Eesti uudised

Jürgen Ligi ei ole Rail Balticu fänn: see on raske haav, millele ei ole majanduslikult laitmatuid õigustusi

Eesti Päevaleht, 16. juuni 2014 08:46

31 KOMMENTAARI

m
mari/ 17. juuni 2014 08:58
Kui asi on kaubavedudes, siis saab kasutada olemasolevaid trasse, mis renoveeritakse. Kas kaup jõuab 10 tundi varem või hiljem sihtkohta- vahet pole. Mis puutub uutesse rongidesse siis minule nad ei meeldi, sest on kitsad ja sõidugraafik on hullem kui enne. Ainuke hea asi on kiirus. Rail Baltic lõhub nii mõndagi ära.
m
mari/ 17. juuni 2014 08:57
Kui asi on kaubavedudes, siis saab kasutada olemasolevaid trasse, mis renoveeritakse. Kas kaup jõuab 10 tundi varem või hiljem sihtkohta- vahet pole. Mis puutub uutesse rongidesse siis minule nad ei meeldi, sest on kitsad ja sõidugraafik on hullem kui enne. Ainuke hea asi on kiirus. Rail Baltic lõhub nii mõndagi ära.
m
mari/ 17. juuni 2014 08:57
Kui asi on kaubavedudes, siis saab kasutada olemasolevaid trasse, mis renoveeritakse. Kas kaup jõuab 10 tundi varem või hiljem sihtkohta- vahet pole. Mis puutub uutesse rongidesse siis minule nad ei meeldi, sest on kitsad ja sõidugraafik on hullem kui enne. Ainuke hea asi on kiirus. Rail Baltic lõhub nii mõndagi ära.
t
tom/ 17. juuni 2014 07:54
ega rahvas ei saa siin ju oma söns sekka öelda,rahvas on nende asjameestesilmis puhtalt üks hall mass,kes -mis ei tea nüüd ega ka tulevikust midagi.kui olekski hääletamine-küsitlus,siis see ei muudaks ju mitte midagi,köik tehakse nii nagu nad ise arvavad,nagu ka need köik hääletused siia-sinna,köik on ammu valmis pandud,asjamehed-naised pukki!!!!selleks ju see interneti hääletus läbi surutugi,seal saab teha mis tahad.lase spets asjamees ligi ja ongi sinisest saanud valge!!!!!!!!!!!!!!!!!
a
Anti Trass/ 16. juuni 2014 21:30
Need ``investeeringud`` tegelikult paljuski nullivad seniseid pikaajalisi arenguprogramme, mis omavalitsustes tehtud. Kannatavad rajatud teed, vee- ja kanalisatsioonisüsteemid, elektri- ja muud kommunikatsioonid. Mis peamine- me ei tea veel kui palju inimesi kodu kaotab. Jürgen Ligil õigus, haav saab sügav olema. Sellisel kujul pole meie rahvale küll RB d vaja.
s
suur jama/ 16. juuni 2014 19:19
Igs natukegi mõtlev inimene saab aru,et see projekt on üks suuremaid jamasid,mis eestlasi tulevikus kägistama hakkab.
k
KIVIAJAMEES/ 16. juuni 2014 16:04
MILLEKS EHITADA VEEL TRASS EESTIST RAHA VÄLJAVEDAMISEKS!
6
60% kogusummast/ 16. juuni 2014 15:53
maksame me ise euroopast tuleb siis ju vähem kui pool summast?

a
arvamus/ 16. juuni 2014 15:35
100% nõus. Eesti ei vaja seda raudteed.
m
16. juuni 2014 14:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
merike/ 16. juuni 2014 14:50
rahvuslastele piisab sellest raudteest, mis Eestist Venemaa avarustesse viib.
m
./ 16. juuni 2014 13:28
milles asi on?
venemaa mõjud?"
Saksamaa tehnoloogia + Venemaa maavarad on tugevaim liit. Liitlastel on omavahel mõjusfäärid juba ammu kindlaks määratud . Nii, et ikka Saksamaa mõjud, sotsiaaldemokraadid(kantsler Schröderiga eesotsas juhivad Läänemere strateegiat. Leedu on Rail Balticu ametlik pidur ja Leedu on Balti riikidest kõige tihedamalt integreerunud Saksamaaga.
a
appi/ 16. juuni 2014 13:20
See väide on ju ideaalne rahandusministri kohta !
a
appi/ 16. juuni 2014 13:20
See väide on ju ideaalne rahandusministri kohta !
s
Silja/ 16. juuni 2014 12:52
a
aga et euroopa, siis see on puhas umbluu, et see seda teenindama hakkab./ 16. juuni 2014 12:13
No kui seda rauteed rahastaksid hiina või india, siis ehk sõidaks mõni rong sellel mõni aeg enne suurt pauku.
m
manfred/ 16. juuni 2014 11:37

k
kuulge/ 16. juuni 2014 11:33
Raudtee vastased eesotsas ligiga tulge maapeale tagasi.
Omaosalus selles projektis on 15% juba üksinda selle ehitamisest töölistele makstavad maksud katavad selle 15% seega saame me selle raudtee tegelikult tasuta. Ütlete et keegi ei hakka sellega reisima.?? Sama juttu kuulsime enne seda kui Eestis uued rongid osteti...tulemus on see et inimesed ei mahu enam rongidesse ära.Olen kindel et see raudtee toob baltikumi palju seljakotituriste...lisaks soomlased... samuti saame ise paremini reisida.
Looduskaitsjad.... saan teie murest aru, kuid pole mõtet oma ulgumisega üle pingutada.
Ma ei usu et selle raudtee ehitus märkimisväärselt seal midagi kahjustab.
m
manfred/ 16. juuni 2014 11:40
Uued rongid on vanadest poole väiksemad. Ja dotatsiooni makstakse kah.
Kui see reilpaltik peaks kunagi tekkima, isegi "tasuta" skeemiga, siis hooldada tuleb seda oma raha eest. Kui sellesuunaliste kaubavedude järele oleks hull vajadus, siis oleks olemasolev raudtee rongidest ummistunud aga ei ole ju?
n
No kuulge/ 16. juuni 2014 12:49
Te ju valetate! Lugege AECOMi tasuvusuuringuid ja selle järeldusi:
http://avalikultrailbalticust.ee/index.php?id=197
t
to no kuulge/ 16. juuni 2014 14:10
miks ma peaks arvama et loetu vastab tõele. Näeme ju ise kui kallutatult kirjutatakse Ukraina-vene sõjast , mõlemalt poolt, mis siin siis veel sihuksest paberist arvata.
Hea raha eest saab iga mees hullupaberid või keskhariduse. Seda enam et sõnad - aus,eetiline jne esinevad tänapäeval ainult muinasjuttudes.
j
Jaak/ 16. juuni 2014 10:38
Ometi üks mees valitsuses,kes eesti rahva huvide eest seisab selle raudtee asjas. See Rail Baltic saab tõesti olema kui roiskuv haav Eestimaa kehas,mille ravimine läheb rahvale igal aastal maksma miljoneid eurosid. Eesti rahvas ei hakka sellega sõitma,see on ainult selleks,et parasiitidel oleks mugav Brüsselist iga nädal kodus käija.
ü
Üksainus/ 16. juuni 2014 10:29
Eestile mõtlev inimene valitsuses. Ülejäänud tegelevad homoabielude seadustamise ja kooselu koeraga registreerimisega.
j
jutt jummala õige !/ 16. juuni 2014 10:03
suuremat karistust eesti rahvale on raske välja mõelda. Rikkuda meie ainulaadne loodus ja kõik selleks et väike osa inimesi saaks varastada ja kõrvale nihverdada. Ei võida eesti rahvas, ega muutu paremaks elu eestimaal. Ainult hakkame rohkem makse maksma.
v
vlj/ 16. juuni 2014 09:35
Parem renoveeriks olemasolevad teed 100% ära nii, et saaks 120-150 km / h sõita.Seejärel taastaks ka mõned lõigud , mida enam ei ole.Kui vaadata Eesti Vabariigi aegseid kaarte , siis ei jõua ära imestada kui tihe oli võrreldes hetke seisuga raudtee võrgustik!
m
manfred/ 16. juuni 2014 11:41
Tol ajal elas enamik inimesi maal, asutus oli midagi muud kui praegu. Bussiliiklus ja autod samahea kui puudusid. Tallinn oli 100 000 elanikku ja Tartu 60 000 kandis.
r
Raudtee uue trassi vastu/ 16. juuni 2014 09:27
Vähemalt selles asjas Ligiga 100% nõus.
Kõigepealt kaubeldi EU rahad välja ning seejärel hakati mõtlema, et kuidas ja milleks seda kasutada.
Asjal oleks ehk jumet, kui uuendataks vana trass aga Tartu linnajuhid olid õigel ajal vait. Ju parteidistsipliin oli tähtsam kui linna (Lõuna Eesti) huvid.
r
Raudtee uue trassi vastu/ 16. juuni 2014 09:27
Vähemalt selles asjas Ligiga 100% nõus.
Kõigepealt kaubeldi EU rahad välja ning seejärel hakati mõtlema, et kuidas ja milleks seda kasutada.
Asjal oleks ehk jumet, kui uuendataks vana trass aga Tartu linnajuhid olid õigel ajal vait. Ju parteidistsipliin oli tähtsam kui linna (Lõuna Eesti) huvid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee