Eesti uudised

Rongiavarii üleelanu: tohutu pauk, pärast seda hakkas hirm, et sõidame rööbastelt maha!

Teele Talve, Küllike Rooväli, 17. aprill 2014 07:00

21 KOMMENTAARI

m
maali/ 21. aprill 2014 09:10
kuidas see tõkkepuu teid küll aitab kui ligi 100 tõkkepuud aastas maha sõidetakse
S
---/ 17. aprill 2014 22:26
See tosin vigastatud on liialtatud.
t
Tõkkepuu/ 17. aprill 2014 15:43
No tõesti alles siis hakatakse liigutama ,kui ränk õnnetus juhtub. Eestis nii tavaline asi.
k
Kurb/ 17. aprill 2014 12:07
Alati hakkavad meie organisatsioonid asjadega tõsisemalt tegelema alles siis , kui on toimunud hukkunuga õnnetus. Enne seda on lihtsalt mõeldud , et " ÄKKI ON VAJA " . Hale , haleee .!
a
17. aprill 2014 11:58
Alati ei pruugi olla süüdlane alkohol , kihutamine ja hooletus. On ka palju olukordi , kus on tuvastatud õnnetuse põhjustajal äkiline terviserike. Nagu eelpool mainitud pole ka välistatud tukastamine iseenda teadmata.
Puhaku nad rahus ja kaastunne omastele !
p
Pagulane/ 17. aprill 2014 11:53
Arenenud maades raudtee ulesoite ammu juba ei tunta.See on lahendatud sildade voi tunnelitega.
j
jeeh/ 17. aprill 2014 10:44
Olen nii ärritunud et viga lipsas sisse: mitte "prjetkindud" vaid peab olema "projektindus" Vabandust.
j
jeeh/ 17. aprill 2014 10:42
Püha arm, mis raketiteadus on tõkkepuude paigaldus??? Mis projekt, miks alles augustis? Nüüd on see prjetkindud nii moodi läinud et ilma selleta ei saa varsti enam midagi tehtud!!!! Kas tehakse- sorry- inimkatseid seni et suvisel ajal kui liiklus intensiivsem- mitu õnnetust fataalsete tagajärgedega jõuab enne toimuda???? TÕKKEPUU KOHE PAIGALDADA!!!

a
Autojuht/ 17. aprill 2014 10:36
Autojuhid suudavad tukkuda väheke aega,nii et isegi aru ei saa. Järsku ehmatades taipad ,et tukkusid.Seda näitab ka tugev pidurdus jälg,kahjuks liiga hilja.
s
svensson/ 17. aprill 2014 10:35
tea kas olen loll või lihtsalt teadmatu, aga ma ei mõista, mis moodi on võimalik rongile keskelt sisse sõita - ei pannud tähele, rong on ju nii tiba tilluke. mingil määral mõistaksin kui rekka oleks rongile ette jäänud, aga keskelt sisse. minu mõistus lihtsalt ei võta. ainus loogiline lahendus on see, et autojuht oli puru purjus ja kihutas
e
17. aprill 2014 08:46
Ei saa mina ka aru, miks süüdistatakse kohe ülesõidu foore. Cmoon inimesed!!! See ülesõit on nagu tavaline ristmik, kus sa pead veenduma, et keegi kuskilt ei tule. Et oleks ohutu teed ületada. Siiamaani ei saada aru, et rong jääb peale!
a
ab/ 17. aprill 2014 08:41
need tsinovnikud, kes otsustavad, kas panna tõkkepuu või mitte, peaks küll seina äärde panema, paljud sohvrid on sellest ülesõidust kui ohtlikust rääkinud juba ammu!
M
:(/ 17. aprill 2014 08:37
Ma pole küll autojuht, aga olgu ta siis tõkkepuuga või tõkkepuuta ülesõidukoht, peaks enne raudteed olema STOP märk, mis minu teadmiste kohaselt tähendab JÄÄN SEISMA JA ANNAN TEED. Mitte sõidan nii palju kui võimalik ja alles siis tunnen. kas oli rong või mitte. Kahju, et ühe rekkajuhi hooletus viis surma kaks inimest.
i
Indrek2/ 17. aprill 2014 08:35
"Äpardus" oli ilmselt see et ei viitsita vaadata kas rong tuleb või mitte.
z
ZZ/ 17. aprill 2014 08:03
..KUULGE JOBUD..PANGE TÕKKEPUUD TAGASI KUI SIIS JUHTUB SIIS JUBA MITTE TÄHELEPANEMATUSE LÄBI..
J
-/ 17. aprill 2014 07:39
Ju oli mingi muu äpardus ikka,et rongile sisse sõitis,mitte ohutuledes.

N
-/ 17. aprill 2014 07:36
Neh-jah,sinna tuleb ju kaks tõkkepuud ikka panna,mitte üks.Mõlemale poole ju.
E
-/ 17. aprill 2014 07:35
Ei või midagi neid ohutulesid süüdi mõista.Vasakule ja paremale tuleb ka siis vaadata,kui need ei põle.
t
tüüpiline eesti/ 17. aprill 2014 07:31
asjaajamine. Ikka peab ennem mingi ränk õnnetus olema kui liigutama hakatakse. Ja täiesti absurdne, et ühe tõkkepuu panek võtab aega pool aastat??