Tarbija

Jalgpalli MM oli vesi Maxima veskile (3)

Õhtuleht.ee, 9. juuli 2014, 09:00
 AFP / Scanpix
Käimasolevate jalgpalli maailmameistrivõistluste ajal on Maxima kaupluste külastajate seas märgatavalt suurenenud huvi MM-il mängivate koondiste asukohamaast pärit toiduainete järele, eriti mõjutab mängupäev suupistete ja jookide müüki.

"Veerandfinaalmängude ajal, näiteks reedel oli selgelt näha suuremat huvi Prantsusmaa ja Saksamaa veinide ning laupäeval omakorda Belgia ja Hollandi õllede suhtes,” lausus Maxima Eesti kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Uudishimu Lõuna-Ameerika meeskondade vastu avaldub Erilaiu sõnul eksootilistes marinaadides lihatoodete, nagu Rio ribi ja Amazonase grill-liha, suurenenud müügis.

“Kui suviselt on grilltoodete ja ka jookide müügis näha tuntavat hüpet ennekõike nädalavahetustel ja väga ilusate ilmade puhul, siis suurturniiri ajal järgib müük selgelt ka mängukalendrit, seda nädalapäevast ja ilmast sõltumata,” märkis Erilaid.

Teistest tootegruppidest, mida võib eeldatavalt siduda Brasiilias peetava suurturniiriga, joonistuvad müügistatistikast välja erinevad suupisted. Jookidest on karastusjookide ja lahja alkoholi kõrval tõusnud ka kohvimüük.

“Näiteks kartulikrõpsude müügi ligi 40-protsendilisel ja mitmesuguste pähklisegude müügi enam kui kahekordsel tõusul mängupäevadel on kindlasti otsene seos jalgpalli vaatamisega,” kommenteeris Erilaid. “Suurenenud kohvimüüki saame ilmselt selgitada asjaoluga, et mitmed tähtsad mängud peetakse Eesti aja järgi hilistel öötundidel.”

3 KOMMENTAARI

a
ab 15. juuli 2014, 19:49
millal LHV oma veinid maximasse viib?....
s
15. juuli 2014, 18:46
see vaeseke lääne loll lõimunud lumpen sööks ilmselt oma lihase lapse ka ära kui see ilusti ära pakendada ja 25%ine allahindluse silt(mis võib reaalse...
(loe edasi)
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee