Eesti uudised

Märt Avandi Seagali esinemise kohta: "Ta ei tohiks meie riigis laulu lahti lüüa!"

Piia Õunpuu, 17. juuli 2014 12:11

171 KOMMENTAARI

e
..-.ma/ 18. juuli 2014 10:56
ei oleks uskund et Märt ka nii matslik on et tõnniga kaasa läheb häbi olgu. Need inimesed kes oleks tahtnud Stevenit kuulata ei saa selle ühe tola pärast. Sa pead tõnis seljataha hakkama vaatama ega tea millal Steven kuskilt välja kargab.
s
sugulased omavahel/ 18. juuli 2014 10:38
Mind hämmastab märdi toetus mäele. AInuke põhjus on selles, et ollakse sugulased. Häbi, märt. Sa oled ju samuti kunstnik ja oled poliitilkast eemal. Kas sellepeale sa ei tulnud, et seagal on ühise spordiala tõttu putiniga tuttav, mitte poliitika.
t
TSIRKUS KUUBIS/ 18. juuli 2014 10:20
EESTI ON JA JÄÄB KONNATIIGIKS.KES KROOKSUB KÕVEMINI.MA EI TEA ÜHTEGI EESTI LAULJAT KES MAAILMAS OLEKS STAARIKS SAANUD.KÄIAKSE EESTI MAJADES ESINEMAS JA SIIS ARVATAKSE,ET ON KÕVAD TEGIJAD.EI LÄHE ENAM ÜHELEGI FESTIVALILE EESTIS.
k
Kui/ 18. juuli 2014 10:07
Chuck Norris puutjaga patsu lööks oleks kõik OK aga Seagal ei sobi... MINE LASTEAEDA TAGASI JOBU !!! Seagal vähemasti on keegi. Sinusugune ei küündi selleni ealeski.
a
Avandi ja Mägi/ 18. juuli 2014 08:49
lähevad aina vastikumaks. Alles see oli kui Mägi lõõritas paksu papi eest Venemaal igasugustel kontsertitel. Kas mõlemad tahavad Eesti poliitikasse siirduda. ja järgmistel riigikogu valimistel kandideerida, sest sealt saadav raha on ahvatlev. Praegused sõnavõtud on eeltöö.
j
jaak/ 18. juuli 2014 07:56
n
NÜÜD/ 18. juuli 2014 06:52
ä
ära tüdinudteie vigadest/ 18. juuli 2014 00:36
Kirsi Trimmer noh, mis niidab kirsse.

j
juku/ 17. juuli 2014 23:22
steven seagal on minu parimatest sõber
a
Avandi / 17. juuli 2014 21:59
huumorimeel on kadunud ja hakkab nüüd märulimeheks!?
e
ei oleks uskunud, et/ 17. juuli 2014 20:15
Avandi on T.Mägi kloun. Kasvage nii suureks, tugevaks ja andekaks, kui Seagal. Russofoobid ravile!
j
Jan/ 17. juuli 2014 19:32
Seda enam, et Seagalil oli õigus ; )))
Poliitkorrektsus ei tähenda veel tõde ... uskuda ja loota, et ajalugu ei valeta on ellujäämiseks vähe.
e
eestlane/ 17. juuli 2014 18:39
Kohutavalt kustutatakse komme.Lugesin vanaema kommi,seal oli kõik õige ja korrektselt kirjas,aga--näed kustutati!Olin selle arvamusega ühene ja kordan---Eesti on ehitatud nõukaaja Eesti vundamendile,mis nüüd on viidud lagunemiseni.Ja veel ,peale ja ka 5-10 aastat enne laulvat revolutsiooni sündinud kuked-kanad ei võta sõna teemal,millest nad ei tea,veelvähem ei arvusta ega sõimutse.See käib ka Avandi kohta.Kultuur ja poliitika tuleb hoida lahus.Edu augustibluusi korraldajatele,külastajatele jaSeagalile!Kas komm kustutatakse?
c
cccp/ 17. juuli 2014 17:38
Aga kommunistid tohivad ja tohtisid kõrgetel kohtadel töötada küll ??!! Ärastada ja varastada??!!
Eestlane on ori. Kui ori näeb, et keegi on juba ees kisanud ja "õigust nõudnud" ja teda mitte kui miski ei ohusta, siis teeb ka oma häälepaelad lahti ja paneb sule kiirelt kriblama! :) :) :) Jõudu! Jõudu!
p
pajekas/ 17. juuli 2014 17:32
mõtetut jama aetakse,jõudke ise kuhugi siis vaadake teisi1
a
ammmennnn/ 17. juuli 2014 17:22
siin paljud üritavad selgeks teha, et kultuur ja poliitika on lahus...KAS ikka oin? Võttes arvesse spordivõistlusi isegi maailmatasemel, Eurovisiooni...kas Venemaa suhtuks samamoodi näiteks kui Eesti poolt esineks seal Anne Veski sinimustvalge lipuga vehkides või vene telekanalis suvalisel intervjuul avaldanud oma poolehoidu nt. Ukraina riigi poolt? Aga teile on oluline, et saate oma kõhu täis ja oma soovitud tsirkuse kätte (aantud juhul segal), eks sisi pärast võime kodus vaikselt teleka ees seda putinit edasi kiruda.

n
17. juuli 2014 17:21
No nii kõvad vennad ikka,jutt ainult sitaks hea!
a
Andres/ 17. juuli 2014 17:10
Ega ta ei laula paremini Märt Avandist. Mida Märt siis kardab?
l
landlord/ 17. juuli 2014 17:06
Bluesi vastu pole siiani nagu huvi tundnud, aga YT valik Seagali loomingust on huvitav. Võib-olla viitsin end isegi kontserdile vedada.
Poliitika hoiame kultuurist ilusti lahus, eksole. Meelsus meelsuseks, aga kui arvamus- ja sõnavabadust piirata, siis me muutume nii ise väga Venemaa sarnaseks.
k
Konkurent/ 17. juuli 2014 16:42
Meil aus turumajandus ei toimi ja sellepärast olemegi nii vaesed.
Steven on lahe vend las laulab, kui olete nõrgad siis minge Ameerikasse laulma
m
mina/ 17. juuli 2014 16:39
tänasest ei näidata telekas enam filme kaa selle näitlejaga
t
täitsa perses/ 17. juuli 2014 16:37
kirjutad midagi oma fb seinale ja siis teeb sitaleht sellest uudise. milleks?
m
Margus/ 17. juuli 2014 16:33
Kuigi ei poolda Seagali vaateid, siis muusikuna võib ta ju väga hea olla - ehk tasuks kuulamist? Pole kuulnud, et keegi tema vaadete pärast nüüd kõik ta märulifilmid prügikasti viskaks..
õ
Õiglus/ 17. juuli 2014 16:31
Täiesti häbiväärne seisukoht Avandilt. Meil on vaba maa ja demokraatlik riik, kus igaühel on õigus oma arvamust avalikult kuulutada, meeldib see mõnele või ei.

p
publik/ 17. juuli 2014 16:20
Ära ei väsi juba sellest mustamisest ja vene foobiast. Iga harakas juba võtab sõna, ise pole maailma silmis sentigi väärt. Naljanumber! Kallid eesti kodukootud artistid - jääge ikka oma liistude juurde!
1
16.31/ 17. juuli 2014 17:32
Miks sa siis lasid kodumaa uuesti maha myya ,peale mönda vabaduseaastat? Kus sinu ajud siis olid kui see toimus, vöi olid kraavi kaevamas?
l
lähen seagali kontserdile,/ 17. juuli 2014 15:48
mulle ta meeldib, ja laulab normaalselt, mitte ei küta silmad kinni nagu mõni (omateada) kõva laulja.
e
ei säutsu/ 17. juuli 2014 15:47
Millal see venevastna hüsteeria ükskord lõpeb? Situme oma marki täis maailma silmis. Kui miljon ukrainlast tahab Ukrainast eralduda , siis on neil selleks õigus .
i
Im/ 17. juuli 2014 15:46
Kes on siis need eestlased,kes ei taha seagalit Eestis näha? Rahvast ei saa kodustest lavalaudadest kaugemale mittejõudnud artistidega samastada. Kellega ülemaailmselt tuntud staar sõbrustab,ei tohiks küll kellelgi hinge kriipida. Samas meie "staaride" halvustavad repliigid Seagali aadressil, on pigem alaväärsuskompleksile viitavad. Seagal-Avandi,Seagal-Mägi....kas saaks nende persoonide vahel olla võrdusmärk? Mehikesed võiksid pilvedelt alla maapeale ronida.
t
17. juuli 2014 15:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Heh/ 17. juuli 2014 15:21
Just, mul seostus ka see kuidagi pronkssõduri teemaga..
a
august/ 17. juuli 2014 15:09
mis see pilet Seagali kontserdile ka maksab?
p
paranoia/ 17. juuli 2014 16:34
vist. Ma lihtsalt küsisin lihtsalt, palju see peaesineja kontserdipilet maksab.....Kas keegi teab? Kodulehel on festivali passi hind 45 euri. Aga jah, toksitakse hoopis like ja dislike....

a
abc/ 17. juuli 2014 14:55
Minul on Märt Avandist väga hea arvamus (samuti Tõnis Mägist ja Mihkel Raudist) ja mul on hea meel, et meil toredaid loomeinimesi leidub, aga sellise avaldusega ma nõus ei ole. S.Si muusika ei ole poliitiline ja muusikut tema põhimõtete pärast sarjata ei ole õige. Kas varsti hakkame piletit kontrollides küsima, kas oled eestimeelne või venemeelne. Kui venemeelne, siis sisse ei saa...olge nüüd rahvas???
t
to kuule/ 17. juuli 2014 14:51
olen ikka õige eestlane, üdini eestlane, arenenud eestlane, mõistusega eestlane.
a
17. juuli 2014 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Seotud/ 17. juuli 2014 14:44
Ilmselt peab määgiga ühte laulu laulma.
s
Sea Kael/ 17. juuli 2014 14:19
Ärge tõmmelge! Kes läheb kontserdile see läheb, kes ei lähe see ei lähe. Mis vahet seal on!? LASTEAED!
I
???/ 17. juuli 2014 14:15
Issand jumal,mis teil viga on.Mitmekülgne inimene,las näitleb ja laulab ja teeb hundirattaid nii nagu tema oskab. Enamus teist ei saa sellegagi hakkama...Kui ei meeldi,ärge minge sinna ja laske teistel rahus olla, OMG.....
k
Ka eestlastel on/ 17. juuli 2014 17:41
nyyd nii mehi kui naisi teistest riikides, kas neile köigile PEAB siis nyyd eestis jalaga pe...se andma ja siiatulekul mädamunadega vastu vötma. Ma ei kujutanud enne ettegi, et eestlased nii suured rassistid on, kuigi rassism on ränk inimöiguste rikkumine ja seadusega karistatav.
k
17. juuli 2014 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 17. juuli 2014 14:07
on kuna see on demokraatlik riik ning uudised on riigipoolt üle võetud e. kõik mis on uudistes on propaganda meeldib sulle see või mitte aga see on infosõda

r
Rinxx/ 17. juuli 2014 13:46
Ikka koomikud olete siin,kui paadunud kommunist oli Eesti president,olite kõik uhked ja õnnelikud ja nüüd ei või üks inimene laulma tulla.Ega ta siia ise ennast toppinud pole,ikka kutsutud! Tuleb vaadata ikka oma nina eest kaugemale ka ja natuke meenutada möödunut :P
l
leo./ 17. juuli 2014 15:21
Kommunistist President tõi meid Liidust välja, aga kommunistist peaminister ässitas rahvale koerad kallale !
m
17. juuli 2014 13:46
Minu poolest laulgu kuid jätku oma arvamus poliitikast endale!
ü
Ühiskonnasõbralik/ 17. juuli 2014 13:43
Demokraatlikus riigis keelatakse varsti sõnaõigus oma enda vaadetele nii ,kahju ei saagi svastika märgiga uhkelt ringi liikuda
v
Vaba maailm!/ 17. juuli 2014 13:38
Pole ime,et hr.S.Seagal ei saa aru kuidas asi tegelikult on!? (Sama võimatu tundub kuidas venelased ei mõista Ukraina keelt.!?!) Ameerikas oli mees,kes ei teadnud KARL LEWIST!?

t
17. juuli 2014 13:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
just/ 17. juuli 2014 13:31
lähme! Ravige russofoobiat!
k
karl./ 17. juuli 2014 15:25
Sa sõber mine koos Mägiga Venemaale, kinniste silmadega ümisema !
m
17. juuli 2014 13:10
ma arvan, et seagalile on juba piisavalt reklaami tehtud. kindlasti on rahvast nüüd seal palju rohkem kui muidu oleks olnud. omal ka tekib juba huvi, et äkki lähengi. ma muideks ei teadnud, et ta üldse laulab
m
Mis te hädaldate/ 17. juuli 2014 13:06
k
kamausku/ 17. juuli 2014 13:02
kui avaldise teinud isik jätta tahaplaanile siis nõustun tema öelduga siiski. Sel korral oli Ukrain see, kes kannatab. Aga kui eesti aktiivsed liidrid ei oleksomal ajal niipüalju riskinud ja võtnud asja lahendust oma kätte, oleksime need võinud olla ka meie. praegu on 21. sajand ja igal riigil peaks olema elementaarne õigus , muuta oma staatust või astuda välja -sisse ühendustesse. Aga keegi ei julge oam tegelikku arvamust välja öelda. istutakse oma urus vaikselt lootes, et see jama läheb meist mööda.
k
Kas tõesti/ 17. juuli 2014 13:00
me elame ikka Eesti Vabariigis? Juba ammu pole Eesti Vabariiki. Füürerid on võimul ja hävitavad meie rahvast. Miks siia Seagal tulla ei tohi? Kas Euroopa Liit pole talle heakskiitu andnud, sest ta pole EL taldu lakkunud? Mõned võivad ka Putini poolt olla. Kapitalism on rahvale ajupesu teinud.
ü
Ühiskonnasõbralik/ 17. juuli 2014 13:52
Mulle üleb Vabariik seda ,et siin on vabadus nii sõnaõigusele ja oma tahtele nii ,et muudke riigi nime selliseks ,et siia ei tuleks ükski selline nagu see muusik

t
tiramiisu/ 17. juuli 2014 13:00
Ei kaota eestlased midagi kui Stiven Seakaela esinemine ära jääb. Küll aga võidavad nii publik ja korraldaja kui selle mehe muusikaline etteaste veel enne mädamunadeni jõudmist vaikselt ja käratult kriipsu peale saab.
j
Juhan/ 17. juuli 2014 15:16
m
Mõtlik/ 17. juuli 2014 12:57
Huvitav, nn. kultuuriinimene tegi poliitilise avalduse sõja teemal? Räägiks siis kunstist, mis on verega maalitud!
n
17. juuli 2014 12:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
see/ 17. juuli 2014 15:53
on pime viha, mis võtab mõistuse, või tahetakse poliitikutele meeldida, mingi eesmärgi saavutamiseks
a
Alar/ 17. juuli 2014 12:48
Järjekordne tegelane, kes tahab presidendilt mingit aumedalit saada. Varsti pool rahvast ordenikandjaid, kes tulevad pidustustele kui sõjaveteranid. Miks meil loomeinimesed enam ühiskonnas pead ei tõsta, peitub just neis autasudes! Kuidas sa ikka riigi valupunkte kritiseerid, kui k kodus orden ripub! Anna olulistele inimestele ordenid ja nad on suurte ninade teenistuses!
l
17. juuli 2014 12:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
Eakas/ 17. juuli 2014 15:55
meil ikka ei minda liiale. Poliitika on poliitika on poliitika ja muusika on muusika.Kes me siis oleme , et meid peavad kõik toetama? Ka vaenlastega tuleb hästi läbi saada.Me kipume üldse palju mõtlema , et oleme maailmanabad.
k
17. juuli 2014 12:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Avandi/ 17. juuli 2014 13:03
on Tönis Mäe väimees... ja lugedes hr.Tönise arvamust asjast,mida siis ikka muud Avandi poisilt oodata ;) igaüks tahab elada söbralikult oma äia-ämmaga :)
p
ps/ 17. juuli 2014 12:41
Koomiline on vaadata seda endist super kondimurdjat,tapjat kinus ja nüüd nutuselt kitrat tinistamas laval.
k
kõik/ 17. juuli 2014 13:44
muusikud pinistavad ja tinistavad ega ta ainus pole

n
17. juuli 2014 12:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ü
Ühiskonnasõbralik/ 17. juuli 2014 13:44
k
kris/ 17. juuli 2014 15:40
Loomulikult sobib sinu vaatenurgaga rohkem nii: "On olemas 2 arvamust - Putini-Venemaa arvamus ja vale arvamus"
Miks sa küll arvad, et nii õigem on? Mille põhjal?
Kas Ukraina tungis Venemaale kallale?
Venemaa propagandakanalitest on puudu ainult üks uudis veel - et Venemaa võitis jalgpalli MM-l Brasiiliat 7:1
j
Jumal, jumal!/ 17. juuli 2014 12:40
40 000 last on alatoidetud ja nemad tegelevad mingi jamaga. Ajuvaba!!
t
Tegelikult/ 17. juuli 2014 15:58
väga õige. Kes meile ei meeldi , see ei pea kellelegi meeldima. Tõepoolest ajuvaba.
t
tere,/ 17. juuli 2014 12:27

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee