Raha

Parvlaevade opereerimishanke võitsid Tallinna Sadama tütarfirmad

BNS, 14. oktoober 2014, 12:58

10 KOMMENTAARI

s
sty/ 16. oktoober 2014, 11:14
Loodetavasti neil plaanitud uutel on suurem salongiosa. Leedo uutel Kuklitel on suur mahukas autotekk, mis küll on hea, aga salong on väike. Kui peale läheb suured bussid, siis salong on nii umbe et liikuda ja olla pole kuskil. Vanadel nagu näiteks Regulal on 2 tekil salong ning seal on ruumi olla juhul kui reisijad ona kotte ja träni mitmele toolile ei pane. Koridore ka rohkem kus maas istuda kui kõik teised laiutavad restoranides.
soovitus: ärge tehke pisikest salongiosa. see on nii ebamugav.
Disain võiks olla 2 kordne v kõrgem.
See soovitus
s
sty/ 16. oktoober 2014, 11:14
Loodetavasti neil plaanitud uutel on suurem salongiosa. Leedo uutel Kuklitel on suur mahukas autotekk, mis küll on hea, aga salong on väike. Kui peale läheb suured bussid, siis salong on nii umbe et liikuda ja olla pole kuskil. Vanadel nagu näiteks Regulal on 2 tekil salong ning seal on ruumi olla juhul kui reisijad ona kotte ja träni mitmele toolile ei pane. Koridore ka rohkem kus maas istuda kui kõik teised laiutavad restoranides.
soovitus: ärge tehke pisikest salongiosa. see on nii ebamugav.
Disain võiks olla 2 kordne v kõrgem.
See soovitus
s
sty/ 16. oktoober 2014, 11:14
Loodetavasti neil plaanitud uutel on suurem salongiosa. Leedo uutel Kuklitel on suur mahukas autotekk, mis küll on hea, aga salong on väike. Kui peale läheb suured bussid, siis salong on nii umbe et liikuda ja olla pole kuskil. Vanadel nagu näiteks Regulal on 2 tekil salong ning seal on ruumi olla juhul kui reisijad ona kotte ja träni mitmele toolile ei pane. Koridore ka rohkem kus maas istuda kui kõik teised laiutavad restoranides.
soovitus: ärge tehke pisikest salongiosa. see on nii ebamugav.
Disain võiks olla 2 kordne v kõrgem.
See soovitus
n
14. oktoober 2014, 21:26
nüüd peaks tulema tasuta sõit kuna praam maantee pikendus .kui ei siis las maksavad tartu maanteel ka iga viaduktil inimesed maksu.riigil ei oleks vaja olnud seda komejanti teha vaid öelnud kohe leedo ei kolba ja riik veab ise
s
sõitnud/ 14. oktoober 2014, 19:01
Oli, mis ta oli ja on, kes ta on. Arvate, et nn sadam vähendab piletihinda. Nähtavasti ikka maksumaksja ja sõitja maksavad selle kinni. Ostuhinna ja sõiduhinna. Lepime, et siis on pilet kaks -kolm- ... korda kallim. Töötavat autot ei remondita.
Aga Eestis tavatsetakse. Aga kelle raha eest? Ikka maksumaksja!
n
Nojah/ 14. oktoober 2014, 16:40
saame näha, kuidas siis olematute laevadega saarlasi mandrile vedama hakatakse. Aga võibolla paneks Leedo nüüd oma laevastiku siit Saaremaalt otse Stockholmi käima, saakski kiiremini päris Euroopasse.
r
Ruts/ 14. oktoober 2014, 14:49
jaja, aus teema, kohe varsti kirjutatakse kuidas Leedo andis asja kohtusse ;)
m
Mait / 14. oktoober 2014, 14:04
...olgem ausad eks see Leedo tiim hakkab ka juba vananema. Üle mõistuse pole siin midagi ning valmidus liigutada aluseid gaasi jõul on märksõna ,et ollaksegi kõigist parimad . Müts maha Majandus ja Kommunikatsiooni Ministeeriumi õigeaegse sekkumise eest !!!!
k
kogemata/ 14. oktoober 2014, 19:05
Pole veel kuulnud gaasi tarvitavatest liikuvatest laevadest. Küllalt küll merepõhjas igasugu gaase juba lekitavatest laevadest.
p
peer/ 19. oktoober 2014, 20:53
reisijate kõhugaaside maksimaalne ärakasutamine on ilmselt see ärinipp, millega riigifirma üle väina sõidu nüüd rahvale imeodavaks ja kiireks teeb.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee