Midri ökojumestuse blogi

Mida panna tähele, kui tellida ökokosmeetikat veebist? 

Õhtuleht.ee, 16. juuli 2014, 13:49
 
Eesti ökojumestuse turg on viimaste aastatega tublisti kasvanud. Kui aga siiski pole võimalik leida tooteid, mis konkreetsele inimesele sobilikud, siis tasub uurida ja proovida ka välismaiseid brände, kelle toodang siia pole veel jõudnud.


Olenevalt kanalist, mille kaudu tooteid tellida, võiks kindel olla selle usaldusväärsuses ning enne tellimist võimalikult palju infot koguda tellitava brändi tausta, põhimõtete, kliendi tagasiside jne kohta.


Milliseid aspekte võiks silmas pidada, kui hakkate uurima endale seni tundmatu brändi kodulehte (mis tihtipeale on esimene usaldusväärsem kanal tutvumaks toodetega)?
Kõige esmasem antud valdkonnas on, et bränd jagaks avaliku infona oma toodete koostisosi ning paremal juhul ka seletaks lahti koostisosade toime. Viimane pole küll nii levinud, kuid mõnigi bränd on vaeva näinud, et pakkuda tarbijale läbipaistvamat pilti toodete saamisloost. Teadmiste paljusus ja nende teadmiste jagamine annab sihtgrupile kindlama tunde usaldamaks seda tootjat. Info peab olema nii kättesaadav kui vähegi võimalik.


Väga olulised on ka tõene info ja korrektne väljendusviis. Tõese info all pean silmas, et võib usaldada, aga kui asi tundub liiga hea või pealetükkivalt enesekindel või ka teisi tootjaid mahategev, siis soovitan kindlasti teha rohkem tausta tööd. Mingil määral usaldusväärsed kanalid uurimiseks on näiteks foorumid, kuigi olen kuulnud ka seda, et foorumites postitavad kajastustleidvate toodetega natuke liiga tihedalt seotud olevad isikud (just positiivset tagasisidet). Võib tunduda küll elementaarsena, aga jälgige ka sõnavara, õigekirja ja lubadusi toote kasutamisel. Kui bränd pole saanud piisavalt panustada korrektsusele, siis ei saa olla kindel, et seda on jõutud silmas pidada toodete loomisel.


Hea oleks, kui tarbijale jäetakse ka võimalus kontakteeruda tootjaga tooteid puudutavates küsimustes. Mis võiks rohkem usaldust luua, kui teadmine, et teenuse/toote pakkuja on avatud küsimustele ja otse infot jagama lisaküsimuste korral. Mis võiks olla veel parem reklaam ühele tootele!


Samuti nagu korrektse info ja õigekirja puhul on oluline korrektsus veebilehe ülesehituse puhul. Kui näiteks lingid, mis peaks viima lisainfoni vms, oma eesmärki ei täida võib samuti viidata lohakale suhtumisele ettevõtmisesse, mis viib usalduse kohe suuresti alla. Nagu öeldakse, et sekretär on firma nägu. Kui aga pole võimalik silmast-silma kohtuda sekretäriga, siis võiks pidada firma näoks ka esmast infoallikat - kodulehte.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee