Õhtuleht trenniblogi

Jõutreeningu müüdid

Kersten Lehismets, 2. juuni 2014, 07:41

10 KOMMENTAARI

n
Nojaa/ 3. juuni 2014, 15:21
Puhas pask on see tekst palun ärge treenige ennast selle järgi.Kuigi neid lolle peaks olema suht vähe.
k
Kordused, kordused../ 2. juuni 2014, 21:06
Tõsi ta on - lihaspõletus on energia vabanemise aluseks. Ärme ajame seda segamini rasvapõletusega :) Viimane saab olema just tänu esimesele. Ahi vajab kütust, olgu see siis rasv või karb.. soovitatavalt siiski rasv, kellel seda ülearu. Suured raskused ei kaasa rasva põletamist, vaid kasutab ära eelkõige lihases oleva energia. seega vähem massi, rohkem põletust.
g
glükogeen/ 3. juuni 2014, 00:14
Mis asi on lihaspõletus?
n
nii/ 2. juuni 2014, 15:47
Rasvata olematud lihased on inetumad, kui veidi rasvaga normaalsed lihased.Pole vaja midagi suuri kordusi, vaja on aastate pikkust järjepidevust keskmiste seeriatega.
O
./ 4. juuni 2014, 14:49
Olen nõus et kere peab olema normaalne.
i
Raskused, kordused ja köök paika ning olla järjepidev. Oleneb muidugi kes millist keha soovib.
t
treener/ 2. juuni 2014, 12:49
Unustage ära oma jõutreeninguga rasvapõletus, jõutreeningu ajal on lihaste töö siiski liiga lühiajaline. Rasvadest energia saamine eeldab siiski suhteliselt madala intensiivsusega pikaajalist tööd. Isegi igasugused erinevad moodsad aeroobika trennid ei ole rasvapõletuseks parimad.
s
Sven/ 3. juuni 2014, 11:12
Huvitav, millise ala treener Teie küll olete? Peaksite ometi teadma, et treeniva efekti ja ka rasvapõletuse aluseks on õige energiabilanss ning hüperkompensatsiooni ärakasutamine. Rasvapõletuse seisukohalt on kolmandajärgulise tähtsusega, kas treening toimub aeroobses või anaeroobses režiimis, viimane on oluline vaid treeningu funktsionaalset suunitlust silmas pidades.
u
uss/ 2. juuni 2014, 10:11
täiesti nõus, et rasvapõletuseks tuleb just nimelt väiksemate raskustega teha rohkem korduseid. "ujumisrõngast" vöö kohas ei saa lahti tehes lisaraskusega 5-10 kordust, ikka vähemalt 20 kordust seerias ja nii 4-5 ringi. lihast kasvatab hästi režiim, suurte raskustega enne ja kohe otsa poole kergemaga nii, et veri lihasesse läheks või ka nö astmeliselt raskustega üles ja samamoodi astmeliselt alla, viimane ring nii palju, kui torust tuleb.
t
Kes on raskustega treeninud see teab et lause on müüt... Olen treeninud 20 aastat igasuguste raskustega ja keha vormimine kerge raskuse ja suure korduste arvuga on vaieldamatult tõhus. Võiks öelda et harrastajale parim üldse :)

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee