Juhtkiri

Juhtkiri | Inimnäoliste pankade võimalikkusest

Õhtuleht, 20. mai 2014, 17:12

8 KOMMENTAARI

l
leo/ 22. mai 2014, 07:26
koolibuss, raamatukogubuss,kauplusebuss,pangabuss,apteegibuss,politseibuss jne
r
rstp/ 21. mai 2014, 21:11
Kui pank ei ole huvitatud rahva teenindamisest, siis tuleb leida alternatiiv.
Näiteks pank, mis kuulub rahvale ja igal riigi kodanikul on selle panga saatuse suhtes sõnaõigus nagu valimiste korral - et ei saaks lihtsalt maha müüa, ja juhtkond oleks kah valitav rahva poolt.
a
Alar/ 21. mai 2014, 12:22
Tegelik põhjus viitab pigem sellele, et pank ei olnud huvitatud inimestele nende omaenda raha väljastamisest. Laatadel ikka tehakse suuremaid kulutusi ja raha võetakse välja rohkem, kui pankadele meeldiks. Las seisab inimeste raha neil arvel ja pangad saavad teha omi kasulikke tehinguid, seda siis enda klientide rahadega!
t
Tom/ 21. mai 2014, 12:21
Soovitan eemale hoida Swedbankist ja SEBist. Ise olen juba 13 aastat Krediidipanga klient ja ei ole seni leidnud mingit põhjust kurtmiseks. Jah tõsi, see pank on küll suurelt osalt venelaste käes, aga samas on Eestis algusest peale omanud stabiilse, usaldusväärse ja kliendisõbraliku panga mainet - näiteks sularaha väljavõtmine KÕIGI pankade rahamasinatest teenustasuta, internetiülekanded teenustasuta jms. Ka ei ole ma seni kusagilt lugenud klientide pretensioonidest sellele pangale.
ü
Üleskutse/ 21. mai 2014, 09:53
Ega enne midagi ei muutu, kui inimesed selga sirgeks ei löö ja ei hakka neid kuramuse panku boikoteerima. Niikaua kui me annast lüpsta laseme, niikaua meid ka lüpstakse. Loota riigi abile selles küsimuses...see naiivsuse tipp !
j
Juuli/ 21. mai 2014, 09:17
Sularaha peaks saama igaltpoolt ja igal ajal kätte! Kui pank ei suuda seda tagada, siis ei ole ta ka tõsiselt arvestatav pank! Samamoodi peab saama igas pangakontoris sularahaga arveldada. Sest raha on maksevahend ja sellega opereerimine peab olema võimalik nii elektroonselt kui ka muudmoodi. See, et surutakse koik kaarditehnikulele- on lausa ahistav ja ka inimõiguste rikkumine!
k
K.K./ 21. mai 2014, 00:34
Miks peaksid pensionärid sõitma pakutud 50-100 km ,et saada kasutada pangateenust?
Näiteks on Rapla SEB kontoris sularahatehingud lõpetatud.Oma raha panga arvele paneku eest
automaadis tuleb ka tasuda!! Paistab nii ,et enda raha omamine on luksuskaup.Maksustatud on iga tehing!?Rõhutakse kaardimaksetele.Omal moel see ka toimib. Samas olen ise mitmel korral kauba eest tasumisega hätta jäänud kuna kas terminal ei tööta või kaarti ei aksepteerita.Viimast on sagedasti väljaspool Eestit ette tulnud.
Küsimus suuremale ringile- kuidas kompenseeritakse oma raha kätte saamine 50-100 km kauguselt???
j
Jürgen / 21. mai 2014, 07:26
Sellist jama on raske kommenteerida.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee