Eesti uudised

Pedofiili naine politseile: andke mu mees tagasi koju, lapse võite panna lastekodusse

Katrin Helend-Aaviku, 26. mai 2014, 07:00

97 KOMMENTAARI

m
mul/ 24. juuni 2014, 00:15
m
mul/ 24. juuni 2014, 00:14
h
hullem olla ei saa/ 11. juuni 2014, 00:02
Kas siis tõesti ei võida isegi hoolida oma lapsest rohkem kui mõnest nõmedast telekast ja lollist mehest
h
hullem olla ei saa/ 11. juuni 2014, 00:02
Kas siis tõesti ei võida isegi hoolida oma lapsest rohkem kui mõnest nõmedast telekast ja lollist mehest
h
hullem olla ei saa/ 11. juuni 2014, 00:02
Kas siis tõesti ei võida isegi hoolida oma lapsest rohkem kui mõnest nõmedast telekast ja lollist mehest
k
kati/ 4. juuni 2014, 08:06
k
kati/ 4. juuni 2014, 08:06
k
kati/ 4. juuni 2014, 08:05

k
kati/ 4. juuni 2014, 08:05
n
30. mai 2014, 00:12
Normaalne, sest nad ju pole moslemid
o
ohjah/ 29. mai 2014, 06:50
Lastega üksikemad tahavad ka oma kõrvale kaaslast ja kunagi ei tea, mida üks võõras mees tema lastega teeb. Kallid naised, kui tahate lapsi muretseda, katsuge ikka kohe valida mees, kellega perekond luua.
k
Küsiksin,/ 28. mai 2014, 08:05
kas see naine üldse väärib , et teda emaks nimetada? Ma arvan , et ei! Kindlasti mitte!!!
k
Küsiksin,/ 28. mai 2014, 08:05
kas see naine üldse väärib , et teda emaks nimetada? Ma arvan , et ei! Kindlasti mitte!!!
j
jube/ 27. mai 2014, 21:05
jube, aga eks riigs saadikud ju hääleta ka ju soolikaseaduse poolt ja pole hoolinud lastetoetusest terve 10 aastat a ja näe nüüd said need lastevihkajad hoopis suurima rahva toetuse...
k
Kogemus/ 27. mai 2014, 10:19

k
Kogemus/ 27. mai 2014, 09:11
Kõige vastikumad on inimesed kes invaliidi asju ei tagasta.
ü
Üks endine miilits kunagi õpetas....../ 26. mai 2014, 19:41
.....just nimelt, üks vana olematu riigi miilits kunagi rääkis, et pole laipa pole ka probleemi. st.kui satud mingi pedofiilile peale ja ta maha lööd, siis vaja vaid laibast vabaneda. Ega ta ju kellegile rääkinud, et läheb oma haigeid vajadusi kuskile laste peal rahuldama.
Tegelikult selline laste seksuaalset kasutamine on ülimalt võigas aga sellest peab rääkima ja järjest valjemini. Ehk vähemalt läbi selle jõuab ärakasutatud lasteni arusaam, et neist hoolitakse ning neil on julgus seda rääkida kuigi eks häbi ole ka see mis sunnib vaikima.
Ma ei saa sellistest tegelastest aru kes lapsi seksuaalselt ahistavad. On ju olemas võimalus raha eest hankida naine, kes on kõik Sinu haiged fantaasiad täitma. Jäta raisk lapsed rahule.
ä
Ära kraaksu/ 26. mai 2014, 19:13
Kurb jah, et sedamoodi need asjad on. Osad emad millegipärast lihtsalt ei usu enda lapsi ja kõik. Ja neid, keda usutakse, olge oma emale tänulikud :)
t
26. mai 2014, 18:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
26. mai 2014, 18:59
olen ise naine ja laps on ikka tähtsam kui mees.aga selliseid artikleid lugedes tuleb nutt peale.kuidas üks ema saab mingit isast rohkem uskuda kui oma last?vot sellest mina aru ei saa.
k
kakk/ 26. mai 2014, 19:13
Ja see väide on ka paradoksaalne, sest sugutungi eesmärk on ju saada lapsi ja neist terve psüühikaga isendeid kasvatada, mitte vorpida neid tungide ajendil lihtsalt võimalikult palju, ehk siis toota vigase psüühikaga ja vb ka tulevikus ohtlikke isendeid
o
ongi nii wä/ 26. mai 2014, 17:13
kas see M on ikka mõnele naisele nii magus,et hüljatakse isegi omad lihased lapsed
k
Kus juures/ 26. mai 2014, 20:22
Osadel naistel nn uue mehega kooselades tekib arusaam, et laps(ed) on täiuslikkuse takistusesks ning hakatakse oma lapsi vihkama.
Probleem on ka mingil määral uues mehes, kes hakkab naist süüdistama selles, et vaat milline Sinu endise mehega tehtud laps(ed) on. Täielik "tööõnnetus".
Lastega naine, kes on just leidnud "uue"mehe hakkab ka ise tegema kõike selleks, et olla nn pereisale meelejärgi. Ja sealt see protsess algabki.
Minul endal on tuttav naisterahvas kellel neli last ja kui kuulsin kuidas uus pereisa käitub püüdsin naisele mõistust pähe panna ja saata mees kus kurat.
Asi lõppes sellega, et naise ema võttis minuga ühendust ja käskis rahule jätta sest kuidas tütar ikka nelja lapsega hakkama saab ning peaks tütar olema õnnelik, et keegi teda lastekarjaga tahab.
Millest me veel räägime kui juba vanemad sunnivad nn"eluõnne" nimel kannatama.
Eks mingi osakaal ole ka sotsiaalsel poolel riigis sest mitte üks ministeerium ega asutus ei kaitse selliseid naisi, kes on tupikus.
a
Aga,/ 26. mai 2014, 23:33
kuidas saaks aidata mingi asutus, kui juba sind (peretuttavat) puu otsa saadeti?
Kas riik peaks igasse peresse turvamehed palkama? Ise nad ju seda ei ütle.
n
Njah..../ 27. mai 2014, 00:01
.....mitte riik peaks sekkuma vaid naisterahval pole kuhugi oma probleemiga pöördudagi. Pole inimest/spetsjalisti, kellele oma igapäeva elu lahti rullida. Asjaolu on selles, et pole ju oma muret kellelegi rääkida.
Muidugi kui mammonat kamalaga sellgas, siis aitajaid leidub nii mis jube aga kas neist ka kasu on?
Meie riigis on kahjuks kombeks tegutseda vaid siis kui laibad taga...... ning kui midagi teha ei saa, siis vaikime lihtsalt asjad maha.
Milleni on viinud Narvas vägistatud ja mõrvatud väikse tüdruku juhtum????? Mitte kuhugi!!!!!!!
Aga räägitakse, et E-riik ja kaamerad kõikjal huntigi ( loe ess,ii, 2xtugev tee ning G ja I )
s
Soovisin lisada veel....../ 27. mai 2014, 00:19
....jämedalt kokk ulugedes 1,35 miljoni elanikuga riigis aastas 7-10 avalikuks tulnud laste pilastamist on väga palju, rääkimata sellest mis avalikuks ei tule seega võime selle korrtada vähemalt neljaga.
See on probleem ning sellest peab rääkima aga kellele????????
Kas on vahendeid vähemalt ühiskonnas sellele tähelepanu pöörata????
Rääkimata toest lastele, kes on langenud vägistamise ohvriks ning naistele, kelle kodus on terror?
Lihtsalt statistika ja küsimused.
i
Inetu lugu/ 26. mai 2014, 16:43
Mõned pedokad käivad siiani ringi sest nende naine ei anna meest välja ja jätkatakse elu koos edasi.
Ja mis elu see on....salatakse maha et mees on pedofiil ja ei tehta väljagi lapsest kes tuleb abi küsima et kasuisa ahistab.Selle asemel et last aidata,saad sa vastu sõimu ja karistada et sa ise
ronisid kasuisa külje alla ja oled süüdi. Tagatipuks saad veel tappa ka veel,või sõimatakse sind litsiks. Naine kaitseb oma pedokast meest ja kaitseb perekonda mille ta uue mehega lõi. Naisele suur
šokk,ei usuta oma last eelmisest abielust. Selliseid naisi on küll ja veel.
e
ema sundseisus, lapsel pole mingit valikut, riigil suva/ 26. mai 2014, 15:30
kasuisa on lapsel, kelle isa on pere maha jätnud. reaalsus on see, et emad on sunnitud elama koos inimesega, kes aitab tal majanduslikult hakkama saada. riik ei võta endale vastutust karistada ja kätte saada vastutustundetute isade raha laste jaoks ega anna üksikvanema lapsele võimalust elada kahe vanemaga pere tasemel. tal pole reeglina võimalik käia ringides ega viisakalt riietuda. iga rahanatukese nimel peab välja kannatama oma isa ja/või kasuisa ebameeldivaid nõudmisi.
e
26. mai 2014, 19:02
ei pane siia ei plussi ega miinust.ütlen vaid seda,et enne istun rahata näljas kui peaksin koos elama inimesega kes minu last seksuaalselt ära kasutab.
ü
ülejärgmine isa/ 28. mai 2014, 19:19
kodune elu võib olla igapäevane põrgu pedofiiliatagi. miks lapsed hängivad ringi? see võib olla neile ainuke võimalus leida tasakaal ja rahu. väga paljud lapsed peavad elama koos teise-kolmanda-neljanda isaga, igal neist oma veidrused ja nõudmised.
pole üldse ime. et vanemate põlvkond ei oska ka oma lapsi mõista ja toetada. ise on üles kasvatud ajal, kui inimestel oli tavaks abielluda üks kord elus, elada koos ning perverssused olid rangelt karistatavad.
ü
ülejärgmine isa/ 28. mai 2014, 19:19
kodune elu võib olla igapäevane põrgu pedofiiliatagi. miks lapsed hängivad ringi? see võib olla neile ainuke võimalus leida tasakaal ja rahu. väga paljud lapsed peavad elama koos teise-kolmanda-neljanda isaga, igal neist oma veidrused ja nõudmised.
pole üldse ime. et vanemate põlvkond ei oska ka oma lapsi mõista ja toetada. ise on üles kasvatud ajal, kui inimestel oli tavaks abielluda üks kord elus, elada koos ning perverssused olid rangelt karistatavad.
t
Tule taevas appi!/ 26. mai 2014, 23:29
Mida saaks teha riik, kui isegi oma ema ei kaitse?
w
Wait/ 26. mai 2014, 15:08
Artikli pealkiri ja artikli sisu ei lähe grammi eestki kokku.

t
26. mai 2014, 14:18
Tean ka ise naist, kellel uute meeste tulekuga tekkis oma laste vastu mingi vihkamine.... mõnitas lapsi, võttis neilt raha ja isa poolt kingitud telefone ära (telefonid läksid joonelt pandimajja). Oma mees pidi naise välja viskama, et rahu saada.
o
Ole valvel!/ 26. mai 2014, 13:08
Olen elujooksul tutvunud päris mitmega keda on kasutatud seksuaalselt ära ja paljusi keda on üritatud kasutada...
v
vanaema/ 26. mai 2014, 11:12
sellised emased tuleb koos pedofiilidega süüdi mõista, samuti võtta vanemlikud õigused, lapsed ära.
k
Kas keegi teab/ 26. mai 2014, 10:55
Kui peaksin sattuma sellise tegevuse tunnistajaks oma lapse 8või ka võõra) suhtes, kas mind pannakse siis vangi, kui selle isase maha löön (mida ma kindlasti teen, olenemata sellsest,mis hiljem saab) Aga siiski, kas pannakse vangi?
Ü
´Oli lugu/ 26. mai 2014, 11:25
Üks noormees sattus pedofiili tegevusele peale. Lapse kaitseks lõi tüüpi liiga kõvasti, ehk siis surnuks. Pandi vangi. Motiiv oli ju olemas, kaitses last. Kui oleks niisama enda lõbuks tapnud, siis poleks vangi pandud motiivi ja kuriteokoosseisu puudumise tõttu.
v
26. mai 2014, 19:03
k
Kunagi oli vist nii .../ 26. mai 2014, 18:05
... et mingi poksija sattus enda tütre vägistamisele peale ja peksis vägistaja surnuks. Minu arust tema ei läinud reaalselt vanglasse, sest kuidagi tõestati ära, et poksija oli afekti seisundis. Aga tõenäoliselt on need väga harvad juhtumid, kui vangi ei panda.
Ma arvan, et kui kohe peale satud ja vägistaja surnuks peksad, siis võibolla on mingusugune õhkõrn lootus, et sa vangi ei lähe. Aga kui hiljem vägistamise toimumise avastad ja siis vägistaja ära tapad, siis tõenäoliselt lähed reaalselt vangi.
o
26. mai 2014, 19:04
olen täitsa selle poolt,et poksija vangi ei läinud.
ü
üksik metsa põllu kunsti mees/ 26. mai 2014, 10:44
aga seda olen kuid võõrd ise tunda saanud lastekodus veel hullemad asju kui siin on seda kirjas et
aga pedofiilit neid palju paremaks korras kui ma neid näeks et tappan rahva hirmust maha kohapeal et kui kaua-võib veel neid pedofiile tulla juurde ka kuskil tuleb piir teha et kohus panneb neid vangi ja 5 aasta päraks jälle vaba jätkab edasi pedofiilitööd et minu meeles pedofiilid tuleb kohe maha lasta või kirvega maha tappa et neid juurde ei tuleks mitte iall
m
minu.../ 26. mai 2014, 10:33
...kasuisa kuritarvitas mind lapsepõlves korduvalt ja kui olin nii vana, et sellest emal rääkida julgesin, siis tema vaid naeratas ja ütles, et anname veel ühe võimaluse, mina ei olnud nõus ja lahkusin kodust, emaga lõpetasin suhtlemise ja paar kuud hiljem kolis ka tema mehe juurest noorema juurde. Vot sellised emad on meil!
n
Nõus väitega/ 26. mai 2014, 16:50
Mul sama lugu,kuid selle asemel sain kuulda sõimu ja tappa sain ka,selle asemel et mind kaitsta,kaitses oma pedokast meest, mina olin kui must lammas perekonnas.Pangu nad end põlema neetud mammid koos pedokatega.
s
26. mai 2014, 19:05
see on nii õudne.pisar tuli silma:(
u
Uus isane looduses reeglina tähendab emase poolset järglaste hülgamist / 26. mai 2014, 10:26
Et koht oleks vaba uue isase järglastele.
Kasuperedes on enne suhet olemas olevate laste elu päris karm !
r
Reeglina/ 26. mai 2014, 21:59
inimisane jätab oma lihased lapsed ja võtab omaks selle inimemase lapsed, kes parasjagu talle mütsi kõrvadeni päehe tõmmanud. See on reeglina.
Mitte reeglina, kuid tihti, on olemas ahve, kes panevad kõike, mis liigub ja vastupanu või vastumeelsust osutab.
Mõned üksikud hoolivad oma isiklikest lastest uuest armastusest hoolimata.

t
Toivo/ 26. mai 2014, 10:08
Pedofiilide peredes just sellised naised ongi, nagu pealkirjas öeldud. Iga naine näeb "kalduvustega" meest läbi, aga voodi on talle kallim kui oma laps.
o
olen ammu märganud, et..../ 26. mai 2014, 09:59
... Eestis hoolitakse kassidest ja koertest ka rohkem kui lastest. Miks??!!!
u
26. mai 2014, 19:06
usu mind,sa ei ole ainuke kes seda märganud on.kahjuks on see nii:(
k
kallikene/ 26. mai 2014, 21:45
Kassidest ja koertest hoolivad ja hoolitsevad MTÜ-d. Laste kaitseks on tekitatud samuti paljusid MTÜ-sid (lisaks riiklik sotsiaalhoolekanne).
Kui vahest kirjutatakse mõnest väärkoheldud loomast, siis tähendab, et vastav (selleks loodud instanst) tegeleb asjaga. Aga sina oled vaba inimene ja võid tänapäev asutada just nimelt sellise MTÜ, nagu ise soovid. Igal juhul on tänava kassid-koerad kadunud, mis on positiivne. Äkki nüüd ühiskond ootabki, et just nimelt sina (teadmisi-tarkust selles vallas paistab ju olevat?) mõne MTÜ lisaks asutaksid ja kõikide laste probleemid laheneksid imeväel? Asjaga ju tegeletakse, aga inimesed valetavad (erinevalt loomadest), kes "kukub" trepist alla, kes "provotseeris" ise,,,kuni selleni välja, et minu "laps valetab".... et ise mitte kolki saada ja mahajäetuks osutuda. Katsu mõnedelt vanematelt õigused võtta! vaata siis, mis kommentaariumis juhtuma hakkab! Kõik endised ahistatud ja muidu lihtsameelsed uluvad, et vähe pole.
Sinu loogika on nagu, kui kirjutatakse puuraidurist, siis joogiveest ei hoolita üldse ja keegi ei joo ka.
Sina tead ja tahad, sina ka tee! Miks sa ei tee?
m
MATS/ 26. mai 2014, 09:32
Egoistlik, vastutustundetu nautlemisühiskond. Kaasaegne ema? Ei mingit vastutust oma laste ees. Nende nimel pingutamist, vajadusel millestki loobumist, annatamist. Muudkui aga vahetab mehi, kes näevad oma vastses kasutütres vaid noort puutumatut emast. Aga emale on see äsjaleitud vürske seks sedavõrd armas, et loobub kas või oma lapsest.
u
uskumatu vaatepunkt/ 26. mai 2014, 09:26
Kui kasuisa ahistab, siis räägime ikka jubedast kasuisast - siin kirjeldatakse olukorda, kus ema last ei usu, jubedamana kui see, mida kasuisa teeb. Kriminaalne ja karistava on kasuisa tegevus. See on õudne. Vastutustundetu on panna naine tema eest vastutama. On emast hoolimatu, et ta last ei usu ega märka - aga kriminaal on mees. Mitte naine. Ei ole vastuvõetav suhtumine, et naine vastutab mehe eest. Kriminaalse teo eest vastutab kriminaalse teo tegija, mitte tema naine.
p
Priit/ 26. mai 2014, 10:08
Kuritööle kaasaitamine või varjamine on samuti kuritegu.
m
Mida uskumatut?/ 26. mai 2014, 11:18
Naine ei pea vastutama mehe tegude eest, see on selge. Aga iga EMA peab vastutama oma lapse eest. Kui ema kohe meelega ei taha tähele panna või last uskuda selleks, et mees kõrval püsiks, siis on see "ema" paraku kaasosaline.
Vaesed lapsed, kellede emad meeste kaltsud on:(
v
26. mai 2014, 09:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
no Vot/ 26. mai 2014, 10:51
Üldiselt on nii, et uurijad, psühholoogid suudavad sellise olukorra läbi ampsata. Vahel on jah, et hoopis tiinekas armukade miskipärast ( 15-16 aastane) Sellist mängu ei oska aga laps
k
26. mai 2014, 19:08
kahjuks on ka selliseid juhtumeid olnud aga eks tõde tuleb varem või hiljem päevavalgele.
t
Tôepoolest/ 26. mai 2014, 09:21
Miks naispedofiilidest ei räägita???
k
krim.psy/ 26. mai 2014, 11:18
Sest neid lihtsalt ei ole eriti. Nagu ka naissoost süütajaid. Uuri kriminaalpsühholoogiat-naispedofiile on väga väike murdosa.
s
simple as that/ 27. mai 2014, 00:40
põhjus on lihtne: naispedofiili tegevusest ei jää peaaegu mitte kunagi mingeid tõestatavaid jälgi. no nügivad oma tuti ja tissidega vastu niiet punetab aga otseseid rebendeid ja auke ei teki ju. katsu sa pärast tõestada, et näe, vägistas..
s
sellisel/ 26. mai 2014, 09:17
emal tuleks vanemlikud õigused ära võtta.Kes kaitseb sinu last kui sa ise ei kaitse?Lapsel ja vanemal peab olema usaldus,et laps julgeks emale rääkida.Ema kes võtab enda lastele kasuisa peaks olema eriti valvas, mitte" silmaklappidega " elama.Kuidas saab ühele naisele olla tähtsam võõras mees kui oma laps?
p
pro/ 26. mai 2014, 08:40
Nimede avalikustamine mõjub paremini kui aastaid kestvad kohtupiinad ja võimalikud vanglakuud.
Paraku on valitsus omad valikud teinud ja laste kaitsmine seksuaalvägivalla ees ei ole võimurite prioriteetide hulgas. Isikukaitse on palju tähtsam kui lapseeas, kaitsetuna seksuaalse ärakasutamise läbi invaliidistatud inimese saatus.
j
Just/ 26. mai 2014, 11:24
avalikustatakse nimed kes on riigile 10 euri võlgu jäänud, sest raha kogumine on ainuke eesmärk.

n
26. mai 2014, 08:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vanglast/ 26. mai 2014, 08:42
tassitakse ka kasuemasid. Vähem küll aga siiski.
a
anne/ 26. mai 2014, 08:30
See meestevalus emane on tülgastav. Mingu bordelli tööle kui mehed tähtsamad lapsest.
j
26. mai 2014, 08:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Ked otsid?/ 26. mai 2014, 08:30
Kas seal kuskil täis pervertide ja pedofiilide võit. Mis neist kirjutada, vangi parem panna!
t
timps/ 26. mai 2014, 08:25
Sellised tuleks lasta ära lõigata
a
Aga mida/ 26. mai 2014, 08:40
sa näiteks emasel ära lõikaksid? Või polegi sinuarust emaseid pedofiile? Ise lapsena kogenud.
k
Kui../ 26. mai 2014, 10:24
...keegi minu last pilastaks, siis kastreeriksin selle isendi oma kätega ära. Ja küll ma juba leiaksin, kuidas või mida naispedofiililt ära lõigata. Muide, Aafrikas osadel suguharudel lõigatakse kõikidel tüdrukutel kliitor ja häbememokad ära, et tüdruk mitte naudingut ei tunneks ja seetõttu oma mehele truu oleks.
k
26. mai 2014, 07:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
J
!!!/ 26. mai 2014, 15:03
Jõuab küll, sinu enda kohtuasi! Sest kurjategijatel on inimõigused ning omakohtule vaatab kohtusüsteem eriti viltu.
r
rahune maha/ 26. mai 2014, 07:29
Ei maksa kõike päris sõna-sõnalt uskuda, mida ÕL ette söödab!
t
26. mai 2014, 07:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jah/ 26. mai 2014, 09:25
viskakski kividega.Mis tähendab uskumatus?Kuidas saab sellise teema jätta sinna........ nagu siin kirjutad.Ise ka aru saad millise teene sa oma lapsele oled teinud.Kui mu ema mind ei usuks,siis ma ei tunnistaks teda oma emaks.Millest sul sokk,kui teadsid seda?
j
jahile/ 26. mai 2014, 09:48
Ma kannan sokke jalas. Šokk või shokk on midagi muud (viimane siiski keelemõnitus). Lause vahele käib tühik peale punkti, samuti koma taha. Õhtukoolid on veel olemas!
ä
Ära kraaksu/ 26. mai 2014, 19:10
kao oma muude tegemiste juurde tagasi.
ä
Ära kraaksu/ 26. mai 2014, 19:11
kao oma muude tegemiste juurde tagasi
n
nojah/ 26. mai 2014, 09:56
No eks kodukanakesed kipuvad ikka ullikesed olema ja siis oi mis šokk ...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee