Eesti uudised

Pentus-Rosimannus tegi ettepaneku jätta rongavanemad riigi toetusest ilma

Delfi, 12. juuli 2014 14:42

168 KOMMENTAARI

h
huvitav/ 14. juuli 2014 09:55
Mujal toetatakse ikka neid, kes raskustes on, huvitav, et meil on vastupidi...
m
mul pohhui/ 14. juuli 2014 00:20
no vaata aga roosamannat kus tegi tembu
m
mul pohhui/ 14. juuli 2014 00:20
no vaata aga roosamannat kus tegi tembu
v
vello/ 13. juuli 2014 23:55
mina teen jälle ettepaneku kõik riigivargad,ärmatajad,rollotajad,elamislubadega kauplejad ja ämma kilekotitajad üles puua...ja kui keegi ei julge ega taha timukaks hakata siis olen vabatahtlkult ise nõus nad oksa tõmbama...
t
Tarkur/ 13. juuli 2014 23:10
Me oleme ju eelmise Eesti õigusjärglased, aga pensionid, elatisrahad (alimendid) ja toetused on sotsialismi igand ning nende maksmine tuleb lõpetada, sest eelmises Eesti Vabariigis neid ei olnud.
k
Kalju/ 14. juuli 2014 10:14
Omandi reformiga teostati juba genotsiit oma rahva kallal ligi 100 tuhat peret visati vaesusesse ,enamus suutis põgeneda välisriikidesse ,kas ka pensionäärid nüüd elatusrahadele välisriikidesse mis on suuremad mitu korda kui meie pensioonid ,hullumeelne mõte seda teha ,selle eest tuleks kohtu alla anda ,kogu maailmas on kujunenud pensionite ja kahjuhüvitiste süsteem ,see et endises eesti riigis seda polnud näitas riigi inimeste suutlikust toime tulla ,kuid eelmises riigis oli ka hinna kujunduse seadus mis kindlustas ,et hinnad ei kerki lakke ja ahveristid ei röövi inimesi
t
to Pagulane/ 13. juuli 2014 14:08
oot, oot aga sinu laps? Miks sa arvad, et tema võib olla ilma elatisrahata, mida sa ei maksa ja sina halised siin, et sind suretatakse näljasurma? Kas laps ei taha süüa?
p
Pagulane/ 13. juuli 2014 23:28
Oota,oota! Minul kahjuks ei ole nii hasti lainud,kui nendel,keda te rongavanemateks soimate.Minu armas abikaasa ei taha mind kohe mitte kuidagi maha jatta.Sellega seoses on minu kulud perekonnale tunduvalt suuremad,kui mingi eesti miinimum elatisraha nao peale.Kui oled nous mu kaasa endale votma,maksan kolm aastat iga kuu sulle 1500 EURI.Lapsi ei saa kaasa.Ja kui sa kolme aastat vastu ei pea,maksad kogu raha tagasi.Tegelikult ei taha midagi tagasi.Saaks ainult lahti.Olen seda vingu juba 21 aastat talunud.Ei saa uksi puhkusele ka soita.Koguaeg koos.
m
matsu/ 13. juuli 2014 13:44
Et siis võtame puuetega inimestelt pensioni ja puudetoetuse, kui ta ei jõua miinimumelatist maksta?
Väga õige, nii saab ju vähendada puuetega inimeste arvu ja ühtlasi jääb riigile rohkem raha alles.
s
13. juuli 2014 17:23
see raha võetakse nüüd niikuinii ära, tuleb tööle hakata ! kuna aga santidest pole töö tegijaid, siis ... ja nagu sa aru said riigile jääb raha rohkem. oled sa mis linnu vanem v mitte.
m
13. juuli 2014 18:13
Miks sa ei maksa omaenda lapsele siis miinimumelatist? Tegelikult, ole kena ja loe artikkel ka läbi, sinu puudetoetus ei ole ohus, jutt ju metsatoetusest, matsuke.
k
13. juuli 2014 21:48
kle matsu pitsu ise, kui keegi ei maksa, siis järelikult pole tal võimelik, kuna raha pole, ja kui võetakse mistahes otstarbel teiste alade toetuseks ettenähtud rahasi, siis võetakse ka inva armetud sendid, vahet ju pole, ainus valiteva kliki mure on rahvast röövida ogal moel aga selle asemel tuleks rahva elamiseks ja toime tulekuteks vajalik enda kulude koomale tõmbamisega kehtestada. sots. hartadest ei tasu siin midagi iitsatadagi, nagu hane selga vesi.
r
Riho / 13. juuli 2014 12:04
Miks ainult rongavanemad .Võiks ju jätta toetustest ilma ka need ,kes on riigile võlgu. (Tulumaks , käibemaks sotsiaalmaks)

s
See pole veel kõik/ 13. juuli 2014 11:50
Justiitsministeerium valmistab ette Täitemenetluse seadustiku muutmist:
ÕIGUSTE PEATAMINE PIKAAEGSE ELATISVÕLGNEVUSE KORRAL
§ 1771. Peatatavad õigused
(1) Kui võlgnik on mõjuva põhjuseta jätnud maksmata täitemenetluse ajal kuus kuud lapsele elatist vastava perioodi eest ning seejuures pole täitur saanud elatise nõuet täita võlgniku vara arvelt, võib kohus peatada kehtivuse võlgniku:
1) harrastuspüügi õigusel;
2) jahitunnistusel;
3) lennundusloal;
4) mootorsõiduki juhtimisõigusel;
5) relvaloal;
6) väikelaevajuhi tunnistusel ja jetijuhi tunnistusel.
m
13. juuli 2014 12:50
v
Vikatimees/ 13. juuli 2014 14:54
no kas ei ole idioodi riik ,äkki võtaks sital käimise õiguse ka ära,
k
13. juuli 2014 17:23
Küll me su sitsima paneme ja õpetame hiiri otsima...
p
Pagulane/ 13. juuli 2014 11:31
Vaga imelik.Saan aru,et inimesed,kes oma rahadega valja ei tule ja on sattunud raskustesse erinevatel pohjustel kuuluvad havitamisele naljasurma labi.Kui on volgu jaanud eluaja jooksul,siis volad kantakse ule perekonnale.Kuidagi julm tundub mulle olema see kodueestlase elu.
t
timmu/ 13. juuli 2014 11:14
aga mina teen ettepaneku võtame ministritel palgad ära elage ilma rahata siis saate teada mis elu see on
a
Arvan et kui arukas/ 13. juuli 2014 10:59
võlgnik saab toetust, läheb ja maksab kohe elatisraha ära-no kaua võib sigatseda.
e
ehh/ 13. juuli 2014 11:31
looda sa! läheb hoopis uue mutiga restosse ja pärast uusi tittesid tegema
r
Reede/ 13. juuli 2014 10:51
Vaimuvaesed inimesed ei tee vahet ajalehe pealkirjal ja seaduse eelnõul. Õhtuleht paneb pealkirja, sõimu saab minister. Rumalad inimesed.
p
Pagulane/ 13. juuli 2014 21:52
Ega see minister rahva silmis vist eriti ausate inimeste hulka ei kuulu.Tegelikult on ta soimust suurema karistuse ara teeninud.Nii,et ara inimesi siin rumalateks soima.Kodanik,reede.
p
:=]/ 13. juuli 2014 10:48
k
kui ei saa toetust,/ 13. juuli 2014 12:18
siis pole millestki ka elatist maksta, paras. Riik aga otsib võimalust kokku hoida ehk mitte maksta ehk hoiab elatise maksmisest kõrvale. Niisugune riik tuleb ka maksudest ilma jätta :), kui sama loogikat jälgida.
s
13. juuli 2014 17:47
sinu loogika on küll suur ümmargune 0
v
vana Ronk/ 13. juuli 2014 10:36
sel4etagu mulle ,kes ja millal jakuidas saab sinu laps sunnitada,muneda ronga/? a vaata mis nimi sul endal on fck,antropoloogia
t
timo/ 13. juuli 2014 10:29
Huvitav, mis imeasi see elatisraha on, et seda ilma rahata ja tööl käimata maksta saab???? Täielik loogikapuudus! Kui "võlglaselt" võtta võimalused töötada ja teenida, pole hirmugi, et ta midagi kunagi maksta saab...... Uus Perekonnaseadus ja kohtupraktika on täielik ulme: mõista võib kõike põhjendusega, et kui ei saa maksta, siis otsi parem töökoht. Töökohta aga kohus millegipärast ei paku. Nüüd on veel Leiutajate Küla tarkpead leidmas võimalust töölkäimisele ja raha saamisele takistuste tegemiseks- pööraselt hea mõte! Tõenäoliselt on seadusetegijad elamas omas mullis ja elu omas. Kui võim enda sanktsioone rakendada ei suuda, siis on kusagil põhimõtteline viga tehtud. Ise arvan küll, et paljud naised lihtsalt loodavad elatisrahadega manööverdades kosutada oma sissetulekuid ja kohtud pakuvad selleks heldelt võimalust. Kui skeem ei tööta, siis on häda majas. Ilmselt jookseb see "kättesaamine" kinni seepärast, et paljude meeste sissetulekud ei allu riiklikule kontrollile, ei ületa oluliselt kätte jääma pidavat miinimumi või puuduvad üldse. Kuna kohus otsust tehes ei arvestagi legaalse sissetulekuga, ongi elatiseteema kuidagi kahtlaselt "autorollolik". Vigasest süsteemist lähtudes saab paraku elatiseteemat ainult probleemsemaks muuta, mitte parandada. Kuna asi tundub massiline olevat, on oht saada riigile lisaks hulk sotsiaalprobleeme, kuid "varuga" mõistetud elatisrahasid see oluliselt paremini laekuma ei pane.

t
to Lugeja/ 13. juuli 2014 10:04
Kas sina tunned end puudutatuna, et marutama hakkasid? Ega see ütlus ei kehti kõikide vanemate kohta vaid ikka nende kohta, kes seda ongi, nii, et järelikult...
v
viljandi/ 13. juuli 2014 10:03
ei tea kas mingil sõbrannal on vaja mehelt raha välja pumbata et keskkonnaminister selliseid pakkumisi igavusest teeb?
s
...või/ 13. juuli 2014 11:18
siis on uuteks "rollotamisteks" pappi tarvis
s
seltsimehed eestlased. Teie sõim on stalinlik,vajalik ja väga konstruktiivne/ 13. juuli 2014 09:59
ainult ärge unustage, ausa Keit Pentuse olete te ISE VALINUD ja talle omad hääled andnud.
'
13. juuli 2014 10:46
'' VALINUD'', jutumärkides muidugi.
e
eestlane/ 13. juuli 2014 12:21
pole kunagi talle häält andnud, seega ajad soga.
l
Lugeja/ 13. juuli 2014 09:56
Kui sa võtad õiguse nimetada inimesi rongavanemateks, siis sina oled alatu varganägu, kes peab ministri kohalt kaduma, sa rämps oled ületanud kõik piirid.
t
13. juuli 2014 09:45
Teen ettepaneku rosirollol suu kinni teipida!!
j
Jutt artiklis käib heterodest/ 13. juuli 2014 10:28
Yksikvanemate hulk Eestis on meeletu - ja siis tuleb mingi tyyp jälle oma armastatud homoteema välja. Homofoobide käitumine hakkab mulle juba yht teqatavat vaimuhaigust meelde tuletama, mille nimeks on maania - igal pool näevad ainult homosid. Kas oma kinnisideed ravida olete katsunud?
k
Küsija/ 13. juuli 2014 09:29
Kas too ongi siis noh see rongaema seal pildi peal ??? Kes ta on selline ???
v
13. juuli 2014 10:18
Väga loll küsimus sul.
p
13. juuli 2014 10:59
pole lolle küsimusi, on vaid lollid vastused. öeldakse vastupidid - hea küsimus !
ja kas sina tead, mitmele rongale keit pentus keskonnaminitrina emaks võib olla, kasuemaks ? ses mõttes võib ta murest isade osas aru saada ka.
j
13. juuli 2014 11:13
Järjest lollimaks jutt läheb.
r
13. juuli 2014 11:07
r
13. juuli 2014 12:09
r
rongavanematelt tuleks vanemlikud õigused ära võtta/ 13. juuli 2014 09:22
ma ei saa aru, kuidas tõmmata piiri, sulle annan sulle mitte.
kui ei saa lapsekasvatamisega hakkama, lapsed käest ära ja korras.

n
13. juuli 2014 08:52
No vaadake kui paljud kommentaatorid sõdivad selle vastu, et lapsed saaksid oma elatisraha kätte.Kas see on teile tõesti nii vastumeelne asi või ei saa te üldse loetust aru?
2
13. juuli 2014 09:05
20.55 sa ansip juba jälle kutsusid taevast appi, kui lollid kõik peale reffide on, ei tunne isegi tähti ega saa millestki aru... kas sa ise oma aju ei tahaks kontrollida lasta - igaks juhuks, äkki saaksid abi ?
mude, riik ei toetagi e i ronkade, ega mingite lindude vanemaid, ilma jätta pole seal midagi. kui sa nüüd brüsselis sllist poliitikat välja pakuks - ???
o
13. juuli 2014 11:21
oi sa oled andekas, mis küll teeksime sinusugusteta!?
l
L/ 13. juuli 2014 08:27
Pentus on keskkonna minister siis võiks oma liistude juurde jääda ja vaadaku kuidas lood Autorolloga on, ärgu toppigu oma nina igapoole nina võib vahele kuskil jääda.
t
to L/ 13. juuli 2014 10:16
ta jääbki oma liistude juurde, jutt ongi metsatoetuste maksmisest, kuhu mujale ta "oma nina veel peaks toppima"?
h
13. juuli 2014 17:18
hakkab ronki karistama, ei lase nende metsi hoida ?
Ornitoloogiahuviline./ 13. juuli 2014 08:21
Siiani pole minu teada RONGAvanematele mõelnudki keegi toetust pakkuda. Isegi suitsupääsukesed, kes on muide meie RAHVUSLINNUKESED, peavad oma lapsukestega ise hakkama saama.
Lisaks.../ 13. juuli 2014 08:23
Ainult broileritibukesi nuumatakse ja sokutatakse soojade ja tasuvate pesade peale.
a
Autorollus Rosimannus/ 13. juuli 2014 06:47
Teen ettepaneku rahva tagant varastaja kohalt taandada!
k
13. juuli 2014 08:17
e
ehk tädi teeks märkuse riigile./ 13. juuli 2014 01:39
Ei tea võlgu pole ei laste ees ega kellegi, aga riigilt küll mingit metsatoetust saanud pole.
d
dffs/ 13. juuli 2014 01:05
See on ikka kohutav küll. Maksuvõlglased ongi tavaliselt need kel raha kõige rohkem vaja läheb. Mis saab, kas uus põlvkond kodutuid ?
r
Ruts/ 13. juuli 2014 00:30
millal Keit ametit vahetas? Olen jälle midagi maha maganud ;)
a
ants/ 12. juuli 2014 23:53
mis jutt see on poliitiku suust, häbi peaks olema, kes kurat sellise eide üldse ministriks pani, jube vabariik on ikka see eesti.
r
rahvas/ 13. juuli 2014 09:17
'
13. juuli 2014 09:33

u
ummi/ 12. juuli 2014 23:04
palju varga plikal endal lapsi on
V
../ 12. juuli 2014 22:20
o
ott/ 12. juuli 2014 21:26
vat kes räägib-autorollotaja selline!
r
Rongivanem/ 12. juuli 2014 20:59
k
kelle lapsed/ 13. juuli 2014 12:27
t
Tule taevas appi/ 12. juuli 2014 20:55
Täitsa hirmus on, et enamus kommenteerijatest ei saa ju üldse aru, mida kommenteerivad.Kas artiklit pole lugenud või ongi nii kõva peaga, et absoluutselt aru ei saa, millest jutt? Kas inimesed tõesti ei soovi, et lapsed, kelle toetamisest rongavanem kõrvale viilib, saaksid oma ettenähtud raha kätte? Olete te oma kirumistuhinas tõesti terve mõistuse kaotanud? Võtke kätte ja lugege artikkel läbi, siis ehk saate aru, mille vastu te sõdite ja sõimate siin.
m
13. juuli 2014 09:34
t
to 09:34/ 13. juuli 2014 10:10
kas sa juba oled, paistab, et mitte?
e
13. juuli 2014 17:51
t
to 20:27/ 12. juuli 2014 20:42
mille peale sul okse tulebselle peale,et laps saaks enda elatisraha rongavanema käest kätte?
z
Zim/ 12. juuli 2014 20:40
...ja ühtlasi jätaks varastamise-valetamise-pistisega ja muu sarnasega vahele jäänud POLIITIKUD ilma kodakondsusest, varadest ja karistaks neid samamoodi nagu lihtkodanikke.
Ahh, õige jah - nende vaimsed võimed ei võimalda karistusest arusaamist ja seetõttu tuleb nad tööle ja parteisse alles jätta.
Sest sotsiopaate ja muid -paate ei jätku muidu.

a
ants/ 12. juuli 2014 20:29
Huvitavalt palju hatereid.
täitsa hea idee ju., kui need rahad jõuaks hoopis lastele sellisel juhul. Hea idee.
o
12. juuli 2014 20:27
n
no/ 12. juuli 2014 20:13
mina teen ettepaneku sul oma stilettod võtta ja tagasi astuda! Autorollo ruulib! Ja mitu last sul endal on? Aga iseenda imetlemisega on ju nii palju tegemist, et laste eest vastutust pole aega võtta! Öök!
l
Lastetusmaks/ 12. juuli 2014 20:03
Naised, kes pole sünnitanud mitte ühtegi last, maksavad alates 20-ndast eluaastast lastetusmaksu olenemata sellest, kas nad on hullud, debiilsed(v.a. naised, kes on ametlikult lapsendanud ühe või enam lapsi).
a
Annu/ 12. juuli 2014 19:50
Näiteks emad kes jätavad oma lapsed isade kasvatada võiks küll lapsetoetusest ilma jätta! Ei tea kas selline seadus on juba olemas? Paljudel naistel jookseb lastetoetus pangaarvele, aga last kasvatab tegelikult isa või vanavanemad! Lapsetoetuse peaks saama ikka need kes last kasvatavad!
l
12. juuli 2014 19:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
12. juuli 2014 19:40
Ei tea, kas Pettus on ka selles p edekomisjonis koos Riisalu, Tuiksoo ja Anvelti ja teistega...
t
13. juuli 2014 08:25
Tuiksoo pole hetkel poliitikas.
t
to: / 08:25, 13. juuli 2014/ 13. juuli 2014 09:40
t
tommy/ 12. juuli 2014 18:04
ma teen ettepaneku inimestele riik maksudest ilma jätta
p
Poolt/ 12. juuli 2014 18:03
Igati hea ettepanek! Samas ma olen hämmingus, et kommenteerijad nagu ei loegi, mida kirjujtatakse, vaid vanast harjumusest hakatakse kohe kommentaariumis oma pingeid maandama.
m
Mis siin lugeda!/ 12. juuli 2014 18:25
Trollidel on kästud eestlasi sõimata, vaata pilti ja pane paska! Tallin tjöötab
t
to:Mis siin lugeda! / 18:25, 12. juuli 2014/ 12. juuli 2014 18:33
s
Selleks see seadus välja pakutud ongi./ 12. juuli 2014 19:13

j
jaajaa/ 12. juuli 2014 18:00
m
12. juuli 2014 17:59
Mina teen ettepaneku see riigivaras viivitamatult rahva omakohtu kätte anda
i
Imelik Autorollost riigivargas ikka;)/ 12. juuli 2014 17:57
Palju siis SELLEL endal ka lapsi on???
s
suuroravavit/ 12. juuli 2014 17:52
ä
Ärma Taristu Kärgpere/ 12. juuli 2014 17:58
Tüüpiline varganägu, kui Harku naistevanglal oleks suu, siis see karjuks ta järele...
m
12. juuli 2014 18:34
Mitte ei karjuks, vaid lausa KISENDAKS!!!
m
mees/ 12. juuli 2014 17:51
Ebameeldiv naine igas mõttes.
p
12. juuli 2014 17:59
v
Vikatimees/ 12. juuli 2014 17:49
ju tekkis plaan ,kuidas jälle potensiaalset raha huugama panna,selliste tegelaste käes see köömes.seda enam ,et rollotamises juba suur kogemus ja nipid selged kuidas hiljem vastutusest kõrvale hiili,loogiline jätk ,siin pätiriigis.
t
totu/ 12. juuli 2014 17:46
Selle asemel,et oma nokka lahti teha küsimustes,mis aferist Keit P-R. üldsegi ametialaselt ei puuduta,enamgi-rahalistes küsimustes,millega kodanikul on omal suuri probleeme seoses Autorolloga,oma kalli kaasakesega,trahvidega ja kes teab,millega veel,peaks kodanik hoopis oma isiklikud sekeldamised korralikult ära sekeldama ja üsnagi vaikset kujundit harrastama küsimustes,mis teda ei puutu ja talle tiba ka üle jõu ja arukese käivad.
p
Pettus/ 12. juuli 2014 18:04
Palju see ise on üldse lapsi ilmale toonud???
v
Väiksestoravavitust/ 12. juuli 2014 17:46

t
Toobal/ 12. juuli 2014 17:27
Preili Pentus on meil ju keskkonnaminister mitte sotsiaalminister. Kas juba läheb teise valdkonna asju ajama, valmistab end uueks ametiks ette ???
i
imelik/ 12. juuli 2014 17:26
Mille eest Pentus raha saab, kas oma skandaalide eest või.
m
Merike/ 12. juuli 2014 17:26
See toetus peaks siis minema otse lapsele.
k
Köik vargad,/ 12. juuli 2014 17:05
rollatajad, ärmatajad Toompealt tuleb jätta ilma nii ametikohtadest kui ka riigi kulul elamisest, siis jätkub raha ka yksikvanematele.
m
13. juuli 2014 17:57
Muidugi, ega sina ei pea oma last kasvatama ja ülal pidama, ikka riik, ikka riik.Ei tea kes sina siis oled?
m
Minu lapsed on juba suured/ 13. juuli 2014 22:18
ja lisaks olen ka vöörasisana 3 last suureks kasvatanud. Palju aga sa ise ma ei tea, ja ei huvita ka, sest jutu järgi oled sa riigivarastega yhes pundis.
m
14. juuli 2014 08:35
Minu omad ka suureks kasvatatud ja ei ole ma riigivarastega ühes pundis, kes, sa selline, endaarust oled, et tuled niimoodi ütlema? Olen invaliidsuspensionär, või kuulub ka see staatus riigivaraste nimekirja sinu mõistes, aga ma kindlasti ei arva, et, teised, olgu nad Toompealt või kust iganes, peavad kinni maksma oma lapsest mittehooliva rongavanema tegematajätmise. Sinu loosungite hõikamine ei maksa siin sentigi.
e
Ega ometi/ 14. juuli 2014 20:14
sinu lapsed ei pea sind aitama kui invaliid oled, ikka riik, ikka riik.
k
kunagises ENSV -s ja Eesti Vabariigis on siis ainult rongavanemad./ 12. juuli 2014 16:53
selge.Aus jutt ausalt poliitikult.
Aga nüüd oleme USA enda osariik,kuidas kõik rongad siia kokku jooksnud on ?
tegelikult oleks hea kui siit osariigist minema lüüa venelased ja ukrainlased .Siis saaks nodi ka need üla-linna vaesed sealt parlamendist
Ega nad ometi mahajäänud vara erastamata jäta
p
Privet!/ 12. juuli 2014 17:15
Millest räägid? Kas ise ka aru saad?
t
12. juuli 2014 16:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mõtle/ 12. juuli 2014 17:11
j
Ja toesti/ 12. juuli 2014 16:38
Pettus-Rosiannus,miks sa vangis ei ole.
e
Ei sobi. / 12. juuli 2014 16:36
Olen nõus, kui rongapoliitikud jäetakse rahata, kes tööd ei tee, vaid laimavad, vassivad ja õhutavad vihavaenu.
l
lmf/ 12. juuli 2014 16:52
Teen ettepaneku üle 30 ne aastased naised kes ei ole sünnitanud vähemalt kahte last, neid mitte lubada riigitööle ja poliitikasse. Vabastusi ei ole kuna lastekodud on lapsi täis. Kui ei saa, ei viitsi sünnitada, miks mina maksumaksjana pean selliseid üleval hoidma
m
Merike/ 12. juuli 2014 17:28
Kas meestel ka mingeid kohustusi on?
o
on/ 12. juuli 2014 18:56
l
Lastetusmaks tagasiulatuva jõuga aastast 1991/08/20./ 12. juuli 2014 19:07
Kõik lasteta naised peavad maksma lastetusmaksu alampalgast vähemalt 10% (olgu nad siis hullud või jäärapäised). Eraldi moodustada lastetusmaksu fond ja sealt jagada protsentuaalset toetust naistele, kes on sünnitanud 1 või enam last. Siis jäävad ära ka tühikeppimised ja röökimised öörahu ajal.
t
Tädi Maali/ 13. juuli 2014 09:14
Minul ka pole lapsi- lihtsalt loodus pole andnud võimalust - ühtegi aborti pole teinud ja kaitsevahendeid pole kordagi kasutanud. Ja seetõttu olen töötanud alates 18 eluaastast katkematult ja oma maksudest pidanud üleval nii sünnitajaid kui ka nende järeltulijaid kuni need täisealiseks saavad - seega miks pole mul õigus saada pensioni?
e
13. juuli 2014 18:00
Ega muidugi sinu elu ka kerge ole kui kõiki oma maksudega pead üleval pidama. Oled ju ainuke, kes siin riigis makse maksab
1
13. juuli 2014 18:05
18:00 kommentaar pole mõeldud siia Tädi Maali kommentaarile, vaid Imf-i kommentaarile.
s
14. juuli 2014 08:38
Sinu eluke on küll raske, kõiki pead sa oma maksudega ka üleval hoidma.

j
JAAK/ 12. juuli 2014 16:33
See riigi toetus on nii väike, et sellest on häbi rääkida.
a
Alar/ 12. juuli 2014 17:14
Irv! Vaiki siis , näed targem välla!
e
Eve/ 12. juuli 2014 16:31
Kas laps peab jääma siis nälga või.
e
Ehe näide/ 13. juuli 2014 13:15
Ehe näide lugejast, kes a) ei oska lugeda või b) ei lugenud. Tänapäeval tuleb nii põhikooli kui ka gümnaasiumi lõpetamiseks läbida eesti keele eksam, mis hõlmab endas ka funktsionaalse lugemise oskust. Pr Eve oleks ilmselt selle saanud mitterahuldava.
s
Segadus/ 12. juuli 2014 16:18
See seadus on mõeldud ronkadele, kes elavad mitte riigimetsas, vaid erametsades.
k
Kõik pätid, joodikud ja joobarid! Tööle pentust sõimama!/ 12. juuli 2014 16:15
Või julgeb meie omasid puutuda! No pasarennn! Tallin TÖÖTAB!
n
näe,ongi selge,et INIMESED on ainult Toompeal,Kadriorus ja Erma parkis/ 12. juuli 2014 16:41
teised on viimaseni pätid,joodikud ja joobarid !!!! Õnneks tervemad ja nooremad inimesed lahkuvad INIMESTE jalust.
neilt ei saa INIMESED enam makse,see on kurb. Aga kinnisvara jäi maha,seda saab parseldada ja INIMENE saab edasi ilusasti elatud oma tallele pandud rahahunniku veerel.
a
Aga kuhu sa/ 12. juuli 2014 17:52
Irlilibud ja ooraoravad jätsid
a
Aga kuhu sa/ 12. juuli 2014 17:52
Irlilibud ja ooraoravad jätsid
e
ELAGU ROLLO/ 12. juuli 2014 16:08
aga teises eestis on kõik rongavanemad "!!!!!
a
Aktiivse hoiakuga paigaldaja./ 12. juuli 2014 16:06
Palju sellel endal lapsi ka on?
s
sel roosamannal vist olid miskit tatikad,aga/ 12. juuli 2014 16:13
need said jalaga . Oli ikka suur armastus.
l
Lollidemaa seadused/ 12. juuli 2014 16:02
Ma teen ettepaneku hakata kõiki lapsi võrdselt kohtlema. Tagame ka kahe lapsevanemaga peredele laste sissetulek ehk siis emmelt 177 eur/kuus ja issilt 177 euri/kuus. ....Ja kui seda raha ei ole, siis peaks lapsed ära võtma ja lastekodudesse paigutama! Kas see on siis normaalne, et üksikvanema laps elab paremini!!!
M
`PeTTUS-Rosimannus./ 12. juuli 2014 15:57
Miks see varas VANGIS pole???
r
12. juuli 2014 16:07
Riigivaras, kes kantis rahasid isegi Toompea Riigikogu hoones asuvast arvutist.

a
12. juuli 2014 15:49
ajuvaba.
toetusi makstakse, kui inimene on teinud enne investeeringu metsa jaoks - siis seda ei tehta, metsa ei uuendata, hooldata, jne.
lastele toetuste mitte maksmisel pange või kasulikele töödele, illest lastele rahad, ja siis peaks lastele rahad riik maksma igal juhul, pärast võtku rongavanemailt sundtöödega. aga, kes see tahab sellist tööjõudu ja neile veel jaksta ? ka sante vaevalt tahetakse, kuigi sots. min. lehelt näitan, et santide töötaise eest makstakse 3 a. jooksul mingit raha kellegile väiksel määral, naera või nuta, vähemalt igav pole...
m
12. juuli 2014 15:46
Mida teab see kodanik lastest
e
ert/ 12. juuli 2014 15:29
Ma teen ettepaneku vargad vangi panna!
j
J.O.K.K/ 12. juuli 2014 16:05
Ta on EESTI ''poliitik'' ja teda ei saa süüdi mõista.
e
Ega see toetus/ 12. juuli 2014 15:16
pole nii suur kui ylirikas proua arvab.Loomulikult siis jääb skeemitamiseks rohkem raha.
m
Mis teab/ 12. juuli 2014 15:10
lastetu proua midagi lastest. Ja on tema abikaasagi omad lapsed hyljanud,
ä
Ärma Taristu Peaveterinaar/ 12. juuli 2014 18:02
Aga tema on eliit! Samasugused nagu need Ärma perelõhkujad, kes jutlustavad mõlemad mingitest müstilistest pereväärtustest!
h
hatale/ 12. juuli 2014 15:00
h
12. juuli 2014 18:02

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee