Seisukoht

Seisukoht | E-jootraha (11)

Maarius Suviste, ajakirjanik, 13. aprill 2014 18:08
Foto: ALDO LUUD
Situatsioon ühes Eestis tuntud ja hea mainega söögikohas. Läks arve maksmiseks. Kuna sularaha nappis, maksis klient kaardiga. Et teenindus oli tõesti eeskujulik ja toit muidugi ka, oli plaan tsipa tippi anda.

Jootrahaks rahakotist münte leidus, sai peopessa juba valmis võetud.

Aga. Kõik see aeg seisab teenindaja kliendi kõrval, et kas vajutad rohelisele või punasele nupule. Et kas annad tippi või mitte. Kuidagi ebamugav olukord tekkis kliendil. Et kuidas sa siis ei raatsi? Klient vajutas punast nuppu, küll aga samal ajal andis teenindajale peopesast võetud mündi: „Siin on jootraha."

Kavalasti tehtud see e-jootraha. Sest siis on ju tööandjal hea ülevaade, kui palju tippi saadakse ja mis summades. Ning hea öelda, et mis palgatõusu te tahate, vaadake kui tihti ja palju te jootraha saate.

Nii et kui peate vajalikuks, makske otse ja sulas.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee