96 kommentaari

T
tubli  /   19:16, 24. juuli 2014
messi on tubli !
T
Tohmann  /   05:23, 17. juuli 2014
Eest parim laulja läbi aegade on Kihnu vanamoor,vist proua Virve.ülejäänud kriuksuvad lava peal nagu häälest ära viiulid...sama kehtib ka jalgpallis,sitahunnikut peab ikka üks junn kroonima...
K
kossa  /   18:52, 15. juuli 2014
juba enne võistlusi oli otsustatud,et parimaks saab kas ronaldo või messi.ronaldo kõrbes,järele jäi messi.ja temale see parima tiitel kaela määritigi kuigi mees polnud seda väärt-vähemalt sellel turniiril mitte.ka brasiilia taheti kodustel võistlustel kohtunike abiga võitjaks viia,agasakslased tampisid nad maatasa,ja holland näitas lõplikult koha kätte
O
Olenkeegi  /   09:58, 15. juuli 2014
Noo, miks ?
Esiteks nimi loeb .
Teiseks anda talle veel kuulsust juurde .
Mõtetu vend, saksamaaga mängis, mis ta tegi siis ? Ajas niisama paska . Mõtetu vend oli MM-il laval !
A
asd  /   01:57, 15. juuli 2014
"Manuel Neuer (244) completed more passes at the #WorldCup than Lionel Messi (242) #bbcworldcup"
@Castrol
R
rango  /   21:56, 14. juuli 2014
Ma küsin mille eest messile parima mängija tiitel????????????????
finnalis oli ta ikka täielik pask. 4 korda on valitud maailma parimaks aga väravaid olulistes mängudes ikka ei suuda lüüja. saage aru messit on üle hinnatud pole ta midagi nii hea mängija nagu näha oli finaalis ja teistes mängudes.
S
s.s  /   21:56, 14. juuli 2014
Kle Ott.vaata peeglisse kõigepealt,sinusugune mahlamüts võiks oma olematute ajurakkude vahel midagi analüüsida ka,mitte kirjutada mida sülg suhu toob
A
ANDRUS  /   23:55, 16. juuli 2014
Sa oled ikka haige kägu
R
raimond  /   20:37, 14. juuli 2014
Messi ei väärinud seda tiitlit! Tiitli oleks pidanud saama Robben,kuna ta oli igas mängus väga silmpaistev
E
eksju  /   20:23, 14. juuli 2014
Jama on see et tüüp seisis paigal ja saksa ohmud ei jaganud ära et mängivad ülekaalus , ikka koomikud küll, see tüüp isegi seistes paneb satsid värisema.
J
ja  /   23:29, 14. juuli 2014
seda, kui täis lasksid argentiinlased kui avastasid, et on palliga omapäi jäänud vastase värava alla, saime ka viimases mängus korduvalt näha. Saksa väravavaht oleks pidanud vist väravast ära minema võib -olla siis?
J
james  /   17:55, 14. juuli 2014
Messil oli finaalis 80% väravavõimalus kui mitte 100, lihtsalt mees lõi napilt mööda nagu enamus argentiinlasi. Maailma tähtsaimas mängus ja lõi mööda. James Rodrigues oli way to gooo parim.
K
kõik  /   16:38, 14. juuli 2014
kes ütlevad et Müller ootas palli aint jalga või oskas ainult kohta valida siis teile teadmiseks et turniiri jooksul jooksis Müller 84 km ja Messi 62 km. Ja muideks Messi mängis rohkem minuteid.
M
mm  /   16:48, 14. juuli 2014
Millest Messi jooksis kõik 62km palliga ja Müller niisama ringi nagu loll?
K
Külamees Ain  /   23:57, 16. juuli 2014
Panid nüüd killu maha,
E
Erapooletu  /   16:19, 14. juuli 2014
Statistika näitab, et Messi sooritas see MM kõige rohkem selliseid sööte, mis tekitasid kaaslasele värava võimaluse ja tema nimel on see MM ka kõige rohkem õnnestunud triblamisi.
Ja mis põhjusel öelda, et Müller oli kindlasti parem kui Messi? Müller lihtsalt ootab seda palli jalga õige kohapeal(mis muidugi tähtis oskus), aga Messi tuli tegelikult seda palli ikka päris alla küsima.
Te lihtsalt ootasite Messist ise liiga palju, et nüüd kui ta nii hullult ei säranud, siis ta oli halb kohe.
V
Väga Kahtlane  /   16:36, 14. juuli 2014
Ei tea kuidas küll Müller ainult kastis palli oodatest Messist turniiri jooksul platsil 21,3!!!!!! km rohkem liikus? Mänguminuteid sealjuures mülleril 11 vähem ka??!!!!!
A
asd  /   01:59, 15. juuli 2014
Kedagi ei koti, et tekitas väravavõimaluse või triblas. Kui ära lüüa ei suudeta, siis nagu ei koti see kedagi. Sama hästi võid sa ju ise minna jalgpalli mängima ja siis igakord kui palli saad, siis triblad niisama. Pärast räägid, et oled tehtud vend. Tra isegi Neuer andis rohkem sööte MMil kui Messi. Tra kui sa oled ründaja/poolik ja jooksed mängus vähem kui väravavaht, siis on ikka väga mööda midagi.
F
Fänn  /   16:18, 14. juuli 2014
Sorry Messi fännid, aga siin turniiril oli kindlasti nii mõnigi mees kes seda rohkem vääris. Robben vääris seda tiitlit neist kõigist kõige rohkem olen mina kindel. Nõus?
J
Jessas  /   16:35, 14. juuli 2014
EI OLE NÕUS!!!
Mängija on ülbe üleolev ja teeskleb veel takkaotsa.
.
...  /   19:22, 14. juuli 2014
Kas just Rooben aga kindlasti mitte Messi
N
NO WAY  /   21:20, 14. juuli 2014
SUKELDUJA ROBBEN EI SOBI SELLEKS KUIDAGIGI...
EBASPORTLIK KÄITUMINE EI SAA OLLA VALIKU EELISEKS.....
M
MV?  /   16:15, 14. juuli 2014
See artikkel on täielik saast! Kuidas selline inimene üldse saab jalgpallist rääkida, kui ise mitte muhvigi ei jaga!? See et Messi parimaks mängijaks valiti oli täiesti õige. Messi tegi tõesti kõvasti tööd kogu selle MM-i vältel ja tema pallivaldamine on tõesti seda auhinda väärt. Ma ei ütle et keegi teine ei teinud nii kõvasti tööd kui Messi, aga ta siiski paistis teistest rohkem silma ja oli näha, et mees tahab oma meeskonna eest võidelda. Täiesti absurdne artikkel!
I
Imbetsill!  /   16:37, 14. juuli 2014
Messi passis keskväljal ja ootas kuni pall temani tuuakse... usun, et mingis mängus liikus saksamaa väravavaht ka rohkem kui Messi :D
J
Jajah  /   16:47, 14. juuli 2014
Tõsi ta on, aga see pole Messi vaid Neuer'i viga kuna poiss käis isegi korra out'i viskamas. :D
T
Tubli  /   16:46, 14. juuli 2014
Väga õige jutt.
T
to MV?  /   00:02, 17. juuli 2014
Ise sa oled saast, saast jalkafänn, kelle peas liigub ainult Messi ja Messi. Mida sa Messi töötegemise kohta mõtled, kas seda, et ta andis vähem sööte kui GK, ootas ns palli või kuidas?
D
Don Alehandro  /   15:38, 14. juuli 2014
Ma arvan,et see pealkiri on absurd.Messi vääris kohe kindlati seda parima mängja tiitlit.Ta on üks parimaid mängjaid.
A
ajsfijasdifg  /   00:04, 17. juuli 2014
Ma arvan kah, et Messi on parimaid, aga sa oled ikka täis mart, kui sa arvad, et ta oli turniiri parim.
M
Messi fan  /   15:16, 14. juuli 2014
Ja sina oled õige mees ütlemaks, et messi ei ole teeninud seda MM'i parimamängija tiitlit?
Messi on ennast täpselt nii palju õigustanud ja näidanud platsil, kui seda vaja ja tänu millele ta selle tiitli välja ka teenis.
S
sa oled ikka  /   15:20, 14. juuli 2014
lambaks sündinud
P
pane suu   /   21:39, 14. juuli 2014
kinni rullnokk mine mängi murumänge
M
MINE MUNNI...  /   00:06, 17. juuli 2014
AASTA KILD MIDA ÜTLUST GOLAZOOOOOOOOOOOO, MIDA SOLVANGUT MA HAKKAN KOHE KASUTAMA EI OLE VÕIMALIK KUI HEA NALI SEE ON!
S
see  /   23:31, 14. juuli 2014
vend vist pole Argentiina kaotusest siiani üle saanud. Äkki ravimid aitavad?
A
asd  /   02:00, 15. juuli 2014
Tead miks su kallis Messi selle tiitli sai? Kes on FIFA suursponsor? Kes oli selle auhinna suursponsor? Kes on Messi suursponsor?
BING BING, ADIDAS.
Reklaamieesmärgil antud auhind.
M
mis asja!!!  /   15:14, 14. juuli 2014
Messi on väga hea jalgpallur ja olen nõus et ilma messita poleks argentiina alagrupistki edasi saanud.
K
kle   /   15:53, 14. juuli 2014
ja nii ongi.tema tõi enda 4 väravaga Argentiina MMile
A
andrus  /   15:11, 14. juuli 2014
Igal tegijal ju omad plussid:Messi on hea,sakslased on head,Zelinski on hea kommemtaator ja mitte halb vutimees,mulle kui meeldisid Indreku vahepalad traumade,krampide ja puutsade kohta!Ka niiöelda põrunud brasiilia on maailma neljas!!!!!!! ja Adidas on väärt firma ja Ott on suurepärane soperdaja.......aga ma annan talle andeks,sest olen hea inimene....
M
M  /   14:48, 14. juuli 2014
hahahah Müller parem kui Messi? stop jokes...
M
müller ja klose finaalis  /   21:41, 14. juuli 2014
pehmod, püksid täis...
  /   14:27, 14. juuli 2014
Müller sellel turniiril parem kui Messi? Ott, mida sa joonud oled? Ilma Messita poleks Argentiina alagrupist edasi saanud, ilma Müllerita oleks Saksamaa ikkagi väga tugev mansa olnud.
M
mida sa jahud  /   15:22, 14. juuli 2014
ott teeb just messit parimaks... loe tekst uuesti läbi krdi pärdik
H
Hannes  /   14:27, 14. juuli 2014
Ilmselgelt enamus, kes arvavad, et Messi vääris tiitlit, siis on tgeemist Messi paadunud fännidega. Messist olid väga paljud mängijad sellel turniiril lausa peajagu üle. Ja finaalis oli veel eriti kuidagi liimist lahti!
K
kaupo  /   13:35, 14. juuli 2014
kuulge de*iilikud, Golden Ball jagatakse mängijale faktide ja statside põhjal, mitte et keegi Blatter vöi ma ei tea kes lihtsalt ütlevad et ta vöiks saada, loll jutt teil see mingi lohutusauhind jne, niiet STFU HATERS
A
Alts  /   13:42, 14. juuli 2014
just ja faktide ja statistika põhjal ei olekski ta pidanud seda auhinda mitte mingi nipiga saama :P
A
asd  /   02:01, 15. juuli 2014
Sa mine tee endale selgeks, mille põhjal auhinda jagatakse, siis tule seletama. Pole seal mingeid statse ega fakte. Pooletoobised härrad ja ajakirjanikud votevad lihtsalt.
E
et siis...  /   13:34, 14. juuli 2014
...mingite jalgpalliga rohkem kodus olevate tegelaste ühise otsuse seab mingi tont metsast kahtluse alla...head tähelendu!!! B-)
J
jaan  /   13:25, 14. juuli 2014
Järvela on ju täisvõhik.Ilma Messita poleks Argentiina isegi alagrupist edasi saanud ,rääkimatta finaalist
O
Otiga igati nõus  /   12:46, 14. juuli 2014
Messi mäng ei olnud see mis varem. 4-5 inimest oleks seda tiitlit palju rohkem väärinud.
Lohutusauhind FIFA poolt, et kuulsale mehele külje alla pugeda.
Samas usun, et Messi sai isegi aru, et see tiitel võiks kuuluda kellelegi teisele.
Väga hea artikkel, Ott. Keep it up!
P
Poiss sa ei tea veel jalgpallist kõike.  /   16:44, 14. juuli 2014
LOHUTUSAUHIND????
See ei saa olla lohutusauhind, sest isegi kui Argentiina oleks mängu kinni pannud oleks Messi selle tiitli saanud, nimelt otsustatakse palli saaja juba enne finaali ära, see tähendab, et see ei saa olla lohutusauhund.
A
asd  /   02:02, 15. juuli 2014
Kuule, palun, mine uuri ikka enne asja, kui tatti pritsima pistad. Sel MMil arvati sisse ka finaal. Vanasti oli see nii, et enne finaali tehti otsus ära. Enam aga mitte.
O
OLGU LAMBAD !  /   12:43, 14. juuli 2014
AITAB MÖLAST, RUTTU SUPER MANKIT JOOMA!
A
Andres ja Pearu  /   12:40, 14. juuli 2014
K
Kahtlane  /   12:37, 14. juuli 2014
Need kes väidavad, et Messi auhind õigustatud oli ajavad ikka süüdimatult lolli juttu suust välja... See, et ta väga tugevas Argentiina koondises ainult 4 väravat lõi ja kõigest 1-e resultatiivse söödu andis juba peaks näitama, et parim ta sel turniiril kindlasti olla ei saanud. Ainult rünnakule keskenduv ja kaitsetöös suht ümmargune null, pool aega seisab ja puhkab kuskil keskjoonel. No andke andeks kuidas saab sellist turniiri parimaks nimetada. Messi võib olla küll üks läbi aegade parimaid jalgpallureid aga sellel turniiril Argentiina koondises oli ta tavaline keskmik. Kõige rohkem oleks vast parima mängija tiitlit väärinud James Rodríguez- suutis silma paista eeldatavalt nõrgemas Kolumbia koondises ja tehes koos nendega väga ilusa turniiri. James mängis messist pea 300 minutit vähem sellel turniiril aga suutis sellele vaatamata lüüa rohkem väravaid, anda rohkem väravasööte ja 90-e minutiga rügas tööd teha keskmiselt 10,4 km (Messi samas kõigest 8,14 km)!
T
to .....  /   12:30, 14. juuli 2014
messil oli süda paha, ei näinud teda ropsimas või ?
JA parima mängija tiitlit ei anta viimase mängu puhul vaid kogu turniiri jooksul kokku võetavalt.
O
oh heldene aeg  /   12:09, 14. juuli 2014
what a mess
.
...  /   12:06, 14. juuli 2014
Messi lihtsalt seisis ja ootas palli, samalajal mõnes teises mängus ja meeskonnas tegid inimesed reaaalselt tööd, et midagi saavutada. Pole ime, et Saksamaa võitis. Ega niisama seismisest kasu pole.
O
ottvanatont  /   12:04, 14. juuli 2014
sa ise ei ole mitte midagi väärt ja tuled siin kaagutama kes mida väärt on. haigeväike prillidega pakstont oled.
M
mitte polnud täispuhutud trikki valdaja  /   11:36, 14. juuli 2014
No kui see seltskond kokku võtta siis enamus neist omab kiiret jalga ja siis kas vaistu või kindlat liikumist, see pole ju mäng,selles suhtes ta oligi neist üksikutes mängia, et mängis palliga.
P
peeter  /   11:30, 14. juuli 2014
Kas Messi mängis ka MM ?
K
Kaupo  /   11:26, 14. juuli 2014
Messi tänavune MM oli alla igasusguse arvestuse, ma ei mõista kuidas teda veel sellise tiitliga pärjata saab... See on siis see aus ja õiglane FIFA. Masendav MM.
T
TL  /   11:17, 14. juuli 2014
Masendavalt ebapädev artikkel. Palju see Messi siis peab taguma et keegi ei vinguks?
Õ
õige jutt  /   12:46, 14. juuli 2014
lambad super mankit jooma!
K
Keri kanni Järvela!  /   11:09, 14. juuli 2014
Teist Messit ei ole ega vist tule niipea... vääris täiega seda tiitlit, keegi Järvela pole selle üle otsustaja!!
O
otile  /   11:07, 14. juuli 2014
Ott kaks valikut kas sa ei tea mis on jalgpall või tead mis see on ja ei näita seda välja.sinu komentaaeid mis siin olid ajavad vägagi marru.sulle ei sobi see ja too mängija,miuke siis sobib kui sinujaoks kõikidel MM-idel on valitud vale mängija.ega see ei tähenda ,et finaalis ei suutnud ennast tõestada.
S
sulle  /   14:09, 14. juuli 2014
no kui sa oled sellise tiimi nagu argentiina kapten siis sa just peaksid tõestama ennast finaalis.
O
otile  /   11:07, 14. juuli 2014
Ott kaks valikut kas sa ei tea mis on jalgpall või tead mis see on ja ei näita seda välja.sinu komentaaeid mis siin olid ajavad vägagi marru.sulle ei sobi see ja too mängija,miuke siis sobib kui sinujaoks kõikidel MM-idel on valitud vale mängija.ega see ei tähenda ,et finaalis ei suutnud ennast tõestada.
A
Absurde uudis  /   11:03, 14. juuli 2014
Täiesti kohutav! Sellele uudisele peab vastu hakkama! Ilma L.Messita poleks kogu argentiina meeskond nii kaugele jõudnudki! Saksa meeskond oli meeskondlikult üle argentiinast, aga see ei tähenda et parim mängija peaks nende ridadest tulema! Enam ei saa tagasi võtta, aga olgem ausad, ilma messita oleks argentiina meeskond alagrupifaasi jäänud.. Macherano mängis tugeva ja üllatavalt väheste eksimustega turniiri! Barcelonas tavaliselt keskkaitses palliv poiss on võimeline ühe sööduga kogu mängu kiva keerata! Kahjuks või õnneks mängis oma elu kehvemad mängud brasiilia keskkaitsija luiz, kuid ikkagi oli ta grupifaasis brasiilia parimaid! Lohakust on näha Ott Järvela mängu lugemises! Olen seda meelt et parima mängija tiitel läks õigele mehele! Ps. Ma pole Messi poolehoidja! Ja muideks OTT, loe nende väravate tähtsus mis messi argentiina kasuks lõi!?
T
to Absurdne uudis  /   18:05, 14. juuli 2014
Ps. Ma pole Messi poolehoidja! Ja muideks OTT, loe nende väravate tähtsus mis messi argentiina kasuks lõi!?
No tule taevas appi! Mida ta siis ikka nii väga tähtsat ära lõi? Hakkame vaatama. Finaalis 0, poolfinaalis 0, veerandfinaalis 0 ja kaheksandikfinaalis ka 0 - ühesõnaga mitte midagit.
Paljud kisasid siin, et aga mida kõike ta ära ei teinud alagrupis, et muidu poleks Argentina edasi saanudki. Hakkame jälle vaatama, kes seal grupis siis mängisid. Bosnia-Herzegovina (21. asetus enne MM-i), Iraan (43) ja Nigeeria (44). Argentina ise 5-nda asetusega. No kui siit poleks kahe hulka tuldud kasvõi ilma Messita, siis oleks ka juba midagi imelikku olnud - üle poole meeskonna (23-st) mängib Euroopa tippliigade (tipp)klubides ja ülejäänud kas Portugalis või kodumaa Boca Juniorsis. Ühesõnaga ei midagi argumenteeritut Messi auhinna kohta, vaid ainult emotsioonid.
O
OSS  /   09:56, 14. juuli 2014
Õlled otsas, vaja tööle hakata!?
J
Jann  /   09:35, 14. juuli 2014
Peale mängu ott oma facebooki lehel küll ütles et öigustatult, nüüd hoopis teine jutt :D
T
tere  /   09:33, 14. juuli 2014
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mh  /   09:47, 14. juuli 2014
Minu puhul eksid. Ma olen Münichis sündinud ja esimesed 10 eluaastat elanud. Kui siis olen Bayerni fanboy. Arva nüüd ära mitu õlut eile läks.
Aga sellegipoolest vaatan jalgpallis selliseid valikuid mitte isiklikult seisukohalt.
Müller on kahtlemata hea võimaluste looja ja lööb ka ise, aga temal ei seisa koos saklaste tiim. Sakslaste mäng baseerub suuresti schweinsteigeril. Nende mängujoonis on teistsugune. Nagu öeldakse, sakslased on meeskond.
Valiti aga parimat ehks iis ilmselt mitmekülgseimat mängijat. Ja Messi on tõesti ikka imevend.
M
messi  /   14:15, 14. juuli 2014
noh kui tuleb jutuks et valiti mitmekülgseimat mängijat siis messi see poleks pidanud olema. kaitses käis ta turniiri jooksul võib-olla paar korda. Ülejäänud aja lihtsalt ootas keskringis palli. Ma pole küll Argentiina fänn aga mulle jättis kõige sümpaatsema mulje Mascherano
M
mh  /   01:27, 15. juuli 2014
Just see ootamine ja vastase paari mehe kinni panemine oligi Messi ülesanne. Teda ei tohtinud valveta jätta, ka siis kui ta lihtsalt ringi lonkis.
Pluss psühho aspekt, Bra näide ilma Neymarita on ilmselt piisav.
L
Lohutusauhinna maik  /   09:28, 14. juuli 2014
Mulle jätab see Messi valik pigem Argentiinale antud lohutusauhinna maigu. Mitte et nüüd Messi hea mängija poleks ja oli ka MMi ajal hea mängija, aga samas minu arust mitte parim mängija.
M
mh  /   09:39, 14. juuli 2014
Kes siis ja põhjenda. Muidu oled Ott poisi tasemel.
L
Lohutusauhinna maik  /   11:58, 14. juuli 2014
No väravate puhul ntx Rodriguez.
.
...  /   12:35, 14. juuli 2014
Ega väravad ei määra mängija oskust.
L
Lohutusauhinna maik  /   14:32, 14. juuli 2014
No see oli lihtsalt väravate puhul näide. Aga samas Müller oli igas kategoorias Messist parem mängis kuni finaalini k.a. lõi rohkem väravaid ja Mülleri meeskond võitis.
H
Hannes  /   14:33, 14. juuli 2014
Rodriguez mängis hästi, tema mängui takistati oluliselt, kuid sellest hoolimata ta suutis ikkagi olukorras parima välja võluda, võiks öelda et turniiri üks silmajäävamaid mängijaid :)
J
juss  /   09:19, 14. juuli 2014
see ott võiks mingi muu alaga tegeleda
A
Ah  /   08:53, 14. juuli 2014
Kui poleks olnud Messit ( ja Di Mariat) poleks Argentiina isegi alagrupist edasi pääsenud. Üks mees kaotas vist totalisaatoril veidi pappi ja nüüd mossitab. Mõttetu artikkel.
R
RP  /   08:39, 14. juuli 2014
Miks nii emotsionaalselt ott seda Messit maha teha?Intelligentsem oleks oma lemmikuid kiita.Eelneva kommijaga nõus ja ta ei lahmi nagu artikli autor,kes arvab,et on ainult tema tõde,see ainuke.Väga raske oleks Argentinal ilma Messita olnud üldse nii kaugele jõuda.
N
Noo  /   09:51, 14. juuli 2014
See, et Argentina ei saa Messita hakkama, ei tee Messist turniiri parimat mängijat :D Heal juhul Argentina parim mängija, aga kohe kindlasti mitte turniiri.
H
Hannes  /   14:30, 14. juuli 2014
Sest konkreetselt käib jutt messist mitte teistest mängijates!
V
Vihane Tihane  /   08:35, 14. juuli 2014
Ott Järvela ajakirjanikuks nimetamine on TÄIELIK ABSURD.
J
Jajahh  /   08:29, 14. juuli 2014
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jajahh  /   08:30, 14. juuli 2014
Vabandan kirjavea pärast: Kaks külge......
M
mh  /   09:28, 14. juuli 2014
Ja neljast korrast ühel lööb värava, pluss hoiab vastase paari meest pidevalt kinni, sest eal ei tea, millal ta spurdib ja oksendab.
Sõber, sa ei taipa sellest mängust mitte muhvigi :)
T
Tõesti  /   08:16, 14. juuli 2014
Juba tüütab see Messi teema.. Terve mäng TVs Indrek Zelintski vaid teda ülistaski. Kommentsstor võiks olla erapooletu.
Aga nõus sellega, et MM parim mängija ta kindlasti polnud
M
mh  /   08:10, 14. juuli 2014
Ilma messita poleks Argentiina alagrupistki edasi. Kui tõesti, siis Macherano, aga Messi siiski hoidis A mängu koos. Macherano aga ei löönud 4-ja väravat. Messi oli umbes nagu Neymar Brasiiliat.
Üksikindiviidina, kui arvesse võtta kõiki aspekte oli Messi valik täiesti loogiline. Vajalikel, võiks öelda ülivajalikel momentidel 4 väravat. Äärmiselt tark mängujoonis ja ääre pealt MM tiitel.
Igal juhul on vähegi mänge vaadanule selge kui seebivesi, et Messi oli tõesti selle turniiri nö. parim mängija. Peale isikliku meisterlikkuse veel kavalus ja liidriomadused. Äärmiselt mitmekülgne jalgpallur.
Ott poiss, tead, Neuer ei saanud parimaks väravavahiks seetõttu, et ta võitja meeskonnas mängib, vaid seetõttu, et tema stiil on sisuliselt uue ajastu algus jalgpallis. Kunagi varem pole väravavaht sisuliselt libero kohta mänginud.
Absurdne artikkel.
H
hmm  /   09:29, 14. juuli 2014
kahtlustan, et neid mängijaid on veel, ilma kelleta poleks mõni võistkond alagrupi turniirilt edasi pääsenud. Sama hästi oleks võinud tõesti anda palli Neymarile-kes seda sammuti poleks väärinud. Kui nüüd kindlasti pidi auhind just Argnetiinasse minema siis oleks pidanud see olema kas Macherano või DiMaria( ilma kelleta poleks ju meesi finaalis mängida saanud)
M
mh  /   09:37, 14. juuli 2014
Miks nad siis finaali ei jõudnud? Argentiina jõudis :)
Ei Macherano ega ka Di Maria löönud 4-ja väravat. Macherano on omamoodi Argentiina kaitseliini hing, aga ....
Loomulikult kuldpalli väärilisi oli kümneid, kuid siiski vaata ise erapooletult näkku, see vend oli seda väärt. Kui siis oleks võinud vähe rõõmsamat nägu teha auhinnagaalal :)
M
möh möh  /   13:20, 14. juuli 2014
"Macherano ei löönud 4-ja väravat"..ei löönud jah kui ta kaitsja on...mis siis veel oleks kui kaitsemängija suudab rohkem väravaid pommitada turniiril kui ründaja...millised ebapädevad võrdlused :S
H
Hannes  /   14:28, 14. juuli 2014
Ise ka aru saad kui lolli juttu puhud?
M
mh  /   09:34, 14. juuli 2014
Lisan, et minu isiklik valik oleks väravavahtidest olnud Ochoa. Sellegipoolest Neuer'i panus ja stiil oli üle.
Mängijatest valinuks Robbeni, aga Messi oli siiski parim, pole miskit teha.
Võiskonnana võitis mulle sümpaatseim tiim :)
N
no  /   16:46, 14. juuli 2014
nõus Sinuga, jumala eest. Nii väravavahtide kui ka ründajate osas. Ka Robben oli hea. Hea kiirusega nad mõlemad ja väravavaistuga. Mõni mömm seisab karistusala juures ja veeretab palli ühe jala pealt teise peale seni kui keegi selle sealt ära võtab, aga mõni lihtsalt lööb ja ime küll, sisse lööb. Mis sest, et mitte alati, aga vähemalt lööb. Just Robbeni ja Messi puhul oli kõige enam näha, kuidas neid tiriti ja taoti ja ikka suutsid nad veel värava lüüa. Meest vahelt läbi pugeda, jalgadest üle hüpata. Kusjuures ka hulle vigastusi ei saanud - nii osavad olid.
Aga kui eeldada, et ründaja peaks ka kaitses tegutsema, siis kust ta selle võhma võtaks, et sellise kiirusega ründesse minna? Proovige intervall trenni teha: kiire jooks, aeglane jooks, kiire jooks veidike puhkust. Vaadake kas jaksate 8 km ja 90 minutit. Kaitsjad muidugi veel pikemate maade läbijad, aga neilt ei nõuta ründes täpsust ja kiiret olukorra hi.ndamist.