Raha

Tiit Vähi: Pronkssõduri hind oli Eestile 8 miljardit krooni aastas

Sander Silm, 14. mai 2014, 10:10

171 KOMMENTAARI

e
eh/ 23. mai 2016, 07:24
igale "vabastajale" ja nende ideelistele järeltulijatele tuleks meeneks valmistada pronkskujuke ja kuna see on nende südametele väga kallis, võiks see pronkskujuke olla noh, kasvõi 10 cm-ne. Ja hind peaks olema ikka , noh 100€, saaks kunstnik teenida, saaks meistrimehed teenida ja õnne oleks Eestimaal palju. Pealegi oleks see nagu kodune ikoon neile, kes on oma kodumaalt, vabastajste kodumaalt Eestisse sunnitud tulema.
v
vaatleja/ 25. mai 2014, 18:12
pronkssõdur see on punaimpeeriumi terrori ja korra ülistamine, eesti kodanikule nagu härjale punane rätik .kõik see punane butafooria tuleks saata punaimpeeriumi tagasi siis ei oleks eesti riigis tühiseid vaidlusi millele asjatult aega raisata!!minu meelest kõiki rahuldav otsus.
k
karl/ 23. mai 2014, 08:20
Vähi,kõuhkna jt punapeerude riigivargused tuleks üle vaadata Savikaga lõpetades.Neid nn.Breznevi poegi tuleks pigistada ja nende teod rahva ette tuua.Nende edulugudest võiks raamatu kirjutada ja meelde tuletada, et kõik on õnneks surelikud.
a
ando/ 17. mai 2014, 19:48
Keda huvitab ? Peaasi ,et sitast lahti.
a
ando/ 17. mai 2014, 19:44
Keda huvitab? Peaasi ,et sitast lahti
a
ando/ 17. mai 2014, 19:44
Keda huvitab? Peaasi ,et sitast lahti
v
valgaautobaasile/ 17. mai 2014, 00:23
MEES oled oma ajurakkudega hädas- kas tead kes olid eesotsas kui hakkati vabariiki looma. HOIA OMA SUU KINNI KUI EI TEA KES OLI E D G A R. eesti vabariigi loomise ajal, aga tean ansip oli see kes tahtis tartus noortele koerad selga ajada kui need võitlesid vaba eesti eest. Savisaart ärge lömitage kuradi sitturit ,vaadake seda Antsiiplast kes ni pika aega võimu juures oli ja töörahvast lollitas, kuradi varganäod koos perse kukkunud valitsusega käib ainult rahva lollitamine.vaadage kes oli EDGAR ja kes oli antsiip KAS AJALUGU EI MAKSA MIDAGI. Pont on kui edgar saab võimujuurde siis antsiiplastel paistab kulaag ja seda need rotid kardavad. TULETAGE MEELDE KES VÕITLES EESTI VABARIIGI LOOMISE EEST-ANTSIIP ON väike mutter. Pole mõtet kommenteerida kui vanust alla 50-ne. noored hoidke oma kommentaarid tulevastele PÕLVEDELE. NOORTELE SOOVITUS TEHKE OMA KÄTEGA MIDAGI- MITTE ÄRGE MÕELGE SELLEPEALE KUIDAS ÜLEÖÖ RIKKAKAS SAADA.JÕUDU TÖÖLE.
v
vaatleja/ 16. mai 2014, 19:52
kõik punaimpeeriumi terrorit ja korda ülistavad monumendid ja sümbolid tuleb saata sinna kus kohast nad pärit on !!

l
Loomulikult/ 15. mai 2014, 16:29
Midagi paremat Eesti jaoks ei olekski olnud. Me ei pea nägema enam joomist kesklinnas.
h
Hm?/ 15. mai 2014, 14:04
Vähi võiks kasutada õigust vait olla! Pronkssõduri teisaldamine oli üks õigemaid tegusid.
t
Tädi Anne/ 15. mai 2014, 13:41
On jabur arvata, et Venemaa arengud sõltuvad sellest mis Eestis toimub ja mis ei. Kuidas nii tarkl mees kui Vähi, seda saab tõeks võtta, et Venemaa poleks nagunii oma loode sadamaid ehitanud, see lihtsalt on selle maa tava - maksku mis maksab, aga olla "sõltumatu". Maailm muutub, ja kui äri tahad teha, siis tuleb ennast kohandada, isan Vähi. Maailma areng ei saa kuidagi arvestada Eesti 8 miljardi "kaotamist".
Nii lihtne see ongi.
õ
Õudne./ 15. mai 2014, 09:35
Õudne on see, et eesti riigi poolt märatsejaile "kannatustasu" maksti.
m
15. mai 2014, 09:15
MA EI SA MITTE ARU. SEAL KUS SEISIS PRONKS SÕDUR ALJOŠA ENNEM JA KUI TEDA SEALT VIIDI ÄRA ON PÄRIS IME ET EI JÄÄNUD MINGIT FOTOD VÕI FILMI. SEAL ELAVAD JU TEISEL POOL TEED INIMESED JA EI KUULNUD EI NÄINUD KUNAS TA SEALT ÄRA VIIDI KESKLINNA KALMISTULE. MA ARVAN ET MÄNGUS OLI JÜRGEN VEBER KES OSKAB SITAST KAH LEIBA VÄLJA VÕLUDA. JA NII KALLIKS LÄKS SEE ÄRA VEDAMINE NO TULE ANZIPP APPII. SEE ON NAGU INIMESE RÖÖV ALJOŠAKE, VIIDI TEISE KOHALE. KEEGI EI NÄINUD EGA EI KUULNUD KUI TA SEALT ÄRA VIIDI.
m
Milliste kivide alla on "koerad" maetud?/ 15. mai 2014, 07:55
Ilmselt just selleks andiski Putin tollal salavestluses Ansipile käsu pronkssõduri käpardlikuks teisaldamiseks, et Vähi saaks nüüd nii öelda.
Seda tõestab ju ka aprillimässu korraldajatele töötasu hilisem välja maksmine riigikassast. Sellest ei saagi järeldada muud, kui et need „aprillimässajad“ olid Ansipi kommunistliku valitsuse turvameeskonna ehk KAPO (KGB) palgatud provokaatorid, kelle ülesandeks võis ollagi vale lipu operatsiooni ning samas ka „Savisaarele vastandumise“ abil Ansipi kommunistliku valitsuse populaarsust tõsta ja sellega Moskva mõju Eestis säilitada (kommunistlik=orjanduslik).
Samasugune skeemitamine käib ju praegu ka Ukrainas: Putin ütleb avalikult teleekraanil, et tema terroristid Ukrainas peavad oma referendumi edasi lükkama, olles neile samas vahetult enne seda salavestluses kinnitanud, et mida ta ka avalikult ei väidaks, referendumit ei tohi mingil juhul edasi lükata.
Ja EU ning USA vastavad praktiliselt olematute sanktsioonide laiendamise ähvardusega (logorrhea gradus gravis) – nagu alati.
Ansipi ainsaks rolliks Eesti poliitikas oligi ühiskonna lõhestamine, arengu takistamine igal tasemel, stagnatsiooni kinnistamine - lakkamatu sabotaaž.
Sama kehtib muuseas ka Savisaare kohta. Sümbioosis elav paarisrakend - üks mängib põrandal ja teine justkui põranda all, aga mäng ise on identne ja eesmärgid samad.
j
jaan/ 15. mai 2014, 07:01
Lihtne elu alustõde on, et kui teed äri pättidega, siis oled üks neist.
Ole sa nii aus või intelligentne kui tahes, oled üks pättidest ja elad nende seaduste järgi - ajaloost on õppetunde küllaga võtta.
v
Vähja Tiidule/ 15. mai 2014, 06:49
mina ei haliseks oma äri pärast pidevalt nagu Vähi.Kui inimene on olnud isegi riigi peaminister,siis tal võiks ikka niigi palju viisakust olla,et mõtleks riigi peale.Tänud veelkord Ansipile,et ta selle tootemi sealt Tõnismäelt ära koristas.Nägime,mis toimus Riias sealse kuldvasika ümber.Sarnane oleks sovjeetide möll ka siin olnud jätkuvalt,kui see puuslik veel vanas kohas seisaks.Ja kui Vähile miski ei meeldi,siis ta oleks võinud ju selle kuju teisaldada oma võimuperioodil.samuti on selge,et Venemaaga ja selle mentaliteedi kandjatega siin kehtib vanarahva ütlus - "sööda hunti palju tahad,ikka vaatab metsa poole".

c
cccp/ 15. mai 2014, 04:03
miks üldse uuest püsti pandi?
ümbersulatamisele ja kogu moos.
vedelaks lõid asjapulgad
l
lugeja/ 15. mai 2014, 06:14
Meil vedas, et meil 2007.a. aprillis õnnestus meie paremsektori-taolised kinni hoida. Kojamees ju püüdis asja teravamaks ajada, aga õnneks ülejäänud püsisid vakka ning meil ei toimunud midagi Odessa tapatalgutega võrreldavat.
Vastasel juhul oleksime 2007. aastal saanud sama tunda, mida Ukraina praegu üle elab.
s
seatapja/ 15. mai 2014, 06:23
Kesikud nagu venkudki said valetamisoskuse geenidega?
l
lugeja/ 15. mai 2014, 06:30
Kulla seatapja,
sa vist ise kah ei taipa kuivõrd tore eksemplar sa oled paremsektori toetajatest?
Sa võtad ju kogu ideoloogia pea üks ühele Hitlerilt üle. Sinu meelest on terved rahvad geneetiliselt alaväärtuslikud.
MIs plaanid sinul alaväärtuslike rahvastega on? Kas ka selles osas toetad Ukrainas Hersoni kuberneri seisukohta?
s
seatapja/ 15. mai 2014, 06:36
Erinevalt su kaitsealustest ei lehvita ma võõral maal oma lippu ja ei sõima põliselanikke nagu sina.
k
Küss/ 15. mai 2014, 09:32
Kas Hersoni kuberner oli see tüüp, keda tiblunnid selja tagant tulistasid?
l
lugeja/ 15. mai 2014, 09:42
Hersoni kuberner oli see tüüp, kes pidas 2014.a. mais vajalikuks avalikus kõnes tänada Hitlerit selle eest, mida see Ukrainas tegi.
m
minu/ 17. mai 2014, 10:17
Edkar palkas vale mehe pronksi Emexisse viima.Isandad tulid kontrollima kas pronks on tükkideks tehtud ja utiliseeritud, ei olnud.Riigikukutajad rahunesid liiga ruttu maha sest nende pühakuju oli alles ja viidi isegi paremasse kohta kus tseremooniaid läbi viia.
j
jajah tiit/ 15. mai 2014, 03:41
kui palju läks eestile maksma 50 aastat nõukogude võimu mille sümboliks pronksmees on ?
k
klux/ 14. mai 2014, 21:46
Mäletamist mööda oli Koonderakonna tegelane tiit vähi parasjagu käpardlik valitsusjuht. Lahkus omal soovil kui ridamisi vähjavangerdused käistest välja kukkuma hakkasid. No taskud olid selleks ajaks kenasti juba pungil.
Nii et päevita kõhtu mehike ja ole küllaltki kuss.
p
pirivalvur/ 14. mai 2014, 21:43
Tiit Vähi valitsus sõlmis 12. juulil 1996 toonase Läti valitsusega merepiirilepingu, millega Eesti kaotas 578 ruutkilomeetrit püügivett, sealhulgas poole kalarikkast Ruhnu august”. Lepingu järgi jäi Eesti merepiir 12 miili kaugusele Ruhnu saarest ja Eesti jäi vastupidiselt Lätile ilma majandusvööndist. Nüüd tohivad Eesti kalurid püüda taas kala oma vanadel traditsioonilistel püügialadel, sest Läti majandusvöönd Liivi lahes muutus ELi ühiseks kalastusvööndiks.
j
jurka/ 14. mai 2014, 21:39
Oleks pidanud 90-l koos volliga ära koristama.
ä
ärastaja/ 14. mai 2014, 21:35
http://www.virumaa.ee/2002/05/ve-vahi-tiit-suurarimees-ja-poliitik/
Ekspeaminister sai salapäraselt rahastajalt laenu ja käivitas oma äri...
Peaminister Tiit Vähi langemisele andis tõuke asjaolu, et ta erastas seadusvastaselt oma tütrele kahetoalise korteri Liivalaia tänaval Hansapanga peakorteri lähikonnas. Sellest puhkenud skandaal avalikustas paarsada ülimalt kahtlast korteritehingut vanalinnas, millega seostusid Vähi ja omaaegne linnapea Jaak Tamm koos abilistega.
Tallinnas jäeti erastamata 484 elamut. Seda tehti Tallinna Linnavolikogu 5.mai 1994.a. otsuse nr.62 lisaga.
Linnavolinik Liilia Möldri sõnul on erastamisele mittekuuluvate hoonete elanikel õigus osaleda vabade elamispindade erastamiseks korraldatavail enampakkumistel! (vt. Eesti Sõnumileht 11.05.1994 ja Õhtuleht 18.08.1995).
Nii täideti Eestis põhiseaduse võrdõiguslikkuse printsiipi!
Ja kuhu kadusid Vene armeest maha jäänud korterid?
Tallinna Linnavolikogu esimees oli tollal Tiit Vähi ja linnapea Jaak Tamm.
https://oigusaktid.tallinn.ee/?id=3001&aktid=14860
k
14. mai 2014, 20:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vaadake,just vaatasin telekas saadet/ 14. mai 2014, 22:33
kus netilaimaja otsustati vastutusele võtta. Politsei otsis IP aadressi järgi kommija üles ja ohh üllatust,kirjutajaks osutus 12 aastane koolitüdruk.

m
millal hr.Vähi omale riigi sai ? Kus see asub ?/ 14. mai 2014, 20:41
eestlastel oli oma riik,mida nad usinasti lammutasid ja parseldasid . Investoreid on siin enam kui 70 st riigist + võõrväed Toompea rahva kaitseks + .......
k
kolja/ 14. mai 2014, 20:40
Jube hea,et see vembu Tõnismäelt minema koliti.Ja poogen see nn.8 miljardit aastas.Ennem õudne lõpp kui lõputa õudus.
l
Luts/ 14. mai 2014, 19:48
Hr. Vähi on raha nimel nõus ka oma riigi okupantidele maha müüma. Varsti hakkab Ukrainat siunama.
l
lutsule/ 14. mai 2014, 20:59
k
killuke/ 14. mai 2014, 19:36
Enne aprillimatsu oli vene sõjavägi Petseris piiri taga, ootasid 9. maid. Õnneks tegutseti meil targalt ja lahjendati "ukraina". Punavennad paljastasid oma tõelise palge libressevarastena.
k
killuke/ 14. mai 2014, 19:31
Mingid tolkarid töllerdasid 9. ka Tõnismäel ja torkisid nelke maasse. Kõik olid sellised piiritaguse tulnuka moega. Miskipärast vedeles lillepraht seal veel ka esmaspäeva hommikul.
n
Nõuka aeg mõne aasta pikem/ 14. mai 2014, 19:03
oleks see mees seina ääres ja kogu vara riigile
m
Muugalt/ 14. mai 2014, 18:50
Minumeelest on see väga hea, et need rongid siin ei haise. Tavainimese elu küll parem pole, kui mingi venemeelne ärikas siin pappi tasku ajab.
i
idioodikütt/ 14. mai 2014, 18:10
Vähjatiidu taolised võiks küll vähem sõna võtta,sest nendele peale raha pole midagi püha.Autobaasi direktorist üleöö kroonimiljonäriks saamine on küll suur hookus-pookus,aga seadusetus oli mõningatele küllusesarv.

u
Untermensch (alaminimene)/ 14. mai 2014, 18:02
Jah, nõukogude sotsialism oli kole, pole midagi rääkida. Aga vaataks vahelduseks ka seda poolt, millest sakslaste vastu võideldes oma elu jätnud noormehed meid päästsid. Ja pole nii, et me peaksime selle eest venelastele ühepoolselt tänulikud olema - kui arvestada maade suuruste erinevust, siis suhteliselt samal määral aitas Eesti Laskurkorpus ka Venemaad vabastada.
Natsionaalsotsialismi arhiiv:
http://www.ns-archiv.de/krieg/untermenschen/himmler-fremdvolk.php
Reichsführer Heinrich Himmler'i "mõningaid mõtteid ida-alade mittesaksa elanikkonna kohtlemisest" (ametlik märgukiri Saksa Riiklikule Julgeolekuteenistusele, mai 1940) - üks pisike lõik sellest.
Für die nichtdeutsche Bevölkerung des Ostens darf es keine höhere
Schule geben als die vierklassige Volksschule. Das Ziel dieser Volksschule hat lediglich zu sein: einfaches Rechnen bis höchstens 500, Schreiben des Namens, eine Lehre, daß es ein göttliches Gebot ist, den Deutschen gehorsam zu sein und ehrlich, fleißig und brav zu sein. Lesen halte ich nicht für erforderlich. Außer dieser Schule darf es im Osten überhaupt keine Schulen geben.
Tõlge.
Ida-alade mittesaksa elanikkonna jaoks ei tohi olla kõrgemat kooli kui neljaklassiline rahvakool.
Selle rahvakooli eesmärk peab olema ainult järgmine: lihtne arvutamine kõige rohkem 500-ni, nime kirjutamine, õpetus, et see Jumala tahe on, sakslastele sõnakuulelik ja aus, virk ja tubli olla.
Lugemisoskust ei pea ma vajalikuks.
Peale selle kooli ei tohi ida-aladel üldse mingeid koole olla.
ü
übermensch/ 14. mai 2014, 21:29
alaminimesele:baltimaade kohta see küll ei kehtinud,tartu ülikool tegutses ka saksa ajal vabalt ja segamatult,keegi ei kavatsenud seda kinni panna,nii et hoia oma nõukogude aegne propaganda endale!
p
Papi/ 15. mai 2014, 13:00
Nõukogude ajal ka ....
e
Eesti/ 14. mai 2014, 18:00
valis õige tee , muidu oleks ka nagu prost Euroopa ja Venemaa vahel
k
kõtt/ 14. mai 2014, 17:55
Saata Venemaale,las siis palvetavad EESTI poisi ees
v
varem/ 14. mai 2014, 17:53
Tiit Vähil oli suurepärane võimalus teisaldada see kujuke tunduvalt soliidsemalt ja paremini. Miks ta ei teinud seda siis kui ta ise oli peaminister? Kuigi üldiselt ma mäletan teda kui normaalset peaministrit. Varem oleks see asi sujunud libedamalt. Aga Ansipil ei olnud enam valikut, See triangel ja eestlaste alandamine selle kuju juures läks juba üle igasuguste piiride. Okupantide kummardamise koht ei saa olla meie pealinna südames.
j
Just nii/ 14. mai 2014, 20:57
Täpselt nii! Väga õige kommentaar. Härra Vähi peaks sel teemal väga vaikselt esinema, parem kui jätab esinemata. See on tema tegemata töö peaministriks oleku ajal ja härra Ansipil oli see protseduur lihtsalt vaja ära teha.
p
päike/ 14. mai 2014, 17:49
Aga kas keegi mäletab palju läheb maksma Vabadussõja võidusammas? Juba hoolduskulu igas kuus
5064 eurot. Aga samba maksumus selle algsest lepingulisest maksumusest 2,5 korda kõrgemaks: selleks kulus 8,5 miljonit eurot. Tehke järeldused......
v
valga saddam/ 14. mai 2014, 17:35
hale on lugeda,et poliit-arikeenius arveldab riigi vaarikuse kroonidesse.MASENDAV!
k
Kallis Masendav !/ 14. mai 2014, 18:28
Küsimus ei ole ju kuju teisaldamises, vaid selles, kuidas , mil viisil seda tehti.
Kas peale seda on siis riik väärikam ? Millegipärast on viimastel aastatel suur osa eestlasi siit ära läinud, arusaadavalt on inimestele ikkagi raha oluline.......
m
minu / 14. mai 2014, 17:16
jaoks on vjahhi kõige jäledam elukas
m
Minukesele/ 14. mai 2014, 18:32
Loomulikult on kõik edukad ja töökad inimesed jãledad; edu sinusugusele seanahavedajale !
s
soomlane/ 14. mai 2014, 17:08
...ja palju valga autobaas hävis sellega?

e
est/ 14. mai 2014, 16:55
No siis see hind väga suur ei olnudki, oleksin ka suurema summaga nõus olnud. Tegelikult on Vähi väide täielik jama ja vale. Kas tõesti arvab keegi, et Venemaa ehitas Ust-Luga sadama sellepärast, et pronkssõdur teisaldati - ajuvaba ja rumal mõttekäik
p
patriot/ 14. mai 2014, 16:42
Inimväärikusel ja aul pole hinda. Me näitasime et pole orjad ja seda ka intelligentsel moel. Terve maailma jaoks on siinsed putlerlased ainult kaabakate ja laamendajate punt. Ohverdasime paar vaateakent, kioskit ja tampoonipakki aga saime võidu. Mis puutub transiidiärisse siis nagu igas muus vallaski peab vabanema sõltuvusest venemaast, nii et kui nad jälle kraanid kinni keeravad saab rahulikult õlgu kehitada. Transiidiäri tuleb teha hoopis Hiinaga ja selles vallas on ka edusamme tehtud
õ
õigluse mõttes/ 14. mai 2014, 16:40
Tuletame meelde, et veidi peale pronkssõduri saagat sai samasuguse majandusrünnaku sihtmärgiks Läti, ilma mingi puusliku nihutamiseta. Kogu sebimine on vene poolne propaganda, "jaga ja valitse" võttte kasutamine.
Vähi aga ajab isikliku kasu eesmärgil oma joru ja las ajab. Pole vaja sellele tähelepanu pöörata.
a
AB/ 14. mai 2014, 16:19
Mitte Eestile vaid transiidi ärikatele.Minu elu ei tõuse ei lange sellest kas transiit on või ei ole.Ja kui meid kallis naaber jälle üle võtab siis võetakse viimanegi käest.
t
T/ 14. mai 2014, 16:29
Lugupeetud AB, sinu elu tõuseb ja langeb küll sest transiidisektor toodab, nagu kõik sektorid, olulist maksutulu, mille arvelt ka sinule osutatakse avalikke teenuseid (tervishoid, transport jne).
e
ei ole/ 14. mai 2014, 16:42
Vale puha. Vene transiidist tulenev maksutulu on väga väike, võrreldes läbi liikuvate summadega. Ei maksa segi ajada transiidiärimeeste hiigelsissetulekuid ja sealt ühiskonnale tilkuvat piskut.
d
dolbajoob/ 14. mai 2014, 16:50
g
14. mai 2014, 16:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
Uus peaminister??/ 14. mai 2014, 16:18
Õige oleks sinusugused haiglasse saata. NL on ammu ajaloo prügikastis, narkarid ja peded marsivad täiel rinnal ka sinu suurepärases Moskvas. Hakka elama. Ja mine perearsti juurde.
t
to G/ 14. mai 2014, 16:19
Kus see NSVL sul praegu on, kellega pidanuksime koos sammuma? See on ju ammugi ajaloo prügikastis. Venemaa on langenud arengumaa tasemele, elatub vaid oma maavarade, nafta ning gaasi müügist. Ja varanduslik ebavõrdsus on seal veelgi teravam kui meil. Ei usu, et miljardärid sind oma kilda seal oleksid võtnud.
t
täpsustus/ 14. mai 2014, 16:54
Mitte OMA maavarade müügist, vaid handide, mordvalase, jakuutide, tatarlaste jms kontinentaalasumaade maavarade müügist. Seesinane Emake Venemaa on tühade taskutega, vaid vahendaja ja kasumikoorija, täpselt nagu austet Vähigi.
u
Ursula G-le/ 14. mai 2014, 16:33
Teie isik on kurb näide sellest, et homo soveticus on olemas. Mina isiklikult ei leia NSVLis absoluutselt mitte midagi, mida taga igatseda. Seks, narkomaania, homod, pätid, kaabakad, mõrvarid kuulusid NSVLi igapäevaellu, mis sest, et sellest ei räägitud. Pealetungiv venestamine ja venepärase kohustuslik ülistamine, lisaks kohutav vaesus,reisimiuskeeld, vabas maailmas elavate inimestega suhtlemise keeld... See kõik on ainult tilluke sellest kohutavast rahvaste vanglast, milleks NSVLiks kutsutud Vene impeerium oli. Isegi Nõukogude patrioodiks ei olnud võimalik saada, sest selle koha oli hõivanud venelane:)
e
eerik/ 14. mai 2014, 16:01
Sellise suure kahju korral tuleks algatada juurdlus kriminaalkorras. Kaheksa miljardit - see ju tervelt riigi aasta eelarve!!!
m
MATS/ 14. mai 2014, 15:43
Rumal jutt! Kui mitte pronkssõdur, küllap oleks Putin leidnud mingi muu ettekäände. Soodustusi tehakse vaid Kremli truualamlikele tagumikulakkujatele. Aga kui seda teed läheksime, milleks meil siis üldse oli taasiseseisvust välja kuulutada?
k
keegi/ 14. mai 2014, 15:41
see pronkssõdur oleks pidanud hoopis hävitatud olema, ümbersulatatud eesti vabadussambaks, pühitsegu oma võitu omal maal.

n
Nuta või naera / 15:07, 14. mai 2014-le/ 14. mai 2014, 15:41
Ma kuulen tööl ühtevalu venelastelt,kuidas k õ i k siin Eestis sai korda tehtud ja kauniks vormitud alles nõukogude võimuga.Aga vaata,hüüab see harimatu kontingent,kuidas n ü ü d oma riik midagi ei tee ega oska,kõik laguneb ja rämpsustub.Millal see ajupestud inimkiht küll maa pealt kaob !Sihuke tunne,et venelased ja moslemid on kõige ajupestumad indiviidid maailmas!
k
Kahe käega tervitan :))/ 14. mai 2014, 16:00
FAKT on see, et umbes 200000 inimest tiksub siin maal ilma igasuguse moraalse huvita Eesti kui riigi vastu. Neid huvitab raha, heaolu (sõltumata elukohast), vene keele ja kommete ülimuslikkus teiste arvelt. Ühesõnaga - neil on suht poohui, mida teised arvavad. Isegi passi - kohalikku või siis vene oma - ei viitsita teha, keeleõppest rääkimata. Aga virisema on meistrid! Sedasi siis.
a
anna raha kätte !/ 14. mai 2014, 15:35
kas on mingit olulist vahet , kus see kuju on ? venelased käivad ikka seal marssimas ja viina joomas 9. mail.
Aga nii üldiselt 8 miljardit krooni on ca 500 miljonit eurot, 500 euri iga eestlase kohta . Ansip ,anna mulle mu 500 euri, mis sa luhta lasid !
p
patriot/ 14. mai 2014, 16:48
Kui putlerlastest lahti saaks, oleks valmis maksma mitte 500 vaid lausa 1000 eurot
n
Nuta või naera/ 14. mai 2014, 15:07
Kui palju raha läheb Eestile aastas maksma vantidest kriminaalide, narkarite, joodikute, prügide ja muidusööjate ülalpidamine? Palju kaotame moraalselt idavirulaste sita ja sodi kordategemise pärast? Eesti maine allakäigu pärast? Selle sama prokssõduri fanaatiliste austajate väljaütlemiste pärast? Vähi oskab lugeda ainult oma taskus olevat raha, kõik muu on justkui savi.. Ebameeldiv tegelane.
m
Ma ei usu sõnagi/ 14. mai 2014, 15:04
vähja tiidu juttu! Aga isegi,kui see number oleks adekvaatne,oleks iga jumala sent läinud asja ette ja oleks,seni parim investeering,Eesti tulevikku.
ä
ärikas/ 14. mai 2014, 15:04
mõni müüks oma lihase EMA ka maha!....peaasi, et pappi tuleks! MASENDAV!
v
Vähi/ 14. mai 2014, 14:52
p
Pontu/ 14. mai 2014, 14:51
Kui pikalt Tiit Vähi oma Silmeti aktsiate eest müügiga tünga sai. Tänaseks aktsiate väärtus viiekordselt langenud. See on samuti kaudselt Eesti Vabariigi kahjustamine?
t
tg/ 14. mai 2014, 14:46
.. võimalik aga selle-eest on Meil veel riik .. ja kui hoiame selja sirge - siis on seda riiki veel kauaks. Ärge lömitage mammona ees !!

v
Viljandlane/ 14. mai 2014, 14:45
Vähi elas enne Valgas ja seal leidub ohtrasti nõukogude rämpsu(mõtlen rahvastiku koosseisu rahvuse põhiselt) ning Vähi on nende vantide mõtteviisi kandja!Kui minu teha oleks,teeks praeguse venemaaga just niipalju tegemist kui hädavajalik,mitte rohkem!Pronkssõduri teisaldamine on poolik lahendus.Meie ühiskonnast tuleb kindla käega ja vahendeid valimata välja juurida see nn.võidupüha tähistamine ja kõik muu sarnane ,mis meenutab mingisuguse võõrriigi tähtpäevi.Kui tarvis,võib ju need kujud säilitada,kuid tuleb välistada nende kujude olek kultusobjektideks.Sinna ei sobi see pronksjunn aga kohe mitte kuidagi,sest lähedale on maetud inimesed,kes tõepoolest võitlesid meie vabaduse eest ja nüüd neile siis selline naabrus.See on nende mälestusele lausa solvav.Kujude kõige loogilisem koht oleks kusagil muuseumi platsil,kus siis võib neid raha eest vaatamas käia.Saab näha,kas siis ka venemeelsed maksavad,et saaks sinna lilli viia......!?
o
Ott/ 14. mai 2014, 14:29
Iseseisvus või 8 miljardit?Kui oleks läinud isesseisvus, siis oleks läinud ka see 8 miljardit koos sellega.Kui nii võtta siis praegusel hetkel oleme kaotanud vaid 8 miljardit.Teisel juhul oleksime kaotanud mõlemad.
e
ei usu/ 14. mai 2014, 14:15
Nii kõva mees see Ansip ka ei olnud, et 16% majandusest ära lahutas. Tegelikult oleks transiit nagunii kukkunud, kuna Ust Luga sai valmis ja iga meie piuksatus võib venelasi ärritada ja mingid kraanid kinni keerata. Elame oma elu edasi aga silmad kuklas peavad teravad olema.
s
Soome/ 14. mai 2014, 21:08
Sama värk Soome transiidiga ka. Seal minu teada polnud mingit pronkssõduri kõrvaldamist.
v
VÄHI - OLE EESTIMEELNE!/ 14. mai 2014, 14:11
VÄHI - LÕPETA juba ära oma Kremlimeelne tallalakkumine! Ole EESTIMEELNE mees! Pronkssõduri äraviimine oli ÕIGE TEGU! HÄBI võiks sul olla! Sina müüks oma ärihuvides Eesti silmagi pilgutamata maha. Reetureid ei sallita mitte kusagil!
k
Kalju/ 14. mai 2014, 14:09
Kas Vähile üldse tohib sõna anda ja varastatud varadega kaubitseda ,ta on koguaeg vaid venemaa ärimehi soosinud kahjuks eesti riigile ,tema vara kohta peaks algatama kriminaal uuringud ja koos Siim kallasega kaaluda eluaegset vangistust .
a
aiku/ 14. mai 2014, 13:58
Selle raha kaotasid eriliste teenete eest kodakondsusi saavad tundmatu päritoluga transiidiärimehed, mitte Eesti riik.
a
aiku/ 14. mai 2014, 13:58
Selle raha kaotasid eriliste teenete eest kodakondsusi saavad tundmatu päritoluga transiidiärimehed, mitte Eesti riik.
j
juut/ 14. mai 2014, 13:47
On asju, mida ei mõõdeta rahas.

r
Reede/ 14. mai 2014, 13:44
30. jaanuar 1992 kuni 21. oktoober 1992. aastal oli Tiit Väil võimalus pronkssõduri kõrvaldamiseks, hävitamiseks, ümberpaigutamiseks või kahjutuks tegemiseks. Aga Tiit Vähi ei teinud midagi. Teine võialus oli 1995 aastal. Ka siis ei seganud pronkskuju teda ja tema valitsust.
Nüüd on tark ja tagutab.
h
14. mai 2014, 13:39
häbi!
Tiit, müü kogu eestimaa koos oma perega venemaale maha, peaasi et pappi tuleb. Häbi peaks olema! Ja ise veel justkui eestlane!
i
ilus kuju / 14. mai 2014, 13:31
see pronkssõdur oma eesti kunstniku tehtud .
a
Asi pole kujus ega tegijas/ 14. mai 2014, 15:13
Põhjus on ju asja mõttes - MILLE TARVIS seda kuju kasutatakse! Leninid/Stalinid olid ka ''ilusad'' ja eesti kunstnike tehtud. Aga teenisid võõrast võimu. Sama siin. Pange saksa sõdur kuhugi samba otsa - ka ju ilus ja kodumaine! Vaatame, kaua see seal seisab?
v
Valija/ 14. mai 2014, 13:13
Valige europarlamenti kommunist ansip, siis saame äkki 800 miljardist lahti ja lähme vabatahtlikult Putini alla.
e
Ediku jüngrile/ 14. mai 2014, 15:33
Sinu kommentaari lugedes saad aru et sina oma vaimse tasemega ei tohiks üldse valima minna !
e
Ei tea/ 14. mai 2014, 13:11
mis seal nii maksab lilled istutada ja korras hoida saaks yhe töötajaga hakkama.Kes teab palju Kuulsuste kyngas voi hunnik mis ta oligi kokku maksma läheb?
l
lausa 8 miljardit aastas/ 14. mai 2014, 13:09
See on ikka vägev pensioni sammas, tuli korraldada üks sõda ja nüüd aina papp tiksub kui ümber samba rahvas tiirutab.
v
vähile raha, teistele õuduka kadumine/ 14. mai 2014, 13:09
Oleks pidanud edasi taluma seda jubedust, mis Tallinna kesklinnas toimus? Mis siis, et mõni raha kaotas, nüüd on parem.
m
matsu/ 14. mai 2014, 13:00
Mis see 8 miljardit saamata tulu siis ka ära ei ole? Iseisvuse eest võiks ka 180 miljardit saamata jääda. Savi!!!

"
"Tiit loeb raha..."/ 14. mai 2014, 12:51
"ka rikkad nutavad" :D egas tiitki niisama ja segasest peast regulaarselt halasõnumikesi saada, partnerid pigistavad... ja "надо тит, надо" ja tiit poetab järjekordse lasu :D
r
riik/ 14. mai 2014, 12:45
Riik peab olema sõltumatu oma välisvaenlastest, sest selline sõltuvus toob rohkem kahju kui on lühiajaline rahaline kasu. Välisvaenlastest sõltuvuse asemel tuleb õppida ja püüda ise hakkama saada. Igasugused sammud sellel teel on teretulnud. Venemaaga sidemeid omavate ärimeeste huvisid ei saa siin tõsiselt võtta - nende jaoks pole meie riiki olemas. On vaid oma pisike äri ja raha, mida suur boss natuke tilgutab siis kui tal hea tuju on. Riigipiir on aga lisatakistus, mis tuleks kõrvaldada(ka suurele bossile see meeldiks).
Aga kes on need välisvaenlased, keda ma nimetasin? Vaenlased on need, kes suhtuvad meie riiki vaenulikult. Vaenlased on need, kes oma telekanalites oma rahvast pidevalt meie vastu üles ässitavad. Kas soomlased teevad seda? Ei tee. Aga rootslased või lätlased? Ei tee. No aga kõige maailmas valitseva kurja juur USA ometi teeb seda? Ei, ka tema ei tee seda.
Üks riik teeb seda. No kohe kuidagi ei saa muidu hakkama. No ei saa nii, et lõpetaks pideva propaganda ja moosi määrimise oma rahva ajudesse ja hakkaks ümbritseva maailmaga sõbralikult koos elama.
o
Oh, teid ajuvaeseid!/ 14. mai 2014, 12:44
Tiit loeb raha, teie käite ringi aga näljas ja paljalt. Kas arvate, et Tiidule mõjub teie kriiskamine? Ei! Mulle ka mitte. Teeme nüüd siia miinuste rekordi! Ka siis minu tervis ei halvene.
a
Ah et kohe kriiskamine/ 14. mai 2014, 15:15
Suuremalt jaol on kommentaatorid ajuRIKKAD ! Aga sinu kommentaar paistab tõesti silma oma ajuVAESUSEGA .
o
Oh sind ajuhiiglast!/ 14. mai 2014, 15:20
Meie käime ringi omast vabast tahtest, paljalt või riides - eks igaüks otsusta ise. Aga OMAS RIIGIS. Muide, Tiidu-sugustele mõjub selline kriitika vägagi sitasti, arvestades levivaid negatiivseid kommentaare :) Arvad, et inimesed ei oska lugeda või?? Eesti on piisavalt pisike, et ühel ärimehel istumine kuumaks teha. Ja selliseid terveid härrasid/prouasid nagu sina jääb aina vähemaks. Ole kõbus ja jaksu edaspidiseks!
e
Enn/ 14. mai 2014, 12:43
Tegelikult oleks kindlasti seda juba varem pidanud tegema. Ärgu rääkigu enda tegemata tööst.
p
paar kuupäeva/ 14. mai 2014, 12:33
Muidugi on võimalik et nõiad ja võlurid ennustasid juba 1997 aastal et 2007 aastal lohistatakse pronkst...a surnuaiale.
v
Vana kommunisti heietused/ 14. mai 2014, 12:30
Juudas, kes tahab sibulatega ainult äri ajada. Tiit poiss oleks valmis tõenäoliselt kõik reetma ja maha müüma, et aga väike raha endale tiksuks pidevalt.
Küll sellel Tiidukesel pidi ikka palju tööaastaid ehk kollaseid kaarte olema, et terve Sillamäe sai endale erastatud.
p
paar kuupäeva/ 14. mai 2014, 12:29
Ust-Luuga sadamat hakati ehitama 1997.
6. november 1995 kuni 17. märts 1997 oli EV peaminister Tiit Vähi. Millega küll ajas Tiit Vähi venelased nii vihale et need hakkasid uut sadamat ehitama?
v
vabadus/ 14. mai 2014, 12:22
see on vabaduse, mitte pronksiku hind

t
Terafim/ 14. mai 2014, 12:18
tegelikult, kõige olulisem on,
surnud hinged pääsesid kesklinnamelust ja poliitteenistusest.
https://www.google.ee/webhp?hl=ru#hl=ru&q=%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%BC
naabririik ei saa ega saa zombienergiast lahti,
siingi taheti massidemonstratsioonide abiga surnuenergiat toitma hakata...ja ärge mind pilkama hakake, mina seda uskuda ei pruugi, aga nemad on kogu oma õigeusule vaatamata bolševike poolt ehitatud mausoleumiüürnikust tulenevas muumiausus kinni.
v
vene natsismi katk/ 14. mai 2014, 12:17
Keskerakondlik Edgarlik kremli poolne ruigamine on intensiivsemaks muutunud . Kas ÜLEMKLOUN isiklikult käskis või tuli käsk venemaa saatkonnast ?
s
separatist/ 14. mai 2014, 12:11
Loll eestlane ei saa aru ,kui tähtis on omada sõdralikke suhteid Venemaaga, seega Vähi räägib tõtt!
r
Rudi/ 14. mai 2014, 12:18
Aga miks sa ei sõida oma kodumaale arendama sõbralikke suhteid oma batjaga, vaid kilkad siin? Selle aasta sündmusi vaadates on näha, kuidas Venemaa sõbralikkus ajab igsat kandist üle ääre! Kaitsku meid kõigevägevam selliste sõprade eest! Ja oma saamatust on alati hea teiste kaela ajada. Ja kuna keegi enda kohta ei ütle " loll" , siis ütle ka oma rahvus.
j
J./ 14. mai 2014, 12:26
Ja-jah.
Neid "sõbralikke suhteid Venemaaga" on eriti ilmekalt näha Ukrainas!
Selline "sõprus ja vennaarmastus", et lase aga olla!!!
s
separatistile/ 14. mai 2014, 12:36
Loll venelane EI SAA ARU , et moskoovi natsismi pärast hakkab lagunema ka vene fõderatsioon . Moskva on nagu okupatsiooni võim , kes kurnab vene rahvast ja selle varjamiseks ässitab oma valedega vene rahvast naabrite vastu .
l
Loll eestlane/ 14. mai 2014, 15:32
Lollimat inimest annab otsida! Aga kodumaa on ikkagi oma ja eestimaine. Mitte sibulahaisune ja sihvkakoortest mustav. Millised oleksid sis need ''sõdralikud'' suhted Venemaaga?? Milles peitub nende tohutu tähtsus? 22 aastat ja peale ei ole ma veel pihta saanud sellest üüratust tähtsusest! Vajadus ida poole kummardada tekib ainult vanameelsetel ja läänelikust majandusest kauge kaarega möödahiilijatel. Kes on nõukogude inimene, see jääb selleks elu lõpuni! Siinkohal tervitame palavalt endist Valga Autobaasi direktorit ja praegust poliitiliselt motiveeritud ärimeest! Tõde on igamehe südames..
i
ivan/ 14. mai 2014, 12:11
vähil ju venemaal raha mängus.kah üks müüdavatest ...
a
Alar/ 14. mai 2014, 12:10
Sellepärast tulebki see vana kommunist ansip Brüsselisse saata, et ta saaks megapalgast osaliselt seda kahju eesti rahvale tagasi maksta!!!
k
Kuule Alar/ 14. mai 2014, 15:35
Sa hakkad tõsiselt üle viskama oma lameda plämaga. Iga kord üks-sama soust. Mine kooli tagasi või vaheta erakonda. Oleks tore.
a
anspi / 14. mai 2014, 12:10
ongi käpard, viie rikkama riigi hulka selle teisaldamisega ei saanud, küll aga viie vaesema hulka
w
ww/ 14. mai 2014, 12:10
See oli nimme tehtud,et Eestit nõrgestada ja rahvast vaesemaks teha.Ansip on praegugi kom.partei liige.Ideeline.
p
Palusalu?/ 14. mai 2014, 12:01
Jah, seda vormi sai ka Palusalu kanda, medalid olid temal küll teisest tegevusest pärit ja märksa uhkemad kogu rahvusele. Võõraste sulgedega ta ennast ehtida ei lasknud, pronksi valatuna tuli seda siiski taas teha. Hea, et nägu sai pronkskujule teiselt mehelt.
"See paganama vabadus sunnib end ju kõigile peale" kurtis harjumuste inimene.

t
tinasõdur/ 14. mai 2014, 12:01
Vähi oleks kindlast Narva linna ära andnud pronksi teisaldamis eest. Küll on tagantjärele hea õpetada. Miks sa siis head nõu ei andnud. Ukraina sündmustega on näha, et venelastega ei ole võimalik midagi kokku leppida.
m
Mees Nõlva tänavalt/ 14. mai 2014, 11:59
Põhimõtteliselt õige ja julge arvamus.
Samas oli käpardlik ka transiidi korraldus Tallinnas, mis tähendas ööpäevaringselt läbi Tallinna viledega kulgevaid tsisternidega ronge.
h
hmm/ 14. mai 2014, 11:49
Tiit Vähi ajab juba ammu oksele. Meest huvitab ainult raha ja raha eest on ta nõus maha müüma oma kodumaa. Või siis tema kodumaa ongi hoopis Venemaa. Mingu siis oma õigele kodumaale tagasi.
r
Riiki huvitab ka raha/ 14. mai 2014, 12:09
Mitmed firmad läksid selle tulemusel pankrotti, inimesed jäid töötuks, aga riik nõuab neilt ikka raha.
l
14. mai 2014, 11:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lordide solvajale/ 14. mai 2014, 11:58
Kuidas sa saad kommitaaritada nime all lord ? Sinu kommitaaritaja nimi on sifka , pufaika , samagon või äärmisel juhul bojaar-KGBist .
v
Varaan I/ 14. mai 2014, 11:44
Nimetatule lisanduvad suured Inimkaotused II Maailmasõja aastatel. Tegemist on genotsiidi põlistava sambaga! NImetatu ei kutsu üle purustamisele, vaid teema üle mõtlemisele teadvustamisele!
p
14. mai 2014, 11:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vana kommunist või nooruke punane?/ 14. mai 2014, 15:43
Provokatsioone tekitasid just sinutaolised sihilikud tegelased! Tallinn tehti maatasa nende samade junnide poolt ja meie peaksime justkui vaguralt servast piiluma, kuidas antiiksed robot-inimesed oma nelke sinna kuhjavad?? Mine räägi seda tuhandetele küüditatutele ja kodu kaotanutele! On ikka kuradi jobu tekst küll. Just nagu Karl Vaino suust.. õõvastav.
t
14. mai 2014, 11:39
Tänu Sinu, Vähi sugustele, ongi maailm nii p..ses, mees mõõdab kõike rahas. Kuhu sa selle rahaga minema hakkad, võtad kirstu kaasa ? Elus on palju ilusamaid ja olulisemaid väärtusi kui raha!
k
kas elad/ 14. mai 2014, 12:10
vaid õhust ja armastusest? Kas riik suudab eksisteerida ilma rahata?
a
Aga.../ 14. mai 2014, 18:41
Miks see kallis eesti inimene siis ei hinda neid meie väärtusi, ikka putkab piiri taha paremat otsima ?
n
noh,Eurovisioonil ei antud Eesti muusikutele kui/ 14. mai 2014, 11:27
hitlerlastele hääli, eurooplastel on liiga valusad mälestused. Eurooplastele ei olnud saksmannid vabastajad ja päästjad.Nemad lugesid saksmanne tapjateks ja nende priiuse võtjateks.

j
jah/ 14. mai 2014, 11:25
See, et teda enam ei ole rahas mõõdetav
d
don/ 14. mai 2014, 11:24
Oleks Vähi peaminister, siis ei oleks meie majandus languses.
s
stg/ 14. mai 2014, 11:21
maksis mis maksis, aga hea et seda enam kesklinnas pole
k
Kas sõjaväekalmist/ 14. mai 2014, 12:12
ei olegi kesklinnas, millegipärast mõned päevad tagasi veel oli?
k
Kas Kas Kas................/ 14. mai 2014, 15:25
Sõjaväe kalmistu ON kalmistu , mitte KESKLINN ega ÄÄRELINN ! See PRONKSJUNN asus kesklinnas ja hea et seda võltsväärtuste monumenti enam seal ei ole .
e
Eurovisioon/ 14. mai 2014, 11:20
Statistika missugune. Sellel samal aastal näiteks ei saanud Eesti Eurovisiooni (ma tegelikult muidugi ei tea, äkki sai ka, suvaline näide), nüüd võib väita, et mitte edasi saamine maksab Eestile aastas, näh, paneme juurde... 100 miljardit eurot!
p
Priit/ 14. mai 2014, 11:11
kuidas Vähi oma varanduse sai ? - Olles peaminister smuugeldas ennast Sillamäe tehase omanikuks. Kes tal käskis sinna ka sadam rajada, ta tegi ju selgelt valearvestuse, Venemaa transiidile ei maksa oma äritegevust rajada
k
küsimus/ 14. mai 2014, 11:10
Huvitav, miks ei viidud see pronksmees minema üle 20 aasta tagasi, kui koristati Leninid ja Kingisepad? Kellele oli kasulik oodata?
q
qq/ 14. mai 2014, 11:04
Mis on nende teiste meist rikkamate riikide abistamise hind.
w
www/ 14. mai 2014, 11:03
Aga mis oli nende tapetud inimeste hind, kes langesid sõjas.

u
Ursula/ 14. mai 2014, 11:03
Ukraina ei eemaldanud ühtki punavanakese kuju ja pidas venelasi oma vendadeks, aga nüüd on ikkagi fašistid, kelle eest venelasi kaitsma peab. Pealegi ei ole Venemaa kunagi varjanud, et ehitab Ust-Luugasse võimsa sadama, mis meie transiidi nii ehk naa lõpetab. Sm Vähi ei peaks üldse virisema, sest kui peaministrist saab üleöö überrikas ärimees, saab ta ka edaspidi hakkama.
u
Urrr/ 14. mai 2014, 11:01
Selle krdi pronkssõduri oleks juba siis pidanud minema viima kui eesti iseseisvus. Poleks ükski venelane kobisenud.
Aga jah - see jauramine venkudel oli küll mõtetu. Mis sellel kohal nüüd viga on kus pronkssõdur hetkel asetseb?
t
täiesti õige/ 14. mai 2014, 11:34
aga seda tehti väga inetul viisi ja täiesti valel ajal
m
Mismoodi siis??/ 14. mai 2014, 16:09
Paraadi, kontserdi ja disko-afterparty saatel? Saluudiga, tööst vaba päevaga? Äkki jõululaupäeval? Või siis 9. mail? Lenini kuju tõmmati tuima rahuga posti otsast maha, kõik olid häppid.. Ei tasu asja üle võimendada. Mõned vanamutid ei ole veel maailm. Pealegi - praegune asukoht meie vabadusvõitlejate monumendi kõrval tekitab ikka suuremat pahameelt just eestlaste seas. Kes meid kaitseb?
v
v.a. Valga Autobaas,kus on nüüd see Eesti Vabariik?/ 14. mai 2014, 11:00
Kas Erma Parkis,Ärmari lennuväljal. Radarijaamades, rootsimaistes pankades, soomlastele kuuluvatel põldudel ?
Vi hoopis Ivangorodis ,Brüsselis ja Penzas ?
p
PRONKSJKUNNI äraviimine oli Onia vabaduse/ 14. mai 2014, 10:57
demonstreerimine nagu nüüd relvastatud jänkide vastuvõtmine Maarjamaale.
Pole miskit hullu. Oleme harjunud piiratud väekontingentidega ja nende poolt kehtestatud korraga. See loomulik asi.
a
Aga/ 14. mai 2014, 10:57
Prantsusmaa selle eest tegutseb targalt ja teenib sõjalaevadelt megasumma.EU tervikuna aga kaotab sanktsioonidega veelgi rohkem.
c
commune de la / 14. mai 2014, 11:57
Aga prantslased on ju teada-tuntud punasabarakud, kes kommunismi idealiseerivad. Kui on paks kõht ja asumaad, siis võib ju ajuti sellist tsirkust teha, aga jätkusuutlik see pole.
v
viplala/ 14. mai 2014, 10:57
Kui poleks teisaldatud, poleks võibolla ka Eesti riiki enam. Vähemalt "kõik meie" tegelased said aru, et päris nii see ka ei ole. "Meie" ning "venemaa" ei ole sarnased nagu "maailm" ja "rahu". Nendele, kes vene keelt ei oska: vene keeles on "maailm" ja "rahu" üks see sama sõna - mir.
Nii et võta kinni, mida mõeldakse, kui öeldakse me tahame "mir". Võibolla siit hakkavadki probleemid? Ühed ütlevad otse, et tahavad "mir", aga teised saavad aru, et tahetakse "mir". :)
Õnneks on meil enamus ikka normaalse mõtlemisega, olenemata rahvusest, usust, nahavärvist!
Raskemates tingimustes on alati midagi uut loodud. Kui kõik on väga hästi, minnakse ajapikku laisaks ning kukkumine tuleb kõrgemalt ja see on loomulikult ju valusam.
m
Mõtlik/ 14. mai 2014, 10:49
Vähi võib selle sõduri oma voodisse panna! Väärtus missugune!
a
aespa/ 14. mai 2014, 10:40
Vähk on ikka tagurlik! Ei oleks vaja olnud käituda Tõnismäel provokatiivselt, oleks sõdur olnud siiani Tõnismäel.

k
krabi/ 14. mai 2014, 10:40
kui palju sina Eesti riigile kahju tegid,kui koonderakond võimul oli?
Alles hiljuti need jäänukid igasugu seppade näol veel tegutsesid.
Oksele ajab, kui sellest mehest midagi kuuled jälle.
p
pronkssödur/ 14. mai 2014, 10:37
Tore,et pronkssödur on tehtud Eestimaa Suure Olympiavöitja Kristjan Palusalu järgi ! Tore on ka see,et Eestimaa venekeelsed austavad ja armastavad Kristjan Palusalu ja viivad lilli ja pärgi tema järgi tehtud pronkssödurile ! Veelkord suur-suur aitäh neile selle eest !
l
Lible/ 14. mai 2014, 10:36
Nii peaks olema ....
Pronkssõdur: Tiit Vähi hind oli Eestile oli 8 miljardit krooni aastas......
Kahju, ikkagi 8 milli pole Vähi taskus....., vaene mees.....
a
Alar1/ 14. mai 2014, 10:34
Kas Vähi on Keskerakonda astunud? Räägib küll, nagu Putin! Keegi ei tea veel, kui kalliks oleks Eestile läinud Aljoša jätmine Putini-meelsete venelaste jooma- ja kogunemiskohaks.
v
vv/ 14. mai 2014, 10:33
Kas Vähi arveldab veel kroonides? Kas Vähi ei tea, et 2007-2010 oli ülemaailmne majanduskriis?
Vähi omastas peaministrina märkimisväärse varanduse ja asetas ennast ka Eesti riigist väljapoole!
Sillamäe vabamajandustsoon, on Vähile kuuluv piirkond, kes eesti riigile pennigi makse ei maksa!
Millega see Eesti riik siis kaotas?
u
Ursula/ 14. mai 2014, 10:57
Nõus. See ei ole normaalne, et meil Eestis on kõrgeid riigiametnikke, kes ametist lahkudes üleöö ülirikkaks saavad. Kui inimene on saanud päranduse, siis muidugi vabandan.
m
merike/ 14. mai 2014, 16:25
Moskva tegi talle päranduse .
a
arvaja/ 14. mai 2014, 10:31
Tänu kaubatransiidi vähenemisele jätkub raudteel rohkem ruumi reisirongidele, Miks ei võiks Tallinna ja Rakvere vahel kurseerida kümme paari ronge päevas - nii Elroni, GoRaili kui Edelaraudtee omasid? Aga kui see pronkskujuke tõesti Eesti suhted Venemaaga ära rikkus, siis võiks ta ju Tõnismäele tagasi vedada. Mälestusmärgi endine asukoht on ilmselt meelega puhtaks jäetud, 7 aasta jooksul pole sinna midagi ehitatud.
v
Valga Autobaas/ 14. mai 2014, 10:29
Pronksjunni äraviimine oli TEGELIK Eesti iseseisvumine , sest tehti selgeks vene natsidele et EI OLE ENSV jätk vaid tõüeline Eesti Vabariik . Edgar Savisaare riigipöörde katse kukkus läbi ! Mida Edgar ja kreml siis plaanisid , seda saate praegu näha Ukrainas . Õnneks oli Ansip mees õigel kohal ja tänu temale me arveldame praegu eurodes , mitte vene rublades . Aga ega Edgar ei maga , 2015 Riigikogu valimistel proovib uuesti Eesti Vabariiki hävitada .
b
blaa, blaa..../ 14. mai 2014, 10:28
huvitav palju eesti riik sellega kaotas, et vähi kunagi peaminister oli? silmeti ärastas endale, see nagu nähtav tegu, aga millega ta veel "hakkama on saanud"? ;)

r
rikas riik peab omale lubama.Aga millal on / 14. mai 2014, 10:27
kommunistid raha lugenud ,eriti veel teioste raha. Ja pealegi oli tegu selle Punaarmeest plehku pannud maadlejaga .Eestlased vihkavad selliseid jooksikuid . Palusalu oli veel siuke mees,et tegi Olümpia ajal saksa meeste seljad prügiseks ja võttis nendele ettenähtud olümpiavõitja medalid omale.
Eestlased oskavad omas kuulsatest inimestest lugu pidada,vat kui kaunis on sõim Veerpalu,Smiguni,Salumäe jas teiste aadressil.
m
maali/ 14. mai 2014, 10:26
ja mis arvaja see veel on, hoidku parem suu kinni kui midagi tarka ei ole öelda
k
kui ta oleks/ 14. mai 2014, 10:26
sinna jäetud oleks eesti riik võib olla juba läinud
j
Jah!/ 14. mai 2014, 10:24
Eks omariiklusel on mingi hind kindlasti. Vähi kui vana kommunist seda niikuinii ei mōista.
j
Jama jutt/ 14. mai 2014, 10:23
Venemaa on korduvalt deklareerinud enne ja pärast pronksmehe teisaldamist, et transiit tuleb Baltikumi sadamatest suunata Vene sadamatesse. Ei maksa luua mingeid illusioone, et pronksmehele pai tegemise eest ja Venemaa eest maani kummardamise eest, sealt mingeid sooduslepinguid tulema hakkab. Mida rohkem oma majandust deversifitseerida suudame, seda parem. Vene transiidi liialt suur osakaal SKP's on väga suur risk
v
Vanasõna/ 14. mai 2014, 10:23
Kisab ikka see, kelle king pigistab
v
Valesti laulab see lind/ 14. mai 2014, 10:23
Vähil ei ole vaja tagant järele haukuda Andsipit kui ise oli kohal ja sellise asjaga hakkama ei saanud,siis nyyd nokk kinni.
v
Vaene/ 14. mai 2014, 10:22

o
odavalt pääsesime/ 14. mai 2014, 10:22
Vaadates, mis Ukrainas toimub, siis odavalt pääsesime.
h
Habe/ 14. mai 2014, 10:19
Mina ei kaotanud midagi....,aga Vähja Tiit kindlasti kõvaste.....
s
Söö putru kloun/ 14. mai 2014, 10:19
Ja vii parem lilli vabadusvõitleja hauale.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee