Eesti uudised

Karistus? Enda soov? Miks Evelin Ilves Norra riigivisiidil abikaasat ei saada?

Karoliina Vasli, 2. september 2014 07:00

215 KOMMENTAARI

k
Kroonika fotod / 3. september 2014 11:12
Ühel fotol on Evelin haaranud kahe käega ümber mehe. Mees seisab käed kõrval. Teisel pildil suudluse saamiseks küünitav Evelin saab oma tahtmise: mees ei lükka naist tagasi. Avalikus kohas amelemine ja suudlus on kahtlemata Evelinile presidendi abikaasana andeksandmatu eksimus. Tähtsust ei oma, milline on tema koduste suhete seis. Suudlusest ja kallistusest hullem on see, et Evelin koos kaaslasega istus autosse, mis ei kuulunud Kadrioru lossile. Isegi kui selles autos muud ei tehtud kui jätkuvalt suudeldi, on ilmvõimatu tõestada, et intiimse suhtega mindi lõpuni. Ja polegi vaja. Evelin tegi haiget oma perekonnale, kas see oli vabandus meedia kaudu? Tavainimeste kohta on ebatäpne öelda, et saime haiget. Pigem solvati Eestimaa naiste väärikust, nagu kirjutas Jaanus rahumägi.
Talle ja lapsele oleksolnud parim, kui nad olekski jäänud Ameerikasse.
k
kohtunik/ 3. september 2014 08:04
karistus on see kui pool aastat magab käed teki peal ja kogu ülejäänud elu elab ainult palgast
ä
ära nüüd niii õela ka ole/ 3. september 2014 17:40
elagu palgast """ Miinimumpalgast ! No eks sutsu ole sukasääres kah,aga ei sealt täi võtta.
d
Dressid ja talvesaapad/ 2. september 2014 23:08
No ma ei tea. Äkki pole pööningul kõik korras.
p
prantslane/ 2. september 2014 22:54
Mis mõttes - ``suudles kirglikult``. Sellel pildil on ainult näha, et põsed on mingil määral vastamisi. Kirglikust suudlusest on asi ikka väga kaugel. Võibolla siin nimetataksegi sellist asja ``kirglikuks suudlemiseks``, aga kui see nn prantslasest Vincent püüdis seal midagi korraldad ja ülejäänud kambajõmmid ka, kes posti tagant filmised, siis jääb kõik see nende südametunnistusele, kaasaarvatud ilma emakata Lensin. Pea püsti Evelin ja tema perekond!
m
Mr.Z/ 2. september 2014 22:48
"Ja see ,,daam,,on ka tuntud nimega" OK, kes see siis on?
k
karlsson/ 2. september 2014 20:56
Lugesin mõnda ega tagasi ,et presidendi pingviinide paraad on üks suur rahva raha raiskamine.Kas mitte Savisaar ei soovitanud need vastuvõtud ära lõpeda.No nüüd ongi alus vastuvõttude lõpetamiseks olemas,sest pole presidenipaari ,pole vastuvõttu.Iga halb asi on alati millekski hea.Kui nii ,siis suur tänu Evelinile skandaali tekitamise eest!Tammepuu ka Ärma õuele istutatud ja punkt!
m
Mileina/ 2. september 2014 18:43
Ei hakanudki rohkem neid komme lugeda,sest mis siin ikka kirjutatakse on rohkem kui jube ja see sõnavara.Kõik sarjavad seda Evelini,esileedi ei tohi teha seda ja teist ja kolmandat.Temast võib ju ajakirjandus kirjutada,tema tegevusest ja tegevusetusest,kus ta käib,kellega musitab jne.Jah,eks ta vast ole ,,inety,,esileedi kohta küll ja ajakirjandusele see on nii mokkamõõda.Ja see Krista Lensin,nu kohe nii õnnejunnis,vastik kohe lugeda ja see irvitav nägu,üleolev ja rumalalt uhke.Esileedist võib jah,kõike kirjutada aga miks ei kirjutata T.Ilvesest miskit,pole raske arvata,sest see on ajakirjandusele keelatud.Miks ei kirjutata sellest,et meie nii,,austatud,,presidendil on juba ammu olemas,,armuke,,kõrval???Ja see ,,daam,,on ka tuntud nimega.President on aastaid Evelini petnud ja Evelin teadis sellest,kuid püüdis teha alati,,head,,nägu!!!!Teie nüüd hakake kohe mind sõimama siin,sest seda te ju oskate.Mina arvan,et Evelin tegi kõik õieti,kaua võib kannatada mehe kõrval ja teha head nägu halva mängu juures.Lensin sellest pole kirjutanud,sest ei tohi ju aga teadis.Lensin on hoopiski üks räpane eit ja eks ta sai ka oma poeapesu kätte---sest kuidagi nüüd vait jäänud,paras sellele saastale!!!!!!
l
2. september 2014 19:17
Lensin tegi ruumi uuele?
Vaat et saab veel ordeni rinda, et päästis riigi patuse esileedi käest.:)
v
vaene evelin/ 2. september 2014 19:49
selle kommentaari peale tuleks ette võtta järgmine poisu
t
2. september 2014 20:32
Turueit on rääkinud-vaene Evelin,Toomas sundis vägisi hekitaga passima ja abielluma.Inglike lendab taevapoole,essu rida järel.Ei saa rahu süüdlaste otsimisel,kuigi Evelin tunnistas süüd vabandamisega.Kas seda pidi ka püstoli ähvardusel tegema.Lõpetage see matsianna jutt,keda see huvitab.Mis tehtud,see tehtud,igaüks vastutab ise oma tegude eest,suuvoodrid vaadaku oma elu.Räpane vale jookseb nagu 10 nr niit-tema tegi,tema ütles,mis siin pläkutada üht ja sama kümnes kord.
b
Britt/ 2. september 2014 21:05
:) esileedi teadis juba siis kui oma veel abielus abikaasat püüdis iga hinna eest missuguse mehega tegu:) see mis sa ise teed tuleb sulle endale ju tagasi:) teiseks presidendi nn pikaajalisest armukesest ei kirjuta keegi aga evelini pidutsemisest ja miilutsemisest kirjutas pea kogu maailma press :)
o
Oh britt, kui naiivne või siis lihtsalt manipuleeribv sa oled!/ 2. september 2014 21:45
Loomulikult ei kirjutata presidendi armukestest ja ei hakatagi kunagi kirjutama.
Miks see nii on, tead isegi. Ära mängi lolli, mees!
o
ojehh, kuidas võtta/ 2. september 2014 16:50
Dress seljas, kapuuts üle silmade, aga ikka laseb autojuhil ennast koos sõbrannaga kohvitama sõidutada. Aga kuninglik paar Wiliam ja Kate sõitsid nädalalõppu veetma hoopis rongiga.

l
loll peast/ 2. september 2014 16:43
Kiidan otsust et Evelini Norra minna ei lastud, muidu hakkab Norra meestele silma viskama ja ongi jälle uudises et Evelin suudles jälle võõra mehega. Vähemalt hoiab riik tema pealt lennuki piletite raha kokku
k
keegi ei taha evelini kätt / 2. september 2014 16:16
ei norra kuningad ega prantsuse kokad, oh, õnnetust evelin, isegi matsid ei anna kätt ja kohvikus ei teenindata, mine aga bali saarele puhkama
m
maksumaksja/ 2. september 2014 15:23
Jäeti?! Tommy-boy ise või tentsik Sildam jättis? Aga igal juhul õige suhtumine selle seltskonna
poolt üle pika aja. Vanasti sai blond kõik mis ta vähegi tahtis (kallis ametiauto, talu renoveerimine
rahva raha eest jne, jne). Vahel harva võidutseb ka ÕIGLUS!
2. september 2014 16:29
homme õilmitseb teie õiglus edasi ja tuleb jälle uus jutuke.
palju makse maksad?
m
2. september 2014 18:00
MIs see sinu asi on,teie ju riigileival ega pole kunagi töödteinud ega makse maksnud.Hullud võivad.
n
noh/ 2. september 2014 15:01
Aga ta ongi ju t6estanud, et ei saa oma positsiooni/tööga hakkama. Nyyd polegi muud teha, kui asotsiaali kombel selg kyyrus ja kapuuts peas mööda nurgataguseid käia..
n
No kuulge..../ 2. september 2014 14:41
Hr. President võiks eestlastele eeskujuks olla ja nädita, et ka kõige halvemast võib koos ülesaada ja edasi minna. Pere mure on ühine mure.... Lahutus näitaks ainult oskamatust probleemidega toime tulla. Milleks ära joosta!?
k
karm kuid õiglane/ 2. september 2014 16:11
Koos edasi minemiseks on vaja, et süüdlane mõistab, millega hakkama sai, ning kahetseb tehtut.
Praegu siiski paistab et patuoinas haletseb iseennast, ei enamat. Tema lohutajad ja kaitsjat teevad talle karuteene: see inimene peab vitsad täielikult kätte saama, et midagi kohale jõuaks. Kui ei jõua, siis pole kusagile koos minna!
p
2. september 2014 16:15
President kannab siiani abielusõrmust, nii et ära muretse teiste muresid.
v
2. september 2014 16:49
Vot nüüd inimhingede spetsialist väljas, temale paistab...
k
Kuule karm,/ 2. september 2014 21:49
jäta enda poolt öeldu meelde siis! Kui oma naist petad, siis kahetse! Kui oled naine ja sind mees petab. siis kalla sopaga SURMANI!
n
nuu nii/ 2. september 2014 14:33
suhted on suhted, kui targad inimesed peaks oskama sellega toime tulla.
<
2. september 2014 14:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
just/ 2. september 2014 14:46
nii, kõik on õige, moraalist pole see mutt kuulnudki
1
14:32-le/ 2. september 2014 14:50
Just, Jumal on rääkinud! (oleksid võinud vahepeal hinge ka tõmmata sul tekkis vist lausa õhupuudus)
l
leo/ 2. september 2014 16:31
kuule pedofiil,ehk rahuned maha.
istu lihtsalt seal rootsis rahulikult edasi,kuni sind vangi pole pandud
n
no/ 2. september 2014 14:58
Ja kas lõpuks jäi hing kinni, et enam sappi ei pritsi ?
n
nO/ 2. september 2014 15:18
Kas vanainimesel ei ole ilusa sügisilmaga tõesti muud teha, kui siin viha õhutada.? Või on endal elu nii ilma rõõmudeta olnud, et nüüd ainult kibestumus alles jäänud ?Ja see nüüd küll enam kuidagi asja ei muuda, kui siin mõned püüavad oma ülimalt kõrget moraalsust esitleda, see ilmselt ikka rohkem iseenda enesetunde tõstmiseks. Ja karavan läheb ikka edasi.
h
hr/ 2. september 2014 14:08
Pill tuleb pika ilu peale.......

a
aga/ 2. september 2014 14:03
See on ilmselt nende sündmuste loogiline jätk, selle tee valis Evelin . Ei saa ju keegi kahel toolil korraga istuda. Kui Evelin Ilves valis sellise tee edasiminekuks, siis ei olegi muud, kui soovida talle valitud teel õnne. Tere tulemast töötegijate ridadesse, Evelin!
j
Jep/ 2. september 2014 13:47
See on siis tänane üllitis, aga miks alles kell 7 avaldatud? Pealkirja on vist kogemata küsimärgid sisse jäänud??? Kui kirjutajal oli endal nii palju küsitavusi, et milliseid sõnu kasutada, siis üldiselt mind lugejana see ei huvita. Miks Evelin abikaasat ei saada, see on ju juba nii ära kirjutatud teema, et puudub uudisväärtus.
Tegelikult tahaksin teada, et mitu nädalat neid nupukesi samal teemal veel "treitakse"????????????
o
2. september 2014 14:53
Oh, homme jälle järgmine tulekul, vaja vaid kõik läbihekseldatu veidi teisipidi kirja panna ja kõlbab taas.
t
Turundaja/ 2. september 2014 13:43
HUVITAV, KUS PROUAKE KA ÖÖBIB TALLINNAS? KAS KADRIORUS???
u
uue toyboy juures/ 2. september 2014 13:59
või saku muti uberikus kus treivad koos kommentaare
v
2. september 2014 14:00
Vaat, mitte ei tea aga katsu välja uurida.
n
nai/ 2. september 2014 13:11
Olen alati imetlenud Evelini julgust seista oma vaadete eest, aga seda ei saa ta kindlasti enam teha presidendi abikaasana. Abieluvälised lembehetked ei takista enamus amitkohtadel töötamast, aga sa ei saa nn.töötada kellegi abikaasna, kui täieõiguslik abikaasa ei ole. Mina näen kaht varianti...kahjuks, kas lahutus presidendist või presidendi tagsaiastumine, käesolev variant on kaotanud rahva usladuse ja sellisel moel enam jätkata ei saa.
m
2. september 2014 13:56
Miks peaks pesident tagasi astuma`?!
n
no/ 2. september 2014 13:08
ihusekretär rahva raha eest ka kätt hoidmas jälle, aga eks palga peab muidugi välja teenima, olgu siis või Evka p....ses hingeelu heietusi kuulates... Aga Evkale õpetuseks edaspidi, ei tasu rahvale p.. näkku istuda ja eputada, sest kunagi ei tea, millal elu rajalt maha veereb. Nüüd ongi shitt leivakotis.
m
Made Kalev/ 2. september 2014 13:03
Ma arvan selle koha pealt, et meie riigis on palju tõsisemaid asju, millele niiiii suurt tähelepanu pöörata. Loen neid raevunud kommentaare ja imestan, kui suure mõnuga pritsitakse viha ja ikka nii, et eelmist kommentaari üle trumbata. Kas on siin ka kadedus mängus?
v
2. september 2014 14:04
Vaata, see on lihtsalt solvav, kui üks naine, kes on abielus Eesti presidendiga, ühe tähtsaima tegelasega riigis (ja minu arvates veel üsna sümpaatse ka) käib väljas avalikult ringi aelemas mingite prantsuse poisikestega.
h
2. september 2014 16:07
e
2. september 2014 15:43
Ega sinu oma peab ikka üle kõige olema,kellele sa siin kade siis oled või kannuseid teenid?Loe neid kommentaare ja sul on õigus vaikida.Aga ei,sajas ving kohe teele,vaata nüüd ennast.
m
2. september 2014 15:47
Made kalevitele juba selgeks ei saa,pole mõtet üritadagi,et esipaar käitugu Eestiriigi esindajatena väärikalt.Kalevitele meeldib lodevuspagulus ja lõdvapüksikummiga eided.
b
baeb/ 2. september 2014 12:32
kadugu tööle tehku tööd ja saagu palka mitte riigi kulul lulli lüüja
k
2. september 2014 12:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Made Kalev/ 2. september 2014 13:04
t
to Küll on tore/ 2. september 2014 13:54
Saate sellele ise kaasa aidata klõpsates lingil Teata ebasobivast kommentaarist

e
Eveline/ 2. september 2014 11:44
Vaese riigi vaene president.
N
?/ 2. september 2014 22:12
Nii vaene ta nüüd ka pole:)
i
Isver/ 2. september 2014 11:34
a
arvamus:/ 2. september 2014 11:22
Nii on lood presidendipaarikesega tegelikult, puhas äri ja pettus:
http://youtu.be/agD90v1NVfQ
i
2. september 2014 11:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
rõve/ 2. september 2014 11:20
Milles laps süüdi on? Kõige haledam on see, kui täiskasvanud hakkavad lapsi kiusama, sest vanematega on neil probleemid. Ja siis ise räägivad, kuidas lapsed on julmad.
Selle "parasiidi" elu on käinud täpselt nii nagu nõunikud, etikett, vinguv rahvas ja kõik teised on tahtnud. Võta kaalust alla, tee naeratus korda, pane see selga, ära seda selga pane, seal võid käia, seda võid teha, aga seda kindlasti mitte. Julged inimene olla ja eksida, siis elatakse kukil, iga sammu jälgitakse, isegi WC-s ei saa ilma meediata käia. Sa ei suudaks nädalatki nii elada. Usu - presidendi abikaasa ei kandideerinud sellele kohale. Ta lihtsalt pidi oma mehega kaasas käima.
Ole tema peale tige, kui tahad, aga laps jäta rahule. Mitte midagi ei näita kuskilt, et Evelin poleks oma lapsele tähtis ja hea ema. (see, kas hea ema niimoodi peol käib - kui selliseid asju juhtuks igal nädalavahetusel, küsiks ka mina seda. Seda juhtus kord elus ja miks nii juhtus ja pea kaotati - ei tea. Tegu ja karistus igatahes proportsioonis pole.)
k
2. september 2014 14:35
Kord elus,lubage naerda,ahahaaaa.Õpitud amet ,ei mustik moodu jäta.
j
Jah/ 2. september 2014 15:02
küll peab / ikka kibestunud ja elus kõigest ilusast ilma jäänud olema, et nii sapine on.
l
2. september 2014 15:50
Lambottimine ja Ilvesmaania jätta!!!
o
2. september 2014 10:57
oi ussid.juba ussitate siin.minge parem tööle.
u
2. september 2014 20:02
o
on aeg / 2. september 2014 10:56
Jätke se lamnottimien järele.
Nime Lambot kandis võimuihas tuulepea Evelin (sündinud Int) lühikest aega , see oli esimese mehe nimi.
Lambotit ärge eksnaise tegudesse küll kiskuge. Naine alustas abielus Kiki-Mikiga sahmist ise veel esimeses abielus olles. Mõlemate lahutuste venimise taga oli ühine mammonavara eelmistes abieludes.
f
Fanny/ 2. september 2014 10:53
Aja Kirjanik!!! Miks ei tohi ajakirjanikud kajastada seda, mis meie ajas ja riigis toimub?
j
Juss/ 2. september 2014 15:11
Kajastati juba. Nüüd võiks "kajastada" midagi olulisemat. Kõrvus kajab juba sellest kajastamisest.
j
Juss/ 2. september 2014 10:50
Jälle keedetakse suppi üle nagu Eestile kombeks. Aitab küll juba. Mulle on ta selle ajakirjanduse sõja tõttu juba sümpaatseks muutumas. Meie oma prinsess Diana.
s
siis/ 2. september 2014 15:06
d
2. september 2014 15:53
Diana-oi kullake,on sellekõrvalt küll ingel.Mis sa sonid sooja ilmaga-mõistus ae!!
k
2. september 2014 16:10
Kuhu see mõistus sul uitama läks, et siin teda taga otsid?
j
Jussike juulake/ 2. september 2014 16:46
See oli sinu appihüüd,aga seda pole ju tulemas kusagilt,satead seda ise ka.

i
2. september 2014 10:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Ehee/ 2. september 2014 15:06
j
just/ 2. september 2014 10:38
Küll on ikka hea et on olemas Evelin Ilves-muidu poleks ju leheneegritel millegist kirjutada-elagu Evelin!
b
Britt/ 2. september 2014 10:32
e
eit/ 2. september 2014 10:26
ajakirjanikud võiks ka ajusid kasutama hakata , jätke inimesed rahule . peres kasvab laps , kas see ei tule kellelegi meelde . nagu hüäänikari .
n
no/ 2. september 2014 16:13
mis sa ometi öögid kogu aeg, öäkk ja öäkk, pane näpud kurku saad vaevast lahti.
a
ah/ 2. september 2014 15:08
Ajakirjanikud peavad arvestama, et peres on laps, aga oma ema mitte?
o
oma ema/ 2. september 2014 17:25
k
Kats/ 2. september 2014 10:24
Jätke ometi inimene rahule!! Tal on oma elu elada,teie elage oma elu.
e
2. september 2014 14:07
Ei jäta vat! Inimene peab vastutama om tegude eest. Mitte saba jalge vahel minema pagema ja ootama, et kõik mööda läheb.
t
ta / 2. september 2014 15:05
Juba ju vabandas avalikult, mis siis veel tegema peab. Mõnel inimesel ei ole ikka isikliku elu ollagi, siis püüab kommentaariumis keegi või miski olla.
m
mis tegema peab?/ 2. september 2014 15:10
Ise raha teenima? Tööle?
j
Ja/ 2. september 2014 15:51
Kas rahva koorem läheb sellest tõesti kergemaks, kui üks naine tööle läheb? Ärimehed keeravad hinnad üle vindi ja peavad oma naisi ja armukesi üleval, kedagi ei huvita, muudkui maksate.
j
Ja/ 2. september 2014 15:51
Kas rahva koorem läheb sellest tõesti kergemaks, kui üks naine tööle läheb? Ärimehed keeravad hinnad üle vindi ja peavad oma naisi ja armukesi üleval, kedagi ei huvita, muudkui maksate.
s
2. september 2014 16:00
sinul võib-olla mitte(isklik elu),teisteeest ära räägi,elagi oma elu,mitte Evelini oma.
1
14:07-le/ 2. september 2014 16:15
kes sind nüüd ometi hammustas?
a
alma,kats,eit/ 2. september 2014 14:44
kui riigiraha nemad rahule jätavad,vaikin kui haud.Kui siis vaid rõõmust hõiskan.
m
Mida siin keerutada!?/ 2. september 2014 10:20
Meile püütakse ikka udu ajada, et nii lühikeseks ajaks polegi nagu mõtet prouat kaasa võtta :-) Ta ei kõlba enam presidendi kõrvale! Meie presidendil on häbi sellise naise kõrval seista. Nii on lood!
ä
ära/ 2. september 2014 11:43
räägi presidendi eest, kas tal on häbi või ei, ela oma elu
m
2. september 2014 10:20
K
?/ 2. september 2014 11:05
Kus see kohvik asub? Jooks ka kookosepiima.
k
Kookos/ 2. september 2014 12:17
seda piima saab osta igast Selverist.
Kohvi saab teha ka igas kodus. Selleks ei pea minema MAHEKOHVIKUSSE.
p
2. september 2014 10:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kõigepealt tuleks/ 2. september 2014 10:55
selgeks teha kes keda pettis või petmata jättis. Kuramuse targad on siin kõik. Ei sümpatiseeri see paar ka mulle aga see hundijaht läheb juba üle piiri. Omad vitsad peksavad neid niigi küll ja veel. Terveks ülejäänud eluks plekk küljes. Aitab sellest õudsest sitaloopimisest! Uskumatu millised inimesed ikka on, ajakirjandus söödab ette ja hõissaa.....läheb järamiseks. Vahtige oma aiatagune kõigepealt üle, küllap leiaks sealtki mõne kondi mida järada.
m
2. september 2014 14:54
Minuoma täiesti korras,tule vaata,muru niidetud,lilled õitsevad,kass ja koer söödetud,ise mehega 50 a elatud,no ei ole kiskunud katuseidmööda käima,kodus ruumi kahele piisavalt.Mis riigi eesotsas toimub on juba häbematus kuubis.Kõik need jokkskeemid,turismitalu,kus President riigirahaeest magamas käib.Presidendi proua puhkab raskest tööst viiskuud aastas maailma eri paigus.On siin veel õigusriik või konnatiik???
n
No selge/ 2. september 2014 15:08
Jõudsin kommentaaride lugemisega siiamaani ja asi selge. / puhul tegemist kurja vanatädiga, kellel elu jooksul suurem osa rõõmusid saamata jäänud ja nüüd tigetseb ja kadetseb.
n
No / 2. september 2014 15:09
sellise väljendusviisiga inimesl nüüd küll kõik korras ei saa olla.
s
Selge,mis asi????/ 2. september 2014 16:14
Mis sa arvad,et impotendiga olen 50 a elanud ,ei ole millestki puudu olnud,püksikumm ka pole vedel olnud aga sigadusi eisalli.Kas lodevus on kadetsemist väärt,ära otsusta enda järgi.Ausaid on mõni veel jäänud siia kiratsema,elujõulised ammu saasta jalgealt pükinud.Ja siis tuled sina veel allesjäänuid mõnitama.Häbi võiks olla,kussa sellega,trambin jõuga edasi.
k
2. september 2014 16:22
kuule, memmeke, nii vana inimene nagu sina ei tohigi katuseid mööda kodjata, ole nüüd.Ja veel, miks sa nii kuri oled küll kui su elu nii, nii ilusalt ja lilleliselt möödunud?
n
2. september 2014 16:24
No on vast äge mammi, see 50-aastase staažiga, vaene papi.
1
16,14/ 2. september 2014 22:24
ja-jaa, saime juba isegi aru, et su mehe näol pole impotendiga tegemist, vaid lihtlabase sarvetekitajaga. Eks ta viha tee, et ta sinu kõrvalt teisi nillinud on ja nillib praegugi veel, aga tema kõrvale jäämise oled valinud SINA.
Trambi aga trambi. kergemaks ei lähe ja kahte risti ka hauale ei panda, et kõva trampija oli oma JÕUETUS VIHAS.
Et su jõutu viha SINU kurkku kinni jääks:)
n
No / 3. september 2014 09:50
kui kõik nii oleks, nagu väidad, siis ei oleks ju nii kibestunud ja tige, aga tigedus muudkui kasvab ja pidevalt vaja midagi tõestada. Ja aru ma ei saa, kes ja kuhu trambib ? Ja pidev teiste alandamine ja mustamine nüüd küll mingi kõrge moraali näitaja ei ole.

f
Fanny/ 2. september 2014 10:15
Isiksuse deformeerimine paradiisi tingimustes .
s
S/ 2. september 2014 10:11
miks ta ei saada!noo see ei sobiks vaat mis häbi jutte siin eestis on.ja mujalgi maailmas eesti vabariigi paarist!
t
TH/ 2. september 2014 10:07
Kahju. et meie hulgas ei ole enam proua Maaja Kallast. Ta oleks andnud olukorrale täpse hinnangu ja leidnud vastuse, kes ja kuidas peaks eluga edasi minema.
n
n/ 2. september 2014 10:01
kust nii koledaid riideid saab?
e
Evelin/ 2. september 2014 12:21
dressid on kõige sobivam riietus, kinkisin Modonnalegi oma disainitud eksemplari.
A
!!!/ 2. september 2014 17:36
Aga teleuudistest ma mäletan, et kuulus staar viskas selle rämpsu esimesse prügikasti, kus mingi lavatööline selle välja õngitses ja selga pani. Ja reporterid tundsid kurikuulsad dressid muidugi ära ning interviueerisid nende kandjat. Et kust saadud j.n.e.
j
jah/ 2. september 2014 09:51
Meil on veel meeles, kuidas Elevil Ilves üksi, ilma abikaasata Hiina riigivisiidil käis. See on neil kombeks.
n
2. september 2014 09:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
2. september 2014 11:41
te ise olete selle tiitli- esileedi, välja mõelnud. ju on orjarahval vaja tiitleid.
m
möhh/ 2. september 2014 09:48
Ei jõua ära imestada, kuidas võib ühel tava- eestlasel olla nii madal enesehinnang. Kuidas saavad kellegi tegemised, ütlemised, riietumisstiil kellegi elu nii segamini pöörata!? Naeruväärne, eks! Eestlaste olematust enesehinnangust räägib nii suguhaiguste statistika kui üksikvanemate register. Punnitage silmi ja minestage faktide peale!
t
To: jo/ 2. september 2014 10:02
Kasva suureks! On lihtsam elada!
j
jo/ 2. september 2014 10:07
ja veel - kas selline käitumine on eeskujuks meie noortele naistele ja emadele?
k
Kuule jo/ 2. september 2014 10:58
Paljud meie noored naised ja emad hõõrusid ammu enne Evelini saagat mööda Briti poissmehi , kannikad paljad. Kes siis süüdi oli?
m
möhhile/ 2. september 2014 15:01
Statistik,kas sina oled mitte tavaeestlane,osaled ka skeemide väljatöötamisel kust need eurostatid ja muu soga kõik tuleb?Kui sina suguhaige oled,pole teiste süü,näljane räägib ikka leivast.Punnita mõistust ja räägi asjast,niisama lahmida pole mõtet,seda usud vaid sina ise.
n
2. september 2014 09:47
Norrakatel hea meel kindlasti hoopis. Ei usu, et kuninganna sellise avalikult kergemeelse nn leediga kätt suruda tahakski, minagi ei tahaks praegusel hetkel. Sellepärast kuninglikust soost inimesed samaväärsetega ilmselt abielluvadki- neil oma esinduskohustused vähemalt selged ja kui teevadki midagi taunitavalt, siis mitte nii avalikult. Evelin käitub aga nagu mõni staarike, mitte esileedi. Need käivad ka ringi lõhkiste teksadega, ja kui "ei taha silma jääda", siis kapuutsides, nagu gheto- rahvas.. Üks esileedi võiks siiski aru saada, et talt oodatakse esindusikkust. Ja ega olegi muud teha, kui istugu ja joogu oma kohvi kodus, või pangu viisakad riided selga, mõelgu välja kuhu oma silmad paneb, ja täitku oma kohustusi (mida saarikesed enamasti tegema ei pea).
_
2. september 2014 09:59
_Sellepärast kuninglikust soost inimesed samaväärsetega ilmselt abielluvadki-.._
Ehk teeksid omale selgeks paar asja:
1. millise minevikuga naisega abiellus prints?
2. millise olevikuga/minevikuga on teised kuningliku soost pereliikmed?
3. kollasel meedial on kombeks "suunata" teatud rahvahulga meelsust, kuna nad omavad massmõtlemist ning neid saab ilusti nööri otsas talutada. Nagu sai öeldud: te enam ei mõtle ise, vaid teie mõtlemist suunatakse. Need, kellele on see kasulik.
m
2. september 2014 10:38
Ma mingit sellist vastust ootasingi tegelikult. Ärgem siiski unustagem, et ma üldistan. Jah, muidugi on erandeid, eriti viimasel ajal- mina räägin tavadest ja nende põhjustest. Ja meedia on viimasel ajal ikka üsna vaba lääneriikides. Ei ole nad kuninglikust soost perede kaitsel sugugi, ikka otsitakse skandaale, igal pool. Täpsemalt ei oska sulle vastata, kuna võin vaid oletada missugusest kuninglikust perest sa räägid, neid Euroopas päris mitu muide.
j
2. september 2014 10:44
Just nimelt: OTSITAKSE skandaale.
Rahvas toidab oma meeli teiste skandaalidega.
Kuid kaotab sellega oma energiat, mida võiks suunata oma elu eesmärkidele..
j
2. september 2014 14:09
Ja arukas inimene väldib neid, Evelin aga OTSIS lausa ise!
l
2. september 2014 14:11
Lisan- ja sai mis tahtis. Nüüd juba hilja, kui enam ei taha. Mõelda tuleb ikka enne kui teha.
1
10.44päevast päeva üks jahumine/ 2. september 2014 15:11
Kui neid treitakse(skandaale),siis ka leitakse,loogiline.Oleneb muidugi kelle omad on kirjutamist väärt.Presidendipaar peaks neid ikka esmajärjekorras vältima,otsigu süüd ikka enda juurest,mitte kõikvõimalikest -äkki see,äkki teine,äkki pole üldse olnud.
m
2. september 2014 16:22
Mis sa siis jahud siin päevast päeva. Oli 1 skandaal, aga jahumist 2 nädalat.

k
kas tuleb tunnustada eesti ajakikirjanikke = nemad tegid särtsaka,eriti noorusliku s.t.teismelise esimese / 2. september 2014 09:45
l,eedi siia patusele maamunale. Aitasid utsitada ja õpetada,aga noh,nüüd on neil jälle kont närida ,nüüd saavad solgiga loopida,
Neil jälle kõik niiiiii tore.
Aga seda oleks võinud ausad ajakirjanikud mõelda,- kõik pole nii kõva närviga . Mõni võib kreepsu saada,kui oma palavalt armastatud abikaasa kõrvalnaistest kuulub -näeb-teada saab.
Mõni võtab mürki,mõni ruttab surema,mõni läheb lolliks ..... kõik pole tugevad nagu ajakirjanikud
Ega eestlastel on jälle uhke sõimata.
See teadjate sõimukoor teeb selgeks,et kogu värgi rahastas CIA töötaja isiklikult.
Ilma sõimukoorita võisime mõelda,et Evelin kaotas arunatukese.
a
2. september 2014 14:11
Aga näed, sina ju said.
p
palun pikem pealkiri-9.45/ 2. september 2014 15:18
...ja sina koos temagaoled arunatukese kaotanud,keda su jama huvitab,igaühel omal pea otsas.Mis sa treid neid epistleid,ise tehtud,hästi tehtud.Keegi peale sinu ei sõimagi,sina üritad end ülesküttes ingliks saada,kahjuks kasvatad omale pagana sarved pähe.
j
2. september 2014 16:30
Ja mis moodi nimetaksid sa oma "tagasihoidlikku, vaoshoitud" kommentaari, kindlasti mitte sõimamiseks?
a
APPI KUI NÕME!!! / 2. september 2014 09:40
KUIDAS ON SEE VÕIMALIK?! PRESIDENT JA TEMA NAINE- EVELIN EI OSALENUDKI OMA LAPSE AKTUSEL?! ME POLE OMA KOLME LAPSE AKTUSTELT KUNAGI PUUDUNUD JA MA EI ANDESTAKS ENDALE KUNAGI SEDA, ET LAPS ON KOOLI ESIMESEL PÄEVAL AKTUSEL ILMA OMA VANEMATE TOETUSETA. Tuleb välja, et presidendipaar pole mitte lihtsalt saamatu paarina, vaid ka lapsevanemana... :( kurb.
k
Karjume jah?/ 2. september 2014 10:38
m
matsi-iida/ 2. september 2014 10:46
ja mida lapsed aktusel kardavad?
m
miks peaks?/ 2. september 2014 15:50
miks peaks üldse midagi kartma? asi on lihtsalt elementaarses vanemate osavõtmises nende lapsega toimuvas. Elementaarne hoolimine ju!
t
to miks peaks?/ 2. september 2014 16:36
Elementaarselt "peen" jutuvada sul.
o
OOt, et siis/ 2. september 2014 11:02
saatsid igal aastal , ülikooli lõpuni välja, oma lapsukese aktusele. Minu vanemad käisid siis kui esimesse klassi läksin, milleks veel edaspidi see vajalik oleks, ei saa aru.
a
A./ 2. september 2014 11:32
Kas see pole mitte veidi üledramatiseeritud, et Evelin ei osalenud 5. kl mineva lapse aktusel? Ei õigusta üldse Evelini käitumist Komeedis, aga see ei tähenda automaatselt, et ta ei hooli oma lapsest. Minu teada ei käi enamik vanematest kooli avaaktusel, kui laps ei lähe enam 1. klassi. Ma ka nt ei käinud oma 6. ja 11. klassi minevate laste 1. septembri aktustel, ei tulnud selle pealegi, et ma olen hakkama saanud andestamatu teoga :)
n
2. september 2014 14:14
Nõme oled ise! Ma oma laste aktustel küll vaid 1. klassis käinud. Milleks suurematel? Laps memmekas? Kas koolis narrima ei hakata? Mis toetust su laps seal akusel vajab?
v
vanaema/ 2. september 2014 09:29
Ja nüüd kujutage endale ette, et selline jama juhtus teie peres. Laps on juba suur, läks 5 klassi. Temal on kõige raskem. Aga miks see juhtus, meie ju ei tea. Võib olla see oli appikarje. Kahju, et tema varasem käitumine oli nii rahvavaenulik. Kui oleks teisiti, siis rahvas mõistaks teda. Ohh, seda rasket elu siin Eestis.
k
2. september 2014 09:28
KAUA VÕIB, sellest juba oli jutu paar päeva tagasi!!!!!! Teemade puuduse tõttu Ilveste peredraamast ilmselt loeme veel pool aastat
m
MINA./ 2. september 2014 09:27
elage ise ja laske teistel elada. POLE TEISE ASI ARUTADA .
m
Miks mitte?/ 2. september 2014 10:30
On ikka asja arutada küll!
j
Jah/ 2. september 2014 15:13
Madalad inimesed ikka külamööda arutavad, et kes kellega ja kui palju ja midamoodi ja..., Rohkema jaoks ei ole lihtsalt neil labastel klatrsijatel ei mõistust ega huvisid.
j
jah jah/ 2. september 2014 15:24
Veel labasemad käivad öösel amelemas,kas temal ka muuks enam mõistust pole.Kah huvid siis??
t
ti jah jah/ 2. september 2014 15:57
Ja need kõige targemad on muudkui mõnuga ninapidi teiste labasuse sees sonkimas ?
1
15.57/ 2. september 2014 16:25
enda nina ei paista saastaseest väljagi,hingata veel saad ikka?Trei aga uued kaitsekõned valmis,Hipodroomi serval ju aega on.
p
2. september 2014 16:39
j
jah, to 15.57/ 3. september 2014 10:23
kus siin kaitsekõne on? Intelligentne inimene lihtsalt ei songi päevade kaupa sellise teema kallal. Ja mida solvangute pildumine selle autori kohta räägib?
N
!!!/ 2. september 2014 09:25
Norrasse küll kaasa ei võetud, kui Obama visiidiks ja vastuvõtuks on esileedi end juba aegsasti koju tagasi tüürinud. Juba mitu päeva tagasi kodumail.
m
2. september 2014 09:29
ma tõesti ei teadnud, et laps pidi kohtuma Obamaga mite minna kooli
t
2. september 2014 09:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Teet/ 2. september 2014 09:41
Miite just väga ammu nimetati abielunaist, kes käis võõraste noorte meestega avalikult tantsimas ning musitamas pisut nagu teisiti. Mitte raske aja kandmiseks või appikatjaks, nagu mõningad seltskonnadiivad delikaatselt kirjutavad. Aga eks ka keel uueneb. Uued väljendid ning terminid.
j
JEEP/ 2. september 2014 12:19
Miks nii energiliselt? Kas olete mingi närvi läinud Evelini-proua fänn või? Muuseas, inimese sõnavara on päris hea harituse ning IQ peegel.
K
?/ 2. september 2014 09:59
Kas ise ka mõtlete, mida krjutate? Teie esmene lausa kõlab:
Evelinil on praegu raske aeg nagu ta mainis ja see on selgelt Ilvese süü.
Küsimus: Kumma Ilvese, palun täpsustada! Või vahest on Evelin jõudnud juba oma perekonnanime muuta, nii et see "Ilves" saab käia vaid Toomase pihta? Pole seda nimevahetuse uudist nagu veel lugema juhtunudki. Kui nii peaks olema, siis aitäh et meidki informeerisid.
i
irw/ 2. september 2014 10:37
Su enda kirjapilti vaadates on näha, et ega sa ise ka vist ei mõtle mida kirjutad :D
I
.to irw/ 2. september 2014 13:06
Irw? Las käia, naer on terviseks! Kugi iga koolilapski teab, et vanad arvutid jätavad sageli tähemärke vahele. Eriti just kiirel kirjutamisel. Juhtub vahel.
Kuid kuidas seletada mõttelagedaid ning ebaselgeid lauseid? Kus lauset võib mõista mitmeti? Kas hariduse, harituse või veel millegi muuga?
k
kuule, 13:06 jne./ 2. september 2014 14:20
ära aja tühja loba, ega see sind targemana näita, mis see sõnademulinmaksab.
s
2. september 2014 15:30
Sellelt IRW-ilt ei saagi paremat tahta,tuntud poolearuline pussukott-lõualott.Jämejalas räägitaksegi sellist keelt,ega see kunagi paremaks lähegi.
e
ei saa aru/ 2. september 2014 15:14
Millises " sellises" olukorras?
s
2. september 2014 09:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
2. september 2014 15:32
Aga kes siis veel,Evelin ju ka Ilves.
v
2. september 2014 15:34
Või siis Int-Lambot-Ilves,üks nendest ikka oli süüdi.

p
Pildid/ 2. september 2014 09:12
on kyll tehtud .Ma arvasin esimese hooga et moni autovaras on tabatud teolt.
m
2. september 2014 08:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to meedia/ 2. september 2014 09:11
mida sa puterdad siin põhjaeestist pärit "intelligents", ise ka oma jutust aru saad?
k
kollane liblikas/ 2. september 2014 09:30
Kas ÕL on ärileht või?
l
lõunaeestlane/ 2. september 2014 09:43
Kas Teie olete siis see kes tuleb Tallinnast ja maksab sellele odavale matsile meie küngaste vahel? Mille eest te maksate? Kui teada tahate, siis just siin küngaste vahel elavad kõige ausamad ja eestimeelsemad eestlased, vabad igasugusest ahnusest ja lollustest, kes teevad oma igapäevast tööd ja armastavad eestit ja oma kodukanti. Inetu on solvata kedagi, keda te üldse ei tunne.
l
lõunaeestlasega väga nõus./ 2. september 2014 16:35
Nemad on Tallinnast ja teavad kuidas elama peab,kuidasseadusiteha ja jokke treida,teised pole ju inimesed.Nende hoitud vabadus ei huvita kedagi,mõnitame mõnuga ja tarbime nende loodud väärtusi häbistavate tegudega.Õigust üle taevani.
s
soomlane / 2. september 2014 08:55
Miks jääb Evelin koju? kas tal on kodu veel alles, vöi kus see kodu on? kas toomas laseb ta sama katuse alla? veel rohkem häbi tegema eesti riigile/rahvale? mul kyll pm savi ma soome kodanik aga paneb imestama.
m
MATS/ 2. september 2014 08:53
Väga õige otsus. Tema kohalviibimine oleks pigem piinlikkust tekitav. Tõmbaks endale sealse kollase ning kõmuajakirjanduse liigset tähelepanu ning heidaks tema kui riigi esindusisiku kaudu meilegi halba varju. Ei maksa arvata, et tema seiklused ning skandaalid väljamaal tundmatud on. Mul on tulnud nii mobiili või skype kaudu nii mitmelegi väljamaal elava tuttava küsimusele vastata, et mis meil siin toimub. Nad on lugenud sealset meediat ja nende huvi on olnud täpsemalt kuulda.
o
2. september 2014 08:59
Oi, kas tõesti, MATS, või kohe mobiili ja skpe kaudu tulnud vastuseid anda, ära sa ütle?!
t
to 08:59/ 2. september 2014 09:16
Mida siin ikka imestada? Nüüd ju pea kõigil tuttavaid väljamaal, kes ka kodustest asjadest huvituvad. Ei maksa end sellest nii väga puudutatuna ning solvununa tunda, kui sinul neid seal ei ole. Või kui näiteks skype ei tunne.
t
to 09:16/ 2. september 2014 09:25
just, just, sinusugused lihtsameelsed, kes ei saa isegi irooniast aru, siin enamikus kirjutavadki.Ega sa kindlasti praegu ka aru saanud, mida ütlesin.
ä
ää/ 2. september 2014 10:38
oi mis see skyp üldse on?
p
piinlikust/ 2. september 2014 09:34
kronprintsess endine narkar ja üksikema, siiski võeti vastu, nii et seal press ja norra rahvas pole nii verejanulised kui siin
Huvityavad sul tuttavad, mu käest küll ei küsita, neid ei huvita
l
Li-La -Luu./ 2. september 2014 08:50
k
2. september 2014 08:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sõnakasutus/ 2. september 2014 08:54
"Proua tegumood" - mis asi see veel on?
k
2. september 2014 09:01
kohvikas tahab ka peen olla ja ei anna endale aru, missõnu ritta laob
s
sina samuti/ 2. september 2014 13:50
r
Roti/ 2. september 2014 08:44
iseloom ja käitumine löövad ükskord ikka välja .
m
Mdv?/ 2. september 2014 08:43
Kas teil pole midagi muud teha kui ainult kommenteerida Evelin Ilvese tegemisi? Jätke inimene rahule ja elage oma elu.. Enam ei ole normaalseid uudiseid mida lugeda isegi!!!!.
m
Mdv/ 2. september 2014 08:47
Esindusisikul, kellele maksumaksja esindamise eest heldelt maksab ning privileege võimaldab ei ole eraelu. See puudutab meid kõiki. Meid, kes me maksame.
j
Juula/ 2. september 2014 08:57
Mida sa maksad? Ise nagunii töötu, elab abirahadest ja tema on maksumaksja.
t
to Mdv/ 2. september 2014 09:07
Sa maksad "heldelt" ka vangide ülalpidamise ja veel nii mitmetegi eest, kas oled nendest ka huvitatud ja puudutatud?
t
to to Mdv/ 2. september 2014 09:20
Mina ei loe vange oma esindusisikutest, seega on minul neist kama kaks. Seisku oma kanbris kas või pea peal. Aga kui sinul on seal tuttavaid ja see sind puudutab, siis on see sinu probleem.
t
to Juula/ 2. september 2014 09:28
Ei maksa ikka kõiki teisi kah iseendaga samastada. Keegi peab midagi ikka maksma kah, muidu polekski enam midagi jagada. Ei esileedile, ei abirahasaajatele.
t
tototo Mdv/ 2. september 2014 09:30
Sa oled ju päris totu, midagi pole teha.
s
2. september 2014 16:43
Sa juula ja maali ära teota oma lodevuse ja matslusega töötegijaid,sina vaimupuudega hull oled tõesti riigiülalpeetav,ega sellepärast teised seda pole.Mis sa solvad kõiki koguaeg?
t
to 09:30/ 2. september 2014 17:46
Kui ei oska vaielda ega vastuargumente esitada, eks kleebie siis lihtsalt silte! Paneme siis kaugdiafnoose!
l
2. september 2014 13:47
loogiline ju et inimesed kommenteerivad, enamus teab kuidas tuleb käituda ja "oma elu elada", isegi abielukriisides

a
aga/ 2. september 2014 08:42
k
kõik/ 2. september 2014 08:37
haiged hagijad ootavad poolest ööst juba unetutena et saaks juba ometi hakata Evelini mõnitama. oma elu enam ammu ei ole. on uus missioon tekkinud. eesti esi-väärikad peavad sama joga sada x päevas läbi hekseldama. sest muidu ei saa kuidagi pauku lahti !
e
2. september 2014 08:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
2. september 2014 09:15
Hea kui sa isegi enda "naljast" vaimustatud oled ja rahulolust mõmised.
v
vkr/ 2. september 2014 08:35
Mul heameel, et laps kodumaal ja saab normaalselt (loodan) kooliteed alustada. Evelini käigud mind ei huvita.
a
2. september 2014 08:57
Ainuke, mis sind huvitab, on see, et saad kommentaariumis lõugu lõksutada
k
2. september 2014 08:30
Kas õhtulehel ongi kavas eemaldada vastuväited ning jätta alles mõnitav viha?
k
Kas see on mõnitamine/ 2. september 2014 08:33
kui avaliku elu tegelane peseb musta pere pesu avalikult?
k
2. september 2014 09:20
Kuidas ta avalikult peseb, alles oli teil häda, et kumbki sõnakest ei ütle? Või ei tea sa, mida see väljend tähendab? Praegu pesevad ikka sinusugused siin teiste inimeste "musta pesu"
a
2. september 2014 09:22
aga mis sina oma nina sinna teiste musta pesusse topite? sami lodilalik komme?
s
sa ei saanud aru/ 2. september 2014 15:44
k
kolla/ 2. september 2014 08:25
kuna me peame seda INIMEST ülal pidama siis ei teeks paha kui see inimene oleks ikka INIMENE ja eestlaste marki veel rohkem täis ei teeks.krt kui on kange tahtmine siis saab neid asju ju vaikselt ka ajada aga mitte avalikult mingit murjanit lakkuda.
j
Juula/ 2. september 2014 08:59
Veel üks maksumaksja. Mida sa maksad ja kui palju. Kas üldse tööl käid või elad abirahadest?
i
2. september 2014 08:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
2. september 2014 08:50
Laps nüüd küll süüdi ei ole, laps jätke rahule!
K
:(/ 2. september 2014 08:21
Karistus, enda soov... Kas mõni inimene on seent söönd vä? Loogiline, et minnakse üksi riiki esindama, milles küss!

v
Vau/ 2. september 2014 08:19
Palun laske ometi inimesel rahus olla.Meie ajakirjanikud on,kui šaakalid inimese kallal.Kõik eksivad,aga sellist inetut klaperjahti ja õhutatakse lausa ajakirjanike poolt inimese vastu rahvast üles.
Ilus tegu polnud,kuid pigem on see rohkem pere siseasi,mitte avalikult igapäev ajalehtedes kajastada.
Kas tõesti midagi muud,pole ajakirjanikel enam kirjutada?
p
Pre siseasju/ 2. september 2014 08:31
aetakse pere siseselt. See oli avalik tegu.
j
Juula/ 2. september 2014 09:03
Avalikuks sai see tänu ajakirjandusele ja presidendikantseleile, kes midagi ei teinud, et need lood trükki ei jõuaks. Oleks pidanud keelama avaldada ja asjad pereringis lahendama. Siin aga visati üks osapooltest inimestele närida. See näitab perepea suhtumist, kes on nii suure egoga, et ei suuda andestada ja asju lahendada pereringis.
a
Arvamus./ 2. september 2014 08:18
Eestlased sarnanevad oma suhtumiselt naistesse mõne tagurliku islamimaaga.
m
2. september 2014 08:17
Millised punnitatud uudised meie noortelt kirjatsuradelt. :) Korratakse eelmisi uudiseid ning pannakse laused koolilapselikult ritta. Häda kui Evelin läks minema, häda kui ta tuli Eestisse tagasi. Häda kui istub kodus, häda kui kõnnib linna peal. Häda kui on esiplaanil, häda kui ei ole tervelt 10 päeva esiplaanil.
Kui norrakad hoiavad oma pea külmana ja selline tsirkus jätab neid külmaks, siis meie kollane meedia püüab kõigest väest hoida teemat tules ning ootavad uute pabulate hüüdu: me ootame väärikust!!!
Väärikus seisnebki teatud asjadest vaikimisest või libisetakse sellest kerge huumoriga üle. Võtke norrakatelt eeskuju.
Meie kollasele meediale aga on vaja vaenu üles kütta, et vihalaenergia tõuseks õhku ja maanduks kuskilgi maha..
Alles oli Sami Lotila mustade trussukute fantaasia Õhtulehe lemmikteema, nüüd on Evelini kapuutsiga jope ja pool kooki.
m
M./ 2. september 2014 08:13
"Jäi silma"? -Ise olete nagu harakad tal kannul kõik ju koguaeg. Jätke inimene rahule.
m
Mees/ 2. september 2014 08:13
Kas teisi teemasid polegi enam?Vaataks õige peeglisse ka?Kõige kibedamad arvustajad on tegelikult selliste asjadega vägagi kodus!
s
segased/ 2. september 2014 07:51
Kas arvate tõesti,et ta sellist tiitlit tahab. Ei iial! Ta peabki ennast kapuutsiga varjama,aga mitte häbist.Eestlased lööks ju kohe hambad säärde. Ta peaks hoopis väga uhke olema,kui suudan "vangistusest" läbi murda.Esileedi tobedat tiitlit ta küll ei taha.Aga peab ju sita asja juures head nägu näitama.
k
kelly/ 4. september 2014 12:16
ja kuidas veel tahab......selle nimel on ta tõmmelnud küll ja küll...
j
jah/ 2. september 2014 07:44
Evelin ei sobi enam ESILEEDIKS.
s
sina/ 2. september 2014 07:43
meelis tomson peaksid pildistamise tõesti lõpetama !!!! oled ka kirju minevikuga?

s
See pea laiali eit võiks igaveseks avalikkuse eest kaduda/ 2. september 2014 07:40
Eestil pole enam mingit esileedit, niiet mõtetu artikkel.
s
start/ 2. september 2014 07:37
on antud, andke nüüd näppudele tuld!
t
targutajatele/ 2. september 2014 07:36
teadmiseks, et norralaste Mette on väga värvika ajalooga naine, kel printsiga abielludes oli teise mehega vallaslaps ja seljataga narkokuriteo eest saadud karistus. Evelin on ingel sellega võrreldes. Ja ometi norralased armastavad oma kuningakoda.
t
targutaja/ 2. september 2014 07:40
Rõhk sõnal "seljataga" !!! vahet märkad ?? Kõik see juhtus enne abiellumist, printsiga abielus olles oń Mette väga väärikalt käitunud.
n
No jah/ 2. september 2014 09:23
Mettel OLI ja enam ei ole aga meie omal OLI ja ON IKKA EDASI - vahe ongi selles. See meie meesteõgard ei suudagi muutuda, õginud on ta mehi juba ülikooliajast ja teeb seda surmatunnini, see on tal veres.
t
teadmiseks targutajale/ 2. september 2014 15:19
Evelin ei ole meie kuninganna ega hr ilves meie kuningas!
s
saaks juba ühele poole/ 2. september 2014 07:36
m
mina/ 2. september 2014 07:34
Ah jätke ta juba rahule, lihtsalt ära tüütab, nagu muid uudiseid enam polekski
e
2. september 2014 08:58
p
pontius/ 2. september 2014 07:22
kas ikka nii madalalaubalist eputrillat sobib maailmale demonstreerida ???
a
aga ta/ 2. september 2014 07:14
ei sobigi enam kõrgemasse seltskonda. Pole siin midagi vaja enam keerutada ja vabandusi välja mõelda. See oli tema valik.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee