Eesti uudised

Kadunud tähtkiri karistas kiiruseületajat ka kohtutäituri tasuga

Andres Põld, 28. mai 2014 07:00

94 KOMMENTAARI

e
Evelin/ 29. mai 2014 11:02
Tegelen just hetkel analoogse olukorraga. Sain kaamerasse püütud novembris ja 19.05 jõudis kuller mulle töö juurde täituri kirjaga. Auto kuulub firmale, äriregistrist võeti firma meiliaadress ja saadeti kiri. Eksitus juhtus aga seetõttu, et seal oli kirjas 2 meiliaadressi, üks milles kajastus ka firma nimi (esikohal olev) ning teine milles kajastus mini isiklik nimi. Mingil põhjusel saadeti see teade minu isiklikule meilile, mis paraku osutus ebatäpseks ja kuna mul on ka nimekaim, sai selle kirja tema. Nüüd palusin samuti õiglast lahendust. Täitur ütles et politsei tühistab, politsei väidab vastupidist ja nüüd täitur juba soovitab kohtusse minna. Nadi on 9€ asja pärast kohtusse minna, aga täitevkulusid on juba otsa liidetud 40€ jagu. Otsisin ka sotsiaalmeedia kaudu üles oma nimekaimu, kes tõesti tunnistas et tema postkastis on selline kiri, aga kuna ka tema ei kasuta seda meiliaadressi, siis jäi see märkamata. Nüüd saatis ta omapoolsete selgitustega vastuse ka politseisse. Edasikaebamise aeg on 30 päeva, kirja sain mina kullerilt 19.03, samas kirja pealdises avades seisab kuupäev 23.04. Naljaks kas pole. Kas ei peaks politsei kasutama siiski kodanikuportaali selliste teadete edastamiseks? Selle kaudu jõuavad nii eraisikule kui firmale edastatud trahvid õige inimeseni. Kahju, kuid lõpuks olen mina kaotaja, kuna mulle pannakse süüks et olen edastanud enda kohta vale meiliaadressi :(
a
A/ 28. mai 2014 23:07
Oi, kui paljudel täpselt samuti on juhtunud ! ( endal ka sama skeem juba aastaid tagasi) Küsimus on ainult selles , miks riik võimaldab kohtutäitur-postkontori maffiat . Ja sama asi ,et nn. tähitud kiri ei jõudnud kuidagi poskasti , aga kohtutäituri oma -no problems !
p
Postiljon/ 29. mai 2014 10:28
järjekordne haiglane jutt koostööst
E
***/ 30. mai 2014 13:04
Enamus täitureid kasutavad kullerteenuseid!!!!! Ei usalda nemadki Eesti posti teenuseid.Pole vaja mingit maffia jama ajada!!
n
nii ongi/ 28. mai 2014 22:56
Sama lugu kiiruskaameraga ,teadet ei tulnud kuni minu ukseni j6udis pyhapäeva hommikul kell 8 kohtutäituri isiklik kuller toreda kirjakesega .Sorry.
k
Kodanik/ 28. mai 2014 22:39
Ma olen vähemalt korra kuus tubli kodanik olnud ja võõra aadressiga kirju ning muid saadetisi õigetesse postkastidesse toimetanud. Korra isegi mingi pakiteatise hoovist pori seest üles korjanud. Vot sellist head tööd teevad kirjakandjad. Ja nii siis juhtubki meie tähtsate kirjadega.
Aga seda meest ma tean isiklikult. Ja ta on aus ning korralik.
e
ert/ 28. mai 2014 22:02
Aga neil ongi kohtutäituritega kokkulepe et neid nõuded saadetakse kohe täiturile! Hiljem täitur maksab sulas nii politseile kui muudele tegelastele! Kohtutäiurid on täielik maffia siin riigis. Teha aga pole midagi.
k
kkk/ 28. mai 2014 18:09
Minuga juhtus täpipealt analoogne asi palju aastaid tagasi sain trahvi valesti parkimise eest aga trahvi kviitungit ei saadetud ega saadetud kuni ühel päeval tuli kohtutäituri kiri mingi 4kuud hiljem.endalgi oli meelest läinud.arvan,et seda tehakse meelega,et rohkem raha välja pumbata ja neid kohtutäitureid nuumata.
n
28. mai 2014 17:54
No mida kuradit sa siinnhalad?KES KÄSKIS SUL KIIRUST ÜLETADA?Täielik tohman.
s
29. mai 2014 06:37
sa värdjas ole üldse vait
j
jopski/ 28. mai 2014 17:52
paras sulle,kes käskis kiirust ületada.

l
lugeja/ 28. mai 2014 17:39
mulle ei jõudnud kaks korda Politsei saadetud e-mail kohale. Ja täiturirajakas võttis summad enne firma kontolt maha kui tema ametlik kiri postiga kohale jõudis. Vot nii on lood meie suurepärases riigis. Kodanik ei ole kohustatud kogu aeg iseseisvalt uurima kas ta on äkki mõnda seadust rikkunud. Riik lihtsalt leidis mooduse kuidas inimeste käest raha korjata ja täitureid nuumata. Üldse ei imesta, et 40.aastal igasugused kohtuametnikud esimese rongiga Siberi poole saadeti. Ja need targutajad, kes käsivad riigiga elektrooniliselt suhelda, hommikukohvi kõrvale kiiruseületajate nimekirju uurida jne, on ilmselt kohe esimesed mehed ajalehes kiunuma ja pisarat poetama kui äkki juhuslikult riigi/täituri käest ilma libestita ära said.
t
Tädi Maali/ 28. mai 2014 16:19
Ma arvan,et võiks moodustada komisioni las uurib mingi asutus,et miks lähevad ikkagi postkastidest kaduma võlanõuded ja meeldetuletused ja muu selline ,kes need pätsu paneb? Muidu on kogu aeg nii,et lõppkannatajad on ikka need ´vaesed kiiruseületajad,vaesed võlgnikud või tavalised pätid kes ühiselu reeglitele vilet lasevad.
t
tädi Maali/ 28. mai 2014 16:14
Huvitav,et just sellised kirjad kaduma lähevad....kõiksugused muud postisaadetised jõuavad adressaadini probleemideta.
s
samaMure/ 28. mai 2014 16:05
Ka minul oli analoogne juhtum. Mina suutsin parkida mitte etteantud kohas. Point selles, et selles sain teada alles kohtutäituri kirjaga, kus öeldi et Ühisteenused on andud asja üle kohtutäiturile!
Ma pole isegi seda originaal trahvikviitungit auto kojamehe vahelt leidnud või siis esimest hoiatustteadet postkastis, ega teist. Mis mul muud üle jäi, maksin nii trahvi kui kohtutäituri summa ära, kuid väga sitt maitse jäi suhu sellest, et sisuliselt võibki nõnda raha teenida. Et teadet ei saada ja anname kohtutäiturile üle kuna inimene pole ära maksnud. Kuid inimene ei teagi trahvist midagi! Mul on Eesti.ee portaalis kõik mobiilinumbrid kirjas, ka email on suunatud igapäevase emaili peale. Mitte ühtki teadet ei ole tulnud. Krt, mis toimub siin riigi. Öeldakse ainult, et ongi JOKK!!! No nii ei saa ju!!!?
p
Pele/ 28. mai 2014 14:39
Tuttav jutt paar aastat tagasi juhtus Tallin-Tartu mnt sama lugu: möödasõitu tehes tagasi reastudes tegi liikluskaamera pildi, alguses ootasin ka kirja hirmuga et palju tehakse trahvi. Kirja aga ei saabunud (elan oma majas seega ei usu et keegi oleks selle võtnud ja ära visanud) Unustasin pikapeale ära selle rikkumise kuni paari kuu pärast saabus samuti kohtutäituri kiri koos lisanõudega. Vaidlustasime samamoodi kuid kõik pesesid käed puhtaks ning soovitasid Eesti posti kohtusse anda Eesti postil muidugi kõik paberil kirjas ja töötajate allkirjad taga. Tuttav jurist soovitas seepeale tasuda trahv koos kohtutäituri nõudega sest kohtus oleksin nagunii kaotajaks jäänud. Tore eesti vabariik, sellest ajast tüssan maksudega ka alati riiki kui vähegi võimalik.
m
mittekirjakandja/ 28. mai 2014 14:22
Inimesi on igasuguseid - töökaid ja vähem töökaid, kohusetundlikke ja mitte nii väga kohusetundlikke. Ma ei uurinud küll seadusi, aga selge mõistusega eeldan, et isegi kui mul pole tellitud ajakirjandust, siis postkast peaks ikkagi (eramu, kortermaja, asutuse vms.) juures olema. Olen kursis, kui tihti on isik elanike registris ühes kohas, tegelikult elab hoopis mujal. Samuti on firmade aadressidega - kirjal firma nimi, heal juhul ka küla, aga no ei aita see postimeest kui pole täpset aadressi ega firma nimega postkasti. Nii et enne kui postiljoni peale viha välja vatale, vaadake ikka enne oma tegemata asjad üle. Elage seal, kus kirjas olete või muutke aadressi, omage korralikku lukustatavat postkasti ja käige ikka vähemalt paar korda vaatamas, kas sinna ka miskit sisse pandud on! Aga muidu ikka päikest ja inimlikku suhtlemist kõigile!
7
7.58-le/ 28. mai 2014 13:05
Täpselt meie mõtted. Mitte ühegi ametnikuga ei tasu mitte iial kõige vähematki tegemist teha.
n
näiteid Eesti Posti tööst/ 28. mai 2014 12:16
*Jõgevalt Tallinna läks kättetoimetamisega kullerpakk 9 päeva. Kohale jõudis tänu sellele, et saaja läks ise posti oma pakile järele.
*postkontorist saadeti paki teade aga kohale pole see jõudnud mingi 4 kuud. Pakk on muidugi ammu käes.
* Sain postist paki. Ülejärgmine päev tuli teade, et teile on tulnud pakk. Siis kahe nädala pärast tuli uus teade, et teil on postis pakk. Aga pakk oli ammu enne teateid juba käes.

j
jaan/ 28. mai 2014 12:10
Mull sama teema.KIRI POLE MINUNI JÕUDNUD.NÜÜD VIIS KUUD HILJEM KOHTUTÄITURI KIRI.AGA MINA POLE KA NÕUS MAKSMA.
p
p6der/ 28. mai 2014 12:08
Sama asi läbi kogetud. Ainus teatis , mis postkasti jõudis oli juba kohtutäituri menetlus.
Miks ei võiks Eesti Post või Politsei saata teatist SMS-iga ? Polikliinikud teatavad eelseisvast visiidist ja ma ei usu, et neil vähe oleks neid teatisi saata. Keegi, kes eelpool mainis, et aega-ajalt tasub vaadata avalike teadaandeid siis andke andeks mul on muud ka teha kui vaadata iga päev, kas ma olen kriminaaliks tehtud või mitte. Samuti ei hoita neid teateid seal igavesti üleval (2 kuud oli vist max periood kui ma ei eksi). Saksamaal pidavat trahvikviitung koos fotoga postkasti pandama ja kogu lugu.
j
Just/ 28. mai 2014 20:28
Antud artikli mees teadis, et tal trahv tulekul, kui endal pajakas, siis ei maksa nuuksuda avalikult...
j
Just/ 28. mai 2014 11:57
Mõtetu jauramine. Kui tead, et rikkusid seadust on sinu enda asi kuidas trahvid kätte saad. Edimene asi, kodanikuportaali maili saab suunata oma põhimaili peale...teine variant ametlikud teaadanded internetis...ja ärge tulge jaurama, et sellel inimesel puudub mailiaadress või arvuti kasutamise võimalus...Eesti post teisejärguline mure...
k
kodanik/ 28. mai 2014 11:51
Küsimus pole ju üldse mingis postifirmas. Asja sisu on see, et riik laseb oma alamaid (maksumaksjaid, ülalpidajaid jne.) mõnitama ja röövima igasuguseid ning mistahes põhjustel. Riik aga ei ole abstraktne, sest alati on sellel olemas ka ametlik juhtimisstruktuur. Siis on ju selge millise juhtiva isiku tahtliku tegevusega on sellise olukorra puhul tegemist.
v
Vanem inimene/ 28. mai 2014 11:45
Meil on helikindel uks ja uksekellgi välja lülitatud.
a
Arvan/ 28. mai 2014 11:35
Postiljonidel ja kohtutäituritel kokkumäng.Postiljon ei anna teadet edasi nimelt ,et täituril võimalik raha kasseerida ja pärast teevad tasu pooleks-see nagu mõlemapoolne hõlptulu.Tasuks asja kontrollida,miks ikka nii paljud teated jäävad saamata.
p
Postiljon/ 29. mai 2014 10:17
no ikka nii loll jutt Sinu poolt...ma oleksin siis rikas inimene...pole vaja mõelda välja idiootsusi
s
samalugu/ 28. mai 2014 11:26
Täpselt sama asi 2 korda juhtund ,et pole kodus olnud ja teadet ka postkastis polnud !!Mulle helistati kohtust ,et miks te dokumente välja ei võta ja mul jäi suu lahti ma olen kirja oodand väga ,et vastuväidet esitada ning oleks äärepealt kaotand kohtus ning tehtud tagaseljaotsus!!Mis toimub ega päevajal ei saagi inimene kohe kodus olla ,peab ju tööl käima ka!!Vanasti pandi ikka teade ja alati kõik kätte saand just viimasel aastal on nii olnud!!
m
Muigega/ 28. mai 2014 11:11
Kohe kui on tegemist riigiasutusega, mil eesliiteks Eesti (Eesti post, jne.), siis on teada, et neis on bardakk. Granaati vaja heita, et õhk saaks puhtamaks?

h
haahaaa/ 28. mai 2014 11:08
Miks ma ei imesta! On olnud juba kaks halba kogemust Eesti postiga!
Ühekorra ootasin pakki-helistasid mu elukaaslasele, kuid pakk viidi ikka ühele teisele isikule(vabanduseks et ta ei teadnud et veel sellise perekonnanimega isik siin kandis elab) nad isegi ei suvatsenud vaadata pakipeal aadressi!
Teine juhtum oli alles paar nädalat tagasi!- ootan jälle pakki, vaatan kaardilt, et pakk peaks olema juba eesti postis. istun kodus ootan ja ootan-mitu päeva ootasin! Kuni lõpuks käskis elukaaslane minna eesti posti! Mis siis muud üle jäi-sõitsin sinna! Ja oi mis välja tuli-pakk oli olnud juba pea nädal aega postkontoris. Hakkasin siis uurima mis on olnud siis põhjus miks ei ole suudetud pakki kohale toimetada- vastuseks tuli et nad helistasid kuid keegi ei võtnud vastu ja käisid maja juures ja signaalitasid!:D:D:D Naljakas küsisin siis numbrit kuhu helistasid-oi üllatust , valele numbrile olid helistanud, ei tea ma siis kus ta selle numbri võttis, siis uurisin et mis maja juures nad käisid-jaa oh jälle üllatuseks kuller oli käinud vale maja juures:D mille jaoks on siis pakipeal number ja aadress? kas tõesti meie enda pärast, et me seda ise ära ei unustaks? oi küll postkontorist vabandati jne!
Nii on/ 28. mai 2014 15:35
Minule saadetise saatnule väitsid, et mul pole postkasti!!! Et polnud kusagile panna ja seepärast saatsid tagasi. ON ja nii tänavale lähedal, number suurelt peal, et saaks autoaknast sinna kirja panna.
Lõpuks saatsin neile ise pildi postkastist ja sain vastuse, et nad kontrollisid ja postkast on tõesti ammu olemas ja "oli inimlik eksitus".
Ei usu sellist jama eriti.
p
Pille/ 28. mai 2014 11:05
Ema saatis mullepaki Inglismaalt Tallinnasse. Öeldi, et 3 tööpäevaga jõuab kohale. Möödus nädal, ei mingit teadet. Helistasin eesti Posti. Seal sõimati mul nägu täis, et miks ma helistan. 30 päeva võib pakk tulla ja ma oodaku. Möödus veel nädal, helistasin uuesti. Jälle nähvati mulle, lõpuks vaadati oma süsteemist, et oih, on jah pakk. Läksin järgi, küsisin, millal kohale jõudis. Ülla-ülla,kolmandal päeval oli kohal, kuid polnud andmebaasi sisse võetud. Teine juhtum oli teise pakiga. Samamoodi ootasin ja ootasin ja helistasin. Nagu ikka, nähvati mulle nipsakalt, et ei ole mingit pakki. Rääkisin eelmise loo ära, võeti mu number ja lubati kohe tagasi helistada. Kohene tagasi helistamine tähendas 6,5h :) Ja nagu eelnevalgi korral, oli pakk mind ootamas. Õhtul paki järgi minnes avastasin ja pakiteate postkastist, mida päeval polnud. Ja see oli kordusteade. Esimest teadet ma kindlasti ei saanud. Tegu on eramajaga, kuhu postkasti võõras ligi ei pääse. Ning kolmas juhtum on veel, kus Eesti Post venitas mu paki kätte saamist. Paki jälgimise järgi oli pakk ammu olemas, kuid post ei leidnud seda. Lõpuks öeldi, et terve konteineri täis saadetisi on kadunud :) Elagu Eesti Post! Sealne süsteem on väga mäda ja neil jääb õigust ülegi.
Väga nõme, et sellise asutuse pärast peavad süütud trahve ja kohtutäiturite taskuid täitma :(
j
Julm/ 28. mai 2014 10:57
Suhtleme edaspidi ametnikest tuttavana ainult advokaadiga. Ja mitte riigiametnikuga.
k
Ka mulle vändati nii, / 28. mai 2014 10:47
Pärnu politseid olid Saaremaal ja said mind rajalt maha kui tööle kiirustasin. Küsisin, palju trahv on? Vastasid nemad, et oota trahvikviitungit koju, juhul kui ei taha politseis vaidlustada. Ma ei tahtnud vaidlustada, koju tuli kuu aja pärast trahvinõue. Ilus suur arve selline, kus kirjas minu nimi, aadress ja trahvisumma. Oli kroonieaeg ja trahv oli 600.- . Läksin panka ja panin summa enda arvele, läksin tööle arvutisse, et ülekannet teha. Panga lehele minnes selgus, et minu kõik kontod on arestitud.Vaatasin veelkord trahvinõuet, et ega ma kuupäevi pole sassi ajanud...ei kõik klappis. Arve järgi on mul trahvi aega maksta kuu aega. Trahvikviitungi all oli peenes kirjas ka sanktsioonid, et kui ei maksa kuu jooksul, siis on summa suurem ja kui ei ole ilmunud kohtusse, tuleb summa 2200.-
Lõpuks tuli välja, et see 600.- oli trahv, mida ma ei vaidlustanud ega kinnitanud kuu ajajooksul politseis ja nüüd olen juba võlgu trahvikviitungi all olevas peenikeses kirjas selle kõige suurema summa. Politseid andsid mulle vale info ja süüdi olin mina, maksin ka mina. Sain väga tigedaks ja ei võtnud lõpuks enam politsei tel. vastu, kes püüdis mulle selgitda, et olen ise süüdi. Kohtutäitur sai lõpuks asjast aru ja vähendas enda tasusid.
r
R./ 28. mai 2014 10:29
Kui olen oodanud mõnd pakki, mida saan ise Eesti Posti koduleheküljel jälgida, siis on alati kirjas, et käidi ukse taga. Kuna olen nendel kellaaegadel kodus olnud, siis tean täpselt, et keegi pole käinud.
Seega ma ei imesta üldse, et kirjad ega pakid kuskile ei jõua ja et teatisi ei jäeta.
t
Tundub olema aus mees .../ 28. mai 2014 10:22
... aga miks ei ole ta oma isikukoodiga seotud e-maili aadressi aktiveerinud? See lõpetaks koheselt igasugused paberpostitamised ja asi oleks juba eelmisel aastal unustatud!
Kahju kui mees ei ole kaasaegse tehnikaga varustatud ja loodab asutuste peale.
s
S/ 28. mai 2014 23:34
Ja veel..
Kui on tähtsaid kirju oodata tasuks https://www.e-toimik.ee/
lehel silma peal hoida!
h
ha-ha, seadusekuulekas/ 28. mai 2014 10:20
milliseid seadusi kuuled? Oled äkki midsagi kuulnud Liiklusseadusest?
a
Alar1/ 28. mai 2014 10:19
Viljandi kirjakandjatega on sama lugu: Teadet EI JÄETA! Minuga juhtus ka selline lugu, et teadet ei jäetud. Inimestega rääkides tuli välja, et tegemist polnud juhusega, vaid see on Eesti Posti puhul juba SÜSTEEM!
Järelpärimise peale pistis üks Viljandi postiametnik veel pröökama:"Miks te kodus pole, kui teile võib tulla tähitud kiri"?????? Isegi valetama ei hakatud, et me jätsime kirja. Kohe pe***sega näkku!

v
28. mai 2014 10:14
väga tuttav tunne. ülemöödund jõulude ajal,toimus kiiruse ületamine samal maanteel. ootasime trahvi teadet jaanuaris ja ta tuli. kahjuks töötas abikaasa sel ajal soomes. kiri saadeti sidest tagasi,kuna minu kätte seda ei antud. siis saabus vaikus.kui ühel hetkel tuli juba kohtutäiturilt kiri koos tema tasudega. vot nii. kohtutäituri tasu oli tükkmaad suurem kui trahv ise. maksin ruttu ära et sellest jamast lahti saada, aga seadust ennem mitte rikkunud mehele pandi linnukene kirja.
k
Keegi/ 28. mai 2014 09:46
Meid pole kodus ja allkirju ka pole mitte ühegi ametniku.Ei endiste,olevate ega tulevaste jaoks. Oleme kõiki lähedasi hoiatanud.
k
Kummaline/ 28. mai 2014 09:32
Seadust on vaja muuta! Kiri loetakse alles siis kättesaanuks, kui inimene on allkirja vastuvõtmise kohta andnud.
t
teadjamees/ 28. mai 2014 10:14
Ja siis alles algab postiljonide eest ärajooksmine.
Ära kihuta.
m
Maris/ 28. mai 2014 09:30
No see on ikka paras jama küll - kuidas ma saan trahvi maksta, kui ma pole trahviteadet kätte saanud??? Kuid eks kohtutäituritele on see heaks teenistusallikaks. Nagu siingi - trahv 24 eurot, kuid kohtutäitur saab vahelt omale 50 eurot. Kõik on JOKK.
k
.../ 28. mai 2014 09:34
kohtutäitur saab ainult sellest 50 eurost osa omale mingi teatud % ja ülejäänud läheb riigikassasse !
s
Samas olukoras nagu paljud!/ 28. mai 2014 09:29
Täpselt sama olukord, sain 100kr trahvi, lõpuks maksin 1000kr.
Kohtutäitur saatis menetlus paberid e-mailile, aga politsei seda ei suutnud teha. Saamatud.
v
vaatleja/ 28. mai 2014 09:29
Ei saa aru kuidas Eesti riigis -mis peaks olema õigusriik kasseerivad riigi rahakotti kohtuotsuste eest nn eraettevõtjad -liigkasuvõtjad -kohtutäid..? See on väga kummaline ,,seaduslik räkit,,mida see seltskond harrastab .Loodan et minister H.Pevkur saab selle probleemi nii lahendatud, et eesti inimestel ei teki tahtmist mõnda selle räkiti harrastajat omakohtuga karistada.
k
Karsklane/ 28. mai 2014 09:28
Ja ettevaatlik liikuja.Maal läheb kõik ahju või lõkkesse.
m
Mikk/ 28. mai 2014 09:23
Ka minul juhtus sama asi, ei tulnud teadet......hiljem tuli kohtutäituri kiri, samamoodi JOKK olukord

t
trump/ 28. mai 2014 09:21
Kui kõrvalaknas on kiri meil resideeruvatest romani tänavakerjustest siis antud artikkel räägib loo Eesti kodukootud kerjustest, kes erinevalt mustlastest istuvad kabinettides ja hindavad oma näputööd ülirasvaste numbrite kaudu. Erinevalt mustlastest on nad ka küllaltki vägivaldsed.
k
Kodanik/ 28. mai 2014 09:14
Soovitan kõikidele nn.seadust mitterikkuvatele kodanikele, kes pidevalt kiirust ületavad, käia aegajalt lehel "Ametlikud teadaanded", kust leiate oma nime alt vajaliku info trahvi äramaksmiseks ja ei mingit kohtutäiturit. Minu arust on väljamõeldud väga lihtne lahendus nendele, kes ei ela sissekirjutatud elukohas ja kelle postkastid lasevad läbi ja kui Eesti Post ei saa teate kohaletoimetamisega hakkama.
p
Pstitöötaja/ 28. mai 2014 09:10
Üldiselt asi nii, et ei oleks siin vaidlemist...tähitud kirjad viiakse kliendile koju, kui klienti pole, siis järgneval päeval pannakse postkasti TEATIS....menetlusdokumendi puhul korratakse koju käiku 3 päeva möödudes, kui seegi kord klienti kodus ei ole, siis järgneval päeval peab olema postkastis TEATIS. Kulleriga tellitud pakid viiakse kliendile koju....juhul, kui kedagi kodus pole, siis samuti järgneval päeval saab klient TEATIS'e. Postiasutusse tellitavatele pakkidele tuleb klient ise pakile järgi, ka sel juhul saadetakse koju TEATIS.
Ja siiski ei vastuta mina teiste EP töötajate eest. Kui on tekkinud sellised probleemid, siis peaks sellest teavitama ka EP kohaliku Kandekeskuse juhti.
Olukord on tehtud muidugi väljapääsmatuks, EI TAHA keegi selle väikese postiljoni palga eest tööle tulla....sellest lähtudes ei ole võimalik lahti lasta ka olemasolevat postiljoni, kes siis tegutsebki samamoodi kohusetundetult edasi.
k
Kodanik/ 28. mai 2014 09:05
Postkastist vii´me ka ilma avamata kõik prügikasti nii,et sinna ei saa ka midagi paigutada rääkimata interneti blokeeringutest.
h
hea mees see Ardo/ 28. mai 2014 08:58
seadusekuulekas kiiruseületaja, naera puruks! ise ka mõtled, mida enda kohta räägid? :D
u
Urrr/ 28. mai 2014 08:58
Ah mis te jaurate. Eesti.ee-s pange ametlik e-post tööle ja kõik trahvid ja teavitused tulevad otse sinna. Jamamist vähem....
e
Ei tule!/ 28. mai 2014 10:14
sest ükski seadus ei käse omada e-aadressi ega arvutit.
l
Leviauk/ 28. mai 2014 10:45
Ka arvuti, ametliku e-posti ja mitte leviva internetiga ei tule midagi kohale.
Kuigi Eesti on interneti ievialaga 100% kaetud ;)
b
Brita/ 28. mai 2014 08:52
võimalik vaid eestis. viimane Pealtnägija näitas. et mõrvar redutab rahus. sest kohtu-kutset ei ole olnud võimalik edasi anda. vana tappis 3 a tagasi noore mehe ja on siiani vabaduses. ja siis sellised lood. nagu see siin.ma küsin siis. KUIDAS ON SELLINE RIIK JÄTKU-SUUTLIK ???
s
selgituseks/ 28. mai 2014 15:46
See polegi riik, võta teadmiseks. Ma kahjuks ei oska öelda, mis see üldse on.
s
sohki/ 28. mai 2014 08:51
Au kodanikule ,kes välja astus .Kui aga 10000 inimest vaikides alusetult trahvi maksavad on kohtutäituri tasu 50000.edasi 100000 eest 500000.jne.
Mis seadused need on ja kes neid teevad,ehk ongi samad inimesed kes saaki jagavad.
Siin pole tegu apsakaga vaid räige kuriteoga ausa maksumaksja mõnitamiseks .
Seadus näeb vaid nina ette ,mitte kaugele ulatuvate tagajärgedeni.Selle eest peaks kahjutasu nõudma.

n
naine/ 28. mai 2014 08:51
Postiljonideks võetakse ka väikese arengupeetusega kodanikke. Meil maja korterelamu kõrval ja 3-4 korda aastas on meie postkastis nende kirju ja ajakirju, peal maja- ja korterinumber. Postkastid ei ole ühes väravas vaid eraldi ja meie omal ka maja number peal. Käin siis ise postiljoniks ja tagastan võõra varanduse
j
juhm/ 28. mai 2014 08:48
Heliseb alt uksekell, postiljon küsib venda, ütlen, et ei ole kodus, postiljon ütleb, et jätab teate tähtkirja kohta postkasti, mina vastan, et sobib. Ja nüüd läheb põnevaks,
Postkastist ma teadet ei leidnud, vend käis postkontoris kohal, väidetavalt tähtkirja tema nimele ei olnud. Uurija ütles vennale, et kiri on tähitult saadetud, Eesti Post väidab, et kirja venna nimele ei ole.
Lõpuks ilmus kiri 10 päeva hiljem Eesti Postis välja.
Küsimus suurele ringile, kus uitas tähitud kiri vahepeal ja miks ei kajastunud kiri vahepeal EP süsteemis või EP valetas vahepeal?
v
veel keegi/ 28. mai 2014 08:48
n
njah/ 28. mai 2014 08:47
See eesti posti monopol on ikka päris hulluks läinud. Täpselt sama juhus oli aasta tagasi minul, kus tähtkirja olevat proovitud mulle edastada ja oli pandud teatiseid postkasti, kuid ikkagi ei jõudnud kiri minuni, sest teatiseid polnud!!! ja sain maksta trahvi ja täiturile ka. Ei tea kas täiturid maksavad Eesti postile, et postiljonid ei toimetaks hoiatustrahvi tähtkirju kohale. Vaata kui palju pappi saaks täiturid kasseerida ju??? Teine lugu oli siis kui ma ootasin pakki. jälgisin paki teekonda veebist ja ootasin päev otsa postiljoni. Suur oli üllatus, kui õhtuks postiljon polnud veel jõudnud, kuid veebi oli tekkinud teade, et inimest polnud kodus ja pakki ei saanud kohale toimetada. Aga fakt on see, et postiljon ei käinudki kohal!!! Kas ma tõesti pean panema kaamera postkasti juurde, et hakata registreerima postiljoni liikumist ja saada tõendeid nende tegevuse kohta? Iga postkasti sisu on siis tunnistajate juuresolekul vaja üles tähendada, et mõni "teatis" nägemata ei jääks?
s
Sama lugu/ 28. mai 2014 10:33
Meil siin on juba reegliks, et pakki koju ei tooda. Tuleb sama teade veebis paki teekonna kohta. Et postiljon käis, kedagi polnud, teade postkastis. Ma olen päev otsa kodus olnud! Teatest postkastis pole ka muidugi märkigi. Kõmbingi siis lihtsalt postkontorisse oma paki järele.
j
28. mai 2014 18:02
ja sul on raske postkontorisse paki järele minna wä?selleks see ahter nii jämme ongi,et ei viitsi ennast liigutada.häbi peaks siin olema halada.
k
Kodanik/ 28. mai 2014 08:45
Meid ei ole mitte iial mitte ühegi ametnikuks või endiseks ametnikuks olnud isiku jaoks olemas ei kirja teel,kõne teel ei eraviisiliselt ega ametlikult. Hoiatame kõiki häid inimesi.
a
ab/ 28. mai 2014 08:43
see on ainult üks näide ametlikust väljapressimisest, millest saavad oma osa kõik asjaosalised! Mees saab ka samas väita, et pole teadet postkasti pandud! Tehke kindlaks, kui tõestusmaterjali pole!
k
ka keegi/ 28. mai 2014 08:38
Mu poeg ületas ka kiirust ja sai väikese trahvi, aga tedis tuli tal moblale ja see võttis vist 2,3 päeva kui tuli teadis
k
28. mai 2014 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
Ärge nüüd/ 28. mai 2014 08:44
tapmisele üles kutsuge, see oleks ehk liiga äärmuslik. Aga see on küll õige, et kui tuttavat advokaati tagataskus ei ole, võib täitur inimese lambist nii lagedaks teha, nagu tal just tuju on.
ü
üsnajokk/ 28. mai 2014 09:29
kahjuks või õnneks ei saa täiturid seda kogu tasu endale, suure osa sellest võtab riik.
n
Nojah/ 28. mai 2014 09:47
nad on FIEd, seega siis maksud (kui kõik ametlik on) täie rauaga.
k
keegi peaks/ 28. mai 2014 10:48

m
mõtle isamaaliselt,no millest peavad/ 28. mai 2014 08:35
kohtutäiturid elama hästi ? Lihtkirja kadumine on tavaline ,ega siis EP pea ennast miskite .... lõhki tõmbama. Tähitud kirjad,noh..........
n
nii peabki/ 28. mai 2014 08:29
räpane riik ja räpased asjad.
x
Xii/ 28. mai 2014 08:22
90% Juhtudest, ei ole mulle tähitud kirja või saadetise mitte kättetoimetamise pärast teadet jäetud. Ja seda ei saa kuidagi tõendada ka.
u
Urrr/ 28. mai 2014 08:21
Ega eesti post võib pada ajada ka. Nii nagu pakkide saatmisel, et käisime uksetaga aga kedagi polnud kodus. Reaalselt ei olnud ühtegi postiljoni kes oleks üldse uksetaga käinud kontrillimas...
p
Priit/ 28. mai 2014 08:18
Kas tänapäeval on omada kohustusliku postkasti, mis pealekauba peab olema ilmastikukindel, lukustatav jne jne...?
Palun näidata/viidata seadusele, kus see kõik kirjas on !
m
Mees/ 28. mai 2014 08:14
Loll lootus, et kohtutäitur oma tasu tühistab...........................:):):)
s
selle asja nimi on .../ 28. mai 2014 08:13
väljastusteade. Kuna see teenus maksab eraldi siis seda eesti post vast peale surubki.
Juba ammu ei tule postiljon sulle ukse taha kirja üle andma ... kohe teatis postkasti ja kogu moos.
t
28. mai 2014 18:00
e
ei tule/ 28. mai 2014 18:36
ei tule, sinisilmselt võite ju arvata
t
teadjamees/ 28. mai 2014 08:07
Loe ja imesta. Seaduskuulekas kodanik ja tehakse trahvi !!!
On põhjus ja tagajärg. Kiiruse ületamine ja trahv. Edasi on puhas vingumine.
u
Urrr/ 28. mai 2014 08:20
Sa ikk artiklit lugesid. Trahviga on nõus aga mitte kohtutäituri tasuga...
t
teadjamees/ 28. mai 2014 08:33
Lugesin. Kummaline et trahvi saanu ja seda tunnistaja siiski ennast seduskuulekaks nimetab. Et joon küll aga olen karsklane,
t
28. mai 2014 17:59
teadjamehel täiesti õigus aga nagu näha,leidub ikka troppe kes kimavad.

k
Kodanik/ 28. mai 2014 07:58
Ei soovi isegi sõna ametnik kuulda.
K
??/ 28. mai 2014 07:55
Ka lkf i tähitud kirjad ei jõua tavaliselt kohale, kuid kohtutäituri kirjad jõuavad? Kas neid politsei ja lkf i tähitud kirju reaalselt üldse saadetakse?
a
ah ja oh/ 28. mai 2014 07:45
Mina saatsin ise ettevõttele tähtkirja. Et minu jaoks oli väga oluline, et see kohale jõuaks, siis küsisin ise mõne päeva möödudes, kas kiri kätte saadud. Ja ei olnud saanud, sest Eesti Post kandis tööstuspiirkonnas kirju laiali umbes kaheksa paiku, ehk siis enne ettevõtete avamist.
c
28. mai 2014 07:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
28. mai 2014 17:58
milles on ametniku süü+selles,et inimene kihutab või?maga kaineks.
s
Sama lugu/ 28. mai 2014 07:39
Mul oli sama case. 7 Eurost sai aga lõpuks 65 tänu kohtutäiturile.
t
teada mure/ 28. mai 2014 07:38
Eesti Post teeb lihtsalt sohki. Koju viiakse seda, mille eest makstakse (reklaamid) ning jäetakse viimata kõik, mis nõuab ajakulu ning tegutsemist. Tähitud kirjad liiguvadki vaid paberil, tegelikkuses neid kohale ei viidagi.
t
teadja/ 28. mai 2014 09:12
reklaami koju viimise eest ei saa postiljon sentigi, loll jutt suhu tagasi
v
Vkb.ee/ 28. mai 2014 07:38
Sellise asja vastu saab abi www.vkb.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee