(AFP / Scanpix)

Käimasolevate jalgpalli maailmameistrivõistluste ajal on Maxima kaupluste külastajate seas märgatavalt suurenenud huvi MM-il mängivate koondiste asukohamaast pärit toiduainete järele, eriti mõjutab mängupäev suupistete ja jookide müüki.

"Veerandfinaalmängude ajal, näiteks reedel oli selgelt näha suuremat huvi Prantsusmaa ja Saksamaa veinide ning laupäeval omakorda Belgia ja Hollandi õllede suhtes,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Uudishimu Lõuna-Ameerika meeskondade vastu avaldub Erilaiu sõnul eksootilistes marinaadides lihatoodete, nagu Rio ribi ja Amazonase grill-liha, suurenenud müügis.

“Kui suviselt on grilltoodete ja ka jookide müügis näha tuntavat hüpet ennekõike nädalavahetustel ja väga ilusate ilmade puhul, siis suurturniiri ajal järgib müük selgelt ka mängukalendrit, seda nädalapäevast ja ilmast sõltumata,” märkis Erilaid.

Teistest tootegruppidest, mida võib eeldatavalt siduda Brasiilias peetava suurturniiriga, joonistuvad müügistatistikast välja erinevad suupisted. Jookidest on karastusjookide ja lahja alkoholi kõrval tõusnud ka kohvimüük.

“Näiteks kartulikrõpsude müügi ligi 40-protsendilisel ja mitmesuguste pähklisegude müügi enam kui kahekordsel tõusul mängupäevadel on kindlasti otsene seos jalgpalli vaatamisega,” kommenteeris Erilaid. “Suurenenud kohvimüüki saame ilmselt selgitada asjaoluga, et mitmed tähtsad mängud peetakse Eesti aja järgi hilistel öötundidel.”

Jaga artiklit

3 kommentaari

A
ab  /   19:49, 15. juuli 2014
millal LHV oma veinid maximasse viib?....
  /   18:46, 15. juuli 2014
see vaeseke lääne loll lõimunud lumpen sööks ilmselt oma lihase lapse ka ära kui see ilusti ära pakendada ja 25%ine allahindluse silt(mis võib reaalselt tähendada hoopis 50% juurdehindlust) juurde kleepida
valimiste juhend-> http://poliit.planet.ee

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis