Eesti uudised

Klient loobus mobiiliinternetist ja sai mitu korda suurema arve

Teet Teder, 18. august 2014 07:00

43 KOMMENTAARI

e
ei,ei / 20. august 2014 18:03
sama elisaga ja veel hullem!!!!!
j
Jah/ 19. august 2014 19:50
Ja kui sa ostad uue auto, siis lähed ka pärast esindusse nutma, et paak sai tühjaks ja auto enam ei sõida ja see on varjatud lisakulu ja et talvel peab uued rehvid ostma, sellest ka keegi ei rääkinud...
Huvitav, et see probleeme ei tekitanud, et seda mõttetut taskuarvutit peab iga natukese aja tagant laadima. See jõudis huvitaval kombel ikka oma mõistusega kohale?
e
eedu/ 19. august 2014 00:57
Kes sunnib teid Tele2-te kasutama? Ammu teada, et seal töötavad petised ja vargad.
a
Ain/ 18. august 2014 19:56
Ma olen siis kah vist imelaps aga kordan: Kui ei oska oma telefoni kasutada siis ei maksa seda teiste kaela ajada.
v
võib sinugagi juhtuda/ 18. august 2014 20:07
antud juhul oli häda selles, et telefon kasutas ennast omanikku teavitamata ise :)
a
arvuti kasutaja/ 18. august 2014 22:04
Kasutamise oskus ja funktioonide teadmine on kaks eriasja. Kas sa väidad, et oskad kasutada kõiki arvuti pakutud funktioone? Ei usu. Paljud jäävad hätta isegi Word dokumentide vormistamisega, Exceli ja Google kasutamisest rääkimata.
p
Proff/ 18. august 2014 18:12
Nagu mingid teismelised siin. Tõmbavad alla, laevad uuendusi, tellivad mussi jne. Kui siis arved tulevad ollakse üllatunud ja isa peab seletama, et meil kõik maksab. Kaasaegsed nutitelefonid ongi internetiga seotud. 6€ kuus on palju?! Kui vähe sa tahaksid siis maksta, et rahul oleksid?
p
Proff lugeja/ 19. august 2014 22:01
6€ on klient väga rahul, aga arve tuli 30€internett+ 6€ lepingu järgi
s
18. august 2014 17:16
Siis ärge kasutage telefone ega mingeid kõnepakette, kui midagi ei meeldi. Koguaeg kommenteerite internetis kui midagi halba on aga reaalselt midagi muutma ei lähe ega tee. Hale lausa
k
klient/ 18. august 2014 16:32
Emt-s on ühed pätid koos.Raha võetakse mitte millegi eest.Internetti pole kasutanud ühtegi päeva aga raha vüetakse täie rauaga ja nii poolteist aastat.
m
mari/ 18. august 2014 15:59
Mina avastasin juhuslikult jälle oma EMT paketiga,et kuna oma kindlat summat pole täis rääkinud,pean maksma haldustasu.Üllatuseks tuli välja,et kuu viimaste päevade kõned olid kantud juba uude kuusse,ehk siis haldustasu poleks olnud,kui oleks ilusti kõned õiges kuus kajastunud.Tegin lärmi,olenemata et summa oli kõigest sentides,ning lõpuks 3 kuu möödudes,kui ka ise pidin uuesti meelde tuletama,tehti lõpus kreedet sellele summale.Siit kogemus,et järjepidevalt on vaja iseteenindusest jälgida oma kõnesid.Viisakalt muidugi põhjendati,et kuu lõpupäevil esines tehniline rike,mis kindlasti tekitas paljudele omamoodi paketi sisu,aga mina olin üks nendest,kes seda tähele pani!

v
vana klient/ 18. august 2014 12:56
see on tõsine probleem ja paljud on hädas, operaatorid kasutavad neid nõkse lisaraha teenimiseks, täielik mõnitamine
l
Lollidemaa/ 18. august 2014 12:46
Oleme juba jõudnud sinna ameerika tasemele. Äkki peaks hoiatama ja kirjutama juhendisse igasugu ime asju. Sony videokaamera juhendis on ka, et mitte pesta pesumasinas. WTF????? Ja veel hunnik muid jaburusi. See on seal selleks et USAs on inimesed nii lollid ja nende kohtusüsteem kõikvõimas. St. pole hoiatatud siis võib kohtusse anda. Meil on veel natuke arenemisruumi ehk veel selleni. https://www.youtube.com/watch?v=DcnQozgOvdk
p
18. august 2014 13:46
Pesemine ei kuulu funktioonide hulka!!!
n
nõme/ 18. august 2014 12:36
nõme on see, et internetipiirang on tasuline teenus!!! mis mõttes???? eelkõige kasutan ma telefoni siiski helistamiseks. kui ma tahan sellele lisaks ka netis surfata, siis on see minu valik ja vot see olgu tasuline LISATEENUS!!!
samamoodi tele2ga aasta jagelenud, olematute teenuste eest arveid saanud ja lõpuks sealt jalga lastud.
kes emt-i kutsub, siis emt üldse internetipiirangu teenust ei paku. ütleb, et telefoni seadetest piisab. AGA kui telefon miskipärast peaks pildi tasku pistma ja pärast seaded taastab, siis nemad selle eest ei vastuta ja maksadki mahupõhiselt. JOKK...
kes soovitab mitte nutitelefoni osta, siis netipakett pole ainus, millega tänapäeval netti saab. wifi on ka olemas ja ei ole vaja mobiilioperaatoreid nuumata!
N
!!!/ 18. august 2014 11:49
Nutitelefon on nutikas värk. teeb väga nutikalt sellise arve, millest ei oska undki näha.
k
Kass-Artur/ 18. august 2014 11:47
Mitte ükski telefon ei lähe ise internetti, kui see funktsioon seadistustes ikka keelata. Muide APN ei olegi enam paljudel juhtudel teemaks, isegi kui ta on vale, läheb telefon ikka internetti, valest APN st tehakse lihtlabane nn. override. Inimesed on ise selle koha pealt nati rumalad ja siis kiunuvad, et neid kooritakse.
k
18. august 2014 23:21
Kass-Arturile,kõik ei ole nii andekad kui Sina,sest nad ei näpi kogu aeg telefoni
j
juss/ 18. august 2014 11:31
Mis jama Te ajate et ei ole operaatori viga,on ikka kll.ma olen juba 2 kuud selle Tele2 ga jamanud ,mingi lambist hakkvad keset kuud päevapileteid arvestama kuigi mul on interneti pakett.Siis kui kisa teensiis vabandavad ja lubavad järgmine kuu arveldada .Täiesti haige on see Tele 2 .Nii kui leping lõpeb nii hyvastiiii,kuigi võiks juba praegu hyvastii õelda sest nemad lepingu tingimusi ei täida.
o
omad vitsad/ 18. august 2014 11:24
kui ikka nutitelefoni kasutada ei oska pole mõtete seda muretseda ja pärast operaatorit süüdistada.
täpselt samasuguse 30€ arve oleks ohmukene saanud igalt operaatorilt. kõigil on 1€ päevapiletid
k
18. august 2014 11:48
küsimus ei ole selles - kas on või ei ole, küsimus on selles, et klienti ei hoiatanud funktsioonidest
Muidu, kust sa selline imelaps oled sündinud, nii kui midagi saad kätte, kohe on kasutamine selge
t
Tele2 klient/ 18. august 2014 10:34
Kõik operaatorid on võrdsed.

k
kle/ 18. august 2014 10:33
See teema on tele2-s lõputu teema, nii nöögitakse/kooritakse kõiki oma kliente, olen ise juhtunud paaril korral kuulama esinduses vaidlusi. Ma tõesti ei mõista mis asi see on mis sunnib inimesi tele2 teenuseid kasutama...
k
kaaskannataja/ 20. august 2014 08:55
mind topiti maksehäiretesse õhu maksmata jätmise eest tele2s
n
noh/ 18. august 2014 10:31
mulle topiti TELE2s ühte päeva 3 päevapiletit :) müstika
r
reaalsus/ 18. august 2014 10:25
kui nuti telefoni kasutada ei oska siis ärge seda ostke. see pole operaatori viga et teie kui tel seadistasite panite linnukese automaatsetele uuentustele. tehke mälu puhastus ja taaskäivitage tel uuesti ja see kord pange ei.
t
teoreetilisus/ 18. august 2014 11:53
Ja veel üks imelaps, irw
Kuule, tule appi, minu õmblusmasinal on nii palju funktiooone, seni kundi kõik ei ole selgeks tehtud - ma ei saa ju kasutada, aga on väga vaja
j
Jaan/ 18. august 2014 09:54
Väga lihtne on netikasutus oma tellefonus sulgeda kui kirjutada vigane pöörduspunkt aga kui loll oled ei pea teistes vigu otsia
a
ambaal/ 18. august 2014 09:44
Pole mõtet osta endast targemat telefoni. Kui sa internetti ei kavatse kasutada, osta vanakooli klahvidega telefon. Nutifon on mõeldud netis käima.
k
Kat/ 18. august 2014 12:42
Mul on vanakooli klahvidega telefon ja saan ka interneti päevapileti kohta arvele juurde 1 €. Ei käi internetis, sest pole vaja ja teiseks on ekraan nii väike, et peale telefoninumbri ei paista sealt midagi. Ja muud pole vajagi. Käisin Järve Selveri Tele 2 esinduses asja uurimas. Seal üks plond naisterahvas, kes oli eriliselt ebameeldiv, ei suutnud, ei saanud või ei tahtnud mulle olukorda selgitada. Nüüd loen, et teistel ka päevapiletid.
k
kolla/ 18. august 2014 09:24
kuidagi kummaline,et mingist pealesurutud jamast lahti saamine on tasuline.viimati tele2 toob mulle lehma ja siis pean neile peale maksma,et sellest elajast lahti saada.
j
juts/ 18. august 2014 09:11
Muide, koikidel Eesti opekatel on samamoodi kus nutitelefon selle 1-eurose päevapileti tekitab. Ja nii see niisama teenitud kasum tekibki.
j
JIMMY/ 18. august 2014 09:05
TELE 2. MILLEKS MAKSTA ROHKEM!?

"
18. august 2014 09:01
""Mul on väga kahju, et kasutatud päevapiletid tulid kliendile üllatusena. Kui klient pöördub meie poole otse, siis vaatame tema arve üle ja üldjuhul oleme ikka kokkuleppele saanud."
Lahe!
Lasin Tele2-st jalga kuna mulle ka leiti "lahendus".
Pool aastat püüdsin lapse telefonis igatpidi internetti sulgeda kuna ta viibib kodu-kooli-töö wifi levialas aga päevapileteid tekkis nagu putru. Korra suleti igasugune internetti pääs ka Tele2 teeninduses firma kulul. Pool aastat ebaadekvaatseid arveid tipnes sellega, et minu vihapurske peale lubas Tele2 lapsele pooleks aastaks interneti sooduspaketi (siis ei tekkivat päevapileteid) või arvete tasaarveldamist. Valisin sooduspaketi millele järgnes ... 30 päevapiletit + täishinnaga netipakett. Helistades teenindusse öeldi, et mingit sooduspaketti pole määratud, lihtsalt olen soovinud paketivahetust. Vahetasin firmat ja nüüd on juba mitu kuud rahu majas.
a
Anu/ 18. august 2014 08:51
"Mul on väga kahju, et kasutatud päevapiletid tulid kliendile üllatusena. Kui klient pöördub meie poole otse, siis vaatame tema arve üle ja üldjuhul oleme ikka kokkuleppele saanud."
Minul oli sama lugu. Selle asemel, et probleemile lahendust leida, hakati välja pressima. Et me saame teile selle raha tagasi maksta, aga peate meie kliendiks edasi jääma... No tänan väga! Ma ei taha sellise firma klient olla, kus mulle ei selgitata, mida paketivahetus kaasa võib tuua.
n
no/ 18. august 2014 12:54
midagi pole teha, kui telefon on omanikust targem :D
r
rakett/ 18. august 2014 13:56
Tore, kui vähemalt sina oled kõge targem. Homme sõidame Marsile, tule meile piloodiks
j
Ju/ 18. august 2014 08:49
t
Tädi Maali/ 18. august 2014 08:47
Minul oli sarnane lugu EMT-ga, loobusin ka nutitelefonis interneti kasutamisest, mind küll pärast ei nöögitud, kõik laabus ilma igasuguste ebameeldivusteta! Tele2 kliendid, tulge EMT-sse üle,korrektne firma!
t
tele 2 käitus õieti/ 18. august 2014 08:36
See on sinu telefon ja keegi pole kohustatud õpetama sind. Usas on reegel mida targemaks muutuvad telefonid seda lollimaks inimesed
n
No nii.../ 18. august 2014 08:11
k
kogemus/ 18. august 2014 07:39
Pisipehme mobla sikutab hoiatuseta.
Pehme mobla sakib täiega.
h
HALLO!/ 18. august 2014 07:07