Repliik

Harri Treial | Talv läbi, naastud samuti

Harri Treial, autoajakirjanik, 20. mai 2014 17:15

8 KOMMENTAARI

k
klge/ 22. mai 2014 11:36
naastupeded, jätke see jauramine! ei sõida ei naast ega ka lamell, sõidab inimene. ei pea need naastud sind seal põhjamaades ka mitte, kui lendad madalalt. kogu see lisakomplekt, talverehvid abs-id ja muud abid, on lisa su enda mõistusele ja kogemusele. olen sõitnud tuhandeid kilomeetreid lapimaal jaanuaris ja lamelliga, pidas küll, kui töötemperatuuri saavutasid rehvid ja ei olnud mingit probleemi lubatud kiirust hoida ja pidama saada. võtke mõistusega, lamell ei kuluta neid vagusid asfalti ja sel aastal polnud ju meeletut kiilakat, et peaks omad küüned asfalti kaevama, aga ju siis on veel idikaid, kes arvavad, et rehvist oleneb nende sõiduoskus.
g
G/ 21. mai 2014 12:26
Kes mõelda ja sõita oskab teab, et ainuke talverehv ongi lamellrehv. Pole mõtet hakata jälle jaurama, Pole mõtet hakatra jälle jahuma, et naelad on kiilasjääl head jne. Korralik sõidustiil ja korralikud lamellid on parim kooslus. Jube vaadata kuidas asfaldipuru pilv üleval talvel naelikutega tõmmeldakse igal pool. Ja väga tihti tolgendavad need segased tüübid ka igal pool jalus just tänu oma mõistusele.
Osake parem häid lamelle valida, näit Michelin Ice Max jne.
k
Korralik asfalt/ 21. mai 2014 16:56
ei kulu naastu all nii lihtsalt ära. Ja veaks või kihla, ei saa sa lamelliga kiilasjääl nii edukalt hakkama kui korraliku naastuga. Ostke firma rehvid, mitte hiinlaseid. Ja veel: Mitu talve sa lamelliga edukalt sõidad? Pole sa mingi äss, et sinu järgi joonduda.
k
Kuule G!/ 21. mai 2014 16:59
Tule Põhjameedesse! Seal, kus 99% sõidetakse naastuga, oled oma lamelliga ristteel hoobilt teise persses kinni. Jätaksid õige oma uhkustamise? Olen minagi nõukaaegne autojuht, kus polnudki nime talverehv. Teen ikka vahet küll.
k
kogemus/ 21. mai 2014 11:49
olid naastrehvid ,mille naastud oild nii kulunud , et naastu pead ümmargused ,kuigi mustrit veel maa ja ilm. Maru libedad rehvid olid. Koukisin need naastud siis välja ja pidamine sai palju paremaks .
Kas pole nii ,et kõiksugu rehviteste tehakse tutikate rehvidega. Aga oleks huvitav näha testi ,kus võistlevad naast- ja lamellrevid ,mis on mingi paarikümnetuhandese läbisõiduga.
m
21. mai 2014 10:23
Miks lamelle ei kasutata? Miks on vaja lumevaesel ja soojal talvel sõita naelrehvidega. Need ju lõhuvad teid ja mürisevad hirmsasti. Ise sõidan juba 5 talve lamellidaga ja väga rahul.
g
G/ 21. mai 2014 12:29
Hea lamelliga pole isegi kiilasjääl mingit üllatust oodata kui sõita oskad. Loomulikult ainult lamelli tohikski vaid lubada, jääks teed ka korralikumaks.
v
Vot nii on lood/ 21. mai 2014 10:17
Naastrehv on loodud sõitma lumel ja jääl, nagu ka "põhjamaised" lamellid, siis naastud ja ka lamellid kestavad. Kui Sul naastud "ära kulusid", siis jäi ju asfalt terveks, ühesõnagakõik OK ju. 777Km talvel jooksul? Mina paneksin sellise raudruuna "magama".

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee