Ei olda vastu mitte raudteevedudele vaid selle oskamatule korraldusele. Näiteks Rootsi linnades rongid ei pasunda (nagu P-Tallinnas on "lahtiste raudteede" ohtudest hirmunud vedurijuhtide harjumus). Ja kõik ristumiskohad eri tasapindadel või väiksemates linnades tõkkepuudega. Kui mingi ettevõte segab linnaelanike rahu, antakse see kohtusse. Meie lärmfirmade juhid on saanud aga vaid preemiaid ja dividende. Uus kokkuhoiutrend on ka ladude valvurite asendamine lahtiste lõukoertega.
Poleks raudteed, poleks ei vabrikut ega sadamaid. Ja kui tekkisid vabrikud, sadamad ja raudtee, tekkisid ka majad. Kuna majade asukate iga pole just kadestamisväätr pikk, siis kalmistu on selle loomulik osa. Üks tüüpiline näide on mitte kuskile viiv Undva sadam, mis ehitati lollide poolt tühja koha peale, metsa vahele, ja kuhu mingeid kommunikatsioone ei vii, pole isegi korralikku autoteed, raudteest rääkimata. Nii, et mõtle rohkem, tee vastavaid järeldusi, mölise vähem ja lollus ei paista nii kaugele välja. (A.H.)
Sela Põhja-Tallinnas on peale reguleerimata ülekäigukohtadega kaubaraudtee muudki. Näiteks ajaloolone Sitsi tekstiilivabrik, Kultuurikilomeeter, uuendatud sadamad ja mitmed legendaarsed kalmistud. Eelkõige muidugi aga imeilusad mererannad.
Ja mis moodi peaks transiidi tõus,langus mõjutama tava inimest?Ei ole aru saanud et transiidi hiigel aegadel minu rahakotti miskit oleks pudisenud.Mõni ärikas jääb mõnest miljardist ilma mis siis?
Transiit on üks ülikasumlikest äridest, kus midagi tootmata võib teenida üle 100% kasumit. Ja nagu mainis kommenteerija Dekoil, suudavad seda korraldada ka ohmud!
Õnneks on nn. transiit võrreldes kümne aasta tagusega täiesti olematu, äri tuleb ajada korralike partneritega, nende hulka venemaa ja selle firmad ei kuulu.
Ammuks see oli, kui oli kuulda seda nuttu ja hala, et Venemaa ei osta enam meite sealiha, piima ja kalatooteid...... Ja millegi pärast ei ole ka € Liit huvitatud Maarjamaistest toidukaupadest, huvitav miks??? Kas kodumaise toodangu kvaliteet jätab soovida või hinnad kõrged, milles siis küssa??? Senini oli ja ka on, Venemaa oma põhjatu turuga, meite toodangu ainus päästerõngas.....
Kas sm. Totu pole äkki hoopiski mitte kusagilt Tuulastvüi Rjazanist, mitte aga salapäraselt Kuult? Jumal hoidku sellise päästerõnga eest, mis alati just kõige kriitilisemal hekel ikka alt veab. Nii et iga kor korraks üle pea vee alla vajume. Ja see Vene turg on nii põhjatu, et kui seda liialt kauaks vahtima jääd, võid saada peapöörituse ja otse alla kukkuda. Ning maanduda mingisse Estnskoje oblastisse.
Tänu raudteele Põhja-Tallinna elurajoonid omal ajal üldse kerkisid. Nii, et hoia madalamat profiili ja ära mölise, siis ei paista su lollus nii kaugele välja. ;)
Mujal Euroopas on sellised veod osatud suunata pealinnadest välja!? Ilma nende krigisevate ja vilistavate vene rongideta oleks seal praegu superilusad mereäärsed jahisadamatega luksrajoonid.
Kui kardame selliseid tagasilööke siis me , maitseme varsti hoopiski suuremaid ebameeldivusi. Rahutusi, sissetungi, Narva ja Lasnamõe referemńdumt ning Eesti vabatahtlikku astumist Venemaa koosseisu mingi Estonski oblastina.
Kui seda raudteetransiiti ei osata muudmoodi korraldada, kui et vilistavad vedurid kulgevad 24/7 läbi Põhja-Tallinna elurajoonide, siis mingu hingusele!