Eesti uudised

Elioni serveririke põhjustas Selveris kassapaanika (10)

Juhan Haravee, 14. juuni 2014 08:00
Foto: Tairo Lutter
Neljapäeva õhtupoolikul tabas Selveri kaupluste kliente ebameeldiv üllatus: sadadel poodlejatel üle Eesti ei õnnestunud tipptunnil oma ostude eest kassades pangakaartidega tasuda.

Teadmata, kui kaua võib kassapidajate abitu olukord kesta, lahkusid paljud inimesed järjekordadest ostukorve maha jättes ja häälekalt pahameelt väljendades. Mõned kauplused tuli aga kassasüsteemi rikke tõttu koguni sulgeda.

"Kassasüsteemide töö oli Elioni serveriprobleemide tõttu häiritud ning valdavalt oli probleeme kaardimaksetega," räägib Selveri avalike suhete juht Annika Vilu kodumaise ostuketi tööõnnetusest.

Samal teemal

"Paraku ei töötanud samal põhjusel ka siseraadio, mille kaudu oleksime saanud klientidele operatiivselt infot jagada."

Kaupluseti oli probleemi ulatus Vilu sõnul erinev. "Leidus nii neid poode, kus tehingud võtsid tavapärasest rohkem aega, aga ka neid, kus ajutiselt maksta üldse ei saanud. Selver vabandab klientide ees. Vilu lükkas ümber kahtluse, nagu soovinuks Selver kauplusi sulgeda selleks, et mitte anda klientidele tasuta kaupa "seitsme minuti ootamise" reegli alusel.

"Kui kassad ei tööta meist mitteolenevatel põhjustel, siis oleme sunnitud kauplused sulgema," tõdeb Vilu, oskamata praegu veel avaldada rahalist kahju, mille vähem kui tunniajaline "kassapaanika" Selverile neljapäeval põhjustas.

Selveri e-teenindus käib läbi Elioni serverite ning tehnilistes küsimustes tuleb aru pärida sealt. "Tõepoolest, neljapäeval kella 17.45–18.16 oli häiritud Elioni serveri töö ning see põhjustas tõrkeid Selveri poodide kassasüsteemis," ütleb Elioni avalike suhete juhi kohusetäitja Kaja Sepp.

Juhtumi põhjuseid analüüsitakse ja Elion teeb kõik endast sõltuva, et välistada probleemide kordumine tulevikus.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee