SAID SISSE: Tükk aega ukse taga oodanud Ain ja tema tütar pääsesid viimaks Holiday Club Corporationi kontorisse, kus andsid üle avalduse puhkuseosakute lepingust loobumiseks. Foto: Küllike Rooväli
Küllike Rooväli 24. mai 2014 07:00
Eilne lehelugu puhkuseosakuid ostma sunnitud vanapaarist sai järje, kui pensionär Ain viis lepingu firmasse tagasi. Selgus aga, et kannatanuid on teisigi.

Eilse hommikuni oodati Aini Holiday Club Corporation Eesti filiaalis priske rahakotiga, kuid pärast Õhtulehe loo ilmumist teadis iga sekretäripiigagi, et Ain tuleb tooma avaldust lepingust loobumiseks.

Kuigi ta oli varem palavalt armastatud klient, polnudki tal kerge kontorisse sisse pääseda.

Nähes Toompuiestee 33a kontori ukse taga Aini koos tütre ja Õhtulehe reporteriga, pages sekretär nägemisulatusest minema. Sisse ei pääsenud ka üks firma töötaja.

Viimaks tuli sekretär siiski tagasi nagu lahkus. Sisse said kõik peale ajakirjaniku.

"Tere, tervist, jaa, aga ilma fotograafita, ma ei saanud luba selleks," teatas ta. Küsimus, kes luba ei anna, jäi vastuseta. Firma peitupugenud ülemusi me ka ei näinud.

Sekretär kirjutas alla avalduse vastuvõtmise teisele eksemplarile, lõi kliendi tütre nõudmisel sinna pitsati ja kirjutas loetavalt välja ka oma nime.

Dokument lepingu lõpetamise ja pretensioonide puudumise kohta lubatakse kliendile saata tähitud postiga hiljemalt teisipäevaks.

Seekord lahkus Ain HCC kontorist laia naeratusega. Aini tütar tänas sekretäri külma viisakusega ja lausus uksel:

"Aitäh teile ja võimalikult vähe kliente, on minu soov!"

Kui Ainil õnnestus pähe määritud osakust vabaneda, siis kõigil nii hästi pole läinud.

Toimetusega võttis ühendust pensionär Luule, kes sattus sama firma puhkuseosakute võrku 2008. aastal, kui ostis kevadise nädalase osaku Tenerifele.

Paraku läks elu teisiti ja raske haigus röövis tervise. Operatsioonid ja pikk ravi ei võimaldanud enam ei lennata ega päikest nautida, mistõttu Luule otsustas osakust loobuda.

Selleks kulus kaks aastat. Algul maksti talle tagasi vaid pisku. Peale selle pidi ta ühtlasi ostma Soome puhkeküla Onnenvirta osaku, millest juttu eilses lehes ja mida pakuti kompensatsiooniks ka Ainile.

Kui Ainile väideti Holiday Clubist paar päeva tagasi, et venelased ja inglased ootavad lausa järjekorras, et tema käest 8000 euroga osak ära osta, siis Luule püüab seda juba aastaid maha müüa.

Ainus õpetus firmalt on "laske hinda alla" ja sellele nad Luule arvates loodavadki. Ostavad siis sentide eest ära ja asuvad väärt kaubale uut kundet otsima.

Samal teemal

Kommentaarid  (9)

kedagi 25. mai 2014 12:18
need osakud enam ei huvita see pole mingi saladus.
MATS 24. mai 2014 11:30
Kui asi poleks suure kella külge läinud, ei saaks vanapaar sealt punast pennigi. Aga kui lugu juba meedias, siis on muidugi firma hea nimi (ning tulevased kliendid) mängus. Need, kelle lood meediasse pole jõudnud näevad suure tõenäosusega vaid näppu. Sest kui kõikidele kopikapealt kõik tagasi maksta, oleks ettevõte ilmselt paugupealt pankrotis.
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS