Eesti uudised

Savisaar arvab: president Ilves peaks abikaasa Evelini kaitseks välja astuma

Õhtuleht.ee, 8. september 2014 12:33

129 KOMMENTAARI

t
Tohhoo tilla,/ 10. september 2014 13:08
Savisaar küll õige mees õpetama, õige moraalijünger teemas. Päss vist unustanud, millise solgiga oma exkaasat üle kallas, võiks lõuad kinni hoida, mine ravile.
e
eestlane/ 9. september 2014 20:01
Mis see sinu asi on sibul, elu on näidanud et sa ise ka eriline ekspert selles asjas pole või mis?
m
Mõtlik/ 9. september 2014 12:02
Edgar teeb perepoliitikat! Südameasi?
j
Just sayin'/ 9. september 2014 08:37
Kui Eesti poliitikas üritatakse kellelegi "kabelimatsu" anda, siis on tavaks lasta Savisaarel selle isiku kaitsele asuda.
Ja vastupidi - kui on tarvis kellegi reitingut tõsta, siis lastakse Savisaarel teda kritiseerida.
See tagurpidi-antsu taktika oli ka nüüdseks plehku pannud Ansipi sõnumite salakood - kui Ansip ütles, et on hästi, siis tuli sellest aru saada, et on halvasti. Kui ta ütles, et on halvasti, siis oli tegelikult kõik hästi.
Millegipärast on aga nii Savisaare kui ka Ansipi tagurpidi-antsu salakood veel ka kolmanda isiku - Vene diktaatori arsenalis esmatarbevahendina kasutusel justkui korduvkasutuse-tualettpaber, mis kõlbab ikka nii urruaugu, kui ka nina kasimiseks ja ka jälgede pühkimiseks ja salvrätikuks.
Mis neid kolme ülalmainitud isikut seob?
Ja kas see kandub edasi ka nende isikute noortele kloonidele - parteikontoriks nimetatud inkubaatorist tulnud eelprogrammeeritud (ajupestud) ja vähimagi elukogemuseta broilertibudele?
h
Heli/ 9. september 2014 08:24
s
Savisaar oleks pidanud oma abikaasa Vilja kaitseks välja astuma , kui viimane vòttis enda peale/ 9. september 2014 05:19
Edgari alatu kuriteo - poliitikute omavaheliste konfidentsiaalsete kòneluste salajase lindistamise .
v
Vastupdi/ 9. september 2014 06:24
Ilvesel oleks aeg lahutus sisse anda, siis oleks kummagile kergem ja rahvale ausam.
Mitte aga liiderliku käitumisega naist tagasi oodata, sest üldiselt, kes korra liiderdama kipub, petab ka hiljem teisi.
v
Vastupidine võiks vastupidi ka mõelda/ 9. september 2014 08:46
kas sa tead kes esimesena liiderlikuks hakkas, üks jäi (kas kogemata või kiusu pärast ) vahele aga teine istub, suu vett täis ja mitte ühtki piuksu ei tule sealt. Mida ta pelgab? Lasta oma lapse ema niimoodi solvata nagu avalikkus seda tegi ??? Tegelikult on see jube. Piisanuks ainult sellest, et meediale öelda- siitmaalt aitab, nüüd on see eraasi ja klaarime ise!
e
Eesti üle uhke!/ 9. september 2014 04:28
Savikas hakkab Evelini vaikselt Keskerakonda meelistama :)
k
kats/ 9. september 2014 01:35
Hm, esileedi jäi pildile... THI pole paraku pildile jäänud:P Ühtekomateist on vihjatud, kes vähegi viitsinud meediat jälgida. Nii et mine tea, kellel kui kopsakad luukered kapist välja kukuksid...

k
9. september 2014 01:30
Kuna meie prouhen arvab, et tema TÖÖ on presidendi proua olla ja ta isuga- ahnelt kulutab ka kõik rahalised ressursid selleks, siis olgu ja jäägu ikka väärikaks!
n
naine maalt/ 9. september 2014 01:25
riigikogu valimised lähenevad,kogu aeg tuleb pildil olla,algab järjekordne sitasõda
r
rooste/ 8. september 2014 21:29
Kulla Edgar, sa ei jõua enam korralikult kõndidagi, ole hea ja jäta see poliitika ükskord ära. Keskendu pensionieale sinust on tõesti villand.
t
Tubli Savisaar/ 8. september 2014 21:21
Ammu oleks võinud see THIlves kaasa kaitseks välja astuda, mitte lugeda siin mida õelutsejad pläkutavad.Peresisene asi ja lahendagu koos, sellest eipea keegi teadma, kaitmine oleks igajuhul viisakam kui vait olla ja lasta pommitada.Mõtetu mees, mulle hakkab iga päevaga rohkem meeldime Evelin, mõtetuks muutub vanahärra.
d
8. september 2014 20:53
Dianat näiteks tuua,kes on filme jälginud ja tema elulugude kirjutajate sõnu kuulanud,peaksküll sellest võrdlusest loobuma.Nimelt oli Dianal ikka vägapalju suhteid oma õukonna meestega ja väljastpoolt samuti.Arvan,et ehk Evelini suhtes veits ülekohtunegi.Turvamehi,arste ja igatmasti araablasi dolbajoobe pole siin ehk veel jõutud ette võtta,Ja avalikult hakkas Diana suhtlema ka ikka peale lahutust selleDodiga.Kui ei sobi enam elu,siis tulebki igaühel oma tee valida,mitte kõlkuda maa ja taeva vahel,otsida lohutust baaris mingi gigologa amelemisest.Kes siin keda kaitsma peaks,mille või kelle eest,teavad nad ise kõige paremini.Savi nüüd see käskija,tule taevas appi.
k
Kõks/ 8. september 2014 21:47
Kahtlustan, et selle etenduse esimeses vaatuses Savisaar ilmub 20.augustil Kadrioru vasuvõtule roosiga presidendi prouale. See pilt tegi valvsaks - mida on oodata näidendi teises osas? Teises vaatuses mister X kompromiteerib proua Evelini "suudlusega".
Ei imesta, et koolmandas osas selgub, et mister X on tegelikult FSB agent Vasja Ivanov.
Meie riigi marutaudise naabri puhul pole miski ime!
9. september 2014 08:20
Enne oli suudlus, siiis roos ja seejärel Kroonika skandaal.
Savisaarel oli 6.augusti suudlus juba teada, seetõttu ta peale seda suudlust ilmuski punase roosiga Evelini ette. Kroonikapoolne skandaal polnud siis veel alanud.
Nüüd tekib küsimus: KUST Savisaar teadis, et käis musitamine? Lensin jooksis rääkima? Arvatavasti oli ta sellest juba varem teada.
m
metsjeesus/ 8. september 2014 20:41
edik tunnista üles, sulle meeldib see näitsik ja sul poleks midagi selle vastu kui saaksid evkaga pisut mürada.
s
Savisaar,/ 8. september 2014 20:32
miks sa oma Viljat ei kaitsnud aga loopisid hoopis sitaga, Kah tark mees:))) Toomas on piisavalt lolliks tehtud,miks ta ise peab veel lisa tegema. Pole kuulnud,et sarvedega mees peab veel litutajat kaitsma.
t
8. september 2014 20:44
ta ju võtis isegi naiseks
t
tahad või mitte , lp -, aga fakt jääb faktiks, tõeline džentelmen/ 8. september 2014 23:25
"Savisaar eitas süüdistusi, vastutuse lindistamise eest võttis enda peale Savisaare tollane abiline Vilja Laanaru, kellega Savisaar hiljem abiellus."
m
maali/ 8. september 2014 20:32
viisakas oleks,aga eks ole see härrade asi.
Ei näe põhjust härra Savisaare peale siin siin vihane olla,ta pole president olnud,aga too teine tundub ülbik olema.Oma nina otsast ta allapoole ei näe.Muretult laseb kõrgel rindel edasi.

s
Savikas/ 8. september 2014 19:57
sellist lammast küll omale ei võtaks!
k
8. september 2014 19:25
kuhu te kommid pistate, imbekad ! eks pange siis teade õles, et ei saa. kättemaks - teie lehte MINA EI OSTA KUNAGI ENAM !
l
8. september 2014 20:18
Lasevad läbi ilmselt vaid neid kommentaare, mis sõimavad E.Ilvest.
b
blondiinid/ 8. september 2014 19:20
ja Savisaar, siin erilist üllatusmomenti nagu pole...
m
8. september 2014 19:09
Miks ei lasta kommentaare läbi ??
a
ajalugu/ 8. september 2014 18:57
huvitav,et sellistes asjades võtab sõna isik kes ,,lindiskandaali,,ajal puges oma naise seeliku taha!!!!tead,mees hoia oma suu siin kohal üldse kinni!
j
8. september 2014 18:58
ja härrasmehena võtis naiseks
n
no tegelikult see lindiskandaal on köömes,/ 9. september 2014 08:00
võrreldes paljude teiste asjadega mis riigis juhtunud on ja vaikselt maha vaikitud,Seda pole mõtet seega üldse soojendada,klounid.
m
mida/ 8. september 2014 18:54
tal enam kaitsta on? Nüüdsest käivad presidendi ametiraha juurde ka sarved!
a
8. september 2014 18:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
f
François Hollande/ 8. september 2014 18:31
aga kuna saab president ise, täpselt ei ole veel teada
p
8. september 2014 18:20
Proua täitis tähtsat riiklikku ülesannet ja leppis kokku prantsuse- eesti edasised tippkohtumised. Ei ole siin mingit musutamist .See lihtsalt prantslaste komme kõiki neli korda musitada. Sellisest tähtsast asjast paanikat teha , ei saa aru.

l
loll peast/ 8. september 2014 17:17
Nõustun nendega, kes siin kirjutasid, et Evelin õppigu käitutuma avalikkes kohtades soliidselt ja kui on vaja kuskil suudelda võõraste meestega siis tehku seda Ärma talus salaja ja nii et keegi avalikult seda ei teaks. Toomas ei pea avalikult vabandama oma abikaasa eest ja kaitsma kuna Toomasel endal ka vaja tööd teha presidendina ning pole aega Evelini lolluste eest vabandada. Evelinil on liiga palju vaba aega et pole millegagi seda sisustada. Savisaar pole ka just oma naise kaitsja vaid samasugune nagu Toomas.
t
8. september 2014 18:29
ta ju ei saa vabandada, irw
l
loll peast/ 8. september 2014 18:43
Patu kahetsus sees ja silmad häbi täis
j
Jüri/ 8. september 2014 16:44
Tegelikult, mis on juhtunud? Jäi Evelyn lihtsalt pildile.
Samas kindlasti üle poolte ja enamgi abielunaistest on suudelnud võõrast meest, ilma avalikuks tulemata.
Vähemalt iga kümnes naine kannab võõra mehe lapse ilmale oma mehe teadmata.
Jätke Evelyn oma mehega arutada.
m
Mis? / 8. september 2014 16:47
Evelin on siis selle `´üle poolte seas´´, kes suudleb võõrast meest.
j
Jürile/ 8. september 2014 16:52
Inimesed oleme kõik, aga praegu on küsimus selles, et Evelin Ilves oli siiski Eesti vabariigi presidendi abikaasa, kellele taolised tembutamised ei ole lubatud. Kui ikka oled teinud valiku, olla esimene naine (presidendi), siis tuleb oma kihusid ja käitumist ka piirata. Teie jutust järeldub, et polegi promleeme, kui Evelin ka võõra mehega lapse soetab.
j
8. september 2014 18:26
Ja mida sina taotled? Tümitad kuni viimase hingetõmbeni? Ja et see hetk saabuks kiirem, soovitad nööri ümber kaela või?
j
jah jaa.../ 8. september 2014 17:33
...et enamus teeb, las teeb kah! irwww
k
8. september 2014 18:39
Kust selline statistika? Mina igastahes selle üle poole hulka ei kuulu.
e
8. september 2014 23:27
ega minused teevad fakti olematuks:DDDDD
n
no/ 9. september 2014 09:40
saage juba ükskord aru, et prasidente on riigis ainult üks ja see suudleja oli juhtumisi presidendi proua!! See ei käi statistika alla "pooled eesti naistest".
Ole sa kui tahes stressis või vihane, ära mine oma riiki häbistama. Positsiooniga naine peaks ennekõike selle peale mõtlema.
Mida siin veel kaitsta on? Savisaar lihtsalt riputab soola haava peale oma jutuga. Ometi keegi meedia hambus ja see ei ole tema.
t
Triin/ 8. september 2014 16:41
Kaitset ja poolehoidu rahva poolt oli hädasti presidendil vaja.Tuli võimalus, kasutati ära. Õige mees oleks kodused asjad ikka kodus selgeks teinud mitte rahvale järada andnud.
e
Ei ole paremat inimest siin maapeal / 8. september 2014 16:37
m
Mis?/ 8. september 2014 16:37
Evelin Ilves ise keeras selle jama endale kokku ja nüüd peab keegi tema kaitseks välja astuma?
Polnud vaja seal tatistama minna lambise kutiga. Olen kuulnud nüüd viimasel ajal, et Toomas Ilvesel ja Evelin Ilvesel ei olnud see suhe just kõige parem ja tülisi jagus, aga võin ka eksida. Aga see ei anna õigust kuskile tatistama minna. Nagu kommentaarides on öeldud, et Evelin Ilves tuli küll paketiga kaasa, aga mõistust peaks ikka piisavalt peas olema, et sellist neti skandaali vältida ja kogu seda jama.
Vabandan kui minu siin öeldu ei ole just kõige targem, aga see on lihtsalt minu arvamus.
Ega mu kommentaar siin midagi ei muuda niivõinaa.
e
8. september 2014 16:18
Ei ole kuulnud,et pr.Evelin oleks Hundisilmal savist pätsikesi küpsetanud,vaid ikka Härma talus maarahva toodetud rukkijahust maitsvaid leivakesi küpsetanud!!! Kaua võib seda klatši veel lugeda???
m
Mis ?/ 9. september 2014 23:09
Mida sa jahud siin? Mine küpseta oma savipätse ise.
Ära loe seda klatsi siis, on keegi palunud? Psh.. dummy
r
raivo/ 8. september 2014 16:09
mida sa kaitsed,sarved peas sügelemas.
s
savikas/ 8. september 2014 16:02
võiks evelini nüüd endale kosida, saaks esimese leedi endale naiseks.

m
merike/ 8. september 2014 15:53
Eesti poliitikatippe Edgar Savisaar väitis «Postimehele» paar päeva enne pulmapidu, et abiellumine on tema ja Vilja Laanaru isiklik asi. Informatsiooni ajakirjandusele nad ei jaganud ning pressifotograafe mõisahoonesse ei lubanud. Kui fotograafid üritasid sündmust jäädvustada läbi akende, tõmmati kardinad ette. http://www.postimees.ee/2489633/edgar-savisaar-ja-vilja-laanaru-randusid-abielusadamas-eestlased-rah...
e
ene/ 8. september 2014 15:51
Näed sa siis ,Savipätsil ei puudugi naljasoon.
h
huvitav/ 8. september 2014 15:42
Kuidas Ilves teda kaitsma peaks? Õigustama avalikku truudusemurdmist? Avalikus kohas playboyga kiimlemist? Nad peavad ikka esmalt omavahel selgeks tegema, kas jätkavad koos või mitte. Ja kui jätkavad, siis millistel tingimustel. Kui te hästi meenutate, siis selle Komeedi-terrassi looga kaasnes siiski ka rahvusvaheline häbi. Sellest kirjutati ja räägiti Soomes, Norras, Venes jne Võib arvata, et küllap oli diplomaatide raportite kaudu kursis ka Obama. Sellist asja ei tee niisama lihtsalt olematuks. Seda on raske unustada isegi Ilvesel.
e
8. september 2014 18:18
ei tema suu lahti teeb, kardab ,et lagedele tuleb oma patud
l
lihtsal 15,42/ 8. september 2014 18:42
Nagu Clintoni proua selgitas, et on mehele andestanud, et on rasked ajad ja minnakse koos (või lahus) edasi. Nagu tsiviliseeritud riigipead ja kaasad ikka teevad. Mis siin keerulist on?
Kummaline on see, et küll tänitatakse, et naised õelad-tigedad-alatud kätemaksuhimulised ja mida kõike veel, aga naine aitab alati mehe hädast välja, aga mees on üks egoistlik mömm, kes aru ei saa, et ka teine pool vajab ise vahest tuge, ei jaksa ainult toetada.
Tehku see asi korda, seda enam, et liiga talle ju ei tehtud ja asi oli igati ootuspärane, kuna ta oli oma kaasa üksi jätnud.
n
naerdes/ 8. september 2014 15:35
Suur tibiekspert räägib, palju ta ise oma naisekesi kaitseb...kellega piltidele jääb! Kus alles nõuandja.:)))
j
8. september 2014 15:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
c
CCCP/ 8. september 2014 18:17
Kas ta oli politiline vang?
p
Pärtel/ 8. september 2014 18:28
Enno Tammer kirjutas aastal 2003 oma raamatu "Mälu võim" ilmumise puhul:
Rahvapärimuslikele vihjetele viidates võib Savisaare sünnisaladuse kokku võtta kahe lihtsa küsimusena: kas on alust kahtlusteks, et Edgar võib olla venelane või et ta ei olegi sünnijärgne Eesti Vabariigi kodanik. Olen jätnud need küsimused nii-öelda ajakirjandusliku lõpetamata failina meelde. Ja mis puutub peatükki «Edgari sünnisaladus ja lapsepõlv», siis ega mina pole sünnisaladuse avastaja. Sellest on vilksamisi varemgi juttu olnud,» viitab Tammer 1999. aastal Eesti Ekspressis ilmunud loole.
Tammeri versiooni järgi ei saa Elmar Savisaar Edgari lihane isa olla, sest ajavahemikul 5.–20. septembrini 1949 ei olnud tal füüsilist võimalust Edgari lihaseks isaks saada. Savisaar sündis Harku vallas naiste vangilaagris 31. mail 1950. Savisaare ametlikult esitatav isa Elmar vahistati aga juba 8. augustil 1949. Tammer on vestelnud naistearstidega, kelle abil ta arvestas välja oletatava eostamise kuupäeva.
Tammer püstitab uurides hüpoteesi, et Savisaar võib olla venelane, sest tema ema Maria oli rahvuselt venelane. Samuti kerkib raamatus küsimus, kas Savisaar üldse ongi sünnijärgne Eesti kodanik: tema ema ei tarvitsenud kodanik olla, sest aastal 1938 ei olnud ta kodukandi hääleõiguslike kodanike registris.
Ise arvan, et ei Harku naiste vangilaagris ega üheski teises vangilaagris ei olnud ühtki eesti soost vangivalvurit, see polnud lubatud. Kõik pidid olema ikka "suurelt kodumaalt". Burešina aga pandi kohalike elanike sõnul vangi labase hobusevarguse eest, nõukogudevastasest tegevusest olevat asi olnud vägagi kaugel. See ilustus on hiljem välja mõeldud. Aga Savisaar-seenior ei saa loodusseaduste järgi kuidagi lapse bioloogiline isa olla. Siis oleks laps pidanud sündima juba aprillis, aga mitte maikuu viimasel päeval.
Hiljem Savisaar küll lapsendas Edgari, aga veri ja kombed on poisil ikka poolsetust-poolvenelannast emalt ja mitte-eesti rahvusest isalt. See seletabki kogu Savisaare külmuse ja isegi põlguse eesti rahva vastu. Seegi on ju igaühel teada, et Edgar Savisaar on ennast avalikult tituleerinud korduvalt kommunistiks, aga mitte kunagi eestlaseks. Ta ei tahagi eestlane olla, see on ju selge.
Tammer väidab, et mingit survet talle kirjutamise ajal ei avaldatud: «Olen tagasihoidlik inimene ega käi kuulutamas, mida teen. Raamatust teadjate ring oli väga väike.» Ometi on ta raamatut kirjutades tagala kindlustamiseks nõu pidanud advokaadiga. «Kuid kohtusse kaevata võib ju iga asja.»
Ehkki ta algul plaanis Savisaarega raamatut kirjutades rääkida, jäi see tegemata: «Mida enam süvenesin, seda enam oli selge, et ta niikuinii ei vastaks küsimustele, mis mind huvitavad. Seda kas seepärast, et ta ehk ka ise ei tea vastust, või kui teab, siis ei räägi.»
v
vastavalt Eesti Ekspressile/ 8. september 2014 23:29
Kas mitte Jeltsini vend ta pidi olema?
p
Põlvamaa juurtega/ 8. september 2014 15:14
Põlvamaa juurtega Edgar Savisaare mõttemaailm on jahtunud.
Kas Toomas Hendrik Ilves käskis Evelinil kõrtsu minna? Ei mingit kaitsmist ei pea olema Toomas Hendriku poolt. Las Evelin praeb omas mahlas. Las läheb parimatele maadele, kui ei sobinud olla
presidendi proua.
p
Põlvamaa juurtega/ 8. september 2014 15:14
Põlvamaa juurtega Edgar Savisaare mõttemaailm on jahtunud.
Kas Toomas Hendrik Ilves käskis Evelinil kõrtsu minna? Ei mingit kaitsmist ei pea olema Toomas Hendriku poolt. Las Evelin praeb omas mahlas. Las läheb parimatele maadele, kui ei sobinud olla
presidendi proua.
e
EH/ 8. september 2014 15:11
savisaar arwab... terwe eesti eliit märad peaksid sellised olema,poluwernikuid kui palju

t
8. september 2014 15:03
Tavaliselt see, kes ise tegude tegija, võib veeretada süü ilusti teiste kaela, et ennast puhtaks rääkida. Igaksjuhuks.
v
Vastik vanamoor/ 8. september 2014 14:55
Peax astuma jah. Aga, mitte välja, vaid tagasi!
s
S/ 8. september 2014 14:52
Kas tõesti on see Edgari meelest päeva tähtsaim teema????? Aga see, et tema juhitud erakond jookseb inimestest tühjaks?
m
8. september 2014 15:36
mis sul sest kui jookseb? ... saategi oma soovi täidetud - Edgarist lahti
k
Kui toesti on/ 8. september 2014 14:48
selline soovitus siis voiks votta telefoni ja ytelda seda presidendile otse. Mitte läbi meedia.
o
8. september 2014 14:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
8. september 2014 15:00
Otu, miks sa kirjutama pole õppinud?
N
:D/ 8. september 2014 15:36
j
Ja seda ùtleb mòjuagent kes oma vestlusi Eesti poliitikutega salaja lindistas ning selle alatu teo/ 8. september 2014 14:39
avalikus tulemise järel oma naise selja taha peitus ja sùù viimase kaela ajas. ?!
j
Jeedik ajab jälle sooja õhku !/ 8. september 2014 14:37
Savisaar , MIKS RÖÖVISID SINU TÖÖANDJA TÖÖTAJAD EESTI VABARIIGI PINNALT EESTI VABARIIGI KODANIKU ?
k
8. september 2014 15:37
Kas röövisid või pidasid kinni kahtlustatuna ... ?
K
?/ 8. september 2014 16:04
Kas FSB jurisdiktsioon ulatub ka Eesti Vabariigi territooriumile ?
e
8. september 2014 16:14
m
manni/ 8. september 2014 14:35
mitte kaitseks välja astuma, vaid ammu oleks pidanud tema tegemisi ja väljaütlemisi/esinemisi piirama.Presidendiks saades oleks tulnud paika panna proua käitumisreeglid ja piirid.Isiklik elu ja rasked ajad ei ole maksumaksja asi, saad palka naiseks olemise eest, siis ole vääriline naine.

h
hm,mister Ilwesel oma truud naised ja targad naised/ 8. september 2014 14:35
tühja sest Evelinist enam.
Kui palju krabisevat magusahaisulist siis läks ka ???? Kas keegi uurib välja =
v
Veenus/ 8. september 2014 14:34
Ka meie oleme haavatuvad naised.
a
8. september 2014 14:33
s
suursüda/ 8. september 2014 14:25
mina pole muidugi poliitik. olen lihtne inimene. aga kui minu kaasa suudleks kuskil ja mu sõbrad ja vaenlased annavad sellest mulle teada ja räägivad sellest omavahel, kas siis oleks poliitiliselt korrektne et ma astuks oma kaasa kaitseks välja?
k
Kindlasti/ 8. september 2014 16:25
tuleks oma kaasat kaitsta. Mis mees sa oled, kui lased oma naisest halvasti rääkida. See on ikka kahe inimese omavaheline asi ja oma sõpradel paneks küll kohe suu kinni, vaenlaste arvamus ei huvitaks üldsegi. Kellega koos elad naise või sõpradega?
u
unusta ära/ 9. september 2014 08:20
Miks peaks keegi tahtma reeturist naisega koos elada?
s
8. september 2014 14:08
Savisaar üritab TH Ilvest alandada ja nõrgestada
n
nii loll võib/ 8. september 2014 14:36
olla ainult pahatahtlik vasja.
Savisaar käis ise suudlemas,saatis oma prantslasest tulevase poja musitama........No on ikka üritamine.
m
Mõtlen/ 8. september 2014 14:07
juba ammu, et president peaks mehena abikaasa kaitseks välja astuma. Ja edasi lahendagu oma probleemid omavahel - nii oleks ilmselt väärikas käituda.
e
8. september 2014 14:04
Eestlased polegi nii pahad,möistavad palju asju ,kyl köik läheb hästi,sest peab ju kokku hoidma,mis siis,et lahku lähme.
m
8. september 2014 13:59
Mina möistan hukka sellise käitumise,sest ta ju teeb häbi oma mehele ,kes on ju President kui paljud tv kanalid edastasid seda.Ega ma inimest hukka möista,tema käitumist.
e
eks siis sellepärast sai Aivar kaunis hing ropu matsu/ 8. september 2014 14:02
ja ta hakkas jooksujalu õigeks meheks,isamaalaseks. .
Tea,kas kippus ka musitama vana Ilwese misterit =
k
8. september 2014 14:03
Kas mees teda ei häbistanud? Kas või oma kolleegide ja tuttavate silmis? Avalikult lihtsalt veel ei jõudnud,
s
See on/ 8. september 2014 14:10
demagoogia. Inimene ja tema käitumine ei seisa teineteisest eraldi. Aga rahule võiks juba küll sellel pere jätma ja andma võimaluse lahenduse leidmiseks.
e
Ehk/ 8. september 2014 16:33
on presidendi käitumine samuti oma kaasale palju häbi teinud. Vahet ei ole, mis on juhtunud, seda enam ei muuda. Evelin on siiski tema abikaasa ja lapse ema ning mitte ükski normaalne mees ei lubaks oma kaasa suhtes niimoodi ilkuda, isegi kui plaan lahku minna. See mees ei on lihtsalt käitunud oma pere suhtes kui mats.
N
???/ 10. september 2014 09:15
Naine kes läheb Tallinnas kõige avalikumasse kohta suudlema,tahabki et teda märgataks.See oli sõnum Eesti rahvale oma abielu kohta, mis on muutunud võimatuks tänu mehele.

y
8. september 2014 13:55
Ytleme siis nii,et kirikupapp läheb ka pitsile ja musutama,sest me ju oleme köik inimesed-see oli vastus yhele kommentaarile.
l
lugeja/ 8. september 2014 13:54
EI OLE SEAL KEDAGI KIITA EGA SÜÜDIMÕISTA.TEGU EI OLE JU KURITEOGA. INIMESE SÜDA JA KEHA ON TEMA ERAOMAND ,EGA KUULU ABIELU LEPINGUSSE.
m
mina/ 8. september 2014 13:50
Mina arvan ,kui oled ikkagi Presidendi proua,siis peab ka vastavalt käituma,vähemalt meedia ees.
5
56/ 8. september 2014 13:49
Olen Savisaarega nõus. Me oleme kõik inimesed inimlike pahedega. Evelini on hukka mõistetud väga karmilt, kuid nüüd oleks aeg lõpetada. Me ei vaja ju ühte õnnetut ja masendunud naist lisaks. Lisaks see suudlus oli täistabamus: Norra visiit ja Obama visiit. Iseasi on see, kas abielust enam asja saab, aga oma naise mõnitamisele peaks lõpu tegema.
k
kas/ 9. september 2014 09:50
Sa siis aru ei saa, et antud hetkel on see Savisaar, kes teema uuesti üles võtab. Selline magus heietus ja teeb ikka haiget ka - mõlemale poolele kusjuures.
Ja milline ilus kate: THI võiks oma naist ikka kaitsta!!
Elagu, Edgar demagoog!
s
selgeltnägija/ 8. september 2014 13:39
Oi, tuligi jutt Evelinist. Ma just mõtlesin, kas tõsti mu ennustus - jutu jätkub kuni ÕL majandusaasta aruanne kinnitamiseni ei leia kinnitust.
Aga mis puudutab Toomast- ega patune koer haugu.
v
vene agendile/ 8. september 2014 13:38
Vilja lükkasid lindiskandaali ilmsikstulekul enda asemel tuleriidale. Kus siis oli see mees,et abikaasa eest välja astuda. My ass.
o
ooo/ 8. september 2014 13:36
Olen härra Savisaare arvamusest meeldivalt üllatunud. Äkki polegi nii paksu nahaga kui mõista on andnud.
n
nõrgake/ 8. september 2014 13:36
Kõigepealt kaitse ennast ja oma erakonda laimajate eest ja alles siis hakka teiste eest muretsema!

m
MulgiMaali/ 8. september 2014 13:36
Tundmatu kirjutab: Rääkigu ausalt ära, mis värk on? KUULE, inimene! Kes sa selline oled, et sulle peab ette kandma, mis värk on? Sina vaata oma elu ja värki, ära roni sinna, kuhu sul asja pole. Minul 80- aastasel vanuril on lausa vastik lugeda neid arutuid hõikeid. Tuleb välja, et terve Eestimaa on ausaid ja kombekaid täis, ainus must on Evelin. Kogu see juhtum on nende pere asi ja las neil klaarida see omavahel. Mida te kaagutate nädalast- nädalasse. Ma ei õigusta käitumist, kuid kiviga ei viska. Andke inimesele RAHU, halastage lapse pärast, kui teil vähegi mõistust on.
v
8. september 2014 17:19
Vaat see on õige jutt. Mis te kaagutate nädalast nädalasse, nagu muust enam rääkida polegi.
e
Edgar Savisaar!/ 8. september 2014 13:28
Sinu sõnavõtt paneb väga positiivselt imestama, see on üks väga asjalik mehine tegu! Kummardus selle eest, et esileedi kaitseks sõna ütlesid.
v
vunts/ 8. september 2014 13:36
Ja kohe väga mehiselt veeretas Vilja tanki alla. Kohe väga rüütel.
j
8. september 2014 13:42
k
9. september 2014 15:33
kohe mitukorda võtis,ehk ikka võttis?
m
mees/ 8. september 2014 13:25
Seadusliku abikaasa kaitseks astub ikka mees selle sõna otseses tähenduses ,mitte meeste kooseluseaduse pooldaja....
k
Kas potselui on patt ??/ 8. september 2014 13:19
Samas kiidetakse ja poolvägisi tahetakse peaprokuröriks sokutada naisterahvast kelle suhete ajalugu ei jõua ükski ajakirjanik kokku kirjutada.Eriti koomiliseks teeb asja see,et moraali õpetavad lausa staarid Jaanus Rahumägi,Jeedik Savisaar ine.ine. ...
m
miks Savisaar/ 8. september 2014 13:16
aga , mitte seaduslik abikaasa ei kaitse pere au?
l
lihtsameelne/ 9. september 2014 09:55
Ja Savisaar siis kaitseb kedagi või? Näitab ju näpuga ja võtab teema uuesti meedias üles. Kui poleks seda Savisaare ütlemist olnud, siis oleks see skandaal juba unustuse hõlmas.. Aga näe, abivalmis Savisaar ulatab meediale päästva kõrre ja teema arutelu aina jätkub.
k
kui halb, siis on hea/ 8. september 2014 13:13
e
ei ole siin midagi/ 8. september 2014 13:10
evelin suudles, evelin vastutatagu. siiani ei ole ta midagi öelnud. mingi fb-s heietamine, pole vabandamine. olgu aus ja rääkigu ära, mis värk on.
m
Mille eest ta vastutama peab ja kellele?/ 8. september 2014 13:34
Mitte kellegil pole mingit konkreetset infot, aga kohut mõistma on kõik meistrid!
Kas teil endal pole elus kunagi olnud olukorda, kus vajate õlga, kuhu toetada? Tuge, head sõna!
Andestamine on võimas tervandav jõud.
Olge õnnelikud inimesed - nähke ainult head, mitte need õnnetud negatiivsed anonüümsed kommenteerijad.
See õelus teie südames, mõjub ju ainult teile endale laastavalt.
j
järeldus — - põhjal / 8. september 2014 13:40
ära looda, raisakotkad halastust ei tunne
y
YYY:/ 8. september 2014 14:25
Evelinil ei ole õlga kuhu toetuda....Jamajutt, temal just ongi igasugused suhtekorraldajad ja psühholoogid abiks. See matsiplika aga ei oska seda kõike ära kasutada ja tegi enda margi korralikult täis....
o
Oota, oota/ 8. september 2014 14:50
Ja sina, kuidas sind, kes sa Presidendi abikaasat, või ka ükskõik keda, matsiplikaks nimetad, kuidas sind nimetada? Või on sinule lubatud?
t
Tõlgendamisega probleeme?/ 8. september 2014 16:35
See on ainult sinu arvamus asjast.
Kõik see, mida sa siin välja ütled, on see, mida sa endas vihkad ja eitad, see on peegeldus sinust endast!
Sinu kommnetaar näitab, et sa pole õnnelik ja sinu südames elav viha laastab sind lõpuks haigeks vanuriks, kes üksinda oma kondist kätt veeklaasi järele sirutab, sest sul pole kedagi, kes selle sulle annaks...sest keegi ei armasta sellist musta südamega inimest!
y
Y:to: tõlgendamisega probleeme!!!/ 8. september 2014 22:28
Minu südames pole mingitki viha,vaid nördinud olen,et eestlaste au ja uhkus on jalge alla tallatud terve maailma ees.... Mul on tõsiselt häbi ja piinlik...Ja kondised vanurid elavadki tuleviku eestis , kas ongi siis enam kedagi,kes neile veeklaasi ulataks? Must lagi on mu toal, mitte must mu süda. Tervisi Evelinile.
k
8. september 2014 15:43
Käitus jah halvasti - aga see pole veel nii suur kuritegu, et surmani nüüd sajatama peaks - lõpetage juba, kopp on ees. Ise oma mögisemisega tekitate olukorra, et see teema ei lõpegi.
r
raivo/ 8. september 2014 16:12
kuritegu või mitte aga mina tõstaks oma naise kohe teise poole ust ja kohvrid näppu.
t
8. september 2014 16:15
tegemist polnud sinu naisega - niiet rahune maha
r
raivo kullake/ 8. september 2014 20:33
kui teil oleks sarnane situatsioon, siis suure tõenäosusega oleksid sina, kui esmane petja, juba ammu ukse taga. Sul ei avaneks võimalustki:)
z
ziidiuss/ 8. september 2014 12:56
Jah,võib-olla peakski,eriti kui kuulujuttude põhjal ise selles tembus nagu süüd peaks tundma. Aga Savisaar? Tema ise ju ei astunud Vilja kaitseks kuskil välja,mustas teist kenakesti, samas kui naine püüdis siiski delikaatselt välja vingerdada t e m a armuasjus a'la "kuulsal mehel on alati austajate ring ümber" jne.

e
ei näe põhjust/ 8. september 2014 12:45
tema kaitsmiseks. Õppigu parem käituma, nagu on kohane intelligentsele inimesele.
n
Näe põhjust!/ 8. september 2014 13:26
Oled õnnetu inimene näed kõigis halba, oled õnnelik inimene, näed head! See halb sinu südames teeb halba ju ainult sulle endale, sest kellegile teisele ju korda see ei lähe, mis sina tunned, kas tõesti nii lihtsast asjast aru ei saa?
a
8. september 2014 14:56
Aga miks enamus "intelligentseid" kommentaatoreid ebaintelligentselt käitub?Teist oskavad õpetada aga ise?
1
14.56 ja eelmine ja iga teine eestkoste/ 9. september 2014 15:46
Ja ebaintelligentsed oskavad vääritu käitumise ka maailma väärikamaks teoks tunnistada oma saja kommentaari abil.Ise,ise-igal isel on pea otsas,sa ei pea oma tarkust meile peale suruma,see ei toimi nagunii.Sinu labasust demonstreerib väga edukalt.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee