5 kommentaari

P
Poison  /   22:11, 22. mai 2014
Küsige ravimit nimega Roaccutane (isotretinoiin), nahaarsti käest saab retsepti. Aga hirmus kallis on ja hirmus mürk on, maksa võib tuksi keerata ja psüühhikale ka mõjuda. Seepärast võtke seda pideva järelevalve all, iganädalased vereproovid on kohustuslikud, sealt eriti maksanäitajad (AST, ALT). Kui halvaks lähevad näidud, jätke ravi järgi. Aga muidu aitab kenasti see mürk.
-
-  /   21:49, 19. mai 2014
käisin ka nahaarstil, kirjutati rohud, ei aidanud. Saadeti laborisse, leiti keegi lestaline, kirjutati teine rohi, ikka justkui endine. Samas olen enda puhul täheldanud, et mingid toiduained ja alkohol löövad kohe näos välja. Ning kõige suurem vaenlane on kahjuks päike.
O
oehhhhhh  /   20:50, 19. mai 2014
olen 4 aasta jooksul käinud 3 erineva nahaarsti juures. Võtan hoolsalt arsti kirjutatud rohte, ei midagi. Mõtlesin siis, et muudaks arsti, ikka ei aita. Ju siis selline nahk.. Ega ei aitagi midagi.
A
akne  /   18:12, 19. mai 2014
akne ravi professionaal on vist ikkagi nahaarst, mitte kosmeetik.
Ä
Ära aja jama, kui ise teemaga kokkupuutnud pole!  /   00:00, 26. okt 2014
Nahaarstid oskavad ainult retsepte väljakirjutada. Inimese organismi toimimisest on neil vähe teadmisi.
Kui probleem tõsine, siis soovitaks pöörduda spetsialisti poole kes oskab vaadata organismi toimimist tervikuna. Üldiselt on need inimesed loodusravi vallas tegutsevad. Peavoolus naerdakse nad lihtsalt välja, teadmata, et üleöö inimesed oma saastast lahti ei saa ja kauem pingutada ka ei viitsita.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis