Kommentaar

Mart Helme | NATO-ga ei kaota Balti riigid oma vabadust kunagi

Mart Helme, suursaadik, 3. september 2014, 18:51

17 KOMMENTAARI

e
EESTLANE IKKA ISE eelkõige/ 4. september 2014, 12:08
„…Tegelikult garanteerib meie vabaduse ainult see, et iga mees on püssi ja oma elu hinnaga nõus seda kaitsma, mitte keegi teine ei saa seda meile lubada!...“
Loodame jah, et avaliku joomise seaduse ei viiks alla ESTI MEHE P O T E N T S U ST ja ei vii allapoole eesti naise viljakust EESTIS.
OLEW AIT
EIP
o
OLEW AIT Eesti Kodanik/ 4. september 2014, 12:04
Võib öelda küll, et see külaskäik oli nagu pulmad ja Obama kõne oli isamehe kõne.
Aga meeldiv siiski. Ega siis ilma minuta ei oleks teised erakonnadki oma programmi paarkümmend aastat tagasi kirjutanud - kui miskit aitab, siis ainult NATO. Balti liit ja kõik muu on hea, aga NATOsse kuulumine ja selle nimel tegutsemine PEAB olema.
OLEW AIT
EIP
p
Paneb ikka üllatuma küll/ 4. september 2014, 10:54
Kas tõesti mart on hakanud juba valimispropat tegema? Pole mõtet! Ka Brežnevit kiideti pääle igat kõnet. Aga rääkis ju tühjust. Mis täna teisiti on? Eriti, kui seda teeb punaparunist mõisnik!
p
Papi/ 4. september 2014, 09:55
Nii nagu USA sõdib viimase ukrainlaseni Ukraina vabaduse eest, nii sõdib ta ka viimase eestlasena Eesti vabaduse eest. Või oli see vana Rooma strateegia, et teiste kätega oma huvide eest sõdida? Aga milline au selle eest!
p
Papi/ 4. september 2014, 09:56
n
4. september 2014, 09:49
NII, NII, 1939 AASTAL MARSISID VENELASED JA VÕTSID TALLINNA JA EESTI NAGU NIUHTI JU ÄRA. TEKIB SIIN KÜSIMUS SUURELE RINGILE. EESTIT EI TULNUD JU KEEGI 50 AASTAT KAITSMA. KUS OLI TOL AJAL SIIS AMEERIKA. NAD LIHTSALT SITTUSID PÜKSID TÄIS. JA MIS TE ARVATE, ET NATO KAITSEB MEID. SITTUVAD JÄLLE PÜKSID TÄIS JA VANKAD ON JÄLLE EESTIS. ON MIDAGI SIIN VALESTI KIRJUTATUD VÕI. MÕELGE SELLE PEALE.
a
Anton/ 3. september 2014, 23:54
Tegelikult garanteerib meie vabaduse ainult see, et iga mees on püssi ja oma elu hinnaga nõus seda kaitsma, mitte keegi teine ei saa seda meile lubada!
l
Lugeja küsimus Mart Helmele/ 3. september 2014, 23:24
"Balti riigid ei kaota vabadust kunagi."
Aga mida Eesti riik(mitte vabariik - toim.) tegi 1. 05. 2004?
o
oot-oot!/ 3. september 2014, 22:54
alles seesamune Helme kuulutas/hurjutas et venelased tulevad kohe kindlamapeale jälle meid "vabastama". Kuidas nyyd nende asjadega siis on? Ehk onu otsustaks ära...

i
isehakanud/ 3. september 2014, 22:01
punamõisnik väriseb oma mõisa pärast
n
näeme veel / 3. september 2014, 20:55
Putleri pseudooptimism hajub peagi, algab tavaline purjus niutsumine- patšemu nikto nje uvažaajet :0)
n
No.../ 3. september 2014, 20:33
...pole kahtlust, et Obama on andekas oraator, kui isegi Helme taoline langeb pärast seda õnneuima ja kaotab reaalsustaju. Mingit Venemaa põlvilisurumist ei tule. Hoopis Venemaa võttis ette suure mängu seoses dollari põlvilisurumisega. Kahtlustan, et sellele eelnes põhjalik ettevalmistus ja liitlaste kinnistamine. Sihikule võeti USA ülemvõim ja selle lõpetamisest on huvitatud piisav arv mõjukaid riike, et asi teoks teha. NATO vihmavarju all on pärast Obama kõnet meie meestel vist soojem tunne ja las siis olla. Aga see paik pole tegelikult sündmuste epitsenter. On alust arvata, et üks ajastu on taas lõppemas ja sedakorda USA ajastu. Laamendamine Ukrainas saab läbi, Obama visiidi järgne rahvushüsteeria hajub samuti ära ja peale tulevad uued sündmused, mis hakkavad maailma uuenevale näole valgust heitma. Kuna Eesti on end täna väga jäigalt positsioneerinud, siis meile võivad need sündmused mõningast pettumust valmistada.
a
Anton/ 3. september 2014, 19:52
Tegelikult on ohus Frau positsioon Euroopas pärast seda, kui poolakas Tust saab Rumpumpeli asemel juhtivaks tegelaseks Euroopas! Kuidas küll sakslased seda ärahoida ei suutnud? Paneb kohe muretsema või nii!
e
Ei kao see Venemaa kusagile/ 3. september 2014, 19:20
Ameerika vastu on ka Ladina-Ameerikast paljud riigid ja Venemaa hakkab suhtlema nendega, tahame me seda või mitte,aga jah...meid on väga labaselt ära kasutatud.
p
Putinist/ 3. september 2014, 19:34
Täna sai Vene President au osaks ja võeti vasti Mongoolias, kogu Venemaa juurte juures! Ladina-ameerika pole just kindel, nende eliit- Kuuba, Venetsueela vast küll jah.
r
rr/ 3. september 2014, 19:03
Sisuliselt kasutas USA meid alatult ära.
j
Jah/ 3. september 2014, 19:34
Meid mongoli-tatarlasi ta ei austa! Fasist!

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee