Eesti uudised

Raasiku vallavanem Eesti Raudteele: laipade lugemise asemel paigaldage tõkkepuu!

Karoliina Vasli, 19. aprill 2014 08:00

27 KOMMENTAARI

a
Arvamusteleheheküljelt/ 20. aprill 2014 08:07
...täistabasmus !!! Arvatavasti valmistab tehas kohe uue.
e
20. aprill 2014 06:37
Enne raudtee ulesoitu on ometi mitu liiklusmarki, mis teavitavad. Votke hoog maha, mida te peate pidevalt surmaga voidu kihutama. Selliseid olukordi, kus rekkad on peaaegu minu auto seljas, on kull ja kull. Hirmuga lisan kiirust, et eest ara saada. Kui teel oleks mingi takistus, soidab ju rekka minu autole kohe otsa. Uhel korral tegi raudtee ulesoidus minu autost isegi uks moodasoitu. Kiiresti oskavad koik soita, aga korralikult?? Minu arvates uletavad kiirust inimesed, kellel on alavaarsus kompleks. Muuga ei oska seletada. Hoidke palun enda ja teiste elusid. Soitke normaalselt.
a
A.H., to Piilupart/ 19. aprill 2014 18:06
Kui sa oleksid natukest vanem, siis teaksid et valveputkad, koos tõkkepuudega hakkasidki vene ajal ära kaduma. Selle inimsuse vastase eksperimendiga alustati kaheksakümnendate aastate alguses Valgevene NSV-s, ja kaheksakümnendi lõppuks jõudis see lollus ka Eestisse.
R
@ autojuhid/ 19. aprill 2014 18:02
Raasiku ülesõidul STOP märk puudub.
k
Kuule Min/ 19. aprill 2014 16:14
Kui üks sohver juba rongi ei märka, siis puudub tõkkepuul igasugune mõte...
m
min/ 19. aprill 2014 12:57
õige jutt.mitte nagu politsei proua hommikutelevisioonis,et "tõkkepuu pole lahendus" tule taevas appi.
p
peeter/ 19. aprill 2014 12:45
Ülesõitude ette ka lamavad politseinikud------umbes 15 meetrit enne ülesõitu !!
o
Olev/ 19. aprill 2014 12:14
Tule taevas appi- kumb on siis tähtsam-kas paigaldada mingi tõkkepuu, või osta soomukeid !!!!

h
HRT/ 19. aprill 2014 11:29
Siin mainitud MTÜ OLE Lifesawer ei saagi midagi kritiseerida. Sest ta on loodud Eesti Raudtee poolt näitamaks, et justkui tegeldakse ohutusega! Mil moel see siis saaks Eesti raudtee tegematajätmisi kritiseerida?
Tondi kandis sooviti juba ammu jalakäijate tunnelit. Inimesed käivad praegu üle kõrge tammi. Selle asemel, et see tunnelikene sinna teha, lasti sinna paigaldada plakat. Kalli raha eest, mis sest, et see lihtsalt puruks peksti. Kunagi küsisin, kui palju on politsei trahvinud Lilleküla kandis raudteel käijaid. 0! Miks siis panna plakateid vaid ähvardusega trahvida, kui edaspidine ie huvita kedagi?
h
HRT/ 19. aprill 2014 11:24
Lihtsalt marru võib ajada järjepidev korrutamine - see ja teine ei vaja tõkkepuud nõuete järgi...
Aastakümnete kogemusega võib öelda, et paljudes kohtades on vaja tõkkepuid ja kohati hoopiski kobedamaid. Nagu arenenud Euroopas kombeks.
Kui aga Eesti Raudteel ei ole niipaljugi mõistust, et aru saada, milles on probleem, siis tuleb juhtkond võimekamate vastu välja vahetada. Esiteks, sel ülesõidul pole küsimus tõkkepuus vaid põhimõtteliselt olematus fooris. Ja teiseks, nõudeid ei saa teha ainult liiklussageduse järgi, arvestama peab veel paljude nüanssidega. Selleks aga võimekust ei paista kuskilt jätkuvat...
K
Vanasti/ 19. aprill 2014 11:10
Käis foorituledele lisaks alarmkell, mis tegi võrreldes tänase vaevukuuldava "piiksumisega" ikka päris kõva lärmi. Kuhu need kellad jäid? "Ei vastanud EL nõuetele"või?
a
autojuhid/ 19. aprill 2014 11:08
peaksid endale STOPP märgi sellgeks tegema ja seda ka austama. Kas tõesti on kabelisse nii kiire enne õiget aega et see pidurdus-seismajäämine- veendumine et tee on vaba- sõidu jätkamine, mis võtab max. 20-30 sekundit-arvestamata kiiruse kaotust- on liiga tüütu? See ei ole ju ELU kaotamise hinda väärt! Antud õnnetuse puhul on loomulikult tagantjärele kaagutamine aga elu läheb edasi ja igapäevaselt on üle riigi tuhandeid selliseid raudteeületusi. PALUN JÄÄGE ENNE RONGITEED SEISMA, AUTOJUHID!! VEENDUGE ET RONGI EI TULE! Sest jah, tõkkepuud sõidate ju nagunii maha...
a
Alar1/ 19. aprill 2014 10:45
Raasiku vallavanem võib oma jutuga "poodi" minna! Surmast ei oleks päästnud ka see, kui oleks peale tõkkepuu ka betoonsein ette lastud. Kui juht ei näinud juba ereoranži rongi, siis halli betoonseina ammugi mitte. Surm oleks siis saabunud kokkupõrkest betoonseinaga. Vältimatu nii või teisiti.Tõkkepuust pole antud juhul üldse kohane rääkida!
k
kumb on odavam/ 19. aprill 2014 10:23
kas panna tädike valvama või siis remontida raudteed, vaguneid, lisaks veel hukkunud? Tädikesele või onukesele kuluks ca 4500-4800 eurot aastas.
v
vallavanem organiseerigu neh raudtee tööd/ 19. aprill 2014 10:12
mille eest talle maksumaksjad plekivad,tõsiselt ja geniaalsel eestlasel on õigus.
K
Äkki peabki nii?/ 19. aprill 2014 09:59
Kunagi üksakümnendate keskel imestasin Poola idaosas, et miks ühes sealses linnas raudteeülesõidu valvurimutt tõkkepuud alla lasi, siis ülesõidu ees olevad väravad kinni lükkas, luku võtmega lukku keeras ja siis ise end käed puusas ja halad harkis sinna värava ette seisma sättis kuni rongi möödumiseni

t
tõelised ülbusekotid/ 19. aprill 2014 09:55
MTÜ Operation Lifesaver on parajad mudamölakad - küsimus pole ju selles, kes on süüdi, vaid kuidas õnnetusi ära hoida. Kogu see MTÜ lähtub aga põhimõttest, et süüdi on kõik teised, mitte raudtee ... See pole esimene kord, kus nad matmata laipade najal tegelevad raudtee õigustamisega.
Niisugused MTÜ-dtuleks lühema keti otsa panna.
d
dfg/ 19. aprill 2014 09:44
Huvitav, kuidas aitaks tõkkepuu olukorras, kui auto rongilegi sisse (mitte ette) sõidab? Emotsionaalne vahutamine jälle käib. Pigem võiks Raasikul nähtavust piiravat võsa/puid maha võtta ülesõidu juures.
w
werty/ 19. aprill 2014 09:40
ja need tuled võiks ka uued panna sest eile just sõitsin raasiku poolt hommikul ja tulesid polnud näha.Ja see tõkkepuu on vajalik, see vähemalt midagigi annab juurde .
t
tõkkepuuga on surnuid vähem/ 19. aprill 2014 09:12
ja kas see on siis isamaaline ?
m
mnjahh/ 19. aprill 2014 09:06
Mitte lihtsalt tõkked, vaid maa seest tulevad takistused, nagu parklatele paigaldatakse, siis lõhub vaid auto ära, aga inimelu saab säästetud.
m
Mutt/ 19. aprill 2014 08:55
See kategooriatesse jagamine on tubli näide bürokraatiast. Ja kes määrab iga koha ohtlikkuse?
Kõige ohtlikumad ristumiskohad peaksid olema erinevatel tasapindadel. Ka see Raasiku. Põhiliselt on vaja teha lihtsalt pinnasetöid.
k
ka rekkajuht/ 19. aprill 2014 08:50
no mina kardan raudtee ületuskohti. Kuigi istun kõrgel ja ülevaade hea, ikka pilk paremale ja vasakule.
Pealegi tõkkepuu mass on liiga väike rekka pidamiseks. Mehhikos oli kord jube lugu. Raudtee ristus
sõiduteega dzunglis ja pisike märk oli vahetult enne rööbast. Lubatud kiirus 80. Pidamiseks polnud mingit võimalust ja raudtee rööpad sätendasid. Ilmselt oli see raudtee mõisa ja põlluvaheline. Nagu näed, on toss siiani sees. Õnnetused on lihtsalt õnnetused ja kõiki neid ei väldi
p
Piilupart/ 19. aprill 2014 08:32
Vene ajal seal oligi ju koos inimesega valveputkaga. Siis jagus selleks ka raha, nüüd kulub see vaid ülemuste hiigelpalkadeks ja kallite rongide võlgade tagasimaksmiseks?