi autot...tobu
l
lugu/ 25. oktoober 2014 14:33
Mul oli Nissan 2,0D , seda käivitasin 2 akuga ehk 24V ja eetriga . Akudel oli lüliti vahel ja muidu ikka 12V. Starter vuras nagu kõige parem trell
k
kle/ 25. oktoober 2014 14:12
Ostke endile AUTO aga mitte traktor ja pole iial mingit kütuse probleemi. Olen eluaeg bensuka fänn olnud ja niii naljakas on igal aastal näha neid traktoreid mida veetakse paela otsas küll lihtsalt käima, küll teenindustesse... :D
t
Teet/ 25. oktoober 2014 16:10
Õigust räägid, olen varem omanud 4 bensukat ja siis ostsin diisli, ütlen ausalt närvid mida kaotasin sellega seoses ei suuda taastada ka kogu eesti terapeudid mitte ja pumba , pihustite ja turbo vahetus tegi mu vahepeal laenuorjaks. Nüüd ostsin jälle bensuka ja ei soovita diidelautot vaenlasele ka! Naine arvas et ma võiks sellest üleelamisest isegi raamatu kirjutada"minu 5aastat diisliga"
j
Jah/ 26. oktoober 2014 02:50
k
klekle/ 26. oktoober 2014 10:17
Oli mul mitsu diisel, väljas -32 tuulega, pidu lõppes 4.00 hommikul. Istusin nagu jääkappi, aga käivitus see diiselsõber poolest pöördest. Siis algas jama, kuna pidin hakkama benakaid käima kakkuma!
m
25. oktoober 2014 14:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
saamatud/ 25. oktoober 2014 14:08
tanklates on müügil paari euroga kvaliteetne kümumisvastane lisand mida ikka sügisel vahel kasutatakse. See on teada, et eestis seda nn üleminekukütuse -12-15 müüki eriti ei harrastata.
k
Kri/ 25. oktoober 2014 13:22
Statoili puhul sama case. Meil suur pere 2 autoga, mis ainult statoilis tangivad. Rocca al mare statoilis siis eelmisel nädalal. Ja 1 rahvaauto jäi tänaval seisma lausa. Tõsi ta on, et uued diiselautod on oma mootorite poolest päris tundlikud. Aga, loomulikult on siin asi meie tanklates.
m
Masendav/ 25. oktoober 2014 13:11
Milliste siakünadega ja peldikutega peavad inimesed ringi söitma
m
Maanteede Kuningas (mitte kalvi)/ 25. oktoober 2014 13:10
Kui tehased alustavad talvekütuse tootmist alles oktoobris, siis tuleks Lõuna-Afrika tehaste tarned vahetada Põhjamaade tehaste vastu. Miskit pärast Soomest tangitud kütega kannatab sõita lausa Põhja-Norras, kus temperatuur alla 20 kraadi ja kütus ei hangu. Samas autojuhid võiksid enne talvekõlma saabudes lisandeid paaki kallata, et lahti saada aasta jooksul tekkinud kondensveest ja seob ka parafiinid.
p
Panin sulle -/ 25. oktoober 2014 15:41
Jutt kehtib vanemate autode kohta, paljudele uuematele ei tohi lisandit lisada ja lisaks pole kuskilgi põhja norras -20 praegu.Isegi mitte teravmägedel.
k
Kas möödumud/ 25. oktoober 2014 16:31
nädalal kolmapäeval kah polnud?? ;);) Mis puutub lisandeid siis räägitakse jah erinevaid versioone, et tohib-ei tohi, kuid olen oma masinapargi puhul neid ikka kasutand.
e
ei olnud/ 25. oktoober 2014 17:32
olen ühes kõige külmemas kohas tavaliselt ja mingi miinus oli, aga täpselt ei mäleta -20 kindlasti mitte. -12 võis küll olla ja ka seljuhul on -20 kõvasti liialdatud.
h
Huvitav/ 25. oktoober 2014 19:14
mul pikki Tenojoke sõites näitas pidevalt 20 -21 miinust, ja juba Soomepool läks palavamaks, -18 ja alla poole isegi. ;);)
s
soovitaks/ 26. oktoober 2014 10:44
termomeeter ära remontida....
e
Ei viga pole termomeetris/ 26. oktoober 2014 18:24
Sa ära kuula ilmateadet ega vata paikset termomeetrid, vaid liigu autoga ringi ja vaata pardaarvuti näidikut, kuidas temperatuur paiguti kõigub. ;)
v
vot seda/ 26. oktoober 2014 18:58
pardaarvuti näidikut mõtlesingi. Need päris sageli valetavad. Minu omal näitab ka suvel päris õieti, aga miinus kraadide poole peal läheb lolliks.
j
juht/ 25. oktoober 2014 13:00
Vot sellepärast ei osta ma mitte kunagi diiselmootoriga autot. Nii kaua kui mäletan, ikka üks ja seesama jama külmade saabudes. Tõepoolest diiselkütuselaadne toode.

j
Juta/ 25. oktoober 2014 12:07
Mina tankisin esmaspäeval autole diisilit Sõpruse ja Linnu teel olevas Nestes ja minu õnnetuseks oli eile auto puksiiri küljes
d
dd./ 25. oktoober 2014 19:50
Mina jälle Valga ja Tartu Anne linna Statoilis ja veeti puksiiriga töökotta ja sain lahti 145 eurost, k....küll, tegin kaebuse kirjalikult ja nüüd viin statoli ka makstud arved, kes r... tasub mulle minu makstud raha tanklate lolluse eest tagasi?
a
auto/ 25. oktoober 2014 11:35
Ma ei näe ühtegi artiklit ,et mis nad ise asjast arvavad järelikult on neil pohlad . Et peadki lisaks kallile kütusele ostma ka lisandit .
j
Ja lisaks/ 26. oktoober 2014 10:46
lisandile, siis ka tahmafiltri, mille maksumus on tavaliselt 1000.-euriku lähistel.
d
disla/ 25. oktoober 2014 11:26
põrutan vana 16 a jaapani bensukaga,teele jättis vaid korra kui bens otsa sai,talvel miinus 30 on paugupill,mõnus on uutest diislijunnidest mööda vurada,kes kukalt kratsivad ja sooja õhku pihku puhuvad
k
kodanik/ 25. oktoober 2014 14:10
bensiiniga sõidavad muruniidukid ja mopeedid, autod tangivad diislit
k
Kas ka vormelid ?/ 25. oktoober 2014 15:47
Diisel on ikka traktorite ja rekkate kütus läbi aegade olnud.
Pole kuulnud, et vormelid diisliga sõidaksid, ka ralliautod.
Kiirendusautod, kas ka sõidavad diisliga? :)
K
+1/ 26. oktoober 2014 03:01
Kurat, ma tean et lemansi sõite võidavad diisel audid juba pikemat aega :O
n
nojah/ 25. oktoober 2014 15:43
sina saad sellel ajal midagi muud pihus hoida!
l
Lammas/ 25. oktoober 2014 11:12
Ja selle nalja maksab ikka klient kinni???
Ega siin ju miskit liikuma ei hakka. Keegi aktivist tehku näiteks FB-s vastav kommuun, kuhu koonduvad solkkütuse ohvrid ja saavad ühise rindega kütusemüüjatele vastu astuda.
Kas Eestis tuleb alati talv ootamatult??? 7-8 miinuskraadi ja autod seisavad teeservas ei ole ju normaalne.
Ise olin ka teeääres. Paraku ei osanud üldse kahtlustada, et asi saab olla kütuses, kuna külma pole ju olnudki. Kuna armatuurlaual põlesid kõik tuled, lasin oma auto minema vedada ja tulemus 60-eurine arve.
o
oinas/ 25. oktoober 2014 13:29
l
Lammas/ 25. oktoober 2014 11:12
Ja selle nalja maksab ikka klient kinni???
Ega siin ju miskit liikuma ei hakka. Keegi aktivist tehku näiteks FB-s vastav kommuun, kuhu koonduvad solkkütuse ohvrid ja saavad ühise rindega kütusemüüjatele vastu astuda.
Kas Eestis tuleb alati talv ootamatult??? 7-8 miinuskraadi ja autod seisavad teeservas ei ole ju normaalne.
Ise olin ka teeääres. Paraku ei osanud üldse kahtlustada, et asi saab olla kütuses, kuna külma pole ju olnudki. Kuna armatuurlaual põlesid kõik tuled, lasin oma auto minema vedada ja tulemus 60-eurine arve.
t
Talvel bensukas/ 25. oktoober 2014 11:06
Selle jama vältimiseks sõidangi bensukaga,0 probleemi.Suvel diisliga ok sõita.
v
van de nõu/ 25. oktoober 2014 10:31
statoil ärgu üldse kommenteerigu,nende mäo tankla müüs vist troopilist diislit sest seisis ikka päris suur hulk masinaid mis olid just mäo statoilis tankinud.üks ettevõte käis spetsiaalselt neljapäeva õhtul külma ilma ootuses värsket kütet tankimas,öösel oli -7 ja hommikuks paagis sült...
l
lea/ 25. oktoober 2014 10:31
Mis sodi nad müüvad, külma ju polegi.

A
.../ 25. oktoober 2014 09:58
Alla 10 kraadine temperatuur oktoobris on eriolukord? Nalja teete või?
EMHI andmed:
2013.a. keskmine okt. 7,6; 2012.a. 6,8;
2011.a. 6,9-10,5;
2010.a. 3,3-7,5;
2009.a. 3,7-7,1;
Should I keep going?
n
nii../ 25. oktoober 2014 10:17
ja milline neist on ALLA 10 kraadine temperatuur ???
n
nii../ 25. oktoober 2014 10:21
ja milline neist on ALLA 10 kraadine temperatuur??
Nalja teed või?
Marss kooli tagasi
e
ehh/ 25. oktoober 2014 18:39
panin sulle miinuse , sest tundub ,et sa ei tea mis miinus tahendab( olenematta sellest ,et artiklis on see loik natsa valesti kirjutatud, kuid omal peaks ka moistust vahe peas olema).
h
hale nutt/ 25. oktoober 2014 09:36
kõik teised on alati süüdi, mitte autoomanik.
m
minu arust ka/ 25. oktoober 2014 09:46
"Tuleb ka arvestada, et peredel on mitu autot ning et septembris sõidetakse võrreldes suvega vähem, mis kõik kokku muudab üsna tõenäoliseks, et osas autodes on praegu paagis septembris tangitud suvine diiselkütus."
Mul on auto mida tankisin viimati juunis ja kui vähese läbisõidu pärast jään jamasse jaanuaris on ikka süüdi Neste või ?
o
Opossum/ 25. oktoober 2014 09:35
"Siin peab aga arvestama sellega, et tanklate mahutites on veel alles mingi hulk suvist kütust ja üleminekukütus lisatakse sellele. Seetõttu külmakindluse näitaja väheneb," ütleb Pari. Kas mitte ei peaks selle suvise välja pumpama ja ladustama enne kui talvine sinna mahutisse lasta, raske ülesanne jah.
n
Neste/ 25. oktoober 2014 10:27
Sa oled nutikas tule meile tööle
g
ggg/ 25. oktoober 2014 09:31
Eestis on diiselkütuselaadne toode, solkkytus.
s
Sohver Ivo Soomemaalt/ 25. oktoober 2014 09:23
Kütusemüüjad pangu tankurile sildid vastavalt kütusele SUVINE - ÜLEMINEKU - TALVINE - ... jne. Nüüd otsustab klient ise millist osta? Mina näiteks tankisin kesk-Soomes eile ja oli kaks valikut "Nestes", D 5-15, D 15-29 --- VALIK OLI MINU TEHA! :)
Eelkirjutajale tahan öelda et A-76 ja A-92 solgiti ja segati ülemineku ajal nii kuis andis ja mina isiklikult sõitsin Tartus lennuväljalt ostetud lennukikütusega. Tossas küll Zigulis hirmasti aga taksosõit sai sõidetud, kuna leib tuli lauae tuua. :)
e
25. oktoober 2014 09:00
Eestis on ilmselt diiselkütuse laadne toode.
t
teadja/ 25. oktoober 2014 09:26
Õige! Eestis kehtivad diiselkütustele palju lõdvemad normid kui seda on näiteks Soomes. Kas on kuulda sarnastest probleemidest Skandinaavis, Euroopas või Venemaal - ei ole!
e
Eestis/ 25. oktoober 2014 15:52
on ainult üks norm. Mida odavama sita kliendile kallimalt pähe määrid, seda kõvem ärimees oled!
p
Piilupart Donald/ 26. oktoober 2014 13:29
Eks asi ole autos ka kinni...enda passat 98a tdi ei külmunud ära, isegi käivitus hästi, mis sest et välja oli -9 kraadi, võta kinni, miks mul ei külmunud...tuleb vana hea passat osta.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee