Eesti uudised

Koduomanikud tõrjuvad Rail Balticut: kavandatav Nabala looduskaitseala on väheväärtuslik!

Toimetas Kristin Aasma, 1. juuni 2014, 12:35

22 KOMMENTAARI

h
hull prodzhikt/ 1. juuni 2014, 23:39
kellel seda raudteed vaja on.. praegusedki seisavad enamikus kasutuseta. transiidiäri on sisuliselt soikunud ja kohapealt pole meil raudteega midagi vedada. venemaa ehitab oma ust-luugat veelgi võimsamaks ja see toimib tal endal nagu kellavärk vastupidiselt mõnedele ennustajatele. mingit transiidiäri venemaa suunalt ei saagi tulema! ok, railbalticuga sõidab algul paar rongitäit uudishimulikke lusti pärast aga mis saab seejärel? kes selle tühjalt seisva raudteemonstumi hoolde- ja ülalpidamiskulu teil kinni taob? eesti ja baltikumi maksumaksja seda kindlalt pole suuteline tegema ja brüsseli pooltki ei saa mõne aasta pärast enam mingeid mõttetuid rahaloopimisi olema. enne ikka tõestage, et asi tasub, on olemas raha ülalpidamiseks ja otstarve asjal, mis õigustaks sellist tohutus masaabis looduse, põllu- ja metsamaa ja kodude hävitamist.
l
lõunaeestlane/ 1. juuni 2014, 22:33
Kas tõesti on seda raudteed vaja? Hoidke Tallinn - Tartu raudtee korras. Üks imeobjekt - Koidula - haigutab tühjuses juba. Brüsselisse sõitjad seda raudteed küll kasutama ei hakka, lennuk kiirem. Jätke elanikud, kelle elukorraldus lõhutakse,ometi rahule!
k
Kui tahame kasu,/ 1. juuni 2014, 22:07
Siis tuleb ehitada uus raudtee Tallinna ringtee kõrvale/kohale. Siis on sellest ka kohe kasu. Muidu on kasu küll aga pikapeale. Ja kui see mets/mülkasse ehitada, siis kasu kahtalane. Aga või te lollid mind kuula. Nii et vaadake ise, kuidas saate.
o
ove/ 1. juuni 2014, 21:23
peale brysselis töölkäijate pole seda kuradi raili kellegile vaja.on siiani saadud ka ilma selle raudteeta väljamaale tööle ja elama mindud.Eesti rahvale kasutu,pigem koormavaks kujunev monsterehitis
k
kõigepealt/ 1. juuni 2014, 21:04
.....tooge rahva ette arvutused mis näitavad kui palju hakkab eesti maksumaksja IGAAASTASELT sellele raudteele peale maksma ja kelle arvelt see raha võetakse. On ju ilmselge, et mingit TULU/rahalist/ see raudtee tootma ei hakka! Kõige kurioossem on veel see, et Leedu-Poola piiril lõppeb see "kiirraudtee" ära ja sealt edasi Varssavisse tuleb vanal raudteel loksuda. Nii, et see "kiir" on kiir leedu piirini...poolakatel pole mingit plaani oma raudteed ümber ehitada...nendega pole isegi räägitud. Niisiis....see on üks eesti riigisisene äriprojekt....vastutustundetu tuleviku suhtes! Jääb seisma ja raha neelama nagu see uhke piiripunkt lõuna-eestis!
a
Aadu/ 1. juuni 2014, 20:17
Kemplemine teisejärguliste probleemide üle. Teerullina sõidetakse ajalooliselt kujunenud trassidest mööda, mis näitab kuipaljukest meist ja meie elust läänepool hoolitakse. Enda eest me kahjuks praeguses seisus seista ei oska.
e
erks/ 1. juuni 2014, 20:15
Aidu karjäär on nüüd kujukas näide omapärase kultuurmaastikuga ja purustas edukalt nn. "keskonnakaitsjate" kivinenud arusaamad.
k
kulturist rsk./ 1. juuni 2014, 23:39
Küll see aidu tiik hakkab ka aja jooksul haisema ja punakas pruuniks haisvaks veekoguks muutuma, lass see alles jäänud kivi seal vähe kõduneb ja liguneb, muidugi vanad kaevud on 15 km kaugemal veel siiani kuivad, sellest ajast kui aidus paugutama hakkati..
j
ja ei kavatsegi kaduda./ 1. juuni 2014, 19:33
Õnneks see loodus on vägevam, kui see komunist,see viskab lusika nurka ja on läinud, loodus jääb ja pikkalt keerad üheasja tuksi lajatab sulle teisest kohast vastu.

a
Arvaja/ 1. juuni 2014, 19:01
Väga õige. Puukaisutajate jura läheb ühiskonnale kalliks maksma.
t
terve see Peipsi ja Saaremaa / 1. juuni 2014, 18:17
vaheline maa on väheväärtuslik. Töis ka miskiseid imelikke pudulojuseid kui uskuda rahva esindajaid.
l
Lendur/ 1. juuni 2014, 17:05
Mis pasad haisete oma kuradi raudteega? Teil ei lubata seda kunagi ehitada!!!
m
1. juuni 2014, 17:03
miks ei tehta olemasolevatele tühjalt vedelevatele raudteedele seda rail balticut - liiga vähe raha saaks reff omale tuuri panna ?
e
Eestile/ 1. juuni 2014, 16:11
Oleks vaja osta selle raha eest öhutörje tehnikat ja rakette!
s
S1/ 1. juuni 2014, 15:00
Antoga täiesti ühel meelel. Ja loodab, et täitub lõpuks ta unistus - igas teivasjaamas peaks asuma kohalik tuumaelektrijaam.
k
Kalle/ 1. juuni 2014, 14:13
Looduskaitseala on väheväärtuslik??? Mis ühikutes "liit" ja tema volikogu seda hindab? Kas eurodes nagu ärimehed ikka?
Looduskeskkonna kaitsmine ja loomulikus olekus säilitamine tulevikuks on iseendast kõige suurem
väärtus!
i
irw/ 1. juuni 2014, 21:21
te pistke oma lõputu mürkroheline ruig ükskord padja alla - sealt midagi tarka ei tule nagunii ja neid väärtusi pole tegelikkuses ka kellelegi vaja, sest siin ei ela enam varsti kedagi.
v
vaba eestlane/ 1. juuni 2014, 14:04
Vana kommar igal pool aktiivne- jutt ikka vastavalt selle, mis seltsimehele kasulik

m
mulku/ 1. juuni 2014, 13:42
Ohohh, vai siis arvate seltsimehed omanikud, et kaitsealal hakkab elu õitsema nagu lill.Selliseid piiranguid pannakse talpennide poolt ülevalt peale, et enam ei lähe põõsa taha põit kah tühjaks väänama :) Küll näete, ei ehitamist, põllundust, metsaomanikel täiega pael - peagi pettute.
j
Jack/ 1. juuni 2014, 13:38
Nabala on põhjavee kaitse seisukohalt väärtuslik ja kaitsmist vajav piirkond küll. Naerma ajab aga see, millise agarusega minister seda tulevast hoiuala kaitseb. Ilmselgelt on eesmärk loodusest hoolivat lihtinimest enda poole võita. Samal ajal on keskkonnaministeriumi töö müüs osas peatunud, osalt ministri eraelu sasipuntra, osalt parteisisese võimuvõitluse tõttu. Näiteks metsaomanikele vajalikku määrust tuli oodata 4 kuud.
s
sass/ 1. juuni 2014, 13:32
Pange see raudtee kriitilistes kohtades estakaadile, siis on tema mõju kõige väiksem ja ei poolita olemasolevaid elualasid ära.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee