Eesti uudised

Häältemagnet Yana Toom: mu põhivalija on Eesti elanik, kes usaldab Keskerakonda. Nii lihtne see ongi

Karoliina Vasli, 27. mai 2014 07:00

144 KOMMENTAARI

a
appi.../ 28. mai 2014 16:21
Kuidas sellist inimest üldse lubati kandideerida-ta ju täitsa Eestivastane kui kuulata tema sõnavõtte ja vist päris normaalne ja adekvaatne ka pole.... Selline tuleks üle Narva silla toimetada ja mitte tagasi lasta!
a
aleks/ 28. mai 2014 15:48
Vaga halp valik. Jaana Toom on imelik ja halp.
l
looda sa,/ 28. mai 2014 14:43
seda võid sa ISE uskuda,aga ükski õige eestlane sinusugust ei valiks.PÜHA LIHTSAMEELSUS !" UNISTA EDASI,saad ehk ise ennast nii lohutada.Need on ilmselgelt venelaste hääled,mis said.Normaalne eestlane sellist inimest küll vabatahtlikult ei valiks.Ilmselt kellelgi läks number valimisel sassi ja said kogemata hääle endale.Peaks ikka päris sassis olema ,kui sind valida.
p
PÕGENE, Yana!/ 28. mai 2014 13:37
Yana - põgene ruttu Moskvasse! Savisaare ja tema ajudeta tallalakkujate VIHA sinu vastu on suur.
Oled nüüd Savisaare VAENLANE. Sinu elu siin on hädaohus!
m
Mõtlik/ 28. mai 2014 12:23
Kommunistliku Partei Manifest- üks punane tont käib mööda Euroopat! Jeestlased värisege!
p
põliseestlane./ 28. mai 2014 09:32
..Eesti riiki võiks ikkagi esindada eesti rahvusest eestlased !
r
Riho/ 28. mai 2014 07:06
Keski valivad vaid paadunud sovietid ja äärmiselt rumalad eestlased.Nii lihtne see ongi.
k
kui valimas käib 36,44% elanikest/ 28. mai 2014 06:33
siis, ei ole need valimised. toom kasutab 2x sõna : TIBLA ? tippkommunistide lapsed on nüüd tegijad, ehk siis marumuulased.

5
5. kolonn/ 27. mai 2014 23:06
s
sihukesi / 27. mai 2014 22:54
rošiste on ennegi europarlamenti sattunud.
k
27. mai 2014 20:47
kas yana toom on koit toome ema või. imelik aga jeesti kielega, on tal ikke tegemist. küll väänab ühtepidi küll teistpidi.
n
Nii/ 27. mai 2014 20:25
Toomi oravaks konvertmine võib alata!
n
nüanss/ 27. mai 2014 20:14
Ei saa rääkida valimistest, kui osales vaid 36%.
v
vahest mötlen/ 27. mai 2014 18:32
et milline erakond võtab endale mees-naise Batrakova,voi jääb Edgari jyngriks ...... ta ju veel noor ja poliitiline karjäär veel ees.ehk mõni erakond vaikselt mõtleb sellele. vot selline uitmõte mul.
t
tõdemus/ 27. mai 2014 17:29
Siintoodu on oponentide mõttevood ja seda oma rikutuse astmelt.Jana on öelnud otse välja, et tal puuduvad igasugused ambitsioonid Keskerakonna juhi kohale.Ta on teadlik ka sellest, et sai rekordarvu hääli tänu Savisaarele, kes loobus Brüsselisse minekust ja vaatamata sellele on Savisaar rahul ka 18 tuh. häälega.Nii et vandenõu teooriate punujad-jääte tööta
a
Arvamus./ 27. mai 2014 16:59
See Toome võit näitab selgesti, et keskerakond peaks juhti vahetama. Siis hääletataks kindlasti rohkesti nende poolt. Toome minemist euroopasse ma ei karda. Kui teised kiidavad ja salgavad meie tegelikku olukorda, siis Toom räägib asjast nii nagu see on.

e
ennustaja/ 27. mai 2014 16:19
Yana Toom läheb Brüsselis uuesti mehele.
k
küsimus/ 27. mai 2014 15:47
kas brüsselisse saab ka 6. klassi haridusega?. mis koolid on see toom ka lõpetanud? millal?
a
an2/ 27. mai 2014 18:47
tal on siiski Tartu Ülikoolis läbitud 2 kursust.
s
see jaana/ 27. mai 2014 15:45
lubas NARVA VENELASTELE, ET TULEB KOHE MATUSETOETUS JA NAGU LIPSTI HÄÄLED KÄES. ST. HÄÄLI SAAB VAID NII, ET LUBAD VENELASTELE R A H A VENELASED LÄHEVAD RAHA PEALE PEAST KOHE SOOJAKS S.T. SOODAKS.
p
Pirisejatele ja vihastele/ 27. mai 2014 15:19
Valimas käis vaid kolmandik. Eks läinud siis valima! Siis poleks Toom pääsenud. Nüüd on hirm ja häda käes. Kes valimas ei käinud ja neid oli kolmest kaks - need peaks oma moka üldse kinni hoidma.
j
ja neid tugev enamus/ 27. mai 2014 15:27
Mida pärast, nad pole oma häält kellegile kastuda andnud, nii et neil on kõige rohkem õigus kobiseda.
k
Ka/ 27. mai 2014 15:28
Ka mittevalimine on valimine!
j
ja tollega tegemist tegema./ 27. mai 2014 15:17
Selline ahv ei peaks mingist elanikust sonima, kes teise surma ootab.
t
Toom - Savisaare VAENLANE nr. 1/ 27. mai 2014 14:27
Savisaare VAENLASEKS nr. 1 ei ole nüüd mitte Ansip vaid YANA TOOM! Savisaar väänleb valust maas ja ei suuda elu lõpuni endale andestada seda VIGA, et pani Yana Toomi nimekirja! Ainult Toom on kõiges SÜÜDI, et praegu on suur jama! Kui ei oleks olnud Toomi, siis oleks kõik olnud OK.
Savisaar vihkab nüüd Toomi elu lõpuni. Kuidas Savisaar küll EI OSANUD ette näha sellist nokauteerivat LÖÖKI. Kui PALJU häbi ja pahandust tõi Toom Savisaarele. ÕUDNE!
õ
õiglane/ 27. mai 2014 18:31
Sellised kommid näitavad meie kommijate ääretult madalat taset ja neid on väga palju.Aga see käsitletav komm on lausa lolluse musternäide.Savisaarel pole oma valimistulemusest sooja ega külma,sest niikuinii ta sinna poleks läinud,ta on Tallinnas kümneid kordi vajalikum.Yana Toom on hea Brüsseli jaoks,tema seal raha kühveldamise pärast ei ole,nagu meie tarandid-kelamid jt. Yana teeb tööd.Savisaarega on nagu tavalised erakonnakaaslased.
l
Loomulikult/ 27. mai 2014 14:22
Kange eit! 9 aastat eesti kodakondsust ja ilma kõrghariduseta Euroopa Parlamendis!
j
Ja/ 27. mai 2014 14:42
m
mis see/ 27. mai 2014 15:04
kõrgharidus siia puutub ? Kui osutud valituks, siis osutud valituks. Keegi ei keela ka sinul kandideerida
m
Mart.II/ 27. mai 2014 14:18
Iga rahva hulgas leidub nii rosinaid kui ka paska. Kurb kui mõni ei taha sihilkult rosin olla.

r
Roosa/ 27. mai 2014 14:03
Vot nii - oli hästi organiseeritud ja ettevalmistatud laiapöhjaline aktsioon ! Signaal oli antud -Brysselisse ei lähe !
e
eestist/ 27. mai 2014 13:06
Toom on aus,õiglane ja töökas.Nüüd anname Savisaarele natuke puhkust ja kõik see tuli Jana pihta.
t
totu/ 27. mai 2014 13:05
Vähe kurb-irooniline situatsioon,kus sm. Savisaar puhus küll paljude nimedega Tsernogorova-Litvinenko-Toomi õhukest täis,kuid see-asemel,et sündsalt kiidulaulu esitada ja bõliinat sädistada lehvitas paljude nimedega T-L-T energiliselt käega ja kablutas Brüsseli suunas,jättes vanakese kuivale,üksi ja kurvalt.
s
sirts/ 27. mai 2014 13:05
täna hommikul terevisiooni vaadates pidi süda pahak minema kui seda Yanat kuulata. Jube ebasümbaatne ja ülbe eit on.
o
oleks kena/ 27. mai 2014 14:44
lui sa eestimeelne sirta õpiksid riigikeele korralikult selgeks
v
vabandust/ 27. mai 2014 14:45
kui sa, eestimeelne sirts, õpiksid riigikeele korralikult selgeks, oleks kena.
a
abc/ 27. mai 2014 18:42
Ristivastupidi,Yana Toom pidas end väga väärikalt ülal ja tema vastused ülbik Vainole olid väga heas eesti keeles ja ülimalt asjalikud,niipalju kui tal see ülbik rääkida laskis,kea ülimalt närvilisena pröökas kogu aeg vahele ja ei lasknud teisel rääkida.Oleks tulnud tollele üle tahi anda,mul küll oli see tahtmine
k
Kas/ 27. mai 2014 18:59
T-L-T oli pisut palju võtnud? Seal valimispeo videos tundus selline olukord olevat...
s
sirtsuke/ 27. mai 2014 21:27
.....kui sa valimistel Ratasele oma häält ei andnud, siis nüüd küll pole põhjust siin siristada!
a
avangard/ 27. mai 2014 13:04
mina sind küll ei usalda,isegi mitte natukene
0
007/ 27. mai 2014 13:00
keskerakond on meile välja munenud 2 eesti riiki eriti-vihkavat madu--toom+stalnuhhin. iga in.,kes hääletas keski poolt on kaassüüdlane.olgu karmavõlg teile raske.
v
Valija/ 27. mai 2014 12:53
Kui Yana Toom peaks Brüsselis hakkama Zdanoka moodi oma lõugu lõksutama Eesti riigi vastu, siis hakkab kogu Europarlament temasse PÕLGUSEGA suhtuma ja hoidma temast eemale kui marutõbisest vene fašistist. Kogu Euroopa jälestab nüüd Venemaa fašiste. Vene keelega ei ole ka Europarlamendis mitte sittagi teha.
d
dolbajoob/ 27. mai 2014 22:40
Teadmiseks sulle Jana valdab nii eesti kui inglise keelt.
o
oh lasteAED,/ 27. mai 2014 12:48
miks me inimesed on läinud ohmoonideks, kui tuua siin esile küll eestlasi, venelasi jne...,siis võiksid kõik ikka usamad olla, ilmselt kõik ka ei tea nõukaajas´t essugi, nõuka ajal olid tavatöötajad au sees ja tegid tõesti korralikult teed, need said ka preemiat, kes ei teinud, said ka vähem palka, valöetamised ja varastamised hakkasid suurenema venemaalaste sissetoomisega ja see ka tegigi paljudest eestlastest laisemad inimesed, edasi läks suuremaks ärastamiste teel varastamine, seoses veneaja varade laialijagamisega.Siit tekkisidki need suuremad valed ja rikkused paljudel võimudejuures olijail.
Kes olid ausad, need ka jäid ausateks ja neist ka paljud vaesed, sest nende süda ei luba varastada, sest pikas perspektiivis ei too võõras vara siiski õnne- vanast ajast tõde.

a
Anne/ 27. mai 2014 12:35
Harimatu rahvas valis ühe kommu savikas, asemel teise venemeelse. Loodame, et Tomzenko korralikku käkki me rahvale seal kokku ei keera. Kuigi ta sõnavõttudest võib rassismi lausa välja lugeda, eesti kultuur kaob ja eestlased kolivad oma kodumaalt välja. Päris jõhker ennustus ja selline läheb meie maad sinna esindama, kohutav.
a
Anneke/ 27. mai 2014 21:31
..loe rohkem ja õpi loetust ka aru saama! Toom pole selliselt kui sina väidad end kunagi väljendanud! Kui siiski loetust aru saad ja ikka nii väljendud oled lihtsalt pahatahtlik demagoog!
h
heh/ 27. mai 2014 12:30
esindab nii eestlase kui venelasi :D emavale :D ikka vantide esindaja ju.
l
Lugeja/ 27. mai 2014 12:27
Arvan, et Savisaar midagi ei kaotanud, kuna ta nagunii poleks Eestist lahkunud. Arvan, et eesseisvate valimistulemustest on ta palju rohkem huvitatud, võib-olla isegi valijad, kes ei soovinud, et Savisaar Eestist lahkuks.
Ei tasuks tähelepanuta jätta väikest osalust.
ä
ärgu kandku eesti perekonnanime,/ 27. mai 2014 12:27
teeb eestlastele häbi ! aga näib, et kannab seda uhkusega.
j
Jaak/ 27. mai 2014 12:18
Huvitav kas Läti internats,läti rahva vaenlane Zdanoka ka tagasi valiti. Kui nad seal kahekesi hakkavad Putinit Baltikumi venekeelseid kaitsma kutsuma,siis võib asi päris ohtlikuks minna.
e
27. mai 2014 12:23
ei lähe ohtlikuks midagi. nad taltuvad seal euroopas ära. nad saavad aru, et on kibestunud ja tigedad. huvitav, mis võõrkeelt see proua ka valdab?
o
ohtlikuks/ 27. mai 2014 21:33
...läheb siis kui sinusuguseid lolle rohkem sigineb! Andsid sa valimistel Ratasele hääle...või siis Helmele....ei...ära siis kobise!
t
T.Mets/ 27. mai 2014 11:37
Jälgin huviga neid meie isamaa poegi, kes kohe hingega Toomi ründavad. Te teete tõesti kõik
selleks, et too inimene teid oma labasuses põlastaks. Ja küsiks teilt veel--aga mida on Eesti
kasuks Brüsselis teinud seal aastaid kükitanud Kelam? Viisakas inimene vastab. Niisiis, isamaa
pojad, jään ootama. mina esinen oma õige nime all ja soovin etka teie laimaks teist kodanikku
ilma varjunime taha pugemata
y
Yana Toom pole ju ka tegelikult Toom vaid Tšernogorova/ 27. mai 2014 12:23
kui siin varjunimedest rääkida. Aga kas Tšernogorova või Litvinova oleks Eestis europarlamenti valitud on päris oluline probleem. Ja Kelam on tegelikult ju Sink eksole.
a
Asi läheb väga head rada mööda/ 27. mai 2014 22:33
Küll Riigikohus sulle näitab, keda laimati ja keda mitte
l
Lubatu piires!/ 27. mai 2014 11:29
Eriti aktiivne oli ta aselinnapeana.Riigikogusse saades, alguses võttis hoo maha.Ideeline liit sm.STALnuhhINIGA vaevalt pooleli jääb."Kelle leiba (arvata on)sööd,selle laulu laulad!"
a
Alar1/ 27. mai 2014 11:26
Yana Toom sai oma hääled tänutäheks umbvenelastelt, kes ei tahagi eesti keelt õppida ega rääkida ja ei luba seda ka oma lastel. . See oli tänu eestikeelse hariduse vastase võitluse eest! Ilmselge ju!
t
toom/ 27. mai 2014 21:39
....sai Brüsselisse tänu sinusuguste poolt ärahirmutatud tobudest eestlastele kes Ratase poolt oma häält ei andnud. Või hoopis tänu e- hääletusele, sest reformarid olid VÄGA huvitatud, et keskerakonnast just Toom Brüsselisse saab...nii nad saavad meie Riigikogus ühe koha juurde...Vilja Savisaarele!

s
staarpoliitik/ 27. mai 2014 11:26
ma arvan, et me peaks selle proua nimetama staarpoliitikuks. kõik lehed on täna seda naist täis. ta on täielik staar eestimaal.
k
külaline/ 27. mai 2014 11:20
Peaks olema mingi piir valimiseks. Kui pool rahvast pole hääletanud, siis loetakse see ebaõnnestunuks.
t
Tühja sest Euroopast!/ 27. mai 2014 11:10
Ootame omad, Riigikogu valimised ära. Algul sõimavad kõik valitsust maapõhja. Siis, valivad jälle samad orjapidajad. Valimiste järel peab ju ennast kuidagi õigustama, et loll oli. Õigustada saab aga Savisaare ja Keskerakonna sõimamisega. See läheb igal ajal hästi peale. Ja nii järgmised 4 aastat, kuni uute valimisteni. Eestlane ei saagi orava rattast välja, sest tempo kasvab. Ise ta seda kiirust lisab.
i
Info/ 27. mai 2014 11:06
Kandidaadile ei ole seatud haridusnõuet - piisab elukoolist
a
Arvaks ka./ 27. mai 2014 10:59
Nagu kuskilt valgust (lisaraha) paistab, nii riigitegelane unustab vana lubaduse ja läheb suurema jahile. On juba unustatud "viie rikkama" hüüdlause. Seda Ansip ometi lubas. Nägi, et untsu kipub minema, avastas Euroopa ja suundus uutele jahimaadele. Euroopas ju puhkus palju suurema raha eest. Et aga lõbusam, Kaja ka punti. Seal ju isake Siim ootamas. Mõnus jalutada EL-i parlamendi koridorides. Või arvate, et lähevad sinna ületunde tegema, et paremini elus välja tulla? Ei lähe. Teie aga jääte ikka oma vaesesse Eestisse ületunde tegema, et ära elada. Mõni rabab veelgi "viie rikkama" unitustes. Ansip aga suutis jätta eestlasele võimsa propaganda mälestuse: "savisaar on vene mõjuagent"! Keegi peab ju Euroopale raha tootma. Eks vaene lumpen rabab nüüd inertsist edasi. Tagasi tuleb Euroopast siis kui ustavad sõdurid on Tallinna hävitanud. Hea jälle Eestis olla ja Tallinnat valitseda. Ülejäänud lumpen väljaspoolt Tallinna tuleb ise, saba jalge valel kaasa. Noh, ja siis ongi juba aeg pinsile jääda. Head määgimist!
k
KUULGE/ 27. mai 2014 10:59
muudkui vaesed ja vaesed ja vaesed....ja keskerakond on vaeste ees väljas. alustasime oma noort riiki kõik vaestena, ja kes oli tublid ja töökad, need ka tasapisi jõukamaks on saanud... kui vaadata keskerakondlasest peeter võsa saateid, siis need vaesed on harjunud kõike muidu saama, laisad ja lohakad ja enamasti viinaninad...vene ajal harjunud elama laiskuses ja mustuses, muidugi oli vene ajal parem, võis tööl käia aga mitte tööd teha.... on näha telekas kui minnakse inimestele appi kus on peres joomised, palju lapsi, kodu on kui solgiauk jne,,, võib ju olla mitte jõukas aga puhas....inmestel pole harjumust enda järele kasida ja elu ees vastutust kandma.... istu maha ja mõtle , kui sa tööst ilma jääd, saad teha aiamaa, mõelda endale väike ettevõte,pealegi on igasugu riigi toetusi jne,,,, aga milleks? ja teised vaesed on reeglina need, kellel on õue peal 2 autot, uhke renoveeritud maja ja ikka kiljuvad- vaesed vaesed.....ja mida ja keda on aidanud keskerakond??? mädanenud kartulite ja vettinud puudega??? vastik teid kohe kuulata.
inimesed on harjunud kogu aeg virisema, pole seda ega pole toda ja muudkui jahvatae oma savisaaret et tema aitab, keda, mida??? ülemiste vanakest äkki... ja oma põhjatuid taskuid.
e
27. mai 2014 10:59
Ega ei usalda küll,sisemiselt olen täitsa rahul,et ei hääletanud üldse!!!
m
Mõtlik/ 27. mai 2014 10:57
Inimeste naiivsus muuta venelane eurooplaseks! Asiaadi geenid on tugevad! Ainult venelase nõusolekul võib eestlane tunda end vabana, kuigi on venelase mõjusfääris! Eesti muudetakse Jeestiks! Valimine on süsteem, kus saab tulemusi korraldada! Kas Eestis on vaid 25 000 venelast?

k
küsimus/ 27. mai 2014 10:56
Kas vastab tõele, et Jana Toomil on keskharidus? Kuidas on võimalik olla Europarlamendi saadik?
p
Piisab/ 27. mai 2014 11:00
Euroopa Parlamendis piisab sellest, kui on elukool.
p
Piisab/ 27. mai 2014 11:02
Euroopa Parlamendis piisab sellest, kui on elukool
p
27. mai 2014 11:03
n
nii/ 27. mai 2014 21:42
..ja kuidas siis Kelam on seal juba 10 aastat olnud ....ilma kõrghariduseta? Et kui "isamaaalane" siis ilgu või 7 klassi???
a
Anita/ 27. mai 2014 10:56
mina tahaks ka hakata tasuliseks kommenteerijaks.
kes iganes see erakond oleks.
palun ! ma olen hetkega nõus !
palga-pakkumine / tingimused palun saata Geffer@hot.ee
vastan koheselt !
s
siiralt kahju/ 27. mai 2014 10:51
Vaatasin ka just Terevisioonis olnud intervjuu ära - ausalt, häbi hakkas, et selline inimene meie riiki läheb esindama??! Täiesti uskumatu!
s
sinu valija/ 27. mai 2014 10:27
on kolonistist vene nats.
ei sina ega su valijad ei elaks õiglases maailmas Eestis,te ei tohiks siia korraks astudagi.
s
see irve tema molul tahab öelda:/ 27. mai 2014 10:25
"nüüd ma alles näitan teile, eestlased!"
p
pets/ 27. mai 2014 10:23
Rossija,fasisti,vassiilii,jebat etu volosatova kolhosnika v puhvaike,petuh vsja derevni,Ya.. volosati T..m.
t
Tere-trastu / 27. mai 2014 10:19
Sönaosavad mängurid peibutavad lihtsameelset massi ! Inimesed olge valvsad !
Puude taga on mets .

n
n.74/ 27. mai 2014 10:13
Jõudu EU-s töötamiseks! TTV vataja(3.põlve eestlane).Vihakoorem tapab Teid!
p
pole halba ilma heata/ 27. mai 2014 10:07
vähemalt ei juhi ta enam Tallinna kultuuri, haridust ja ... midagi oli veel. Loodan, et ta sinna meepotti upubki. Ja savipäts teeb kindlasti midagi, et ta tagasi ei tuleks. Küll näete.
e
Ehh/ 27. mai 2014 10:04
Tema valija on endise nsvl migrant, kes on siia toodud rahvusvaheliste seaduste vastaselt. Aga ei julge nad seda ise tunnistada, ega julge ka eesti poliitikud seda selgelt väljaöelda
t
taat/ 27. mai 2014 10:02
No seda Eestirahva vaenlast valisid "pronksiöö kangelased" ja need, kes unistavad Eestis korraldada Krim, neid polegi vähe.
s
Savisaar - ASTU TAGASI!/ 27. mai 2014 10:02
Koos idiootse Savisaarega on Keskerakonna lõpp lähedal. Kesikud - NÕUDKE SAVISAARE TAGASIASTUMIST Keskerakonna esimehe kohalt!
t
töötu/ 27. mai 2014 10:00
Kuidas saada palgaliseks kommentaatoriks? Ma olen nõus päevade viisi kiidulaulu laulma, tasu peaks muidugi vastav olema. Kuhu saata CV ja motivatsioonikiri?
n
Noh/ 27. mai 2014 09:54
Kas lähed nüüd Brüsselisse siristama,et eesti keel on hääbumisele määratud.
l
Lähitulevik ju paistab loogiliselt/ 27. mai 2014 09:52
Keskerakonna lõpp paistab ja sellega koos ka nende vene 5.kolonni hallivatimeeste võim.
Ei ole ratastel, simpsonitel ega riisaludel ilmselt enam midagi selles puhvaikade pundis siblida.
Ja puhvaikade punt ilma keskerakonnata ei suuda mitte midagi oma juhmusega korraldada.
Kaovad keskerakond ja sovjetid ajaloo prügikasti
r
27. mai 2014 09:58
riisalu oli ikka eriti kummaline. kõigepealt lajatab tõe välja, et keskerakond on ennast ise auti mänginud. ja siis ringvaates hakkab vabandama, et pole midagi sellist nagu mõelnudki jne. no mida asja.

m
MADIS/ 27. mai 2014 09:52
Rivaliteet? Louis XIV, päikesekuningas, oli ise oma Versaillesi õukonna keskne kuju ning päike. Ka vana testamendi Jehoova ei sallinud teisi jumalaid enda kõrval. Eks näib, kuidas Edgar Esimene seekord tõusvatesse tähtedesse suhtub, seniajani on liialt mõjukad ning isikupärased poliitikud tema õukonnast litsalt sule sappa saanud. Vajatud on õukondlasi, mitte aga sirge selja ning oma peaga mõtlevaid isiksusi.
k
KE pooldaja/ 27. mai 2014 09:42
Meie pere valib alati KE. Savisaart ei valinud seepärast, et ta teatas oma Brüsselisse mitteminekust .
ä
Ära aja udu!/ 27. mai 2014 09:42
Ükski eestlane ei hääletanud Sinu poolt!
ü
üks tähelepanek/ 27. mai 2014 09:41
kõik need toomi kiitvad kommentaarid on sellised, et nime kohale on pandud mingi eesti nimi. sten või lea või tiia või midagi sellist. ja siis tuleb paari lauseline kiitus otsa. kuidagi väga mannetu kommentaator oled. ei viitsi stiiligi muuta. aga jõudu. sulle makstakse selle eest ning sa oled oma tänase palga vist juba välja teeninud.
e
Ei, sõjapropagandistidele!/ 27. mai 2014 09:31
Enne annaksin oma hääle kas või Päikese-Jänvarile: http://bit.ly/1lUfy1a
y
27. mai 2014 09:23
Yana Toom sai näiteks Tartu linnast 1005 häält - paljud kandidaadid ei saanud tervest Eestist nii palju hääli. Yana Toomile anti hääli igas maakonnas.
j
jah/ 27. mai 2014 09:38
samas on terve valdade hulgas väga palju neid kohti, kus ta hääli ei saanud. maarahvas on ikkagi eestikeelne ja meelne. sinna pole need muulased roninud. sest maal on elu raske, peab tööd tegema ja vaeva nägema, et ellu jääda. seal toomi valijaid ei ole. tema valijad on linnas kergema elu ja miinimumpalga peal.
j
jh/ 27. mai 2014 09:45
jetkar sõimas ukrainlasi kaikameesteks, noh, need häälekesed läksid siis..., kuidas nad just Yana Toomi manu liikusid, teadmata. Toomist meenub, et sõdis jõuliselt vene keele säilimise eest koolides ja oli teravalt vastu ka provokaatorite miitingule kuu-pooldeist tagasi.
Muuseas, see Eesti venelastele koolides vägisi eesti keele õpetamine ka üks siinkandi viimase aja l*llimaid ettevõtmisi, vahel tekib huvi, kust kyll sellised jaburad ideed sünnivad
k
27. mai 2014 10:00
Kõige jaburam idee ongi see, et kaks kogukonda kasvavad eraldi lapseeast saati. Erinevad lasteaiad, erinevad koolid ja kõige selle tulemusel imestatakse, et erinevad rahvused elavad justkui paraleelmaailmades. Siinelavad välismaalased ei suuda ära imestada, kuidas see võimalik on. Aga ühiste väärtuste loomiseks on tarvis ju ühist tausta. Soome riik näiteks sellist tsirkust oma pinnal ei luba; tahad
elada Soomes, pead õppima selgeks selle maa keele lasteaiast alates.
Ka Eesti riigil peaks rohkem selgroogu olema.
v
vaatasin Terevisiooni/ 27. mai 2014 22:08
Toom seda just rõhutas Terevisioonis, et eesti keele õpetamine peaks algama juba lasteaias.
n
no mis näitaja see on/ 27. mai 2014 09:54
kihnus sai ta näiteks 0 häält. aga vot see on koht, kus peaks uhke olema, kui hääle saad. aga keegi ei andnud sellisele häältki. enamus hääli tuli lasnamäelt.
k
27. mai 2014 10:58
Kihnus sai 58 kandidaati 88-st null häält, Peipsiäärses vallas sai 0 häält 68 kandidaati ning Piirissaare vallas sai 0 häält 77 kandidaati.
h
27. mai 2014 09:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Helgi/ 27. mai 2014 09:50
Kui rahvustevahelise vaenu õhutamine ja Venemaa mõjuagendiks olemine tähistab Eestis
tublit inimest; oleme küll Eesti elus uude faasi jõudnud. Pigem näitab tulemus midagi muud; toida hunti palju tahad, ikka vaatab metsa poole. Ka Lõuna- eestis elavad muulased ei pea Eestit südames oma koduks.
r
Respect/ 27. mai 2014 09:21
Yana Toom hakkab Euroopa parlamendis Eesti mainet kahjustama ja Eestist halba rääkima. Yana Toom on Venemaa meelne ja tahab Eestit hävitada. Yana Toom on ise välja öelnud, et eestlased on lollid ja jobud.
k
kui lugeda/ 27. mai 2014 21:48
...neid kommentaare siin, siis suur osa ongi jobud! Sellistega jäämegi viie viimase hulka euroopas! Või sõimlevad siin nilbustega Toomi aadressil venelased??? Vaevalt!

e
EST/ 27. mai 2014 09:21
Ja tõesti ,nii lihtne ta ongi ----valisin ka Yana,usun temasse rohkem ,kui mingisse Kelamisse
u
uus usulahk on sündinud/ 27. mai 2014 09:39
vanasi oldi ikka maausku ja mõned olid kristlased ja nii edasi. aga nüüd on yana toomi ususekt ka tekkinud. no edu siis. usu edasi.
m
27. mai 2014 09:43
miks sa oma nimeks EST paned?...pane rus!
e
EST/ 27. mai 2014 12:23
see on lühend ,et olen eestlane ---ja selleks ka jään ja ära vingu ,nagu end nimetad /
u
Uurige, mida hr. Jüri Lina hr. Kelamist arvab ja te ehk ei imestagi, või siiski.../ 27. mai 2014 13:07
j
27. mai 2014 09:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Jah?/ 27. mai 2014 09:25
Paluks täpsemalt, mis ta teinud on ?
v
27. mai 2014 09:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jh/ 27. mai 2014 09:52
Ansipi tegevusel kosub majandus, millest sulle penssi ja teisi hüvesi makstakse. Propagandistidest tühilõugajad ja populismimulli veeretajad rapsivad võimul olle kui kanad takus, maksuraha lõõmab neil neljast nurgast korraga ja korruptsiooniindeks tõuseb kui rakett üles
l
lihtne/ 27. mai 2014 09:08
miks selline hädakisa,kes tahtis anda hääle keskerakonnale ,need andsid nüüd paljud Toomile,sest Edgar ei lähe sinna.Üheski teises riigi pole sellist kisa ühegi erakonna ümber,vaadake mis mujal toimus.Ainult meil arvatakse,et kõik peavad mõtlema ühtmoodi ,kui erined ,siis oled juba vaenlane,Laske ta läheb ,mis te arvate mida need teised eestlased kes sinna said,suudavad teha,See on ju näha olnud ,eelmised läksid ja kadusid ,palju neist kuuldi.Istusid said oma suured rahad ja olid pärast lihtsalt tähtsad.Täiesti mõttetu klaperjaht kogu see euroliit.
h
hahaaa... :D/ 27. mai 2014 09:04
Need kolm kommi on tulnud ühe ja sama IP pealt....
S
Sten / 09:02, 27. mai 2014
Yana toom on töökas, tark ja tubli naine. talle on tähtis inimeste elujärje parandamine, mis peaks olema iga poliitiku prioriteet.
+0 -0 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist
J
Ja nii / 09:01, 27. mai 2014
eestlased maailma üksi jäid! Ei sõpru, ei koostööpartnereid. Jääb vaid ennast vihata, millega eestlane veel edukalt hakkama saab.
+0 -0 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist
S
Sirje / 09:00, 27. mai 2014
Yana Toom on näidanud oma igapäevase tööga tallinlaste heaks, et on väärikas saadik ja kindlasti teistest parem.
+1 -1 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist
e
Eksid, kollanokk!/ 27. mai 2014 09:49
Ka sina oled juba üksi. Keegi sind tõsiselt ei võta. Kas oled juba proovinud ennast vihata? Usu, õnnestub!
??????/ 27. mai 2014 09:02
Brüsselisse saanud saadikutest (endistest) on paljud ära pööranud-kes vahetab mehe,kes naise,kes erakonna,kes loob uue partei,kes jääb üldse parteituks jne.Jään huviga ootama,mis sellest valikust Toomiga juhtub......
s
27. mai 2014 09:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Miks ?/ 27. mai 2014 09:27
Võiks juba mingi nime välja valida, mille alt esineda, milleks iga kommentaar erineva nime alt saata? Ja kuidas on Toom konkreetselt inimeste elujärge parandanud ????
k
kahestunud hulluke/ 27. mai 2014 14:16
Eks nimede mutus kommide all ikka selleks, et näidata kui palju poolehoidjaid toomel on, hale tõmblemine. :D
s
27. mai 2014 09:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Krõm ootab/ 27. mai 2014 09:21
Jah, nii palju on tööd tehtud, et selle peale tuleb alistatud Krimmis puhata. Või Transdnistrias, Aastaid.

s
selgepilt/ 27. mai 2014 08:53
toom käis silmast silma ja käesurumisega kõva lobitööd tegemas, "ära vali savisaart, sest tema lubas, et ei lähe Brüsselisse, aga mina lähen kindlasti, vali mind". See on Savisaare jalgealuse õõnestamine, ange tähele!
p
pluto/ 27. mai 2014 08:51
tahaks statistikat - mitu yanatoomi valijat oli eesti nimega?
<
27. mai 2014 08:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Väga alatu!/ 27. mai 2014 09:03
Kas sinul eesti keel selge on?
n
no/ 27. mai 2014 08:49
nüüd on jälle hüsteeria valla pääsenud, fakt on see, et Toome valiti ja ta hakkab Brüsselis tööle,et teda nüüd nii sõimatakse ja maha tehakse, see ei aita enam midagi, on vaja soovida, et see seltskond seal teeks meeskonna tööd, et mingit moodi ka meil elu paremaks läheks
k
Krõm ootab/ 27. mai 2014 09:23
Mis Toom, Tšernogorova ikka. Lasnogorodist.
m
./ 27. mai 2014 08:45
ma tahaks küll teada, milline keemia toimis nende üle tuhande "valija" peas, kes "valisid" UMBKEELSE, mitte mõhkugi eesti asja taipava murjami ???? Säärane tegevus on isegi naljaks ja protestiks LIIGA NÕME !!!
m
Mõlemad / 27. mai 2014 08:41
k
kunagi ei saa / 27. mai 2014 08:39
venelasest lojaalset kodanikku eestile.
m
Millegipärast/ 27. mai 2014 08:38
ei meenuta keegi tõika, et Savisaare väiksem häältesaak võis tuleneda sellest, et ta ütles kohe, et valituks osutumisel ta europarlamenti ei lähe. Miks siis üldse hääli anda? Ehk teisisõnu: vaatamata sellele hääletasid PALJUD siiski tema poolt. (Ps. mina ei kuulu ühtegi erakonda ning ei salli partokraatiat)
j
jo/ 27. mai 2014 08:50
savisaar tahtis lihtsalt hääli ära tõmmata teistelt kandidaatidelt

j
juhm põhjendus/ 27. mai 2014 08:36
Milleks küll niisuguseid Aune Pasti suguseid vaja on? Nii lolli möla ajab ja peab end mingisuguseks suhtekorraldajaks.
m
muidugi/ 27. mai 2014 08:36
Edgar on alati konkurendid kõrvaldanud. Seekord pidi Ratas asumisele saadetama ... Aga ühe kõrvaldamise asemel sai teise.
o
27. mai 2014 08:30
Oleks need hääled Savisaarele antud,oleks Ratas hoopis edasi pääsenud. Ehk ongi parem,et nii läks,meil on vaja tarku poliitikuid oma maal,seal Toomi hääl eriti kuulda pole.
a
aga/ 27. mai 2014 09:34
miks siis Ratas hääli ei saanud? See TERAKE ei oleks teda kuidai EP viinud. Jüri on laisk, ainusmis teha tahab, lükata eest Savisaar ja siis ühte heita oravatega.
p
parem karta .../ 27. mai 2014 08:29
Mine tea, mida vana Savipäts konkurendi esilekerkimisest arvab. Vaevalt, et rõõmustab.
v
venelaste hääled toomile/ 27. mai 2014 08:28
tõestasidki nende lojaalsust eesti riigile.
s
SEE ON / 27. mai 2014 09:16
PUTINI ESINDAJA EESTIS, KES LÄHEB BRÜSSELISSE EESTILE ÄRA TEGEMA.
h
huvitav/ 27. mai 2014 21:54
..mis number palatist see komm tuli...viiks lilli!
m
maali/ 27. mai 2014 08:28
süüdi on need kes hääletamas ei käinud
j
jah/ 27. mai 2014 08:27
ega teistel erakondadel ei ole üldse eesti elanikud valijateks.
sellele pildile tasuks kõrvale panna see valimisplakati pilt ja küsida, kas pildil on sama inimene. on ikka retušeeritud need plakatid ja värgid. lausa vastik mõeldagi.
aga kas seekord jättis ütlemata, et tema esindab ka neegreid?
k
Karm tõde/ 27. mai 2014 08:23
Nägite Terevisiooni? Selline möödarääkimine ja keerutamine!! Misasi on poliittehnoloogia? Misasi on kvaliteetne haridus vene koolides?? Kas kolme-aastane laps ei tohi keelt kvaliteetselt ära õppida (vihje Anatoomi enda ''kvaliteetse'' eesti keelele..)?? Milles väljendub Georgi lindi apoliitiline mõju??? MIDA HAKKAB ANATOOM BRÜSSELIS EESTI RIIGI HEAKS TEGEMA? Ma mõtlen just eestlaste riigi heaks? Segane.
n
No see/ 27. mai 2014 09:33
Hommikutelevisioonis oli tema ( Jana Toom ) jutt ikka täielik katastroof, istusin ja mõtlesin, et see ei ole lihtsalt võimalik, mida ta seal räägib. Puudus veel ainult, et ta oleks hakanud skandeerims Ro..ija, Ro..ija.
s
sa tõde mine arene vähe ja nats karmimalt/ 27. mai 2014 13:08
Nad kõik ei tee seal midagi ,kui ainult tõstavad kätt---keegi ei saa sõna ,sest need otsustatakse juba kõrgemal pool.Kes meie liikmetest ,peale Siimu letti on saanud ??? mitte keegi .See kogu punt seal puhkab jalga,saab seljakotiga mammonat , kutsub endale eestist külalisi ---ja ongi kõik. Jätke nüüd Yana rahule ,minule ta meeldib ,ta on otsekohene ja ei kraabi kellegi kintsu.
e
Eks/ 27. mai 2014 14:27
kui toom leidis, et georgi lintide jägamine Tallinnas Vene saatkonna poolt on jumalast normaalne, võtab endalegi kotitäie linte kaasa, mida Brüsselis jagada.

v
vot/ 27. mai 2014 08:22
Siin ei ole lihtsat midagi.Toom lihtsalt ei sobi sinna.Tal pole aus mõtlemine.
õ
õie/ 27. mai 2014 08:22
unistada ju võid, et sinu valijad on eestimeelsed kui sa ise seda ei ole
v
valija/ 27. mai 2014 08:15
Toomi valija võib olla Eesti elanik paberite järgi aga mitte rahvuselt.Eks ajupesu tegi oma ringkonnas.Ehtne eestlane ei vali iialgi Keskerakonda.Nii ,et Toomike unista edasi.
v
27. mai 2014 07:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pime selgeltnägija/ 27. mai 2014 08:16
Usalda, aga kontrolli. Ka oma tervist.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee