Eesti uudised

Riik teeb maakonnaliinidele täiendava rahasüsti

BNS, 20. oktoober 2014 18:57

8 KOMMENTAARI

m
maakas/ 22. oktoober 2014 01:20
Uus minister on sama loll kui vana. Miks toteerida busse kui need pole huvitatud
reisijatest. Haapsalu ja Tallionna vahet sõidab päevas 12 bussi ja ainult 3-4 on aeglased.
Needki katavad kohalikke liine. Haapsalu Taru vahet käib 1 kiirbuss ja see väljub
Haapsalust 6.30. maamees ei saa mingil moel selle bussi peale. Kas ministril on ka
reisija pürast muret, või anult bussifirma pärast?
b
bussisõber/ 21. oktoober 2014 22:52
....maakonnad juba kiratsevad-kes küll üle piiri aitaks(näiteks Rapla- Harjumaa Pärnu- Tallinna suunal....
Riigikogu valimistel justkui Harju- ja Raplamaa ühes paadis kui aga soovid riigilt toetust paari olulise liini avamiseks siis oleme ainult Raplamaa( oleme teile piisavalt raha eraldanud maakonnasisteks liinideks). Ja nii me imetleme busse, mis ligi 30 korda vuravad mööda- nendest 5-6 bussi peatuvad -Märjamaa vallas kus elab ligi 6000 elanikku. Võrdluseks TURBA ja NISSI võimalusi (Harjumaal umbes 4000 elanikuga vald)) peatub päeva jooksul ligi 20 bussi lisaks võimalus rongiga sõita jne. Rongiliiklust riik doteerib 75 % siis näiteks Pärnu -Tallinna suunal ei doteerita Raplamaal Märjamaa vallas piires ühtegi bussiliini- kõik on kommertsliinid. Kuidas edasi.....?
k
kossuäss/ 21. oktoober 2014 10:31
ärge eriti muretsega, niikui need praegused juhid pensile jäävad, pole enam kellelgi mingeid probleeme, juhte lihtsalt pole ja raha ka enam ei kulu
n
Njah/ 21. oktoober 2014 06:34
Bussijuht palka rohkem ikka ei saa...
Jälle vedajafirma omanikke taskusse. :(
o
Oma../ 20. oktoober 2014 23:49
väike rahasüst enne valimisi kulub ikka ära. Eks iga hääl maksab.
t
tohuvaba ohu/ 20. oktoober 2014 20:16
See maakonnaliinide logistika on nii jampslikuks tehtud,et siga ka ei söö.Need koolipingist tulnud tugitooli soojendajad ei tea tegelikust elust midagi.Hakaku muinasjutte lastele ette lugema oleks neist niigipalju kasu.Ei saa aru miks seda jampsi peame ära kannatama?
p
praam/ 20. oktoober 2014 19:46
No kus nüüd Leedo sõimajad on? Bussifirmad ju ka eraomand, miks siis neile dotatsiooni jagamine nii pöördesse teid ei aja?
j
ja ülejäänud/ 20. oktoober 2014 19:23
maakonnad jäävad kiratsema ning võetakse busse aina vähemaks, kas see ongi selle reformi põhimõte et rahvas ei pääseks üldse liikuma ega tööle.