Eesti uudised

McDonald’sis lisatööd tegev õpetaja: "Tunnen puudust puhkusest!"

Teele Talve, 14. juuli 2014 07:00

74 KOMMENTAARI

j
??/ 15. juuli 2014 10:52
just praegu kuulsin raadiost, et õpetaja keskmine palk koormusega 1,0 on 966 eurot. No see on ikka väga kõva palk, millest väga paljud kõrgharitud spetsialistid võivad ainult unistada!
s
Suur tükk ajab suu lõhki/ 15. juuli 2014 02:59
ajab suu lõhki.Õpetaja on inimene nii nagu teisedki,pole nad veel mingid jumalad ega pühakud sellepärast,et ametinimetus selline on,Ei maksa end nii tähtsaks ka pidada ,et kohe CHANELLI ja ARMANIT kandma peavad ning kalleid välismaa prille.
Maitsekas ja elegantne riietus ei eelda,et peab kohe viimase moe järgi käima ja tingimata autoga tööle saama ,uhked prillid nina peal.EELKÕIGE olge inimesed ,küll siis tuleb ka austus ja lugupidamine .
e
eks/ 15. juuli 2014 00:35
Õpetaja on magistrikraadiga ja selge on, et õpetaja on alamaksustatud. Tema palk peaks olema samas klassis, mis arstidel, inseneridel jt magistritel. Suvi on õpetaja puhkus ja enesetäiendamine, mitte lisatöö tegemine. Kui tahate, et sügisel seisaksid klassi ees rõõmsad ja energiast pakatavad
õpetajad, siis tuleb neile võimaldada töötasu, mis lubab puhata ja end täiendada ja reisida. Õpetajatele palka ja kommijatele-vingujatele malka.
t
to eks / 15. juuli 2014 07:58
No see on küll õpetaja märg unistus -võrrelda õpetaja ametit arsti ja inseneriametiga ! No magistri tasemes on ikka õpetaja amet selle trepi alumisel astmel. Pealekauba on ka suur osa õpetajaid ju baka tasemega
s
samuti eksile/ 15. juuli 2014 08:07
Päeva parim nali - võrrelda arsti ja õpetaja ameteid : see oleks nagu võrrelda näppu millegi muuga...... aga võib olla kellelgi polegi muuga võrrelda olnud (irw)
t
Tasub võrrelda kyll/ 16. juuli 2014 00:16
Tulevased arstid ja insenerid tulevad ylikoolidesse koolist. Neid ei too ylikooli kurg ega teki nad ka pyhast vaimust. Kui pole kedagi, kes tulevasi arste, insenere ja lehekommentaatoreid ette valmistab ja nende4ga ylikooli eel hariduse andmisega tegeleb, siis pole ka neid tulevasi arste ega muid tegelasi olemas. Või olete kõik nii kõvad tegijad, et lapsed on koduõppel ja ylierudeeritud vanemad loevad lapsele juba hällis Vergiliust ladina keeles ette?
s
Sirje/ 14. juuli 2014 21:10
Vabandan, kuid MC Donaldsi palk on 2.70 eurot tunnis!!! Mis 600? 600 eurot saab maneger, miks on minuarust mõnitamine. Las õpetaja läheb Hesburgerisse, seal algab juba katseajal tunnihinne 4-st eurost!
t
to aga/ 14. juuli 2014 20:28
aga kes keelab sellel samal teenindajal viis aastat ülikoolis ära õppida ja palun, kadestamisväärt amet ongi käes.Ja siis polegi vaja enam õpetajat kadestada,et ta niiiiii palju teenib.....kõik on enda teha.Kui õppida ei viitsita,polegi vaja vinguda.Teenima peab vastavalt haridusele.
t
to to aga/ 14. juuli 2014 21:57
Et nühid kuidagi see 5 aastat ära ja siis keskmisest kõrgem palk garanteeritud elu lõpuni ? No sellist jama võib ainult õpetaja kirjutada ( või unistada ) . Tegelikkus elus kehtivad teised reeglid ; oskused , turg , nõudlus jne.
a
abc/ 14. juuli 2014 17:45
600 euri kätte ei ole hetkel Eestis selline palk, et seda õpsidele ette tasub heita, ning arvata, et nad röögatult teenivad. Enamus saab alakoormuse tõttu veelgi vähem. Õpside palk ja töö ei tasu kadestamist.
k
keegi/ 14. juuli 2014 19:16
Ei kadestagi neid,lihtsalt üllatav,et haritud inimesed ikka ja jälle virisevad kui raske neil on,aga siis tuleb amet maha panna ja tegeleda meelepärasega,
t
to meow/ 14. juuli 2014 15:37
oled ise ka õpetaja... ja oled rahul seisuga,kus meie riigis McDonaldsi töötaja teenib rohkem kui õpetaja ? Nii palju sa ennast hindad ja väärtustad ???Lihtsalt ei saa aru,kas on tegemist jõukama abikaasa prouaga või siis tõesti orjameelse mentaliteedi inimesega,teisite ei oska seletada.Haritud inimene peab ikka oma väärtust teadma...
a
aga / 14. juuli 2014 16:21
see teenindaja on ka tihti püstijalu 12 tundi tööl ja teenindaja amet ei ole lihtne, lihtne töö peabki vähe maksma, aga teenindaja elu ei ole lihtne ja see võrdlus siin on pigem erand kui reegel.Toitlustuses ja kaubanduses on palgad väikesed, vahetused pikad ja maksad kõik jamad veel kinni ka.Õpetaja rahakoti kallale ei lähe keegi kui laps eksamil läbi kukub.
S
:P/ 14. juuli 2014 23:11
Selle, kui lapse eksamil läbi kukub või muidu ebaõnnestub, maksab kinni terve ühiskond.
a
aga / 15. juuli 2014 08:20
mis õpetajal sellest muutub, järgmisel aastal laseb samamoodi edasi, kes "Tõe ja õiguse " uuesti kirjutas, et õpetaja peaks pingutama ja uue tõlgenduse leidma ja huvituma, et lapsed midagi uut saaksid koolist.
k
Kui laps läbi kukub/ 16. juuli 2014 00:20
siis on ta kodus liiga vähe end õppeprotsessile pyhendanud. Sama laps läheb kunagi ylikooli ja vaat seal on kogu õppimine enda teha, sest kõrgemaid hindeid pannakse neile, kes on omandanud kogu loengumaterjali pluss oma teadmistele veel kõvasti iseseisvalt lisa otsinud. Ja kui keegi soovib, et õpetaja end pidevalt täiendaks, siis tulebki pedagoogi palka tõsta, et ta puhkuse ajal enesetäiendamisega rahulikult tegeleda saaks ja ei peaks kuskil mäkis kyyrutama või iirimaal kartuleid võtma.
i
igaühe jauks on töökoht/ 14. juuli 2014 15:29
ega see pole häbi asi kuskil töötada

m
meow/ 14. juuli 2014 15:20
puhkuserahasid saadakse ju võrdväärselt palgaga. kuidas tal jätkub siis seda ainult juuniks ja juuliks? ei maksa siis kõike korraga ära raisata. muide, olen ka ise õpetaja.
b
Brita/ 14. juuli 2014 14:58
juba see. kuidas õpetajad endile tähelepanu norivad. juba see ei sunni mind neid kuidagi austama. lisaks tean ma isiklikult õpetajaid. kelle vaimsus on pehmelt öeldes olematu. väärikast käitumisest ma isegi ei räägi mitte. mina ausalt öeldes ei saa üldse aru. miks peaks veel tänapäeval - 21 sajand - olema tava kooli-õpetaja Jumala staatuses ? või oi mis ohvri ma ikka toon - mõtleks ! - lähen LIHT-INIMESTE juurde tööd tegema ? kui õpetajad ei oska ilma elada. et neil miski jube aupaiste oreool oleks aina ümber pea. las nad siis olla. kandkugi seda oreooli ja asi vask. aga arvata. et teistel on elu lill ? vat see on juba pahatahtlikkus. poes müüja / koristaja - kes iganes - saavad poole vähem palka. ja ka kasvatavad lapsi jne. tihti just õpetajad ongi need . kel endal lapsi ei ole.
ei ! ma ei taha halvustada kedagi . aga mulle tundub. et see õpetajate hala on liiast ! õppigu siis juurde - õppigu miski võõrkeel suhu filoloogi tasemel - ja mingu siis rikkamasse riiki õpetama. aga ärgu nad siin niipalju halagu ! neid. kel sada korda raskem. on küll ja küll ! praegu on selline seis. et õpetaja on nagu pirtsakas Preili. kes jalutu ees hädaldab. et küll ON ikka raske omale ilusaid tantsu-kingi saada ! õpetajad ! kui te tahate. et rahvas teid austaks. olge ka ise väärikamad ! mitte keegi ei ütelnud teile. et hakkate miljoneid teenima. see oli teil teada. kui õppima asusite. mul on piinlik lugeda selliseid "lugusid" !
r
Raja Teelele/ 14. juuli 2014 14:12
Keegi ei ütle,et õpetaja amet on kerge,aga,et selle palgaga pole võimalik ära elada on hoopis teine küsimus.
o
Oh jah/ 14. juuli 2014 14:07
Raha pole kunagi palju,aga miks just õpetajatele peaks poole rohkem maksma,kes tavaliselt saavad eesti keskmise.Lastega töö ei ole muidugi kerge,aga see eest puhkus pikem alati suvel ja veel koolivaheajad.Mis maksud need on,et kahe kuu jooksl 1500 arved ja 300 maksud ja toit.Näen häda selles,et korraga ei tohiks kogu seda kupatust kätte maksta,kui rahaga ei osata ringi käia.Aasta ringi tuleb palgaga välja,aga puhkuse raha lüüakse läbi ja näpud põhjas,mis sellisel juhus kõrgharidusest kasu,kui oma elu ei oska korraldada.Samas sõimata lollideks,kes töötavad madalama palgaga kohtadel,moraalilage õpetaja.Lasteaiakasvatajatel on poole väiksem palk ja samuti veel suurem vastutus laste järgi vaadata.Tean õpetajaid,kes igal suvel sõidavad lõunasse,rahaga peab oskama ringi käia,kuna õpetaja palgad on teistega võrreldes suhtliselt kõrged.
k
ka õpetaja/ 14. juuli 2014 14:59
ilmselt on sellel õpetajal pangalaen või liisingud kaelas, sellest see maksukoormus
t
teele raja/ 14. juuli 2014 13:58
Aga minge ja katsuge mõnda aega tänapäeval õpetaja olla kus lastele midagi öeldagi ei tohi kuid nemad sind iga viie minuti tagant pikalt võivad saata.Kas siis ongi see palk nii supper...ja mis raudsed närvid veel olema peavad.
p
Projekteerija, tavaline Eesti elu/ 14. juuli 2014 13:25
Mäletan, et viimane vaba kuu ja puhkus oli mul 1986.aastal.
Puhkuseks saab pidada, kui palk veel lubas, ka 10-päevast 5 välisreisi nende aastate jooksul, viimane kord oli aastate eest. Ülejäänud aja olen pidevalt pidanud töötama. Peale maksude ja toidu midagi lubada ei saa.
u
ups/ 14. juuli 2014 13:04
kas ma saan õigesti aru,et McDonald'sis töötav inimene,kel võib olla veel keskkool lõpetamata,teenib rohkem kui ülikooliharidusega õpetaja ?????? on see mingi nali või mõnitamine ?
L
../ 14. juuli 2014 12:36
Lisaks rabab mõni inimene aastaringselt mitmel kohal tööd teha.

S
../ 14. juuli 2014 12:34
Siit loeb jälle ümber nurga välja, et tegemist on kas üksikvanemaga (Miks muidu ei saaks kaaslane toetada?) või üksiku inimesega kes elab üle oma võimete. Õpetaja palgast saab edukalt raha kõrvale panna, et suvel kuu aega muretult elada.
g
Gerda/ 14. juuli 2014 13:36
Meestel on halb komme lapsega naine välja visata. Raha mehelt ei saa, isegi kohtuga. Aga laps vajab kõike, mida vanematel on anda. Kui saaks lapse ära anda, oleks lihtne - aga sellele vaadatakse kui surmapatule. Minu vanaema armastas kah öelda, et "ela või põõsa all, aga oma lapse kasvatad üles. Kui sureb, siis on sinu süü!" Ja nii trambitakse naisi alla. Korralik elamispind ja laps võtavad õpetaja palgast palju ära. Ülejäänu eest pead sööma, arstil käima - mida sa siin säästad? Oleks ju nõme, kui õpetaja kukub klassi ees näljanõrkuse või haigushoo peale kokku....
T
../ 14. juuli 2014 19:06
Tead - on muidugi erandeid, kuid oioi kui paljud, ka kõrgharitud inimesed, teevad lapsi meestega lihtsalt sest "nii peab" või sest arvavad, et meest hoiab see kinni. Kui oled lapse saanud ikka normaalse mehega, kellega lihtsalt eluteed on lahku kasvanud, siis küll ta ka alimente maksab või muul moel last toetab. Kui mingite mölakatega saada lapsi lootuses, et see meest muudab, siis on väga raske naistele kaasa tunda. Õpetaja palgast rääkides - olen ise nooremõpetaja ja saan 700€ palka. Elan lausa vägagi lahedalt ära. Minu ema on meid õega üles kasvatanud miinimumpalga peal ja selle kõrvalt on suutnud ka säästa.
S
../ 14. juuli 2014 12:34
Siit loeb jälle ümber nurga välja, et tegemist on kas üksikvanemaga (Miks muidu ei saaks kaaslane toetada?) või üksiku inimesega kes elab üle oma võimete. Õpetaja palgast saab edukalt raha kõrvale panna, et suvel kuu aega muretult elada.
õ
õpetaja lapselaps/ 14. juuli 2014 11:15
minu vanaema, tuntud pedagoog teenis nõukaajal lisaraha laagris kasvatajana ja nii kolm vahetust jutti. lapsi oli mitu, palk väike.
h
hmm/ 14. juuli 2014 11:01
Noo minge siis yheks kuuks tööle, ei pea ju tervet suve rabama. On teisigi kõrgharidusega ametikohti, kus palka saadakse vähem kui saavad õpetajad.
Ja kui siis õpetaja terve suve rabab, pole imestada, et neil on närvid läbi ja lastega õelad.
m
mitte / 15. juuli 2014 02:04
õpetajad pole õelad,vaid õpilased on ebaviisakad,ülbed ja ennast täis ja arvavad endast liiga palju.Õnneks siiski on ka viisakaid ja hästikasvatatud lapsi nende hulgas.
j
jama/ 14. juuli 2014 11:00
Pole neil õpetajate palkadel midagi viga. Enamik rahvast saab vähem nii, et lõpetage ükskord see õpetajate raske elu iba ära.
k
küsimus/ 14. juuli 2014 10:23
kas kõik õpetajad on üksikud inimesed, perekonda ei ole?Kui suur on õpetaja palk, et ära ei ela.
Asi ikka selles, et saadakse korraga kätte kolme kuu palk(juuni palk, juuli ja augusti puhkuseraha)ja reaalselt elada ei osata. 56 päeva puhkust on pikk aeg, kui tahad lisa teenida, saad ka seda teha ja puhata ka.
Mina saan kätte kuus 600 eur-i, puhkus on 28 päeva , sellest 14 saan korraga, ülejäänud 14 juppidena.
p
pikk puhkus on vaid paberil/ 14. juuli 2014 13:08
Ma ei mõista, miks riik nõuab minult mäekõrguseid teadmisi ja oskusi, aga tasub selle eest murutasandil.
Ükskõik, kui palju õpetajad praktilisest elust näiteid toovad, te ei mõista nagunii. Selleks peate ise kooli tööle tulema, peab olema kutsumus. Olgu öeldud, et ülikooli õppejõududel (sõltuvalt kolledžist), kes loenguid peavad, on veelgi väiksemad töötasud. Rabavad samuti mitmel kohal.
Armastan oma tööd ja saan õpilastega hästi hakkama, kiitust ei nuru, juhtkonnaga ei semmi.
Oskan raha lugeda, aga augustis on näpud suhteliselt põhjas, septembri eest saab töötasu alles 5. oktoobril. Mees? Ka minu abikaasa töötab õpetajana.
k
kas/ 14. juuli 2014 15:42
ainult augustis või iga kuu lõpus?Siin ikka see viga, et saad korraga kolme kuu palga kätte, aga jagada ei oska. Suvel peaks ju elamiskulud väiksemad olema ja sööd ehk ka kergemalt.
t
Tea midagi. / 16. juuli 2014 00:24
Võrreldes eelmise suvega, on minu kommunaalkulud miskipärast kõvasti tõusnud, sest tõstetud on igasugu võrgutasusid, maamakse ja muud taolist. Ja eks toidukorvgi ole kallimaks läinud.
j
Ja/ 14. juuli 2014 13:22
sinusuguse haridus on milline? Ja panus meie riiki? Ja vastutus sadade noorte inimeste elude eest?
Kindlasti ei ole sul neid muresid. Seega ongi õiglane, et sina saad vähem kui õpetaja.
Mina õpetajana saan kätte 639 eurot. Täiskoht. Puhkuse ajal ei tööta,s est veedan selle aja oma lapsega.
a
aru ma ei saa/ 14. juuli 2014 14:03
miks sinu kõrgharidus ja vastutus läheb rohkem maksma kui minu kesk-eri ja 40 aastane staaz.Kellele sa peale maksad. Elad ju nagu minagi oma palgast ja sätid ka sellele vastavalt oma elustandardi , ilmselt saad 639*3 korraga kätte, aga õpetajana oskad ju jagamistehet ka, ikka 639 kuus. Ja näed, saadki hakkama, oskad puhata ja perega aega veeta.
Aga mis vastutusse puutub, siis ei ole see õpetajaamet kõige vastutusrikkam kohe kindlasti ja panus riiki ka kõige suurem.Inimestega töö on vastutusrikas, ei vaidle vastu, aga mida sa rohkem teeksid kui järsku pannakse 1000 euri palgale otsa?Ööpäevas ikka 24 tundi, eks vastutus ja mure ikka inimeses kinni.
e
E./ 14. juuli 2014 16:20
Väga meeldis selle kommentaari viimane lõik!
p
puhkuseraha/ 15. juuli 2014 06:16
saab lasta ka osadena välja maksta,
h
hm/ 14. juuli 2014 10:13
Ei tea kes tavainimestest siin Eestis väärikat palka saab? Mitte keegi, elu sees hoidmiseks tuleb tõmmelda kõigil ja kõik ametid on vajalikud!

a
AL BUNDY/ 14. juuli 2014 10:11
Hoopis naistekinga müüja, see on masendav...
m
mönus ase/ 14. juuli 2014 09:54
Köik ametid on lugupidamist väärt. Tuleb vaid ise end vastavalt yleval pidada?
t
to mõistmatau/ 14. juuli 2014 09:50
õpetaja saab minna klienditeenindajaks,vastupidi aga mitte. Vahe on kõrghariduse omamises ja sellest peab ka tulenema palgavahe.Kujutad sa ette,et mõni arst läheks Soome maasikaid korjama,et ära elada...Ja õpetaja ei peaks samuti minema,sest,et kõrgharidus tähendab ka kohe suuremat palka,vähemalt arenenud riikides....
m
14. juuli 2014 11:47
Miks mitte. Nõukaajal teenisid ka arstid suvel lisa. Kui mitte muuga, siis kasvatati perele ise köögivili.
n
naine/ 14. juuli 2014 13:02
Õpetaja peaks suvel reisima ja ennast täiendama, aga mitte mäkis või maasikapõllul rabama.
v
Võrokõnõ/ 14. juuli 2014 13:16
Huvitav mille eest ta reisib või täiendab ennast? Sellest palgast jätkub hädavaevu bensiini ostmiseks ja elamiseks. Midagi muud küll endale lubada ei saa. Esimene palk peale puhkust on veel septembri lõpus. Kõik õpetajad ei saa nn. keskmist palka, mis tuuakse kogu aeg etaloniks. Eks rahapuudus sunnibki õpetajaid mujal töötama.
Tõsi on see, et paljudel teistel inimestel on veelgi väiksem palk, aga Eesti võiks õpetaja palga osas jõuda vähemalt soome kasvataja abilise palgani (1999 €). Muidu ei tule keegi varsti enam õpetajaks. Kui näiteks tuua õpetaja elu enne sõda, siis võis õpetaja endale teenijat lubada. Kas see praegu oleks võimalik? Ilmselt mitte.
t
to võrokõnõ/ 14. juuli 2014 15:18
Kas ka seemneid söönud ? Enne sõda ja õpetajal oli teenijad - no see on küll hea nali . Vanatädi rääkis küll midagi muud - külakool , elamiseks kööktuba , osa palgast natuuras ( kartul jne ) . Külakõrtsis praalisid ikka peremehepojad , mitte õpetajad . Teenreid võisid endale lubada vaid lugupeetud kõrgkoolide õppejõud
P.S. soomes ka korteri üür 800 euri , helsingi trammipilet 2,8 euri
m
mc/ 14. juuli 2014 19:11
Mul on sama küsimus nagu paljudel teistel-mis imeloom see õpetaja on,et tema oma palga eest kohe ära sureb ,ei saa reisida ja peab lisatööd tegema.Terve suvi on vaba,oma raha jagada ei oska,kas sellineinimene on ikka õige ameti valinud,järsku peakski mäkis teenindaja olema.Kui raha ei ole või ei jagu kuidagi oma vajadusteks,tuleb elukorraldus ümber vaadata.Kes siis selles süüdi on,et saad kolme kuu raha korraga kätte ja kulutad ühe kuuga ära.Lase siis igal kuul kindel summa endale maksta,nagu lapsele taskuraha.minu naabrinaine on õpetaja ja ootas ka puhkuseraha,et minna lapselapsega väikesele reisile.väga rõõmsameelne ja lahe proua,aga tal on mees ka,kes naist augustis nälga ei jäta.
n
Naine/ 14. juuli 2014 23:16
Selles mõte oligi, et õpetaja teenisuts peaks olema nii suur, et ei peaks teist või kolmandat töökohta pidama vaid saaks ennast erialaselt täiendada.
k
Kas on / 15. juuli 2014 02:39
just väga vajalik autoga sõita?Ehk oleks odavam jalgrattaga või ühistranspordiga,tervislikum ja hoiab raha ka kokku.
Ja muide,mina töötan lasteaias,olen õpetaja abi ja saan ka palju vähem palka.Muidugi,mul pole ka kõrgharidust, on keskeri ,kuid ei kurda kuskil avalikult,et raske on ja hakkama ei saa.
Muidugi, mulle meeldiks ka rohkem palka saada ,aga ma olen ise selle töö valinud ning seega pole mõtet ka hädaldada.
AASTAID tagasi kasvatasin üksi tütart,sest mees pidas kõike muud tähtsamaks ja alimente sain sama palju kui saab kuuvarjutust näha ,kuid sellegipoolest sain hakkama ja nüüd on tütar tubli kolme lapse ema ning tubli tööinimene .
Mul tuli ka üür maksta ja last ning ennast riidesse panna,jalanõud muretseda ,kusjuures palk oli veidi üle 100 krooni ja see lastetoetus.Kas ma oleksin pidanud siis ka terve ilma ees kurtma ,kui raske mul` on.?
Jah,ma oleksin ka paljutki soovinud,kuid tuli hakkama saada ja elada oma võimaluste piires,mitte üle oma võimete.-----tahan seda ja seda ja seda jne...........
Ei juhtunud midagi ,elus olen ja ei tunne sellepärast ka end vaesemana ,et pole kõike saanud ,mis oleksin tahtnud.Tasapisi olen saanud lubada ka seda,mida varem ei saanud ja pole hullu miskit.
AGa nüüd tahetakse kohe kõike ja ühekorraga ja sellepärast ei jätkugi isegi palju suuremast palgast kui õpetajaabid saavad..
Eks nemadki sooviks rohkem palka ,aga pole kuskilt kuulnud,et nad kuskil avalikult seda nõuaks või kurdaks,nii nagu õpetajad .
Ma ei taha öelda,et õpetajad pole suuremat palka väärt,kuid võrreldes paljude teiste inimestega on nende palk ikka päris korralik ja tõesti ei mõista,miks peab õpetaja veel suvel puhkuse ajal töötama.
ÕPETAJA peaks olema ju küllalt tark,et osata arvutada ja end mõistlikult majandada ,ots-otsaga kokku tulla.Peab olema lihtsalt kokkuhoidlik,kui arvab,et palk väike on.
t
to ka õpetaja/ 14. juuli 2014 09:44
või sinul on häbi seda lugeda....tead, minul on aga häbi sinu juttu lugeda.Viis aastat ülikoolis õppinud inimene peab sinu arust täpset eelarvet pidama,et ära elada ja see on siis normaalne või.Kas inimese eneseväärikus ei tähenda midagi...miks mingisugune noor kantsler,teenib sinust viis korda rohkem palka,milles on ta sinust nii palju parem....Väärtustada tuleb ennas ja austada,mitte aga laiutada käsi,et küll ma hakkama saan.
e
Eks/ 14. juuli 2014 10:00
mine ja karga sellele noorele kantslerile siis turja ja nõua endale väärtuslikku palka. Kas muudel aladel töötavatel inimestel puudub eneseväärikus?Ei usu.
Nõus, et õpetaja amet on tähtis ja vajalik (nagu iga teinegi) aga ei maksaks nüüd ka ületähtsustada.
k
klienditeenindus/ 14. juuli 2014 09:25
Tahaks ära mainida, et sa saad igal juhul mõnitada kui sa klienditeenindaja oled, vahet pole kus sa töötad. kui kliendil on halb päev saad sina selle naguinii kaela. Mina töötan ise juuksurina ja tihti astub kliente salongi sisse, kes soovivad mingit teenust kohe ja praegu ja kui vastad, et ''Vabandage, meil hetkel ei ole vabu aegu, kas soovite me broneerime teile mingi aja homme nt..'' siis me saame ikka vastuseks sõimu ala. teie salong on nõme ja mitte kunagi enam ei tule teie salongi ja ei soovita seda kohta kellelegi jne...
e
ettevõtja/ 14. juuli 2014 16:54
kui võtta asja positiivsest küljest, siis näiteks mina sellist klienti teenindada ei tahagi, kes käituda ei oska. klient on kuningas siis, kui ta kuninga kombel käituda oskab. matsid tulebki tulebki uksest välja saata.
l
Liisa/ 14. juuli 2014 09:21
olen käinud kordi Mc Donaldsis söömas ja pole kordagi näinud külastajaid töötajaid mõnitamas.Õpetajate puhkus on 56 päeva,kui poole sellest tool käid saad samapalju puhata,kui muid ameteid pidavad inimesed.
õ
õpilane Kiir/ 14. juuli 2014 18:22
Just see lõik tekitas minus kahtluse, et tegu väljamõeldud jutukesega. Käin ise ka pidevalt erinevates kiirtoidukates ja pole ka näinud, et keegi töötajatesse põlgusega suhtuks või lausa mõnitaks.
k
ka õpetaja/ 14. juuli 2014 09:14
Mul on natuke piinlik selliseid üllitisi lugeda. Jah, palka võiks rohkem olla, kuid öelda, et kuidagi pole võimalik hakkama saada, on ju liialdus. Olude sunnil pidin kolm talve 4-liikmelist peret oma õpetajapalgast toitma ja saime hakkama. Puhkuseraha jagan kohe puhkuse algul iga kuu peale täpselt ära. Oma aiast saan veidi värsket, see on minu suvetöö. Loomulikult olen lisatööle mõelnud, kuid see pole hädavajalik, pigem aitaks lahedamalt ära elada. Praegu pean täpset eelarvet pidama. Kuid samas tean, et paljudel palgad veelgi väiksemad ning seetõttu hakkab häbi selliseid artikleid lugedes.
o
Olen ka õpetaja/ 14. juuli 2014 14:36
Väga toetan Su juttu. Ka minul on samad mõtted. Enne puhkust jagan mõttes raha mitme kuu peale ära, saab kenasti hakkama.
Tõesti hakab piinlik neid tekste lugedes. Inimene, kes peaks olema lastele eeskujuks ja õpetama elamist, ei suuda seda ise mitte teha.
Pole siis ime, et õpetaja ametit maha tehakse. Tundub, et õigusega.
k
kai/ 14. juuli 2014 09:09
Juba prillid maksavad palju ja õpetaja peaks ikka maitsekalt riietuma. Kujutan ette, kui palju nädalas sukkpükse võib kuluda seal pinkide vahel traavimisega.
x
xxxx/ 14. juuli 2014 12:27
Mina tellin prille juba aastaid Inglismaalt glasses2you,tunduvalt odavam kui Jeesti
prillipoed
j
jah,maitsekalt küll,/ 15. juuli 2014 02:49
kuid kas just neid kõige kallimaid firmariideid ja viimase moe järgi.Kes väga tahab ja kel maitset on ,saab ka nii riideid ja muud osta ,et ka ülejäänuks jätkub ja ei pea avalikult nutma,et puhata ei saa ning raha ei jätku.

k
ka õpetaja/ 14. juuli 2014 09:02
ehk tuleks siis kuidagi kulutusi piirata, õpetaja palk pole enam sugugi nii väike, et ära ei elaks
m
mjah/ 14. juuli 2014 08:58
ma töötan ka õpetajana ja McDonaldsis saab rohkem palka, kui õpetajana!
t
tähelepanek/ 14. juuli 2014 16:52
Ma loodan, et sa eesti keele õpetajana ei tööta - sinu lauses 'kui' ees koma ei käi :)
m
Mõistmatu/ 14. juuli 2014 08:58
Ja mis sellel burksimüüja ametil viga on? Miks peab üks klienditeenindaja oma uhkuse alla suruma? Aus amet nagu õpetaja omagi.Mida peavad tegema need inimesed, kes miinimumpalga üritavad kuu jooksul kuidagi ära jagada? Vägagi paljud käivad suvel kusagil lisaraha teenimas, mitte ainult õnnetud õpetajad.
Minu arust on õpetaja tänases Eestis päris normaalselt tasustatud. Hoopis rohkem on neid, kelle palk ei küündi sinna lähedalegi.Kas siis nende inimeste töö ja vaev on vähemtähtsad, kui õpetaja oma?Tõesti ei mõista aga ehk lõpetaks selle palli tagumise auku "vaesed õpetajad".
e
E./ 14. juuli 2014 16:15
"Minu arust on õpetaja tänases Eestis päris normaalselt tasustatud. Hoopis rohkem on neid, kelle palk ei küündi sinna lähedalegi.Kas siis nende inimeste töö ja vaev on vähemtähtsad, kui õpetaja oma?Tõesti ei mõista aga ehk lõpetaks selle palli tagumise auku "vaesed õpetajad"."
Väga nõus! Maakohtades on õpetajad pea ainsad, kellel on keskklassi autod, Montoni riided ja kes käivad aeg-ajalt reisimas. Pigem ei väärtustata piisavalt õpetajaametit kui sellist väärtuste tasemel, aga palgatasemel on kõik korras.
o
opetaja/ 14. juuli 2014 08:54
Mina töötan ka opetajana.Suviti rügan Soomes maasikpöllul.Misasi see suvepuhkus on?????
l
Lapsevanem/ 14. juuli 2014 08:04
Mu laps töötas ka Macis. Sai kolmandiku võrra rohkem palka kui väljapoole Tallinnat jäävates söögikohtades saadakse.
k
Klient/ 14. juuli 2014 08:03
"Saan külastajatelt tihti mõnitada, sest üldtuntud arusaam on see, et McDonald'sis töötavad ainult lollid"
Mis te seda "üldtuntud arusaama" kogu aeg ise iga pool mainite? Nii toodetaksegi stereotüüpe. Kui sa seda tööd juba teed, siis ole selle üle natukenegi uhke. Nii jääb ka teistel mulje, et burksimüüjatel on oma väärikus. Ma juhtub kiirtoiduketti ajapudusel ehk kord nädalas, aga olen näinud väga kenasid ja aruka silmavaatega teenindajaid ega oska neid kuidagi rumalaks pidada.
k
kai/ 14. juuli 2014 09:09
Jah, lollid ja tudengid, aga neil on raha vaja!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee