Eesti uudised

Vaesusega võitlev noor ema: ainus sissetulek on invaliidsuspension

Karoliina Vasli, 21. aprill 2014, 07:00

139 KOMMENTAARI

t
tt/ 30. aprill 2014, 23:55
Väga tore ja just seda longuspäi venda tuleks aidata
v
Vinn Diisel/ 30. aprill 2014, 12:58
Ma ei tea,miks ma seda kommentariumi jälgin aga..... kuulge INIMESED...!!! Katsuge nüüd säilitada kaine mõistus ja olge hetkekski inimesed selle sõna otseses mõttes.!!! Kas invaliidist inimesel on keelatud olla lõbus ja naeratada!!!????? Need mõned hetked võibolla ongi temajaoks väga olulised kui saab kusagil käija olla. Kas selles on midagi halba. Noor inimene,kes on paljustki pidanud loobuma ei peaks olema õelutsemise ja sitaga loopimise verstapost. Ta ei ole ju minuteda kusagil avalikult abi palunud ja siinkommijatelt seda ilmselgelt ealeski ei tule. Või ma eksin.!!?? Mind just vastupidi võlubki see,et inimene kellel ei ole kõiki võimalusi,suudab naeratada ja mitte vinguda. !! Teil siin enamusel kõik korras aga vingute nii,et saa või mürgitus. Jätke inimene rahule ja tegelege oma asjadega,ei ole vaja oletada ja välja mõelda mõttetuid võimalusi,mida ta peaks tegema. Veelkord kui ei ole südant aidata ja inimlikul moel kaasa mõelda,siis ei ole vaja ka lonti põristada. Lihtne ju.!!!
Ja ma ikkagi ei mõista,kas sellel inimesel tänu oma invaliidsusele on keelatud lõbutseda,omada sõpu,käija bubis,näha kena välja ,jne.!!!!!!!?????? Keegi ei küsi ju Teilt kallid tatipritsid midagi,olge normaalsed ja hoidke näpud muu nn. kasumlikuma tegevuse jaoks.!!!
m
Muidugi/ 29. aprill 2014, 09:54
Kui sa nii mures oled, siis mine vanadekodusse vanureid hooldama, nemad vajavad rohkem hoolt ja abi
k
kellegi arvates/ 28. aprill 2014, 21:08
on inimeste murelikud ja väga tõsised arvamuste avaldused siin kommentaariumis - show? Veider suhtumine ellu...Või hoopis ülbe suhtumine inimestesse, kes oma arvamusi avaldavad? Kes te ise olete, et inimlikud mured teile tunduvad - nagu kirjutate - show?
v
Veel/ 28. aprill 2014, 18:54
Miinuseid laduda on selle seltskonna hobi, arvamus neist on sellega veel madalam...
t
To to jaaaaa/ 28. aprill 2014, 18:51
Olen ka invaliid, aga tõepoolest ei leia vajadust mööda ilma kaeblemas käia kui vaene ma olen. See naine võiks inimlikkust näidata tõeliste abivajajate suhtes ja lõpetada see naeruväärselt läbinähtav show koos oma sõbrannadega siin kommentaariumis.
t
To Jaaaaaa / 28. aprill 2014, 16:47
Võiks ikka elementaarse inimlikkuse säilitada. Noor inimene peab elama invaliidina selgroomurruga ja mõnel on veel kade meel, kui selline inimene julgeb mõnel elu hetkel naeratada! Paistab hoopis, et "Jaaaaaa" ise on parajasti baarist tulnud ja parem oleks, kui ta oma loomulikku keskkonda - see on baari või kõrtsi - tagasi läheks. Võiksid häbeneda oma õelust. Või makstakse sulle selle eest palka?
j
Jaaaaaa/ 28. aprill 2014, 15:34
Pidevad valud takistavad õppimist aga üritusel oli lai naeratus näos. Võta oma sõbrannad, kes siin enamuse kaasakarjujatest ja plusside ladujatest moodustavad ja minge parem baari lõbutsema. See peaks teil selgeks õpitud amet olema. Iga päev sõbrannadele ja endale plusse panna siin on ju naeruväärne ja palka ka keegi selle eest ei maksa... Või maksab?

t
to pp/ 28. aprill 2014, 12:22
Soovitad, et Chris mingu kooli - iseenesest ilus soovitus, aga kas sa ei arva, et pidevad valud takistavad ka õppimist ? Ja ei suuda õieti mingit järjepidevat tööd teha valudes inimene, ka siis mitte, kui on õpitud n.n. "kerge eriala". Ega ei istu pidevate valudega kuskil laua taga tunde järjest - see poleks kahjuks kindlasti võimalik. Ja kas arvad, et keegi annakski talle sellise töö, kui tervedki lahkuvad Eestist tööotsingutele, kuna tööpuudus siin on nii kohutav? Ka paljud kõrgema haridusega inimesed on meie riigis tööta ja ei leia seda otsideski - isiklik valus kogemus. Nii et ilus soovitus, aga kahjuks vist teostamatu. Usun, et piisav töö invaliidist noorele emale on siiski poja kasvatamine ja toime tulek oma valude ja eluga. Riik võiks loomulikult rohkem toetada suurt vaeste inimeste hulka, mis ta ise tekitanud on, et nad inimväärselt elada saaksid - nagu arenenud Euroopa Liidu riikides.
p
pp/ 28. aprill 2014, 09:44
Noor inimene, kasuta võimalust ja mine KOOLI, mitte vähetasustatud ja raskele füüsilisele tööle. Kasuta ära oma aeg ja õpi eriala, mis ka sisse tooks, ära oota, et riik hakkaks rohkem toetusi maksma. Ise peab olema tark.
v
Vinn Diisel/ 27. aprill 2014, 22:42
Nii ja nüüd faktidest. !!!! Tähelepanu tatipritsijad ja muidu õelutsejad.!!!!!
Sain Chrissiga kokku ja vestlesime päris pikalt,kunstküüned puudusid ja juuksed olid täiesti samasugused nagu pildil,seega ei saa mingist soengust rääkida inimene tuli hommikul täiesti juhuslikult mu helistamisepeale välja.
Nüüd neile kellele meeldib lause: Mine tööle.!!!! See tütarlaps näeb päris palju vaeva,et kõndida ja seista,rääkimata tasakaalu häiretest,mis mulle tundusid päris tihedad. Kõigele vaatamata on ta asjalik ja tore inimene ja suhtleja.!!!!! Lõpetage see masendav sitaga loopimine,ta on oma eluga rahul ja ei ole ju kellegilt midagi lununud ega avalikult pisar silmas abi palunud. !! Kui kaastunnet ei jätku siis võiks nagu ma ennegi ütlesin parem vait olla.!!! Crissile ja pojale ilusat ilma ja päikest.!!!
m
Mari Cchrisile/ 27. aprill 2014, 09:24
Enamik kommenteerijaid on ju Sinu poolt. Mürgipritsijatest ära tee väljagi. Mõni lihtsalt on loodud haiglaselt õelaks, tunneme neile kaasa, nad ka omamoodi õnnetud, sest kogu aeg on haiglane vajadus kaasinimest närida. Olen ka Sinu saatusekaaslane ja loodan, et meiegi elame veel! Päikest Sulle ja Su pojakesele!
c
Chris. Olen pildil./ 26. aprill 2014, 23:54
Jätan siia oma meili-aadressi, neile kes palusid. Palun mürki pritsijatel mu postkasti määrida.
Maumauu@hot.ee
s
26. aprill 2014, 12:54
Suitsu jaoks raha ikka jagub...
m
Muidugi/ 26. aprill 2014, 12:50
Mina tean invaliidi, kes sellistele üritusele ei jõua. Palun lõpeta sellised õigustused, mis ajavad südame pahaks. Ilusat suve ja päevitamist solariumis või rannas!
j
Ja/ 26. aprill 2014, 09:40
Siin kommentaariumis enda õigustamine ei tekita talle ka mingeid füüsilisi piinu. Arvuti töö sobib sulle, nii et mine ja otsi omale töö.

p
24. aprill 2014, 15:44
Päris nõme on siin õelutsejate kommentaare lugeda, ilmse
m
23. aprill 2014, 23:29
Miks Sa oma Fb kaupluse kinni panid... see ju ka mingi sissetulek. Milleks rääkida, et ainus sissetulek on invaliidsuspension kui see seda pole? Sa oled ainus invaliid, kes piltidel ei näe välja, et tal üldse midagi viga oleks. Tavaliselt need Sinu "kaelastsaadik halvatud" inimesed pole võimelised niimoodi pildil poosetama. Ka ratastoolis olevad inimesed mitte. Aga ole tubli edasi. Päikes ja parimat suve sullegi.
o
on jh / 23. aprill 2014, 22:52
Eks 10aastaga olen kohanenud ja võimalikult valutu viisi leida. Ja palun ära ilgu kui ei tea millist valu ma kannatama pean oma seljaga. Aga kõige kiuste suudan end ise pesta, juukseid värvida ja isegi nõud ei jää pesemata, selleks on vannitoas tool, kuna puudub tasakaal ja põrand libe. valudega olen harjunud elama, sest aeg veedetud taastusravil kunagi on teinud mind õeluse priiks ja mitte hukkamõistavaks inimeseks. Kas te teate kui rõõmsad ja toredad on inimesed kes kaelastsaati halvatud ja aheltatud ratastooli????? mina tean. See, et nad nö. tervete seas ringi ei liigu ei tähenda et neid ei ole ....Te ei kujuta ette palju neid on...nad on väga kenad tüdrukud ja väga nägusad poisid. Tööle??? Miinimumpalga eest end veelrohkem tapma, et mu poeg mind 10 aastapärast hooldama peaks ja oma elu pooleli jätaks või ??? Jäägem ikka inimlikuks ja õelus ei vii kuhugi, märgake inimesi, kõik ei ole lati nii nagu pealt paistab, sisu võib üllatav olla:) Päikest ja ilusat suve ootust kõigile, loodan , et see tuleb teil parim suvi üldse !!!
Chris.
a
Ai kurjam../ 23. aprill 2014, 16:54
Värvib ise endal kodus juukseid??????????? Omal juukseid värvida ja loputada on ikka paras katsumus seljahaigele.
l
leellooo/ 23. aprill 2014, 16:31
Nagu näha vanasõna, Eestlase meelispala teine eestlane. Siit kommentaaridest loeb välja et neid ekraani lugejaid palju, kellel oma elu nii ära nürind et hakkame küüntest juttu tegema :-D Tubli Eestlane on see kes ennast prügikasti ei viska.
l
leellooo/ 23. aprill 2014, 16:31
Nagu näha vanasõna, Eestlase meelispala teine eestlane. Siit kommentaaridest loeb välja et neid ekraani lugejaid palju, kellel oma elu nii ära nürind et hakkame küüntest juttu tegema :-D Tubli Eestlane on see kes ennast prügikasti ei viska.
k
Kaugemalt/ 23. aprill 2014, 00:31
Eestisse on kiiremas korras vaja mujal Euroopas tegutsevat liikumist Foodsharing. Selle läbi ei visata poodides, saiaärides, restoranides, turgudel toitu minenma, vaid igaüks vöib sellele järele minna, kes vaid soovib. Sellise vaesuse juures nagu seda Eestis on, oleks see hädavajalik, et kuidagigi sel raskel ajal olukorda leevendada. Liikumine ruulib Saksamaal, Austrias.
7
7-lapse ema to:to: 7-lapse ema / 13:12, 21. apr 2014 / 22. aprill 2014, 19:44

m
meelis/ 22. aprill 2014, 19:03
Soomes näiteks on nii sugused üritused tavalised.Nii et ei ole see soome elu ka nii mesi.Seda näitab ka tösiasi et kui palju käib poes soomlasi kuu löppus valla paberiga mis vöimaltab poest toitu osta.Neid on mitmeid väärtuses on 50-150 eu.Selle paberi eest ei sa osta tubakat ja ölut.ÄRGE nüüd puhuge et need on eestlased, siin ei ela eestlasi peale minu ja minul on töö
l
Ly/ 22. aprill 2014, 18:11
Saan aru et naine on invaliid, aga kui ta on võimeline ringi liikuma ja üritustel käima siis ometigi oleks ta võimeline ka mingit tööd tegema, kui mitte füüsilist siis midagi laua taga või arvuti taga, midagi ometigi leiaks. Siin on muidugi süü riigil ja ühiskonnal ka, et puudega või vigastustega inimestel on raske tööd leida aga kindlasti mingit tööd oleks ta ju suuteline tegema.
s
Soovitus!/ 22. aprill 2014, 14:38
Ma soovitaks Chrisil kirjutada Taavi Rõivasele ja küsida mis ta teeb valesti,et ta peab peale nii tõsist traumat (mis annab kogu elu tunda )elama raskustes kus kasvab poeg saab järeldada elust ainult ühte,et koos kannatades oleme tugevad!
i
invaliid to JUHANile/ 22. aprill 2014, 12:09
Ka peale arvuti ning käsitöö on tegevusi, mida kodus istudeski teha saab. Kui vaid tahtmist ning pealehakkamist on. Vaja otsida ning pea tööle panna, sest koju kätte seda keegi ei too. Tuleb ise initsiatiivi ilmutada. Ma ei näe fotol ei ratastooli, tugiraami, karke ega keppe. (mina ise näiteks ilma nendeta liikuda ei saa) See proua näib üsna vabalt ringi liikuvat ning tassib ilmselt ka toekad abipakidki ise käe otsas koju. (mina ise näiteks poodi ei pääse, vajan abi). Seega - proual võimalusi üht-teist teha just nagu oleks. Ning tõepoolest, miks ei nõua ta oma poja isalt alimente, kui too seda ise maksta ei taipa? Olekski kena lisakopikas olemas!
b
Boikott/ 22. aprill 2014, 11:57
Teen ettepaneku, et mitte keegi enam ajakirjanikele intervjuusid ei anna. Mitte kunagi ja mitte ühelegi. Isegi, kui ajakirjanik mesimaguse näoga ilmsüütult hinge poeb. Sest mistahes artikkel kutsub esile psüholoogilise sõja ning kommentaariumis ei jõuta eales võidukale selgusele, kes meist ikka see kõige vaesem, kõige õigemini elav ja kõige targem on!
k
Ka invaliid/ 22. aprill 2014, 11:42
Vaesed on meie maal need, kes pole töövõimelised. 76 eurot/kuus on RIIGI POOLT ETTE NÄHTUD TOIMETULEMISRAHA inimese kohta kuus!!! Siinjuures oleks vaesuspiirist rääkimine üleliigne!
1
1+2/ 22. aprill 2014, 09:41
Me olime ka vaesed ja ema kasvatas mind üksi. Ta küll käis tööl jne aga sai väikest palka ja kuulõpus oli ka külmkapp ikka pidevalt tühi. Tollel ajal ei jagatud toidupakke ega midagi. Vanaema saatis vahepeal lihakraami ja mõned rublad. Ema ka suitsetas ja kuu alguses käis juuksuris. Ma ei ole seda talle tegelikult kunagi pahaks pannud, sest see oli tal ainuke rõõm üleüldse sellel raskel ajal. Ei kujuta ette, kuidas ta üldse selle perioodi oleks muidu üle elanud. Lisaks sellele, et ta oli ema, oli ta ka noor naine ja isiksus omaette. Tobe on siin kriisata, et tõmba oma kulud nulli ja ela 100% lapsele, muidu pole oma invaliiditoetusi väärt!
e
Eksitav pealkiri/ 22. aprill 2014, 09:40

u
Uskumatu/ 22. aprill 2014, 09:38
Selline pealkiri, et pani lugema, kuid tänu viitavatele kommentaaridele läksid silmad siiski lahti! Tegu siis mingi toreda tibiga hoopis!
t
to jah../ 22. aprill 2014, 09:31
Kuskohast sa välja loed, et 10a tagasi selgroo murdis? Seal kirjas ju, et MÕNE AASTA EEST!
l
Leenu/ 22. aprill 2014, 09:15
Igaljuhul tunned ennast hästi ,kui saad käia juuksuris ennast värskendamas. Ka vaesel on see õigus.
j
jah,/ 22. aprill 2014, 08:23
sealt flirtic.ee portaalist tuleb välja, et raha ka suitsu ostmiseks...muidugi "tore", kui inimene oskab igasugu toetusi sebida. kirjutab, et 10 aastat tagasi vigastas end, aga kui suutis paar aastat peale seda vigastatud seljaga 9 kuud last kanda ja ilmale tuua, siis peaks ju olema võimalik mõni selline töö leida, mida teha saab. (need nn hoolitsetud juuksed ja fotod portaalides on loomulikult "maitse asi").
kahju, et inimeste maksuraha läheb sellistele toetuste maksmiseks. kui aga näiteks täiesti tavalise 2-lapselise pere laps, kelle ema näiteks lasteaias kasvataja ja ka isal ametis, kus palju ei maksta, vajab hambaklambreid, siis peavad vanemad pingutama, et raha leida, kuna haigekassal selleks raha ei ole ja lapsel ju töölkäivad vanemad olemas jne, jne.
m
Mina/ 22. aprill 2014, 01:15
arvan, et kui raha on vähe siis on ka 1euro suur raha! Küüned ja juuksed võib ju tasuta sõbranna teha, aga mitte igavesti, sest ka tema tahab oma töö eest raha saada. Materjal maksab ka midagi. Ja veel- ei panda neid juuksepikendusi ja kunstküüsi pikali vaid ikka istudes. Kui on selgroo vigastus.....istuda vähemalt tund? Loomulik ja hoolitsetud saab olla ka ilma, et iga kuu raisata raha ja aega juuksepikenduste, kunstküünte ja ehk isegi ripsmepikendustele. Aga abipaki võtame teenitult vastu. See on ju nagu vaatad paljusid abivajajaid "Kodutundest". Kas on reegel, et kui ei ole raha, siis peab elamine olema nagu seapesa. Nagu käed oleks koristamiseks otsast löödud!
v
VinnDiizel/ 21. aprill 2014, 23:59
Jäi lisamata ,vabandan..
lysty@hot.ee
v
VinnDiizel/ 21. aprill 2014, 23:56
Kui võimalik,ma paluks selle naisterahva era postkasti,ja oleksin nõus kindlasti aitama.
JA KUI SEDA SATUB LUGEMA VEEL MÕNI RASKUSTES OLEV SARNANE PERE,SIIS ANDKE TEADA.!
Kas me imet suudame teha...Vaevalt... Aga midagi ikka. Kirjutage oma murest ja vajadustest palun ja see ei ole häbiasi.! Ma tõesti palun.jääge oma soovides inimesteks.!
Parimat.!
m
Mia/ 21. aprill 2014, 23:27
Tahtsin alguses midagi krõbedamat öelda, aga siis lugesin artiklit ja mõtlesin järele, ning mis õigust või põhjust on mul tegelikult teise kallal õelutseda. Laps tundub puhas ja rõõmus. Kuigi mina kasvasin ka suhteliselt vaeselt, siis ema armastust jagus mulle alati rohkelt (mis on 100x rohkem väärt kui ükskõik mis materiaalne asi). Ja teisalt olin esimene meie peres, kes kõrgkooli läks ja tänu sellele ning kodunt kaasa saadud väärtushinnangutele, võin täna elada elu, millest minu vanemad vaid unistada oleksid saanud.

t
Teeline/ 21. aprill 2014, 23:26
To Iroonman. / 10:32, 21. apr 2014
Ei tea, kuidas riigiasutustes oli, aga sovhoositöölistel oli nii tulu- kui ka lastetusmaks olemas. Kolhoosides ei maksnud inimene riigile mingit maksu.
.
21. aprill 2014, 23:15
..ja ma ei saa aru, mis kunstküüntest te siin soiute? Täiesti tavalised omaküüned ju heledaks värvitud!
a
21. aprill 2014, 23:13
Appi, mis teil viga on :D ..kistakse nüüd inimese eraelu kõik letti?!? Inimene elab nii nagu oskab ju. Ega siis toetused jms ei ole selleks, et kuidagi ääri-veeri ära elada - leivakoorukesi närida, ja kaltsudes ringi lipata rasvaste juustega. Natuke siit ja natuke sealt ja saabki inimene endale ka üht, teist lubada. Küll on häda, kui hakkama ei saada ja on häda, kui saadakse :D Laps on söönud, arved makstud ja saab enda pealegi natuke kulutada. Ega see mingi A-sotsiaalide üritus ei olnud ju!
c
Chrisile/ 21. aprill 2014, 23:10
mulle meeldis, et enda kaitseks enda nime all kirjutasid. aga oma lapsele tegid kahjuks karuteene, kindlasti oleksid pidanud ütlema, et laps ei tohi jääda pildile.
ning ikkagi arvan, et mingit töökest saaksid teha küll, Sa pole ju voodihaige.
ning eesti keele õppimine ei teeks ka paha: materiaalne ja kelleLEGI. mitte kelleGILE. gi ja ki käivad ikka pärast käändelõppu. Sa ei ütle ju emagile ja isagile?
jõudu Sulle!
u
uskumatu ja üldse mitte õel, vaid õigust nõudev/ 21. aprill 2014, 23:04
haha, järjest paremaks läheb. oleks võinud madalamat profiili hoida enda siin õigustamise asemel. aga eks ta areneb. elu õpetab.
h
Hahaa, naera ribadeks. Invaliidist ärimutt./ 21. aprill 2014, 22:14
u
uskumatu ja üldse mitte õel, vaid õigust nõudev/ 21. aprill 2014, 22:01
kunstküüned tunneb juba kaugelt ära :D

e
ei mina usu/ 21. aprill 2014, 21:46
et see naine niiväga üksik on!
u
uskumatu ja üldse mitte õel, vaid õigust nõudev/ 21. aprill 2014, 21:32
aga kust need asjad tulevad, mida FB kaudu müüd?
u
uskumatu ja üldse mitte õel, vaid õigust nõudev/ 21. aprill 2014, 21:27
ei usu väga selle naise vaesust. võite siin väita, et kena hoolitsetud ... need pole niisama hoolitsetud küüned, vaid geelküüned, mis tahavad vähemalt kord kuus hooldust, mis pole sugugi odav. samamoodi juuksepikendused. ka sõbrannad ei tee elu lõpuni tasuta lõunaid.
m
21. aprill 2014, 20:28
mõni reffide poliitsegaste kamp ei jõua siin jälle ära valetada, kuidas tema "sandid" kõvasti tööd rabavad ! - ? unes ehk... kui ikka nii suured valud,et ei saa muud, kui nutta ja kannatada, siis - mis krdi tööd sa teed, ikka aon ajudeta kontingent olemas ! olen ka sant, aga enne olin rikas ja väga töökas, kui te mid veel näeks, ega ma siis oma varasemaid ehteid ja asju ei pea sandina vältima, ning, kui ei joo ega suitseta - on raha ka küüned ja juuksed korras hoida, kasvõi mu mees värvib, tütar, poegki, kõik oskavad ja on mul juukseid värvinud, lõiganud ka. pean töötut meestki üleval, enne koolitasin poegagi, sain ka hakkama aga - ütleme, et mis elu see on !
a
Anne/ 21. aprill 2014, 20:06
No selge...invaliididel on õigus hea välja näha ja almust nuruda aga tavainimesel mitte.Mina käin toöl,olen üksikema ja ei saa endale lubada kunstküüsi ja juuksevärvimist.Tahan ka toetust!
m
21. aprill 2014, 20:04
Ma käin tööl ja ei saa endale ka lubada sellist luksust nagu kunstküüned ja värvitud juuksed...tuleb välja,et kulutab raha mitte sinna,kus see esmavajalik
m
21. aprill 2014, 19:49
Mida te kirete siin ajukääbikutest eneseimetlejad ja tatipritsijad,kadedusest armatuur higine ja käed värisemas.
Ma olen väga kade, sest mul ei ole kõike seda, mis on üksikemadel,irw.
t
tups/ 21. aprill 2014, 18:56
kui lihtne on välise järgi hukka mõista :(. jJuuksed tunduvad soengus olevat ja küüned lakitud järelikult kulutab tohutuid summasid... Nendele kes enda järgi sellise järelduse tegid soovitaks rahulikult omad kulutused üle vaadata. Võibolla on asju mida pole vaja või mida saaks odavamalt. Aga jah seljavigastused on ühed sellised asjad, kus näiliselt tundub kõik tibens tobens olevat aga tegelikult kõnnibki inimene pidevalt ringi valu foonil ja magamata. Tean seda ise küllaltki hästi ja mul on suhteliselt kerge seljaprobleem aga ikkagi on päris palju töökohti, mis minu puhul on välistatud. Pikalt jalgadel ei seisa, raskusi ei tõsta, sundasendist ei haka parem rääkimagi. Mida siis veel rääkida inimesest, kellel on olnud selgroomurd. Tundub, et ega need kellel sellist teemaga isiklikku kokkupuudet ei ole olnud väga aru ei saa kuidas on võimalik, et täiesti terve välimusega inimene ei saa rasket asja tõsta või pikalt ühe kohapeal seista. Üheltpoolt on see väga hea - näitab, et inimestel ei ole õnneks suuremaid tervise probleeme olnud teiselt poolt tasuks ikkagi üritada natukenegi püüda maailma vaadata laiemalt kui läbi enda ninaotsa. Chrisilie aga jõudu!

s
semjon/ 21. aprill 2014, 18:23
Keegi kirjutas,et N-liidu ajal keegi ei käinud prügikaste sorteerimas.Tal on jumala öigus-poes polnud midagi-ei tea ,mis veel prügikastis olla sai.Ise olen penskar,nii et LIIDU aega tean hästi-ainult lollak vöib seda kiita.Siis said ka laisad ja lollid viisakat palka,nüüd neile enam ei anta ja ongi öige.
r
Räige vaesus?/ 21. aprill 2014, 17:52
Keegi suller kirjutas: NSV-Liidu ajal oli 100% maksukoormus ja räige vaesus.
Kas sa ise elasid NSVL ajal?Kui ei, siis ole vait ja ära räägi asjadest, millest sa midagi ei tea,Või kui tead, siis oled provokaator.
Mina kasvasin üles ja sain hariduse NSVL ajal ja ei tundnud kunagi vaesust v.a.50-ndatel.Sealt edasi läks elu tõusujoones.Ma ka ei tea kedagi, kes sel ajal vaesed oleksid olnud s.t.näljas, paljad, prügikastides tuhnijad.Praeguseid näljaseid lapsi sel ajal ei tuntud.
c
Chris. Olen pildil./ 21. aprill 2014, 16:05
10a tagasi murdsin selgroo, olin ratastoolis ja ;eldi et ei k6nni kunagi enam, nagu n2ha vajasin ka intervjuuks toetamiseks lauda. sinna ei tryginud ise vaid paluti, kuna enamus peolisi olid vene rahvusest ja eesti keelt ei osanud. Juukseid v'rvin kodus ise, 2e. kuus, pikendusi pole, manikyyris ei k2i, lakk on maxima toode midagi 1e. ringis. Hoolitsetud....jh pestud,juuksed 6nneks kuivavadki sellisesse soengusse. mul pole krohvigi peal n2os. aga meelitav, ei teadnudki et loomulikult nii positiivne v'ljan'en, t'nan . Ja artikel pole , et kurta ehmusin ka ise s6na "vaesuse" peale, kuna paljud on peast vaesemad kui materjaalselt. m]ttetu arutelu olen lihtsalt yks kopli elanik lapsega kes tuli kutsega pyhap, lapsega v2lja ja paluti teha teene , et ma annaks paar intervijuud, kuna see esimenekord ja teletupsuks ise ei trygi, siis n2rv oli sees suur. Aga teie kommentaarid on toredad ja 6ige....v2limuse j2ri hinda kellegile kylge panna p2ris ei saa. Chris Kallaste. Ilma kahetsusteta .P'ikest
j
JUHAN/ 21. aprill 2014, 15:56
Ainus sissetulek olevat ainult invaliidsuspension? Vähevõitu muidugi. Aga ei usu, midagi tuleb ikkagi juurde, kas või see nigel lastetoetuski. Ja sotsiaalabi omavalitsuselt kommunaalteenuste tasumiseks? Mida ema ise oma materiaalse olukorra parandamiseks ette on võtnud? Midagi saaks koduski ära teha. Näiteks oma kodus töötamine kompuutriga. Või kui seda ei oska, siis kas või kampsuneid, kindaid ning sokke kududa, näputööd teha. Ikkagi kopikas lisaraha. Ning lõpuks, kus on siis teda toetav abikaaasa? Seaduse järgi peab üks abikaasa teist, invaliidistunut, ka materiaalselt toetama. Või siis vähemasti alimendid oma lapse jaoks? Miks ta neid pakilisi asju korda ei aja?
Paratamatult jõuan järeldusele, et kas on too noor emme ise selline äpu, kes ei oska asju ajada. Või oskas ta oma lapse isaks valida mingi egoistliku ning vastutustundetu loru, kes oma kohustuste eest kõrvale hoiab. Aga keda selles vales valikus ikka süüdistada?
a
aitaks vaeseid/ 21. aprill 2014, 15:45
ja kui tahaks sellist julget abivajajat aidata, siis kuidas seda saaks teha? kannaks iga kuu raha talle heameelega. aga tahaks aidata konkreetselt, mitte mingisse katlasse
k
Kas/ 21. aprill 2014, 15:23
inimene on nüüd selles ka süüdi,et ta noor ja ilus on? Te olete lihtsalt kadedad.Mina olen 5-last üksi kasvatanud ja pole kahju kellelegi midagi anda.Igal aastal teen suurkoristust oma kappides,väga palju ilusaid uusi riideid ja hästi hoitud asju on seisma jäänud,mida keegi ei kanna,annan need alati ära neile,kellel puudus majas,raha ei küsi kunagi,mul hea meel,et saan abivajajaid aidata.Miks olete selle väikese pensioni peale kadedad, minul on pigem kahju,et rohkem ei maksta.Olen küll ainult ühest palgast elanud ja võõrast abi ise kasutanud pole aga aitan hea meelega kui saan.Inimesed,mis teil viga on?
t
targutajad/ 21. aprill 2014, 15:08
ma olen ka mees nagu metsapull,jäin vales riigis sõdimisega 1982 aasta invaliidiks,töötasin algul poole kohaga pärast täikohaga ünneks olid tööd ka kerged san-tehnik,katlakütja remondi tööline,kõik rääkisid pole sul häda midagi väljast paistis okei kui riided seljas,aga mul olid ja on jalad haiged kuna mul siirdati nahka 25 protsenti,keegi ei uskunud et vean sea nahka ja olen isamaa sõja invaliididega võrdsutatud,nüüd teavad kõik mis mul viga olen juba 54 ja ei tasu hukka mõista inimesi kes ei lonka on terve,selle daami eest müts maha,tänapäeval invaliididest ei peeta lugu.mina sai 82-aastal korteri on kaks last ja lapselapsi,sai tasuta moskvitsi,pluss muud soodustused mis tol ajal olid,ma ei nuta seda aega tagasi,aga invaliididesse palun suhtuda nagu normaalsesse inimesse.
t
to andrus/ 21. aprill 2014, 14:34
olematu kirjutatakse ühe t-ga.

s
Saatuse kaaslane/ 21. aprill 2014, 14:08
Kes ei tea mis on selja vigastus ja sellega töö tegemine see ärgu arvustagu ka seda naisterahvast .
Olen 4 lapse ema kes ka kasvatab üksi ja koolitab elan samamoodi invaliidsuspensioniga ja kannatan valudes nii nagu see naisterahvas palun jätke plõksimine kui te ei tea mis piin on inimesel.Oluline on seal juures see et laps on riides ja kõht täis ja nad ei nurise .Küll ta oleks tööle läinud kui tal see võimalus oleks olnud aga ju ei ole lihtsalt sellist võimalust .Ja tunnen täielikult kaasa kuna olen ise sama saatuse kaaslane .
t
tiia / 21. aprill 2014, 14:03
Pealkiri on natuke vale. Noorel emal on ka sissetulek riigi poolt makstav lastetoetus 19.18 eurot ja näib, et ema üksinda kasvatab last, siis ka üksikvanema toetus 19.18. Tallinna linnalt peaks ka saama toimetulekutoetust, kui maksud on makstud sots. korteri eest. Eesti riik maksab töövõimetuspensioni, mitte invaliidsuspensioni. need kõik on väikesed summad, aga ikkagi sissetulek.
t
täna/ 21. aprill 2014, 13:37
läheb reporter külla oma saates Taavile ja Luisale. Eile näidati klippe sellest saatest ja laual oli suur kauss maasikatega, millest sõid himuralt nii nende laps kui ka Luisa. Mõtlesin vaestele lastele ja jõudsin selgusele, et need, kelledel on palju seda raha ja toitu, ei tohiks teisi ka kommenteerida ja nad ei ole mingisugused etaloonid meie elus. Andke ikka ära poole sellest, mis neile kätte jookseb. Kanal 2 tahab pugeda ja sellepärast on nüüd vehkalis.
a
andrus/ 21. aprill 2014, 13:32
Eesti riik soodustab vaesust, elavad hästi vaid need, kes pirukale lähemal. Lastele mõeldud igakuine toetus on naeruväärne, olemattu.
Palju õnne Eesti! Tõstame aga riigikogulaste palka veel ja nende esindus kulusid.
s
21. aprill 2014, 13:32
siin elavad KÕIK vaesuses ! isegi need, kel on kõvad palgad, on pankade orjad ja virelevad...
riik on jah süüdi, kus mujal veel võidakse inimesed, lapsed, oma kodudest kuuse alla kõngema tõsta ! haigetga toimuv lintsimine nn. töövõimelisuse määramisega on ajuvaba sadismi tipp, isegi vanad eestlased teadsid, et ei saa santi sundida, kui sant ei taha kõndida... ikka tubli naine, pole mingit tapvat uhkust, mis ei luba kerjata. selle kätte in mõnigi siin riigis nälga surnud või ei tea, mis ime läbi elus. kõigil on nii halvemaid, kui paremaid aegu, oluline oleks need ajad ära elada. selgi naisel, kui oma last hästi kasvatab, on tulevikus lootust... ja miks mitte meeski leida kunagi, kui laps suurem ja elu arenenud, et tervisabi tõhusam. PRAEGU KÜLL AGA MEDITSIIN EI AITA ENAMASTI, kasvõi vähki suremine, kui isegi aidsihaiged jäävad juba ellu, ja suht sarnased asjad.
m
Mariliin/ 21. aprill 2014, 13:30
Tarand muidugi kohe poliitposeerimas. Asuta oma europalga kulul mõni fond, mis vaeseid järjele aitaks. Mitte ära trügi jälle nende abiga pildile.
t
to: 7-lapse ema/ 21. aprill 2014, 13:12
Loodrite õuele pole õnnel küll asja.
7
7-lapse ema/ 21. aprill 2014, 13:03
Tubli noor naine et,ilusti hakkama saab ja last kasvatab.Vaesus polegi häbi asi aga need kes vaeseid häbenevad siis,pangu põlema ennast.Vingujatele tuleks selliste juttude eest pipart keele peale lasta vot nii! Edu ja jaksu noorele naisele küll ka õnn tema õuele saabub!

t
to'le,tundub!/ 21. aprill 2014, 12:57
tööandjatel on just kasulikum invaliidsusega tööle võtta,maksud väiksemad kui tööjõuliste puhul.
Vaadake ringi, igas poes on neid tööle rakendatud.Edu ja jaksu neile.
t
to mina/ 21. aprill 2014, 12:37
No kurat! Otsin keevitajat pidevalt. Kui sa ennast ka ilmutaks, et vajajad sind üles leiavad, siis teenid niiet vähe ei ole. On sul selle ajaga tööks vajalik olemas? Auto olemas? Reklaamid ennast? Siis anna ainult minna. Pole häda midagi kui oskusi, tahet ja pealehakkamist on.
Aga vene aega pole vaja kiita. Ah et üür polnud kõrge. Ema kasvatas üksinda 2. last ja sai palka 65 rbl. ja üür oli 11.- 50 rbl jäi toidu ja riiete peale. Liha 2.- kilo (polnud enamasti saadagi), või 3.- kilo, teksa püksid (mida ka saada polnud) 100.- telekas 700.- (sai ametühingu loaga) auto 5000-8000.- (saada polnud, said ainult partei loaga) jne.jne. Vatti polnud, marlit polnud (mähkmete jaoks) sidet polnud, neid sai ainult haiglast antud sünnitusjärgse loaga. Abielludes anti luba osta kullast sõrmuseid, muidu ei saanud. Ah, minge ka õige oma vene ajaga!
v
Vinn Benz/ 21. aprill 2014, 12:34
Käsitlematult haige on see rahvas ja siinsed kommentaatorid. Lollile rahvale sajabki hukatust kamaluga ja teie kuradi oelusepärast saavad ka head ning normaalsed inimesed sitaga pihta.
No mida juttu stiilis :Vaata,vaata mind... Mina kasvatasin yksi kolme last kahte siga ja viite kukke,syya ei olnud ja närisime sigadega koos juurikaid ja lutsutasime kive. Siis ei kasvanud eriti ounu ka ja väikeseid poisse oli ka vähe. Jne,jne. Igasugu paska see internett kannatab,igal haigel on oma veel haigem anektoodi sarnane lugu vesta,peaasi,et saaks ennast esitleda ja teisi sitaga yle valada.
Mida te kirete siin ajukääbikutest eneseimetlejad ja tatipritsijad,kadedusest armatuur higine ja käed värisemas. Kui midagi head öelda pole ja hing aidata ei luba siis mine rahustuseks ja tomba naabri autopeale votmega yks jutt,pole hullu kyll ta korda teeb kui jätkus raha auto osta.
t
to mnjah/ 21. aprill 2014, 12:27
mis sa marutad, rahune maha.
h
hj/ 21. aprill 2014, 12:19
Küünte lakitamine ei käi enam hoolitsemise, vaid dekoreerimise alla. Lüünelakk on üldsegi tugev mürk. Mis sellel pistmist hoolitsemisega?
n
naine/ 21. aprill 2014, 12:12
Lihtsalt nii on, hinnad küüntele ja juustehooldusele on kõrged, kui mann kulutab kõik sissetulekud juustele ja küüntele ära, mis vaid antakse, siis ongi hambad varnas ja laps õnnetu. Küünepikendused on kallis lõbu, kordan veel,eks aru ei saa, mis pildilt vastu vaatab.
K
./ 21. aprill 2014, 12:08
m
mina/ 21. aprill 2014, 12:01
saan täiskoormusega miinimum palka, suu peab kinni hoidma ja ülemusi kiitma muidu oled tööst ilma ja minuealisele lihtsalt ei anta tööd (62 aastane mees) Nõuka ajal oli aga tasuv töö, ei jõudnud sageli äragi teha (keevitaja, treial-freesija) nüüd aga siplen paraku vaesuse piiril.

r
raivo/ 21. aprill 2014, 11:53
kui mõni mees tõsiselt ei taha alimente maksta,siis tänapäeva eestis ei saagi abivajaja seda kätte ja see on reaalsus.vot seal peaks riik aitama.
a
asi on Eesti riigis ja eestlaste leppivuses/ 21. aprill 2014, 11:48
Eestlaste õelus on kuulus juba kogu maakeral. Mina aga ütlen, et tubli ja julge naine, kes ei karda sellest rääkida. Eestis on paljud vaesed, kuid selllest ei räägita ega minda ka almuseid paluma. Mujal maailmas on vaeste aitamnine elu üks loomulik osa, ka keegi ei vaata viltu. Meil, kui sa just joodik pole, hakatakse kohe põhjusi otsima ja süüdistma. Süüdistage ennekõige meie riiki. Üle pooled Eestis ei saa 500 eurot kätte. Need kes Brüsselisse trügivad, kas need mõtlevad teiste peale. Eestis mõtleb igaüks ainult iseenda heaolule ja suurele rahale. Isegi kõrge vanus ei pane kodus istuma, kuid egas siis raha ei haise ju.
1
1234/ 21. aprill 2014, 11:47
Teate, haiged inimesed, kes te siin vingute ja mölisete, et mingu tööle, küll midagi ikka leiab - käige kõik sinna, kuhu päike ei paista! Nõme on lugeda, kuidas targutavad inimesed, kes asjast midagi ei tea. Isiklikult seda naist ei tunne ja selgroomurru kohta ei oska ka midagi kosta - võin vaid ette kujutada, toetudes oma lähedase inimese katsumustele ja kannatustele, kellele on ka selja- ja liigeseprobleemid. Meeletud valud ja ebamugavus iga asendis. Seejuures ka absoluutselt igal ajal - öösel ja päeval, unes ja ärkvel. Tean, et minu lähedane oleks valmis tegema ükskõik millist tööd ja ükskõik millise raha eest, kasvõi tasuta, kui see võtaks ära need meeletud valud ja pideva ebamugavustunde - kui ta vaid saaks olla jälle inimene, mitte narts. Ometi, pole temagi end käest lasknud, vaid käib ikka pesemas ja isegi juuksuris, uskuge või mitte! Igapäevaselt ei käi ringi ja vingu, et kõik kohad tema kehal valutavad ja valuvaigistid ei toimi enam aastaid. Väliselt on tegu täiesti terve inimesega, sest jäsemad on küljes ja silmad ei vaata kõõrdi ning mõistuski veel töötab. Eestlane on ikka nii meeletult õel!
r
raivo/ 21. aprill 2014, 11:45
vaesemad,pidage vastu,peale pimedamatki ööd paistab jälle päike.peamine on mitte murduda ja langeda musta masendusse.ükskord võidame niikuinii!
t
to 11.12/ 21. aprill 2014, 11:42
Mind ei huvita teie arvamus. Miks ei ole poole sõnagagi juttu lapse isast. On ta surnud, maksab ta alimente, joob ja laaberdab ringi? Või oli see üheööpidu, planeeritud vallaslaps?
m
Mina/ 21. aprill 2014, 11:31
Eestima on üks väike Aafrika, kohutav!!!! Häbi riigikogule ja prezidentile !!!!
e
Emale..../ 21. aprill 2014, 11:31
Kui ta põhimõtteliselt käiiagi ei saa, kuidas ta tööd teeb? Seliiseid ei tahetagi tööle võtta, arvad, et Chris ei ole proovinud?
2
20x palgavahet / 21. aprill 2014, 11:28
nõuka ajal polnud. nõuka ajal polnud ka nii palju vaeseid ja töötuid, lõhutud peresid ega vampiir-kohtutäiturite poolt kuuse alla tõstetuid. sa pole edukas, oled laisk ja kindlasti narkomaan või joodik, eeskuju tuleb võtta ansipist- EU "parimast" peaministrist, kelle rahandus on korras. kui kaua saime kuulata seda 19€-st "parimat"? liiga kaua. nüüd on riik koomas kümnete tuhandete ülivaestega.

o
oi jahh/ 21. aprill 2014, 11:27
Kus on meie riigikogu liikmed,tehke iga kuu ülekanne sellele emale,et ta norm.toimida saaks,ikka ja jälle tekkib küsimus kelle jaoks on riik! Olen ka inval.pensionil ja see raha elu mul pole sõnu.....
"
21. aprill 2014, 11:24
".Ja selleks,et puhas olla ei pea olema rikas."
Huvitav et mõne jaoks puhtus võrdub nn kunstliku iluga. Kui juuksepikendusi ei ole ja nägu krohvita - olen must ja haisen
-2/ 21. aprill 2014, 11:18
kunstüüned, juustepihendused ikka maksavad, mida mina lubada ei saa, aga ka vinguda pole põhjust, lihtsalt prioriteedid peavad olema paigas
+0 -2
Arvate, et enne peab kulutama enda peale ja kui jääb midagi alles - mõtleb ka lapsest?
s
21. aprill 2014, 11:14
Sama madal on öelda, et miks tal siis on laps. Laps(ed) on paljudel enne seda kui haigus või õnnetus tabab.
Hmm, tähendab- isa tal siis üldse ei ole. Kunstlik viljastamine?
o
ole julge ja aus ..../ 21. aprill 2014, 11:12
käi tööl kas või 3.tundi - küll erialasid jätkub ( töötajate puudus ju ! ) ka sinu terviserikkega. Peamine lapsele olla eeskujuks .
Siiralt soovin jõudu ja positiivset ellu suhtumist - ilusat kevadet !
-1 on issi/ 21. aprill 2014, 11:08
Mida vaesusega võitleva noore ema lapse issi asjast arvab?
+46 -1
Issi aervab - las vaevleb edasi, kuni pensioni ei ole tema mure, siis otsib ülesse ja nõuab enda eest hoolitsemist nagu seaduses on sisse kirjutatud.
r
Reelika/ 21. aprill 2014, 11:06
Pea igapäevaselt võib näha artikleid,kus kirjutatakse ühe või teise nurga alt palkadest,toimetulekust nende palganumbritega jne.
Ise kasvatasin 3 tütart 2 aastat üksi,ainus sissetulek oli sel ajal lastetoetus 134 euri...Raske oli,tõesti oli...ilma vanemate toetuseta polekski arvatavasti hakkama saanud,sest laste isa ei toetanud ega toeta siiani lapsi.Maakohas elades kus lähim reaalne tööl käimis võimalus oleks,asub 50km kaugusel,pole ilmselgetel põhjustel võimalik minna miinimumpalga eest tööle.Otsustasin pigem laste jaoks olemas olla,et neil koolist tulles oleks tuba soe ja soe söök laual,mitte lihtsalt aja sisustamiseks tööle minna.Sest rahalises mõttes poleks see ära tasunud.
Ja need kommentaarid naise välimus teemal...olen alati seda meelt olnud,et vaesus ei õigusta mustust ja räpasust.Mõni kehvemal järjel inimene suudab enda eest niimoodi hoolitseda et näeb parem välja kui need ajakirjade kaantelt vastu vaatavad rikkurite(st) naised,kelle mõni kreemipurk maksab sama palju kui vaesel inimesel kuus sissetulek üldse ongi.Tubli naine on,hoian talle pöialt et tal kõik hästi läheks!
L
../ 21. aprill 2014, 11:04
Laiskust ei õigust mitte miski. Tänapäeval ei pea tegema füüsilist tööd ,et raha teenida. Eks muidugi ole kergem süüdistada teisi inimesi ,et nad riigikassat rohkem ei nuuma ja muidusööjaid ei toida.

k
21. aprill 2014, 11:04
Kõik peaksid oma välimuse eest hoolitsema,olgu noor või vanem
___Kas oma välimuse eest peab hoolitsema lapse kõhu arvel??? Ei muuda see kunstlik ilu ilusamaks, ei muuda,
o
okas/ 21. aprill 2014, 11:00
Tüüpilised närilised kommentaarjumis koos jälle.. Kipute natukene artikli sisust mööda minema - räägime siin kunstküüntest. Poleks artiklil pilti olnud siis oleks ilmselgelt vaikus. Kedagi ei huvita mis riided ta kandis ja mis küüned tal olid, ka vaesel on õigus tunda kasvõi korra kuus mugavust ja rahulolu, eriti kui sul on laps toita. Mina pean hakkama saama 230€ kuus ja mugavust saan endale lubada kord kahe kuu jooksul..
n
njah/ 21. aprill 2014, 10:59
kunstüüned, juustepihendused ikka maksavad, mida mina lubada ei saa, aga ka vinguda pole põhjust, lihtsalt prioriteedid peavad olema paigas
v
Valli baar/ 21. aprill 2014, 10:59
Oli mingi film selles ja se neiu sealt tuttav nii umbes 5 aastat tagasi!
m
Mina.mina,mina.../ 21. aprill 2014, 10:58
Minul oli 1990 kaks alla 2 aastast last ja üks teismeline. Mees tõmbas jehhat-oli siis selline aeg,kui põrutati venemaale,et alimentidest pääseda! Õmblesin,sugulased aitasid jne.Ka abipakid. Riik kompenseeris üürikulud,kui olin korralikult kõik maksud maksnud. Mu ema muudkui ka räägib,kui vaeselt siis elati,kui tema noor oli! Meie ei taha siin ühest asjast aru saada-siis olid teised ajad!!! Minu ema elas oma ajas,mina omas ja nüüdsed noored omas ajas! Mulle õpetati,et alati PEAB korralik pesu seljas olema,kui välja lähed!Pealmine kiht võib olla natuke kehvem,kuid ka puhas.Ise samuti.Ja selleks,et puhas olla ei pea olema rikas.Ka vaene tunneb seepi. Kui oled hoolitsematta välimusega,siis lasedki elul allamäge veereda...MIngi rõõm peab olema ka inimesel,kes saab 300,või vähem eurosi kuus raha.Minu "Pariisi" kaubamaja on siiani eesti keeles öeldes "kaltsukas" Olen muidugi ka kauplustest ostnud,kui midagi uut vaja on ja taaskasutusest leidnud pole. Ja lapses,keda kasvatad,ei tohi tekkida alaväärsuskompleksi! Koolikaaslased tulevad kui kaarnad kallale,kui märkavad,et oled vaene! See ei tähenda,et kiusaja kodus küllus on-lihtsalt TEMA pääseb siis ära! Kurb,et 21 sajandil veel vaesus eksisteerib...Ja arvan,et vaesus ei kaogi maailmas-maailm on nii lihtsalt juba loodud...Ja pidage meeles-Ei maksa siis hõisata,kui hästi meie 20-30-40 aastat tagasi hakkama saime-kõik on muutunud-raha väärtus kaob iga päevaga...
v
võlts,............./ 21. aprill 2014, 10:57
Meie kommentaarides ja elus siiski väga palju võltsvaesust. Kes ei tahaks saada lisa hüvesid ja võimalusi. Mis loeb see väike mäng, see ei tee kellelegi liiga.
m
21. aprill 2014, 10:55
miks ei ole ühtegi sõna nende laste isadest
h
H./ 21. aprill 2014, 10:50
Kordan siis veelkord üle, juuksehoolduse ja küünehoolduse võib mõnelt selle alaga tegelevalt sõbrannalt ka täiesti tasuta saada. Poes müüdava juuksevärvi saab sooduse ajal 2€ see ei ole nüüd küll summa mis 3-4x aastas ostes pere eelarvesse meeletu augu lööks.
Mõni ajab siin ikka muigama tuues välja summad, et sellised hooldused on 200€ Kui te ise käite nii kallites salongides siis on see teie valik. Suurem osa ei kasuta sellise hinnaklassi teenuseid ka siis kui raha on.
Sama madal on öelda, et miks tal siis on laps. Laps(ed) on paljudel enne seda kui haigus või õnnetus tabab.
Ega siis inimene kel on selgroovigastus ei ole seda endale ise soovinud, see on õnnetus. Samuti on paljude haigustega, ega inimesed neid ise endal ei soovi.
Suurem osa eelistaks ikka olla täiesti terved ja elada täisväärtulikku elu sh. ka tööelu.

k
kus on/ 21. aprill 2014, 10:49
valitsuse ja poliitikute silmad? Ei tasu ikka pimedaid ja kurte poliitikuid edasi valida. Nemad enda rahakotist kaugemale ei näe.
t
tundub,/ 21. aprill 2014, 10:37
et sapipritsimisega tegelevate inimeste ajud on päris olematud , sest lihtsast artikklist ei suudeta fakte ka eristada, kunas naine invaliidistus ja kunas poeg sündis jne. Ja samas tahaks näha sellist tööandjat, kes on nõus võtma invaliidsuspensionit saava inimese tööle, siis ju kaasnevad tööandjale jälle kohustused ja lisaväljaminekud, mida ei taheta nii kergelt ju võtta.
t
Tiina/ 21. aprill 2014, 10:32
Loodan, et tubli ema. Meie kandis on aga paljud invaliidsuspensioni saajad ka suurimad pidutsejad: lapsed omapead ja pidu algab peale pensipäeva. Samas käiakse võimaluse korral "mustalt" tööl ning pidu jätkub. Kahju, aga nii on ning elatakse paremini kui miinimumpalgaga töölkäijad.
i
Iroonman./ 21. aprill 2014, 10:32
Millised need sada protsenti makse "Vene ajal" olid? Nojah, Parteimaks oli aga mind see ei puudutanud, ei olnud parteilane. Üüre ei loeta maksuks ja needki olid tillukesed. Ausalt, ma ei oskagi kohe korrapealt mingit "veneaegset" maksu nimetada? Ah-soo, tulumaks siiski oli, eraettevõtjatele. (Ettevõtlus teatud aladel oli lubatud tingimusel, et ei kasutatud "võõrast tööjõudu" Inimene võis olla kingsepp või juuksur või rätsepp või käsitööline-kuduja või niisama meenevalmistaja. Need viimased koondati mingil ajal tootmiskoondisse "Uku" - ilusaid asju tegid, mulle meeldisid nahkesemed, mitmed raamatuümbrised praegugi veel teenivad mind oma eesmärgil.
Eks see nii oli jah, makse praktiliselt ei olnud aga see-eest palgad ka midagi märkimistväärsed ei olnud aga see-eest jälle oli arstiabi tasuta ja mis veel kõik tasuta saada oli. Isegi transport oli tasuta aga seda ainult siis kui kästi kimpsud-kompsud kokku panna ja Siberi poole teele asuda. Ausõna, täitsa tasuta oli, muidu tuli ikka natuke maksta ka. Savisaare tasuta transport on selle kõrval kukepea - vaadake, haaret ei ole, haaret ei ole sel Vabariigil, seltsimehed. Vabariik nagu kirbusitt aga kus siis ikka oli, eriti pikuti, Siberist ikke jala tagasi ei vantsinud, mis see Tallinna transport ära ei ole, jääd trammist või bussist maha, jalutad jala kohale, kah asi.
Aga vaesus? Nõukogude inimene oli kõige rikkam inimene, keik maa ja tehased ja kullakaevandused olid tema jägu. Nüid väeti ää, olla halb peremees olnud. Nüid on hea peremees, mekib mett ja leiba, sulane saab soola leiba, hia hinna iist klaasiga vett ka piale.
v
vait maltsad/ 21. aprill 2014, 10:31
igaüks peab ise hakkama saama ega riik tule teile appi. ise valisite reformi ja irl-i tegelasi. meeletus ahnuses, et kohe saate rikkaks. paras. ärge kiunuge. meil on maailma parim riik ja mingite vaeste kiun ei koti kedagi
p
pildi järgi otsutades/ 21. aprill 2014, 10:30
Ei maksa lahmida niisama, kui täpselt ei tea, kui palju on meil tegelikult õpitud abitusega naisi,kes saavad raha nii laste isadelt sulas ja veel abirahasid ja lapserahasid. Ei saa nii öelda, et riik ei aita, tema aitab täpselt sedause järgi aga halajaid ja veel rohkem ebamajanduslikke on palju, kulutavad lapsele mõeldud raha enda hüvanguks ja siis käsi pikal, tema vaene ,ise aga tulnud kallist kosmeetika või juuksurisalongist. Igate sellist nn vaesuses olevat väitjat tuleks eraldi kontrollida .
v
Vinn diisel/ 21. aprill 2014, 10:21
Rahvas vaevleb vaesuses aga Toompeal käib palagan....
Tean mida tähendab olla vaene,st see kellel ei ole arvel mitte sentigi ja homme pole tulemas ka. Tean seda syytunnet oma pere ja lastees,et ei saa neile paremat pakkuda,kuna tervis ei luba ja paremaks minemist pole märgata kuna stress ja see nn. vaesus aina syvendavad haigust ja juurde tuleb uusi symptomeid. Tean kui raske on sellisest olukorrast välja rabeleda ja jälle järjepeale saada,et sind oetaks tosiselt ja sinuga arvestataks. Lihtne on siin lonti poristada ja öelda,et mine tööle ja miks riik peab sind aitama.!!! Kui ma käin tööl siis ma maksan makse ja seega teen riigiga vaikiva kokkuleppe,et kui minul läheb hästi siis aitan mina teda ja kui enam ei lähe siis aitab tema mind. Aga nagu pätiriigis ikka saad tynga ja kui julged abi paluda alandatakse sind viimase piirini pea igas instantsis ja lopuks kukud lihtsalt kokku. Lapsed on stressis sest pole nii poppe riideid ja telefone ja selles tunned ise syyd ja see ring käib päevast päeva. Otsi tööd ja mine tööle...!!! Kui sul pole raha,et netti osta,telefoni eest maksta ja soetada piletit,et töövestlusele minna jne. need on nn.tegijajaoks voorad asjad aga ometi eluks vajalikud.
Pole oigust inimest hukka moista kui ta ei tule meie segases maailmas toime nii nagu parimad...Ja kust tuleb enamiku rikkus ...!? Selle ausa enamiku,keda me peakseime järgima ja kes meieeest motlevad...!? Te teate kust see tuleb,ma ei pea seda ytlema.!!!
Raske moista ,kerge hukka moista,on justkui eestlaste lipulause. Ma ei moista,miks ei ole voimalik lihtsal moel saada aimu peredest enda ymbruskonnast,kes vajaksid abi. Miks keegi sellega ei tegele ja miks ei voiks see info kuskil yleval olla,samuti pangakoodidega,vms. sisse logimisega. Jouludeajal otsisin peret keda aidata aga ei leidnudki.!!!
Ma ei anneta raha mingile suvalisele firmale voi inimesele kes väidab,et tegeleb heategevusega,tean selle tagamaid ja ei ole nii rikas,et maksta kellelegi veel palka selle eest et ta head teeb.
Kui kusagil olemas voimalus leida infot abivajajate kohta nagu see kena ja tubli naisterahvas, siis palun pange siia ka ylesse. Heameelega aitaksin ja veel enam siis kui näed et inimene on puhas ja hoolitsetud. Vaene ei pea olema räpane ja kasimatu. Jah,hetkel läheb mul hästi ja mul pole kahju natukesest loobuda nende heaks kellel momendil nii hästi ei lähe. Tahan aidata aga otse.!!
Ja palun olge moistvamad,te ei tea iial,milline on olnud mingi inimese voi perekonna saatus,ärge oelutsege ja monitage ja kui midagi head ei suuda teha ega öelda siis vait ja ytlemata saab ju ometi olla. !!!
x
xl/ 21. aprill 2014, 10:16
Kohtutäiturid tõsatavad inimesi tänavale. Alates 2009-2011 oli väljatõstetutuid üle 3000 pere, mis jätkub. Arvan, et kohtutäiturid koos Ansipiga peaksid olema kõige patrioolisemad juhul ,kui Putini tangid Narvat peaksid ületama ! lihtrahvas vaevalt mingit patrotismi enam omab. Nii-et viskuge zotile, laibanokkijad !

h
H./ 21. aprill 2014, 10:13
Jah, selge see, et ka invaliidid töötavad. Aga siin on üks suur aga, kui inimesele on antud mõni loomulik anne või oskus, siis saab ta ka invaliidina töötada. Üks tugev valdkond on IT- istud kasvõi ratastooliga laua taga ja teed oma tööd aga kõigi vaimuanded ei ulatu selleni, et seda tööd teha. Filoloog või õpetaja võib invaliidistumise korral hakata andma kodus kasvõi eratunde. Keeleoskusega inimene võib teha tõlketööd. Paraku väga paljudel ei ole mitte mingit oskust antud ja seega ei õnnestu neile ka töö leidmine.
Teadaolevalt on meil ka täiesti tervete inimeste hulgas palju töötuid, mis siis veel haigetest rääkida.
Mis sellesse puutub, et inimsel on viisakas riie seljas, juuksed hooldatud ja küüned hooldatud, teate paljud tuttavad abistavad kui teavad, et inimene on invaliid ja saab raskustega hakkama. Ei ole rakse mõnel küünetehnikust sõbrannal paari kuu tagant korra täiesti tasuta need küüned korda teha. Samuti kes vähegi juukseid oskab lõigata, selleks ei pea isegi juuksur olema, on nõus värvima ja juukseotsi lõikama. Ja oma kantud riideid antakse samuti täiesti tasuta ära, teades et inimene on raskustes, eriti kui tegu on invaliidiga. Need jutud võiks ammu ära lõpetada, et kuidas need invaliidid ja muidu miinimumpalgalised siis oma välimuse saavad korras hoida või kuidas normaalsed rõivad seljas on- tänu headele tuttavatele ongi.
Meil siin hakatakse uut reformi tegema, et suunata töövõimetud sobivale tööle. Tervetele ei suudeta sobivat tööd pakkuda väga huvitav oleks näha, kus siis haigetele see sobiv töö leitakse.
Kuidas saavad töötukassad üldse hakata otsustama selle üle, mida inimene suudab ja mida mitte, kas sinna võetakse vastava haridusega spetsialistid tööle, kes inimese tervise üle on võimelised otsustama.
k
Kass/ 21. aprill 2014, 10:13
Kui väiklased inimesed küll võivad olla !!! Kena noor naine,vaene ja invaliid ka...KUIDAS TA JULGEB HEA VÄLJA NÄHA !!! Kuulge lodevad,räpased ja laisad...olge õige rikkad edasi...sina tubli noor ema näe edaspidigi hea välja ja anna kiibitsejatele vadaks põhjust...oled tubli ja kindlasti tuleb õnn ka sinu õuele...just sellepärast et sa ei jää nurka konutama juuksed salkus ja küüned näritud...Mina kasvatasin üksi kolm last üles,pole kunagi rahas supelnud aga käed olen alati korras hoidnud ja juuksed kammitud...oled ise korrektne,austavad sind ka teised ja rahakotti ei kaalugi...EDU SULLE !!!!
m
mnjah/ 21. aprill 2014, 10:04
kuulge kas valitsusel ikkagi veel ei ole mingit häbitunnet istuvad niisama möni ei tee suudki lahti ja pistavad kymneid tuhandeid iga kuu tasku samal ajal kui lapsed nälgivad aga tundub,et kui inimene saab natukenegi vöimu endale kaovad aju funktsioonid täielikult ja raha kiliseb vaid meeles,inimesed raha kaasa ei saa mis sest et siin ilmas oled rikas aga sama vaeselt lähed siit ilmast kui tulid mitte midagi sellest kaasa ei saa,olen nöinud rikkurit kes veel eelmisel päeval enne surma hyydis oma rahade järgi-möelge riigikogulased veidi ja andke oma palgatöusud vaestele peredele.laste päralt on tulevik,ei oska öelda muud kui,et k... haige riik see eesti riik.seda me tahtsime,oleks vöinud ju see NSVL olla edasi,siis polnud kellegil nälga
e
EH/ 21. aprill 2014, 09:52
ärma talu JNE.kus see waesus oo?
j
21. aprill 2014, 09:48
Juuksur ja maniküür ära jätta, on jälle kopikas säästetud. Olen ise 28 naine ning juuksuris käin vaid otsi lõikamas, samuti pikad juuksed ja muide ilusad. Küüned ka pikad, ise hoolitsetud. Kuldkelli, sõrmuseid samuti ei kanna.. Kuupalk on 400. Elan täiesti tavalises väikeses korteris. raske on aga hakkama saab kuidagi. Ehk peaks ka sots.abi küsima.
n
Naera või nutale/ 21. aprill 2014, 09:37
Oled vist alles väga noor, et nõuka aega ülimalt vaesuseks pead. Nõuka ajal said kõik lapsed hariduse, kes viitsisid õppida, maksti stippi ja kui erialaõpingud lõpetasid kindlustati ka elamispinnaga. Mina küll ei tea sellest ajast (1965-1990) ühtegi nälgivat last. Ja palgavaged ülemuste ning alluvate vahel polnud iial nii megasuured nagu praegu.
s
Samuti vaene. Aga hoolitsetud. / 21. aprill 2014, 09:31
Minu sissetulekuks on ainult töövõimetuspension, mis on alla 150.-. Üks laps on ka mul, kes saab peretoetust 19.18.- + 19.18.- .
Minu juuksed on korras, sest sõbranna juuksur ja teeb tasuta mulle. Ma küll ei värvi, aga lõikamas käin. Küüned on mu enda omad, pikad ja terved, mis ma ise ära lakin või jällegi, sõbranna teeb tasuta, paneb geelikihi ja/või püsilaki peale. Tihtipeale arvatage, et geelküüned peal.
Pikad ripsmed on looduse poolt ja jällegi, arvatakse, et pikendused. Kasutan ainult koolutajat ja ripsmetushi.
Riideid olen saanud soodsalt, ka kaltsukates ja leiunurkades käin. Laps sellise kasvuga, et saab yhtesid riideid kaua kanda. Samuti odavalt leidnud talle. Ja paljud isegi tasuta saanud. Väga korralikud asjad.
Tööle lähen siis, kui leidub töökoht, mis on soodne minu tervisele. Pealtvaadates näha kui täitsa terve inimene ja töövõimeline, aga kui ei tea, mis tegelikult on, siis targutajatel suu kinni hoida.
y
yll/ 21. aprill 2014, 09:30
vaesed on ka tavaliselt rumalamad ja arvavad et lihtsad pered kus mõlemad vanemad käivad tööl
peavad kõiki ülal pidama.et siis teed mingi suvalisega lapse ja sind,sinu lapsi,sinu vanemaid peab
maksudest üleval pidama.aga mul on omad lapsed veel ja omad vanemad!maailmas on tühine osa
inimesi kes elavad nagu klantspiltidega ajakirjades.enamus on viletsad aga mõned ei taha seda
endale tunnistada.et siis ah anname sulle iga kuu 2000eurot ja seda järgmise 50a jooksul?
see teeks 1,2 miljonit aga miks just sulle? ja pealegi isu kasvab süües.

a
aga?/ 21. aprill 2014, 09:27
Poiss ju pildil häbeneb. Oleks võinud ilma lapseta siis meedias esineda.
t
Tubli noor ema:)/ 21. aprill 2014, 09:27
Minuarust püüab ta oma eluga kuidagi hakkama saada, ei ole kohe vaja kritiseerida.
Vähemalt hoolitseb oma välimuse eest ja loodan, et saab vähemalt kodus tööd teha kasvõi arvutiga.
t
To: eelmisele / 07:45, 21. apr 2014/ 21. aprill 2014, 09:27
Mis see välimuse tuunimine siia puutub? Kas vaene peab olema haisukott, kärnas ning kartulikotis ringi käima? Tobu!
k
kodanikupalk on lahenduseks/ 21. aprill 2014, 09:27
seda trummi on juba mõnda aega taotud. ja oleks vajalik. siis kaoks ära kõik soodustused, kõik selline jama. see kodanikupalk oleks ka riigikogu omadele ja muud tasu nad ei saaks. vot siis hakkaks elu edenema. kui riititüüri juures oleks inimesed, kes teevad tööd südame ja austusega, mitte raha pärast.
r
Regina/ 21. aprill 2014, 09:23
kohutav kuhu see eesti küll jõudnud on
h
hm/ 21. aprill 2014, 09:22
Olen ise täpselt sama diagnoosiga noor ema. Need , kes küsivad, miks tööle ei lähe, ei tea mis tähendab selgroomurd. Pikalt istuda, seista ei kannata, igasugune sundliigutus teeb valu.
r
Riik,maa ja rahvas/ 21. aprill 2014, 09:19
Me peaksime siiski asjadesse süvenema suurelt.See tilluke tähelepanu osutamine kaob nagu alati, suurte asjade sisse ära.Kuigi suured asjad koosnevadki ju väikestest kildudest.Millised on nüüdse Eesti Vabariigi toimimise vead?Neid on väga palju.Üks põhjus mis meenub on see,et puudub kohustus ja vastutus ning võimul ei ole riigimehelikku inimest.Võimu ihaldatakse ainult selleks,et oma heaolu kindlustada.Juhid on ebakompetentsed.Asju teostatakse projektipõhiselt,mitte vajaduspõhiselt.Riigis valitsev hoiak on äripõhine mitte majanduspõhine,mis oma olemusega teeb rikka rikkamaks ja vaese vaesemaks.Jah,seni kuni ausaid mängureegleid ei kehtestata ei seadustata,seni pullitegijad kiitlevad endiga ja aususe ja õigluse sõna ja tema tähendust,pead otsima juba minevikust.
m
minu/ 21. aprill 2014, 09:18
arvamus on selline. et väga paljuski on süüdi see teada tuntud eestlaste orja-meelsus. oleks seda orja-meelsust vähem. ei oleks ehk asjad täna selles punktis. kus nad on.eestlaste liigne leplikkus on see. mis neid hukule viib.

n
naera või nuta/ 21. aprill 2014, 09:08
Kui vaadata seda vaesuses või vaesuse piiril olevat inimeste kogust, kes sellises olukorras sinisilmselt arvab, et süsteemi parandamiseks piisab poliitikute väljavahetamisest, siis tuleb küll tunne, et juu mõned inimesed ongi siis darwinismi reegli järgi kärvama määratud. Kõigil meil on elus tõuse ja mõõne ja keegi meist pole a-sotsiaali staatusest kaitstud, aga kui inimesed puht rumalusest pooldavad süsteemi, mis nende hädadele nii palju kaasa on aidanud, siis jääb üle küll vaid käsi laiutada. NSV-Liidu ajal oli 100% maksukoormus ja räige vaesus. Tänapäeval on üle 50% maksukoormus ja kohati veel räigem vaesus, kuid vähemalt väike võimalus omadega hakkama saada. Millal inimesed küll mõistma hakkavad, et Riik on vägivallal ja propagandal baseeruv ärivorm, mille eesmärk on Riigi juhte, poliitikuid, üle 10x miinimumpalga suuruse (6000€/neto) raha ja vähemalt sama-suure esinduskulu ning muude reisimishüvitistega, üleval pidada, mitte aidata seda raha teeninud äri-inimesi, veel vähem siis mingeid invaliide?
http://uus.minut.ee/maailmaparandamise-idee-uksikisikud-vordseks-riikidega/
k
kui / 21. aprill 2014, 08:55
pere langeb julmade kurjategijate ohvriks ja tekib lisaks ametile maksuvõlg- on ka lastel vägagi raske elu.
k
küsimus/ 21. aprill 2014, 08:44
Mida vaesusega võitleva noore ema lapse issi asjast arvab?
t
Tubli./ 21. aprill 2014, 08:24
Kõik peaksid oma välimuse eest hoolitsema,olgu noor või vanem.Selle rahaga kuidagi elab praegu ära aga peab väga targalt majandama.Poja kasvades kulud suurenevad.Ehk saaks kodus arvutiga lisa teenida.Kus on lapse isa?Kui riik ei ole võimeline neilt raha välja nõudma,siis peab ise selle isa osa raha emale maksma.Vanavanemad ka tihti aitavad lapsi ja lapselapsi.Kurb,et elu Eestis on nii hulluks läinud.
v
värdi/ 21. aprill 2014, 08:23
lõpetage see jutt et miks inimene tööle ei lähe.olete te üldse vaadanud mis tööd kuulutustes pakutakse?vist mitte- enamus on füüsilist pingutust nõudvad ametid(lao ja liinitöölised,kassapidajad-müüjad),näpuotsaga sekka mõned eriharidust ja pikka erialast kogemust nõudvad tööotsad.seljavigastusega on väga suured piirangud,sobivat tööd kusagilt tööpakkumistest leida on suht nulli lähedane,pigem aitavad just sellised meediakajastused,ehk satub mõni tööandja lugema ja leiab et just temal on midagi sobivat pakkuda....
n
nipitiri/ 21. aprill 2014, 08:23
jah, sellised yritused on ju toredad, aga ei aita ka see paar korda inimeste märkamine midagi, et jöulud ja veel kord paar... systeem vajaks ymbervaatamist...samas oli see jälle poliitiliseks aetud, miks peab alati poliitikute blaa-blaa olema, on palju inimesi,kes viivad naabrilastele syya ja jagavad oma piskust ,mis neil on... ei mingeid reklaame..tundub , et köik votavad sona,ka sotsiaal ja pollitikud ja patroonid....AGA, mis edasi, ilmselt järgmise yrituseni ja kaua me seda statistikat loeme...minge kohalikesse sots.töötajate juurde abi kysima ja vaadake-tundke , MIDA teiel vastatakse vöi kuidas suhtutakse, ehhh... 900 euri on vaesuses elamine, nii sel yritusel räägiti, kes saab see 900 euri, ei tunne selliseid...aga kevad tuli ikkagi...
n
nipitiri/ 21. aprill 2014, 08:23
jah, sellised yritused on ju toredad, aga ei aita ka see paar korda inimeste märkamine midagi, et jöulud ja veel kord paar... systeem vajaks ymbervaatamist...samas oli see jälle poliitiliseks aetud, miks peab alati poliitikute blaa-blaa olema, on palju inimesi,kes viivad naabrilastele syya ja jagavad oma piskust ,mis neil on... ei mingeid reklaame..tundub , et köik votavad sona,ka sotsiaal ja pollitikud ja patroonid....AGA, mis edasi, ilmselt järgmise yrituseni ja kaua me seda statistikat loeme...minge kohalikesse sots.töötajate juurde abi kysima ja vaadake-tundke , MIDA teiel vastatakse vöi kuidas suhtutakse, ehhh... 900 euri on vaesuses elamine, nii sel yritusel räägiti, kes saab see 900 euri, ei tunne selliseid...aga kevad tuli ikkagi...
2
21. aprill 2014, 08:20
280€ siis, 5 tuli sellest, et euromärki ei tulnud ;)

p
21. aprill 2014, 08:20
paraku nii see on. õnneks saab laps kooli ajal 2x päevas sooja sööki. maksan küll ise pikapäeva söögi juurde, aga see on ikkagi odavam, kui kodus talle süüa teha. 2805 kuus on raha, millega peab kuidagi toime tulema. endale ei lubagi midagi. hea, kui lapsele riide selga ja kõhu täis saan. eks narrimist ole ikka, seda nende poolt, kes rikkamad on. aga elame üle. küll elu neile rikkuritele ka koha kätte näitab.
t
Tean/ 21. aprill 2014, 08:05
omast käest kuidas selle vaesusega lood on ja tegelikult ongi nii,et sööd odavamalt ja ostad endale aeg-ajalt ilusaid asju ,et teistega võrdne välja paista.Jah,see säilitab eneseväärikuse ja tänu sellele on mul nüüd töö ja saan hakkama.Olen alati uhke oma hoolitsetud välimuse ja puhaste laste üle.Vaesus ei tähenda seda,et räpane välja näed,vett ja seepi peaks kõigile jaguma.Räpasus on pigem elustiil.
k
Kuulge õelutsejad../ 21. aprill 2014, 07:56
..kas tegite testi, et teate raha kulutamist kunstküüntele?Äkki on inimene enne invaliidistumist on inimesel see omandatud elukutse, kuid oparaku sellise diagnoosiga ei saa selle tööga enam raha teenida, juuksed aga näitavad just hoolimatust, otsad lõikamata, värv välja kasvanud, kus näete siin tuunimist?Annen au inimesele kes suudab positiivne olla,Koht kus pensionär peab suu kinni hoidma, sest lapsega pere kulutused on märgatavamalt suuremad kui pensionäril.
Tubli naine!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee