Maailm

JUBE PALJASTUS: mees oli oma tütrega 16 aastat suhtes ja neil sündis kolm ühist last

Õhtuleht.ee, 14. mai 2014 17:02

108 KOMMENTAARI

v
võigas lugu loomulikult/ 17. mai 2014 12:20
Selle isa jaoks oli see tüdruk aga sisuliselt ju kontvõõras neiu, ta polnud teda ju terve elu näinud. Ja ilmselt ahistas tüdrukut ka see kasuisa.
Kus siis sotsiaaltöötajate pilgud olid, kui ilmnes, et isa oli tütrele lapse teinud? Muidu on küll kõvad tegelased lapsi peredest ära võtma esimese naabri kaebuse peale a la ema tõstab häält, aga insesti ja muude räiguste puhul ei liiguta lillegi. Selline vahva sotsiaalsüsteem on kaasajal üles ehitatud.
e
Erinevus rikastab/ 16. mai 2014 06:53
ilmselt Eurovisioni järgmise aasta võitjad...
m
Mildred/ 15. mai 2014 21:33
r
Rohkem sallivust!!!/ 15. mai 2014 15:16
Erinevus rikastab!!!Ka teistsugused inimesed on inimesed!Me oleme ju selliste loosungitega harjunud,mis siis nüüd nii kohkunud kõik???
k
16. mai 2014 11:14
Ks su tütar on selleks valmis?
1
1 sõna/ 15. mai 2014 14:19
s
15. mai 2014 14:09
selle vandi võiks küll mulla alla saata ,elusalt,nukk kaasa las mõtleb ,kui muld labidaga pääle aetas
s
Siis/ 15. mai 2014 14:05
Kui pikk aeg on 3,8 aastat? 3 aastat 9 kuud ja 6 päeva?
h
hmm/ 24. mai 2014 09:52
3,8 aastat teab iga algklassi õpilane..... 3 korDA 12 KUUD PLUSS VEEL 8KUUD.
e
Ew/ 15. mai 2014 13:40
Erinevus rikastas? Ja lapsi ka rodu taga! Mitu probleemi kohe lahendatud. Ainult ilmselt pole need lapsed päris normaalsed, aga see on jälle uus erinevus...

l
loodetavasti tehti ikka DNA-testid ka/ 15. mai 2014 12:18
t
to "aga 20:05" klatsimoorile/ 15. mai 2014 09:40
Mida see Joel siia puutub? Kui sa teda ei tunne ja ei tea ka kõike, mis eelnes ning kaasnes poiste eestkostja loa saamiseks, siis ei maksa lahmida! Kuulujuttude levitajana oled sa väga tühine teglinski. Selliste süüdistustega (kui sul puuduvad konkreetsed faktid) ei naljatata! Ka mina võiksin sinust üht-teist ette kujutada ning siis tõe pähe välja paisata. Kuidas end tunneksid?
a
15. mai 2014 09:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
15. mai 2014 11:57
sa unustasid lisada - intsesti oma alaealise lapsega
j
15. mai 2014 11:58
ja ilmselt imikud saaks su lemmikuks
M
???/ 15. mai 2014 09:13
Millist sõnumit tahetakse selle artikliga noortele edastada..., samas tegemist ju raskelt haige inimesega, kas haige delikaatseid andmeid on õige ja eetiline avaldada...???
n
15. mai 2014 11:36
Noored, kes loevad ÕL on juba sinust targemad, mudilaste jaoks peaks oema muinasjutud jms. Muidugi, ma ei tea, kuidas sa õpetad oma last, tema lugemisõpik võibolla ongi ÕL.
a
arvaja/ 15. mai 2014 08:47
Mis meestel viga on??? Till ei püsi püksis või? Ikka lapsi käperdama, igaveseks värdjad sellised. Alles oli, kui Austrias tuli ilmsiks, et päris oma isa hoiab keldris oma tütart ja käib teda vägistama. Nüüd tuli Austria haige tegelane Eurovisioonil võitjaks. Maailm on puhta lolliks läinud, nagu Tola ütleb sarjas naabriplika.
t
Tore suhtumine.../ 15. mai 2014 10:12
Meestel ehk siis kõigil meestel üleüldises tähenduses...???
Ei no mis Sinul viga on, et asjast nii valesti oled aru saanud - kirjutatakse mingist poolearulisest jobust ja siis kohe hakatakse üldistavalt meessugu maha tegema??
Muidugi ei ole normaalne oma tütrega midagi sellist teha, kuid ta on kõigest üks (vb miljonist)...
s
Sa mõtled Detlefi?/ 15. mai 2014 11:43
Ära levita valeifo - Detlef elas koos naise, laste ja kasulastega Rheinland-Pfalzi liidumaal idüllilises Fluterscheni külas, kus on 750 elanikku. Tegu oli väga suure perega, sest seal kasvas koguni 15 last. Neist neli pärinesid Detlefi abikaasa esimesest abielust, neli olid ühised ja seitse oli sünnitanud kasutütar.
j
Jõledad bederastid/ 15. mai 2014 08:11
Inglastest polegi midagi head loota
j
JAH-NOH/ 15. mai 2014 05:06
Minu vanaema oli ka veits nefretite nägu. Nüüd sain teada , millest asi tingitud. Aitäh teadlastele1
m
Mees/ 15. mai 2014 02:15
hmm se on ju hea võimalus teha uuinguid nende laste näol,et näha mis arengus maha jäämine sellistel järglastel on.

r
raf/ 15. mai 2014 00:40
vanas Egiptuses juhtus seda pidevalt... isegi vanaisad tegid tütretütardele lapsi. Minu teada Tutanchamoni naine oli ka tema õde ja pärast kui vanaisa Tutanchamoni maha lasi lüüa et ise võimule saada, võttis naise (oma kahekordse lapselapse ehk siis oma tütre ja poja tütre, sest Echnaton ja Nofretete olid ju ka õde ja vend!) ja sai sellega veel lapsi. No kuidas neid nimetada? Siin ei oskagi teaduslikult enam läheneda, aga nii nad tegid seal mitu tuhat aastat!
c
Christian VII/ 15. mai 2014 11:48
sündinud lapsed oli kas geeniused või värdjad, keda tol ajal lihtsalt tapeti
o
ou jee/ 15. mai 2014 00:04
Norm heterod. Homod on etemad!
n
Nii Käibgi/ 14. mai 2014 23:31
Tänapäeva ühisonnas on see ju normaalne , kui alaealisega (alla 15a) tegemist pole. Aga lapste saamise oleks võinud küll ära jätta.
p
15. mai 2014 11:49
Paned om tütart .. VÄGA NORMAALNE, lase edasi!!!
p
14. mai 2014 22:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
15. mai 2014 11:50
Kuna sa kavatsed ette võta oma tütart , kohe kui sünnib või pisut ootad?
m
16. mai 2014 11:24
mis siin võõraste tütar puutub asjasse, jutt on isade ja tütrede vahekorrast, mida sa hea meelega naudiksid, kui ainult saaksid
j
jn/ 15. mai 2014 15:36
kukkusid kuskile v, väike vahe on homoseksuaalsusel ja pervol, paistab et sa oled pervo! haige inimene!!
A
./ 14. mai 2014 22:10
a
adja/ 14. mai 2014 21:53
Segane artikkel. Kelle lapsed need siis olid. Kasuija? A vahet pole, mingid debiilikud nii või teisiti.
n
Nonoh../ 14. mai 2014 22:11
Sa lihtsalt loll, kes ei oska lugeda. :) Artiklil küll midagi viga polnud ja täiesti arusaadav! :)
t
16. mai 2014 02:11
Tõesti ei saa aru, kellega tal need lapsed siis olid? Kasuisa juurest läks ära ja käis siis lapsi tegemas või?
Läks bioloogilise isa juurde ja too hakkas lapsi vorpima. Vahepeal käis vanglas, tuli välja ja hakkas jälle?
No siis meeldis neile mõlemale?
Täielik jama artikkel. Miks ta siis teisest kohast ära ei läinud ja ikka nii pikk koos keppimise periood kah. Järelikult kogu kamp debiilsed.
h
hmm/ 16. mai 2014 11:32
Mida sina ei saa eru:
1) arvas tüdruk kuni teismeliseks saamiseni, et kasuisa on tema päris isa. Kui tüdruk tõe teada sai, tekkisid tal kasuisaga probleemid ja ta kolis kodust oma bioloogilise isa juurde.
2) 2002. aastal sündis nende (tüdruku ja isa, kelle juures ta nüüd elas) esimene poeg. Mees vahistati esimest korda 2005. aastal, mil ta tunnistas üles, et on tütre poja isa. Kuigi meest süüdistati verepilastuses, siis tütar tema vastu ei tunnistanud ega kaebuseid ei esitanud. (mis vangla jutt?)
3) 2012. aastal pöördus naine ise politseisse, sest enam selline elu ei meeldinud
o
ott/ 14. mai 2014 21:22
normaalne ju...kui mõlemad pooled asjaga vabatahtlikult nõus olid,siis miks mitte.homod saavad ju ka lausa seaduslikult abielluda ja lapsendada?
a
Ahh?/ 14. mai 2014 21:57
Meil Eestis või? Kohe saavadki abielluda ja lapsendada? Ja võivad kohe seaduslikult alaealisi kasutada?
Poja, sa oled ilmselt millestki väga valesti aru saanud!!!
Nii muuseas, kõik lapsed on "NÕUS" isaga vahekorda astuma kui satub psüühiliselt haige isa olema, sest jõudu-rammu vähe lapsel, lisaks sõltub laps vanematest igas mõttes. Olgu see isa siis hetero-pedofiil või homoseksuaal-pedofiil.
Küllap oleksid sinagi "nõus", kui isa oleks väga soovinud. Kui ei soovinud, siis vedas sul lihtsalt, ei muud, nõusolekut poleks küll selline isa küsima tulnud.
n
no kurat.../ 14. mai 2014 20:07
... no kurat küll...3,8 aastat??? WTF see nagu ebareaalne kui vähe...loodan,et seal vanglas teda rapitakse ikka vääga korralikult

k
Kalju/ 14. mai 2014 20:02
verepilatust siin pole kuid ikkagi oleks pidanud karistus olema vähemalt 10 aastat
s
Said valesti aru/ 14. mai 2014 20:29
On küll verepilastus. Kasuisa juurest kolis ära oma PÄRISisa juurde, kellega siis see lapsesaamine jne toimus.
s
Said valesti aru/ 14. mai 2014 20:29
On küll verepilastus. Kasuisa juurest kolis ära oma PÄRISisa juurde, kellega siis see lapsesaamine jne toimus.
k
14. mai 2014 20:47
kuidas ei ole. bioloogiline isa trukib oma tütart ja sina ütled, et pilastust pole. nõme ja loll oled.
i
15. mai 2014 11:51
isa seksib tütrega ja ei ole verepilastust? Hmm, on küll mõnel mõstus
j
-1/ 16. mai 2014 12:53
ja mõni üldse ei tea, mida tähendab verepilastus
k
Kalju/ 14. mai 2014 20:02
verepilatust siin pole kuid ikkagi oleks pidanud karistus olema vähemalt 10 aastat
n
Need pole heterod/ 14. mai 2014 19:57
t
To confused/ 14. mai 2014 19:37
Seal on ju kirjas, et kolis oma päris isa juurde, kui kasuisaga tülid tulid...
Mis seal keerulist on?
m
mari/ 14. mai 2014 19:32
Päris isaga muidugi-lugege pealkirja
m
mari/ 14. mai 2014 19:32
Päris isaga muidugi-lugege pealkirja
m
mari/ 14. mai 2014 19:32
Päris isaga muidugi-lugege pealkirja
m
14. mai 2014 21:33
Meie Mari sattus nüüd hoogu
p
14. mai 2014 19:31
Päris isaga muidugi-lugege pealkirja

n
Nonoh.../ 14. mai 2014 19:22
Puhas debiilsus. Sellel "tütrel" polnud vist aju, et läks kaasa "isa" käperdamiste ja suudlustele.
a
aga/ 14. mai 2014 20:05
see on ju katki tehtud laps. Arvatavasti on ta elus hullematki näinud.
Näe meite Joel pidas ka ju kodutuid poisse.
Osadel lastel pole lihtsalt muid valikuid, kui väga räige olukord või väga palju räigem olukord. Õlekõrt (oskusi-haridust-kaitset) kaasa ei anta.
a
15. mai 2014 14:00
Arvad ,et oli vabatahtlik,mõtle uuesti kes oleks nõus sellise asjaga,sina ?? raudselt toimus seal selline asi nagu ähvardamine (et räägi nkn keegi ei usu). tean millest räägin.
n
Nonoh.../ 15. mai 2014 14:14
"Tean, millest räägin", oled kogenud juba? :)
l
Loll mögga/ 16. mai 2014 02:16
Isa käis ju vahepeal vanglas ja kui tuli välja ootas ju tütar jälle ees ja kepifestival hakkas jälle peale. Kuidas see siis vabatahtlik pole?
a
16. mai 2014 12:56
Ah et sul ja veel 4- le pakub nalja. Lihtsalt värdjad elavad ka meie seas.
m
16. mai 2014 12:57
Mis mõttes -käis vahepeal vanglas? Kust sa seda välja lugesid?
n
Nonoh.../ 16. mai 2014 14:45
Ma küll ei tea, kus oli mu õeldus nali, et naerma oleks pidanud? Ja sellep, kui pannakse "meeldib", ei pea kohe inimesi värdjateks kutsuma, selge? :)
e
Ei tunne ära oma kirjutatu?/ 17. mai 2014 00:46
""Tean, millest räägin", oled kogenud juba? :)"
c
14. mai 2014 19:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sel juhul/ 14. mai 2014 19:35
loe veen mitu-mitu-mitu korda üle. kui siis ka aru pole saanud, siis pead küll tagasi kooli minema. või põõrdu abi saamiseks/ tõlkeks mõne sõbra poole (kui sul on kedagi)
M
?/ 14. mai 2014 19:20
Ma ei saanud midagi aru. Kas pilastaja oli päris- või kasuisa?
A
.../ 14. mai 2014 18:32
Aga partnerlusseadus kaitseks selliseid suhteid... nad ju armastavad teineteist... see on piisav... ja nad on õnnelikud... ja see toimus omavahelisele kokkuleppel... ja nad ei teinud kellegile teisele halba.......
.... milla jõuab ühiskond arvamusele, et ka selline tegevus ja selliselt elades on normaalne ja õige ja hea ja seda peab kõigile promoma?
ÕUDNE
k
14. mai 2014 18:39
Kus kohas partnerlusseduses on sisse kirjutatud lähisugulaste omavaheliste abielude lubamine?
m
14. mai 2014 19:05
Miks sina isiklikult KARDAD partnerlussedust? Jah, kardad, ja tõsiselt.
k
14. mai 2014 19:06
küsimus on ... / 18:32-le
p
pärnu mutt/ 14. mai 2014 21:23
kui 2 meest või 2 naist võivad abielluda, miks siis lähisugulased ei või?
p
pärnu mutt/ 14. mai 2014 21:23
kui 2 meest või 2 naist võivad abielluda, miks siis lähisugulased ei või?
p
pärnu mutt/ 14. mai 2014 21:23
kui 2 meest või 2 naist võivad abielluda, miks siis lähisugulased ei või?
p
pärnu mutt/ 14. mai 2014 21:23
kui 2 meest või 2 naist võivad abielluda, miks siis lähisugulased ei või?
p
pärnu mutt/ 14. mai 2014 21:23
kui 2 meest või 2 naist võivad abielluda, miks siis lähisugulased ei või?
p
pärnu mutt/ 14. mai 2014 21:23
kui 2 meest või 2 naist võivad abielluda, miks siis lähisugulased ei või?
v
Võta nüüd hoogu maha/ 14. mai 2014 21:37
Loodan, et sa ei taha mõistuseta ja vääraregutega lapsi saada. Või äkitse siiski. Pärnu on juba selline eriline koht kus toimuvad x asjad. Oli kord ju ka teil venda-õde paaris. Elasid kuskil Karja liini lähedal.
d
Demokraat/ 14. mai 2014 18:25
Sellist suhet lubav parandus tuleb ka meie kooseluseadusse, sest aeg on peresisesel armastusel kapist välja tulla. Nagu näha , on Läänes veel foobiat, mis taolist suhet sildistab ja selle vastu viha õhutab. Eesti riigikogust saab siin kindlasti teerajaja ja inimõiguste eestseisja.
n
naisuke/ 14. mai 2014 18:20
Kuidas siis kolmas põlvkond, kui esimene ja teine? KOLMANDA TASET SA JU VEEL EI TEA!
i
14. mai 2014 18:24
isa- esimene, tütar- teine, lapsed -kolmas
m
mõista mõista/ 15. mai 2014 11:54
mitu põlvkonda kokku teil tuli -2
j
jälgile/ 14. mai 2014 18:19
Suhtes ja suhtlemine on siiski kakserinevat teemat, nii nagu piim ja viingi.
k
kui võtta/ 14. mai 2014 17:50
ikkagi heterod,erisus rikastab.

p
Proff/ 14. mai 2014 17:40
Pederastia, pedofiilia ja muud sugulised hälbed ongi paljudes riikides karistatavad. Reformivalitsus püüab meil siin pederastiat ülistada ja traditsioonilist Eesti peret halvustada..
v
võrdõiguslane/ 14. mai 2014 18:16
..heterode küll aga siiski erinevus, mis võisk rikastada...
s
14. mai 2014 18:26
sa rikasta siis oma last, kui nii väga tahad
t
Tropp oled/ 14. mai 2014 21:39
jäta laps rahule. Tema pole kurja teinud,Tema vajab kaitset nii ahistaja kui sinusuguse eest.
a
16. mai 2014 12:59
Ah et ei ole nõus, aga kodanik "võrdõiguslane" tahab ja nõuab
p
püha mürsitus/ 14. mai 2014 18:19
Kas see su arust on traditsiooniline pere- isa ja laps elukaaslased, isa ja vanaisa samas rollis!?
j
14. mai 2014 18:20
Ja hetkeks 5 ongi nõus, nii peabki olema -täitsa traditsiooniline pere
a
Alar/ 14. mai 2014 17:37
Nüüd on homofoobikud vait. Kas neil pole nüüd midagi kosta? Ju see on siis normaalne heterode tegevus.
v
14. mai 2014 18:15
vähemalt 2 on tunnistanud, et ei ole
n
14. mai 2014 18:27
näe, üks võtis oma sõnu tagasi - tema arvates sisiki normaalne
t
tubli/ 14. mai 2014 19:09
juba kuus on tunnistanud
k
kokkuvõtte/ 15. mai 2014 11:56
miinusite ja plusside tasakaal- sega pooled Eestis pooldavad verepilatust, pooled mitte
2
17. mai 2014 00:48
28 homofoobikuid on segaduses:DDDD

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee