Eesti uudised

Ärge viige koeri merre: sinivetikad on võtnud juba mitme kalli tõulooma elu! (146)

LISA KOMMENTAAR

kiisu 27. juuni 2017 14:55
Koerad ei sobi randa, kus on inimesed
Irvik-kiisu 31. juuli 2014 20:48
Küllike, järgmiseks proovi välja uurida, kas odavaid krantse maksab meres ujutada või tabab sinivetikas vaid kalleid tõukoeri.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
oeh 31. juuli 2014 22:40
Lihtsalt teile teadmiseks, et üldiselt on tõukoertel lihtsalt palju parem tervis. Seda on juba suguvõsade kaupa kontrollitud. Lisaks, on aretatud tõukoeri nii, et tasapisi juuritakse terviseprobleeme aina rohkem välja. Kindlasti on ka palju suurepärase tervisega segaverelisi, ega seda ei saa eitada.
Leian ise küll muidugi, et koer on koer, pole vahet mis tõugu ta on ja need vetikad ohustavad kõiki, aga lihtsalt teadmiseks, et see, et pealkirjas mainiti "tõupuhtaid" koeri, ei tulene mitte puhtalt eelarvamustest, vaid pigem ka just faktidest.
mummi 30. juuli 2014 23:22
mulle jääb mulje ,et siin lärmavad Tallinnlased, õnneks meil Pärnus on kõik väga hästi korraldatud ,on Vanapärnu rand,kus on nii inimesed,koerad,mägiveised,kõik on rahul,olemas keskrand,naisterand,ka nudistile oma koht.ÕPPIGE ,et kuumarabandust ei saaks
mis te sõimlete 30. juuli 2014 12:10
mis te siin ikka jahute, saite nüüd teada, kui ennem ise targad ei olnud ja tänu meediale saite teada, et veekogudes uhab sinivetikas, muideks , see sinivetikas uhas juba ennem teistes veekogudes ,n üüd siis on ka merre jõudnud, nii et ärge minge vette, ei koertega ega ärge laske ka lapsi, sest lapsed mänguhoos võivad seda vett alla neelata ja samamoodi kui loomad joovad seda vett, saite nüüd teada ja ärge minge , mis teil siin enam jahumist on ,et kes kui tark keegi on, saage kokku , mis te ikka siin anonüümselt oma tarkuseteri jagate, eks siis paistab reaalselt kui tark keegi on, pole ju mõtet siin sõimelda, aga kui siin sõimlete, siis näitab jh kõvasti teie tarkuseastet!!!!!! mõelge ise kah nüüd.
30. juuli 2014 11:08
Vaevalt, et koeraga meres käimine mürgitab ja reostab merevett. Seda teevad sada muud asja.
30. juuli 2014 00:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õelale inimloomale 30. juuli 2014 09:36
paras hoopis sulle su pähklisuuruse aju ja kinganumbriga võrduva IQ eest, sest minu koer on käinud rohkem koolis kui sina. ja nüüd vutvut karmat paluma, sest see laksab sulle varsti valusalt vastu nägu!
Kertu 30. juuli 2014 11:37
Sul võib-olla jah koer rohkem koolis käinud ,aga sa ise küll mitte ja meil on riigis sõnavabadus ja kui õhtulehele ei meeldi minu kriitika, siis te pole ju õiges kohas töölgi, vahetage ametit, see , et ma koeri ei armasta , olen ma kohe loll vee, ei armasta jah ma koeri ja neid koeraomanike ei seedi ma silmaotsaki, kes mõtlevad et neil on kõiksugused õigused olemas,ja muideks sul võib nii tark koer olla , aga makse ta ju ei maksa, järelikult ,see tarkus on ainult sinu enda lõbuks, kui te nii targad olete , siis te ju näete et vuhab veekogudes sinivetikas, mis te siis sinna vette ronite oma koerakestega, juu siis pole teil mõistust. ja pärast siis nutate ja hädaldate, oii mu kallis koerakene, keda huvitab!!!
R 1. august 2014 00:07
Huvitab teisi koeraomanikke.
? ( see esmane ning tõeline) 29. juuli 2014 21:27
Õiendus.
Täna on äkki välja ilmunud mingi minu nimekaim. Éga küsimärk pole patenteeritud. Las kasutab. Ainult et see isehakanud nimekaim ütleb välja üsna nõmedaid ning labaseid mõtteavaldusi, vahel lausa ropendab. Seega heidab halba varju ka minu heale nimele. Mina tea, vahest kannab mõne minu varasema kommentaari pärast minu vastu vimma ning on otsustanud niimoodi mulle kätte maksta, minu pseudonüümi mustata.
a 29. juuli 2014 18:59
Uskumatu, milliseid inimesi Eesti Vabariigis leidub, kes üksnes anonüümselt julgevad enda arvamust avaldada. Ma saan aru, et igal inimesel on oma arvamus, aga oma sõnu võiks siiski natuke valida. Artikkel oli eelkõige koeraomanikele hoiatuseks, et koerad merest eemale hoida, mitte selleks, et arutada siin selle üle, kes ja millises koosseisus võik rannas viibida, kas koeraga või lapsega, see jäägu ikka igaühe otsustada. Loodan siiralt, et kõik sõnadega salvajad saavad ühel päeval oma karistuse, seniks päikest kõigile! :)
? 29. juuli 2014 19:09
Ainult loll kordab ennast.
a 29. juuli 2014 19:13
Kui sa tõesti arvad, et ma kopeerisin oma teksti ja postitasin selle uuesti siis jumal hoidku sa oled ise paduloll või hoopis puudutasin oma tekstiga sind liiga lähedalt, seda tead vast ise parmini.
loll oled ikkagi sina!!! 29. juuli 2014 19:16
õpi arvutit kasutama ja siis alles tule ila lehvitama!!!
? 29. juuli 2014 19:17
sõna LOLL puudutas sind ikka kõvasti, et tuled siia vabandama nagu mõni loll...
a 29. juuli 2014 19:19
Sinusugustelt tuleks arvuti üldse käest ära võtta! :)
b 29. juuli 2014 19:26
mis teil viga on, saatke see "a" pikalt kohe ja ürge kuulake seda lalinat!!!

a 29. juuli 2014 18:59
Uskumatu, milliseid inimesi Eesti Vabariigis leidub, kes üksnes anonüümselt julgevad enda arvamust avaldada. Ma saan aru, et igal inimesel on oma arvamus, aga oma sõnu võiks siiski natuke valida. Artikkel oli eelkõige koeraomanikele hoiatuseks, et koerad merest eemale hoida, mitte selleks, et arutada siin selle üle, kes ja millises koosseisus võik rannas viibida, kas koeraga või lapsega, see jäägu ikka igaühe otsustada. Loodan siiralt, et kõik sõnadega salvajad saavad ühel päeval oma karistuse, seniks päikest kõigile! :)
to miila 29. juuli 2014 18:32
Paljud loomad on puhtamad kui mõni inimene..
to to milla 29. juuli 2014 18:37
Väide võib vastata tõele. Mõni räpakott on tõesti koerastki märksa räpasem. Aga see ei tähenda, et mina sooviksin saada sama räpseks kui on mõni peni.
to milla 29. juuli 2014 19:01
kui sa nii peps preilna oled, siis sinul pole üldse avalikku randa ega ujulasse asja. istu vati sees, et jumala eest ükski koerakarvake või liivaterake su üliallergilist nahka ei puudutaks, muidu kõnged ära äkki
miila 29. juuli 2014 16:50
Suukorv on kohustuslik- see on teiste inimeste ohutuse tagamiseks. Teie ninnu-nännud võivad kedagi rünnata, mida kahjuks ka statistika näitab. Aru ma ei saa inimestest, kes koos loomadega suplevad- see on ju rõve!
mööle 29. juuli 2014 16:54
suukorv on ainult sulle kohustuslik!
? 29. juuli 2014 18:39
Raevust roheline koerfanatt? Kes oma väidetava perelikme eest viimase veretingani võitleb?
?? 29. juuli 2014 18:57
miks sa raevust roheline oled? rahune maha ja elu on lill!
dsiisas 29. juuli 2014 17:09
Statistika kohaselt ründavad hoopis INIMESED teisi inimesi kordi rohkem. Äkki peaks meestelt ka pulga ärga lõikama, sest mehed ju vägistavad ja parem karta kui kahetseda? Ja kui sulle keegi tänaval noa selga lööb, et narkotsi jaoks raha varastada, siis on see ka INIMENE mitte koer. Röövelikke intresse jahivad ka INIMESED. Ja sinu suurim mure on koeraga suures järves-meres ujumine, kuhu inimesed kusnud ja sttunud on?
? 29. juuli 2014 18:40
Kus sa demagoogiat oled õppinud?
dsiisas 29. juuli 2014 19:05
seda nimetatakse reaalsuseks. või sa tahad öelda, et koerad teevad inimestele rohkem kurja kui teised inimesed??
tibu 29. juuli 2014 17:51
Miila palun tõmba endale kott pähe sellise mõtlemisega inimesi pole siia vaja
Maal 29. juuli 2014 16:49
On koeral hea ja põhjuseta ta ei ründa. Pigem jookseb kohe kõrvale ja ootab käsku.
? 29. juuli 2014 16:56
Kas jutt on ikkagi õpetust saanud koerast? Mitte mingist omapäi ja instiktide ajel tegutsevast penist.
miila 29. juuli 2014 16:06
Paras! Pannud siis koerale suukorv pähe kui inimeste keskele looma ujutama lähete.
Jürka 29. juuli 2014 16:14
Ei imesta kui sa oled sellest pääsupesade betoneerijate brigaadist.
Tahaks kohe näha, missugune sa välja näed. Aga tegelikult siiski ei taha, vastik hakkab.
lärka 29. juuli 2014 16:38
mina olen sellest betoneerijate hulgast ja mis siis?!
Jürka 29. juuli 2014 18:25
Tahaksin loota, et sa ei ole betoneerija ja praalid siin niisama.
Aga kui oled, siis ole oma tegemiste üle uhke, räägi kodus lastele kui tubli sa oled ja kui tähtsat tööd teed, räägi kohe kõikide detailideni. Ja siis, vähemalt ma loodan, ei oska sa oma laste asjakohastele küsimustele enam vastata, sest betoneerija mõistus saab kiiresti otsa.
lärka 29. juuli 2014 18:37
ma räägin sinu lastele seda, et kui nigel nohikust vana sa neile oled
dziisas 29. juuli 2014 18:39
Jürka sinu lapsed on need, kes jooksevad püksata ja musta maikaga feb i poes ümber vanni?
? 29. juuli 2014 18:52
Väga rumal oled Jürkake!
tead. 29. juuli 2014 16:18
sina kes sa siin parastad, et sul endal sitasti lääks. paljud loomad on puhtamad kui osad lapsed.
Koerakasvataja 29. juuli 2014 16:27
Kas sul natuke loogilist mõtlemist ka on? Ega suukorv koera suud vägisi kinni ei hoia - see on lõdvemalt, et koer ikka hingata ja oma nägu limpsida saaks. Pealegi on Klooga rand avalik koht, kus on lubatud koeri ujutada. Järgmine kord tee enne natuke uurimist, kui sa mõtlemata midagi kuhugi postitad.
jobukari 30. juuli 2014 00:23
mis klooga rannast siin juttu on ,juttu on sellest, et ärge koeri merre laske sittuma võivad ära surra , ja mis te siin koertest ikka jahute, hoiatage parem et mitte lapsi vette lasta , võivad ära surra, aga siin on suur pealkiri , et koerad, issand kuhu me küll jõudnud oleme, kas koerad on tõesti tähtsamad kui inimesed, ma pole veel ühtegi koera näinud , kes riigile makse maksaks ,aga need lapsed kes suureks kasvavad hakkavad makse maksma, siis kummad on tähtsamad ,kas lapsed või koerad.
dsiisas 30. juuli 2014 09:40
loomulikult on minu koer mulle tähtsam kui sinu jõnglane, kuidas sa nii rumala küsimuse peale üldse tuled??? pista need maksud omale sügavale *****. ennem kasvatata mõni korralik ja hästiteeniv kodanik ülesse ja tule siis prääksuma koerte kallal! aga lugedes sinu sõnavõttu ma väga kahtlen, et sealt midagi asjalikku tuleks ja riigile-ühiskonnale kasulikku! niiet mokk maha
jobukari 30. juuli 2014 11:55
ja mul on ka sinu koerast jumala savi, las kärvab. tõukoerad on nii pepsib ,kui ainult vale toitu annad, kohe jäävad haigeks või surevad ära, aga mis te koeraomanikud piinate oma koeri, olge oma koertega kodus , mis ronite vette, tahate jahutust , siis jahutage kodus. kui seda teha ei taha siis ärge pärast ka nutke, oi mu koerake suri, kes süüdi on ikka ise olete. kle tabagu, ma nii loll ei ole , et lähen sinivetikaga koos ujuma , aga te olete oma koeri õpetanud ,aga enda kasvatuse ja õpetuse olete kõrvale jätnud, ja kui teil ka nii targad koerad on siis koerad peaksid teadma , et see ei ole õige vesi kus jahutada, aga tundub ,et lollid koerad siis.
to jobukari 14. juuni 2015 19:57
A mul on kodus koer, kes on maksumaksjate raha kokkuhoidnud ja vabatahtlikuna tööd teinud ja inimesi aidanud.
tabagu 29. juuli 2014 18:46
Sind ja su lapsi sama saatus.
? 29. juuli 2014 18:53
Sinu emale sooviti sama!
tabagu 29. juuli 2014 18:46
Sind ja su lapsi sama saatus.
? 29. juuli 2014 18:53
Sinu emale sooviti sama!
Zoovolinikule 29. juuli 2014 15:35
Ta annab urisedes märku kõigepealt,et kedagi pole kodus.
sinise silmaga geiboy teisest rubriigist 29. juuli 2014 15:53
normaalne koer ründab urinata ja kõiki värdjaid.
Alar 29. juuli 2014 14:39
Mulle on naabri koer seltsiks kuna ta ei lõuga pidevalt ja omanik on väga hea inimene.
Alar 29. juuli 2014 14:01
Inimesele kes on südamlik sobib koer igal juhul.
to Alar 29. juuli 2014 14:18
Aga naabrile ei tarvitse jällegi sobida. Eriti kui ta omapäi ringi hulgub, igale poole jalga tõstab ja julki poetab, klähvib ja jalgratturi sääri ründab.

Veel 29. juuli 2014 13:45
Mul jookseb ta kohe minu juurde kui isegi siili näeb või võõrast kassi rääkimata inimestest. Kui hoovi võõras siseneb ja mind pole võib rünnata aga selleks sildid väljas.
Zoovolinik 29. juuli 2014 14:45
Et koera jaoks on silt, et ründa, mind pole! Või kuidas?
J 29. juuli 2014 15:17
oimarobot ja tähenärija
Koeraomanik 29. juuli 2014 13:40
Pole iial koeraga käinud kus ta inimesi rünnata saaks. Linna koer ei sobigi. Väljaõpetatud koer ei lahku nii,et teda ei näeks.
njah 29. juuli 2014 17:59
Tundub, et sul on koer aianurgas puuris... Kah mul koerapidaja.
Lohusalu rannas 29. juuli 2014 13:35
... paar päeva tagasi olid ka mõned koerad, aga mitte lärmakad ja korralikult rihma otsas, ei seganud nad kedagi,
samas tuli muukeelne pesakond ( 3 meest, 1 naine, 2-3 last ) randa, võtsid ca 30 m2 kohe kaldarajal enda alla, laste asjad jm. kõik laiali, meestel vanuses ca 30 a. kuldketid kaelas ja õllekõhud parajad ees, esimestena olid meestel käes pubist võetud plasttopsides alkojoogid, seejärel panid kõik rõõmsalt suitsud ette, seejärel võeti kottidest kaasavõetud joogid kaasa, möla kostus kaugele jne.
Ja siis imestame, miks rannad puhtad pole... NB! Lohusalu pole ka ametlik rand, nii et kedagi keelata ei saa...
!!! 29. juuli 2014 14:20
Nii et need olid kultuuri ja kirjaoskuse toojad ida poolt? Ega midagi, ehk õpidgi üht-teist ära.
Pythagoras 29. juuli 2014 16:39
MinaIse 29. juuli 2014 13:34
Mis on teie probleem? Mis vahe sellel on kas sa lähed koeraga koerte randa või siis kuskile kus käivad inimesed ka? Pirita rand on koht kus käivad inimesed ja koerad ei tohi, samas Meriväljal muuli juures on koerte ujutamis koht, see on üks ja sama vesi. Mida te sõimate omanikku kui loll ja mida veel ta on. See vesi on ju sama, võiksite suu kinni hoida.
29. juuli 2014 13:26
Koerast on muidugi tohutult kahju, kuid peremehele on küll täielik karma - loomi ujutatakse selleks ettenähtud kohas, mitte rahvarohkes rannas!
Kahju koerast, et peremees piisavalt arukas ei olnud.
Niisama 29. juuli 2014 14:01
Kloogaranna ranna all mõeldakse tihti suuremat osa Lahepere lahest. Kust te artiklist välja loete, et koera ujutati rahvarohkes rannas, mitte kuskil Paldiski või Lohusalu poolsel kivisemal alal? Või et koer käis rannas keset päeva, mitte õhtul, väikesel suplusel?
kah koeraomanik 30. juuli 2014 11:10
Sinivetikas ei küsi sellest,kas rand on rahvarohke või mitte,kas üldkasutatav või ainult inimestele mõeldud,tema tekib sinna siis,kui tema just tekkida tahab. Ja tekib ka inimestel terviseprobleeme,kui nad tundlikumad juhtuvad olema. Lõppudelõpuks pole vahet,millisest rannast antud juhtumid just pärit on ja millisel kellaajal koertega rannas käidi- fakt on see,et need lõppesid kurvalt. Sellepärast tasuks ka inimestel enne mõelda,kui sellisesse vette ujuma kipuvad. Sageli olen suviti Stroomis näinud,kuidas inimesed sellises supis ulbivad,samas minu koerad aga keelduvad sellisesse vette minemast. Muidugi õieti teevad aga mina mõtlen neil kordadel just sellest,et küll see inimeste jahutusvajadus on ikka suur,et ise kodus kuhugi veetünni ennast jahutama ei lähe, vaid ikka sinna sopa sisse,samas aga nõutakse koeraomanikelt,et meie peaksime oma koeri kodus veetünnis jahutama. Kõigele lisaks on ju kodune veetünn kordades ohutum ka inimesele. Pole keegi sinna sisse kusnud või pudeleid puruks peksnud,samuti ei ole vaja sinivetikat karta...
eh 29. juuli 2014 13:17
mis te kurat veate mereäärde, pesete seal penisid, mina pole nõus käia vees kus koer käinud, kas koeraomanik käb vannis selles vees kus peni pesi
-.- 29. juuli 2014 13:23
Jah, sest vann ja mererand on võrreldavad. Pealegi - sa ise käid siis vannis kus on teise inimese vesi, sest selle loogika järgi on merevesi just "teise pesuvesi" - käib seal ju x arv inimesi...
appi... 29. juuli 2014 14:32
mis sa arvad,kas kalad käivad kuival maal WC-s?Mõni koer on oluliselt puhtam kui inimene...
ex kapten 29. juuli 2014 15:28
palju paska 1 laev lahte võib lasta....
ehhile 29. juuli 2014 17:16
aga miks kurat sina vette kused ja stud? miks mina pean inimeste kuses ujuma???
Pikakari/Stroomi 29. juuli 2014 12:37
Koer on pereliige ja ta surm on kaotus perele. Kuna koerad käivad ujumas vees, siis see ei tee sinu lastele midagi, "koerakarvad vees."Kõik lapsed ja muud inimesed kusevad sinna vette ja osad isegi pasandavad sinna, seega ei tohiks see koer probleemiks olla.
? 29. juuli 2014 14:22
Kõik inimesed? Ei maksa ikkagi omaenda praktikat kõikidele omistada, kõiki enda järgi üldistada!
Pikakari/Stroomi 29. juuli 2014 12:37
Koer on pereliige ja ta surm on kaotus perele. Kuna koerad käivad ujumas vees, siis see ei tee sinu lastele midagi, "koerakarvad vees."Kõik lapsed ja muud inimesed kusevad sinna vette ja osad isegi pasandavad sinna, seega ei tohiks see koer probleemiks olla.

Pikakari/Stroomi 29. juuli 2014 12:37
Koer on pereliige ja ta surm on kaotus perele. Kuna koerad käivad ujumas vees, siis see ei tee sinu lastele midagi, "koerakarvad vees."Kõik lapsed ja muud inimesed kusevad sinna vette ja osad isegi pasandavad sinna, seega ei tohiks see koer probleemiks olla.
Roosi 29. juuli 2014 12:34
Üks näide: Ühel päeval Toila rannas 2 väikest nähvitsat tormasid ringi, pissisid laste tehtud liivalossidele ja isegi kellegi plätudesse. Silt on ka üleval, et loomadega rannas viibimine keelatud. Koeravihkaja pole, aga mõnel lapsel oli eelnevalt trauma koera hammustustest, kartis väga ja huvitav-huvitav, kuidas sa koju lähed koerakuseste plätudega. Samas üsna palju kirjaoskamatuid, kes oma koeri veavad randa.
Kata 29. juuli 2014 15:23
ma peaks seda inimest ülimalt imelikuks, kes veekogu ääres nähes et tema plätudesse kustud on .. neid ära ei pese :D rõhutan: VEEKOGU ÄÄRES!
to Kata 29. juuli 2014 15:27
Seega, elagu jalga tõstvad armsad koerakesed???????
dsiisas 29. juuli 2014 19:10
1000000x elagu jalga tõstvad armsad koerakesed kui süstlaid ja rämpsu maha loopivad noorukid
R. 29. juuli 2014 12:31
Aga inimesed ongi rumalad. Kui rannas on väljas silt, et koertega sisenemine keelatud, siis ignoreerivad seda kõik. Nii et...
juss 29. juuli 2014 12:17
kuumaga keset paeva ei minda koera ei jooksutama ega ujutama, las lamab aias poosa all voi jahedas toas. koeraga jalutatakse mooda teid ja rihma otsas, mitte ei lasta metsa alla ega mere aarde lahti. haiged inimesed, kelle koer justkui turvaks, ka nenel tibidel. kes isegi kaubanduskeskusse ei julge minna ilma sulekoerata.
29. juuli 2014 11:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
-.- 29. juuli 2014 13:16
Meeldivma oleks olnud, kui nad oleks paljad olnud?
... 29. juuli 2014 11:54
Mulle meenub kohe üks juhtum,kus rannas jalutava peremehe koer pures ema ja väikelast üsna karmilt,alles hiljuti ei jugenud mu laps rannas sammugi teha,kuna koer oli läheduses,niiet mina usun,et koertega peaks siiski vaiksemaid kohti ujumiseks otsima,see ei ole suur tüli,olles ise koeraomanik
MATS 29. juuli 2014 12:10
Mullu suvel sai minu õetütar rannas mingilt võõralt koeralt pureda. Muidugi mõista hulkus hundikoer niisama oma hooletu peremehe ümber, ilma jalutusrihma ning suukorvita. Ning tegi seda, mis tema koeraajuga koerapähe vaid tuli. Seega, andis oma nstinktidele vabadust. Võõraste säärte suhtes.
30. juuli 2014 11:59
ohh mis see siis ära ei ole , paljud siinsed kommijad arvavad, et su laps oli ise süüdi ja neid ei huvitagu sinu laps .vaid nende koer, neil on kõiksugused õigused olemas
Vanaemadele ja nooremadele ja koeraomanikule. 29. juuli 2014 11:36
Kui olete koera omanik,ärge viige oma koera merevette ujuma,sest seal võivad olla sinivetikad,mis looma sisikonna ära põletab.Siia ei puutu rannas lällavad joodikud ega lasta kasvatamine.Kui ikka veel aru ei saanud,andke oma loom või varjupaika ära,sest nii loll inimene ei tohiks ämblikugi toas pidada. Eriti koeraomanik,kes oskab otsustada vaid sobiva pealkirja järgi.
Südamlik tänu 29. juuli 2014 11:18
Heale naabrimehele kes on kõige parem inimene ja õpetab meie koera.

Jah 29. juuli 2014 10:55
Metsa ei julge ilma koerata minnagi. Ta peletab kõik minema kuna loomi on rohem kui iial varem.
to jah 29. juuli 2014 15:19
Kui ei julge, ära siis mine. Mina kah kardan. Aga see ei anna mulle veel õigust endale näiteks kalašnikovi soetada ning õhtuti kätt harjutades paugutada.
JUSS 29. juuli 2014 15:23
Peletab loomad minema? Ja kuhu peaksid nad siis sealt metsast põgenema? Linn on sinu maa. Metsast peletad nad koeraga kah minema. Pealegi, loomi, eriti noorloomi ning loomapoegi taga ajav koer on metsale võõras kiskja, murdja, kes loomulikku metsaelu häirib. Vahest mõne mahagi murrab. Mitte näljast vaid instinktide ajel.
Vanaema ja koeraomanik 29. juuli 2014 10:18
Koera ei võeta hädaks ja ilma põhjuseta. Käib ujumas kus inimesed ei käi.
Vanaema 29. juuli 2014 10:11
Küll mõnele antakse ilma sõnadeta...
vingujale 29. juuli 2014 10:09
aga 29. juuli 2014 12:16
sina müü oma elu maha, kui ostjaid leidub.
... 29. juuli 2014 10:06
Kui arvate, et lemmikloom sinuga kaasas olles rõõmu tunneb, siis pane korraks tema olukorda: pane endale sellisel kuumal suvepäeval selga kasukas, pähe karvamüts, kätte kindad ja vaata kaua sa suudad taluda sellist kuumust, mis sest , et sind ka vette mürama lubatakse.
!!! 29. juuli 2014 12:13
Eks jahuta siis oma lemmikut kodus vannis või duši all. Koertefanaatikutele on ju koer lausa pereliige. Milleks talle siis oma vannituba keelad, tedamere äärde vead?
-.- 29. juuli 2014 13:19
"Koertefanaatikutele on ju koer lausa pereliige." Lemmikloom on pereliige, olgu pere siis fanaatiline või mitte.
to -.- 29. juuli 2014 15:00
väga õige kommentaar, vägagi nõus sinuga
JUURAKAS 29. juuli 2014 15:32
Perekond on juriidiline termin. Pereliikmed, nende sugulusaste, õigused ja kohustused on perekonnaseadusega määratletud. (Kuigi praegu jah, tahavad nii mõnedki perekonna mõistet oluliselt laiendada. Poliitikute ning riigikogulasteni välja) Minul igatahes küll neljajalgseid sugulasi pole.
Niru 29. juuli 2014 15:53
kusjuures meil koer saabki palavaga soovi korral dushi all käia - milles probleem. Kuuma ilmag käime väljas hommikul vara ja õhtul hilja, mitte kunagi kõige kuumemal ajal, ja pikki jalutuskäike ette ei võta - koerad pole enam noored ja karv musta värvi, seega ülekuumenemise oht suur.
Koerafanaatik ei ole, aga pereliikmetena kohtlen kõiki lemmikloomi küll, olgu need siis koerad, kassid või rotid.
mittejuurakas 31. juuli 2014 01:21
Kus on perekonnaseaduses konkreetselt mainitud pereliiget / pereliikmeid? Perekonnaliige jah, aga pereliige?
29. juuli 2014 09:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to 29. juuli 2014 10:01
29. juuli 2014 09:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!!! 29. juuli 2014 09:43
Vanasti äeldi, et kui diplomaatidel pole enam midagi öelda, siis edasi kõnelevad relvad.
Praegu kipub vahel nii olema, et kui mõne koeraomaniku IQ ei võimalda tal enam midagi mõistlikku öelda, siis hakkavad tal rusikad sügelema. Siis võtavad suhtlemisfunktsiooni aju asemel üle suured rusikad.
Rai 29. juuli 2014 09:46
Selline teie suhtumine ongi, mina ja maailm. Kellele ei meeldi, sellele vastu lõugu. Vaene rahuldamata inimene.
lugedes kommentaari 09:38 29. juuli 2014 10:17
Vaadates, kuivõrd palju nimetatud Koeraomanik, kes kritiseerijatele nii lahkelt lõhahaake jagab, siin plusspunkte saab, näib et tal on ppäris palju madalalaubalisi mõttekaaslasi. Kes oma koerte privileege rusikatega tahavad kehtestada. Või jagab ta neid ohtraid plusspunkte ehk endale ise?
123 29. juuli 2014 10:58
Mida saab selliste olendite kohta öelda, kes käivad teise kaotuse üle anonüümselt kommentaariumis parastamas? Räägi, sa tundud olevat spetsialistl
MADIS 29. juuli 2014 09:46
Varem oli lausa keelatud avalikus supelrannas oma koduloomi ujutada, selle rikkujaid trahviti. Kes soovis oma koeraga koos mulistada, pidi selleks otsima mõne kõrvalisema veekogu, mitte üldkasutatava supelranna.
Huvitav, kuidas see praeguses seadusandluses reguleeritud on?
MADIS 29. juuli 2014 10:00
Tõusnud või mitte, ilmselt on selles suhtes kohati olud erinevad. Igatahes asulas kus mina elan, koeraomanikud jalutades oma neljajalgse sõbra julkasid küll üles ei korja. Ja vaevalt et nad seda mere ääreski teeksid. Mitmedki lasvad aga oma koeri lausa vabalt ringi joosta.
Koerakarvadega merevesi 29. juuli 2014 09:09
Lastega tuleb käia ujumas seal, kus koeraomanikud oma koeri ujutavad....see ju täiesti tavapärane Eesti koeraomanike käitumises.
to vott 29. juuli 2014 12:16
Ega sa äkki iseendast ei räägi, et nii täpselt seda vettekusemist tead?

Loomasõber 29. juuli 2014 09:09
Nii et hoidkem eelkõige oma koeri, ärgem laskem neil sellises vees supelda. Aga ise? Laske aga käia! Kas ise või siis teile lapsed.
? 29. juuli 2014 09:06
Noorim pereliige on ära surnud? Südamlik kaastunne kalli veresugulase surma puhul!
Aga tõsiselt. Liigutav lugu, aga üle ei maksaks ikkagi kah pakkuda. Koer võib olla küll pere äleüldine LEMMIK, ja tähelepanu keskpunkt, aga vaevalt et PERELIIGE. Igatahes pere mõistet reguleeriv seadusandlus sellist sugulast (koos temal lasuvate õiguste ning kohustustega) küll ei maini. Nii et jäägem ikkagi reaalsuse piirdesse.
29. juuli 2014 12:55
uskumatu mida ma siit loen,inimesed on ikka nii haiged elukad, kogu inimrass tuleks siit maakera pealt ära pühkida et saaks planeet ja loomad rahus elada sinusuguste inimeste pärast kõik perse lähebki,
to 12:55 29. juuli 2014 17:18
Pühid inimrassi minema? Väga vagad soovid. Aga millistele loomadele planeet siis jääks? Kas hulkurpenidele? Või siis antud kliimavöötmes elavatele metsloomadele? Näiteks huntidele, kes peremehetud ning kodutud koerad p...se pistaksid? Ja ilma inimesteta hooleta saaks enamikku koeri üldse hukka. Karvutud lõunamaised ning jõuetud nähvitsad saaksid esimesel talvel otsa. Kallid tõukoerad on aga tänu aretustööle nõrga tervisega, ilma arstide ning kaitsesüstideta nad kaua elus ei püsiks. Jääksid vaid kõige tavalisemad külapenid.
Emotsioonidest vahutada on hea. Palju raskem aga peaga mõelda ja tagajärgi ette näha.
mida sa ajad 29. juuli 2014 14:49
ei no tõesti. Jah koerad kaivad kyll lemmikute alla aga inimesed kes armastavad ja hoolivad oma LOOMAST, nimetavadgi oma lemmikuid pereliikmeteks sest nad on neile sama kallid nagu oma päris pere
to mida sa ajad 29. juuli 2014 17:09
Armasta, poputa ja hellia oma koera, kes sind keelab? Aga emotsioone ning sümpaatiaid ei tohiks siiski juriidiliste mõistetaga segi ajada ning ühte patta panna.
hahaa 29. juuli 2014 18:16
kle pista prsse omale see juriidiline mõiste. me elame reaalses maailmas. südamega inimesed ei pane oma pereliikmeid juriidilistesse terminitesse. sinul ilmselt pole kedagi, keda armastada, isegi koera mitte-kahju sinust kohe
to hahaa 29. juuli 2014 18:51
Igaüks arutleb oma harituse tasemel. Kes kogub omale teadmise pähe, kes aga hoopiski p..sse. Tänan, mina oma teadmisi viimases paigas ei hoia. Ei vaja seega sinu eesrindlikku teadmisste salvestamise kogemust!
18:16 29. juuli 2014 18:53
Jah, elame tõesti reaaalses maailmas. Ja reaalses maailmas lajutab kahjuks piiritu harimatus, matslikkus, egoism, ropendamine j.n.e.
haha 30. juuli 2014 09:44
teiesugused küll hariduse teemal sõna võtma ei peaks. teie jutt on täiesti seosetu ja ajuvaba. ega haridusest rääkimine teid endid targemaks ei tee
to haha 30. juuli 2014 10:57
Põhjusetu itsitamine viitab teatavale arengutasemele. Ja Teie paaris varasemas kommentaaris ma nüüd küll erilist arukust või loogikat ei tabanud. Tavalisel günmnaasiumi või ka kõrgharitud inimesel on seda raske leida. Ilmselt on selleks vaja kas eriti kõrget või mis loogilisem, eriti madakat IQ-d.
..... 29. juuli 2014 14:54
et sa teaksid siis paljud inimesed kes armastavad ja hoolivad oma lemmikust nimetavadki oma koeri,kasse ja teisi loomi oma pereliikmeks kuna nad on neile sama kallid kui oma pere
to ..... 29. juuli 2014 18:57
Kes seda siis ei teaks? Aga on ka selliseid inimesi, kes lubavad kallimale suure suuga nii kuu, päikese kui ka kõik tähed taevast alla tuua. Aga tegelikult? Seega on paljal sõnamulinal tegelikult vähe väärtust.
imelik 29. juuli 2014 16:28
wert 29. juuli 2014 08:23
krt te neist koertest kaasa tarite
copy 29. juuli 2014 08:43
Rumal küsimus kaunistab küsijat.
Juku 29. juuli 2014 12:10
17. Loomapidajal on keelatud:
17.4 ujutada ja pesta looma avalikes supluskohtades, tiikides ja purskkaevudes;
----------------------------------------------------------------------------
@Juku 29. juuli 2014 19:13
Järsku loeks veidike hilisemalt kehtestatud määrusi enne, kui haukuma hakkad?
troll 29. juuli 2014 20:53
1. Inimloomadel on keelatud:
1.1 Vette kusta avalikes supluskohtades, tiikides ja purskkaevudes
1.2 Lärmata ja räusata avalikes supluskohtades, tiikides ja purskkaevudes
1.3 Loopida taarat avalikes supluskohtades, tiikides ja purskkaevudes veekogu põhja ja kaldale.
1.4 Parkida oma auto avalikes supluskohtades, tiikides ja purskkaevudes.
1.5 Pidada isiklikuks avalikke supluskohti, tiike ja purskkaevusid.
troll 29. juuli 2014 20:45
mis see sinu asi on..
vanaema 29. juuli 2014 08:16
Ükskord kuulasin raadiost saadet meie merevee koostisest. Kui palju on vees mürki, mis tuleb lagunevatest miinidest ja pommidest, mis on põhjas. See uurija ütles kohe, et meie meres ei või üldse ujuda. Inimestele ja loomadele!
29. juuli 2014 08:27
seda ma ka ei usu, et meie vesi nüüd nii mürgine on.
vanaema 29. juuli 2014 08:35
Mere põhjas on väga palju uputatud sõja ajast keemiarelva. See laguneb ja mürk läheb vette, nii ta ütles. Kalast oli ka juttu, ei hakka hirmutama.
õie 29. juuli 2014 08:10
Koeraomanik 29. juuli 2014 08:05
Tobe pealkiri, kalli tõukoera elu, no kuulge, sinivetikad ei küsi tõupaberit ja hinda, ohus on koerad olenemata kas on tõuloom või mitte.
imelik oled v 29. juuli 2014 17:21
kust sa võtad, et KALLIS tähendab raha ja pabereid? miks ei võiks koer kallis olla nagu ema on kallis??
Irvik-Kiisu 31. juuli 2014 20:58
Sõnaühendis "kallis tõuloom" tähistab "kallis" kahtlemata rahalist väärtust. "Tõulooma" puhul pole kahtlustki, et jutt käib paberitest. Oleks pannud "kallis koer" või midagi siukest, oleks võinud tõesti jääda mulje, et mõeldud on "ema moodi" kallist.
Koerasõber 29. juuli 2014 07:59
Ei ta välju oma piiridest. Teab,et on vaja valvata.