inimene ei osta välismaa autot platsilt vaid käib sellel ise järgi tuleb odavam ja mugavam.lihtne on tuua saksast omale outo ilma transpordi kuluta jaq saad vähe karantiid kui oskad suhelda .eesti turg on romusid täis mis on nii nimetatud saksast tulnud n,olen ise näinud kuidas poolakad teevad saksast tulnud autod teepeal tühjaks ehk vahetatakse paremad osad välja ja auto tuleb eestiasse.kui sõidad poolas vahest autoga ringi näed nii mõndagi.kuigi mõnele eesi automüüjale see ei meeldi. nüüd on mul auto kaamera ja mul on mõnedki videod mis võivad kindlustada eesti mõne firma põhjamineku.aga kogume veel andmeid.
see juba täielik huumor tee kalkulatsioon, selline lihtne: lennuki pilet ca.200.-, transport lennujaamast autoni ca 50.-, transiit number 100.-,kütus tagasi sõiduks 200.-, teede maksud ja toiduraha 150.-,......tuleb odavam kui autoärika käär? no ja seda poola jupivahetust ei ole absoluutselt vaja kommenteerida. Jube lugu kui ainus haridus mis omandatud, on kaks klassi külakoolis - olgu kiidetud sõnavabadus!
Minnakse neljakesi, autoga. Saksamaale sõiduks kulub diislit 100- 150 eur eest. Seeõmnnestub lausa ühe paagitäie ja kaasas oleva 10L kanistriga. Autod (3 tk) on enne valmis vaadatud netist. Neljakesti hotellis magamiskottidega kaheses toas 3x magamine kokku 90 eur. Söök on suures osas kaasas, kuid viimasel ajal on Saksast ja Poolast ostes see isegi odavam. Tark on teha veel nii, et kaks jäävad autosid ostma, aga kaks, st mees ja naine nt rändavad edasi autoturistidena. Sinnasõit on seega jumalamuidu. Transiitnumbreid EI pea ostma 100 eurtsi eest! Kas jääb kohe kuuks ajaks Saksa ringi tuiama? Resümee. Kohale saab jagatud summaga ca 30 eur per nägu, hotellid 30 per nägu, transiitnr 50 eur per nägu ja tagasiteele kütuseks 150 eur per nägu. Siin 200 ARK, 50 ülevaatus ja saame auto hinnale lisaks juurde vaid 510 eur. Teame auto ajalugu ja seda, et keritud pole, takso pole olnud jne. Auto ise maksab (täiesti korras ja hooldatud, ca 300 000 sõitnud VOLVO, MB, VW, AUDI) seal hea otsimise korral 1500 EUR. Auto saadakse seega kätte ja meie registrisse omahinnaga 2100- 2500 EUR. Kui valida välja hea mootoriga isendid, nt 1,9 TDI Volkar, 2,5 TDI AUDI ja VOLVO, siis sõidab nendega muretult maha veel kindlasti 200 000 ja + km. MUIDUGI kiristavad meie uute autode müüjad hambaid, sest mõned nende poolt müüdavad isendid lagunevad juba 200 000 pealt sootumaks laiali. Ime siis,et nad relvastatud pogromme ei korralda ;) Eelpool kirjeldatud autoostust võib teha täieliku rahvapeo, nt minna hoopis Prantsusmaale või Belgiasse, siis kui otsitakse diislit, kaubikut. Tunda end mõnusalt, kolada omal käel ringi, nautida elu, head odavat sööki, kenasid inimesi jms. Säästetud raha, selle mis jääb üle väikeset, uuest ja kiireltlagunevast salongisõidukist (kui oleksite hoopis selle soetanud), võite kasutada mitme aasta vältel selle "koleda ja vana" sõidukiga mööda Lääne Euroopat kevaditi (Mingem Kevadele Vastu üritus on MEGA!) koos kallite inimestegaringi kolamiseks ;) Ja sealjuures järgmise, "vana ja koleda" töökindla ja suure sõiduki väljavalimiseks. Oman VOLVO V70-t, Saksast, 2,5 TDI ja sõidab see kahetonnise täismassiga masin väga nobedalt ja maanteekulu on 5L diislit sajale. Vanust on tal 15 aastat, varsti saab 400 000 täis, 200 000 on veel kindel resurss ja kevadel kevadele vastu jälle ;) Benelux ootab ;) Võib olla, ka Austria.
Kui asja huvitavamaks teha ja kui on soov mitte läbi Poola-Leedu-Läti tagasi tulla,keerake ots nt Taani poole (ärge seal ainult tankiga- 1,8 on liiter), minge üle Öresundi ja teise silla Rootsi, kui ei taha sildu sõita (kokku ca 80 eur maksud, aga kogemus on seda väärt), minge Puttgardenist praamiga üle. Või sõitke Saksas Rostock-i ja minge praamiga (miskit 100 eur) otse Malmösse ja sealt läbi pea terve Rootsi Stockholmi. Magate öö praamil, päeva või kaks kolate Rootsis ja siis öise praamiga Stockist Tallinna. Suurepärane puhkus ja niisama vahva reis- miks end piinata ja osta ebaselge saatusega sõiduk, maksta totakat hinda tegelikkuses 600 000 sõitnud masina eest jms? Vaadake Skandinaavis müügikuulutusi! Miks seal on nt VOLVO läbisõit kuni 800 000 km? Aga seepärast,et see pole pool miljonit, jah, lugege ja kirjutage "POOL MILJONIT" vähemaks keritud odomeetriga ;) Arvestage, et Skandinaavia maksupoliitika tõttu on seal otstarbekas sellise läbisõiduni sõita.Siia satub see sõiduk tõepoolest Vöga Keritud näiduga ja sõidab edasi, sest nt see VOLVO V70 2,5 TDI sõidab ja 1,2 miljonit rahulikult ära, kui temasse inimlikult suhtuda. Ja Golf4 1,9 TDI ladnalt 700-800 000 km. Tooge omale Prantsusmaalt, Belgiast, Saksast teada ajalooga sõiduk ISE ja sõitke rahus temaga veel 300 000 km, kui tuleb tahtmine järgmise järele, siis kinkige see lastele või müüge sama hinnaga siin maha, millega te ta soetasite ja järgmine saab korras sõiduki.
Kohtusse EMTAt vast raske anda ja väita, et tulu jäänud saamata, kui paberil ainult paar autot kuus müüakse. No see laekunud käibemaks per 8 firma poole aasta peale on ju naljanumber. Ja ma ei saa aru kuidas nad saavad 3-4000 eurose auto käibemaksuks 3-40 eurot. Kui nad müüvad Saksast tulnud autosid, mida nad eeldatavalt ju ilma käibemaksuta ostavad, siis peaks ikka 4000 euro pealt km olema oma oma 700 eurot. Palju nad ikka eestis KM kohuslaselt neid ostavad ja edasi müüvad, et selliseid numbreid saab tuluks näidata. Muidugi kui kõik on "komisjonimüügid", siis ei saagi tõesti KM laekumist olla. Makstavad palgad ju teine naljanumber, ilmselt põhjuseta seda reidi ei tehtud. Need laekumise numbrid on ikka halekoomilised.
taiesti oige,et kontrollivad(jouliselt)!!!! Keegi ei tea milline relvastus" muugimehel" voovahel on?! Kuna ari on tinakihvade(loe "kuld"kikude ) kaes siis......Pange oma vanaraud polema ,ISE SEDA TAHTSITE ja nuud vingute.Korralikult ausalt aritsedes pole midagi karta tarvis ,te ei maksa riigile ,vaid tinakihvadele ja siis on tulem teada.Saad temalt koristaja palga ,sest oled tema alluv TANKIST.
Eestis on praegu tugev tööjõu puudus igas sektoris. Töötu on vaid laisk, loll või lohakas. Selverisse otsitakse ju kassapidajaid ja oluliselt kõrgema palgaga kui siin uudises.
3 Autot seal 5-st konkreetselt ei käivitud, kuna aku oli õhtal. 1 nendest oli nii täis suitsetatud, et sisustus haises, ja kui oleks koheselt reaalse rahaga läinud, oleks 200 hinnast alla saanud. See oli täpselt 1 aasta tagasi.
Miks ametlikke esindusi ei kontollita? 30. juuni 2014 15:28
Omal on kogemus autosalongist ostetud Eesti ajalooga autoga kus turvapadjad olid väljalõigatud? Ei ole haruldased juhud, kui transpordikahjustustusi uutel autodel värvitakse. Kindlustustöökojad on selliseid tellimustöid täis, aga ametlikke esindusi kampaania ei hõlma?! Ilmselt ei ole seda teenust tellitud. Kes ikka enda kontrollimise eest maksma hakka.
«Ei ole aktseptitav, kui korrektselt tegutsev äriühing ei ole oma hindadega turul konkurentsivõimeline kõigest seetõttu, et tema hinnad sisaldavad ka makse." Tegelikult on ju nii, et ei ole aktsepteeritav, et toimub Eesti riigis nii väike äritegevus, kust nii vähe makse tuleb. Riik suretab väikeettevõtjad välja. Riik kasvatab töötust. Riik hävitab iseennast. Maksude kogumine on tark töö, sinna ei minda kirvega lõhkuma.
Ausa kodanikuna on teadmine, et seal käib kontroll üle (ükskõik mis värvi või varustusega see oli), on pigem äri edendav kui pärssiv. Automüüjad vaadaku seda parem kui tasuta reklaami ja klientide silmis oma usaldusväärsuse tõstmise võimalust.
Maksuamet peaks rohkem peale lendama (ehitusfirmad automüüjad metsafirmad)Sest pragu on ilmselge karistamatuse tunne kõigil. Igasugused miinimumpalga maksjad tuleb eelisjärjekorras pihtide vahele võtta. Ja ärikeelu võimalus peaks ka olema ,et skeemitajad turult eemaldada.
selge see , et automüüjad on kogu elu p...se keeranud - see on fakt ( sama fakt , et Laar hävitas põllumajanduse ) !!! aga kas keegi on näiteks juuksurist tšeki saanud , juuksur esitab 20 minutilise töö eest - 10€ siit 3x10 -30 x21 tööpäeva x 8 tundi = 5040 € !!! Ok , võtame teenistust vähemaks ja töötunde ka aga alles jääb ikka ca. 2 500 . Kommentaarid ?
kuule ott. Kas sa tead, et sellest 10 eur peab juuksur maksma ruumi rendi ruumide omanikule, elektriarved - valgustus ja masinate kulutatud elekter, pestakse ka juuksuris enne lõikust juukseid, siis ka sooja vee eest, külmal ajal ruumide kütmise eest, tarbed, mis kuluvad soengute tegemiseks ei ole ka igavesed, vaid tahavad remontimist ja ka teritamist ja vahetamist. AGA KOHE USINASTI OLED SIIN KORRUTAMA JA JAGAMA, ET MÕTLE ÄKKI SAAB JUUKSUR RIKKAKS. Unustasid tõsiasja, et on olemas kaudsed kulud, aga need eelpool kirjeldatud kulud on ka seal 10 eur lõikuse sees, mis on KULUD, aga mitte juuksuri tulud. KÜSISID KOMMENTAARI JA SA SAID SELLE.
näha on , et läks hinge .... 1. kõõmast pead ei ole keegi kohustatud lõikama 2. vene blatnoide sõnavara jäta oma koduste tarbeks . 3. Kits on sinu kõnes nagu pealekaebaja ? sul on kole üheülbaline suhtumine tõstatatud probleemidesse - ma küsin veel - kas sina mitte kits oled saanud juuksurist tšeki ? see on rohkem nagu edasiseks arutluseks .
Järgmisena peaks rakendama sõnavabaduse piiramise ja palkade ühtlustamise. Mismõttes mu naaber teenib minust rohkem, kuigi läheb iga päev tund hiljem tööle ja tuleb tund varem juba tagasi. Mismõttes, ma ei saa aru....mina pidin peale keskat kohe tööle minema, aga ei tema venitas kummi veel pinkidel ja ajas mingeid pabereid taga, kui mina vere ja higiga rulli kokku juba ajasin...mis mõttes...minge võtke kõik need sulid kinni kes minust rohkem teenivad!
Ilmselt on autoesinduste ahnus kõik piirid ületanud.Need nimelt kujutavad endale ette,et teatud protsent Sinu palgast kuulub neile ja inimene,kes sõidab üle 5 aasta vanuse autoga,on rott. Ostad salongist uue auto,saad 5 aastat garantiid-ja maksad,maksad,maksad...paljudel juhtudel tuleb taksoga sõitmine odavam...Kui näiteks Toyota Avensise kuu maksed kapitalirend korral algavad kusagil 400-eurist,pluss kütus,pluss hooldus jne,maksad 5 aastat,jääkväärtus mõni tuhat eurot,mis läheb järgmise uue sissemaksuks.Et Eetis ostetakse ca 1300 uut autot kuus,on tegemist sitaks rikka rahvaga. Ise olen rott,sõidan mõnuga 12 aastat vana Mercedesega....maksin 4 aastat tagasi 4500 eurot ja olen sigarahul.Kuna auto maksis 8% uue hinnast,ei saa ju nõuda ,et seda poleks kasutatud,eks?Loll on see,kes tahab turult kopikate eest uut autot saada ja pärast ei raatsi seda isegi hooldada ja õli vahetada,ikka on ju automüüja süüdi,mitte enese ahnus.Lõpeuseks-uue auto omanikul on tema uhkus,kohustused ja tühi kõht,minul on oma auto ja õigused...
odomeetri näidu kerimine ei kao kuhugi seni, kuni see on 90% kasutatud auto ostjate esimene valikukriteerium. Niikaua kui ostjad eeldavad et 10+ aasta vanuse auto läbisõit lihtsalt peab olema alla 200 000km jätkub selle näidu sobivasse vahemikku keeramine.
Selle kohta käib vanasõna- mida külvad, seda lõikad. See aastatepikkune klientide tillitamine ja maksudest kõrvalehiilimine maksab nüüd laksuga kätte. Sai isegi aastaid tagasi üks kasutatud auto Raadi turult ostetud, ühe poe platsil seisis, kirjas, et Saksamaalt tulnud jnejnejne...polnud Eestis arvel ega midagi. Müüjaks oli paberites aga eraisik! Küsimusele, et miks see nii on, öeldi, et ah tegelt on auto komisjonimüügis ja meie ei tea üldse midagi sellest autost ega omanikust. Selline häma. Kuna aga auto oli väga korralik ja täpselt see, mida otsitud, sai siiski ära ostetud. Ilmselgelt mingeid makse riik sellest summast ei näinud, kuna juriidiliselt müüjaks oli eraisik. See oli pea 10a tagasi ka juba... Igatahes, teades, milliseid risusid on võimalik platsidelt osta (kus nad on vahatatud ja lakutud, läbisõit paar korda väiksemaks keritud jne), eelistan ise pigem osta kas 1) täiesti uue auto; 2) vähekasutatud kindla ajalooga auto esindusest; 3) auto eraisiku käest, kus see on igapäevases kasutamises; Iial enam ei nuuma ühtegi automüügiplatsi. Milleks riskida? Arvate, et saate Saksamaalt odavalt korraliku auto? Naiivitaride kari. Saksamaal (või mujal Euroopas) ei anna keegi korralikku autot (veel enam diisel-Passatit-Mondeot-A6) odavalt ära ilma väga mõjuva põhjuseta. Üldiselt müüakse maha autod siis, kui nende remont enam mõttekas pole. Ja sellele just meie "ausad automüüjad" rihivadki- ostavalt odavalt rimaka, lakuvad ta üle, korrigeerivad läbisõidu eestlasele meeldivaks 183000km-ks (mis siis, et auto on 20a vana) ja lükkavad ta müüki, kui ideaalses korras pensionäri auto otse Saksamaalt, millega korra nädalas kirikus käidi. Reaalsus on aga pahatihti see, et auto on läbi teinud väga suure avarii, on meeletu läbisõiduga või on tal küljes mõni väga kallilt likvideeritav viga, mis käepäraste vahenditega peidetud on. Sinisilmne ullike eestlane arvab, et on kaval ja saab odavalt hea auto, tegelikult saab ta aga korraliku tünni. Ja siis jookseb ta meediasse nutma. See ongi praeguste kontrollide tagajärg.
aga nüüd tehakse su elu siin riigis põrguks ja lähed ise minema uutel autodel on pidevad probleemid garantiiajal aga vanal ei tohi neid olla eks uute autode müüjad on saanud omale riikliku katusepakkuja
Huvitav kui Eestis enam kasutatud autot võimalik müüa ei ole kuidas siis neid praegu uuelt ostetud autosid müüma hakatakse. Ja tulevikus uusi ostma hakatakse? Või lähevad vanad otse prügimäele. Lühinägelik kampaania AMTEL-i poolt.
olen ka kasutatud auto ostnud, aga salongist. nende Tartu autoärikate käest ei ostaks ma midagi. nüüd ostsin salongist uue auto. lõppkokkuvõttes on uue auto ostmine kõige soodsam. mõelge sellele.
Olen ostnud endale ja aitanud ka teistel osta kasutatud autosid,nii Raadilt kui mujalt,kuna tunnen natuke autode elu-olu.Ei saa aru ,millega ostjad rahul ei ole?On ju kirjas ,et tegu on KASUTATUD autodega!!Autol on sadu kui mitte tuhandeid kuluosasid ,mis suvalisel ajal võivad otsa saada.Seega loogiliselt mõeldes ei saa ka 10-15a. vanalt autolt nõuda garantiid nagu uuelt sõidukilt ja maksab see auto ju ka umbes 10x vähem vastasel juhul peaksime nõudma garantiid ka 1-2a.peale tehnilise ülevaatuse (TÜV) läbimist kuid nii see paraku pole.Seega pean automüüjate kaitseks ütlema ,et ikka igal KASUTATUD autoostjal peab endal mõistust ja taipu olema ja kui seda pole siis paluge kellelgi aidata või käige isevalitud TÜV kohast läbi,saate vähemalt CO ja veermiku kohta ülevaate.Margiesindusse ei soovita seeperast ,et kõik esindused on omakasu peal väljas ja teevad kõik kasutatud autod maatasa,et inimene tuleks äkki neile ja liisiks uue.Praegu on ju ka kõigil Eesti autodel ajalugu kontrollitav-nii et see teeb ka asja lihtsamaks.Minu isiklik arvamus on küll selline ,et ärge nähke tonti seal kus seda pole ja kui autopoed jagelevad maksuametiga siis see ju ostjat ei puuduta.Edu!
ostjad tunnevadki autode "elu-olu" ja ei vali kasutatud sõidukit platsilt. põhimõtteliselt on platsid ise ostjaid aastaid petnud ja nüüd on vili käes. praegu on turul piisavalt eesti ajalooga sõidukeid ja miks võtta mõni ajaloota sõiduk? kui saksa kuulutused võtta ette, siis sellist läbisõitu ja hinda ei ole, mis meil pakutakse. ju siis on kuskil konks sees ja keegi ei taha seda konksuendale näppu.
Ostja / 10:03, 30. juuni 2014: automüüjate kaitseks ütlema ,et ikka igal KASUTATUD autoostjal peab endal mõistust ja taipu olema... Miks mul peab endal mõistust olema? Kui kuulutatakse, et auto on teh korras, toodud sellest ja sellest riigist, läbisõit selline, siis miks see niimoodi ei ole? Miks ma pean eeldama, et automüüja on petis, mitte aus inimene ja kõik, mis kuulutuses kirjas on tõsi? Põhiviga ongi ju see, et romusid reklaamitakse tip-top korras masinatena, vin koodid ja paberid võltsitud, arbele võttes saad teada, et autot otsitakse teises kolmandas riigis taga jne.
" Palk väiksem, kui koristajal " - nalja teete või? Kallid automüüjad, sõidate siin Q7, Land Roveritega, laevad, jahid ja reisid Brasiiliasse ning teistesse kallitesse kohtadesse, pool Kvissentali kvartalit riigile maksmata rahadega üles ehitatud, naised ja elukaaslased istuvad kodus, tööl ei käi jne... räägite siin koristaja palgast. Naerukoht. Hakake aga uut ametit õppima.
Auto osta eraisikult, kes sellega igapäevaselt sõidab või salongist, tutikas, kus on garantii ja asjad. Automüüjate prioriteet nr 1 on sulle maha müüa see kuradi auto, ükskõik mis seisus ta ka poleks, võimalikult kõrge hinnaga. Lisaks on ainuke reaalne allakauplemine see, mis nad annavad, et jah saab niipalju odavamalt kui arvelevõtmine teil maksma läheb :/ MIs iganes summa see ka polnud, vist alla 100 ikka midagi :D
alustage vastusõjaga uute autode müüjatega.Selleks peate eraisikuna ostma uue auto mida kallim seda parem soovitavalt kuu lõpus ,sõitma sellega umbes 100km ja uue kuu algul poodi tagasi põhjendusega ei sobi makske raha tagasi nii ummes 10 korda ja arvan et siis on kampaania lõppunud
Seal Raadil ja Kadaka platsil valitseb ikka 90 alguse mentaliteet: kõik on lubatud ja makse maksavad ainult lollid... Politsei oleks pidanud autod konfiskeerima ja müüjad plate peale viima, siis lõppeb see kerimine jms jama ära
enamuses on seal petiseid , jämedalt väljendudes sulid , aga mitte kõik.Mõtekam on minna ikka autot ostma Saksamaale või Rootsi.Põhjus lihtne , sealsed inimesed pole pidanud õppima kombineerima , neil lihtsalt puudub oskus ja tahe autosi selliselt taastada nagu meil.
Ära unusta kooliraha maksmist. Kui esimest korda lähed, siis tuleb odavam salongist uus osta. Ei ole võimalik uut autot 2000 euro eest osta. Riigil rahakott lihtsalt tühi ja lotendab nagu kevadisel karul nahk.
Need firmad saavad ju maksuameti kohtusse anda--äritegevuse kahjustamise eest, saamata jäänud tulu mis on tekkinud laimukampaaniaga jne. 299eurone palk ei ole ju eestis midagi erilist, täiesti tavaline teise eesti keskmine palk, siin tallinnas muidugi maksuametnikud harjunud 30000eurose palgaga. ANDKE KOHTUSSE JA NÕUDKE KÕIK VÄLJA.
Sellepärast nn. "teine Eesti" ei hakkagi niipea suuremaid sissetulekuid isegi nägema et sadade kaupa firmakesi ja nn. ärimehi maksudega slikerdab ja riiki petab.
Maksuamet võiks seda ka kontrollida, kuidas need 300 € palka saavad automüüjad saavad omada kümneid tuhandeid maksvaid autosid, eramuid jme. Just need rahad tulevad. Ka Al Capone võeti vahele maksudest kõrvalehiilimise tõttu, mitte inimeste tapmise eest.
no tore lugeda kuidas need Raadi pätid nüüd ahalisevad. Mul üks selline automüüja naabriks, ametlikult teine palka ei saa, aga korteri uues majas jõudis osta, 3x aastas soojal maal saab käija ja ise ka ei varja et "lollitab" maksudega. Ta on veel selle üle uhke - "riiki tulebki lüpsta", nagu ta pidevalt ütleb.
kurjategijate vastu tulebki minna relvaga. mis need automüüjad muud on, kui petised, sulid ja pätid. ausalt ka. kuuldes seda, millist valskust tehakse, kuidas ostjaid petetakse. kas nii siis tohib? jumal tänatud, et on keegi kes nende vastu julgeb välja astuda ja midagi teha. aga nagu näha, kohe kiunuma, kui midagi on. aga need keda te petate??? need ei või midagi öelda
Olgu muuga kuidas on, aga kuidas on tekkinud maksu- ja tolliametil õigus peatada ARK toiminguid? Kas maksu- ja tolliametil on õigus peatada kõikide muude riigiametite toiminguid? Et esitan kodakondsus- ja migratsiooniametile taotluse saada pass ja maksu- ja tolliamet ütleb, et sul on maamaksu võlg, oota passi 30 päeva.
asjata vingute, nn automüüjad- 30. juuni 2014 07:36
olen isegi petta saanud raadil ! Ja turu tänaval ! Soovin ainult edu -emta-le sel alal ! Vaadates neid kokkuvõtteid , on sellistel operatsioonidel vägagi vajadust .
KOMMENTAARID (77)