Eesti uudised

TV3 VIDEO: koolipoiss avastas, et Hesburgeri mängu on kaotus sisse kodeeritud

Toimetas Geidi Raud, 12. mai 2014, 20:26

48 KOMMENTAARI

n
nuffenzo/ 19. detsember 2016, 14:32
jee see on juba boom esportsi mängija zicdamasta
t
tarbijamängud/ 13. mai 2014, 12:47
segan vahele siin. tarbijamängud on ühe eesmärgiga- tarbimise suurendamine. Mitte asjade kinkimine või võitude loosimine. See "iga 3 kork võidab", bitch please.. ei ole mingit v~imalust majaväliselt kontrollida et see peab paika. Kunagi olid mänguautomaadid mehhaanilised ja ka neile oli sisse ehitatud lubatud võitude määraja (keeruline aga oli). Elektroonilised mängud ja mis hullem virituaalmängud on puhtalt algoritmidega paika pandud. Pidage meeles kuldset mängureeglit: PANK VÕIDAB.. ALATI. Hakkad mängima, saad paar hädist võitu ja siis lüpstakse sind tühjaks. See konkreetne mäng on laigi-lõks ja andmebaasi suurendamine. Kõik.. ei midagi muud. Iga teine kärnas teismeline täidab ankeedi ja laigib nii kuis jaksab, et saaks ka korra ennast lolliks teha.. Ettevõttele jookseb klientuuri nagu muda serveritesse. Sealt edasi teeb juba mail-proge "isiklike" pakkumisi kõikidele lollidele nöörisikutajatele. Marketing, baby..
g
gg/ 13. mai 2014, 11:45
Tarbijakaitseamet võiks Bingo lotot ka uurida.Mulle tundub,et seal käib üks haige sahmerdamine juba aastaid.Mis jaburus see on,et keset pallide loosimist minnakse pausile?Nüüd olid veel eriti kavalad mixisid jõekalda saate ka vahele,et lihtsam oleks asjatada.
M
.../ 13. mai 2014, 13:09
Montaaz on vaja usutavalt kokku viia.
e
Erik/ 14. mai 2014, 22:54
See on enne filmitud ju, video salvestused tehakse nädal enne nende kajastamist, tean sest olen isegi stuudios käinud(kohapel võistlemas) ja kutsuti nädal enne seda salvestustele.
e
ell/ 13. mai 2014, 10:34
Tubli Vasiili,
Kui ei saa Cheat Enginega , saab millegi muuga ...
l
landlord/ 13. mai 2014, 09:48
Hesburger ehitab endale kliendiandmebaasi selle "mänguga". Kõigepealt küsitakse ju kliendiandmeid! :D
l
Leo Kalme/ 13. mai 2014, 09:41
Oleks tore näha kui inimesed kasutaksid enda potentsiaali kuidagi kasulikult. Mitte hesburgeri mänge lahates.
Igastahes, armas.
S
:)/ 13. mai 2014, 22:36
Sa oled ikka päris loll
u
Urjuk/ 17. mai 2014, 18:28
Mida vingud?
Kui Sa kogemata artiklit lugesid, siis äkki nägid seal, et kõnesoleva tarbijamängu koodi hakkas lahkama koolipoiss.
See, et koolipoiss on omale midagi hobi korras selgeks tegemas või teinud ning selle asemel ei oleskle kuskil kaubanduskeskuses on igati tervitatav.
Tänaste noorte arvutikasutajate seas ei ole enam eriti popp mingi programmi koodi vastu huvi tundmine. Nüüd vaadatakse ainult seda, mida see või teine asi, ese või programm teha oskab, mitte seda, kuidas see tehtud on.
Näitena võin tuua olukorra, kus tüdruk palus oma poisil pilt (betoon paneel) seinale riputada sarnaselt teisega. Tüdruk pakkus ka oma isa tööriistu ja vahendeid. Poisi ainuke reaktsioon oli, et selleks tuleb tellida kuskilt firmast mingi töömees, kes oskab kuigi kõik oli olemas selleks, et see pisike töökene ära teha. Ja tüdruk võttis siis ise kätte ja tegi ära.
Tean veel seda, et sel poisil enam sinna uksetaha asja polnud.
v
vanaema/ 13. mai 2014, 09:27
Järjekordselt veendusin, et kõik, mis on seotud arvutiga, on vähe usutav. Kõik tulemused on ammu sisse programeeritud.
p
Pohlad/ 13. mai 2014, 09:22
Mu meelest Vasja üritas seda mängu hoopis ära petta ja kindel võit välja oma häkkimisega saada, aga ei õnnestunud, kuna ega seal ka lollid pole ja kaitse peal selliste eest.
Mina võitsin aiakompl. mitu päeva tagasi!

l
Lible/ 13. mai 2014, 09:20
Kampaania- loterii pudelid tuleb ära märgistada etiketiga, etiketil, et see ja see pudel võtab osa loteriist, siis tean, kas valida loterii-pudelit või mitte( s.t.vanemat, seiskunud limonaadi.....)
Võit jäägu ikka endiselt korgi alla!
Ainult nii on loterii läbinähtav!
m
margus/ 13. mai 2014, 08:55
ah ,et juba aastaid inimesi lollitanud !!!!!
e
elines/ 13. mai 2014, 08:00
nyyd tuleb vöite robintaga. ja asi mätsitakse ilusti kinni
l
Lible/ 13. mai 2014, 07:04
To EI IMESTA! Kaebled siin limonaadi-loteriist... Õige püant on selles, et tehase laod on toodangut, ka kauplused, täis...... Nüüd luulutatakse välja loteriii! Ja mis tehakse, müüakse esimesena vana kaup maha aga loterii on välja kuulutataud, toimib..... Selleks ajaks kui loteriil on lõpp....., tuuakse esimesed potentsiaalsed võidupudelid alles lattu, poodi, kui loterii läbi, siis alles hakatakse neid müüma........ Nii käib asi! Pool aastat pärast loteriid võid vabalt osta võidupudeleid.......
Jõudu võijatele!
t
Troll/ 14. mai 2014, 22:58
Aga selle võidu korgi teemaga on see, et ned suht käivad iga aasta, kui tõesti tulevad paar kuud pärast seda kampaaniat need võidu korgid ja sa oled võitnud neid juba robinal siis on mõtekam need alles hoida, järgmine aasta saab ju uuesti, korkide värvid ju ei muutu, pudeli sedelite disain võibolla aga korgid alati samad, seega alati on võimalik ka neid petta, hoiad lihtsalt võidkorgid uue kampaaniani alles ja pärast lähed teed poe tühjaks :D
v
võitja/ 13. mai 2014, 05:02
Koolipoiss avastas, Hesburgeri mängu abil , et ta on kaotajaks loodud.
m
muud midagi/ 13. mai 2014, 02:28
k
kiku/ 13. mai 2014, 01:13
teate ise pärast hessis töötamist üldse ei imesta.. olen mõelnud ikka, et peaks mõneks eksperimenteerijaks minema lehte suurtesse kaubaduskeskustesse, selveris ja hesburgeris nähtu oli küll inetu :)
t
tubli/ 13. mai 2014, 00:35

k
Klaabu/ 13. mai 2014, 00:18
Ei ütleks, et kaotus on mängu sissekodeeritud. See, et loosimine toimub juba enne mängu laadimist, ei tähenda kohe halbu kavatsusi. Samamoodi võinuks asi üles ehitatud olla selliselt, et nööri tõmbamisel saadetakse serverisse päring ning sealt tuleks sama, eelnevalt loositud vastus. Nende mängude puhul on suhteliselt võimatu tuvastada, kas loosimist viiakse läbi ausalt. Tarbijakaitse tädi võib ju vaatlema kutsuda, kuid adekvaatset pilti asjast ta kindlasti ei saa. Kahtlane on muidugi see, et võitjaid nii vähe on - ju on siis mingi koefitsient vastavalt määratud. Või siis lähevadki auhinnad järjest lehma-lelle-poegadele, ei tea. Aga mis siin ikka - pettus või mitte - kes on seni mängind, mängivad ikka edasi.
m
möhh/ 12. mai 2014, 23:28
Hästi tehtud, et keegi selle pettuse avastas ja veel väljagi ytles...
s
serjoga/ 12. mai 2014, 22:47
Ole rahulik Sasha - ka Viking lotosse ja teistesse lotodesse on kaotus sisse kodeeritud.
s
Samuti .../ 12. mai 2014, 22:42
..on kodeeritud ka lotomasinad. Miks tuleb muidu nagu ette kirjutatult enam-vähem ühesuguguseid võite? Nagu kasiinoski. Seni, kui lotot mängitakse, jookseb papp kindlat ja alati ainult ü-h-t-e auku......ja lolle, kes pileteid ostavad, jagub ikka kuhjaga.
a
ahahahaaa/ 12. mai 2014, 22:10
nii on paljud igasugused mängud. ka eesti lotot ei usu enam ammu
p
postitaja/ 12. mai 2014, 21:51
KAS MITTE SARNANE MÄNG POLE POST24 PAKIAUTOMAATIDEL, kus vali ja vali neid välju, aga hetk KUNA võidad, on jaotatud terve päeva peale ära, ei ole suvaline võit, sest võidud tekivad võrdselt päeva peale, mis pole võimalik, kui mängijaid on palju. kunagi pole olnud hetke, et päeva võidud lähevad välja poole päeva peal
e
ei imesta/ 12. mai 2014, 21:49
eestis saab igal pool petta, kahjuks. näiteks kellukese limonaadi kampaania iga 3. võidab!, meil on töö juures avatud üle 150 pudeli ja võite on täpselt 9 :D
loomulikult öeldi ettevõttest, et juhuse asi, on, on :D
kindel on see, et iga viieteistkümnes ka ei võida, millest me räägime siin. aga kasum pettusega missugune. häbi!
m
mauu/ 12. mai 2014, 23:15
Limonaadi pudelitel on tõesti juhus. Tean kuna ise ostsin 2 pudelit. Mõlemaga võitis. Ühe korgiga sain jälle uue teisega mitte. Siiani veel üks kork alles..pole uut pudelit võtnud.
Seega õnnemäng tõesti. Edu!!
m
12. mai 2014, 23:33
ma kunagi aastate eest ostsin kümme pudelit õlut ja neist 7-8 korgi all oli uus pudel. pead lihtsalt õige poe leidma :)
k
keku/ 13. mai 2014, 01:10
Mul mängib ema ja laps sellega, võidavad suht iga 2 pudeli tagant, rekord oli 6st pudelist 5 võitu.
k
keku/ 13. mai 2014, 01:10
Mul mängib ema ja laps sellega, võidavad suht iga 2 pudeli tagant, rekord oli 6st pudelist 5 võitu.
a
asda/ 13. mai 2014, 01:48
Minu laps ostis 1 pudeli ja selle korgis oli võit, l
sai uue pudeli ja ka selle all oli võit
seega 3 pudelit järjest
k
Kollane vihmauss/ 13. mai 2014, 16:09
Ütleks, et juhuse tahtel said poodi, kust said ostetud Sinu töö juurde limonaadid, just need ilma võiduta limonaadid. Mul eelmisel nädalal just juhtus, et noorim poeg sai ühe pudeli hinna eest 6 pudelit kokku - ostetud limonaadi all oli võit ja iga järgneva all ka, kuniks siis viimane, 6. pudel oli võiduta. Comarketist kokku 5 võidupudelit ja see viimane, ilma võiduta, Selverist.
p
Proua/ 12. mai 2014, 21:39
Väga tubli noormees olete, Aleksander! Aitäh teile ja palju edu teile, noor inimene!
t
Teet/ 12. mai 2014, 23:18

v
Vöitja/ 12. mai 2014, 21:10
Mis te virisete ise ei tea essugi asjast.
Minu poolt on juba friskarsi vöit käes olemas.
p
pane pilt üles/ 13. mai 2014, 13:46
o
12. mai 2014, 21:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aa/ 12. mai 2014, 21:17
kuidas riik sellega seotud on?
j
12. mai 2014, 21:29
just, mis riik siia puutub? pigem teevad tünga ju kasumiahned soomlased, kelle firma see on
m
mmm/ 12. mai 2014, 20:54
oda, kuida ta php koodi kätte saab sealt?
n
nnn/ 12. mai 2014, 21:06
chromega saad lihtsalt "source" vaadata. f12
k
kala/ 12. mai 2014, 21:10
Mis seos on lehe sourcel ja php koodil? Kui see välja arvata, et üks genereerib teise.
m
mmm/ 12. mai 2014, 21:45
Oeh, php kood jookseb serveris ja brauserini jõuab selle väljund, ehk siis html, css, js, xml, mida tahes. Koodi ennast ei peaks näha olema. See F12 Chromes näitab koodi töö tulemust mitte koodi ennast.
t
tyyp/ 12. mai 2014, 23:52
Kuna see on Flashi mäng, siis mängu kood on nagunii juba "virtuaalmasinas" olemas väljundina. Vaja lihtsalt see Flash alla laadida miski net downloaderiga ja hiljem mõne appiga Flashi töömehhanism kätte saada.
m
mmm/ 13. mai 2014, 00:34
kõik, mida sellisel viisil saab, ongi flashi kood. teeks endale selgeks, mis on client-side ja mis server-side, ah?
k
Kristel/ 12. mai 2014, 20:52
Ikka peavad inimesi lolliks tegema !
n
12. mai 2014, 20:48
No on nässakad ikka küll :D Kogume lihtsalt infi ja müüme edasi pärast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee