Eesti uudised

"Mööda tema põski voolasid pisarad ja ta aina tänas mind!"

Kristiina Tilk, 30. september 2014, 07:00

262 KOMMENTAARI

t
tegelikult/ 8. veebruar 2019, 22:50
See on see lugu,kus mees pärast kogu kraami kassasse viis ja raha tagasi nõudis!!!ENNE OLI KÜSINUD TŠEKKI, ET TEDA "VARGAKS EI PEETAKS".Ma mäletan seda lugu!
t
tüng/ 10. oktoober 2014, 01:39
olen ka kogenud selliste osavat manipuleerimis ja näitlemisoskust. Algul on tänulik aga kui jätsin korra 1 eur fuuriku raha andmata, tuli ka sõim nagu paisu tagant..mingit jupikest vorsti suutvat ta isegi osta..vot nii
a
AH ET ANDSID PAKI SUITSU . . .. / 6. oktoober 2014, 21:09
. . aga mina andsin koniotsijale lisaks täis portsigarile ka kotitäie süüa - sardellid,kartulid,verivorstid,praekapsas,või,leib,saiad,koogid . . . siis ahhetati ja löödi käsi kokku : "BOG SAM K NAM PRIŠOL . . . ! "
v
väga/ 5. oktoober 2014, 22:48
super,anname neile raha,süüa,kõike..miks nad on harjunud sellise eluuviisiga.tööd pole vaja,sest saavad kõik tänavalt tasuta kätte.
ja kui see oleks olnud südamest heategu,poleks seda tobedat artiklit siin.kallis loo kangelane - just sinusuguste pärast nad end kätte ei võtagi.piinlik lugeda seda artiklit isegi.
ainuke heategevus millest osa võtan,on loomad.nemad ei saa endaeest seista.ja neil on seda sadamiljon korda rohkem vaja.kui et minnakse endale kohe uut doosi või pudelit ostma.tõelised abivajavad ei ahista tänaval inimesi.lisaks,kerjustel on suu peas - täiesti olemas meil ööbimiskohad kodututele ja tööle saaksid ikka,kui tahaksid.ööbimiskohtades muidugi peab kaine olema kuid see juba nende endi otsus.
t
tynga muidugi/ 5. oktoober 2014, 09:36
raudselt oli mingi parm või narkar. narkarid on eriti osavad näitlema.
k
3. oktoober 2014, 21:03
Kohutavalt palju neid kibestunud inimesi siin, kunagi kui teil ehk abi tõesti vaja on siis võibolla muudate oma arvamust, no mida iganes, üks soovitas siin trahvima hakata aitajaid...
a
asd/ 3. oktoober 2014, 14:38
Seda, et kassas Õnneliisi ja tema kõrval kõndinud abivajavat meest imelikult vaadatakse, märkas Õnneliis isegi: "Umbes, et mida ma teen.
Mul oli sama teema stockmannis kui suitsupaki andsin kodutule... sissepääsu juures kus prügikastid on soris seal ja otsis konisid,et "rotipläru" teha... siis hakkas vastik ja andsin paki.. siis ümberringi olevad inimesed vaatasid ka selliselt imelikult või üllatunult... kapitalism tapab normaalselt empaatiat vist...
a
AH ET ANDSID SUITSUPAKI . . . / 6. oktoober 2014, 21:04
. . . aga mina andsin koniotsija le ka kotitäie süüa - sardellid,kartulid,verivorstid,praekapsa,või,leiva,saia,koogid . . . siis ahhetati j löödi käsi kokku : "BOG SAM K NAM PRIŠOL . . . "
v
võimatu/ 3. oktoober 2014, 08:27
mix inimesed nii külmad on???kust te teade milline see mees välja nägi,et juba siin moned on kohtunud temaga?ei saa panna kõiki ühte patta! on tõesti inimesi kes vajavad abi aga kuna siin on kõik uhte patta pandud siis loomulikult ei aita keegi! olge inimesed me ei tea ise kuna võime samasugused olla kes toesti abi vajavad kas teil on hea tunne kui teid joodikuks voi siis narkomaaniks tembeltakse?aga tegelt te ei tea mitte midagi

q
q/ 2. oktoober 2014, 20:52
See sama mees täna sõimas mind baltijaamas, kui ma ei saand aru mida ta küsis ja rongile liikusin. Ja muidugi ta kõndis järgi mulle! Pimedas baltas on olla ikka jube. Ja no kui aus olla, siis see noormees ei olnud kohe kindlasti kaine mõistuse juures.
k
5. oktoober 2014, 00:21
kust sina küll tead , et see on sama mees ? Sa oled haigelt kuri !
r
Rita/ 2. oktoober 2014, 17:58
Leian, et väga väga vale ja vastutustundetu anda narkomaanile raha ja siis kutsuda veel teisi üles sama tegema. Kui on suur soov narkomaane abistada, tuleks toetada võõrutuskeskusi vms. Muidu neid lunijaid tekib järjest juurde. Enam niigi ei saa Balti Jaama ümbruses enam liikuda ilma, et mõni rahanuruja tükk aega kaasas kõnniks . Olen mõelnud, et kas mõni lihtsameelne annab neile vahel raha ka ja tuleb välja, et antakse ja ollakse selle üle veel uhked:( Ja sellest noormehest on küll kerge aru saada, et ta narkomaan on, milleks sellisele küll raha anda. Mind paneb täitsa nördima ausalt see, kuna tõesti see Ballti Jaama kant neid nurujaid alati täis ja mu laps käib seal lähedal koolis .Üldse ei meeldi,et nad seal tilbendavad, aga niikaua jäävadki tilbendama, kuni leidub neid, kellelt kergelt raha saada.
k
5. oktoober 2014, 00:23
Kuidas sina tead , et jutt on mingist narkomaanist ? Oled selgeltnägija ?
e
e.t/ 1. oktoober 2014, 18:44
Minagi olen aidanud sama noormeest.Iga inimesel on hetkki kui ta vajab teiste abi.Ainuke ka se aitab teda edasi või jääb ta selliseks nurujaks igavestti.
s
skorpion/ 1. oktoober 2014, 13:19
kunagi olin hea inimene,aitasin selliseid "hädalisi" nüüd enam mitte kunagi,põhimõtteliselt.Las loodus teeb oma valikud
j
Jarmo/ 3. oktoober 2014, 14:47
Sa oled hea näide sellest miks see maailm nii fcked up on ...
t
Tont/ 1. oktoober 2014, 11:47
Olen üle viiekümnene ja oman ka igasugu elukogemusi! Paraku on kogemus ka ses suhtes, et selles maailmas EI saa kõike ühe malliga mõõta! Kui inimene viisakalt palub ja mul on võimalik aidata, siis teen ma seda pikemalt mõtlemata!!! Minu heaolu ei kõiguta see mitte kuidagi, kas abipaluja oli siiras või mitte! Kui ikka mu tagasihoidlik annetus inimesele pisarad silma toob, järelikult on abi õigesse kohta jõudnud. Ei ole vaja kedagi seepärast risti lüüa, kui oleme isegi valesti toiminud. Kõigil on õigus oma rahaga kulutada kuidas heaks arvatakse, kuid kellelgi pole õigust võõra kulutusi kommenteerida sel moel! Oma teenitud vara, kui tahan, pärandan esimesele vastutulijale ja pole mitte ühlgi õigust siin möliseda!!!
a
5. oktoober 2014, 00:24
m
mati/ 6. oktoober 2014, 15:54
m
1. oktoober 2014, 11:08
mida iganes keegi ka räägib siin narkarite kasuks, ütlen et keegi pole vägisi neid süstla otsa ajanud. ikka on nad ise seda teinud. ja mingit õigustust ka neile ei ole
v
5. oktoober 2014, 00:26
vaata, et sa kuridik, ise hätta ei sattu . Aga kui nii juhtub, oled ise süüdi ja loodetavasti haugutakse siis sindki ! Ei ma paha pärast seda soovi, küll aga sinule õppetunniks !
s
saatus/ 1. oktoober 2014, 10:46
kohtasin tänavalt 20a, tagasi niinimitatud kerjust küsis raha ,kuna polnud mul raha kaasas kutsusin kooliühika juurde ,ta tänas mind ja lahkus.Saabus kevad ,kooli lõpupidu ,ma ei uskunud oma silmi kui seesamune noormees astus mulle ligi ja ulatas mulle ka lilled.Ta pidas meeles kooli kus ma õpin ja kuskilt uuris ka seda millal on lõpupidu et mind südamlikult tänada.Siis ta jutustas oma kurva loo miks tal tookord niiväga seda raha vaja oli.Saime headeks sõprateks veetsime terve suve koos,sügisel läks sõjaväkke ,peale selle abiellusime,meil on kolm toredat poissi .Nüüd ma mõtlen kas see oli saatus või heategu .
s
seksilõksu sattunud minister/ 1. oktoober 2014, 10:07
Ajakirjanik on kas meelega või kogemata, teadlikult või teadmatusest puudutanud hella teemat. Iga inimlikku otsust saab hinnata erinevatelt mõistmisetasanditelt. Pole ühteainukest tõde ja seetõttu võib ainuõige otsuse vastuvõtmine, ka näiliselt lihtsas olukorras, olla keeruline, kui isegi mitte ilmvõimatu. Neis olukordades võimegi toimida erinevalt, usaldades oma südamehäält ja intuitsiooni. Kellelegi anname raha ja ostame süüa, kellelegi mitte. Mis puudutab Jeesuse antud kuldset reeglit: "Tee teisele seda, mida tahad, et sulle tehtaks", siis siingi on mitu poolt. Küsijale tohime alati muidugi anda kõike, mida ta meilt ka ei küsiks ja see on juba tema "omavastutus", kas teme motiivid on "puhtad", kas ta kasutab saadut õieti. Kuid meie otsustuste omavastutuse moment meie endi jaoks algab sügvamast mõistmisest, mida üks või teine meie otsustus toob kaasa üldisemalt. Valides kas mugavusest, argusest või ka lihtsalt mõtlematusest kergema tee, millega soodustame ülekohtu, lodevuse, minnalaskmise rohkendamist ühiskonnas üldisemalt, ei toime me kahtlemata kõlbeliselt õieti.
Kui me ise saame "valesignaale"- ebaadekvaatseid vastukajasid omaenda käitumisele ühiskonnalt, siis kahtlemaata oleme desorienteeritud ja meie desorienteeritus kasvab iga korraga, kui valesignaali saame. Lõppkokkuvõttes võib see viia hukkumisenegi, kui ühel hetkel "vale ära võetakse" ja on silmitsi seismine karmi ilustamata tegelikkusega.
Andes kellelegi, ükskõik mida,"midagi"- mida too teine peaks ühiskonnas kehtiva reeglistiku kohaselt saama "teisel viisil", oleme ise mingis mõttes kurjategijad, ühiskonnas kehtiva reeglistiku vastu eksijad.
Ohtlikud on poolikud lahendused- pirukas pihku, aga kus ta situb (mis ju lahutamatult kuulub söömise juurde) pole enam meie mure.
Ajakirjanik on inimene ühiskonnas, kes probleemi tõstatab- ühiskond tervikuna peab leidma lahendused. Antud artikli autor on oma töö ju hästi teinud- noorusele vaatamata.

p
petised on osavad/ 1. oktoober 2014, 09:34
mul ka poeg olles Taliinnnas ühes firmas asju ajamas ja sealt väludes andis ühele nooremale mehele 5 eurot kuna oli väga vaja ja ei olnud enam sularaha ka kaasas. Mees oli viksilt riides. Poeg andis raha ära, siis keegi ütles, et andsid narkarile raha. Poeg tegi paar kiiremat sammu ja oligi uuesti mehe juures ning nõudis raha tagasi. Kuna poeg on sportik ja suurt kasvu, siis mehike vaatas ja andiski raha tagasi.
t
1. oktoober 2014, 09:11
Tänavatel kerjamine on põhiliselt elustiil, mitte näljakustutamise vajadus. Paljud narkarid või muidu asotsiaalsetest peredest on pannud oma vanakesed ja ka lapsed kerjama, kuid raha võtavad omale. Märgata tuleb neid, kes teiega ühes majas elavad, et ei peaks jälle tulema üllatusi.
o
olen/ 1. oktoober 2014, 08:42
ka andnud raha emale , kes oli poes koos pojaga ja ostsid piima ja saia ja ema kordas iga poisi küsimise peale, et palgapäevani on veel 5 päeva. Olid puhtalt riides, aga külma ilma kohta üsna viledalt.Ema lõi pilgu maha, tänas ja ütles, et küll saab hakkama, raha võttis vastu küll.
a
AA/ 1. oktoober 2014, 08:57
..ma ka tegelikult ütlen lapsele, et raha ei ole kui poes oleme ja ta tahab seda kommi ja toda kommi ja krõpse ja kõrrejooki ja üllatusmuna ja shokolaadi ja marmelaadi ja barnit ja küpsist ja kõrsikuid ja limonaadi jne jne jne. Alustuseks küll ütlen, et valid ühe asja aga siis läheb ikka ähmi täis ja kõike vaja :D
m
m/ 2. oktoober 2014, 16:03
Aga on suur vahe, kas sa tegelikult saaksid lapsele neid asju lubada, aga tervislikkuse mõttes ei luba või kesise palgaga (üksik?)emal ongi 5 päeva peale ainult mõni euro ja laps saab kommi väga harva.
o
5. oktoober 2014, 00:31
Oh sind otut , selle asemel võiksid lapsele ausalt ära seletada , miks sa kommi või limpsu ei osta. ja siis ühel päeval imestad, et su laps valetab ja varastab !
a
alo/ 1. oktoober 2014, 06:13
Mina olen ka andnud raha kunagi!
Lille peatuses trolli oodates tuli minu juurde üks mees a soovis raha ,et saaks pärnu bussi peale !
Kuna ta teadis isegi öelda tänavat ja maja nr-it ja kuidas sinna saada küllaltki usutav andsin ma talle raha.
Järgmisel hommikul juhuslikult nägin ma teda jälle lille peatuses Pärnu busile jõudmiseks raha küsivat!
Eemalt kaugelt hüütsin sellele mehele kes plaanis talle raha anda ,et too tüüp on petis ja valetaja.
Aga sellised joodikuid liab iga nurga pealt kellel suu suitseb ja üritavad välamõeldud valega raha teenida.
u
Uss/ 1. oktoober 2014, 05:59
Neid kommentaare lugedes ütleksin vaid üht,- eks igaüks vaatab teemale vastavalt oma rikutuse tasemele! Häda on, kui aidatakse kedagi, häda, kui ei aidata! Eestis on kahjuks nii, et ükskõik mida või kuidas miskit teha, ikka teed valesti. Tundub, et siinsed kommentaariad on ainukesed õiged ja targad. Jääb ainult arusaamatuks, miks te oma suure tarkusega midagi muud, asjalikku ette ei võta? Õnneliisis näen ma HEAD inimest, teis õelutsejad pole headusest haisugi!!
t
tegelikult on nii/ 1. oktoober 2014, 01:26
et lausa jube on mõelda, et selline täiskasvaud, aga täiesti analüüsivõimetu tüdruk käib ülikoolis. kuidas ta sinna sisse sai, raha eest? no ei ole ikka kunst ära tunda narkomaani ja see noormees on ilmselge narkomaan. kogu tema olek ja kerjamine ja kõik muu tema juures on ääretult vastik, 20-aastane inimene peaks ikka oskama juba vahet teha abivajajal ja pätil. vedas, et rahakotti veel ära ei näpanud, lisaks toidukotile. tegelikult näppaski ju raha, aga kavalusega. ning kõige nõmedam asja juures on see, et inimene ei saanudki lõpuni aru ning pidas end lausa jumalaks, et keegi teine ei hooli, kus nüüd tema alles on ema teresa. no ega ei ole küll, rumal olend. vanemad peaksid peeglisse vaatama, kuidas pole suudetud last kasvatada elust arusaajaks. ime veel, et ei läinud kaasa kuskile kopli korterisse selle noormehega, oleks kenasti noa ehk ka selga saanud. ja süstla käsivarde.
minule seesama noormees tuli rääkima, et oi sa oled nii ilus naine, kindlasti sa ei taha minusugust aidata, aga ma ei ole paha inimene, ma olen hea, ma ei ole narkomaan jne. pisarad jooksid muidugi ka. sellistega tuleb karm olla, neil on kõik võimalused elada ja süüa jne, kuid nad ei kasuta neid, sest seal ei tohi nad pilves olla.
t
5. oktoober 2014, 00:34
Tüdruk eipea ennast Ema Teresaks. Sina aga pead ennast targaks. Nõmetseja oled ! Ja õel !
M
:@/ 30. september 2014, 23:42
Mis te ulute siin inimesed ah , tegi heateo tegi . KEEGI MEIST EI TEA KUNAGI MIS MEIL ELU ETTE VÕIB TUUA ÄKKI OLED JUST SINA!!!!!! KES SIIN LAIMAB ÕNNELIISI JÄRGMINE KES KERJAB KUSKIL ,AGA VOT SIIS EI VÕTA SIND KEEGI KUULDA . Siis mõtle mis sa siia kirjutasid, ,istusid kodus soojas teki alll. See võib meie kõigiga juhtuda nii, et jah isegi minuga . N
L
bensuka hääletaja/ 30. september 2014, 23:19
Lugesin osad kommentaarid läbi - kumama jäi, et inimene, keda Õnneliis aitas, on tuntud kerjus. No ok. Aga see noor naine seda ei teadnud - kogu asja point siiski selles, et märgake abivajajaid ja ehk ei käi Õnneliis igapäevaselt Baltas. Iseenesest armas ja kiiduväärt tegu. Aga kommenteerima ajas mind hoopis muu - teemaks raha küsimine - kui ma oma pangaarvel sopraks, leiaks nime ka üles aga aastat 7 tagasi, Tallinn - Rapla teel, vahetult enne Tallinna piiir on bensiinijaam - seal bensiinijaamas selgus kurb tõsiasi, et kaardiga maksta ei saa. Mul oli vaja aga Raplasse sõita. Bensu tuli kollane - ilmselgelt sellega 50 sõita ei oleks saanud. TÄiesti jumala juhusilkult tankis seal üks noor poiss oma masinat ja teate, ma palusin temalt 50 krooni laenuks, võtsin tema A/a ja lubasin et kohe, kui maale jõuan, teen pangakande - ma ei tea, mida see noor mees minus nägi ( ma sõitsin tagatipuks veel Opeliga) selle raha ta mulle laenas. Nii, et elus on vahel kummalisi olukordi küll - elik - ma ei materdaks seda noort Õnneliisi , et ta seda poissi (olgugi, et professionaalne kerjus ja võib olla ehk ka narkomaan, aitas. Tema tegi seda ju siirast heameelest ja südamest)
t
5. oktoober 2014, 00:40
Tore , et võtsid vaevaks kirjutada . Õnneliisi tegu olen teinud isegi palju kordi oma ligi 50 eluaasta jooksul . Tõsiasi on see , et kui saan , siis viisakalt palujat aitan. Pole minu asi kohut mõista, kas ja milleks ta tegelikult raha vajab. Kas peaksin järel käima ja kontrollima? Olen ka petta saanud, aga see pole minu, vaid petise häbi ja probleem.

a
au ja kiitus/ 30. september 2014, 23:15
Tubli tüdruk, et aitas abivajajat. Aitäh sulle, et said aidataseda kes vajas tõesti abi.
k
Kes keda aitas?/ 30. september 2014, 23:00
Mmm olen paljudega siin kommenteerijatest väga päri. Selline nö. aitamine on kui just mitte igapäevane kuid nädalas korra või kaks tuleb ikka ette. Kas vajan selle pärast nüüd extra tähelepanu ja "medalit" kaela? See on loomulik käitumine nagu seda on pärast wc külastamist vee peale tõmbamine ja käte pesemine. Teen seda alati..olen meedias tähelepanu ära teeninud? :D. Väga tore tüdruk, et aitasid..kuid jääb mulje, et üritad ennast rohkem hetkel "aidata". :)
o
5. oktoober 2014, 00:42
oi oi oi , neiu paneb selle looga lihtsalt südamele, et inimesed oleksid tähelepänelikumad hädaliste suhtes ega kardaks niiväga .
l
Liisu/ 30. september 2014, 22:54
Täpselt sama lugu oli minul ühe noormehega - tuli kurva näoga juurde, küsis sooja juua ja natukene süüa või raha pisut, kuna olin lapsega ja mul oli kiire, siis vabandasin ja tahtsin edasi minna...kuis siis tuli räige sõim (s..a ja l... jne) ja kätega tuli kallale, tõukas mind vastu seina, võttis käega lõua alt kinni ja laps nuttis mul hüsteerias...ma olin shokis ja õnneks tuli üks vanem meesterahvas appi ja vist oli teisi ka ning tüüp jooksis minema. Nüüd kardan igat vähegi lähemale astuvat tüüpi. Ja paraku sellised sinisilmsed "heategijad" annavad neile ainult hoogu juurde.
s
30. september 2014, 23:17
k
kaili/ 30. september 2014, 22:39
Mina ka tõesti aru ei saa miks peaks seda meedias jutustama.
a
5. oktoober 2014, 00:44
Aita kasvõi kordki, siis saad aru ! Just sinusuguste ükskõiksete inimeste pärast seda siin räägitakse.
k
kaili/ 30. september 2014, 22:35
Loen veel neid kommentaare ja lausa hämmastav, mille üle te veel arutate, miks siis õlleraha anda ei või, kes see mind takistada saab. Püha ristivägi.
n
NO TÕESTI - PÜHA RISTIVÄGI !!!/ 1. oktoober 2014, 09:21
kui ikka inimene on juba sellises kehvas situatsioonis,ega ta siis kogu aeg süüa ka ei taha või mis söögiisu tal ongi,kui kogu aeg pinges . . . tahaks ehk natuke lõdvestuda ka ! vastupidiselt arvajate omme pole siia tarvis !!!
d
doktor/ 1. oktoober 2014, 09:36
minu käest on mõni parm konkreetselt poe ukse ees õlle raha küsinud. Minu süda küll ei suutnud keelata inimesel kosutava joogi jaoks 1 eurot anda. Midagi head võiks ju selle viletsa elu puhul ikkagi ju saada. Enne annan raha inimesel, kes ausalt seda õlle või suitsu jaoks küsib, aga nendest toidu raha küsivatest lähen küll otsejoones mööda.
Sõle tn Rimi ukse ees üks noorem härrasmees (ilmselgelt narkar) küsis paari eurot söögi jaoks. Mina ei andnud, aga minu järel tulnud inimene andis. Pärast seisis see tüüp kassas minu ees. Korvis oli kallis energia jook, kartulikrõpsud ja mingid küpsised.
Krt kui sa näljas oled ja selle pärast kerjad siis osta ikka süüa mis on söök.
k
5. oktoober 2014, 00:49
Kunagi , palju aastaid tagasi jäin kodutuks, ja siis himustasin ka kartulikrõpsu ja limpsu. See oli mingi segane himu, mis vaevas kogu aeg, nagu ka hamburger. Ei maitsenud need asjad enne ega tahtnud neid ka pärast , aga sii, kodutuna, olin nagu mingi painaja küüsis...nagu see noormees.
k
Kaili/ 30. september 2014, 22:26
Sihuke asi pannakse ülesse või, pühapekki. Kas see elementaarne ei ole või, aga aru ma ei saa, miks seda veel postimehes avaldama peab, uskumatu. Ma oleks püha viha täis, see on elementaarne, mille pärast ükski kodutu ei peaks tänama, veel vähem keegi aitaja sellepärast pisaraid valama. Issanda ristivägi. Tule taevas minule appi. eab.
k
Kodanik/ 30. september 2014, 21:31
Minu meelest jube tore neiu... tavaliselt on naised külmad ja raha peal väljas, tore kui mõni ikka südamlik ka on.
k
küll nüüd suur asi,/ 30. september 2014, 20:17
millest kirjutada. See on ju nii igapäevane, iga inimene PEAKS nii tegema. Minul näiteks on sellised situatsioonid igapäevane asi. Ma ei lähe kellestki mööda, vaid lähen ise ligi ja räägin nii eestlaste kui venelastega. Ja loomulikultr aitan. Isegi kui nöen ja tean, et läheb alkoholile. Loen moraali ja annan, ise teab. Ja raha on minu, isiklik, mitte kusagilt organisatsioonist.
a
30. september 2014, 21:23
anna siis parem vaeslastele, äkki õnnestuks ennetada sellist saatust. Praegu viskad küll põhjatusse kaevu, mis ei saa kunagi täis ega lähe lõhki.
Palun vabandust, loomulikult pole see üldse minu asi, kuhu oma raha paned!

k
Kaja/ 30. september 2014, 19:21
Tööga seoses satun tihti Balti jaama ja siin kirjeldatud noormees on vägagi tuttav. Kerjab iga päev seal. Ikka sama jutt klaasist teest ja supist. Kõrvalt on inetu näha kuidas ta keeldumise peale või kui teda kuulata ei taheta roppude sõnadega sõimama hakkab. Suka ja bljääd on peamine sõnavara. Vanemad vene naised ikka hurjutavad teda et noor mees peaks tööl käima mitte päevast päeva kerjama. Õnneliis on sooja südamega tüdruk...aga paraku kasutati tema lahkust ära.
a
at/ 30. september 2014, 22:23
ja nii oligi,järjekordselt kasutati rumal ja sinisilmne blondiin ära oma kavalate võtetega,kelles nähti kergeusklikku saagi võimalust. ja veel millise siira ja oma arust suure heateoga ta seda veel lehte tuleb kuulutama ,need on need rikaste vanemate järeltulijad või veidi haljamal oksal elus olevad noored tibid,kes on nagu mulli sees elanud ja ei tea tegelikust elust midagi,ning kui siis äkki sattuvad selliste luuserite ja petistega kokku,siis on omaarust suure heateo teinud ja peavad teistele kuulutama. pärast see petis kindlasti hooples teiste ees,et kui lolli ja lahke tibi otsa sattus ja teda uskuma jäi ning kooris.püha lihtsameelsus.
m
Met/ 5. oktoober 2014, 00:54
sõimad sinisilmseks blondiiniks ? Las ta siis olla sinisilmne. Sooja südamega laps see-eest. Sina aga oled kibestunud kuri ja vot see on juba halb., mitte see , mida neiu tegi. Hea laps on ja veel paremaks inimeseks areneb ! Sina aga ei muutu oma õeluses kunagi.
A
-/ 30. september 2014, 19:19
Aitama peaks tingimusteta,mitte mõeldes sellele,et kunagi ei tea millal meie ise abi vajame.
n
no/ 30. september 2014, 19:05
Peaaegu iga kord, kui Balti Jaama kanti satun, tuleb mõni noormees raha lunima. Tavaliselt on siis rongipiletist veidi raha puudu. Ja seda tee jaoks raha küsinud, ilmselges narkojoobes, noormeest kohtasin ka mina eile Balti Jaamas. Küsis minult raha nii lõuna paiku kui ka ca 9 ajal õhtul. Ja muudkui korrutas, silmad veekalkvel et "ta pole paha inimene, andke 1 euro tee jaoks, nii külm on". Aga mina olen paha inimene ja ei andnud raha ega läinud ka koos temaga poodi, kuigi ta palus.
ä
Ärge.../ 30. september 2014, 18:58
...nüüd hurjutage seda Õnneliisi.Ta ehk nägi seda noormeest esimest korda.Ja ma arvan,et ta on ka simulantidest teadlik.
I
-/ 30. september 2014, 18:52
Issand Jumal küll. Olgu ta siis narkomaan,nagu mõni kommenteerija arvab.Aga Õnneliis ei ostnud talle ju narkootikume,ega tilkagi alkoholi,ta ostis ju süüa. Ja mõnda hädasolijat võiks vast aidata küll,näiteks Balti jaamas vast siis,ei pea ju kõiki aitama,siis oleme vastasel juhul ise ka jah kerjajad varsti.Ja kui see noormees valetaski.Me oleme kõik hädavalet kasutanud,kasvõi üks kord elus.
p
pole sõnu/ 30. september 2014, 19:07
fui kui alatu inimene, kiidab siin veel valetamist, lausa nagu soovitaks valetada. sa rumal, ei saa arugi, et kotitäis sööki müüakse naabrile maha poole hinnaga ja raha eest ostetakse seda narkootikumi, mida SINU MEELEST õneliis ju talle ei ostnud. aga näe, ostis tegelikult ju. toetada kerjuseid on sigadus!
l
5. oktoober 2014, 00:58
Loen neid kurje kommentaare ja olen Sinule hea inimene tänulik, et tütarlast kaitsed. Sellest , et neiu halastas ja TOITU ostis , on palju head . Juhul kui oligi hädas inimene- tema sai uut lootust,ja juhul kui oli narkar-nii jäi kelleltki raha röövimata/varastamata .
Iial ei tea , kuidas meie käsi homme käib ja siis aitäh kõikvõimalikele õnnellisidele ! Ja ka sinule , kes seda neiut kaitsed !
j
30. september 2014, 18:52
Jumala õige, enne kui otsustate aidata või mitte, kuulake ära...omast kogemusest võin öelda, et petturil ja abivajajal teete vahet. Ka minult ei küsitid raha vaid süüa.
l
Lugu selline./ 30. september 2014, 18:37
See juhtus aastaid tagasi.Olin alles Tallinnasse kolinud.Läksin Nõmme turule.Minu juurde tuli vana memm ja palus,et ma talle paar õuna ja mõne pirni ostaksin.Ei näinud probleemi ja ostsingi.Panin tähele,et nii mõnigi müüa vaatas mind justkui võõrastades.Memm sai oma ostud kätte ja tahtis bussi peale minema hakata.Kuna memm käimiselt üsna vilets oli juhatasin ta bussipeatusesse. Nii me ootasime tema bussi saabumist.Ta ütles küll,et ta saab nüüd ise,aga vastasin,et ma aitan teid bussi peale ka.Pea kohe ta buss tuligi.Memmel oli plaanis keskmisest uksest bussi siseneda.Bussile lähenedes,märkasin paari kodutu välimusega meesterahvast,kes meid jälgisid,ja viimasest uksest bussi sisenesid.Memm saadetud,mõtlesin,et mis kasu sellest oli,kui need mehed memmega seotud vast.Rääkisin töö juures ka juhtunust.Mulle öeldi,et see memm käib üsna tihti Nõmme turul ja paar meesterahvast tolgendab kuskil eemal,hoides memmel silma peal,võib-olla keegi annab raha.Aga lugedes käesolevat artiklit,vajas see meesterahvas tõesti süüa.Tore,et sa Õnneliis teda aitasid.
õ
õnne-liis/ 30. september 2014, 18:37
kuule "lihtsalt piinlik" sa ise oled ikka täis taun ju!!!!

n
30. september 2014, 18:17
no ma ei tea... kui küsitud raha sind vaesemaks ei tee, süda rahul, kellele siis veel vaja aru anda või kahelda.. las ta olla narkar, napsimees, simulant.. ega see pole sundus, et näen sama kerjajat uuesti ja vaja jälle toetada...ega pole tegemist pangaga, et intress hakkab jooksma.... aga võidumees oled ju
sina ise, sest toit laual ja voodi soe on ju sinul..
e
ei tunne kaasa/ 30. september 2014, 18:15
Töökoht selline, et vaja minna Balti Jaama kaudu, kui ma ka nii "suure südamega" inimene oleks, peaksin varsti ise kerjama minema. Ma olen nendest lunijatest nii väsinud, et ei taha enam kuulda ega näha. Mis haletsust ma peaksin ülesse näitama, kui minu, juba eaka naisterahva käest lunib noor mees raha, polegi rohkem sõnu.
v
veiko/ 30. september 2014, 18:06
Tere! Lugesin neid kommentaare ja EI KOMMENTAARI!!! Las igayks motleb nii nagu soovib. TULETANN ainult yhte vanasona meelde......tilk torva meepotis rikub koge mee! Ilusat paeva jatku
k
küsimus../ 30. september 2014, 17:59
kas neiu nimi oli õnneliis või on see jälle mingi väljamõeldud seep??
h
Hele/ 30. september 2014, 19:06
Neiu nimi on tõepoolest Õnneliis.
K
...../ 30. september 2014, 17:15
Kuna minu puhul sama noormehe Peterburi sõidu jutt ei toiminud raha puudusel, siis läks noormees üle toiduküsimisele, mis on usutavam ja toimib alati ....
l
lihtsalt piinlik/ 30. september 2014, 17:13
no LIHTSALT PIINLIK on lugeda, kui palju on meil naiivseid inimesi, kes nüüd seda rumalal õnneliisi mõõdutundetult kiidavad!
-
LIHTSALT HÄBI; ÕNNELIIS, kui rumal sa oled. lisaks oled sa veel nii rumal, et otsustasid oma rumalust eksponeerida. nüüd on sul su 15 minutit kuulsust, naudi! anda oma raha ära mingile narkomaanile ja sellega innustada neid edasigi samamoodi kerjama, HÄBI!
-
töötan vanalinnas ja IGA PÄEV näen ma sedasama noormeest, IGA PÄEV! ja alati on tal pisarad varuks. kui mina talle midagi ei andnud, kuigi rääkis om a nutuse lookese, siis karjus üle viru tänava kes ma kõik olen, bläät loomulikult ja et mul on aids jne. see, mis ta suust välja tuli, oli rõve. kohe pöördus ta järgmise inimese poole ja jälle olid pisarad varuks.
-
mul on nii häbi, et meil on sellised õnneliisid ja need, kes teda siin nüüd ülistavad- õnneliis tundis end nüüd kordki hea inimesena ja kohe kiiresti muidugi jooksis feissbukki kõigile sellest teada andma, jäle. need, kes tahavad tõelisi heategusid teha, teevad neid vaikselt ja ei lärma õnneliisi kombel oma headusest. mina näiteks vaatan alati turul, kus on mõni mutike, kes ei sa omale osta toitu, loeb sente, siis ma ostan talle. AGA MA EI KÄI seda kuskil reklaamimas, saad aru, õnnetu õnneliis? see on elu loomulik osa. kerjustele aga ei anna ma MITTE KUNAGI isegi senti, MITTE KUNAGI. ükski tegelik abivajaja ei lähe kerjama, needsamad, kes kerjavad, teevad ka meie kortereid tühjaks, minu oma on tehtud, loodame, et õnneliis saab ka seda tunnet kogeda. kehv tunne on.
-
kokkuvõtteks ütleksin, et minu meelest on kerjustele raha andmine kuritegelik ning tuleks ära keelata ehk isegi andjaid trahvida. seega kaoks neil ära mõte kerjata, kui keegi ei annaks.
-
õnneliisile soovin natuke ajudega tööd teha ja oma naiivsus endast välja juurida.
w
Watsky/ 30. september 2014, 17:41
Tema raha, las Õnneliis teeb, mis ta ise tahab oma rahaga, mida sa ulud siin.
Mine tee oma tööd edasi vanalinnas siis, mitte ära vahi neid nn "narkomaane" kes seal kerjavad ja kust sa võtad, et see oli see sama inimene? Ei näe nagu pilte inimesest, kellele ta süüa ostis.
Ta kutsub üles inimesi vaestele süüa ostma, mitte RAHA andma.
Ta ostsis talle süüa, mitte ei andnud talle raha, nii et pane oma suu kinni :)
Üks asi on raha andmine ja teine on toidu ostmine.
Mul on häbi, et on sinusuguseid inimesi, mine mõtle ennem mida sa kirjutad ;)
t
to häbi/ 30. september 2014, 18:24
suht rõve elukas oled ju, teisi siin jalgadega peksma? keegi pole keelanudki oma raha narkomaanidele annetada, asi on sellest meedias suure numbri puhumine, nagu oleks hea inimene nüüd tõelist abivajajat aidanud, nii see ju kaugeltki pole, kui ikka on tahtmine aidata, siis võib minna vabatahtlikuks lastekodudesse jne. narkomaanide aitamine küll hea inimese tegu pole, pigem vastupidi.
aga äkki saame kokku ja tuled annad mulle jalaga? julged näidata, kes oled või? mina julgen.
i
5. oktoober 2014, 01:07
Ilmselt pole sa siin väidetule vaatamata, kurja tunda saanud . Muidu sa nii õel ei oleks. Õnneliis ei saa kuidagi teada kes ja kui sageli ja kus kerjab või on narkomaan. Hea inimene aitas nagu hetkel õigeks pidas. Sinult aga , kui keegi midagi palub, on ilmselty oodata psühhoanalüüsi , süüdistusi Aafrika näljahädas ja ka etteheiteid sõja kohta Afganistanis.
r
Radist/ 30. september 2014, 17:12
... /3punkti/, jälgin sind juba ammust ajast. Sa pole tegelt eriline naaskel, ütleme otse. Oma ilkumistes vajutad vaid gaasi, mitte sidurit. Ma soovitan Sul naasta tagasi Delfisse, seal on su õige koht.
k
30. september 2014, 19:22
Kolme punkti kasutavad mitmed ja mitmed kommenteerijad.Ttäpselt nii nagu üks punkt, kaks punkti, viis punkti jne***, TT, tt, hmm, hm, MMM jne jne.
Kommenteerimisel ei olegi võimalik mingit aliast panna, sest see varastatakse momentaalselt ära niong hakatakse stiili järgi ahvima.
See oli minu tähelepanek ja ma ei ole ... (kolm punkti) / 16:43, 30. sept 2014 kommenteerija.
a
arvamus/ 30. september 2014, 17:07
Tubli, et aitasid. Ei lugend küll artiklit, aga tuleb vaadata kaugemale ja aidata ka sõnadega - nõu kuidas inimene saaks hakkama, on olemas varjupaigad, supiköögid. Võtta nt kontaktid ja aidata inimesel leida lahendusi, aidata leida töö jne.
Võiks sinusuguseid rohkem olla.

m
martin/ 30. september 2014, 16:58
Olen ka üpriski palju kodututega vestelnud, ninguurinud, miks nad sellises olukorras on. Enamus selliseid on juba vanemad ja ei suuda enam tööd teha või on end töövõimetuks alkokst joonud.
Õnneliis ütles, et abi vajaja oli noorema poolne . Kui inimene ikka väga tahab siis ta ka leiab tööd, eriti suvel. Haltuura otsi on pakutakse sel ajal lõputult. Isegi kui inimene pole õppinud ühtegi eriala või on õppinud aga pole sellel erialal tööd. Labidat oskab ikka käes hoida ja midagi tassida vms.
Paljud kodututest ongi hakanud jooma kui töö kaotavad ja pärast ei suudeta enam sellest välja tulla ning ei suudeta enam kaine peaga mõtelda ja töövõime kaob alkoga väga kiiresti. Kui inimene tahab tööle saada siis ta ka saab tööle. Selleks peab olema TAHE!
p
30. september 2014, 16:46
Panin endale miinuse kigemata liigse sõnakasutuse eest. Põrgusse see Soonvaldi tabloid!
O
.../ 30. september 2014, 16:43
Olin paar nädalat tagasi Kadaka Selveri juures ja seal selline teema.Seisis pangaautomaadi juures eakas vene mammi ja hoides käes mingit rohu karbikest rääkis inimestele,kes tulid automaadi juurde,et ravimite ostmiseks jääb euro puudu.Äkki olete nõus aitama.Teatavasti automaat alla viieka ei anna ja nii oligi mutikesel kuskil poole tunniga 30-40 euri teenitud.Räägi siis veel,et eestis pole tasuvaid töökohti.
n
nonii/ 30. september 2014, 18:31
olen samasugusele tädikesele sama jutu peale rohud välja ostnud. apteek oli samas lähedal ja retsept oli tal täiesti olemas ja kehtiv. aga tundus küll, et point oli tal pigem raha küsimises, sest oli üllatunud minu ettepaneku peale apteeki minna. pärast küll tänas.
o
30. september 2014, 19:15
Oleneb rohtude tarbijast või "rohtude" tarbijast. Mul on olnud pea samalaadne juhtum, kus täies elujõus mees tuli juurde ning käes paber, kus 4-5 sorti rohud kirja pandud ja mingi arsti nimigi all. (ma küll hiljem ei kontrollinud, as sellist arsti üldse selles polikliinikus üldse töötabki) Kuid kui pakkusin varianti, et lähme ostame rohud välja, apteek ju siinsamas poes, ta keeldus: selles apteegis neid rohtusid ei olevat. Ütlesin, et aga lähme üle tee sinna poodi, seal ka apteek, ta jälle keeldus: seal apteegis ka polevat neid rohtusid. Selle peale ma mainisin, et kuidas on võimalik, et mitte üheski apteegis ei ole sellest rohtude reast mitte ühtegi rohtu ega ka selle asendajat. Pealegi praegi kirjutavad arstid digiretsepte välja, miks ta sulle selle paberi rohtude nimekirjaga andis, seda enam, mis rohtusid sa siis selle raha eest ostad, kui neid müüa ei ole, isegi mitte asendusrohtusid? Sellepeale mees mühatas ja läks eemale.
m
murueit/ 30. september 2014, 16:28
Endise Lõuna turu juures Ahakirjandusmaja taga kaabib ringi üks poiss,kel jalavarjude otsas metallist ninad (muidu kuluks need poole tunniga otsast).Too kerjab seda rahakest imeliku jutuga : andsin just raha emale ära ja nüüd süüa pole jne. Esimesel korral andsin raha,hiljem nägin teda omavanusega ringi kõndimas ja santimas. Ütlesin,et ma ei anna sulle iga päev raha,kuidas see "ema" sul selle raha küll iga päev ära ja võtab ja kust sa ise selle saad? Lõi käega ja isegi vabandas...
r
Radist/ 30. september 2014, 16:17
Kord ligines mulle poeparklas üks mees: kas saate mind 10 krooniga aidata? Tõmba uttu jota, turtsatasin talle esimese hooga! Tõmbaski. Edasisel jutuajamisel vahetasime visiitkaarte, sest mees osutus mu koolivennaks. Aga kuna kunagine komsomolitöö hakkab hakkima, püüdis vend end nii Keskis, Refis kui mujal teostada, aga kka töötu. Viskasin talle 500. Mulle pole see mingi raha, temale aga abiks seegi.
l
Lugesin just kommentaare ja/ 30. september 2014, 16:06
astus poodi ( väikeses vanakraamipoes) noorem meesterahvas. Haises viina järele ja nõudis / palus 50 senti( bussi raha olevat vaja - Riiga) . Point on selles, et mõtlesin just , et mõlemal kommenteerijate poolel on mingil määral õigus - sageli ( mitte alati) tahetakse raha alko ostmiseks. Samas mõtlesin, et kerjusele raha andmine ju vabatahlik. Nali on selles, et sellele tüübile , kes minu poodi tuli ma ei julgenud keelduda ( parasjagu olin ka üksinda poes ja olen väikest kasvu naisterahvas). Nii, et andsin talle " vabatahtlikult" need 50 senti. Teine nali on selles, et mulle endale jäi kuni palgapäevani umbes sama palju raha alles. Õnneks kuna Riiga pole vaja sõita ja kodus kapis toidupoolist on saan hakkama.
k
kommentaaride lugemine on hea/ 30. september 2014, 16:38
Annab võimaluse teadustada kõigile kommijaile, et ta ollakse väikest kasvu naisterahvas.
l
Lugesin just kommentaare ja/ 30. september 2014, 16:06
astus poodi ( väikeses vanakraamipoes) noorem meesterahvas. Haises viina järele ja nõudis / palus 50 senti( bussi raha olevat vaja - Riiga) . Point on selles, et mõtlesin just , et mõlemal kommenteerijate poolel on mingil määral õigus - sageli ( mitte alati) tahetakse raha alko ostmiseks. Samas mõtlesin, et kerjusele raha andmine ju vabatahlik. Nali on selles, et sellele tüübile , kes minu poodi tuli ma ei julgenud keelduda ( parasjagu olin ka üksinda poes ja olen väikest kasvu naisterahvas). Nii, et andsin talle " vabatahtlikult" need 50 senti. Teine nali on selles, et mulle endale jäi kuni palgapäevani umbes sama palju raha alles. Õnneks kuna Riiga pole vaja sõita ja kodus kapis toidupoolist on saan hakkama.
l
Lugesin just kommentaare ja/ 30. september 2014, 16:06
astus poodi ( väikeses vanakraamipoes) noorem meesterahvas. Haises viina järele ja nõudis / palus 50 senti( bussi raha olevat vaja - Riiga) . Point on selles, et mõtlesin just , et mõlemal kommenteerijate poolel on mingil määral õigus - sageli ( mitte alati) tahetakse raha alko ostmiseks. Samas mõtlesin, et kerjusele raha andmine ju vabatahlik. Nali on selles, et sellele tüübile , kes minu poodi tuli ma ei julgenud keelduda ( parasjagu olin ka üksinda poes ja olen väikest kasvu naisterahvas). Nii, et andsin talle " vabatahtlikult" need 50 senti. Teine nali on selles, et mulle endale jäi kuni palgapäevani umbes sama palju raha alles. Õnneks kuna Riiga pole vaja sõita ja kodus kapis toidupoolist on saan hakkama.

J
!/ 30. september 2014, 15:53
Ja isegi kui see jutt oleks välja mõeldud, mõte ei muutu! Kogu artikli mõte on panna märkama enda ümber hädas olevaid inimesi. Miks otsitakse alati kõiges halba, vaadake palun ringi ja aidake hoopis abivajajaid.
Selle tüdruku suguseid võiks rohkem olla ja selliseid uudiseid peabki kajastama, et panna teisi ka sama tegema.
r
Reelika RK/ 30. september 2014, 15:41
Tubli oled, et aitasid härrat! Südame tegi soojaks sellist ilusat lugu lugeda!!
e
ei olnud härra/ 1. oktoober 2014, 06:45
b
Brita/ 30. september 2014, 15:37
minu klassivend kah palus härdalt. millega see lõppes. teab ta ise väga hästi. mul ei teki niigi peagi soovi "AIDATA " ! jah. ma näen. jah. ma märkan. jah. ma olen olnud ise väga palju kordi täbaras seisus... aga minu enda kallis klassivend võttis pikaks ajaks soovi AIDATA.
s
Siga/ 30. september 2014, 15:40
z
ziidiuss/ 30. september 2014, 16:16
Näe,klassivend kohe lugemas ja ennast seaks tituleerimas.:)
t
Tunnistan,et olen ükskõikne/ 30. september 2014, 15:08
Elan Kalamajas ja näen seda Balta kirevat elu iga päev mitu korda.Ei usalda neist küsijatest kedagi ja on olnud juhuseid,kus kojusõidu raha küsib üks tegelane mitu korda,kuigi peaks ammu juba kodus olema.Ja kui nende kerjuste hulka eksibki mõni tõeline abivajaja ära,siis minult ta abi ei saa,sest ma ei märka teda,kuna olen ümbruskonna petistega harjunud.Kahju muidugi ,aga annan oma parima,et ise sadulas püsida ja mitte nende hulka langeda.
r
raivo/ 30. september 2014, 15:02
andsin ka ühele pealapiks paar euri,meeldib kui ausad ollakse.
m
Maamats/ 30. september 2014, 14:58
Õnne ja tervist Sulle, kaunis kauni nimega Naine.
p
PUMERANG/ 30. september 2014, 14:41
Kerjuskelmid kutsuvad seda nähtust omavahel "лохотрон". Õnneliisil lihtsalt vedas.
n
njah/ 30. september 2014, 14:34
Merimetsa selveri juures kerjas ka kutt, seletas, et vennaga kahekesi ja raha pole ja süüa pole ja kui pakkusin, et ostan talle siis midagi, siis seletas, et pliiti ka ei ole, kus süüa teha - ikka raha tahaks. no ma ei tea... ostsin siis soojaletist valmistoitu. loodetavasti läks see asja ette kellelegi ja prügikasti ei visatud.
e
einoh,see pliidi jutt/ 30. september 2014, 18:05
ikka täiesti nali küll . . . !!!

õ
30. september 2014, 14:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Muri/ 30. september 2014, 14:58
Isegi kui käesoleval juhul oli tegu petisega, siis ikkagi on parem anda teinekord kasvõi sellisele abi, aga mitte käituda nii, et korra sain petta ja nüüd ei aita enam kunagi kedagi.
PS Kahtlustan, et oli petis, just tšeki küsimise pärast. Küllap neid toidukorve saab sealsamas poes väikese lisatasu eest alkoks vms vahetada.
Tüdrukul on süda õige koha peal!
k
Kulla Muri/ 30. september 2014, 16:04
Üritasin Õnneliisile kirjutada...sh teistele, aga teatud kommid ei lähe läbi... Sa ilmselgelt ei ole suurelt petta saanud ega kogenud, et midagi tagasi saada on võimatu.Tegu pole üldsegi ainult ühekordse juhtumiga ja summad olid suured....Kui sa ise oleksid laostunud täielikult nii linnakodus kui suvilas ja sa KINDLALT TEAKSID, ET SIND EI AITA KEEGI, siis sa mitte ainult, et ei suuda materiaalselt vaid ka emotsionnalselt kedagi aidata, KUI SU ENDA ARVATES HEA INTUITSIOON ON SIND TOTAALSELT MITU KORDA ALT VEDANUD.Ka sul on ilmselgelt vedanud nagu Õnneliisilgi...
s
See, kes on juba pikemat aega muri olnud/ 30. september 2014, 17:36
Vaat, kui tore tutvuda, pean jälle endale uue pseudonüümi võtma, juba jälle näpati see ära. Kas endal fantaasiat pole?
m
Muri/ 30. september 2014, 17:53
Siis on tegu nimekaimuga - näe, polegi enne kohtunud. Aga Muri olen olnud ehk 15 aastat juba.
t
tšekk ikka selleks/ 30. september 2014, 18:03
et ei tuldaks ütlema,et ta on varastanud . . . ahvikari !!! eks toidukorvi saaks ka ilma tšekita vahetada,aga üleüldse -- kus te olete näinud kedagi sedasi tegutsemas või kes teeks sellist vahetust . . . ?
i
irw/ 30. september 2014, 18:35
sa 18.03 oled ikka puupea :D kassast läbi tulles on veel tsekki vaja, et keegi e tuleks põõsa all ütlema, et varastatud? :D no mida lolli iba sa suust välja ikka ajad, tõesi, tõesti.
ü
Ülisuured tänusõnad sellele mehele . . . / 30. september 2014, 14:04
. . . kes tuli ja maksis poes mu arve peale seda,kui poes pangakaart ei töötand ja kassiir soovitas minna proovima pangaauomaati ning sealt ostuks raha tuua . . . automaat aga neelas täiesti kaardi . . . !!! kohe tuli keegi meesterahvas küsimusega,milles asi ? - võttis raha välja ja tuli ning maksis poes mu ostud kinni . . . :((
s
. . . / 30. september 2014, 17:58
sain ka tema visiitkaardi,et millalgi see raha tagastada,kuna inimene tegi niivõrd suure heateo minu jaoks,aga kui helistasin,siis vastas,et tema jaoks on see niivõrd tühine summa ja las jääb . . . NO VÕTAB IKKA SÕNATUKS KÜLL !
k
kuri/ 30. september 2014, 14:01
mina lihtsalt ei eristaks neid kes vajavad abi ja kes raagivad , et vajavad abi. ....kardan, et saaksin ise vaga petta...sest ehk olen ka saanud...
e
ehk sest/ 30. september 2014, 14:22
sest ehk või oledki saanud petta ?
d
Davis Arike/ 30. september 2014, 13:40
Väga armas juhtum!
Selliseid naisi tuleks kanda kätel ja kui nad sooviks minna poliitikasse, hääletaks kahe käega nende pollt :)
j
jube/ 30. september 2014, 13:34
Kohutav, kui öelad on paljud eestlased(mitte köik). Vahet pole, kas tehakse midagi head vöi halba, ikka leidub neid, kellele see ei meeldi!
Ükski heategu ei jää ilma karistuseta...
i
imestap/ 30. september 2014, 13:58
mis eestlus siia puutub?
v
30. september 2014, 14:07
Välismaal ju keegi ei virise :D
t
tsee/ 30. september 2014, 14:33
no täpselt! ja juba karistakse neidu õelate kommidega,
k
Krooni ajal/ 30. september 2014, 13:23
turul kohtasin eestiaegset prouat kelle pension oli ära varastatud. Tal ei olnud pangakaarti ja pensionipäeval narkomaanid passisid Kalamaja postkontori juures oma saaki. alus kopikaid et saia osta sest ta oli näljas . Andsin talle mittemidagi motlemata 25 krooni. Mitte tänulikkus pole peaasi voi enda esile tostmine aga see soojus mis tuleb abivajajalt - see kestab aastaid. ..Pidin minema tööasjus samal päeval Rootsi ja seal Rootsi kolleeg ytles ootamatult- kuule sa kasvatad yksinda last ja ma tean et sul pole iga kord raha votta. Ta andis mulle 1000Rootsi krooni ja sain oma volad makstud. See on nagu mingi pumerang seda heas mottes voi midagi sellist. Ma ise arvan et koik meie heateod ja ka pahad teod tulevad meile tagasi.
j
ja kas mees ise ütles/ 30. september 2014, 13:20
h
Hmmm/ 30. september 2014, 13:04
Väga armas tegu naise poolt aga kuidas see juhtum lehte jõudis? kas aitaja ise teavitas või oli ajakirjanik "juhuslikult" kõrval seda sündmust tunnistamas?
a
30. september 2014, 13:31
Artikli esimene lause: Abi palunud õnnetule mehele Balti jaamas tassi teed ja korvitäie toitu ostnud neiu kutsub üles hädalisi ära kuulama.
Palun loe hoolikalt enne, kui targutama tuled..
o
oo/ 30. september 2014, 19:55
Kuna see tekst hakkas FBs levima leidis üks ajakirjanik selle lihtsalt ülesse ja soovis lugu teha ;)

j
Juula/ 30. september 2014, 13:00
No tore tegu aga milleks talle seda tšekki ikkagi tarvis oli? Keegi maksab kinni või?
a
a/ 30. september 2014, 13:01
Oli ju kirjas, et mees kartis, et teda peetakse vargaks muidu.
t
tark/ 30. september 2014, 12:53
Tähelepanuvajadus pole heategu...
t
targik/ 30. september 2014, 12:55
S
./ 30. september 2014, 12:46
Sõpruse pst. RIMI juures töllerdab kah õidevalt üks punase jopega ja karguga mees, ning kerjab irvitusega möödujatelt raha. Kui talle midagi öelda, siis sõimab päris ropult.
Nii, kui summa koos, tormab järjekordselt õlut ostma, kuid päeva teisel poolel ähvardap juba kõiki kassapidajaid läbi keppida--ise olen seda pealt kuulnud.
Ja mitte keegi ei sekku. Pigem tuntakse sellistele töllidele kaasa.
k
30. september 2014, 14:08
Kumma Rimi juures? Linnu tee omas on suht rahulikud need kerjajad..
k
kas ei tee/ 1. oktoober 2014, 06:52
sõpruse puiesteel ja linnu teel vahet või mis?
t
../ 30. september 2014, 12:45
tubli tüdruk oled, mingu sul elus väga hästi :)
j
johann von jagaja/ 30. september 2014, 12:41
ma olen isegi paar korda paltijaama läheduses muusikat mänginud inimestele r-keoskist hotdogi ostnud või järvel ühele härrale joogi ja söögi välja teinud, see pole suurem asi kellegil kasvõi lõunaks ki kõhu täis sööta, ega ma ju seda igapäevaselt ei tee. Ma ei pööra tähelepanu välimusele, ei öelnud ka ära äärmiselt räämas riietes vanahärrale , kus oli näha et ta korjas taarat heade kavatsustega süüa osta, võttis heaga minu pakutud söögipoolise vastu, endal on tõesti parem olla kui tead, et enda heaolu võib ju võhivõõraga jagada.
m
Muri/ 30. september 2014, 12:41
Õismae poe ees istus üks mees ja küsis, et kas saaksin talle 30 senti anda. Et tal hädasti vaja. Küsisin, et millest siis puudu jääb. Õllest, vastas ta. Ausus mulle meeldib :) Küsisin, et millist õlut ta tahaks ja palusin tal ukse ees oodata - no polnud sularaha. Kui õllega tema juurde jõudsin, pakkus mulle veel oma peotäit sente tagasi.
k
kass/ 30. september 2014, 12:40
Olen ka andnud raha ja ostnud süüa...kuidas tean et pole viinaraha küsija...ei oskagi öelda...vast süda ütleb...olen vanainimese rohud apteegist välja ostnud et talle peale seda ka söögiraha alles jääks ja väikese tüdruku saiakestest puudujäävad sendid lisanud...ja ärge tulge ütlema et need on ebatervislikud ja polegi vaja....teie ei näinud selle väikese tüdruku silmi kui müüja karmi vene aktsendiga teatas et ta ei saa neid sest tal ei ole raha....laps tahtis juba pisarsilmil asjad tagasi viia aga ütlesin et pole vaja,maksan ise selle arve...müüja vangutas küll pead ja tegi nägusid aga see laps sai naeratuse näole tagasi....minul oli ka hea tunne sest olen ise ema ja vanaema ja naerusäde lapse silmis on minu jaoks parim tänu....ja tean et teen seda taas ja taas kui selline hetk käes....ja tervitan ka teiste heategusid...need tulevad endale tagasi...samuti nagu õelus ja tigedus....
j
jah/ 30. september 2014, 12:25
Kahjuks on need küsijad ära õppinud kurva oleku ja ülevoolava tänulikkuse, sest nad on aru saanud, et see toimib. Tallinnas on selliseid palju.

j
jah/ 30. september 2014, 12:15
võib olla sai tüdruk tünga,aga tegu oli ikkagi õige ja tüdrukul süda õige koha peal.ka joodikud tuleb aidata,sest ehk mõni rabeleb sellest seisust veel välja.Mul endal kogemus noormehegakellega tutvusin Pärnu Samaaria kaudu,see oli umbes 5 aastat tagasi kui ta oli vangist vabanenud.Nüüd on tal oma kodu,naine ja ametlik töö.Oleme siiani sõbrad ja ta on alati nõus mulle appi tulema,et teenida palgale natuke lisa.
k
Kui inimene tuleb viisakalt küsima, ei häiri ja vabandab, loogiline, et tuleb aidata./ 30. september 2014, 12:22
Kuid neid purjus, narko sõltlasi, räpaseid ja kerjuseid, kes ülbelt häirivad ja igapäev kerjavad ei aita.
e
evik/ 30. september 2014, 12:11
tean ühte inimest, kes üürib elamispinda ja saab sotsist iga kuu raha sellesama korteri üüriks ja kommude tasumiseks. Peale rahade laekumist on max 2-3 päeva pärast rahad maha joodud sõpradega ja ülejäänud kuu käiakse mööda prügikaste taarat korjamas. Ja selliseid on väga palju, keda sotssüsteem aitab! Tihti saavad ka invaliidsuspensioni, sest tervis on lihtsalt maha joodud. On muidugi tõeliselt abivajajaid, kes häbenevad abi paluda.
m
mari/ 30. september 2014, 12:11
ka mina sattusin arvatavasti sama poisi otsa Minult küsis supi ja tee jaoks 2 eurot Andsin muidugi ,kuid kõrvalseisjad ütlesid ,et teadagi ,kuhu see laheb.
i
imestan/ 30. september 2014, 12:06
Loen ja imestan kui õelad ikka oma enda rahvas on,mis see kuulsus siia puutub.Võib olla tõesti on kuskil koplis tuntud kuid ka inimesed võivad muutuda ja abi vajada.Teatakse tausta ja siis ei aidatagi. Ka mina olen nii mõnedki korrad viltuse pilguga vaadanud kui on raha küsitud,kuid siis ka vaatan seda inimest teise pilguga ja annan talle selle paar eurot mida ta küsib.Kes teab mis saatus meid ootab ja millal meil abi vaja läheb. Olge mõistvamad rahvas.
s
seepärast/ 30. september 2014, 12:15
nad tööd ei peagi otsima,et leidub selliseid "südamlikke" inimesi.Ennem annan raha prügikastides sorijatele,kui noorele täisjõus mehele...
s
siil/ 30. september 2014, 12:04
Kuidas keegi ei hooli?Hoolivaid ja aitajaid on küllalt palju ainult nad ei riputa oma pilte ei veisspuuki ega lehte.
k
kl/ 30. september 2014, 12:02
Mul on eilsest mure hinge peal - nägin Mustamäel Mustika Prisma läheduses õhtupimeduses pilti, kus sissepakitud eideke ja teismeline poiss korjasid prügikastidest taarat. Eideke oli nii küürus ja pisike, et ei ulatunud prügikastidenigi. Poisike siis, prillid ees ja kapuuts peas, kobas ja ulatas eidele kilekotti taarat. Poiss liikus kiires tempos ees edasi ja mutike "lippas" võimalikult kiiresti järele. Poiss veel mitu korda pööras ümber ja utsitas eite ja see ikka lippas järele.
Kas keegi teab neist midagi? Väga kahju oli. Äkki poisi vanemad joodikud või kasvatabki vanaema teda üksinda. Mis teeb vanainimese süda, kui peab lapselapsega näiteks toidurahaks ööpimeduses ringi hulkuma ja prügikastides sobrama...
KUi poest välja jõudsin ja olin jõudnud otsustele asja lähemalt uurida, ei suutnud me neid enam leida.
t
tjah/ 30. september 2014, 14:24
need ei ole vanaema ja lapselaps, lihtsalt elavad samas majas ja kuidagi ühine hobi ühendab või ma ei teagi, miks poiss seda teeb. lapsest kahju tegelikult. kasvab emaga, kes paistab täiesti normaalne. aga kui taskuraha prügikastis vedeleb, miks mitte üles korjata.
k
kl/ 30. september 2014, 16:20
See lohutas mind natuke. Samas oli tädike niiiiii pisike (rätik, puhvaika, dressid ja seelik kui ma õigesti pimeduses nägin) ja poiss paistis teda häbenevat - kõndis natuke eespool ja kapuuts oli silmini. Pime ja jahe oli ka, mõtlesin et sellised lapsed ja memmed peaks olema toas sooja pleedi sees teetass käes sellisel ajal (21.40). Kui tegelevad sellega taaskasutuse korras siis on lohutav - hoiavad planeedi puhtamana :-)
t
tjah/ 30. september 2014, 18:58
tädike on oma väljanägemise kohta üllatavalt vintske. päevadläbi kolab ringi. olen neid mõlemaid näinud hilja õhtuti sealkandis üksikult ja koos pudeleid korjamas. poiss.. no parem las korjab tädikesega pudeleid kui sõbruneb muude kahtlaste kaakidega, kes öösiti linna vahel ringi hulguvad. aga parem oleks muidugi, kui ta tegeleks millegi mõistlikumaga, käiks trennis või huviringis vms.
m
M/ 30. september 2014, 11:56
hmm ma sattusin ka täpselt sama noormehe otsa ja aitasin rahaliselt et ta saaks sooja süüa ja jooki osta !!!!!!!!!!
I
!!!/ 30. september 2014, 12:06
Inimene tahab ju iga päev midagi süüa, mis siin imestada on.
a
angel/ 30. september 2014, 11:51
Poe juures on alati selliseid inimesi, kellel pea hirmus haige. Küsivad 50 senti. Alati annan. Mind see 50 senti ei tee vaesemaks, aga neid teeb väga õnnelikuks. Mulle meeldib inimestele rõõmu valmistada.
k
kes tegi - ise tegi/ 30. september 2014, 16:00
see peahaigus on omatehtud haigus ja selliseid pole mõtet haletseda
t
tule aita mind ka/ 1. oktoober 2014, 06:55
ma raha ei tahagi, olen hästi õnnelik ja rõõmus, kui keegi mul lahti imeb!

i
imre/ 30. september 2014, 11:43
Mina olen ka ostnud kuid lastele. Kellel pole kodu leian.et lastel rohkem vaja kui taiskasvanudle osta.
i
imre/ 30. september 2014, 11:43
Mina olen ka ostnud kuid lastele. Kellel pole kodu leian.et lastel rohkem vaja kui taiskasvanudle osta.
m
Mk/ 30. september 2014, 11:40
Olgem ausad, selliseid on linn täis, nad pole nii hädas kui paistavad. Korralikult mängitakse hea inimese südametunnistusele.
n
n30/ 30. september 2014, 11:38
olegm ausad, eestlased on igas mõttes väga õel rahvas, on hea teada, et mõnel meist veel süda olemas on....
t
Tallinn on üks parimaid kohti/ 30. september 2014, 11:20
kus kerjata saab. Seal liigub palju võõrast rahvast, keda oma pisaratega heldima panna. See oli tore tegu, kuid valele inimesele. Mehel käed ostas, mingu Tallinna tänavaid pühkima või taarat korjama. Enne aitan taarakorjaid ja euro lisaks, kui paadunud narkareid
n
Neiu/ 30. september 2014, 11:15
Mäletan,kui 2000 aastal,kui olin 12aastane, tulin koolist koju,nagu tavaliselt. Peatusest oma koduni pidin kõndima majadevahelt,kuhu jäi ka mitu prügikasti. Ühel päeval nägin prügikasti kõrval ratastoolis meest,kel puudusid mõlemad jalad.Ratastooli küljes oli 2 kilekotti,kus sees taara ja samal hetkel ta ka mingi pulga abil pimesi kompas suures prügikastist pudeleid, Esiti ma kõndisin tast mööda. Aga kui jõudsin 2 sammu edasi astuda,ei suutnud ma edasi kõndida ja jäin seisma. Teadsin,et mul on kotis nädala taskuraha 25krooni(pole minugi pere eriti jõukas olnud) ja ma andsin selle raha tollele mehele ning mäletan,kuidas ta mind tänas ja lausus koguaeg,et jumal kaitseb ja hoiab mind. Mul oli hea meel,et sain inimese õnnelikuks teha ja teda aidata :)
a
AINUKE ABIVALMIS JA HEA INIMENE TALLINNAS . . . ???/ 30. september 2014, 11:13
mul ei lähe päevagi mööda,kui ma linnas käies kellegile raha ei anna või süüa ei osta,ehkki olen töötu ja vahepeal olin miinimumpalga peal . . . Balti Jaama Selveris kõndis mees nukra näoga ringi ja küsis mult puudujäävat 50 senti-käes oli vaid karbike kartulitega . . . ütles,et sõber on söömata.Aitasin otsida toidu,kus ka lihakest juures ja andsin selleks raha.Selverist väljudes nägingi,et tõesti sõber sööb ja tema istub kurval ilmel kõrval-ulatasin talle endale ostetud lihapirukad . . . neid tänulikke silmi oleksite pidanud nägema :)) andsin raha naisele,kes trammist väljudes kukkus ja siis talluti veel tema taarakottide peal-mõned plastmasspudelid veeresid trammirööbaste vahele ja ta asus neid sealt korjama(enamus olid juba kõlbmatud).Inimesed vahtisid ja irvitasid ümberringi.Läksin siis ligi ja ulatasin oma ainsa 5-eurose ja tal tuli pisar silma.Seejärel hakati mindki imelikult vaatama . . . olen tasuta ära andnud korralikke riideid ja jalatseid jne.jne. . . . :)
k
Kata/ 30. september 2014, 12:40
Täpselt! Inimesed on tegelikult väga abivalmid, enamus lihtsalt ei taha enda väikese heateo eest medalit ega kuku teisi õpetama nagu oleks ei tea milega hakkama saanud.
l
30. september 2014, 11:09
loe ja imesta kui kergeusklikud on eestlased. Jah üks narkar kes oskab nutta ja lunida paneb paljudel südamed kaasa tundma. Mina enam selliste õnge ei lähe kuna olen omad vitsad kätte saanud. Olen kindel et see vennike istub seal iga päev.

m
minult/ 30. september 2014, 10:58
on arvatavasti seesama noormees pidevalt kopli trammis tee jaoks raha küsinud,kui ei ole andnud,siis saadab mind erakordselt jube sõimulaviin.Rahvas juba tunneb teda sealkandis,esimesed korrad rikkus see sõim ikka terveks päevaks tuju ära...aga nüüd ma juba tunnen teda ja tean eemale hoida.See noor neiu lihtsalt langes ühe narkomaani lõksu.
t
Teet/ 30. september 2014, 10:55
Hea kui igasugu sõja-ja epideemia uudiste vahele tuleb selline soe lugu!
t
Tubli neiu! / 30. september 2014, 10:53
Ja saidki oma 10 sekundit kuulsust! Õhtulehe kaanestaar. Peab ikka meeleheitel olema, et nõndaviisi üritada kuulsaks saada. Head inimesed teevad head ja ei pasunda sellest.
a
AA/ 30. september 2014, 10:42
Mina ka selliseid ei aita! Tõeslised abivajajad ei tule tänavale lolli mängima. Aitan neid, kes reaalselt on kehvas seisus. Nt üks väike u 10a poisike vaatas kunagi kaubamajas filmipoes multikaid. Seljas oli õhuke jope, jalas lühikeseks jäänud püksid ja k/s kingad paljaste jalgade peal. Polnud ei mütsi ega salli. Väljas oli -25kraadi külma!! Hakkasin juba poest välja minema aga ei saanud, sest süda valutas ja astusin kärmelt sisse kohe kõrval asuvasse kingapoodi. Ostsin poisile soojad talvesaapad oma viimase raha eest. Läksin ja andsin saapad talle. Poiss tänas ilusti naeratades.
i
30. september 2014, 10:45
Inimesed on ju erinevad, nii ei saa ju ometigi üldistada, et kõik, kes tänaval küsida julgevad, mängivad lolli ja tegelikult abi ei vaja. Kindlasti nõuab see ka suurt julgust ja enda kokkuvõtmist, kui niimoodi küsima minnakse. Eks lollimängijaid on ka muidugi igal ajal ja igal pool, aga kõik seda kindlasti ei ole.
Tore tegu sinu poolt, et poissi aitasid. Eks see, et sellest kirjutad, annab ka teistele julgust märgata ja sekkuda. Aitäh sulle!
J
.../ 30. september 2014, 10:52
Ja kus sa tead, et tema just abivajaja oli? Tean mitmeid samavanu ja nooremaid lapsi, kes vahest talviti ei suuda end soojalt riidesse panna, kuigi riideid on maa ja ilm. Minu enda lapski on käinud talvel -15 kraadiga õues dressipükste, dressika ja tossudega, sest tema arvas, et väljas on ikka hea soe. See, et meil kodus talle mitu paari pakse talvepükse, jopesid, mütse-salle-kindaid ja kampsuneid on, ei lugenud tol hetkel küll mingit rolli.
n
30. september 2014, 11:28
no mina kyll oma viimase raha eest kellegile võõrale abivajajale saapaid ei ostaks. see viimane raha kuluks mulle endalegi ja mu laste peale ära, ma arvan.
j
Jana/ 30. september 2014, 11:28
Kuidas sa oskasid õiget mõõtu osta ? :D
a
AA/ 30. september 2014, 11:29
Tallinnas on nt Baltijaamataolistes kohtades need piirkonnad väga karmilt üldiselt ära jaotatud ja iga suvaline ei tohigi seal üldse suud lahti teha. Saab kohe üle kitli kohalike bosside käest. Selle lapse pealt oli kohe näha, et on vaesemast perest pärit. Pealegi 10.aastane ei saa ennast nii totaalselt enam valesti riidesse panna. Sügisel veel jaa ehk, et praegu ei tea isegi, mida hommikul selga panna - talvejope või õhem tagi. Normaalses peres on päris talvekuudel sellised riided juba ammu talvepuhkusele pandud ja lapsel selge, et tuleb panna ikka müts, sall ja soojad saapad.
a
AA/ 30. september 2014, 11:36
...ja saapad vaatasin silmajärgi. Mul endal vend oli tollel hetkel umbes sama suur ja teadsin umbes, mis suurust ta kannab. Võtsin isegi vist vähe suurema nr. Loodetavasti ikka sobisid aga 100% kindel ei saa jah olla. Tollel hetkel mul endal lapsi ei olnud, et nende arvelt oleks midagi tulnud ja kui ka oleks olnud, siis seda enam oleks süda veel rohkem valutama jäänud.
l
last aitan enne kui luuserit/ 30. september 2014, 10:41
olen ise idanu kunagi ühte last Balti jaaamas (oli kusagil vene jal lõpus), tulles Moskvast nägin kuidas üks poisike ilma sooja jope ja mütsita(oli nov. kuu) magas pingil, tõusis ja käis kõik letid läbi. Vaatas letis olevaid toite ja läks jälle pingi peale magama. varsti kordus sama. Ta ei küsinud midagi, ainult vaatas kurba näoga ja läks uuesti magama. Läksin siis tema juurde ja küsisin nime ja kas süüa tahab. algul vaatas mind kahtlustava pilguga, kuid ju siis nälg sai võidu ja ütles et jah tahab. Läkime siis koos ja ostsin talle supi ja saia teega.
ü
Ükskord/ 30. september 2014, 10:37
tulin kauplusest ja nägin trepil istuvat kerjust, müts ees ja silmad kinni, käed ristis palvetamas. tunnetasin käsku talle 5 krooni annetada. olin hiljuti jäänud leseks, tõõtasin mitme kohaga ja kasvatasin teismelist poega. "Anna talle 5 krooni!" Ei, mõtlesin, joob veel maha. "Anna, sest näe, ta palvetab Minu poole."
Ma ei andnud. Läksin bussi peale, et sõita koju. Kontroll tuli peale, ma olin kuupileti koju unustanud. Tuli maksta trahviks täpselt 5 krooni.
v
30. september 2014, 11:58
Väga huvitav lugu.. Nende andmistega ongi nii, et miski sees käsib sul anda ja mite enam anda. Mul on olnud juhus kus andsin mitu kuud järjest väikese summa, kuid siis tuli sisemusse hääl: "Ära enam saada talle, aitab küll! Ta ei ole rohkemat väärt." Selline asi pani lausa võbisema.
l
lisan juurde/ 30. september 2014, 12:22
Mõni imestab, miks ülevalt poolt ei lubatud talle enam raha saata. Põhjus oli selles, et see inimene hakkas valetama.
j
J/ 30. september 2014, 10:35
Uskumatu, kui õelad on inimesed.. Väga tubli oled Õnneliis.
m
mõelge enne kui lähete õnge/ 30. september 2014, 10:34
Selle juhtumiga poes kus emal polnud raha olen igati nõus ka aitama kui vaja ja näen olukorda. kuid selliseid kahtlaseid vendi kes on narkarid ja luuserid küll käsi aitama ei tõuse, teades et ma pole ainuke loll kes neid pisaraid usub. Jah paistab, et on leitud uus viis, kuidas inimeste headust ära kasutada. See vennike käib ehk päevas kümme-kaskümmend inimest nii läbi ja küsib sama asja. ju nendest ikka 2-4 ostavad ja annavad ka raha. Päeva pikkus on ehk 8 h ja seega saab ta õhtuks ilusa summa ja hulga süüa ka kokku. Samas tekib küsimus, miks ta ei lähe varjupaika kus saab sooja teed, pesta , süüa ja puhtaid riideid ka ?
ä
30. september 2014, 10:47
Ära kahtlusta nii palju. Kõik inimesed ei ole sellised ja kõik abipalujad ei ole inimesi "õnge püüdmas". Parem aidata ja vahel alt minna kui kahtluse pärast kõik abivajajad abita jätta.
e
ei kahtlusta, vaid tean ja olen näinud fakte/ 30. september 2014, 10:52
kui oled kindel, et see juhus oli ainuke seal, siis mine ja vaata ja näed seda vennikest seal iga päev. Sama asi kes lähevad mustlaste õnge. Ka nemad oskavad hästi veenda.
Jah eks igaüks teab kuhu oma raha paneb-kas narkari veeni või kuhugi reaalsesse heategevusse
m
30. september 2014, 10:54
Ma ei räägigi konkreetsest inimesest, aga kindlasti on ka neid, kes reaalselt abi vajavad. Alati ei saa välimuse järgi ka aru. Tuntud näitlejatele muidugi ei maksa anda.

e
elus on asju/ 30. september 2014, 10:33
Selline nimi---Õnneliis. Noh,sellele mehele tõigi õnne. Esiti mõtlesin,et tunnene seda Õnneliisi,aga mäletatavasti oli minu tuttav Õnne-Lis Aro. Tore nimi toreda teo taustaks!
a
Arusaamatuks/ 30. september 2014, 10:30
jääb mulle üks asi: heategija neiu ise ei läinud oma heateost kuhugi kuulutama aga artikkel temast on lehes. Kas ÕL reporter on kogu aeg kohapeal, et jahtida uudiseid või mis värk sellega on?
u
30. september 2014, 10:48
Uudis ringles ikka kõigepealt Facebookis, eks sealtkaudu siis ajakirjanikud ühendust võtavadki.
l
liisu/ 30. september 2014, 10:20
Siin ikka haledad eestlased.Kõik pole ühesugused jaa vaevalt, et kodutu läheb toidukotti tagasi viima, et nii öelda raha tagasi saada, ise pmt nälja kätte suremas. On ka häid eestlasi olemas jaa mina tean, kui tore on ja abivalmis on Õnneliis Salus :) Armas pisike noor daam
a
aa-le/ 30. september 2014, 10:09
sinusuguste pärast ongi see inimkond ahne, kõiki kahtlustav ja kade. istu oma euro hunniku otsas ja ole parem vait. ilmas on veel häid inimesi ja vahet pole on ta joodik või narkar, süüa tahavad kõik.
n
nimi/ 30. september 2014, 10:08
Isegi kui neiu sai petetud, jääb ta ikkagi heaks inimeseks ja teinekord aitab ehk ka tegelikku abivajajat
m
Mees 27a./ 30. september 2014, 09:54
Hea on lugeda, et on siin ilmas veel häid inimesi olemas. Justkui kokku sattumus, oli ka endal eile selline tunne, et nüüd on see koht, kus tuleks inimest aidata. Olin Rimis järjekorras ja minu ees oli naisterahvas koos umbes 3-aastase lapsega, kes siis oli leti juures asju ootamas. Neil ei olnud seal palju asju: purgi sees olev valmistoit ( pilaff vms), lapsele kõrrejook, paar-3 asja. Proovis ta siis kaardiga maksta ja müüja teatas, et teil ei ole piisavalt raha. proovis teist kaarti ja tuli sama vastus. Seisis ta seal õnnetult, vaatas lapse poole, et mida siis sealt leti pealt ära võtta ja mida jätta, sest suure otsimise peale leidis ta rahakotist 2 eurot ( arve oli kokku 4,94 eur ). Nägin ja tundsin südames, et ei olenud ema niisama kuskil tühja-tähja peale raha ära kulutanud, vaid tõesti kurbus oli silmis ja murelik. Läksin siis tema juurde ja ütlesin, et maksan teie arve ise ära. Ta tänas ja oli suhteliselt sõnatu ning minul oli südames hea tunne. Tehke head ja küll see teile kuskilt kunagi tagasi tuleb! :)
m
Mees 27a./ 30. september 2014, 11:00
m
Mees 27a./ 30. september 2014, 14:11
Mis tutvusi ja kes mu nime kasutab?
m
Maarit/ 30. september 2014, 09:53
Laupäeval, pojaga rongile kiirustades, tuli ka meie juurde üks nooremapoolne meesterahvas ja küsis kuuma tee ostmiseks ühte eurot. Meesterahvas oli kõhn, helepruunide juuste ja hallide, häguste silmadega, umbes 180cm pikk. Seljas kandis halli jopet. Tegemist oli ilmselgete narkojoobetunnustega kodanikuga (olen käinud erinevatel koolitustel ja narkomaane tööalaselt näinud igapäevaselt). Kuna rongile oli tõepoolest kiire, ütlesin seda ka tollele meesterahvale. Too hakkas meile järgnema ja saatis meile vastuseks: "Tšjo bljad, taže adno evro njet?!" Loodetavasti ei tee ma nüüd tõelisele abisaanule liiga. Fakt, aga jääb faktiks. Mina, bljadiks nimetatuna, ei kaldu küll arvama, et oleksin tõsise abivajaja hätta jätnud.
a
asd/ 30. september 2014, 10:32
Minul oli eelmisel aastal umbes sama juhus. Sooviti raha tee jaoks. Kui ütlesin ei, nimetati mind seaks. Keeldusin just seetõttu, et antud noormehel olid joobe tunnused. Noormees rääkis eesti keeles, kuid vene aktsendiga.
i
imelik/ 30. september 2014, 10:38
Oi,asd,kuidas sa täna nii venevastane justkui oled? Muidu ikka rinnaga Eesti ja eesti värgi vastane iga kommentaariumis koos "Raffas" ja "horror"-iga!
m
minu kogemused/ 30. september 2014, 09:50
kesklinnas liikudes on tüüpiline, et läheneb noor mees ja küsib 2 eur, et teed juua. Käivad järel pikka maad ja aina nõuavad. Vastusele, et mul sularaha pole, saan teada, et kaardiga saab ka maksta........
See ei välista, et antud juhul oli tegemist lihtsalt õnnetu inimesega, aga kõik algab sellest, et tahaks teed juua.
Ja ega see töö otsimine nii lihtne olegi, kui pole internetti, kui pole välimust, kui pole paberit ja pastakat, rääkimata rahast ümbriku ja margi tarvis. Ja eelkõige tuleb omada raha vastava ajalehe ostmiseks.
Tehkem nii, nagu õigeks peate ja süda rahul.

k
kogetud asi/ 30. september 2014, 09:44
ostad saia ja kui andma lähed,saad saiaga vastu pead
k
karina/ 30. september 2014, 09:44
Andsin ka sellele samale mehele euro, küsis raha tee jaoks hommikul. Ütles et keegi teda kunagi ära ei kuula ja inimesed nii ülbed. Mul sellest eurost kahju ei olnud ja oleks rohkem andnud kui oleks olnud. Ta on küll noor mees aga samas olen ka ise rahata olnud ja praegu raske tööd leida jne. Loodan et see poiss saab jalad alla varsti.
k
Kati/ 30. september 2014, 11:00
Lugegu tööpakkumise kuulutusi ja saabki tööle.Palk on muidugi hirmus väike kuid TÖÖD on.Kui sõidukulud maha arvata on minu päevapalk 13.5 EU.Teised saavad tunniga selle palga ,mis mina päevas.Kuid Tööd leidub.Juurikaid kasvatan ka .Suitsu ei tee ja viina ei joo.
o
ohh ja ahh/ 30. september 2014, 09:40
Kuidas te tainad aru ei saa, et ajalehe toimetajad on üldiselt need, kes leiavad viisi ühenduse võtmiseks, mitte loo kangelased. Nende tööks on leheveerg täita artikliga ja otsida uusi teemasid ;)
m
Mikk/ 30. september 2014, 09:39
t
to tekkis mõte / 30. september 2014, 09:39
Täitsa nõus Sinuga. Tekkis samuti mõte, et kõik korrad, kui oleksin teatanud meedias, et käisin ostmas kerjusele süüa, oleksin juba kuulsus :)
n
naisuke/ 30. september 2014, 10:32
Sa oledki ju kuulus: oma sarkasmi, kadeduse ja õelusega! Tunne end hästi nüüd!
u
uku/ 30. september 2014, 09:37
neid,kes toitu kerjavad,on ikka kaduvväike protsent,enamus soovib ikka raha.alles hiljuti norisid kaks võltskurti ja keegi narkopohmast vabisev vene narkar minult raha.muidugi ei andnud,aga ebameeldiv tunne jäi ikka nendega kohtumise järel sisse.samas,ükskord palus keegi pohmelust põdev noormees mult pudeli õlle jaoks raha,ja andsin kah,sest tean kui jube olek on kui sul on kehv olla,aga puudub raha,et pead parandada.
j
jama/ 30. september 2014, 12:08
mina annaks ka kui julgeb ikka AUSALT öelda, et õlleraha.
j
jah/ 30. september 2014, 12:41
mina arvasin ka niimoodi, aga nüüd juba kahtlen. nimelt: mõned aastad tagasi ilmus suvisel ajal viru tänava välikohvikute juurde noor mees, kes käis seal turiste mööda ingliskeelse sildiga, mis palus õlleraha. nägin teda seal väga sageli (igapäevane tee viis sealt 2x päevas mööda). eisalgu tundus õige lõbus, et näe, leidub ka ausaid... ainult et tänavuseks on see vend omandanud ilmsed padualkohooliku tunnused (olen enam-vähem kindel, et see on seesama kutt). ka nii võib leida võimaluse ennast põhja juua. kui alustas, nägi rohkem naljanina moodi välja.
l
Lugeja/ 30. september 2014, 09:36
Teate, teie õelusest haisema läinud ussid,- tehke inimestele teene, ja jätke oma arvamus endale!!! See noor kena naine ei läinud toimetusse heakskiitu nuruma, vaid teiesuguseid usse elule äratama, leidke endas üles headus ja pange see vahelduseks tööle! Kadedusega kaugele ei jõua ja õnnelikuks ei saa Mis teil ometi viga on??? Ka teie ise ei ole teps mitte kaitstud hukutavate saatuse löökide eest!!!!
l
lugejale/ 30. september 2014, 10:45
Mis teil ometi viga on???
***
Tead,meil on elukogemus...sellistega.
h
Heh/ 30. september 2014, 09:16
Ilus, hea südamega ja loeb vabal hetkel raamatuid, mitte ei tolgenda feissbukis. Kas selliseid tõesti veel leidub? :P

m
Mall/ 30. september 2014, 09:16
Loen kommentaare ja motlen, et kull on hea, et ma enam Eestis ei ela. Inimesed on sellist oelust ja ussi tais, et kahju kohe. Inimesed jaavad tanavale vaga erinevatel pohjustel ja koikidel EI OLE ka ulemise korrusega koik korras. Samas eestimaaalased virisevad, et palgad vaiksed. Noh, sutskan kah- tood on kull, minge ja tehke. Mis te virisete? Tegelikul voib meist igauks tanavale jaada. Absoluutselt igauks. Tubli tudruk, oleks sellised vaid rohkem.
t
tööline/ 30. september 2014, 15:11
Miks Sa siis Eestist ära läksid? Meil on siin kõik hästi ! Tööd on ja söögilaud ei ole ka tühi ,nii et võid tagasi tulla !
a
Anni/ 30. september 2014, 09:13
Inimesed arutavad siin kes on see neiu ja kes oli see kerjus...mis vahet sel on armas rahvas. Kuidas te ei näe loo mõtet...mida te õelutsete. Kui teed head, tuleb see sulle ringiga tagasi ja kui oled petis ja õel, ka see valus õppetund ei jää sul tasumata. Lihtsalt kui meist igaüks suudaks mõelda iga päev natukenegi positiivsemalt ja tegutseda hoolivamalt, siis muutuks maailm me ümber rõõmsamaks. Mõelge sellele!!!! :)
m
30. september 2014, 09:13
Mina annan enamasti alati küsijale. Kas nad kulutavad selle alkoholile või ostavad süüa, on juba nende valik, aga kui ükski euro on läinud õigesse kohta, siis pole vaja kahetseda.
m
Marko Kaljuste/ 30. september 2014, 09:06
Pange Kallid kaasmaalased TÄHELE ka see sama põlvkondlas konnast on ka meie järeltulijaid puudu jääva rahaga aidanud ka sellises ditulatsioonis kus oma viimased taskupõhjad laiali laotanud,olgem rohkem tähelepanelikud ja positiivsed
a
aa/ 30. september 2014, 09:01
petta said armas laps. selliseid ei aidata
k
Kkk/ 30. september 2014, 09:01
Üheksakümnendate keskel olin keskkooliõpilane. Ükskord ostsin kauplusest sõna otseses mõttes viimaste sentide eest kaks saiakest. Raha mul tihti polnud, nii et see oli üleüldse erakorraline juhus. Kõht oli väga tühi. Tulin kauplusest välja ja nägin üht nartsudes vana naist kerjamas. Pikemalt mõtlemata ulatasin paberisse pakitud saiakesed talle. Ta avas paberi, turtsatas ja ... viskas saiad enda kõrvale prügikasti. Selline "õppetund" siis mulle...
a
anna ainult kulda ja karda/ 30. september 2014, 10:47
Ju see mustlane oli,need teevad nii.
n
natuke teise nurga alt/ 30. september 2014, 09:01
25a vene neiu käib pärast töö kaotust, mis juhtus viis kuud tagasi, keldripoes süüa kerjamas. Kuna töö kaotati koondamise tagajäriel, siis saab koondusrahasid-200 eur kuus. Sellest toidule ei kulu sentigi, kosmeetika, uued hilbud esmatähtis väljaminek. Selle asemel, et tööle minna (olgu öeldud, eesti keele oskus hea) leiab neiu, et kergem on kerjata!
t
Tamps/ 30. september 2014, 09:00
Kohtusin ka eelmine nädal vanema härraga. Kõndis karkudega, ütles et eelmine noormees ostis talle viinereid. Kuid kas mul oleks võimalik talle saia osta. Kuna ta oli täiesti kaine jja enam vähem puhtalt riides. Ostsin talke selle saia ja omal algatusel ka muud toidukraami. Ei tahtnud ta tšekkinega midagi. Ning mul pole kahju osta inimesele süüa, kui ta seda kaine peaga palub. Ning ei haise pohmellist.

T
.,,.../ 30. september 2014, 08:58
Tzekk selleks,et toit tagasi poodi viia ja rahaks vahetada
e
30. september 2014, 17:45
ehk kirjutad milline toidupood toitu tagasi ostab?
r
ragne/ 30. september 2014, 08:57
Noored mehed tööle, isegi puudega inimesed teenivad lisa tööga..Kerjavad ainult need kes ei viitsi ei taha ja ärgu tulgu ütlema, et tööd ei ole, kes tahab see leiab, lihttöölisi otsitakse pidevalt ja on mure, et keegi ei kandideeri..Ega kui nii sama ostetakse ja antakse ei viitsitagi. Ma saan aru, kui neiu oleks aidanud kedagi vanainimest kes kasvatab oma lapselapsi või üksikema väikeste lastega..aga mingit.... ei no andke andeks. Väga kurb.
a
arvan/ 30. september 2014, 09:10
...et vanainimesed pole sugugi ausamad. Neil on kollektiivselt vingumise sündroom. Kõik on nii halvasti ja raha vähe jne jne. Halvasti võib olla mis eas inimesel tahes. Vanadus pole mingi eriline õigus kuidagi eriliselt palju viriseda.
Teate ma tunnen ühte peret hästi, selles peres ka tütar annab emale iga kuu raha juurde, ongi selline süsteem, et teeb teatud summaga pangaülekande iga kuu.
See summa pole väike. Ta penskarist ema elab uhkesti mitemtoalises korteris, mis on tal oma. Puudust pole mitte millestki.
AGA käib tuttavate ja sugulaste juures süstemaatiliselt vingumas kuidas tal mitte midagi ei ole ja raha pole süüa osta ja kõik on kallis ja riideid ei saa osta jne.
Nüüd oli bravuurselt hakanud pudeleid koguma prügikastidest ja kust iganes, sest polevat raha osta talvesaapaid.
Ma võin ette ainult kujutada, kuidas ta pudelite kogumise reisidel välja näeb, sellise väljanägemisega võib kellegi sümpaatia osaliseks küll saada. Eriti kui mingi kurb jutt juurde mõelda.
e
30. september 2014, 13:06
Eks neil vanainimestel tekib tihti soov vaeseid mängida. Sellega nad kerjavad armastust.
a
aff/ 30. september 2014, 08:47
o
Onu Heino/ 30. september 2014, 08:46
miks see noormees tööle ei lähe.kerjused on harjunud töö inimeselt tuleva tasuta lõunaga
n
naisuke/ 30. september 2014, 08:39
n
naine/ 30. september 2014, 12:59
et inimene härdusest noore naise heateost nutab, laote teie miinuseid?
m
30. september 2014, 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Ta/ 30. september 2014, 09:31
kirjutas , et aidake abivajajat. No ja sellele te enam ei mõtle. Ükskõiksus ja teiste üle kohtumõistmine on meil ikka väga popp.
h
halastus/ 30. september 2014, 08:35
Kõik pole petised. Juhtusin kunagi juttu rääkima ühe väga viisaka prügikastikolliga. Viisin oma prügi sinna ja mees hoidis ilusti konteineri kaant lahti, ning küsis, et äkki mu prügikotis on midagi mis veel süüa kõlbab.
Kuna ta ei tundunud joodik ega haisenud ka viinale. Oli suht puhtalt riides jne. nii jäime juttu rääkima.
Eesti mees, pensionär, eluaeg olnud koolis õpetaja. Peale naise surma aga ei suuda kuidagi ära majandada.
Minu jaoks tundus kohutav, et endine õpetaja peab mööda prügikaste kolistama. Ta ei küsinud peale mu prügi mitte midagi aga ma tahtsin teda aidata ja aitasin ka.
Sellist raha polnud ta ilmselt kaua näinud. Oli äärmiselt tänulik.
Pärast kui penskarist emale seda lugu rääkisin, sain sõimata, et olen kergeusklik loll ja sellegi raha oleksin võinud kasvõi talle anda, kui üle on.
Solvusin.Ok, nüüd räägin halvasti oma emast, kuid ta on vist empaatiavõimetu ja kuri penskar. Tal pole mitte millestki puudus, mõlemad vennaga paneme iga kuu ta arvele raha ja ostame kõik mis tal tarvis on, kuid ta ei suutnud ära sulatada, et aitasin võõrast inimest.
Kuidas ta küll nii kalk võib olla.
Ma ei ela enam ammu Eestis, ega ka mu vend mitte, võin öelda, et elan hästi. Ma ei loobi ka oma raha igale poole, ei anna näiteks Rumeenia mustlastele sentigi, sest see on business, kuid mul on õigus aidata inimest kui ma nii tahan. Olgu ma siis loll.
Väga on silma ja kõrva hakanud, et inimesed on vihased ja kadedad.Isegi kui se raha läheb minu rahakotist, ollakse kade, et ma andsin.
h
halastus/ 30. september 2014, 08:35
Kõik pole petised. Juhtusin kunagi juttu rääkima ühe väga viisaka prügikastikolliga. Viisin oma prügi sinna ja mees hoidis ilusti konteineri kaant lahti, ning küsis, et äkki mu prügikotis on midagi mis veel süüa kõlbab.
Kuna ta ei tundunud joodik ega haisenud ka viinale. Oli suht puhtalt riides jne. nii jäime juttu rääkima.
Eesti mees, pensionär, eluaeg olnud koolis õpetaja. Peale naise surma aga ei suuda kuidagi ära majandada.
Minu jaoks tundus kohutav, et endine õpetaja peab mööda prügikaste kolistama. Ta ei küsinud peale mu prügi mitte midagi aga ma tahtsin teda aidata ja aitasin ka.
Sellist raha polnud ta ilmselt kaua näinud. Oli äärmiselt tänulik.
Pärast kui penskarist emale seda lugu rääkisin, sain sõimata, et olen kergeusklik loll ja sellegi raha oleksin võinud kasvõi talle anda, kui üle on.
Solvusin.Ok, nüüd räägin halvasti oma emast, kuid ta on vist empaatiavõimetu ja kuri penskar. Tal pole mitte millestki puudus, mõlemad vennaga paneme iga kuu ta arvele raha ja ostame kõik mis tal tarvis on, kuid ta ei suutnud ära sulatada, et aitasin võõrast inimest.
Kuidas ta küll nii kalk võib olla.
Ma ei ela enam ammu Eestis, ega ka mu vend mitte, võin öelda, et elan hästi. Ma ei loobi ka oma raha igale poole, ei anna näiteks Rumeenia mustlastele sentigi, sest see on business, kuid mul on õigus aidata inimest kui ma nii tahan. Olgu ma siis loll.
Väga on silma ja kõrva hakanud, et inimesed on vihased ja kadedad.Isegi kui se raha läheb minu rahakotist, ollakse kade, et ma andsin.

a
asd/ 30. september 2014, 08:32
Petturi ja hädasolija vahel ongi see, et pettur tahab ainult raha aga hädasolija probleemile leevendust.
k
KISS/ 30. september 2014, 08:32
Invaliidid tööle aga noored terved täisjõus mehed kerjavad kas see on normaalne miks neil tööd ei ole
e
30. september 2014, 08:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
30. september 2014, 09:15
a
Ainult üks NOORMEES/ 30. september 2014, 09:48
kesklinna piirkonnas NUTAB kogu aeg.Vaja sõita nt Kohtla Järvele jms.Täiesti terve.Vähemalt 3 korda mu ees nutnud ja siis saatnud...Ilmselgelt narkomaan.
s
Sama vene noormees/ 30. september 2014, 10:47
Sale, ovaalne nägu, u 180 cm,pruunid juuksed, normaalne hügieen ja riietus.Väga siiralt, südamlikult küsib normaalses eesti keeles eestlaselt, kas räägite eesti keelt v vene keelt ja seda just kesklinna piirkonnas, 2 korda on küsinud nt bussijaama piirkonnas.Väga hea näitleja.Kui ma ei oleks rängalt petta saanud sellistelt siiraina näivatelt noormeestest , oleksin raudselt lõksu läinud
v
Viru hotelli ümbruses/ 30. september 2014, 10:50
Ilmselt on nüüd variant "bussisõiduraha" ära jäänud,nüüd on tee jaoks vaja.
l
Leelo/ 30. september 2014, 11:48
Ma vist kohtasin ka ükskord seda noormeest. Hea siis, et tol hetkel mul sularaha ei olnud. Muidu oleks vb andnud ka.
o
olga/ 30. september 2014, 08:25
Parkides ja bussijaamades taarat palju vedelemas- kes ikka viitsiks korjata, saaks endale saiakesi ja suppi lubada küll. Tean kodutut, kes abi vastu ei võta ja lubas hoopis mind aidata, kui töötuks jään ja teenib taarat kogudes rohkem, kui mina ametlikult tööl olles...
õ
Õnne sulle sellel eluteel,Õnneliis!!Ilus nimi!!/ 30. september 2014, 08:25
Tubli neiu,need kaasmaalased kes siin solvavad on kindlasti ise järgmised kes abi vajavad...jumal on aeglane aga õiglane....aga jah...kas seda abi ikka tuleb...kes ei hooli teistest inimestest,pole ka ise seda ära teeninud!!!
S
....../ 30. september 2014, 08:22
Sama kirjeldusega noormees küsis minult Harju tänaval raha Peterburi sõiduks. Ütles, et tuli Riiast ja tahab Peterburgi edasi sõita, keegi oli soovitanud, et mine vanalinna ja seal liigub palju turiste, kes lahkelt raha jagavad. Olen oma sissetulekuga miinuses ja raha sellisel viisil "reisijatele" jagada pole.....
a
aga/ 30. september 2014, 08:39
Siin ei olnudki mehe kirjeldust
o
Oli küll/ 30. september 2014, 10:58
Lugemisel ja lugemisel on vahe.Ürita uuesti lugeda.
t
tubli/ 30. september 2014, 08:20
Väga südamlik inimene imeilusa nimega, inimene väga suure südamega.
t
30. september 2014, 08:19
tõeliselt hea manipulaator!
algul tass teed, siis euro supi jaoks, siis juba toidupoes ise valimas, mida osta tahab (kusjuures neiu arvas, et teeb seda ise), siis tšekk ka, et saaks ostetud kraami poodi tagasi viia ja mingil ettekäändel see rahaks tagasi vahetada...
tüüpiline ahel - "kas sul suitsu on?" juhul kui annad - "kule, anna paar tükki veel!" kui annad - "kule, kas sul paar euri on?"
üks onu rääkis südantlõhestava loo, et on kodunt välja visatud ja tahab paar eurot, et vanemate juurde tarusse sõita (tänas samuti pisarsilmi). paraku nägin teda veel korduvalt sama jutuga samas kohas esinemas. ilmselt tänas ka pisarsilmi.
oleks pidanud ka feisbukki kirjutama, oleks saanud samuti STAARABISTAJAKS. ma ei tea, mul oli tookord küll tunne, et nahk tõmmati osavalt üle kõrvade.
a
asd/ 30. september 2014, 08:35
Seda bussijutu ei tasu kunagi uskuda, paku talle küüti... kui ära jookseb oli pettur.
t
30. september 2014, 13:15
Tänaval küsivad suitsu täiesti normaalselt riides ja puhtad noormehed ja neiud. Moes on kerjamine.

s
30. september 2014, 08:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
30. september 2014, 08:26
n
30. september 2014, 08:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
30. september 2014, 08:31
NENDEGA TA SIND SÜGAB POES KÕRVA TAGANT KASSAJÄRJEKORRAS
e
Ervin/ 30. september 2014, 07:57
Väga tubli Õnneliis.
Enamus rahvast oleks sellise inimese kuupeale saatnud.
e
eluõpetustest/ 30. september 2014, 10:54
Asi praegu ilmselt selles on ,et a i t a s ,s.t. et aitas iseennast---olla hea inimene. See ei jää märkamata sellel,kes tavaliselt meie kõrvade vahel elab (mitte taevas). Neiust saab ( ja on juba) hea inimene. Mis ongi sellise teo esmane eesmärk ja ülesanne.
h
h/ 30. september 2014, 07:57
Tundub,et selline toidu küsimine ei ole juhulsik. Ka minu tuttava käest küsiti toitu osta. Ta ostiski, kuidas siis mitte. Aga tundub imelik,et selline kerjamise viis on levimas. Ilmselt lihtsam raha saada. Sööma ju peab. Mul ei ole kahju aga see lugu ei ole erandlik.
h
ha/ 30. september 2014, 07:42
t
tuttav tunne/ 30. september 2014, 07:39
olen Balti jaamas Nehatu söögikohas söötnud kõhu täis lapsel, kes jälgis, kus keegi midagi järgi jätab ja siis endale küsis. läksin ta juurde ja küsisin mida ta sooviks ja ostsingi . Rahvas vaatas küll imeliklt. Nii lihtne on see aitamine ja teine juhus lapse aitamises on Tartu Talinn bussis, kus laps tuli bussi, aga tal ei olnud õpilaspiletit, ega raha ja buss oli ka vale kelleajaga. Bussijuht aga sundis last maha minema, aga ilm oli jahe. Egas midagi tõusin püsti , panin lapse enda kõrvale istuma ja ostsin talle pileti. ainult selle bussihjuhi nägu oleks tahtnud siis pildistada. Jõudu sellele neiule
n
nii lihtne on see aitamine..../ 30. september 2014, 08:59
Laps tahab süüa kolm korda päevas ja seitse päeva nädalas. Peale selle peaks ta koolis käima, mängima, sportima jne. Kas sa oled valmis teda aitama? Või usud endiselt, et andsid korra süüa ja näe - laps ongi aidatud?
s
30. september 2014, 09:18
sa, eelmine vastaja, ei saanud vist jutu mõttest aru. kui ei saa püsivalt lapse elu õnnelikuks teha, pole mõtet ka väiksemates asjades aidata, korra kõht täis sööta jne?
k
kiku/ 30. september 2014, 10:17
Ostad võõrale lapsele pileti Tallinna-Tartu bussis? Kas sul ei tekkinud küsimust, miks laps sõidab ilma vanemata teise linna?
b
böö/ 4. oktoober 2014, 10:27
Vaevalt ta 5-aastane oli, et ilma vanemateta kuskile minna ei või...
t
tekkis mõte/ 30. september 2014, 07:33
kuidas sellest kõigest sai teada ajakirjanik ,kes loo kirjutas?Kas neiu jooksis kohe toimetusse?Kas kõik sellised lood pole mitte ajakirjaniku mõeldud,inimesed aitavad teinetest ,aga keegi ei lähe sellest lehele kuulutama.Tuli lihtsalt selline mõte.
s
See.../ 30. september 2014, 07:40
See lugu tiirles juba mitu päeva tagasi facebookis kuhu see hea südamega neiu oli selle postitsanud et ka teised inimesed märkaksid abivajajaid :) Igaljuhul tubli tüdruk ja jõudu ning jaksu edasises :)
m
30. september 2014, 08:24
Mina tahan teda kallistada ja....
e
30. september 2014, 09:51
ehk oli tegu lihtsalt enesereklaamiga?
n
Nj/ 30. september 2014, 09:07
Heategude selleks et kiidelda....
v
vaimulik/ 30. september 2014, 09:59
antud juhtum on eestirahvale õpetuseks ja sellest tuleb rääkida, vastasel juhul jääks muidu paljud nälga aga muidu on sul õigus, et heategudest ei räägita muidu oled oma palga kätte saanud rahva heakskiidunäol ja siis pole tulevikus millegi üle häid mõtteid heietada kuna palk on käes.
t
tädi/ 30. september 2014, 07:31
Väga armas!Olen ise ka ostnud poest toiduaineid kahele ,kes ei oska oma eluga toime tulla.

n
Njh/ 30. september 2014, 07:11
Haruldane kooslus. Ülimalt kaunis neiu, kellel süda õiges kohas. :) Iga mees tahaks omale sellist Inglit. :)
e
ehh/ 30. september 2014, 07:26
Selliseid ei osata kasvatada...
p
30. september 2014, 08:22
k
kuule/ 30. september 2014, 12:38
mirtelist küll asi väga kaugel
h
hmm/ 30. september 2014, 10:02
Neiu sai lihtsalt tünga, need tüübid on väga osavad näitlejad. Üldse kui inimesel on kitsas käes, miks ta peab just bussijaama või rongijaama minema?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee